loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 275 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

همه شما کارتون زیبای پلنگ صورتی را بیاد دارید ، این کارتون ساخته دهه ۶۰ میلادی است و در واقع از روی کاراکتر فیلم پلنگ صورتی ساخته شده است . این کارتون جذاب با آن آهنگ زیبای بیادماندنی اش ، ما را به یاد دوران کودکی مان می اندازد ، من که در کودکی واقعاً عاشق این کارتون بودم و البته هستم . شما چطور؟

در ضمن طبق قراری که بین نویسنده های سایت انجام شده ، هر هفته آهنگ یکی از کارتون های قدیمی را به درخواست بازدیدکنندگان سایت ، برای دانلود در سایت قرار خواهیم داد .


همه شما کارتون زیبای پلنگ صورتی را بیاد دارید ، این کارتون ساخته دهه ۶۰ میلادی است و در واقع از روی کاراکتر فیلم پلنگ صورتی ساخته شده است . این کارتون جذاب با آن آهنگ زیبای بیادماندنی اش ، ما را به یاد دوران کودکی مان می اندازد ، من که در کودکی واقعاً عاشق این کارتون بودم و البته هستم . شما چطور؟

در ضمن طبق قراری که بین نویسنده های سایت انجام شده ، هر هفته آهنگ یکی از کارتون های قدیمی را به درخواست بازدیدکنندگان سایت ، برای دانلود در سایت قرار خواهیم داد .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 9,119
  • بازدید سال : 101,453
  • بازدید کلی : 2,568,611
  • کدهای اختصاصی