loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 182 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

sothink dhtml menu طراحی منو های حرفه ای با Sothink DHTML Menu 
9.70 Build 943

Sothink DHTML Menu نام نرم افزاری است که برای تمام طراحان وب بسیار مفید می باشد و به آنها این امکان را می دهد تا با ساخت سریع و راحت منوهای زیبا ، از آنها در سایت خود بهره ببرند که توسط این منوها فضای کمتری از صفحه هم اشغال خواهد شد و فضای کاری بسیاری در اختیار طراح سایت قرار خواهد گرفت. این نرم افزار از محبوب ترین و معروفترین ابزار در این زمینه می باشد که به ساخت حرفه ای منوهای جاوا اسکریپت مشهور می باشد و در حال حاضر بسیاری از وب سایت ها از این ابزار استفاده می کنند. نرم افزار در این نسخه طرح های نو و جالبی را برای کاربران آماده نموده است و هر کاربری با هر سطحی ، توانایی ایجاد منو های گرافیکی با افکت های جالب و زیبا را دارد چون هیچگونه برنامه نویسی لازم نیست و تمام کارها در محیط ویژوال و آسان قابل انجام است. ساخت انواع منوهای شیک در اندازه ها و رنگ بندی های مختلف در نرم افزار طراحی وب DHTML Menu کمتر از چند دقیقه طول خواهد کشید و همچنین نرم افزار امکان ایجاد Tab Menu ها را نیز برای طراحان فراهم نموده است که قابلیت نمایش عناصر منوی اصلی را به صورت تب خواهد داشت. امکان بسیار جالب دیگر این محصول شرکت Sothink ، توانایی ایندکس شدن منو های ساخته شده توسط آن در موتورهای جستجو مانند گوگل می باشد.


محمدرضا بازدید : 185 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

Any Video Converter Professional تبدیل فرمت های ویدیویی با Any 
Video Converter Professional 3.2.5

Any Video Converter Professional یک مبدل قدرتمند جهت تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر می باشد. این نرم افزار با ظاهر زیبا و کاربرپسند خود با سرعت بالا و با بهترین کیفیت ممکن ویدیو های شما را به یکدیگر تبدیل می نماید. از فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار می توان به فرمت های mpg, avi, divX, mpg, vob, wmv, 3gp, asf, mov, rmvb, mp4, avi, mpeg و wmv اشاره کرد. اگر شما صاحب یکی از دستگاه های iPod ، iPhone ، PSP ، XBOX 360 و PS3 می باشید ، Any Video Converter Professional می تواند به شما کمک بسیاری نماید. همچنین قادر به دانلود و تبدیل ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در سایت Youtube و Google نیز می باشید.

محمدرضا بازدید : 178 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)

orbit downloader دانلود راحت و بی دردسر با Orbit Downloader 
4.1.0.2

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت دانلود کردن فایل های شما با سرعت بالا می باشد. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همین طور بسیار سبک طراحی شده است. Orbit Downloader بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریباً قادر به دانلود هر گونه فایلی هستید. از بازی ها و کلیپ های Flash گرفته تا ویدئوهای سایت های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا فایل های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئناً چنین ابزاری برای کامپیوتر شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان می توان هر نوع فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمی تواند آنها را دانلود کند ، این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن می توانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

محمدرضا بازدید : 201 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (0)

virtual teniss دانلود بازی جذاب و مهیج Virtua Tennis 4

دانلود بازی محبوب Virtual Tennis 4 برای اولین بار از سایت های ایرانی نسخه معتبر SKIDROW . یکی از عنوان های محبوب و معدود Sega در سبک ورزشی، سری بازی های Virtua Tennis هستند که هر چند وقت یکبار نسخه جدیدی از آن ها راهی بازار می شود. Sega در این مدت رقیب دیگری به نام سری بازی های Top Spin هم پیدا کرده که مخصوصاً در نسخه جدید، عنوان خوب و قابل توجهی بود. حال Virtua Tennis 4 آمده تا دوباره بازیکنان قدیمی و طرفداران سبک تنیس را به مسابقات جدیدی فرا بخواند. هر چه باشد، تنیس از ورزش هایی است که در کنار فوتبال از علاقه مندان زیادی در دنیای بازی های کامپیوتری برخوردار است. Sega برای اینکه یکی از عنوان های محبوبش همچنان پر طرفدار باقی بماند، گرافیک بازی را ارتقاء داده تا بازیکنان در این عنوان با یک شبیه سازی خوب از مسابقات تنیس روبرو باشند. در نگاه اول، چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، طراحی ورزشگاه ها و محیط هایی است که در آن ها مسابقه می دهید. ورزشگاه ها بسیار خوب طراحی شده اند، از جزئیات خوبی برخوردار هستند و مسئله مهمتر اینجاست که تعداد آن ها زیاد است و از این رو ورزشگاهی را به طور مدام در بازی نخواهید دید. طراحی ورزشگاه هایی که در آن ها تورنومنت های معتبر برگزار می شوند نیز واقعاً شگفت انگیز است. مسئله بعدی طراحی خوب ورزشکاران است. در این بازی ورزشکاران، عالی طراحی شده اند به مدل های واقعی بسیار شبیه هستند. در طول مسابقه ها به خوبی آثار عرق روی صورت آن ها دیده می شود. همچنین انیمیشن های خوبی نیز برای حرکات این ورزشکاران طراحی شده اند. ماندن جای پای ورزشکاران و توپ روی زمین های مسابقه هم از نقاط خوب این قسمت است.

محمدرضا بازدید : 417 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

FEAR 3 دانلود بازی ترسناک و استثنایی F.E.A.R 3 PC 2011

برای اولین بار از سایت های ایرانی بدو دانلود تقدیم میکند. دانلود بازی جذاب و فوق العاده زیبای F.E.A.R 3 برای PC نسخه معتبر SKIDROW . داستان این بازی درباره Pointman و Panton fettel دو برادر با پیشینه ای تقریباً پیچیده هست. Point man شخصیت اصلی بازی اول بود، یک ابر سرباز که دستور داشت Fettel را بکشد.
Fettel یک نابغه بود که با استفاده از تله پاتی و قدرتی که داشت مردم بیگناه را قتل عام و قصابی می کرد. Pointman بدون توجه به رابطه خویشاوندی در پی کشتن Fettel بود. در این قسمت از بازی Fettel به شکل یک کالبد روح مانند! که همه جا با برادر خود است و علاوه بر کمک به برادر خود از او برای پیدا کردن Alma , شخصیت زن راز آلود کل قصه Fear ,کمک می خواهد. دلیل این کار معلوم نیست ولی به هر حال داستان دو نفره بازی را جذاب تر می کند. شما می توانید کنترل هر یک از دو شخصیت بازی را بدست بگیرید. در صورت انتخاب Pointman , همانند بازی قبل شما با اسلحه های نظامی و قابلیت کند کردن زمان برا ی جنگیدن با موجودات فرازمینی سروکار دارید. در صورت انتخاب Fettel شما نه تنها دید شبح گون و قرمز رنگ ترسناکی دارید, بلکه قابلیت هایی مثل پرتاب کردن دشمنان به اطراف از راه دور به طور موقتی و به دست گرفتن کنترل افراد و دشمنان برای استفاده از حرکات و حملاتشان را دارید.

محمدرضا بازدید : 175 دوشنبه 10 مرداد 1390 نظرات (0)

AVS Audio Converter نرم افزاری کاربردی برای تبدیل فرمت های مختلف صوتی به یکدیگر است . این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج صوتی مانند MP3, WMA, WAV, M4A, AMR, OGG, FLAC, MP2 و … پشتیبانی می کند .

در این مبدل، امکانات ویرایشی مختلف و کاربردی بسیاری نیز گنجانده شده است که از آن جمله می توان به امکان جدا کردن قسمتی از فایل صوتی و یا چسباندن فایلهای صوتی به هم اشاره کرد .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار، امکان استخراج فایل صوتی از فرمت های ویدیویی است .

نرم افزار AVS Audio Converter محصولی از کمپانی Avs4you می باشد .

http://p30world.com/p30images/2/1390/11.3/avsaudioconvert.jpg

محمدرضا بازدید : 162 یکشنبه 09 مرداد 1390 نظرات (0)

زندگینامه حضرت امام موسی بن جعفر ( ع ):

نام امام هفتم ما ، موسی و لقب آن حضرت کاظم ( ع ) کنیه آن امام ” ابوالحسن ” و ” ابوابراهیم ” است . شیعیان و دوستداران لقب ” باب الحوائج ” به آن حضرت داده اند . تولد امام موسی کاظم ( ع ) روز یکشنبه هفتم ماه صفر سال ۱۲۸هجری در ” ابواء ” اتفاق افتاد . دوران امامت امام هفتم حضرت موسی بن جعفر ( ع ) مقارن بود با سالهای آخر خلافت منصور عباسی و در دوره خلافت هادی و سیزده سال از دوران خلافت هارون که سخت ترین دوران عمر آن حضرت به شمار است . امام موسی کاظم ( ع ) از حدود ۲۱سالگی بر اثر وصیت پدر بزرگوار و امر خداوند متعال به مقام بلند امامت رسید ، و زمان امامت آن حضرت سی و پنج سال و اندکی بود و مدت امامت آن حضرت از همه ائمه بیشتر بوده است ، البته غیر از حضرت ولی عصر (عج ).

دانلود مداحی ها در ادامه مطلب

محمدرضا بازدید : 599 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

امسال​ هم سفره افطار که جمع شود، داستان سریال​های مناسبتی ماه مبارک رمضان آغاز می​شود.

به گزارش خبرآنلاین، با نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان ترکیب سریال​های تلویزیونی که قرار است در این ماه روی آنتن برود مشخص شده​است. هر چند تجربه نشان داده تا آخرین روز​ها هم ممکن است، تغییراتی در پخش این مجموعه​ها صورت بگیرد. مثل اتفاقی که برای شبکه تهران رخداد و سریالی که از آن به عنوان سریال ماه رمضانی این شبکه نام برده​ می​شد، جای خود را به یک مجموعه تلویزیونی دیگر داد.

از حدود یک ماه پیش اعلام شده بود که سریال شبکه تهران در این ایام «تکیه بر باد» به کارگردانی محمود معظمی​است، اما در هفته گذشته اعلام شد که سریال «سه دونگ سه دونگ» کار شاهد احمدلو جایگزین این سریال می​شود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمدرضا بازدید : 212 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

امسال​ هم سفره افطار که جمع شود، داستان سریال​های مناسبتی ماه مبارک رمضان آغاز می​شود.

به گزارش خبرآنلاین، با نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان ترکیب سریال​های تلویزیونی که قرار است در این ماه روی آنتن برود مشخص شده​است. هر چند تجربه نشان داده تا آخرین روز​ها هم ممکن است، تغییراتی در پخش این مجموعه​ها صورت بگیرد. مثل اتفاقی که برای شبکه تهران رخداد و سریالی که از آن به عنوان سریال ماه رمضانی این شبکه نام برده​ می​شد، جای خود را به یک مجموعه تلویزیونی دیگر داد.

از حدود یک ماه پیش اعلام شده بود که سریال شبکه تهران در این ایام «تکیه بر باد» به کارگردانی محمود معظمی​است، اما در هفته گذشته اعلام شد که سریال «سه دونگ سه دونگ» کار شاهد احمدلو جایگزین این سریال می​شود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمدرضا بازدید : 299 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

اندر معایب مدیر بومی و حکایت تلیت بامیه مشهدی ابوعدنان

اهمیت تحقیق :با توجه به شهرستان شدن ملاثانی با اسم مستعار شهرستان باوی ، ممکن است بر خی از مدیران بومی که ضربه های مهلکی بر پیکره ملاثانی زده اند والبته برخی از غیر بومی ها در صندلی های خود تابازنشستگی بمانند وما بی چاره شویم .همانطور که می دانید مدیریت بومی چندسالی است که شعار اهل قلم ،رسانه ها ،سیاسیون و...شده است ، اما تا کنون همانند مسائل دیگر موجود نظر کارشناسی برای ارزیابی میزان تاثیر مدیران بومی بر روند پیشرفت کارها وتوسعه مناطق تازه محروم ، ارسال نگردیده وتحقیقی صورت نپذیرفته واگر انجام شده ، حکما ماعوام الناس بی اطلاعیم ! لذا با فرزندبرومندم وبا هم فکری عابرین واهل محل تحقیق وسیعی با جامعه ی آماری چند فروند مدیر بومی وکارمند ، به بررسی معایب ومزایای مدیران بومی پرداختیم که اهم مطالب به دست آمده در ذیل پرونده امده اند .ابتدا مزایا وسپس معایب کار را نوشته ومسولیت هرگونه جواب دهی شفاهی ونه ضربی را شخصا برعهد داشته ولی ..........

محمدرضا بازدید : 202 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

اندر معایب مدیر بومی و حکایت تلیت بامیه مشهدی ابوعدنان

اهمیت تحقیق :با توجه به شهرستان شدن ملاثانی با اسم مستعار شهرستان باوی ، ممکن است بر خی از مدیران بومی که ضربه های مهلکی بر پیکره ملاثانی زده اند والبته برخی از غیر بومی ها در صندلی های خود تابازنشستگی بمانند وما بی چاره شویم .همانطور که می دانید مدیریت بومی چندسالی است که شعار اهل قلم ،رسانه ها ،سیاسیون و...شده است ، اما تا کنون همانند مسائل دیگر موجود نظر کارشناسی برای ارزیابی میزان تاثیر مدیران بومی بر روند پیشرفت کارها وتوسعه مناطق تازه محروم ، ارسال نگردیده وتحقیقی صورت نپذیرفته واگر انجام شده ، حکما ماعوام الناس بی اطلاعیم ! لذا با فرزندبرومندم وبا هم فکری عابرین واهل محل تحقیق وسیعی با جامعه ی آماری چند فروند مدیر بومی وکارمند ، به بررسی معایب ومزایای مدیران بومی پرداختیم که اهم مطالب به دست آمده در ذیل پرونده امده اند .ابتدا مزایا وسپس معایب کار را نوشته ومسولیت هرگونه جواب دهی شفاهی ونه ضربی را شخصا برعهد داشته ولی ..........

محمدرضا بازدید : 430 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی اکشن Ghost Recon Advanced Warfighter یکی از بهترین بازی های اکشن موجود است که برای دانلود آماده شده است. گرافیک بالا ، جریان داستانی قدرتمند ، افکت های جذاب و انتقال حس نبرد واقعی به گیمر از جمله ویژگی هایی است که این بازی را از سایر بازی ها متمایز کرده است.

| دانلود در پارت های یک گیگابایتی از سرور اصلی سایت |



محمدرضا بازدید : 244 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی اکشن Ghost Recon Advanced Warfighter یکی از بهترین بازی های اکشن موجود است که برای دانلود آماده شده است. گرافیک بالا ، جریان داستانی قدرتمند ، افکت های جذاب و انتقال حس نبرد واقعی به گیمر از جمله ویژگی هایی است که این بازی را از سایر بازی ها متمایز کرده است.

| دانلود در پارت های یک گیگابایتی از سرور اصلی سایت |



محمدرضا بازدید : 287 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی جذاب ولی در عین حال ترسناک Resident Evil 4: Evil Dreams را این بار آماده ی دانلود کرده ایم. بار دیگر Leon Kennedy در مرکز یک ماجرای هیجان انگیز خواهد بود. شرکت Ubisoft مسئولیت انتشار این نسخه را بر عهده داشته است و سبک بازی اول شخص شوتر می باشد.

| دانلود در پارت های یک گیگابایتی از سرور اصلی سایت |


محمدرضا بازدید : 368 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی جذاب ولی در عین حال ترسناک Resident Evil 4: Evil Dreams را این بار آماده ی دانلود کرده ایم. بار دیگر Leon Kennedy در مرکز یک ماجرای هیجان انگیز خواهد بود. شرکت Ubisoft مسئولیت انتشار این نسخه را بر عهده داشته است و سبک بازی اول شخص شوتر می باشد.

| دانلود در پارت های یک گیگابایتی از سرور اصلی سایت |


محمدرضا بازدید : 241 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

۹ ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند ، شدند. او متوجه شد که هدف ، برادرش Pacton Fettel است که در کنار مادر قدرتمندش Alma Wade می باشد. با این وجود او برای نابودی آنان از دستورات پیروی می کند. حالا مشخص است که فیزیک بدنی مادر او بر زنده ماندش تاثیر گذاشته و او در فکر تولد موجودی می باشد که می تواند کل دنیا را نابود کند. Fettel به طور نامشخصی از مرگ نجات می یابد. باقی مانده ی تیم هنوز در تلاش تمام کردن ماموریت خود هستند. با زنجیره ای از عملیات شکست خورده Point Man به دنبال استفاده از فرصت هاست تا بفهمد که وفاداری به او چقدر باقی مانده است.

| دانلود در پارت های یک گیگابایتی از سرور اصلی سایت |

| به همراه نسخه فشرده ۲٫۴ گیگابایتی برای اولین بار در بین سایت های ایرانی |

محمدرضا بازدید : 449 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

۹ ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند ، شدند. او متوجه شد که هدف ، برادرش Pacton Fettel است که در کنار مادر قدرتمندش Alma Wade می باشد. با این وجود او برای نابودی آنان از دستورات پیروی می کند. حالا مشخص است که فیزیک بدنی مادر او بر زنده ماندش تاثیر گذاشته و او در فکر تولد موجودی می باشد که می تواند کل دنیا را نابود کند. Fettel به طور نامشخصی از مرگ نجات می یابد. باقی مانده ی تیم هنوز در تلاش تمام کردن ماموریت خود هستند. با زنجیره ای از عملیات شکست خورده Point Man به دنبال استفاده از فرصت هاست تا بفهمد که وفاداری به او چقدر باقی مانده است.

| دانلود در پارت های یک گیگابایتی از سرور اصلی سایت |

| به همراه نسخه فشرده ۲٫۴ گیگابایتی برای اولین بار در بین سایت های ایرانی |

محمدرضا بازدید : 366 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

Counter-Strike: Source ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. نسخه جدید بازی که ورژن آن ۱٫۰٫۰٫۶۴ می باشد برای دانلود آماده شده است. همچنین آپدیت بازی به نسخه ماه جولای سال ۲۰۱۱ نیز همراه با بازی برای شما آماده شده است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی های این نسخه می توان به افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری اشاره کرد.

| دانلود در پارت های یک گیگابایتی از سرور اصلی سایت |

محمدرضا بازدید : 195 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

Counter-Strike: Source ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. نسخه جدید بازی که ورژن آن ۱٫۰٫۰٫۶۴ می باشد برای دانلود آماده شده است. همچنین آپدیت بازی به نسخه ماه جولای سال ۲۰۱۱ نیز همراه با بازی برای شما آماده شده است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی های این نسخه می توان به افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری اشاره کرد.

| دانلود در پارت های یک گیگابایتی از سرور اصلی سایت |

محمدرضا بازدید : 235 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی زیبا و هیجان انگیز Thief: Deadly Shadows در سال ۲۰۰۴ میلادی توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر شد. ژانر این بازی اکشن ماجراجویی می باشد. البته می توان ژانر فانتزی را نیز برای این بازی مد نظر قرار داد. این بازی بسیار به بازی اعتقاد به آدم کشی ۱ شبیه می باشد. سلاحی که در دست چپ کاراکتر اصلی بازی موجود است ، گواهی بر این مدعاست.

| دانلود در پارت های یک گیگابایتی از سرور اصلی سایت |

محمدرضا بازدید : 306 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی زیبا و هیجان انگیز Thief: Deadly Shadows در سال ۲۰۰۴ میلادی توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر شد. ژانر این بازی اکشن ماجراجویی می باشد. البته می توان ژانر فانتزی را نیز برای این بازی مد نظر قرار داد. این بازی بسیار به بازی اعتقاد به آدم کشی ۱ شبیه می باشد. سلاحی که در دست چپ کاراکتر اصلی بازی موجود است ، گواهی بر این مدعاست.

| دانلود در پارت های یک گیگابایتی از سرور اصلی سایت |

محمدرضا بازدید : 215 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

Enigma : Rising Tide یکی از شگفت انگیز ترین بازی هایی است که دارای استراتژی بسیار قوی و گیم پلی سریعی می باشد. مدل این بازی به بعد از جنگ جهانی دوم بر می گردد که قدرت های عمده جهان خود را با یکدیگر در جنگ می بیند. داستان بازی از این قرار است که آلمان ها برای دسترسی‌ به اقیانوس اطلس و اروپا دست به حمله ی گسترده زدند که هدف آن ها تسلط خود به امپریا لیستی است. دولت انگلیس با این حرکت آلمان ها به خشم آمد و از طرف شرق اقیانوس اطلس نیروهای دریایی و هوای خود را به کمک آمریکا‌ برای مبارزه با آلمان ها آماده کرد. اکنون شما می توانید این بازی زیبا را به طور رایگان از سایت نت ۴ دانلود دریافت کنید.
قابلیت های کلیدی بازی Enigma : Rising Tide :
- ملحق شدن به یکی‌ از سه جناح‌های پویا در جهان متناوب
- استفاده از زیر دریایی ، ناوشکن‌های سبک و کشتی های تجاری
- صدای فعال برای فرماندهی و کنترل کشتی‌
- ماموریت های اختصاص داده شده بر اساس اولویت‌های استراتژیک
- شناخت تاریخ و جنگ های دهه‌های قبل
- و …

محمدرضا بازدید : 223 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

Enigma : Rising Tide یکی از شگفت انگیز ترین بازی هایی است که دارای استراتژی بسیار قوی و گیم پلی سریعی می باشد. مدل این بازی به بعد از جنگ جهانی دوم بر می گردد که قدرت های عمده جهان خود را با یکدیگر در جنگ می بیند. داستان بازی از این قرار است که آلمان ها برای دسترسی‌ به اقیانوس اطلس و اروپا دست به حمله ی گسترده زدند که هدف آن ها تسلط خود به امپریا لیستی است. دولت انگلیس با این حرکت آلمان ها به خشم آمد و از طرف شرق اقیانوس اطلس نیروهای دریایی و هوای خود را به کمک آمریکا‌ برای مبارزه با آلمان ها آماده کرد. اکنون شما می توانید این بازی زیبا را به طور رایگان از سایت نت ۴ دانلود دریافت کنید.
قابلیت های کلیدی بازی Enigma : Rising Tide :
- ملحق شدن به یکی‌ از سه جناح‌های پویا در جهان متناوب
- استفاده از زیر دریایی ، ناوشکن‌های سبک و کشتی های تجاری
- صدای فعال برای فرماندهی و کنترل کشتی‌
- ماموریت های اختصاص داده شده بر اساس اولویت‌های استراتژیک
- شناخت تاریخ و جنگ های دهه‌های قبل
- و …

محمدرضا بازدید : 1426 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (1)

Age Of Mythology یکی از بهترین بازی های استراتژیک در زمینه ی خود می باشد. این بازی در سال ۲۰۰۲ عرضه گردید که با استقبال بی سابقه ای از سوی هواداران بازی های رایانه ای روبرو شد. موضوع بازی ، جنگ و نبرد میان خدایان و اسطوره های مطرح تاریخ ادبیات دنیا مانند زئوس ، آفرودیت ، پرسفونی و … است. نوآوری های بسیار زیبا و جدید در طی این بازی ، هیجان و ساخت و سازهای زیبا ، ساخت و برپایی امپراطوری ها ، آیتم ها بسیار متعدد در محیط بازی و به دور بودن از هر نوع تکرار و کهنگی در زمان خود از ویژگی های مطرحی بود که این بازی استراتژیک را در سال ۲۰۰۲ به یکی از برترین بازی های استراتژیک عرضه شده تا به آن زمان تبدیل کرد. این بازی به دلیل فیلم نامه بسیار زیبا و نوآورانه ، گرافیک خیره کننده و صدای فراگیر توانست نمره ای فوق العاده از بسیاری از وبسایت های برتر نقد بازی دنیا کسب کند. اکنون شما می توانید نسخه ی کامل این بازی را به همراه نسخه The Titans با لینک مستقیم از سایت نت ۴ دانلود ، دریافت کنید. سیستم مورد نیاز بازی ، مشخصات بازی و لینک های دانلود بازی همگی در ادامه ی مطلب قرار گرفته اند. توجه داشته باشید که برای نصب نسخه ی The Titans باید ابتدا نسخه ی اصلی را نصب کنید و سپس اقدام به نصب نسخه تایتان بکنید.

| اختصاصی سایت نت ۴ دانلود |


محمدرضا بازدید : 669 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (3)

Age Of Mythology یکی از بهترین بازی های استراتژیک در زمینه ی خود می باشد. این بازی در سال ۲۰۰۲ عرضه گردید که با استقبال بی سابقه ای از سوی هواداران بازی های رایانه ای روبرو شد. موضوع بازی ، جنگ و نبرد میان خدایان و اسطوره های مطرح تاریخ ادبیات دنیا مانند زئوس ، آفرودیت ، پرسفونی و … است. نوآوری های بسیار زیبا و جدید در طی این بازی ، هیجان و ساخت و سازهای زیبا ، ساخت و برپایی امپراطوری ها ، آیتم ها بسیار متعدد در محیط بازی و به دور بودن از هر نوع تکرار و کهنگی در زمان خود از ویژگی های مطرحی بود که این بازی استراتژیک را در سال ۲۰۰۲ به یکی از برترین بازی های استراتژیک عرضه شده تا به آن زمان تبدیل کرد. این بازی به دلیل فیلم نامه بسیار زیبا و نوآورانه ، گرافیک خیره کننده و صدای فراگیر توانست نمره ای فوق العاده از بسیاری از وبسایت های برتر نقد بازی دنیا کسب کند. اکنون شما می توانید نسخه ی کامل این بازی را به همراه نسخه The Titans با لینک مستقیم از سایت نت ۴ دانلود ، دریافت کنید. سیستم مورد نیاز بازی ، مشخصات بازی و لینک های دانلود بازی همگی در ادامه ی مطلب قرار گرفته اند. توجه داشته باشید که برای نصب نسخه ی The Titans باید ابتدا نسخه ی اصلی را نصب کنید و سپس اقدام به نصب نسخه تایتان بکنید.

| اختصاصی سایت نت ۴ دانلود |


محمدرضا بازدید : 321 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی عصر فرمانروابان ۳ یا همان Age Of Empires III ، یک بازی استراتژیکی بوده که از سوی شرکت ماکروسافت ارائه گردید. این بازی در قرون وسطی انجام می گیرد و دارای نژاد های مختلف از جمله بیریتانیا ، توتن ها ، چینی ها و ژاپنی ها ست. در این بازی زیبا و هیجان انگیز شما ابتدا باید شهر خود را بنا کنید ، به ابن گونه که ابتدا باید منابع را جمع آوری کنید ، با منابع به ساخت خانه های مختلف می پردازید ، برای دفاع از شهر خود دور شهر خود را دیوار می کشید و برج هایی برای تیر اندازی به سوی دشمن می سازید ، به ساخت نیرو های مختلف از جمله سواره نظام و پیاده نظام و ماشین های جنگی مانند منجنیق و دژکوب می پردازید و به قلعه دشمن حمله می کنید و پیروز می شوید. یک قابلیت کلیدی ای که این بازی دارد این است که شما می توانید نقشه هایی با سلیقه خود بسازید. هم چنین شما می توانید زمین نقشه را تعیین کنید ، حیوانات را در آن قرار دهید و بدون محدودیت هر چه قدر سرباز و منابع می خواهید برای خود در نظر بگیرید. امروز در سایت نت ۴ دانلود نسخه ی آخر این بازی را به همراه دو نسخه ی دیگر با لینک مستقیم در اختیار شما قرار داده ایم. توضیحات تکمیلی و بیشتر را می توانید در ادامه ی مطلب بخوانید.

info حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :


Operation : Windows XP
Processor : 1.4 GHz
RAM : 256 MB
Hard Disk : 2 GIG Free Space
Video Card : 64 MB
A 56.6 KBps or faster Internet connection for online play
DirectX 9.0c

محمدرضا بازدید : 211 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

بازی عصر فرمانروابان ۳ یا همان Age Of Empires III ، یک بازی استراتژیکی بوده که از سوی شرکت ماکروسافت ارائه گردید. این بازی در قرون وسطی انجام می گیرد و دارای نژاد های مختلف از جمله بیریتانیا ، توتن ها ، چینی ها و ژاپنی ها ست. در این بازی زیبا و هیجان انگیز شما ابتدا باید شهر خود را بنا کنید ، به ابن گونه که ابتدا باید منابع را جمع آوری کنید ، با منابع به ساخت خانه های مختلف می پردازید ، برای دفاع از شهر خود دور شهر خود را دیوار می کشید و برج هایی برای تیر اندازی به سوی دشمن می سازید ، به ساخت نیرو های مختلف از جمله سواره نظام و پیاده نظام و ماشین های جنگی مانند منجنیق و دژکوب می پردازید و به قلعه دشمن حمله می کنید و پیروز می شوید. یک قابلیت کلیدی ای که این بازی دارد این است که شما می توانید نقشه هایی با سلیقه خود بسازید. هم چنین شما می توانید زمین نقشه را تعیین کنید ، حیوانات را در آن قرار دهید و بدون محدودیت هر چه قدر سرباز و منابع می خواهید برای خود در نظر بگیرید. امروز در سایت نت ۴ دانلود نسخه ی آخر این بازی را به همراه دو نسخه ی دیگر با لینک مستقیم در اختیار شما قرار داده ایم. توضیحات تکمیلی و بیشتر را می توانید در ادامه ی مطلب بخوانید.

info حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :


Operation : Windows XP
Processor : 1.4 GHz
RAM : 256 MB
Hard Disk : 2 GIG Free Space
Video Card : 64 MB
A 56.6 KBps or faster Internet connection for online play
DirectX 9.0c

محمدرضا بازدید : 257 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

The Settlers 7: Paths to a Kingdom عنوان بازی استراتژیک Real Time و شهرسازی پیشرفته می باشد که با گرافیک و گیم پلی عالی برای علاقمندان این سری بازی های پرطرفدار و زیبا توسط شرکت Blue Byte Software طراحی وساخته شده و در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۰ توسط شرکت نام آشنای Ubisoft برای سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش عرضه گردید. ویژگی های گیم پلی این نسخه از بازی نیز همانند نسخه های پیشین بازی های سه بعدی به علاوه تعدای قابلیت های متنوع و جذاب به همراه افزایش هوش مصنوعی بازی می باشد. شما در این بازی به یک روستای ساده و کوچکدر دوره رنسانس و در مناطق زیبایی از اروپای میانی کار خود را آغاز می نمایید و بصورت مرحله به مرحله و بخش به بخش آن را به یک قلمرو پادشاهی بزرگ برای خود توسعه می دهید. در حین انجام این فرآیند ، بایستی زنجیره های تولیدی و سیستم حمل و نقل خود را بصورت بهینه تنظیم نموده و ارتقا دهید تا قلمرویی که می سازید قدرتمندتر و باشکوه تر گردد. این بازی به شما امکان انتخاب مسیرهای منحصربفرد و مختلفی از توسعه و پیشرفت برای پیروزی مانند نظامی ، علمی و تجاری را می دهد. در مسیر توسعه تمدن خود به صورت نظامی بایستی ارتش پادشاهی خود را برای غلبه بر دشمنان و نابودی آنان بسازید ، در مسیر توسعه علمی نیز بایستی برروی تحقیقات و بروزرسانی های فناوری های خود تمرکز نموده و بالاخره در مسیر توسعه تجاری بایستی اقتصاد خود را سر و سامان داده و برای بدست آوردن بهترین مسیرهای تجاری برروی نقشه قلمرو خود تلاش نمایید. هریک از این مسیرها واحدها و قابلیت های منحصربفردی در بر دارند که در همگی مسیرهای توسعه و پیشرفت شما ، با بدست آوردن امتیازات پیروزی درمیان جریان بازی می توانید بزرگترین و قدرتمندترین قلمرو را برای خود بسازید. توضیحات تکمیلی را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده کنید.


محمدرضا بازدید : 866 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

The Settlers 7: Paths to a Kingdom عنوان بازی استراتژیک Real Time و شهرسازی پیشرفته می باشد که با گرافیک و گیم پلی عالی برای علاقمندان این سری بازی های پرطرفدار و زیبا توسط شرکت Blue Byte Software طراحی وساخته شده و در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۰ توسط شرکت نام آشنای Ubisoft برای سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش عرضه گردید. ویژگی های گیم پلی این نسخه از بازی نیز همانند نسخه های پیشین بازی های سه بعدی به علاوه تعدای قابلیت های متنوع و جذاب به همراه افزایش هوش مصنوعی بازی می باشد. شما در این بازی به یک روستای ساده و کوچکدر دوره رنسانس و در مناطق زیبایی از اروپای میانی کار خود را آغاز می نمایید و بصورت مرحله به مرحله و بخش به بخش آن را به یک قلمرو پادشاهی بزرگ برای خود توسعه می دهید. در حین انجام این فرآیند ، بایستی زنجیره های تولیدی و سیستم حمل و نقل خود را بصورت بهینه تنظیم نموده و ارتقا دهید تا قلمرویی که می سازید قدرتمندتر و باشکوه تر گردد. این بازی به شما امکان انتخاب مسیرهای منحصربفرد و مختلفی از توسعه و پیشرفت برای پیروزی مانند نظامی ، علمی و تجاری را می دهد. در مسیر توسعه تمدن خود به صورت نظامی بایستی ارتش پادشاهی خود را برای غلبه بر دشمنان و نابودی آنان بسازید ، در مسیر توسعه علمی نیز بایستی برروی تحقیقات و بروزرسانی های فناوری های خود تمرکز نموده و بالاخره در مسیر توسعه تجاری بایستی اقتصاد خود را سر و سامان داده و برای بدست آوردن بهترین مسیرهای تجاری برروی نقشه قلمرو خود تلاش نمایید. هریک از این مسیرها واحدها و قابلیت های منحصربفردی در بر دارند که در همگی مسیرهای توسعه و پیشرفت شما ، با بدست آوردن امتیازات پیروزی درمیان جریان بازی می توانید بزرگترین و قدرتمندترین قلمرو را برای خود بسازید. توضیحات تکمیلی را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده کنید.


تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 511
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,652
  • بازدید ماه : 8,708
  • بازدید سال : 101,042
  • بازدید کلی : 2,568,200
  • کدهای اختصاصی