loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 241 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود بازی
 کامپیوتری موتور راد راش پرتابل - Road Rash
بی تردید بازی Road Rash هنوز پس از ۱۴ سال میتواند برای بسیاری از دوستان جذاب و خاطره انگیز باشد در این بازی شما به عنوان موتور سوار در مسابقه ای شرکت میکنید که از شهری آغاز و به شهری دیگر خاتمه میابد . در این مسابقه که بخشهایی از آن در شهر و بقیه در جاده صورت میگیرد موانع بسیاری بر سر راه شما قرار میگیرد که باید ضمن عبور از آنها بتوانید از سایر شرکت کنندگان پیشی گرفته و سرانجام در صورت مهارت کافی در موتور سواری مسابقه را برنده گردید. هدایت موتور با دگمه های فلش بر روی کیبرد صورت گرفته و برای بقیه دگمه ها راهنمایی کافی در بازی موجود میباشد . گرافیک ، صدا و .... متناسب با حجم نرم افزار بسیار عالی طراحی گردیده و بازی حتی بر روی سیستمها بسیار قدیمی نیز قابل اجرا میباشد زمانی که نسخه کامل این بازی در سال ۱۹۹۶ منتشر گردید انقلابی در بازیهای کامپیوتری به شمار میرفت و امروز تنها یادآور خاطرات قدیم دوستانی میباشد از مدتها پیش به این گونه بازیها علاقه نشان میداده اند. این بازی دارای حجم بسیار کم ۵ مگابایت می باشد.

محمدرضا بازدید : 220 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود
 بازی Need For Speed Most Wanted Unique 2010
همان Most Wanted قدیم اما با ماشین های جدید و اسپرت منحصر به فرد.
100% تست شده و نصب آسان بدون نیاز به کرک.
حتمآ اکثر شما با محصولات کمپانی EA آشنا هستید. از جمله معروف ترین محصصولات این کمپانی بزرگ را میتوان به مجموعه بازیهای جنون سرعت Need For Speed اشاره نمود که به جرات میتوان آنها را به عنوان زیبا ترین و پر طرفدارترین بازیهای اتومبیل رانی در سراسر جهان قلمداد نمود. هر ساله بازی جدیدی از سری مسابقات جنون سرعت از این شرکت روانه بازارهای جهانی میگردد که عمدتآ با فروش بسیار بالایی رو به رو می گردد. در سال 2009 بازی Shift از سری بازی های NFS وارد بازار شد که با فروش بسیار خوبی رو به رو گردید. یکی از محصولات قدیمی این شرکت Most Wanted می باشد که قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند آنرا می شناسند. میتوان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. امروز در سایت نسخه 2010 این بازی پر طرفدار را با امکانات جدید و ظاهر کاملآ تغییر یافته برایتان آماده کرده ایم. بازی NFS Most Wanted Unique 2010 از لحاظ محتوا و سبک بازی کاملآ شبیه نسخه قدیمی خود است در واقع شما در ابتدا با BMW که در اختیار دارید شروع به مسابقه می کنید و سپس با از دست دادن آن و انتخاب ماشین جدید اقدام به سپری نمودن Black List خواهید نمود تا در مرحله پایانی BMW خود را پس بگیرید. اما ظاهر بازی دستخوش تحولات گوناگونی گشته به عنوان مثال BMW شما سفید رنگ بوده و دارای اسپرت ساده می باشد که در این نسخه جدید رنگ آن به مشکی متالیک تغییر یافته و تمامآ اسپرت شده می باشد. علاوه بر این سایر قسمت های بازی تغییر یافته مانند جاده ها ، رنگ درختان و چمن زارها ، ماشین هایی که در حال عبور و مرور هستند ارتقا یافته و به طور کامل اسپرت شدند و بسیاری از قسمت های ریز و درشت بازی تغییر یافتند و زیباتر شدند. این نسخه از بازی مخصوص کسانی تهیه شده که علاقه بسیار زیادی به رنگ ها و ابزارهای اسپرت ماشین دارند.
جهت دانلود و مشاهده عکس هایی از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
محمدرضا بازدید : 195 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان سری کامل کارتونهای پت و مت Pat And Mat

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|این انیمیشن 7 فصل می باشد که هر هفته 1 فصل آن بر روی وبسایت قرار خواهد گرفت|

|دانلود سری پنجم مجموعه|
pat و mat نام دو شخصیت محبوب و بامزه کارتونی میباشد که اکثر شما آنها را به یاد دارید.قسمتهای مختلفی از این کارتون زیبا و خاطره انگیز چندین سال از شبکه های مختلف تلوزیونی پخش شده و از محبوبیت خاصی در میان کودکان و حتی بزرگسالان برخوردار هستند.داستان این دو دوست از این قرار است که دست به هر کاری که میزنند یا خرابکاری میکنند یا سر از کار دیگری در میاورند و به کل نتیجه را تغییر میدهند،ناگهان راه حلی به نظر یکی از آنها میرسد و …این جریانات به گونه ای زیبا به تصویر کشیده شده اند و لبخند را بر چهره هر بیننده ای مینشانند.این مجموعه کامل با کیفیت بالا برای اولین بار توسط پاتوق یو آماده دریافت میباشد.
محمدرضا بازدید : 197 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود مستند شناسایی و شکار طعمه در 4 حیوان درنده دنیا BBC Inside 
the Perfect Predator 2010
مستند جدید و فوق العاده دیدنی شناسایی و شکار طعمه در 4 حیوان درنده دنیا کاری از BBC
| یک مستند حیات وحش به تمام معنی که شمارا هیجان زده خواهد کرد |
این مستند فوق العاده و استثنایی به بررسی چگونگی شناسایی طعمه و شکار آن توسط 4 حیوان درنده: یوزپلنگ،کوسه،تمساح و قوش تیز پر می پردازد و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های فیلم برداری و انیمیشن سازی دنیا تصاویر را به واقعیت تبدیل می کند.به شما پیشنهاد می کنم که به هیچ عنوان این مستند هیجانی و جالب را از دست ندید. هم اکنون این مستند بسیار زیبا را با لینک مستقیما ز پاتوق یو دریافت کنید

محمدرضا بازدید : 209 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
مجموعه دیکشنری 
چندزبانه قدرتمند Portable 8 in 1 English Dictionary
Portable 8 in 1 English Dictionary نام نرم افزاری مفید و کاربردی است که با استفاده از آن می توانید زبان انگلیسی را بهتر فرا بگیرید. این نرم افزار به شما امکان بهبود مکالمه ، افزایش قدرت ادراک مطلب ، یادگیری کلمات جدید و یادگیری تلفظ صحیح واژگان را می دهد. بیش از ۲۰۰۰ عکس و فایل گرافیکی بکار برده شده در نرم افزار و امکان شنیدن تلفظ بیش از ۷۰۰۰ واژه و صرف افعال به شما در یادگیری کمک خواهند کرد تا به بهترین نحو زبان انگلیسی را یادبگیرید. اما یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم نرم افزار امکان ترجمه کلمات به ۱۱ زبان دیگر مانند روسی ، آلمانی ، اسپانیایی ، چینی ، کره ای ، فرانسوی ، ویتنامی ، پرتغالی ، لهستانی ، ژاپنی و عربی است که مجموعه پیش روی را بسیار قدرتمند و کمیاب می سازد. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به امکان جستجو در میان کلمات با ۱۰ روش مختلف ، امکان استفاده از ۳۹ تم زیبا و متنوع گنجانده شده در نرم افزار ، امکان تمرین تلفظ لغات اشاره کرد که هریک می توانند سهولت استفاده و یادگیری را افزایش دهند. این مجموعه را هم اکنون می توانید به صورت پرتابل (قابل حمل) دریافت نمایید
محمدرضا بازدید : 378 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
نسخه پرتابل ( بدون نیاز به نصب ) مرورگر قدرتمند فایرفاکس Portable 
Mozilla Firefox 3.6.13

فایرفاکس یکی از بهترین مرورگرهای وب است که در سال های اخیر رشد بسیار چشم گیری داشته و توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود معطوف کرده است. امکان استفاده از Add-on های مختلف و انعطاف پذیری بالای نرم افزار را می توان از جمله دلایل محبوبیت آن دانست. اما اگر شما نیز از جمله کاربران این مرورگر قدرتمند هستید و می خواهید همیشه و همه جا از فایرفاکس استفاده کنید می توانید با داشتن یک حافظه قابل حمل و دانلود این نسخه پرتابل به آنچه می خواهید برسید. این نسخه که آخرین نسخه فایرفاکس نیز هست قابل حمل بوده و نیاز به نصب نخواهد داشت و از حجمی بسیار مناسب برخوردار است بنابراین مشکلی از لحاظ حجم نخواهید داشت. می توانید سایت های مورد علاقه خود را در آن لیست کنید ، پلاگین های دلخواه بر روی این نسخه نصب نمایید و به طور کلی فایرفاکس سفارشی خود را در هرکجا که می خواهید استفاده نمایید. همانطور که می دانید این مرورگر از امنیت مناسبی به نسبت رقبای خود برخوردار است و می تواند گزینه مناسبی برای یک مرورگر قابل حمل باشد. این مرورگر را به صورت پرتابل (قابل حمل) هم اکنونو می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.


محمدرضا بازدید : 455 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دیکشنری انگلیسی – فارسی چیستا قابل حمل
دیکشنری چستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.سایت پاتوق یو ، امیدوار است شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه فارسی لذت ببرید.

محمدرضا بازدید : 212 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
پاکسازی و 
حذف فایل های زائد از روی سیستم با KCleaner 1.0.0.32
ابزارهای زیادی برای پاک سازی و حذف فایل های زاید وجود دارد. یکی از این برنامه های سودمند ، برنامه KCleaner می باشد. این برنامه با حجمی مناسب تمامی فایلهای زاید سیستم شما را بدون اینکه کوچکترین صدمه ای به سیستم شما وارد کند پاک می نماید. KCleaner برنامه ای خودکار، کارآمد، امن و رایگان طراحی شده برای افزایش کارایی هارد دیسک سیستم از طریق پاکسازی فایل های موقتی ، ناخواسته و غیر ضروری. است . شایان ذکر است که فایل های پاک سازی شده از طریق این برنامه قابل بازیابی نمی باشد.

محمدرضا بازدید : 184 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دیکشنری انگلیسی – فارسی چیستا قابل حمل
دیکشنری چستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.سایت پاتوق یو ، امیدوار است شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه فارسی لذت ببرید.

محمدرضا بازدید : 227 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
مستند برترین گل های تاریخ فوتبال Best Goals of History
سلسله فیلم های فوتبالی مستند برترین گل های تاریخ فوتبال هم باشگاهی و هم در سطح تیم ملی را برای علاقه مندان آماده کرده ایم. در این فیلم بهترین و اعجاب انگیز ترین گل های تاریخ فوتبال به نمایش درآمده است. گل هایی از بازیکنانی مثل مارادونا و فان باستن و رونالدو و برکمپ و .... کیفیت فیلم در حد متوسط بوده و فرمت آن (avi (352*240 می باشد. البته تلاش زیادی شد تا کیفیت بالای فیلم را برای کاربران عزیز آماده کنیم، اما تنها فرمت موجود همان است که ملاحظه می کنید.


محمدرضا بازدید : 203 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
مستند هنر رزمی بروس لی و دفاع شخصی
حجم:200 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:avi
خلاصه:
استاد ونگ شون لیونگ در این فیلم آموزشی به ما حرکات رزمی بسیار زیبا و پیچیده بروسلی را آموزش میدهد در این تمرینات شما با یکی از مشکل ترین و پیچیده ترین سبک های رزمی که مخصوص بروسلی بوده آشنا میشوید
اگر به هنر های رزمی علاقه دارید و در یکی از سبک ها فعالیت میکنید این مستند میتواند نگته های چشم گیری برای شما داشته باشد.

محمدرضا بازدید : 208 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دریافت 
آخرین نسخه درایورهای سخت افزاری با Driver Robot 2.5
آیا مایل هستید تا آخرین نسخه درایور قطعات کامپیوتر خود را داشته باشید ؟ Driver Robot دارای بزرگترین و جدیدترین درایورهای قطعات کامپیوتری می باشد که شما با دانلود این برنامه می توانید به راحتی آخرین نسخه درایور مورد نظرتان را دانلود کنید . این نرم افزار مفید را در ادامه دریافت کنید.

محمدرضا بازدید : 148 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
نصب چندین 
سیستم عامل برروی یک رایانه توسط VMware Workstation v7.0.1.227600 Lite

VMware Workstation نرم افزار ماشین مجازی قدرتمندی برای مدیران سیستمی و توسعه دهندگانی که می خواهند امر توسعه نرم افزار، اجرا و امتحان آنها برای استفاده های تجاری را متحول نمایند می باشد. VMware Workstation درواقع نرم افزار کاربردی قدرتمند و مفیدی می باشد که قابلیت اجرای چندین سیستم عامل برروی یک رایانه را بدون نیاز به تفکیک نمودن یک هارد درایو یا راه اندازی مجدد برای انتخاب سیستم عامل موردنظر خود اجرا نمایید. کاربران این نرم افزار می توانند محیط هر سیستم عامل و برنامه های کاربردی و اطلاعاتی که برروی آن در حال اجرا می باشند را محافظت یا مجزا نمایند. این برنامه به شما این اجازه را می دهد تا میان هریک از این سیستم عامل ها عملکرد داخلی داشته باشید، عملکردهایی مانند شبکه نمودن کامل، به اشتراک گذاری دستگاه یا فایل، و قابلیت های Cut-and-Paste، و خنثی نمودن تغییرات ایجاد شده در بخش داده شده . این برنامه به اپراتورها اجازه می دهد تا محسط هر سیستم عامل را دستکاری و یا به اصطلاح کپسوله نمایند، و قابلیت بازگردانی و رستارت نمودن هربرنامه کاربردی را نیز به کاربران خود می دهد ویا این امکان را برای شما فراهم می آورد تا یک محیط را میان ماشین های پیکربندی شده مختلف انتقال دهید. قابلیت دیگر این نرم افزار ارائه امکان ساخت برنامه های کاربردی موردنیاز شما با قابلیت حمل می باشد به این معنی که می توانید برنامه هایی را که برای نصب نیاز به اجازه مدیریت اصلی سیستم یه همان Administrator را دارند را بصورت قابل حمل وبدون نیاز به انجام مراحل نصب برای اجرا تبدیل نمایید.


محمدرضا بازدید : 293 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود ویندوز جدید و بسیار زیبا و سریع Windows XP TrueFaster Pro 
SP3 2010
ویندوزی بسیار زیبا و سریع و با محیط کاربری مناسب که دارای ویژگی های زیر می باشد:
- دارای آخرین ابزار و بروز رسانی های ارائه شده از سوی مایکروسافت
- دارای درایور های SATA برای تراشه های اینتل ، ای تی آی و ان فورس به همراه درایور های لپ تاپ
- دارای پلاگین های ضروری و جدیدترین آپدیت های Direct X
- ویندوز 100% قانونی
- شامل آخرین نسخه از مرورگر اینترنت اکسپلورر ، ویندوز مدیا پلیر 11 در زمان انتشار
- دیسک بوت سازگار با تمام مادر بورد ها

ابزار و قابلیت های جدید این ویندوز:
- دارای نسخه Net Framework 2 -Service Pack 2به همراه ویندوز
- دارای نسخه Microsoft Management Console (MMC) 3.0 به همراه ویندوز
- دارای نسخه -Microsoft Core XML Services 6.0 -MSXML6 به همراه ویندوز
- دارای نسخه Microsoft Windows Installer 3.1 v2 به همراه ویندوز
- دارای نسخه Remote Desktop Protocol 6.1 به همراه ویندوز
- دارای Windows Card Space به همراه ویندو
محمدرضا بازدید : 250 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود ویندوز جدید و بسیار زیبا و سریع Windows XP TrueFaster Pro 
SP3 2010
ویندوزی بسیار زیبا و سریع و با محیط کاربری مناسب که دارای ویژگی های زیر می باشد:
- دارای آخرین ابزار و بروز رسانی های ارائه شده از سوی مایکروسافت
- دارای درایور های SATA برای تراشه های اینتل ، ای تی آی و ان فورس به همراه درایور های لپ تاپ
- دارای پلاگین های ضروری و جدیدترین آپدیت های Direct X
- ویندوز 100% قانونی
- شامل آخرین نسخه از مرورگر اینترنت اکسپلورر ، ویندوز مدیا پلیر 11 در زمان انتشار
- دیسک بوت سازگار با تمام مادر بورد ها

ابزار و قابلیت های جدید این ویندوز:
- دارای نسخه Net Framework 2 -Service Pack 2به همراه ویندوز
- دارای نسخه Microsoft Management Console (MMC) 3.0 به همراه ویندوز
- دارای نسخه -Microsoft Core XML Services 6.0 -MSXML6 به همراه ویندوز
- دارای نسخه Microsoft Windows Installer 3.1 v2 به همراه ویندوز
- دارای نسخه Remote Desktop Protocol 6.1 به همراه ویندوز
- دارای Windows Card Space به همراه ویندو
محمدرضا بازدید : 786 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود نسخه پرتابل ویندوز ایکس پی ( بدون نیاز به نصب ) Windows XP 
USB Flash Edition SP3 2010
قطعأ همه ما تاکنون با ویندوز XP کار کرده ایم و آن را به خوبی می شناسیم. این سیستم عامل یکی از موفق ترین نسخه های منتشر شده ویندوز تاکنون می باشد که طیف وسیعی از کاربران نیز هم اکنون در سرتاسر جهان از آن استفاده می کنند. سرعت بالا ، سازگاری با انواع ساخت افزارها و همچنین سازگاری با اکثر نرم افزارهای موجود را می توان از جمله مهم ترین مشخصه های این ویندوز دانست. اما این ویندوز جذاب تر هم می شود اگر بتوانید یک نسخه از آن را با حجمی بسیار مناسب در حافظه فلش و یا هر حافظه جانبی دیگری همیشه و همه جا همراه خود داشته باشید و در هر رایانه ای از ویندوز XP مخصوص خود استفاده کنید. Windows XP USB Flash Edition محصولی است که دقیقأ همین مشخصات را داراست و ما آن را امروز در سایت پاتوق یو برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این ویندوز نسخه Service Pack 3 2010 است و آخرین تغییرات انجام شده در ویندوز در آن اعمال شده و از نظر امنیت نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. می توانید به آسانی آن را بر روی حافظه فلش خود نصب کنید و از این به بعد در همه جا از آن استفاده کنید ، بی آنکه نیاز به نصب مجدد در هارد را داشته باشید. قابلیت های موجود در این نسخه نیز بسیار کامل هستند و بدین ترتیب نیازی به استفاده از سیستم عامل دیگر پیدا نخواهید کرد. ضمنأ این نسخه از ویندوز بصورت 32 بیتی عرضه شده است تا از لحاظ سازگاری با مشکل مواجه نشوید. در ادامه می توانید این نسخه از ویندوز را دانلود نمایید و همچنین از محتویات آن مطلع شوید.
محمدرضا بازدید : 206 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 - Microsoft Windows XP Service 
Pack 3 با آپدیت تا January 2011
Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط پاتوق یو در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

ویژگی های Windows XP SP3 :
- بهبود امنیت در Internet Explorer
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- ویژگی Network Access Protection
- ویژگی black hole router detection
- رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا
- و …

محتویات سی دی ویندوز اکس پی سرویس پک ۳:
- آخرین نسخه ویندوز ایکس پی سرویس پک ۳ (آپدیت January 2011)
- نصب ویندوز به صورت ۱۰۰% ریجیستر مایکروسافت
- نرم افزار Windows Media Player 11

- آخرین نسخه نرم افزار DirectX برای اجرای بازی ها

- آخرین نسخه Internet Explorer 8

- پشتیبانی از تمامی درایورهای Sata و Raid

- آخرین آپدیت نرم افزار Flash Player برای مشاهده فایل های ویدیویی و فلش های آنلاین

- آخرین آپدیت های مربوط به MSXML 4.0

- آخرین آپدیت های تمامی پکیج مربوط به Microsoft Visual C + + Runtimes

-و … !

محمدرضا بازدید : 294 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود 
رایگان سیستم عامل مکینتاش Mac OS X 10.6.5 Snow Leopard

سيستم عامل ارزشمند شرکت اپل Mac OS X 10.6.5 Snow Leopard صد در صد تست شده بر روي سي پي يو هاي AMD و Intel و قابليت نصب روي Laptop و PC

به همراه اموزش نصب از ابتدا روي انواع سيستم هاي کامپيوتري و سخت افزار هاي گوناگون هم به روش اموزش تصويري هم به روش توضيح و عکس

در یک سیستم رایانه ای، منابع به دو دسته ی فیزیکی و منطقی تقسیم میشوند که استفاده از آنها تحت نظارت سیستم عامل صورت میگیرد. سیستم عامل برنامه ای است که در تمام مدتی که رایانه روشن است، هموراه بر روی رایانه در حالت اجرا قرار دارد. تا به حال در زمینه ساخت سیستم عامل شرکت های بسیار بزرگی اقدام به ساخت سیستم عامل های مختلف نموده اند که از جمله معروفترین آنها میتوان به مایکروسافت ، اپل ، لیونکس اشاره نمود. هر کدام از این شرکت ها سیستم عامل خود با ساختاری منحصر به فرد ساخته اند به عنوان مثال تمام سیستم عامل های مایکروسافت تحت ویندوز عمل می کنند و با این نام وارد بازار میشوند. امروز در سایت پاتوق یو جدید ترین نسخه سیستم عامل معروفی را با نام Mac OS X Snow Leopard را برایتان آماده کرده ایم. Mac OS که مخفف Macintosh Operating System است، نام تجاري يک سري از سيستم عامل هاي داراي رابط گرافيکي کاربر است که توسط شرکت Apple براي کامپيوترهاي مکينتاش توسعه داده شده اند. سيستم عامل مک عموماً به خاطر رابط گرافيکي خوب خود مشهور شده است. اين سيستم عامل براي نخستين بار در سال 1984 با کامپيوتر Macintosh 128K عرضه شد. نسخه هاي اوليه Mac OS تنها با کامپيوترهاي مکينتاش که بر مبنای Motorola 68000 ساخته شده بودند، سازگار بودند در حاليکه نسخه هاي جديدتر با کامپيوترهاي PowerPC نيز سازگار شدند. اخيراً نيز سيستم عامل Mac OS X با کامپيوترهاي Intel x86 سازگار شده است. نسخه هاي مختلف Mac OS نخستين سيستم عامل مکينتاش شامل دو بخش نرم افزاري بود که با نام هاي "System"و "Finder" شناخته مي شدند که هرکدام از اين دو بخش داراي نسخه مخصوص به خود بودند. سیستم عامل مکینتاش شرکت اپل را میتوان رغیب سر سخت سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت دانست اگرچه اکثر کاربران از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند اما استفاده کننده گان مک نیز در سراسر جهان کم نیستند. سیستم عامل مکینتاش در مقایسه با سیستم عامل ویندوز از ویژگی هایی برخودار است مانند داشتن ظاهر بسیار زیبا و گرافیک منحصر به فرد ، داشتن برخی از نرم افزار های نصب شده مورد نیاز کاربران ، داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام اجرای نرم افزارها و کار در محیط آن ، داشتن امنیت بسیار بالا و ... یکی دیگر دیگر از ویژگی های بسیار خوب این سیستم عامل ویروسی نشدن آن در مقایسه با ویندوز است در واقع فایل های مخربی که تحت ویندوز ساخته شده باشند هرگز در سیستم عامل مکینتاش کارائی نخواهند داشت و از این جهت این سیستم عامل از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این برخی از نرم افزارهای معروف مورد نیاز کاربران در این سیستم عامل از قبل نصب شده است مانند مرورگر Safari جهت جستجو در اینترنت ، پلیر QuickTime X جهت اجرا و پخش فایل های مالتی مدیا با فرمت های مختلف ، مسنجر iChat جهت چت و گفتگو در اینترنت ، تقویم iCal جهت مشاهده تقویم و ساعت ، نوار Dock جهت دسترسی سریعتر به برنامه های مورد نیاز از روی دسکتاپ و بسیاری از نرم افزارهای دیگر که مورد نیاز کاربران در هنگام کار با این سیستم عامل خواهد شد. همانطور که گفته شد این سیستم عما تنها قابل نصب بروی کامپیوترهای شرکت اپل می باشد و نمیتوان آنرا بر روی کامپیتورهای PC نصب نمود. اما نسخه هایی از این سیستم عامل وجود دارند که به صورت هک شده می باشند و میتوان به راحتی آنرا بر روی کامپیوترهای پی سی نصب نمود سیستم عاملی را که سایت پاتوق یو به شما معرفی می کند دارای چنین قابلیتی است و میتوان آنرا بدون مشکل بر روی کامپیوترهای خانگی نصب نمود. این سیستم عامل به صورت هک شده بوده و از انواع سی پی یو های Intel و AMD پشتیبانی می نماید. سایت پاتوق یو مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی جدید ترین نسخه سیستم عامل مکینتاش را با قابلیت نصب بر روی کامپیوترهای پی سی به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت پاتوق یو برای شما کاربران محترم در ادامه مطلب قرار داده ایم.

محمدرضا بازدید : 304 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود ویندوز ۷ سرویس پک ۱ نسخه نهایی - Windows 7 Service Pack 1 
Ultimate
بالاخره پس از ارائه چند نسخه آزمایشی سرویس پک ۱ ویندوز ۷، نسخه نهایی آن انتشار یافت، سایت پاتوق یو اکنون نسخه کامل ویندوز ۷ به همراه سرویس پک ۱ نسخه نهایی را بصورت ارویجینال و بدون دستکاری برای شما کاربران عزیز سایت تهیه و آماده دریافت نموده است.همانگونه که می دانید، ویندوز ۷ آخرین نسخه از سیستم‌عامل های ابرشرکت نرم افزاری مایکروسافت می باشد که نسخه نهایی آن در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به صورت جهانی منتشر گردید. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده ‌است، این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.
آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد، همچنین نام Win Security Center به Win Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین بنابر اظهارات مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

قابلیت های کلیدی Windows 7 Service Pack 1 Ultimate:
- پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط
- پشتیبانی از Virtual Hard Disk
- بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل
- اضافه شدن قابلیت Win PowerShell
- طراحی دوبارهٔ ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها
- لرزاندن پنجره‏ ها
- سنجش رنگ صفحه نمایش
- رایت فایل‏های ISO
- سنجاق کردن برنامه‏ ها به Taskbar
- یک مرکز امنیتی جدید
- اجرای مستقیم فایل صوتی و تصویری از یک کامپیوتر دیگر
- عملیات به اشتراک گذاری در شبکه‏ های خانگی
- یک راه جدید برای مشاهده فایل‏ های صوتی و تصویری
- ذره‏بین جدید
- ضبط کننده قدم به قدم مشکلات
- ویرایش محدوده اطلاع رسانی
- رابط کاربری بهتر در خصوص دستگاه ‏های جانبی متصل به کامپیوتر
- یک راه ساده و سریع برای تنظیم صفحات نمایش چندگانه
- مرتب‏ سازی پنجره‏ها در صفحه به روشی جدید
محمدرضا بازدید : 280 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
منبع : 
www.patoghu.com

فعال ساز های Windows 7 Loader و Windows 7 Loader eXtreme Edition آپدیت شدند!
پس از قرار گرفتن نسخه نهایی ویندوز سون در سایت متوجه شدیم که بسیار از افراد به دنبال کرک و فعال سازهای این ویندوز در اینترنت هستند و تا به حال به سایت های بسیار زیادی مراجعه نموده اند که هیچ کدام از آنها فعال ساز معتبری را به این عزیزان ارائه نکرده است در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در پست امروز وب سایت پاتوق یو به معرفی جدید ترین فعال ساز های ویندوز 7 بپردازیم. فعال ساز هایی را که در این پست در اختیار شما بازدید کنندگان محترم گرفته است تمامآ تست شده و 100 درصد کار می کنند.
جهت دانلود و طریقه استفاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


محمدرضا بازدید : 258 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
نرم 
افزار مدیریت قدرتمند دانلود با NeoDownloader v2.6.2
NeoDownloader که توسط شرکت Neowise ارائه شده است نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بیش از سرعت عادی به دانلود فایل های مختلف از اینترنت پرداخته و یا حتی تمام تصاویر، موزیک ها و یا فیلم های موجود در یک سایت را دریافت نمایید. علاوه بر این NeoDownloader به سبب داشتن امکانات بسیار جالبی همچون امکان مشاهده ی سریع فایل های دانلود شده و حذف فایل های ناخواسته ی آن ها، امکان مشاهده ی تصاویر، فیلم ها و آهنگ های دریافتی توسط خود برنامه و ظاهری بسیار ساده و جذاب استفاده از آن را بسیار آسان نموده و سبب جذب طرفداران بسیاری شده است. هم اکنون این مدیریت دانلود قدرتمند از ادامه مطلب سایت پاتوق یو قابل دریافت است.
قابلیت های کلیدی نرم افزار NeoDownloader v2.6.2 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار حتی برای افراد مبتدی
- پشتیبانی از آرچیو های ZIP و RAR
- پشتیبانی از دانلود URL Ranges
- توانایی ایجاد بیش از 20 شبیه ساز اتصال برای افزایش سرعت
- توانایی دانلود از سایت های TGP و دارای پسورد
- توانایی پخش تصاویر دانلود شده به صورت اسلاید شو
- توانایی پخش فایل های صوتی و تصویری
- توانایی تنظیم کردن تصاویر دریافتی به عنوان Wallpaper ویندوز
- توانایی انتخاب دانلود تصویر، موزیک، ویدئو و یا هرگونه فایل دیگر
- دارای قابلیت Advanced Filtering برای دریافت فایل های مورد نظر و انتخاب شما
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار اندک
- دارای ظاهری بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- نداشتن Pop Up و بنر های تبلیغاتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

محمدرضا بازدید : 350 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود بازی ماشین جنگی کامپیوتر سال 2011 با Apocalyptic Mayhem 
RELOADEd 2011

حتما به بازی های جنگی علاقه زیادی دارید . امروز یکی از پر طرفدارترین بازی های جنگی را که در بین بازی خورها در سرتاسر جهان صورت می گیرد را با نام Post Apocalyptic Mayhem-RELOADEd 2011 برای شما عزیزان با حجم مناسب در سایت پاتوق یو آماده دریافت کرده ایم.

نکته بسیار مهم : این فایل با استفاده از ایمیج ISO فشرده سازی شده است .
برای باز و استفاده کردن از این فایل لازم است که ابتدا آن را با نرم افزار نرو یا magic iso روی CD و یا DVD رایت نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز :
o OS: Windows® XP/Vista™/7
o Processor: Intel P4 3.0GHz or similar AMD
o Memory: 1GB RAM
o Hard Disk Space: 1GB available space
o Video Card: nVidia GeForce 6800 Ultra, ATi Radeon X1800 XT or better
o DirectX®: 9.0c, June 2010 update
o Sound: DirectX 9.0c support


محمدرضا بازدید : 338 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود 
بازی کامپیوتری جدید و معروف پرندگان خشمگین - Angry Birds
بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای 195 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. چنانچه پس از دریافت بازی موفق با اجرای بازی نشدید باید درایور کارت گرافیک سیستم خود را به روز نمایید.
قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds :
- دارای 195 مرحله جذاب
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- عدم نیاز به نصب و کرک
- بالا بردن قدرت تمرکز
- دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب

محمدرضا بازدید : 282 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود بازي شبيه ساز عمل جراحي Chirurgie Simulator 2010
سال توليد: 2010
موضوع: شبيه ساز
سازنده و انتشار دهنده :Rondomedia
زبان : الماني
مجوز دانلود : مجاني
در روزگاران کهن این دانش بر مردم ناشناخته بود، و بیماری‌ها را برآمده از عوامل فراطبیعی می‌دانستند، و برای درمان آنها به سحر و جادو دست می‌یازیدند. یونانیان در پیشرفت این دانش نقش به‌سزایی داشتند. دانشمندانی از جمله بقراط، ارسطو و جالینوس از مروّجان اصلی این علم در یونان باستان بودند.همگام با پیشرفت سایر علوم، روش علمی بنیانهای علم پزشکی را دگرگون نمود. پالایش مداوم دانسته‌ها و اطلاعات به همراه اکتشافات متعدد در رشته‌های علوم پایه پزشکی به علم نوین پزشکی منجر گردیده‌است. این علم اگرچه پایه‌های خود را از دانسته‌های گذشته گرفته‌است و هنوز نیز از علوم سنتی به عنوان منبع استفاده می‌کند ولی روش آن مبتنی بر استانداردهای سخت علمی است.در حال حاضر به دلیل گسترده شدن دانش پزشکی علاوه بر پزشکی عمومی، علم پزشکی به رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی فراوان تقسیم گردیده‌است و همچنین ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با رشته‌هایی مانند داروسازی،فیزیوتراپی، علوم آزمایشگاهی، پیراپزشکی دارد.
پزشکی در ایران به دوران باستان بر می‌گردد. با دانشگاه‌هایی مانندجندی‌شاپور، پزشکی در ایران گسترش یافت، پس از اسلام نیز این روند ادامه یافت. از پزشکان بزرگ ایرانی می‌توان به بزرگمهر طبیب (بوذرجمهر) و بعدها در دورهٔ اسلامی می‌توان به ابن سینا، زکریای رازی و علی ابن سهل طبری اشاره کرد. اولین مرکز نوین آموزش پزشکی در سال ۱۲۳۰ به عنوان بخشی از مدرسه دارالفنون بازگشایی شد. دانشکده پزشکی در سال ۱۳۱۳ تأسیس گردید و بعد از انقلاب به همراه کلیه بخشهای وابسته به عنوان دانشگاه علوم پزشکی تهران از وزارت آموزش عالی جدا شده و تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت.
هم اکنون علم به جايي رسيده که توسط نرم افزار بشر عمل جراحي را شبيه سازي مي کند در بازي يا نرم افزار شبيه سازي که در اين مطلب به شما معرفي ميکنيم شما به جاي همه پزشکان و جراحان قلب,مغز, ... نقش ايفا ميکنيد البته مراقب سلامت بيماران باشيد زيرا به راحتي بيمار شما از دست خواهد رفت با اين حالل شما به جاي يک پزشک استرس اين شغل مقدس را درک خواهيد کرد. تکنولوژي شبيه سازي اين بازي در حدي است که شما که با اعضاي مختلف بدن انسان اشنا نيستيد را به زيبا تريبن شکل ممکنه با درون اين اعضا نيز اشنا خواهد کرد همچنين از اين بازي يا نرم افزار شبيه ساز جراحي پزشکان جوان و دانشجويان اين رشته براي تمرينات ابتدايي و پيشرفته نيز ميتوانند استفاده نمايند که درک صحت اين موضوع را زماني احساس ميکنند که بازي رو نصب و اجرا کنند.در درون بازي شما کاملا از طرف بازي از نظر هدايت و سازماندهي کار ها راهنمايي ميشويد فقط نکنه اينجاست که بازي توسط يه شرکت الماني زبان ساخته شده و زبان بازي الماني است اما با اين حال چيزي از حال و هواي اين بازي اموزنده کم نمي کند.

محمدرضا بازدید : 229 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود بازی کم 
حجم ماجرایی Adventures of Lomax پلی استیشن 1 برای کامپیوتر
بازی قدیمی ولی در عین حال بسیار جذاب Adventures of Lomax یک بازی داستانی و ماجرایی است که برای کنسول پلی استیشن ۱ در سال ۱۹۹۷ منتشر شده بود. داستان بازی از این قرار است که موجودی خبیث به نام Lemmings با نیروی شیطانی که دارد قصد تخریب زمین را دارد و شما (Lomax) باید جلوی تخریب زمین را بگیرید. هم اکنون دانلود بازی در ادامه مطلب از پاتوق یو قابل دریافت میباشد.

محمدرضا بازدید : 223 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود
 نسخه کم حجم شده بازی به سمت مرگ – Dead to Rights

بازی Dead to Rights، داستان پلیس جوانی با نام Jack Slate است که دشمنانش پدرش را به قتل رسانده اند و وی جدا از پرونده های اداری پلیس خود شخصاً در سبب انتقام و خونخواهی پدرش از قاتلین است. شما طی این بازی پرهیجان به خوبی معنای نفرت، انتقام و خیانت را خواهید چشید. فیلم نامه قدرتمند و سینمایی بازی در سال ۲۰۰۳ نقطه قوت آن از دیدگاه بسیاری منتقدان بازی های رایانه بوده است.

محمدرضا بازدید : 238 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
بازی لوکسر ۵ گذرگاه-Luxor 5th Passage 1.0.0.8 Portable PC Game
دنبال کنندگان بازی لوکسر ( لاکسر ) بعد از مدت ها انتظار شاهد دانلود بازی نسخه جدیدی از این بازی هستند که گرافیک فوق العاده و داستانی هیجان انگیر با عنوان گذرگاه (حق عبور) سنگ مرمر دنیای بازی های پازل را دگرگون کرده است. سایت پاتوق یو این بازی کامپوتری زیبا را برای دوست داران دنبال کننده Luxor و کسانی که تا به حال آن را تجره نکرده اند تقدیم می کند.

این نسخه بازی کامپیوتری با عنوان ” پنجمین لوکسر – گذرگاه یا حق عبور ” محصول شرکت بازی سازی MumboJumbo است که سری بازی های پازل سنگ های مرمر توسط گروه TE ساخته این شرکت است که از این دسته همین بازی لوکسر معروفترین است. نسخه ۵ لاکسر باز هم Power-UP های جدید تری که دارد هیجان و سرگرمی بازی را به ۱۰۰% میرساند و اگر شما از یک کارت گرافیک خوب برخوردار باشید و کارت صدای شما خروجی ۵٫۱ را هم ساپورت کند دیگر آنقدر محو افکتهای صوتی این بازی دانلود پازل جذاب خواهید شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

در این بازی کامپیوتر آماده اداره تکه جواهرات بالدار خود در پنجمین بازی پوپر مرمر هیجان انگیر و فوق العاده لوکسر شوید. توپ های رنگی خود را به زنجیره ای از حوزه های رنگی شلیک کنید قبل از اینکه آن ها شما را از بین ببرند. با دستاورد های خود گنجینه هایی که جلوی سقوط سرزمین را می گیرند بدست آورید زیرا این ۵ گنج عظیم مصر را نجات خواهد داد.

محمدرضا بازدید : 333 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب و جدید Farm Frenzy Ancient Rome v0.5

بالاخره پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه ی جدید از سری بازی های Farm Frenzy منتشر شد. بازی بسیار جذابی که به ظاهر ساده است اما در عمل گاهی آنچنان سخت و دشوار می شود که حرفه ای ترین کاربران هم با سرعت عمل بالای خود از پس انجام مراحل طی زمان های تعیین شده بر نمی آیند. این بار Farm Frenzy به رم باستان رفته و با نام Farm Frenzy Ancient Rome قرار است که کاربران را سرگرم کند. این نسخه از بازی که به مانند مدل های قبلی از گرافیک بالایی بهره می برد برروی سیستم های سخت افزاری معمولی هم قابل نصب و اجرا بوده و با موزیک دلنشنین و مناسبی که در بازی اجرا می شود همه را سرگرم خواهد کرد. این نسخه هم موضوعی که در مدل های قبلی بود را دنبال می کند اما به طور کامل طرح اصلی بازی از نظر نمایشی تغییر کرده است. حیوانات با طراحی های جدید به بازی اضافه شده اند که جذابیت را دو چندان خواهند کرد.
۹۰ مرحله در انتظار کاربرانی است که بازی Farm Frenzy Ancient Rome را دریافت خواهند کرد ، ساختمان ها و کارخانجات جدید ، تولیدات جدید برای حیوانات ، استفاده از قایق به جای خودرو ها در فروش محصولات و بسیار گزینه های دیگر که انجام بازی می تواند دلیل خوبی برای دست یافتن به آن ها باشد.

قابلیت های کلیدی بازی Farm Frenzy Ancient Rome v0.5 :
- گرافیک مناسب
- ۹۰ مرحله برای انجام بازی
- دادن جوایز مختلف در طول انجام بازی
- تو حالت مختلف برای انجام بازی
- اضافه شدن کارخانجات جدید به بازی
- طراحی گرافیکی جدید برای این نسخه
- استفاده از کشتی و قایق به جای خودرو و ماشین برای فروش محصولات
- مناسب برای سنین مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …


محمدرضا بازدید : 273 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود بازی 
کرم ها 3بعدی نسخه کامپیوتر - Worms 3D Portable

در بازی Worms 3D Portable شما باید با انتخاب حالت بازی ، به آغاز بازی بپردازید. کرم های دیگر بسته به نوع انتخاب دوست یا دشمن شما هستند. با داشتن سلاح های مختلف و با توجه به مکان مورد نظر دشمن خود ، باید به سمت آن شلیک کنید و اگر بتوانید با شلیک های خود حریف را در آب بیاندازید و برنده شوید و اگر نتوانید این فرصت را به کرم دیگر می دهد تا شما را نابود سازد. در طول بازی می توانید از کمک هایی که از آسمان بر سر شما فرود می آید نهایت استفاده را ببرید. دانلود بازی و تصاویری از محیط بازی در ادامه مطلب ...

تصاویری از محیط بازی :


دانلود بازی کرم ها 3بعدی نسخه کامپیوتر - Worms 3D Portable

.

دانلود بازی کرم ها 3بعدی نسخه کامپیوتر - Worms 3D Portable.

.


تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 555
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,696
  • بازدید ماه : 8,752
  • بازدید سال : 101,086
  • بازدید کلی : 2,568,244
  • کدهای اختصاصی