loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 403 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

puran_defrag

فایلهای ذخیره شده بر روی هارد درایو شما ممکن است بنا به دلایل مختلفی پراکنده ( fragmented ) شوند و این پراکندگی نتیجه ای نخواهد داشت جز کاهش سرعت دسترسی به فایلها پس از ارسال دستور بازخوانی داده ها توسط شما . از این رو یکی از مهم ترین پیشنهاداتی که می توان به کاربرانی که با افت محسوس سرعت مواجه شده اند نمود ، استفاد از نرم افزار های یکپارچه سازی هارددیسک می باشد .

Puran Defrag یکی از این دسته از نرم افزار ها بوده که به وسیله ی آن می توانید به سادگی چند کلیک ، داده هایی را که به صورت پراکنده بر روی هارددیسک تان ذخیره شده اند به صورت یکپارچه در آورده و سرعت از دست رفته را بازگردانی نمایید . این برنامه قدرتمند با آنالیز کامل دیسک سخت کامپیوترتان تمامی پراکندگی های موجود را در کمترین زمان ممکن یافته و اقدامات لازم را برای بهینه سازی آن انجام می دهد . این کار نه تنها باعث می شود دسترسی به فایلها سریعتر انجام پذیرفته و به طبع از آن سرعت کامپیوتر بالا رود بلکه با سازماندهی کردن داده ها فضای مفید قابل استفاده برای شما را نیز افزایش خواهد داد .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار Puran Defrag توانایی آن در انجام پروسه دیفرگمنت در بوت می باشد . همانطور که می دانید برخی از فایلها نظیر MFT ها ، فایلهای رجیستری و … را نمی توان هنگامی که ویندوز در حال اجرا است یکپارچه نمود . از این رو تنها راه باقی مانده همان استفاده از بوت می باشد که خوشبختانه این برنامه با درک کامل آن توانسته است بر قدرت اجرایی خود که سود آن به نفع کاربران است بیافزاید . این نرم افزار که توانایی اجرا بر روی ویندوز های ایکس پی ، ویستا و سون را داراست می تواند در صورت تنظیم ، فرایند یکپارچه سازی را به طور کاملا خودکار و بدون نیاز به دخالت شما انجام دهد . این کار باعث می گردد تا همیشه ، حتی زمانی که یکپارچه کردن هارد درایو را به طور کلی فراموش نموده اید بتوانید از بالاترین سرعت و کارایی سیستم خود استفاد نمایید .

محمدرضا بازدید : 209 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

NOD32 یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای آنتی ویروس به شمار می آید و یکی از دلایل محبوبیت آن به روزرسانی سریعش می باشد . این آنتی ویروس به دو صورت قابلیت به روز رسانی دارد :

۱ – استفاده از کدهای به روزرسانی

۲ – استفاده از آپدیت آفلاین

کدهای به روز رسانی اغلبا دارای محدودیت بوده و در صورت استفاده زیاد از یک کد آن را از ارزش و اعتبار در سایت ESET ساقط می سازد اما با استفاده از به روز رسانی آفلاین شما می توانید به طور نا محدودی از این نوع آنتی ویروس را به روز رسانی کنید ، آن هم بدون نیاز به اینترنت .

سایت دانلود کده با توجه به اهمیت تامین امنیت برای کاربران خود در نظر دارد تا بسته های به روز رسانی آفلاین را به صورت مداوم و در دوره زمانی کوتاه در اختیار مراجعین این وب سایت قرار دهد . بدین منظور و برای جلوگیری از زیاد شدن صفحات به روز رسانی ، آپدیت ها در همین صفحه به روز می شوند و شما می توانید آخرین بسته آپدیت NOD32 را از این قسمت دریافت کنید .

محمدرضا بازدید : 333 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

Open DVD Ripper

Open DVD ripper 2 نام یک ابزار جادویی و کوچک برای آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند بدون هیچ گونه انجام تنظیمات پیچیده و بیهوده ، فیلم هایی را که بر روی DVD رایت شده است را ریپ کنند . ریپ کردن اصطلاحی است که به فرایند کپی کردن کامل فیلم های دی وی دی همراه با تمامی موارد جانبی نظیر زیرنویس ها به فرمت های دیگر و ذخیره سازی آن ها بر روی هارد دیسک گفته می شود . با در اختیار داشتن این ابزار قدرتمند اما ساده می توانید کیفیت فایل خروجی خود را آنچنان که می خواهید و می پسندید تنظیم کنید .فرمت های محبوب بسیاری توسط Open DVD Ripper پشتیبانی می شوند که از میان آنها می توان به فرمت های ویدیویی AVI,MKV,WMV,MPG,3GP,MP4,FLV,SWF,MOV,TS,RM,ASF و نیز فرمت های صوتی AVI ، MKV ، WMV ، MPG ، ۳GP ، MP4 ، FLV ، SWF ، MOV ، TS ، RM ، ASF اشاره نمود . علاوه بر امکانات ذکر شده شما از قابلیت های کاربردی و مفید دیگری نظیر بریدن بخش دلخواه از فیلم و یا برش کادر ویدیو ها بهره مند خواهید بود و هر یک به گونه ای شما را از استفاده از برنامه های دیگر بی نیاز می سازند .

محمدرضا بازدید : 153 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

بدو دانلود PowerDVD-11-Ultra

بسیاری از افراد نرم افزار پخش دی وی دی را قرین با PowerDVD می دانند و این امر نشانه ای قدرت و قدمت بالای این برنامه است که در طی سالیان گزینه ی اول کاربران حرفه ای و آماتور برای نمایش فیلم های روی DVD بوده است . با نصب و در اختیار داشتن این نرم افزار نه تنها درهای جدیدی از ابزارهای پخش دی وی دی به روی شما گشوده خواهد شد ، بلکه با قابلیت پخش سایر گونه های هم رده ی خود نظیر Video CD و بلوری دیگر هیچ گاه نیاز به نصب چندین و چند برنامه مختلف برای توانایی بازکردن فایلهای ویدیویی در فرمت های متفاوت نخواهید داشت .

از دیگر نکات قابل توجهی که به این نرم افزار در دست یافتن به جایگاه کنونی اش یاری کمک نموده است ظاهر کاربرپسند و تاکید بر روی نمایش با کیفیت تصاویر است . همچنین با قابلیت تعویض پوسته اصلی برنامه می توانید محیط کاربری خود را مطابق با سلیقه ی تان تنظیم کنید . اگر تاکنون به دنبال برنامه ای برای تهیه عکس از ویدیوی در حال پخش می گشتید هم اکنون به نیل خود رسیدید چرا که این قابلیت نیز در برنامه شگفت انگیز PowerDVD گنجانده شده است . یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار توانایی آن در ساخت کاتالوگ از فیلم های شماست . ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که علاقه زیادی به ذخیره سازی فیلم ها بر روی کامپیوتر خود داشته و هم اکنون تعداد زیادی ویدیو از قبیل فیلم های سینمایی ، شخصی و … در اختیار دارید . آیا سازماندهی کردن آنها کار ساده است ؟ قطعا پاسخ خیر خواهد بود چرا که با افزایش تعداد فیلم ها مجبور به ذخیره ساختن آنها در دایرکتوری ها و درایو های مختلف خواهید شد و پیدا کردن یک فیلم یا ویدیوی دلخواه ممکن است زمان بسیاری را از شما بگیرد و اینجاست که کاتالوگ PowerDVD طعم شیرین مدیریت قدرتمند در عین سادگی را بر زبانتان می نشاند .

محمدرضا بازدید : 209 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

TOEFL

بدو دانلود

TOEFL یکی از معتبرترین مدرک های زبان انگلیسی است که در اختیار داشتن آن یکی از الزامات برای ثبت نام در دانشگاه ها ، موسسات و سازمانهای معتبر در کشور های انگلیسی زبان نظیر آمریکا و انگلستان است . از این رو آموزشگاه های بسیاری اقدام به تدریس دروس تخصصی برای آماده سازی افراد علاقه مند به شرکت در امتحان تافل می کنند . اگر شما هم قصد دارید تا این مدرک را به سادگی هر چه تمام تر دریافت کنید پیشنهاد می کنیم از مجموعه ای که در این پست برایتان فراهم آورده ایم نهایت استفاده را ببرید . این کالکشن که از ۷ برنامه کمک آموزشی مختلف تشکیل شده است شامل نرم افزارهای زیر می باشد و امید است که مورد توجه کاربران گرامی دانلود کده واقع گردد :

محمدرضا بازدید : 397 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)
kaspersky

Kaspersky یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی می باشد که در بین کاربران مختلف طرفدارن بسیاری دارد . یکی از دلایل محبوبیت این نرم افزار به روزرسانی های سریع آن می باشد . این آپدیت ها که به طور مداوم در اینترنت قرار می گیرند تنها با استفاده از کلید های آپدیت معتبر قابل دریافت خواهد بود . دانلود کده به منظور تامین هرچه بیشتر امنیت کاربران خود به صورت منظم کلید های آپدیت Kaspersky را در همین پست قرار می دهد .

محمدرضا بازدید : 301 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

Operation Flashpoint: Red River
بدو دانلود

Operation Flashpoint: Red River یک بازی اکشن اول شخص می باشد که در آن جنگی خیالی بین نیروهای ایالات متحده آمریکا و نیروهای آزادی خواه چین با کشور تاجیکستان در می گیرد که تمرکز اصلی آن بر روی رود سرخ می باشد . شما در این بازی نقش فرمانده یک گروه چهار نفره ( خودتان و ۳ سرباز ) را داشته که می بایست با هدایت سربازانتان اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت پشت سرگذاشته و نیروهای تاجیک را از بین ببرید . این ورژن که از هوش مصنوعی قدرتمندی برخوردار است را می توان نوعی شبیه ساز جنگی نیز تلقی کرد چرا که داستان و ریتم بازی شباهت بسیاری با جنگ های واقعی دارد . به طور مثال شما در ابتدای بازی با سربازان خود آشنا گشته و پس از انجام برخی تمرینات همراه با آنان سوار یک خودرو نفربر شده و پس از طی مسیری نسبتا طولانی به محل استقرار نیروهای دشمن می رسید . دیگر نکته ای که این بازی را به یک شبیه ساز تبدیل نموده است امکان کشته شدن سریع شما توسط نیروهای دشمن بوده و دلیل آن نیز عدم استفاده از سطح سلامت برای هر بازیکن ( به طور مثال با هر بار اصابت تیر به شما مقداری از سلامتی خود را از دست بدهید تا زمانی که به صفر برسد ) همانند سایر بازی های مشابه می باشد .

محمدرضا بازدید : 241 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

BSR Screen Recorder v5.2.1

بدو دانلود

آیا تا به حال فکر تصویربرداری از صفحه نمایش کامپیوترتان افتاده اید ؟ آیا قصد ساخت فیلم های آموزشی برای نرم افزارهای ویندوز و یا توضیح دادن در رابطه با نحوه عملکرد یک برنامه یا ترفند را دارید ؟

BSR Screen Recorder نام ابزاری است که برای برآورده کردن نیازهایی اینچنینی طراحی گردیده است و شما با در اختیار داشتن آن می توانید تنها با یک کلیک فرایند تصویربرداری از صفحه دسکتاپ را آغاز کرده و کارهایی که قصد نمایش آنها به کاربران خود دارید را دارید انجام داده و فرایند را توضیح دهید . فیلمبرداری می تواند شامل کل صفحه و یا پنجره ای خاص باشد . علاوه بر اینها امکان تعیین اندازه به صورت دستی نیز وجود خواهد داشت . همچنین در صورتی که نیاز به گفتن برخی نکات به صورت صوتی باشد می توانید با وصل کردن میکروفن این کار را انجام دهید .

محمدرضا بازدید : 345 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل فایل CyberLink MediaEspresso  V6.5.1515.36408a
CyberLink یکی از شرکت های موفق تولید کننده نرم افزار است. تولیدات این شرکت همواره از میزان محبویت بالایی در میان کاربران برخوردار بوده است و این موضوع را می توان به دلیل کاربردی و جامع بودن نرم افزارهای این شرکت دانست. MediaEspresso یکی از نرم افزار محبوب این شرکت در میان کاربران است. این نرم افزار یک تبدیل کننده چندکاره محسوب می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تبدیل فایل های صوتی ، تصویری و گرافیکی بپردازید. این نرم افزار با پشتیبانی از پردازنده های پرسرعت رایج در بازار سخت افزار ، به شما امکان تبدیل فایل با نهایت سرعت را می دهد. بدین ترتیب می توانید با خیالی آسوده و با حداقل صرف وقت ، به تبدیل فایل های خود با فرمت های مختلف بپردازید. CyberLink مدعی سرعتی 10 برابر بیشتر از تبدیل کننده های رایج است. همچنین اگر از دستگاه های پلیر استفاده می کنید ، می توانید فایل خروجی را با فرمت های مخصوص به پلیر خود ذخیره نمایید. آیپاد ، کنسول بازی PSP و یا تبلت iPad از جمله دستگاه های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار هستند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

محمدرضا بازدید : 175 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود تم سیستم عامل مک برای ویندوز سون MACOS 9X VS THEME
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. MACOS 9X VS نام یک تم بسیار زیبا برای ویندوز سون است که مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار آن نمی گذرد. این تم در واقع محیط ویندوز شما را به چیزی مشابه سیستم عامل مک تغییر می دهد. این تغییرات را می توانید در آیکون ها ، پنجره ها و منوها مشاهده نمایید. این تم فوق العاده را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

محمدرضا بازدید : 179 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود بازی جدید Planet Horse Mein Grosses Pferdeabenteuer
نام بازی: Planet Horse: Mein Grosses Pferdeabenteuer
پلتفورم : pc
ژانر:آرکید / ورزشی
سال انتشار: May 12 ,2011
نوع فایل کامل
زبان: English, German, French, Spanish, Italian
سایت رسمی : www.dancingdots-studio.com
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Dancing Dots
نوع انتشار : License
حمایت توسط : Dancing Dots
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین: -

اگر از علاقه مندان به بازی های آرکید و ورزشی و در یک کلام بازی های خاص هستید لطفا تا پایان این پست همراه ما باشید . Planet Horse: Mein Grosses Pferdeabenteuer عنوان جدیدترین بازی منتشر شده به سبک آرکید میباشد که در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Dancing Dots منتشر و ساخته شد . چیزی که در این بازی به شدت جلب توجه می کند فیزیک فوق العاده آن میباشد .هر چند که از هیچ بازی ای با این حجم کم توقعی نمی رود که در حوزه گرافیک مانور دهد هر چند که دارای گرافیک مطلوبی نیز میباشد . خود را آماده کنید و و بر روی زین اسب بشینید و خود را برای اتفاقات شگفت انگیز آماده کنید .ورود به بازی ای که در آن بخش مختلفی مخصوص به چالش کشیدن گیمر میباشد شاید خوش آیند نباشد .نشان دهید آنچه را میتوانید به عنوان گیمر از خود نشان دهید. " بازی دارای گرافیک فوق العاده بالا و موسیقی متن بسیار زیبایی میباشد ".(این جمله آخر بدون نظر نویسنده مطلب ترجمه شده است ). شاید بهتر باشد در کل می توان این بازی را به عنوان یک بازی ورزشی و آرکید پذیرفت و در عین حال انتقاد هایی بر آن داشت !!!
دانلود رایگان بازی Planet Horse: Mein Grosses Pferdeabenteuer به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....
محمدرضا بازدید : 359 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار آهنگسازی FL Studio ASSiGN Edition v10.0.2 Final
ورود تکنولوژی درعرصه های مختلف باعث تغییر و تحولات بسیار و همچنین سهولت در انجام کارها می شود. در سالیان اخیر فناوری تأثیر بسیاری در موسیقی داشته است و طریقه ساخت و تنظیم آهنگ را به طور کلی متحول کرده و البته آن را بسیار آسان تر از پیش ساخته است. امروزه نرم افزارهای بسیاری در زمینه آهنگسازی و به طور کلی کار بروی فایل صوتی و ساخت آنها ارائه شده است. در این میان FL Studio را می توان ازجمله معروف ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه دانست که توانسته امکانات بسیار جامعی را در اختیار هنرمندان قرار دهد و کار آنها را در تهیه موسیقی سهولت بخشد. در این نرم افزار می توانید صدای انواع سازهای موسیقی را شبیه سازی کرده و در قطعه خود بکار ببرید و از آنها به نحو دلخواه استفاده نمایید و یا می توانید صدای آلات موسیقی را ضبط کرده و در قطعه خود استفاده کنید. همچنین نرم افزار از ویرایشگر قدرتمندی جهت کار بروی قطعه موسیقی برخوردار است و از این جهت نیاز های شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد. از دیگر امکانات وسیع این نرم افزار می توان به امکان افکت گذاری اشاره کرد که در این زمینه می توانید از افکت های پیش فرض نرم افزار و یا افکت های جداگانه موجود در بازار استفاده کنید. FL Studio از فرمت های صوتی بسیاری پشتیبانی می کند و از سرعت مناسبی نیز برخوردار است و از منابع سیستم استفاده بهینه ای انجام می دهد. آخرین نسخه از این نرم افزار قدرتمند را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
محمدرضا بازدید : 462 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار امنیتی BitDefender Total Security 2012 Build  15.0.21.599
BitDefender یکی از شرکت های تولیدکننده نرم افزارهای امنیتی رایانه است که در کشور رومانی واقع شده است. نرم افزارهای این شرکت از میزان محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار هستند که این نشان دهنده عملکرد خوب این نرم افزار در تأمین امنیت کاربران است. BitDefender Total Security نام یکی از محصولات این شرکت است که همه آنچه برای امنیت رایانه خود نیاز دارید را در یک نرم افزار در اختیار شما قرار داده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید از سیستم خود در برابر ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، سرقت اطلاعات توسط هکرها و دیگر تهدیدات محافظت کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت جستجو و شناسایی نرم افزارهایی که سرعت ویندوز شما را کاهش داده اند را داراست و به شما کمک می کند از نهایت سرعت بهینه در سیستم خود بهره مند شوید. از جمله دیگر نکات قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به فایروال قدرتمند و همچنین بخش مربوط به نظارت و اعمال محدودیت والدین بر استفاده کودکان از رایانه ، اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

محمدرضا بازدید : 199 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم Pinnacle Studio 15 HD Ultimate Collection 15.0.0.7593
برای ویرایش و میکس فایل های ویدیویی تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود بوده اند و باتوجه به گستردگی محدوده کاری خود ، نیازهای کاربران را برطرف ساخته اند.Pinnacle Studio یکی از حرفه ای ترین و بهترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم و ویدیو است. این نرم افزار شامل همه امکاناتی است که یک کاربر حرفه ای نیاز دارد تا به میکس و مونتاژ بپردازد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی خود را با فرمت های مختلف و به صورت دوبعدی و سه بعدی ویرایش نمایید. از جمله نکات مهم در مورد این نرم افزار می توان به تعداد بسیار بالای افکت های صوتی و تصویری با تفکیک دوبعدی و سه بعدی اشاره کرد. پشتیبانی از فرمت های کم حجم و با کیفیت مانند MKV نیز از جمله دیگر موارد قابل ذکر به شما می رود. در آخرین ورژن این نرم افزار یعنی ورژن 15 که هم اکنون آن را برای شما آماده کرده ایم ، امکان رایت در DVD و Bluray وجود دارد و حتی می توانید برای دیسک های خود منوهای زیبا طراحی کنید. در حین ویرایش فایل های ویدیویی می توانید تغییرات اعمال شده را در لحظه مشاهده نمایید و در صورت عدم رضایت از نتیجه بدست آمده اقدام به تغییر در آن نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

بدو دانلود

محمدرضا بازدید : 231 پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی فانتزی The Tiny Bang Story
نام بازی: The Tiny Bang Story
پلتفورم : pc
ژانر:ماجراجویی
سال انتشار:2011
نوع فایل : کامل
زبان: ENG
تبلت : Present (THETA)
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Lace Mamba Global
نوع انتشار : license
حمایت توسط : Colibri Games
درجه بندی سنی : 3
قابلیت آنلاین:نامشخص

The Tiny Bang Story عنوان یکی از جدیدترین و زیباترین بازی های منتشر شده به سبک ماجراجویی و فکری میباشد که در تاریخ 2011 میلادی توسط ذپدو کمپانی نام آشنای Lace Mamba Global و Colibri Games به ترتیب منتشر و ساخته شد .قطعا اگر گیمر باشید با دیدن تصاویری از محیط بازی که در ادامه مطلب قرارا داده ایم به یاد بازی معروف و دشوار و در عین حال زیبای Machinarium خواهید افتاد.شرح بازی : در بازی The Tiny Bang Story به دنبال یک دنیای متفاوت نقاشی شده باشید.در اطراف این سیاره معروف که یک سیاره ی بسیار کوچک و اعجاب انگیز میباشد حادثه ای در سرتاسر سیاره رخ میدهد.این بازی ترکیبی از مکانیک کلاسیک و عناضر مکانیکی می باشد.قطعا پیشنهاد تیم بدو دانلود به شما دریافت این بازی فوق العاده زیبا میباشد...
دانلود رایگان بازی The Tiny Bang Story به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....
ش
محمدرضا بازدید : 257 پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار بروزرسانی درایورهای سیستم SmartTweak UpdateMyDrivers 7.0.178
نرم‌افزاری است که اطلاعات خاصی از چگونگی کنترل و کارکرد و مدیریت قطعات سخت‌افزاری رایانه را در اختیار سیستم‌عامل قرار می‌دهد تا بدینگونه سیستم‌عامل مدیریت بهینه‌ای بر این سخت‌افزارها داشته باشد. در واقع برنامه‌ای که به برنامه‌های دیگر اجازهٔ تعامل با سخت‌افزار را می‌دهد. این کار معمولاً به این شکل انجام می‌شود که برنامه‌های دیگر دستوری در برنامهٔ راه‌انداز را فراخوانی می‌کنند و راه‌انداز پس از ارتباط با قطعهٔ سخت‌افزاری از طریق رابط‌های الکترونیکی (نظیر درگاه‌های برد مادر) نتیجه‌ای را به نرم‌افزار اولیه بر می‌گرداند. حال آنکه درایورها نرم افزارهایی هستند که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم می گردد. اما برای بروز رسانی درایور سخت افزارهای خود چه می کنید؟ مطمئنأ جستجو در اینترنت بصورت دستی برای یافتن درایور مورد نظر امری وقت گیر است. نرم افزار SmartTweak UpdateMyDrivers قادر است اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزارهای شما را بروز رسانی کند. این نرم افزار به گفته شرکت سازنده ، دارای بزرگ ترین مجموعه درایورهای سخت افزارهای مختلف است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت بدو دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- آپدیت سریع و آسان درایورهای سیستم.
- امکان تهیه نسخه پشتبان از درایورهای نصب شده.
- امکان جستجوی درایورهای گم شده در دیتابیس آنلاین خود.
- سازگار با نسخه های مختلف ويندوز.
- و ...
محمدرضا بازدید : 395 پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود فیلم مستند توطئه یوفو نازی ها Discovery Channel Nazi UFO Conspiracy 720p
بدو دانلود

این مستند به درخواست بازدیدکننده محترم ( علی عزیز ) آماده شده است

مستندی که امروز برای شما آماده کرده ایم برای علاقه مندان به یوفوها بسیار جذاب خواهد بود.این مستند که توطئه بشقاب پرنده نازی ها نام دارد توسط شبکه دیسکاوری تهیه شده است.
مورخان و دیگر کارشناسان با تحقیقات خود بر این باورند که بشقاب پرنده یا یوفوهایی که پس از جنگ جهانی دوم می توانند به صفحه مخفی تکنولوژی پرواز متصل شوند.آنها بر این باورند که نازی ها در قبل از شکست قصد توسعه این یوفوها را داشته اند
آلمان نازی یا رایش ۱۹۳۳ - ۱۹۴۵ به حکومت آلمان در دوران بین سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ اطلاق می‌شود که دولت آدولف هیتلر تا سال ۱۹۴۵ میلادی در آن کشور در راس حکومت بود. در این دوران، کشور آلمان تحت حکومت حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان به رهبری آدولف هیتلر به عنوان صدراعظم بود. وی از سال ۱۹۳۴ رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان شد. پس از روی کار آمدن نازی‌ها در سال ۱۹۳۳، نام رسمی آلمان تغییر نکرد و «رایش آلمان» (به آلمانی: Deutsches Reich) یا «رایش سوم» که از سال ۱۸۷۱ بود، باقی ماند.
محمدرضا بازدید : 235 پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
مطمئنأ شما نیز تاکنون به تبدیل فایل های خود نیاز پیدا کرده اید. در چنین مواقعی راه حل عامیانه ، یافتن نرم افزارهای مخصوص به هر فرمت خاص برای تبدیل فایل است. Okdo Document Converter نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار یک ابزار تبدیل فایل چند کاره و مفید است که از فایل های گرافیکی ، پی دی اف ، صفحات وب و فایل های نوشتاری پشتیبانی می کند و قادر است فرمت های مختلف هر نوع فایل را به یکدیگر تبدیل نماید. از جمله نکات قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به سرعت بالا در تبدیل فایل ها ، امکان تبدیل فایل ها به صورت گروهی و عدم افت کیفیت اشاره کرد. همچنین کلیه محتویات فایل های پی دی اف و یا پاورپوینت پس از تبدیل به شکل قبل و بدون هیچ تغییری باقی خواهند ماند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایتبدو دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

محمدرضا بازدید : 335 سه شنبه 20 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
در زمان جنگ جهانی دوم نیروهای شوروی سابق طی عملیات Bagration برای تلافی کردن حملات غافلگیرانه قبلی آلمان ها با تمام قوا به این کشور حمله کردند. این حمله تلفات سنگینی را بر آلمان ها تحمیل کرد .... بازی WWII Battle Tanks نیز بر اساس همین جنگ ساخته شده است. در این بازی شما راننده تانکی خواهید بود که باید به مواضع دشمن حمله کرده و حداکثر خسارت را بر پایگاه ها و تجهیزات نظامی دشمن وارد کنید. کنترل تانک به طور کامل در دست شماست و بسیار خوش دست نیز هست. بازی دارای گرافیک بی نظیر و بسیار جذابی است که با مهارت خاصی به جزییات پرداخته شده است. نکته قابل توجه در مورد این بازی قابلیت بازی چند نفره از طریق اینترنت یا تحت شبکه به صورت آنلاین تا 16 بازیکن است. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) است.
ویژگی های بازی:
ـ بازی به صورت بدون نیاز به نصب
ـ گرافیک بسیار بالا
ـ قابلیت بازی تا 16 نفر از طریق اینترنت و شبکه
ـ استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته در طراحی بازی
ـ ساخته شده بر اساس رویداد تاریخی مربوط به جنگ جهانی دوم
ـ کنترل کامل بر تمام تنظیمات تانک
حداقل سیستم مورد نیاز:
ـ سیستم عامل xp or vista
ـ پردازنده مرکزی pentium3
ـ کارت گرافیک 128MB
ـ حافظه موقت 512MB

12229.jpg@font-face { font-family: "Tahoma"; }p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 0.0001pt; text-align: right; direction: rtl; unicode-bidi: embed; font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; }تصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.


محمدرضا بازدید : 275 سه شنبه 20 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
SpiderMan4.jpg
همواره بازی هایی که بر اساس فیلم های موجود و بر اساس متن آنها ساخته شود ، طرفداران زیادی پیدا می کند و مورد علاقه خیلی از بازی دوستان واقع می شود . یکی از بازی هایی که بر اساس داستان فیلم ساخته شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است بازی SpiderMan می باشد که اینک قصد داریم نسخه جدید این بازی بسیار زیبا و مهیج را برای شما آماده کرده ایم ، این بازی که بر اساس فیلم زیبا و پرطرفدار مرد عنکبوتی ساخته شده از شخصیتی به نام مرد عنکبوتی ساخته شده که این شخصیت سوپر قهرمان همواره با حرکات هیجان انگیز و جالب و قهرمانانه خود به مبارزه با دشمنان بر خواسته و با سلاح های تخیلی و جالبی که استفاده می کنند ، سرگرمی فراوانی برای علاقمندان فراهم آورده است.
این بازی که محصول جدیدی از شرکت ActiVision می باشد دارای گرافیک بسیار بالا و سبکی متفاوت از بازی های دیگر با هیجان بالا به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.
هم اکنون نسخه جدیدی از این بازی ارائه شده که این بازی بسیار زیبا را برای شما در میهن دانلود آماده کرده ایم ، امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا را می توانید در ادامه مطلب ببینید.

محمدرضا بازدید : 787 سه شنبه 20 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
بازی Alien Shooter 2 یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های سبک اکشن است که هدف کلی آن نابودی موجودات اهریمنی و خون آشام می باشد. در طی مراحل بازی انواع و اقسام موجودات عجیب و وحشتناکی را در پیش روی خواهید داشت که نابود کردن آن ها کار آسانی نخواهد بود. اوج هیجان بازی را وقتی تجربه خواهید کرد که این موجودات چندش آور شما را در اتاقی محصور می کنند و شما باید با به کار گیری انواع سلاح های لیزری و یخی و ... خود را با دقت و سرعت تمام از محاصره آن ها بیرون آورده و در موقعیت مناسب دیگر همه شان را نابود کنید. این بازی گرافیک بالایی دارد. دوربین بازی (زاویه دید) همانند بازی های استراتژیک از بالا می باشد که این ویژگی Alien Shooter 2 را متفاوت از بازی های همانند کرده است. Alien Shooter 2 به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) است.
ویِژگی های بازی:
ـ گرافیک بالا
ـ حمله ناگهانی ده ها اهریمن
ـ بیش از 50 نوع اسلحه
ـ تغییرات آب و هوایی محسوس و زیبا در طی مراحل
حداقل سیستم مورد نیاز:
ـ سیستم عامل xp or vista
ـ پردازنده مرکزی 1.7 GHz
ـ حافظه موقت 256MB
ـ کارت گرافیک 64MB

as2jewel.jpg@font-face { font-family: "Tahoma"; }p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0in 0in 0.0001pt; text-align: right; direction: rtl; unicode-bidi: embed; font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; }تصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.
محمدرضا بازدید : 289 دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

JAlbum نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید از عکس های خود آلبوم عکس تهیه کنید . JAlbum به ادعای سازندگانش پرقدرت ترین نرم افزار در انجام این کار است . شما تنها با چند کلیک می توانید عکس های دیجیتال خود را به صورت صفحات منظم وب در آورده و به مانند یک وبسایت برای نمایش قرار دهید . آلبوم عمس آماده شده توسط JAlbum را می توان به فرمت HTML ذخیره کرده و سپس بر روی وبسایت خودتان قرار دهید همچنین نتیجه به دست آمده از این نرم افزار به خاطر پشتیبانی از جاوا قابل اجرا در تمام ویندوزها , مکینتاش و لینوکس می باشد . از دیگر نکات جالب این نرم افزار فضایی است که در اینترنت به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد که به راحتی می توانید آلبوم عکس های خود را در آنجا قرار داده و منتشر کنید و کافی است که بعد از باز کردن نرم افزار به سایت سازنده رفته و اکانتی را در آنجا ایجاد کنید .

JAlbum ساخت آلبوم عکس های  دیجیتالی با JAlbum 9

محمدرضا بازدید : 303 دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر زیبا از جدیدترین هواپیماها را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۴۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

45 Wonderful Planes مجموعه ٤٥ والپپر زيبا از جديدترين هواپيماها

محمدرضا بازدید : 529 دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

بدو دانلود nod32off آپدیت آفلاین NOD32 تا  تاریخ 23 فروردین ٩٠

روش استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security
1- فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
۲- فولدر ESET Update Downloadha را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
۳- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
۴- به قسمت Update‌ بروید.
۵- بر روی Edit کلیک کنید.
۶- مسیر فایلهای Update مانند C:ESET Update Downloadha را وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
۷- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.
۸- برنامه بدون مشکل و به روز می شود.

نکات:
۱- برای این به روز رسانی نیازی به Username و Password وجود ندارد.
۲- این Update هم نسخه های ۳۲ بیتی (x86) و هم ۶۴ بیتی (x64) را به روز می کند.
۳- عملیات به روز رسانی بر روی نسخه ESET NOD32 Antivirus Business Edition 4.0.417.0 و ESET Smart Security Business Edition 4.0.417 تست شده است.
۴- این Update ‌فقط مخصوص نسخه های ۳ و ۴ این نرم افزار است و نسخه ۲ را به روز نمی کند.

source آپدیت آفلاین NOD32 تا  تاریخ 23 فروردین ٩٠ توضیحات : لینک های مستقیم دانلود آفلاین آپدیت NOD32 تا یک ماه پس از تاریخ ارسال مطلب سالم می باشند و پس از آن از سرور سایت حذف خواهد شد. ضمنا هر ۱۰ روز آپدیت آفلاین جدید NOD32 در سایت قرار خواهد گرفت.

محمدرضا بازدید : 391 دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 نظرات (0)


لینک دانلود تصحیح شد + کرک سالم
نام بازی: Test Drive Unlimited 2
پلتفورم : pc
ژانر: مسابقه ای - شبیه سازی.
نوع انتشار: عادی(مجاز)
سال انتشار: Feb 08,2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: Atari
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : Eden
درجه بندی سنی : +3

شما با شاهکار دیگری از بازیهای سال 2011 مواجه هستیدنام این بازی Test Drive Unlimited 2 میباشد که توسط کمپانی آتاری منتشر و توسط Eden ساخته و حمایت شده است.ژانر این بازی به سبک بازی های مسابقه ای سه بعدی و شبیه ساز میباشد.در ادامه به نقد بازی میپردازم. شاید کسی باور نمیکرد بازی به سبک مسابقه ای رانندگی از بازی فوق العاده NFSHotPurSuit که در سال 2010 منتشر شده پیشی بگیرد.این بازی به حدی زیبا بود که حتی تریلر های آن آمار دانلود بالایی داشت.اما این تفکرات یواش یواش باید دور ریخته شوند.زیرا شما با یک بازی شاهکار 2011 روبه رو هستید.بازیای که به جرات میتوانم بگویم از لحاظ فراگیری در رتبه نخست قرار خواهد گرفت.اگر سازندگان NFSHotPurSuit میخواهند دوباره بر راس این سبک بازی قرار گیرند باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا بازی از این یکنواختی خارج شود...!!! نسخه قبلی بازی Test Drive Unlimited 2 توانست رضایت خاطر بسیاری از گیمر های دنیا را به خود جلب نماید.البته بیشتر انتقاد ها بر روی گرافیک ان بود به طوری که در نسخه دوم Test Drive Unlimited 2 تمام این موارد رعایت شده است.یکی از مزیت های بازی Test Drive Unlimited 2 این میباشد که بازی شما را محدود به قسمتی از بازی نمی کند.در حقیقت میبتوانید در هر جایی و با هر کسی مسابقه ای را ایجاد کنید و امتیازات خود را افزایش دهید.این درست بر خلاف آن چیزی میباشد که ما در بازی NFSHotPurSuit میدیدیم!!! در اکتبر 2010 بود که کمپانی آتاری اعلام کرد نسخه دوم بازی Test Drive Unlimited 2 توسط کمپانی Eden Gamesدر حال ساخت میباشد.البته بعضی از قسمت ها ی این بازی تقلیدی از سری بازی های نید فور اسپید میباشد...مثلا اینکه شما برای پیشرفت مراحل احتیاج به امتیازاتی دارید که باید آن ها را به هر نحوی شده بدست آورید.البته منظور من تقلید موضوعی میباشد در حالی که کارهایی که شما برای بدست آوردن امتیاز در این بازی باید انجام دهید کاملا متفاوت از بقیه بازی ها میباشد.گیم پلی بازی عالی میباشد.تاثیرات محیطی یا همان فیزیک بازی باز هم عالی میباشد.نمونه ای از فیزیک خوب را در بازی NFSHotPurSuit مشاهده کرده اید.همچنین فیزیکی در این بازی وجود دارد...!!!خیلی جالب است بدانید این بازی در قسمت آنلاین حرفی برای انتقاد ما باقی نمیگذارد.به طور همزمان میتوانید با 8 نفر آنلاین بازی کنید.البته باید منتظر باشید تا کرکی مناسب برای قسمت مولتی توسط هکران محترم !!! ارائه شود...
دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

محمدرضا بازدید : 483 دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Drains 2011 : بازی جدید و زیبای داستانی drains در واقع روایت یک افسانه بین زندگی انسان ها و پریان میباشد.شما یک جوان خام هستید که در رویاهایتان زندگی میکنید.که این قدرت تخیل شما را به عمق دنیای فانتسی شاه و پریان میکشاند و شما را قهرمان داستان مینماید.دنیای زیر آب اقیانوسها توسط ارتشی بیرحم و زورگو تسخیر شده و پادشاه اقیانوسها اسیر شده.شما برای نجات پادشاه و نابودی ارتش ظالم پا به دنیای آبی میگذارید و در این بین با دوستانی نیز آشنا و همراه میشوید و… . یک بازی زیبا و داستانی که شاید بیشتر شبیه بازی فینال فانتاسی باشد.با گرافیکی عالی برای علاقه مندان به بازی های اکشن تخیلی.

| دانلود به صورت تک لینک از سرور سایت همراه با کرک معتبر THETA |

بازی داستانی و اکشن Drains 2011 برای کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز:
Windows XP/Vista/7
DirectX 9c
2.5 GHz
1 GB RAM

محمدرضا بازدید : 249 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

tunnel-rats-large.jpgبدو دانلود

Tunnel Rats

یکی از بازی های زیبای منتشر شده در سبک اکشن می باشد که این بازی از محیط بسیار هیجان انگیز و جذابی برخوردار است که این بازی از درون مایه و داستانی اکشن ساخته شده که در این بازی شما نقش اول این بازی را ایفا می کنید که باید در یک تونل تاریک و مخوف ، دشمنان خود را با استفاده از سلاح های متفاوت و اسلحه هایی که در بازی در اختیار شما قرار داده می شود از پیش رو بردارید و در بازی به جلو پیشروی کنید.
در این بازی قسمت زیادی از بازی را در میان تاریکی های موجود در تونلی که بر سر راه شما قرار می گیرد و مواجه با دشمنان و از بین بردن شما سپری می شود که همین امر ، نقش زیادی را در جذاب بودن و هیجان انگیز بودن هرچه بیشتر این بازی ایفا می کند. سبک اکشن یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سبک های بازی های رایانه ای بوده ، که در این بازی با توجه به روح ماجرایی هیجان انگیزی که در فضای بازی حاکم هست ، و شخص اول داستان که شما نقش او را بر عهده دارید و باید با دقت و تمرکز بر بازی بتوانید دشمنان خود را شکست دهید. همانطور که در بازی Tunnel Rats شما در نقش اول تک تیرانداز قرار دارید و با سلاح هایی که با پیشرفت در بازی بدست می آورید ، در بازی پیشرفت کرده و بیشتر قدرت عمل را در دست بگیرید. هم اکنون بازی زیبای Tunnel Rats را با لینک مستقیم جهت دریافت شما کاربران عزیز ، در سایت میهن دانلود قرار می دهیم و امیدواریم از این بازی جذاب نهایت لذت را ببرید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.

محمدرضا بازدید : 187 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

risen.jpg


Risen یا طلوع ، یکی از بازی های زیبای ساخته شده با سبک اکشن و ماجرایی می باشد که این بازی زیبا توسط کمپانی Piranha Bytes ساخته شده و به وسیله کمپانی Deep Silver در عرصه بازی های رایانه ای منتشر و عرضه شد.
بازی Risen یک بازی نقش آفرینی شمشیری با دستمایه ماجرایی است که زمان آن به قرون وسطی در اروپا بر میگردد. .در این بازی شما در نقش رایزن هستید و باید در این بازی شما در نقش رایزن در طبیعت زیبای بازی گشته و گاهی هم با موجودات اهریمنی دست و پنجه نرم کنید. این بازی مبارزاتش در 3 حرکت دفاع، ضربه، حمله خلاصه میشود اما به دلیل نبود هدف گیری
در مواقعی که دشمنان چندین عدد باشند مبارزات شما دشوار می شود. در بازی نقشه ای نیست مگر اینکه بتوانید آن را پیدا کنید اما اگر بتونید نقشه را پیدا کنید کمک چندانی به شما نکرده و باز هم برای یافتن مکان ها باید زمانی را به گشت در محیط بازی برای یافت مکان مورد نظر اختصاص دهید. سیستم مبارزه‌ای بازی به شما اجازه‌ی حمله، دفاع و جا خالی دادن را می‌دهد. به هم‌راه این سیستم مبارزه‌ای شما می‌توانید از انواع سلاح‌ها مانند شمشیر، تیر و کمان و سلاح‌هایی از این قبیل استفاده کنید. با این حال شما مجبور نیستید در نقش یک مبارز وارد ماجرا شوید چراکه بازی برای شما نقش‌های دیگری هم در نظر گرفته؛ به‌طور مثال می‌توانید بعداز یادگیری مقداری از علوم پایه، دانش‌مند شده و از قدرت گلوله‌های انفجاری برای کشتن دشمنانتان استفاده کنید. در ضمن تمام توانمندی‌های بازی از همان ابتدا در دسترس نیستند و شما مجبورید با جمع‌کردن امتیازاتی آن را فعال کنید. نکته‌ی جالب اینجاست که بعداز گرفتن این امتیازات و ارتقاء دادن شخصیتتان نحوه‌ی ایستادن و حتی در دست گرفتن شمشیر هم تغییر می‌کند و به شما این حس را منتقل می‌کند که شخصیت‌تان واقعا از قبل بهتر شده است.
هم اکنون این بازی بسیار زیبا را از میهن دانلود به رایگان برای شما کاربران محترم ، آماده کرده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید از جزئیات بازی نیز اطلاع یابید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.

محمدرضا بازدید : 307 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

shrek-forever-after.jpg

شرک SHREK را که می شناسید. همان غول سبز و شادی که همیشه از زندگی مسالمت آمیز و با آرامش در باتلاق خود لذت می برد و وی در کارتون محبوب شرک به همراه دوستان خود الاغ و گربه چکمه پوش خنده را بر لبهای کودکان و حتی بزرگترها می نشاندند. حالا این غول سبز مهربان به دنیای بازی های کامپیوتر برگشته تا تجربه جدید و متفاوتی از داستانهای شرک SHREK را برای شما به وجود آورد.
این بار در سایت میهن دانلود بازی جدید شرک را که به تازگی منتشر شده است را با نام Shrek Forever After که دارای داستان و سبک و گرافیک خاص و زیبایی می باشد را برای بازی در کامپیوتر برای شما آماده کرده ایم. شرک مرد خانواده نمونه بود، او سه فرزند داشته و خلق و خوی نظامی خود را کنار گذاشته است. در حال حاضر هیچ یک از کشاورزان دیگر از شرک ترسی نداشته و شرک بار دیگر به منطقه آشنایی به نام fakely.Stremyas بازگشته است. شرک با فردی به نام Rumpelshtiltshenom کوتوله دشمنی ایجاد می کند، در نتیجه شرک با نگاهی عمیق به خود مشاهده می کند که این شرک آن شرک همیشگی نیست و .....
سازنده : XPEC Entertainment
ناشر : Activision
سال تولید : 2010
سبک بازی : اکشن

برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 9,009
  • بازدید سال : 101,343
  • بازدید کلی : 2,568,501
  • کدهای اختصاصی