loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 657 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (2)

دانلود نرم افزار قدرتمند فلش پلیر Adobe Flash Player 11.1.102.62 
Final

Adobe Flash Player یک نرم افزار خارق العاده قدرتمند در زمینه پخش فایل های فلش یا Swf میباشد. همینطور امروزه در بیشتر سایتها از فایل های فلش یا بنر های فلش استفاده می کنند که این نرم افزار در پخش آنها به ما کمک میکند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند میتوان به پخش بازی های آنلاین و فلش, قابل نصب بر روی انواع مرورگر ها چون فایرفاکس, اوپرا, اینترنت اکسپلور و … شما میتوانید این نرم افزار خارق العاده را به صورت کاملا رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 
محمدرضا بازدید : 356 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

دانلود انیمیشن سریالی بسیار زیبا و محبوب آقای خط La Linea سری 
هشتم

..:: به همراه لینک خرید پستی ::..

.•● هشت سری شامل 80 قسمت قابل دریافت می باشد ●•.

نام: آقای خط – La Linea

ژانر: طنز و کمدی

تعداد قسمت: 90 قسمت

حجم هر قسمت: 30 مگابایت

کیفیت: DVD-RiP | Xvid

فرمت: avi.

انیمیشن سریالی و متفاوت La Linea که به The Line نیز شهرت دارد محصول کشور ایتالیا می باشد که در سال 1969 توسط Osvaldo Cavandoli ساخته شد. در سال 1969 میلادی کارگردان معروف ایتالیایی اوسوالدو کاواندولی آغاز به تولید نوع جدیدی از تصاویر متحرک نمود که تا آن زمان ایده به کار گرفته شده در آن کاملا بی سابقه بود . شخصیت اصلی این مجموعه انیمیشن تنها پاره خطی میباشد که با تغییر شکل در فضای عینی سایر بازیگران بیانگر پاره ای از لطیف ترین احساسات انسانی و بعضی از مشکلات اجتماعی میگردد. این مجموعه در سال 1972 برنده جایزه ممتاز Annecy و در سال 1973 برنده جایزه ممتاز جشنواره زاگرب شده است. نحوه ابراز برخی از تصورات ذهنی در این مجموعه به گونه ای میباشد که به گواه بسیاری از منتقدین جز با شیوه رویاگونه و زیبای تغییر شکل خطوط با هیچ روشی قابل بیان نمیباشد . این مجموعه در 40 سال گذشته در بیش از 50 کشور جهان و نیز ایران به نمایش درآمده است و همواره علاوه بر کودکان و نوجوانان توجه بخش وسیعی از بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است و علاقمندان بخش هنری فیلمهای انیمیشن از جمله طرفداران پر و پا قرص آن به شمار میرفته اند. مجموعه کامل کارتون انیمیشنیی La Linea شامل 3 فصل می باشد که در سال های مختلف ساخته و پخش شده که تعداد آنها در کل به 90 قسمت می رسد. تیم ایرانیان دانلود مجموعه 90 قسمت از این انیمیشن تلویزیونی زیبا را به تدریج آماده خواهد کرد تا سهمی در یادآوری خاطرات گذشته، حتی برای بزرگسالان داشته باشد.

 
محمدرضا بازدید : 346 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

دانلود ضمیمه 
کلیک روزنامه جام جم شماره 369


عناوین مهم ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 369:
- رد پای خود را پاک کنید
- کروم، سریع‌تر و امن‌تر از همیشه
- مدیر افزونه‌ها
- کارت ویزیت دنیای دیجیتال
- تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی
- تبلیغات ایمیلی در مک
- باغچه رویایی خود را طراحی کنید
- فردای تلفن همراه چگونه است؟
- اوبونتو برای اندروید
- مقایسه کدهای منبع‌باز و تجاری
- امنیت بیشتر؛ دانلود سریع‌تر با IE9
- نقش‌آفرینی از نوعی دیگر
- تاریکی در تاریکی
- تبلت‌ها را کنار هم ببینیم
- بزرگ‌ترین اشتباهات اینترنتی
- کلیدهای میانبر در فتوشاپ
- موتور بلاگ خود را سفارشی‌تر کنید
- لپ‌تاپ مخصوص بازی‌خورها
- لیست سیاه در اندروید
- صدور فرمان بدون تایپ
- هماهنگ‌سازی انتخابی در Dropbox
- اینترانت‌های یک کلمه‌ای در اکسپلورر9
- فناوری دیجیتال
- و

محمدرضا بازدید : 1548 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (1)

دانلود برنامه 
کاربردی ProgDVB Professional Edition 6.83.3

ProgDVB یک نرم افزار فوق العاده محبوب و قدرتمند برای تمـاشـای شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای از طریق کـارت های DVB میباشد. این نرم افزا خارق العده ددر بین نرم افزار هایی که در این زمینه اند بسیار پر مخاطب بوده. این نرم افزار با 99% کارت های DVB همخوانی دارد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار که توانسته کاربران زیادی از سراسر جهان به خود اختصاص دهد میتوان به امکاناتی چون سرعت فوق العاده بالا, امکان ضبط صدا و تصویر با انواع فرمت ها چون HD, FLV, Mp3 و…, امکان اشتراک گذاری فایل ها, امکان تماشای چند شبکه همزمان و…. شما میتوانید این نرم افزار فوق العاده را به صورت کاملا رایگان از وبسات ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این برنامه :
حجم مناسب و سرعت فوق العاده بالا
حداقل استفاده از سیستم و کارایی بالا
سازگار با انواع کارت های DVB
امکان تماشای چند کانال به طور همزمان
امکان اشتراک گذاری فایل ها
پشتیبانی از Teletex
امکان ضبط صوت و تصیر وذخیره سازی با انواع فرمت ها چون HD, FLV, Mp3
امکان نصب بر روی انواع ویندوز چون Xp/Vista/7/2000/2003/me/…
و…

 
محمدرضا بازدید : 586 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

دانلود 
مجموعه انیمیشن سریالی شیطان هم می گرید Devil May Cry قسمت دهم

..:: به همراه لینک خرید پستی ::..

.•● 10 قسمت قابل دریافت می باشد ●•.

نام: شیطان هم می گرید – Devil May Cry

ژانر: اکشن، ماجرایی، فانتزی

تعداد قسمت: 12 قسمت

حجم هر قسمت: 400 مگابایت

کیفیت: BluRay .720p .HD TV

فرمت: Mkv.

زیرنویس: فارسی

قرن‌ها پیش سرور دیوهای جهنم تصمیم به حمله به دنیای انسان‌ها گرفت و حرص و طمع او برای حکومت به انسان‌ها باعث نابودی خودش شد زیرا یک شوالیه از لشگر اهریمنان بر علیه خودش شورش کرد و توانست او را در چاهی محبوس کند این شوالیه سیاه اسپاردا نام داشت. که اسپاردا پدر دو شخصیت به نام‌های دانته و ویرژیل است که هر دو نیمه اهریمن هستند و دانته شخصیت اصلی در این انیمیشن به انسان‌ها کمک می‌کند تا از شر اهریمنان خلاص شوند و در انتهای داستان دانته مجبور به کشتن ویرژیل می‌شود و سپس به انسانها خیانت می‌کند و شخصیت جدیدی به نام نرو (به انگلیسی: Nero) جای او را می‌گیرد تا هم به انسان‌ها کمک کند هم علت خیانت دانته را بیابد. اما تقریبا دانته در این داستان شخصیت اصلی بودن خود را حفظ میکند و در آخر به کمک نیرو برای نابودی اهریمن بزرگ می‌کوشد. مجموعه Devil May Cry یک انیمیشن 12 قسمتی است که در سال 2007 از روی بازی فوق العاده محبوب و مشهور کنسول پلی استیشن 2 به همین نام، ساخت کمپانی Capcom ساخته شده است و از شبکه ی  Wowow ژاپن پخش گردیده است. این انیمیشن توسط استدیوی  MadHouse و به کارگردانی  شین ایتاگاکی یکی از نویسندگان سری دوم، سوم و چهارم بازی تهیه و به علاقه مندان این بازی تقدیم شده است. تمامی 12 قسمت به همراه زیرنویس فارسی از ایرانیان دانلود به تدریج برای کاربران آماده خواهد شد، بدین امید که مورد پسند واقع شده و رضایت شما را جلب نماید.

 
محمدرضا بازدید : 628 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

دانلود بازی جدید عملیات نجات هلیکوپتری Choplifter HD 2012

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

بازی کلاسیک و  زیبای Choplifter این بار در سال 2012 و با عنوان HD منتشر شده است تا با گرافیکی قدرتمند خود را در دسته بازی های محبوب سال جدید جای دهد. داستان بازی مربوط به خلبانان آموزش دیده است که با هدایت هلیکوپترهای تعبیه شده، اقدام به نجات افرادی که به دلایل مختلف دچار مشکل شده اند، نمایند. نجات تکنسین هایی که در جایگاه های نفت گرفتار شده اند، آزادی اسیرهای جنگی، کمک به بازماندگان جنگ و برگرداندن آن ها به پشتیبانی و دیگر عملیات اورژانسی که در مراحل بازی هریک را تجربه خواهید کرد. به تیم C.H.O.P  دعوت شده اید، تیم حفاظت و نجاتی که بسیار صاحب نام بوده و وجود شما چالش را به این گروه باز می گرداند. بیش از 30 مرحله متنوع، انواع مدل های مختلف از هلیکوپترها، وجود مکان های مختلف برای اجرای عملیات، گیم پلی بسیار عالی، گرافیک HD و آموزش های قبل از مرحله از ویژگی های این بازی زیبا می باشد. هم اکنون می توانید نسخه سالم این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

تصاویری از محیط بازی :

Choplifter HD 2012 ScreenShot 1

Choplifter HD 2012 ScreenShot 2

Choplifter HD 2012 ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP , Vista , 7
Cpu: 2Ghz Dual-Core CPU
Ram: 2 GB
Video Card:  Shader Model 3 support, 256 MB
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 2 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop وResume های متعدد است.  

محمدرضا بازدید : 469 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

قدرتمندترین نرم افزار بهینه سازی Advanced System Optimizer 3.2.648.12

Advanced System Optimizer نرم افزاری است که می تواند مشکلات سیستم عامل شما را رفع و به طور دقیق بهینه سازی نماید. این نرم افزار دارای اسکن قدرمند است که هرگونه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در سیستم عامل قادر است پاک کند. این نرم افزار دارای بکاپ گیری رجیستری می باشد که در مواقع لزوم جایگزین نماید. یکی از ویژگی های قدرتمند این نرم افزار این است که با حذف کردن فایل های اضافه و بیهوده تاثیر زیادی در کارایی سرعت سیستم عامل را دارد.این نرم افزار قدرتمند را می توانید از سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 352 شنبه 24 دی 1390 نظرات (1)

مدیریت پیشرفته بر روی فایلها با 16 Total Commander 8.0 Beta

Total Commander نام یک نرم افزار مدیریت فایل پیشرفته می باشد که از امکانات متعددی در زمینه مدیریت اطلاعات و فایل ها برخوردار می باشد. به کمک این نرم افزار می توان علاوه بر مدیریت بر فایل ها بر فضای هارد دیسک خود نیز مدیریتی کامل نموده و به وسیله این نرم افزار اقدام به بهینه سازی فضای هارد دیسک کنید. این نرم افزار مدیریت فایلها و دایرکتوریهای شما را بسیار ساده کرده و علاوه برآن کارهای دیگری چون فشرده سازی یا بازکردن فایلهای فشرده شده با انواع فرمت های رایج را بدون نیاز به نصب نرم افزارهای مختلف این کار را بسادگی انجام می دهد. نرم افزار فوق از قابلیتهای منحصر به فرد دیگری چون امکان جستجوی قوی فایلها، امکان اعمال تغییرات گروهی روی فایلها، نظیر تغییر نام گروهی و غیره نیز برخوردار است.

 
محمدرضا بازدید : 786 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

دیدن با کیفیت شبکه های تلویزیونی جهان با ChrisTV Online 6.80

ChirsTV Online یک نرم افزار بسیار قوی در پخش کانال های ماهواره ای از طریق اینترنت میباشد. شما با این برنام میتوانید تمامی ایستگاه های رادیویی, تلویزیونی و ماهواره ای پیدا و با سرعت و کیفیتی فراتر از انتظار پخش کند. این نرم افزار کم حجم محیطی کاملا گرافیکی و زیبا دارد که توانسته کابران زیادی را به خود جذب نماید. این برنامه جداب وخارق العاده توانایی پخش کانال های 100 کشور مختلف دنیا را دارد. این نرم افزار از بخش هایی مثل مستند, فیلم, موسیقی, ورزشی, مذهبی و… مجهز می باشد. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به توانیی پخش فیلم های سینمایی را با کیفیت خارق العاده HD پخش کند. این برنامه پرسرعت و کارآمد به تنهایی توانایی پخش قدرتمندی را دارد که کارت های TV قدرتمند در پخش آنها مشکلاتی دارند همچنین به وسیله این نرم افزار میتوانید موارد ویدیویی را با کیفیت بالا ضبط کنید. شما میتوانید این نرم افزار فوق العاده را به طور رایگان از سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


 

محمدرضا بازدید : 540 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

دانلود مجموعه 45 گل برتر مسی Lionel Messi 45 Goals In 2010,2011 HD

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

MKV-HD | H264 4904kbps | 1280 x 720 25fps | MP3 256kbps

لیونل آندرس لئو مسی متولد ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ در روزاریو، فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست مهاجم بازی می‌کند. ازاو می‌توان به‌ عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. مسی چندین بار توانسته‌است عنوان یکی از برترین‌های جایزه توپ طلای اروپا٬ عنوان بازیکن سال فوتبال جهان و هم‌چنین بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان را در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ کسب کند. شیوهٔ بازی و توانایی هایش باعث شده است که وی با دیگو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که خود مارادونا مسی را جانشین خود می داند. کوبالا از سال 1950 تا 1962 با لباس بارسلونا به میدان آمد و در مدت زمان 12 سال چنین رکوردی را به نام زد؛ اما مسی تنها در 7 سال به رکورد این گلزن قدیمی و محبوب دست پیدا کرد. دراین مجموعه دقیقاً 49 گل به نمایش گذاشته شده است که لیست تعداد گل ها به همراه جام و لیگ مربوط در ادامه مطلب ذکر شده است. هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا را برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

محمدرضا بازدید : 525 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

دانلود بازی جدید بازی های ورزشی زمستانی Winter Sports 2012

نسخه سالم و تست شده جایگزین شد

▐نسخه سالم و معتبر FairLight + کرک  ▐

بازی های ورزشی همیشه از محبوبیت خاصی در بین گیمرهای حرفه ای و مبتدی برخوردارند چرا که هیجان و نوآوری در این سبک بیش از دیگر ژانرهای موجود می باشد. Winter Sports 2012 عنوان جدیدترین بازی از Sports می باشد که بی شک گیمرهای بسیاری در انتظار انتشار آن بودند. بیش از 50 مسابقه و 10 دوره از المپیک ورزش های زمستانی به چشم می خورد، که به انتخاب خود می توانید به صورت Single Player و یا MultiPlayer تا سقف 4 نفر در هریک از آن ها شرکت کرده و در دمای بسیار پایین مشغول به برگزاری و شرکت در مسابقات هیجان انگیز ورزشی اعم از اسکی، اسنوبورد و … شوید. با اینکه بازی به 30 مرحله معروف شده است ولی با شکستن قفل ها و به دست آوردن امتیاز می توانید بیش از 50 مرحله را به آن افزوده و هیجان واقعی را در شرایط سخت تجربه کنید. یکی دیگر از امکانات در این بازی کامپیوتری پشتیبانی و ساپورت دسته های بازی Xbox 360 می باشد که می تواند امکان خوبی برای کنسول بازها فراهم کند. صحنه های آهسته حرفه ای و انتخاب صحنه های زیبا از جریان مسابقات و جلوه های ویژه باعث حرفه ای تر شدن سبک بازی شده است. هم اکنون می توانید نسخه سالم این بازی را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.


محمدرضا بازدید : 498 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

دانلود تم فوق العاده شیک و مدرن BlackBird 1.0 برای ویندوز 7

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ظاهر دسکتاپ خود اهمیت می دهید یا از ظاهر ویندوز سون خود خسته شده اید و دنبال تم جدیدی هستید که علاوه بر زیبایی بر سرعت سیستم شما تأثیر نگذارد. ایرانیان دانلود تم زیبای BlackBird1.0 را به شما عزیزان پیشنهاد می کند، این تم شیک علاوه بر زیبایی باعث شادابی دسکتاپ شما خواهد شد و محیطی چشم نواز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.این تم زیبا تغییراتی در بخش آیکون ها و تسکبار و نوار عنوان و نوار منو و … ایجاد خواهد کرد و با این حال هیچ تأثیری در روند کار و سرعت ویندوز نخواهد داشت. امیدواریم این تم شیک مورد پسند کاربران عزیز قرار بگیرد.

محمدرضا بازدید : 394 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (0)

تصاویر دیدنی از رنگین کمان

رنگین کمان پدیده‌ای نوری و قیاسی است که زمانیکه خورشید به قطرات نم و رطوبت جو زمین می‌تابد باعث ایجاد طیفی از نور در آسمان می‌شود. این پدیده به شکل یک کمان رنگین در می‌آید. همواره رنگین کمان‌هایی که بواسطهٔ نور خورشید بوجود می‌آیند در بخشی از آسمان درست در سوی مخالف خورشید ظاهر می‌شوند.

_________________________________________________________

برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینه (Save Image As) را انتخاب کنید و در داخل کامپیوترتان مشاهده نمائید.

عکس های رنگین کمان%

 

 

 

محمدرضا بازدید : 238 جمعه 04 آذر 1390 نظرات (0)

سری پانزدهم مجموعه ۴ بازی فوق العاده زیبا برای گوشیهای جاوا

به همراه داشتن بازیهای زیبا و سرگرم کننده در موبایل همیشه یکی از نیازهای افراد علاقمند بوده. اینبار ایرانیان دانلود افتخار این را دارد که مجموعه ای از بهترین بازیهای پلتفورم جاوا که قابل اجرا بر روی اکثر گوشیها میباشند را برای شما بازدیدکنندگان محترمتهیه نماید. نام این بازیها : Dragon Rider,Rock’n Rumble Boxing,Hunting Mania 2,Steel Rider میباشد و بازیهایی که سایز خاصی را فقط پشتیبانی میکنند سایز مربوطه در اسم بازی نوشته شده است با امید اینکه مورد توجه و رضایتشما قرار گیرد.این بازیها همگی دارای محیطی جذاب و گرافیکی قابل قبول و دارای موضوعات مختلفی هستند.در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 191 جمعه 04 آذر 1390 نظرات (0)

سری پانزدهم مجموعه ۴ بازی فوق العاده زیبا برای گوشیهای جاوا

به همراه داشتن بازیهای زیبا و سرگرم کننده در موبایل همیشه یکی از نیازهای افراد علاقمند بوده. اینبار ایرانیان دانلود افتخار این را دارد که مجموعه ای از بهترین بازیهای پلتفورم جاوا که قابل اجرا بر روی اکثر گوشیها میباشند را برای شما بازدیدکنندگان محترمتهیه نماید. نام این بازیها : Dragon Rider,Rock’n Rumble Boxing,Hunting Mania 2,Steel Rider میباشد و بازیهایی که سایز خاصی را فقط پشتیبانی میکنند سایز مربوطه در اسم بازی نوشته شده است با امید اینکه مورد توجه و رضایتشما قرار گیرد.این بازیها همگی دارای محیطی جذاب و گرافیکی قابل قبول و دارای موضوعات مختلفی هستند.در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 218 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)

دانلود وکتور بنر طبیعت Nature Banner Vectors

یکی دیگر از ابزارهای گرافیکی , وکتور ها هستند.وکتورها تصاویری گرافیکی هستند که در رزولیشن بالا تهیه میشوند.از وکتورها بیشتر در طراحی ها استفاده میشود و قطعا هر طراحی به آن ها احتیاج پیدا خواهد کرد.در این پست ما برای شما مجموعه 5 وکتور با موضوع بنر طبیعت را آماده کردیم.سایز این تصاویر بسیار بالا بوده و کیفیت قابل توجه ای دارد.این وکتورها در دو فرمت EPS و JPG تهیه شده است.شما میتوانید اندازه این تصاویر را به اندازه دلخواه خود افزایش و کاهش دهید بدون اینکه شاهد افت کیفیت ان باشید.طراحان عزیز با توجه به ابتکار و سلیقه خود میتوانند از وکتورها استفاده کرده و طراح زیبا و حرفه ای را ارائه دهند. لازم به ذکر هست شما میتوانید فایل EPS را در نرم افزارهای Adobe Illustrator و Corel باز کرده و بصورت لایه باز مشاهده و ویرایش کنید.هم اکنون این فایل از سایت ایرانیان دانلود قابل دریافت است.


محمدرضا بازدید : 239 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)

دانلود وکتور بنر طبیعت Nature Banner Vectors

یکی دیگر از ابزارهای گرافیکی , وکتور ها هستند.وکتورها تصاویری گرافیکی هستند که در رزولیشن بالا تهیه میشوند.از وکتورها بیشتر در طراحی ها استفاده میشود و قطعا هر طراحی به آن ها احتیاج پیدا خواهد کرد.در این پست ما برای شما مجموعه 5 وکتور با موضوع بنر طبیعت را آماده کردیم.سایز این تصاویر بسیار بالا بوده و کیفیت قابل توجه ای دارد.این وکتورها در دو فرمت EPS و JPG تهیه شده است.شما میتوانید اندازه این تصاویر را به اندازه دلخواه خود افزایش و کاهش دهید بدون اینکه شاهد افت کیفیت ان باشید.طراحان عزیز با توجه به ابتکار و سلیقه خود میتوانند از وکتورها استفاده کرده و طراح زیبا و حرفه ای را ارائه دهند. لازم به ذکر هست شما میتوانید فایل EPS را در نرم افزارهای Adobe Illustrator و Corel باز کرده و بصورت لایه باز مشاهده و ویرایش کنید.هم اکنون این فایل از سایت ایرانیان دانلود قابل دریافت است.


محمدرضا بازدید : 241 سه شنبه 01 آذر 1390 نظرات (0)

دانلود مجموعه 37 بازی سگا برای کامپیوتر Sega Games For PC

▐به همراه آموزش کامل و تصویری نصب شبیه ساز و اجرای بازی ها ▐

کنسول های بازی قدیمی با اینکه در حال حاضر کاربرد بسیار کمی دارند ولی هریک از بازی های ساده این کنسول ها یادآور خاطراتی خوش از دوران کودکی نیز می باشد، در این میان، کنسول قدیمی سگا جنیوس نیز شهرت بسیاری در بین کنسول های سابق داشته است، از این رو بازی های قدیمی مشهور همچون سونیک، فوتبال مشهور سگا، علاءالدین و کتاب جنگل نیز می تواند سهم به سزایی در تجدید خاطرات داشته باشد. سگا مگا درایو و نام یک کنسول بازی ویدئویی نسل چهارم است که توسط شرکت سگا ساخته شد. سگا مگا درایو برای نخستین بار در ۲۹ اکتبر سال ۱۹۸۸ در ژاپن منتشر شد. ویرایش دیگری از این کنسول با نام سگا جنسیس در ۱۴ آگوست ۱۹۸۹ (در منطقه آمریکای شمالی) منتشر شد. این کنسول در ۳۰ نوامبر ۱۹۹۰ در مناطق پال نیز پخش شد.سگا مگا درایو یک کنسول از نسل چهارم کنسول‌های بازی رایانه‌ای است که در میان هم نسل‌های خود، نخستین محصولی بود که تلاش کرد تا سهم عمده‌ای از بازار فروش مناطق اروپا و آمریکای شمالی را در اختیار گیرد. درابتا هدف آن بود که کنسول مگا درایو یک رقیب جدی برای نینتندوان‌ای‌اس باشد اما پس از دوسال، نینتندو کنسول سوپر نینتندو را روانه بازارها کرد. این سرآغازی برای رقابت میان این دو کنسول ۱۶-بیتی بود که از سال ۱۹۹۸ آغاز و با انتشار آخرین بازی برای این نسل در برزیل به پایان رسید. مگادرایو گرچه کنسول بسیار موفقی در زمینه فروش بود، اما هرگز برآوردهای اولیه را نتوانست که پوشش دهد. به هر حال، بازی‌های منتشر شده برای این کنسول، همچنان برای گیمرها، کاربران و علاقمندان به این صنعت، محبوب و به یاد ماندنی است. تیم ایرانیان دانلود بازی های معروف از سگا باسابقه را آماده کرده است تا سهمی در مرور خاطرات دوران کودکی شما عزیزان داشته باشد. در ادامه مطلب می توانید مجموعه 37 بازی کامل و کم حجم را به همراه نرم افزار شبیه ساز بازی های سگا در کامپیوتر را دریافت نمائید.


محمدرضا بازدید : 258 سه شنبه 01 آذر 1390 نظرات (0)

دانلود مجموعه 37 بازی سگا برای کامپیوتر Sega Games For PC

▐به همراه آموزش کامل و تصویری نصب شبیه ساز و اجرای بازی ها ▐

کنسول های بازی قدیمی با اینکه در حال حاضر کاربرد بسیار کمی دارند ولی هریک از بازی های ساده این کنسول ها یادآور خاطراتی خوش از دوران کودکی نیز می باشد، در این میان، کنسول قدیمی سگا جنیوس نیز شهرت بسیاری در بین کنسول های سابق داشته است، از این رو بازی های قدیمی مشهور همچون سونیک، فوتبال مشهور سگا، علاءالدین و کتاب جنگل نیز می تواند سهم به سزایی در تجدید خاطرات داشته باشد. سگا مگا درایو و نام یک کنسول بازی ویدئویی نسل چهارم است که توسط شرکت سگا ساخته شد. سگا مگا درایو برای نخستین بار در ۲۹ اکتبر سال ۱۹۸۸ در ژاپن منتشر شد. ویرایش دیگری از این کنسول با نام سگا جنسیس در ۱۴ آگوست ۱۹۸۹ (در منطقه آمریکای شمالی) منتشر شد. این کنسول در ۳۰ نوامبر ۱۹۹۰ در مناطق پال نیز پخش شد.سگا مگا درایو یک کنسول از نسل چهارم کنسول‌های بازی رایانه‌ای است که در میان هم نسل‌های خود، نخستین محصولی بود که تلاش کرد تا سهم عمده‌ای از بازار فروش مناطق اروپا و آمریکای شمالی را در اختیار گیرد. درابتا هدف آن بود که کنسول مگا درایو یک رقیب جدی برای نینتندوان‌ای‌اس باشد اما پس از دوسال، نینتندو کنسول سوپر نینتندو را روانه بازارها کرد. این سرآغازی برای رقابت میان این دو کنسول ۱۶-بیتی بود که از سال ۱۹۹۸ آغاز و با انتشار آخرین بازی برای این نسل در برزیل به پایان رسید. مگادرایو گرچه کنسول بسیار موفقی در زمینه فروش بود، اما هرگز برآوردهای اولیه را نتوانست که پوشش دهد. به هر حال، بازی‌های منتشر شده برای این کنسول، همچنان برای گیمرها، کاربران و علاقمندان به این صنعت، محبوب و به یاد ماندنی است. تیم ایرانیان دانلود بازی های معروف از سگا باسابقه را آماده کرده است تا سهمی در مرور خاطرات دوران کودکی شما عزیزان داشته باشد. در ادامه مطلب می توانید مجموعه 37 بازی کامل و کم حجم را به همراه نرم افزار شبیه ساز بازی های سگا در کامپیوتر را دریافت نمائید.


محمدرضا بازدید : 279 سه شنبه 01 آذر 1390 نظرات (0)

مدیریت فضای هارد دیسک و پوشه ها با نرم افزار FolderSizes Pro 5.6.44

FolderSizes از جمله نرم افزارهای ارائه اطلاعات از وضعیت هارد دیسک و مدیریت آن می باشد که شما با استفاده آن می توانید به صورت دقیق به حجم درایوها و پوشه های ویندوز دسترسی داشته باشید و همچنین فضای خالی و اشغال شده توسط آنها مود برسی قرار دهید. علاوه بر این یکی از ویژگی های بسیار خوب این برنامه نمایش نموداری فضای هارد دیسک با رنگ های مختلف می باشد که با کمک آن کارهایی از قبیل مقایسه دقیق بین فضای دو پوشه را به آسانی میتوانید انجام دهید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات, بهینه سازی هارد دیسک, حذف فایل ها و پوشه های خالی و تکرای و … اشاره نمود. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 216 سه شنبه 01 آذر 1390 نظرات (0)

مدیریت فضای هارد دیسک و پوشه ها با نرم افزار FolderSizes Pro 5.6.44

FolderSizes از جمله نرم افزارهای ارائه اطلاعات از وضعیت هارد دیسک و مدیریت آن می باشد که شما با استفاده آن می توانید به صورت دقیق به حجم درایوها و پوشه های ویندوز دسترسی داشته باشید و همچنین فضای خالی و اشغال شده توسط آنها مود برسی قرار دهید. علاوه بر این یکی از ویژگی های بسیار خوب این برنامه نمایش نموداری فضای هارد دیسک با رنگ های مختلف می باشد که با کمک آن کارهایی از قبیل مقایسه دقیق بین فضای دو پوشه را به آسانی میتوانید انجام دهید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات, بهینه سازی هارد دیسک, حذف فایل ها و پوشه های خالی و تکرای و … اشاره نمود. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 331 دوشنبه 30 آبان 1390 نظرات (0)

دانلود بازی جدید مسابقات ماشین سواری Ignite 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

نژادهای مختلف از خودروهای آتش را در سری مسابقات آتش سوار در اختیار دارید و باید به مصاف رقیبان سرسخت خود بروید. تاکتیک های کاربردی و سرعت عمل در بازی اولین حرف را می زند. با جمع آوری امتیاز می توانید از نیترو استفاده کرده و سرعت را به دست آورید. حالت های مختلف بازی و پیچ و تاب های متفاوت باعث متمایز شدن این بازی از بازی های هم سبک خود می باشد. Ignite توسط کمپانی Just A Game منتشر شده است و ساخت و تولید آن برعهده شرکت Nemesys می باشد. با کسب امتیاز و پیروزی در مسابقات می توانید تنظیمات ویژه ای روی خودروی خود اعمال کرده و برخی امکانات را بدان نیز بیافزایید. امکان بازی Multi Player تا سبک 5 نفر، حالت های مختلف مسابقات، برگزاری تورنمنت، تخریب پذیری خودروها و جلوه های طبیعی، تنوع در مدل های مختلف ماشین ها، امکان تنظیم و قدرت بخشیدن به خودرو، و یک گیم پلی عالی در کنارحجم مناسب باعث شده است تا این بازی جزو بهترین های 2011 محسوب شود. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

تصاویری از محیط بازی :

Ignite ScreenShot 1

Ignite ScreenShot 2

Ignite ScreenShot 3

Ignite ScreenShot 4

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista/XP /7
Cpu: Intel® Pentium IV 3.0 Ghz
Ram: 256 MB – Recommended: 512 MB
Video Card: 512MB
DirectX:
DirectX ۹٫۰
Hard Drive: 1 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop وResume های متعدد است.

محمدرضا بازدید : 509 دوشنبه 30 آبان 1390 نظرات (0)

دانلود بازی جدید مسابقات ماشین سواری Ignite 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

نژادهای مختلف از خودروهای آتش را در سری مسابقات آتش سوار در اختیار دارید و باید به مصاف رقیبان سرسخت خود بروید. تاکتیک های کاربردی و سرعت عمل در بازی اولین حرف را می زند. با جمع آوری امتیاز می توانید از نیترو استفاده کرده و سرعت را به دست آورید. حالت های مختلف بازی و پیچ و تاب های متفاوت باعث متمایز شدن این بازی از بازی های هم سبک خود می باشد. Ignite توسط کمپانی Just A Game منتشر شده است و ساخت و تولید آن برعهده شرکت Nemesys می باشد. با کسب امتیاز و پیروزی در مسابقات می توانید تنظیمات ویژه ای روی خودروی خود اعمال کرده و برخی امکانات را بدان نیز بیافزایید. امکان بازی Multi Player تا سبک 5 نفر، حالت های مختلف مسابقات، برگزاری تورنمنت، تخریب پذیری خودروها و جلوه های طبیعی، تنوع در مدل های مختلف ماشین ها، امکان تنظیم و قدرت بخشیدن به خودرو، و یک گیم پلی عالی در کنارحجم مناسب باعث شده است تا این بازی جزو بهترین های 2011 محسوب شود. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

تصاویری از محیط بازی :

Ignite ScreenShot 1

Ignite ScreenShot 2

Ignite ScreenShot 3

Ignite ScreenShot 4

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista/XP /7
Cpu: Intel® Pentium IV 3.0 Ghz
Ram: 256 MB – Recommended: 512 MB
Video Card: 512MB
DirectX:
DirectX ۹٫۰
Hard Drive: 1 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop وResume های متعدد است.

محمدرضا بازدید : 203 یکشنبه 29 آبان 1390 نظرات (0)

نسخه نهایی پلیر قدرتمند و محبوب TTPod مخصوص سیمبین  S60 V5

TTPod 4.40.Final.English نام نسخه جدید و نهایی یکی از قدرتمندترین و محبوبترین پلیرهای موبایل میباشد که آن را برای شما قرار میدهیم. سرعت کاربری بالا و پشتیبانی از اکثر فرمت ها مانند : MID,AAC,AMR,MP3,WMA,MP4,M4A.OGG و اکولایزر صوتی قدرتمند و جلوه های بصری زیبا و پشتیبانی از صفحات لمسی و پوسته های زیبا و امکان دانلود آهنگ از طریق برنامه و تایمر خواب و پخش موزیک در حالت پس زمینه و زبان کاملاً انگلیسی و پخش موسیقی با اجرای برنامه و پشتیبانی ار بلوتوث برای کنترل آهنگ و پشتیبانی از گوشیهای سنسور دار و تنظیم روشنایی صفحه نمایش برای پلیر و پخش موزیک های موجود در یک فولدر از قابلیت های بسیار زیاد این موزیک پلیر میباشند. نرم افزار فوق قابل نصب بر روی گوشیهای سیمبین سری60 نسخه5 میباشد. هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب این پلیر عالی را از سایت ایرانیان دانلود بصورت رایگان دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 250 یکشنبه 29 آبان 1390 نظرات (0)

نسخه نهایی پلیر قدرتمند و محبوب TTPod مخصوص سیمبین  S60 V5

TTPod 4.40.Final.English نام نسخه جدید و نهایی یکی از قدرتمندترین و محبوبترین پلیرهای موبایل میباشد که آن را برای شما قرار میدهیم. سرعت کاربری بالا و پشتیبانی از اکثر فرمت ها مانند : MID,AAC,AMR,MP3,WMA,MP4,M4A.OGG و اکولایزر صوتی قدرتمند و جلوه های بصری زیبا و پشتیبانی از صفحات لمسی و پوسته های زیبا و امکان دانلود آهنگ از طریق برنامه و تایمر خواب و پخش موزیک در حالت پس زمینه و زبان کاملاً انگلیسی و پخش موسیقی با اجرای برنامه و پشتیبانی ار بلوتوث برای کنترل آهنگ و پشتیبانی از گوشیهای سنسور دار و تنظیم روشنایی صفحه نمایش برای پلیر و پخش موزیک های موجود در یک فولدر از قابلیت های بسیار زیاد این موزیک پلیر میباشند. نرم افزار فوق قابل نصب بر روی گوشیهای سیمبین سری60 نسخه5 میباشد. هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب این پلیر عالی را از سایت ایرانیان دانلود بصورت رایگان دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 492 شنبه 28 آبان 1390 نظرات (0)

قسمت نوزدهم از فصل یک انیمیشن تلویزیونی The Looney Tunes Show 2011

The Looney Tunes Show 2011

English | 21min | x264 | 720×400 | 23.976 Fps | ACC 128 Kbps 48.0khz | 53 MG

این کارتون را با کیفیت و حجمی مناسب به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی دریافت کنید.

ایرانیان دانلود باری دیگر افتخار این را دارد , به شما کاربران عزیز یک انیمیشن تلویزیونی زیبا و تماشای که محصول 2011 میباشد تقدیم کنید.این انیمیشن تلویزیونی متفاوت تر و خاص تر از انیمیشن تلویزیونی قبلی ای است چرا که کمپانی معروف والت دیزنی دست به اقدام جدیدی زده است.این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است.در این مجموعه , در هر قسمت داستانی متفاوت بوجود می آید و مهره های اصلی داستان همواره در حال تغییر می باشند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه به وقوع می پیوندد و … هر هفته یک قسمت از این انیمیشن از شبکه Cartoon Network پخش میشود و ایرانیان دانلود هر هفته یک قسمت از این کارتون را برای آماده دانلود میکند.امید است با این کارتون های که برای شما آماده می شود , توانسته باشیم ساعتی شما را سرگرم و رضایت شما را جلب کنیم.

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 661
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,802
  • بازدید ماه : 8,858
  • بازدید سال : 101,192
  • بازدید کلی : 2,568,350
  • کدهای اختصاصی