loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 179 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

بدو دانلود ImTOO HD Video Converter

ImTOO HD Video Converter نام نرم افزاری از کمپانی نام آشنای ImTOO می باشد که قدرتی منحصر به فرد در طراحی و ساخت نرم افزار های مولتی مدیا و مبدل فرمت دارد . ImTOO HD Video Converter که در این نوشته قصد معرفی اش را داریم ابزاری است که مناسب برای تبدیل ویدیوهای HD بوده و به وسیله ی آن خواهید توانست فرمت هایی نظیر AVI ، MKV ، MTS ، M2TS که به صورت High Definition کدگذاری شده اند به یکدیگر تبدیل نمایید . علاوه بر قالب های ویدیویی نامبرده امکان تبدیل فایلهای صوتی MP3 ، M4A ، AAC ، AC3 و همچنین تهیه اسکرین شات از ویدیو ها و ذخیره در فرمت های تصویری JPG ، GIF ، PNG و PNG در اختیار شما قرار داده خواهد شد که جمع گشتن حجم وسیعی از امکانات در این نرم افزار ، آن را به یکی از برترین گزینه های حال حاضر تبدیل کرده است .

آیا قصد دارید تا در ساده ترین روش ویدیو های SD یا HD خود را به دستگاه پخش مورد علاقه تان ترانسفر کنید ؟ بهترین راهکار تبدیل آنها به فرمتی قابل پخش در دستگاه های مورد نظر شما می باشد . بدین ترتیب دیگر هیچ گاه از اینکه فیلم دلخواهتان امکان پخش در موبایل ، آی پد و … ندارد ناراحت نخواهید شد !

محمدرضا بازدید : 270 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

Musical vector

کالکشن پیش رو مجموعه ای است بی نظیر از ۵ وکتور EPS که در زمینه موسیقی و نت طراحی و ساخته شده اند و می تواند مورد استفاده طراحی گرافیست ها واقع گردد . همانطور که حتما می دانید EPS یک فرمت برداری می باشد که توانایی بازگشایی در نرم افزارهای گرافیکی نظیر ادوبی ایلوستریتور ، ادوبی فتوشاپ و کورل را در هر اندازه ای بدون افت کیفیت داراست .


محمدرضا بازدید : 377 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

Kaspersky Internet Security 2011

همراه با لایسنس ۵۰۰۰ روزه و آموزش کرک کردن کاملا تصویری

اینترنت با تمام خوبی هایی که دارد به دلیل لوث وجود افرادی خرابکار باعث شده است کاربران نتوانند هنگام استفاده از آن خیالی آسوده داشته باشند و ترس نفوذ هکر ها و به سرقت رفتن اطلاعات همیشه باعث آزردگی بوده است . از این رو شرکت های امنیتی به فکر وارد شدن به این حوزه افتاده و تا کنون برنامه های متفاوتی را برای تامین امنیت کاربران هنگام وبگردی به وجود آورده اند . در این بین Kaspersky که حرفه ای ها آن را قدرتمند ترین کمپانی امنیتی در حال حاضر می دانند نیز بی کار ننشسته و نرم افزاری را برای این منظور طراحی کرده است .

این برنامه امنیتی که Kaspersky Internet Security سالهاست که عنوان دژی مستحکم برای کاربران در مقابل حملات اینترنتی مورد استفاده قرار گرفته و می گیرد که با ورود به سال نو میلادی نسخه ۲۰۱۱ آن نیز منتشر پیدا کرده است . محصولات ساخت Kaspersky به دلیل آپدیت های منظمی که برای آنها منتشر می شوند از بهترین گزینه هایی است که هر کاربری می تواند پیش رو داشته باشد چرا که با به روز رسانی های مداوم ویروس های جدیدی که توسط آزمایشگاه Kaspersky شناخته می شوند در کمترین زمان ممکن اثر خود را در برابر شما از دست خواهند داد .

با در اختیار داشتن Kaspersky Internet Security 2011 دیگر هچگونه نگرانی هنگام انجام تراکنش های بانکی ، بازی های آنلاین ، خرید های اینترنتی و یا استفاده اعضای خانواده تان از اینترنت نخواهید داشت چرا که همه چیز در کنترل شما خواهد بود و هیچ فرایند غیر مجازی صورت نخواهد پذیرفت . افت شدید سرعت از مهم ترین دلایلی است که کاربران را وادار می کند تا ریسک بالای عدم استفاده از برنامه های امنیتی را به جان خریده اما چیزی با نام کمبود سرعت را نبینند . حال فرض کنید با سرعت های اینترنتی بسیار پایین قرار باشد ایستگاه هایی سخت گذر برای بازرسی وجود ویروس ، تروجان یا …. وجود داشته باشد و این دقیقا همان زمانی است که کاربر اقدام به حذف نرم افزارهای امنیتی می کند . خوشبختانه Kaspersky Internet Security 2011 با آگاه بودن به این قضیه از کاهش سرعت شما چه در اجرای خود برنامه و چه در اینترنت نخواهد کاست و این ویژگی می تواند مژده ای باشد برای دوستداران امنیت بدون افت سرعت !

بدو دانلود

برخی از ویژگی های کلیدی Kaspersky Internet Security 2011 :
– بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته برای شناسایی آدرس سایت های سارق
– امکان سفارشی سازی حفاظت بنا به نیاز ها و فعالیت های شما
– سیستم بیننده یا آنالیزور پایه-ابتکاری که اقدام به بررسی رفتاری برنامه و بلاک کردن ابزارهای خطرناک می کند .
– باز کردن ایمن وب سایت ها با اضافه کردن افزونه بر روی مرورگر های وب و کنترل کامل سایت های اینترنتی
- تامین امنیت کامپیوتر شما به صورت لحظه ای و عدم توقف پروسه کاری
– بهره گیری از یک فایروال پیشرفته برای مقابله در برابر هکر ها
– بالا بردن سطح عملکرد و کارایی سیستم
– ابزاری پیشرفته برای تحت نظر گرفتن فعالیت کودکان از سوی والدین
– قابلیت زمانبندی کردن پروسه های اسکن و آپدیت
– شناسایی کامل ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و سایر بد افزارها نظیر ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی
– و …

م

محمدرضا بازدید : 208 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

بدو دانلود Avira Premium Security Suite 10

Premium Security Suite که یکی از محصولات کمپانی امنیتی قدرتمند Avira می باشد یک برنامه ی کامل برای محافظت همه جانبه از شما در برابر خطراتی است که تهدیدتان می کنند . این نرم افزار که از بخش های مختلفی تشکیل شده است شامل آنتی ویروس پایه ای و آنتی ویروس پیشرفته ، محافظ ایمیل ، ضد سرقت ، ضد برنامه های جاسوسی و ضد تبلیغاتی می باشد که با قرار دادن گزینه های دیگری نظیر دیواره ی آتشین و وبگردی ایمن تمامی آن چیزهایی است که بیش از ۳۰ میلیون کاربر را در سراسر جهان به سوی Avira Premium Security Suite کشانیده است .

Avira که یک شرکت امنیتی آلمانی می باشد که سالیان سال مشغول به ساخت برنامه های مربوط به حوزه تخصصی خود بوده است و آنتی ویروس این کمپانی که امروز برایتان تهیه نموده ایم از موتور قدرتمندی با نام AntiVir برخوردار می باشد که نخستین اجرای آن به سال ۱۹۸۸ باز می گردد و گذشت بیش از دو دهه از عمر این نرم افزار می تواند دلیلی مناسب برای نمایش قدرت و پشتکاری است که مهندسین سازنده اش برای ساخت آن از خود نشان داده اند .

ویژگی هایی که در نسخه پرمیوم این برنامه وجود دارد عبارتند از :
– جلوگیری از فعالیت هر نوع ویروس
– مقابله با تمامی برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی
– محافظت از شما در برابر دزدی های اینترنتی
– غیرفعال سازی و حذف روت کیت ها
– استفاده از فناوری AntiDrive برای جلوگیری از دانلود ویروس ها هنگام وبگردی
– استفاده از فناوری AntiBot به منظور مقابله با ربات های خطرناک تحت شبکه
– اسکن نمودن کامل ایمیل ها برای شناسایی هرگونه ابزار خطرساز
– بلاک کردن خودکار وب سایت های خطرناک
– در اختیار داشتن دیوار آتشینی قدرتمند برای مقابله با هکر ها
– پشتیبانی از لپ تاپ های دارای رزولوشن پایین
– و …

محمدرضا بازدید : 435 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

Kingsoft Office 2010

نرم افزارهای آفیس از پرکاربرد ترین نرم افزارهای کامپیوتری می باشند که کاربران زیادی هر روزه از آنها استفاده می کنند . یکی از مشهور ترین این برنامه که تقریبا نام آن قرین با نرم افزارهای اداری است Microsoft Office می باشد و دلیل آن نیز چیزی جز قدمت بالایش نمی باشد . تا کنون برنامه های بسیاری توسط شرکت های نرم افزاری مختلف طراحی و ارایه شده اند که با مورد استفاده قرار گرفتن توسط کاربران مجموعه اداری مایکروسافت دل از یار قدیمی خود کنده و به ابزارهای جدید روی آورده اند .

یکی از این برنامه ها که از قضا شباهت ظاهری بسیار زیادی به رقیب قدرتمند خود مایکروسافت آفیس ، دارد Kingsoft Office نام دارد که با قابلیت های خاص خود می تواند نظر شما را در رابطه با استفاده از سایر نرم افزار به طور کلی تغییر دهد . این مجموعه که خود از سه نرم افزار جداگانه تشکیل می شود می تواند نقش نرم افزارهای Word ، Excel و Adobe Reader را برایتان ایفا کند . نکته جالب توجهی که قطعا برایتان جالب خواهد بود استفاده از آیکون های تولباری است که در برنامه های ساخت مایکروسافت مورد استفاده قرار می گیرد . از این رو اگر تنها دلیل استفاده نکردن از نرم افزارهای جایگزین آفیس مایکروسافت آشنا نبودن با محیط کاربری آنها و بالطبع زمانبر بودن پروسه ی آموزش باشد با این قابلیت دیگر هیچ بهانه ای پذیرفته نخواهد بود .

نکته ی دیگر که می بایست توجهی بسیاری به آن نمود حجم بسیار پایینی است که پس از نصب از هارددیسک شما اشغال خواهد شد و درباره دانستن این موضوع همین بس که حجم Kingsoft Office از یکدهم مایکروسافت آفیس نیز کمتر می باشد .

بدو دانلود

ویژگی های کلیدی Kingsoft Office 2010 Professional 6.6.0.2496 :

- آماده سازی اسناد شما ، ساده تر از پیش
شما با استفاده از این نرم افزار خواهید فهمید که ساخت محتوای ایده آل شما با استفاده ی تولبار آشنای برنامه های Kingsoft Office تا چه اندازه می تواند ساده باشد .

- ارتباط برقرار کردن آسان بین محتوای فایلها
Kingsoft Office 2010 می تواند تجربه ی موفقی را در باز کردن ، خواندن و یا ویرایش اسناد ساخته شده در فرمت های مختص مایکروسافت را برای شما به ارمغان بیاورد . بدین ترتیب خواهید توانست از تمامی فایلهایی که تا کنون توسط نرم افزار های این کمپانی ساخته اید ، بهره مند شوید .

تهیه خروجی PDF :
با گسترش نفوذ فرمت کتاب الکترونیکی PDF در میان کاربران کامپیوتر و البته قابلیت های مهمی که در این فرمت گنجانده شده است این نیاز احساس می شود که نرم افزار آفیس می بایست گزینه ای برای تهیه خروجی در این فرمت را داشته باشد و خوشبخاته این امکان در در نرم افزار Kingsoft Office فراهم آمده است .

پشتیبانی از ویندوز های مختلف :
مهم نیست از ویندوز اکس پی ، ویستا یا سون استفاده می کنید ؛ مهم اینست که این برنامه توانایی نصب بر روی تمامی گزینه های نام برده را داراست .

محمدرضا بازدید : 182 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

Windows Password Remover 7.01

توجه : هرگونه سو استفاده از این نرم افزار به عهده ی کاربر بوده و دانلود کده هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد !

بدو دانلود

سیستم عامل ساخت مایکروسافت که با عنوان ویندوز شناخته می شوند تا کنون ورژن های متفاوتی را برای کاربران عرضه داشته است و یکی از نکاتی که وجه اشتراک همه ی آنها به شمار می رود ، امنیت بسیار پایین آن می باشد و کاربران همیشه از این موضوع گله مند بوده اند . گذاشتن پسورد در صفحه لاگین شاید می توانست تا قبل از امروز تا حدودی بازدارنده باشد اما برنامه ای که قصد معرفی اش را به شما داریم نشان می دهد که نفوذ به یوزرهای ویندوز آنچنان که تصور می شود سخت نیست !

این نرم افزار که Windows Password Remover نام دارد یک برنامه ی تحت بوت بوده و برای استفاده از آن می بایست در ابتدا آن را که در قالب ایمیج ISO قرار دارد بر روی CD یا DVD رایت کرده و پس از بوت با آپشن هایی که در اختیارتان قرار می گیرد پسورد یوزر های مورد نظر را ریست کنید . بله به همین سادگی و ظرف کم تر از ۱ دقیقه شما خواهید توانست بدون در اختیار داشتن پسورد به هر اکانتی که بر روی ویندوز ساخته شده است دسترسی پیدا نمایید . پس از بوت کردن برنامه لیست تمامی اکانت ها به نمایش در آمده و رو به روی هر یک عددی نوشته شده است و شما تنها با وارد کردن شماره ی هر یوزر می تواند پسورد آن را حذف نمایید .

نکته قابل توجه در آخرین ورژن این نرم افزار که برای شما در دانلود کده فراهم آورده ایم اینست که هیچ ورژنی از ویندوز از دست آن در امان نخواهد بود . بنابراین مهم نیست که ویندوز شما اکس پی ، ویستا و یا حتی سون باشد ؛ مهم اینست که همان یک دقیقه برای حذف پسورد کفایت می کند !

محمدرضا بازدید : 217 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

VBConversions VB.Net to C Sharp Converter

بدو دانلود

آیا از ویژوال بیسیک خسته شده و قصد مهاجرت به جایی دگر دارد ؟ آیا از این ناراحت هستید که در صورت کوچ به زبان برنامه نویسی C# نتوانید از کدهایی که قبلا نوشته اید بهره مند شوید ؟

نرم افزار VBConversions VB.Net to C Sharp Converter ابزاری است جالب که قطعا برای هر برنامه نویسی می تواند کاربرد های فراوانی داشته باشد . این نرم افزار که از یک تکنولوژی پیشرفته بهره می برد قادر است تا بیش از ۹۹ درصد کدهای ویژوال بیسیک را به سی شارپ تبدیل کرده بی آنکه خطایی در اجرای فرامین رخ دهد . با این وسیله اگر قصد مهاجرت به C # را داشته باشید دیگر هیچ مانعی را رو به روی راه خود نخواهید دید . نکته قابل توجه پشتیبانی این برنامه از تمامی نسخه های ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۵ ، ۲۰۰۸ و حتی ۲۰۱۰ می باشد که به خوبی می تواند تمامی پروژه ها نظیر فرم های تحت ویندوز ، وب ، Class Library ، Compact Framework و بسیاری دیگر را تنها با چند کلیک ساده تبدیل کند . این ورژن از آخرین قابلیت افزوده شده در VB.net که LINQ XML نام دارد نیز پشتیبانی می کند . سادگی کار با VBConversions VB.Net to C Sharp Converter می تواند خبری خوش برای تمامی برنامه نویسان باشد چه آنهایی که تازه در این راه گام برداشته و چه آنهایی که پیشکسوت هستند .


محمدرضا بازدید : 327 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

Kigosoft Frame Photo Editor

Frame Photo Editor نام یک نرم افزار گرافیکی ساخت کمپانی Kigosoft می باشد که کاربرد آن ساخت و ایجاد فریم های زیبا و شگفت انگیز برای تصاویر شماست . اگر می خواهید تصاویر و عکس هایتان زیباتر شوند و جلوه ای ویژه به خود بگیرند قطعا این برنامه یکی از بهترین گزینه های موجود در خیل عظیم نرم افزارهای مشابهی است که تا کنون تولید شده است .

با در اختیار داشتن Frame Photo Editor نه تنها خواهید توانست عکس هایتان را درون قالب های زیبا قرار دهید بلکه امکانات دیگری نظیر تغییر اندازه ، چرخاندن ، تنظیم رنگ و اضافه کردن متن در اختیار شما قرار خواهد گرفت . نکته جالب توجه آن است که تمامی مراحل تنها با چند کلیک ساده و در کمتر از یک دقیقه انجام پذیر خواهد بود و می توانید نهایت زیبایی را در عین سادگی تجربه کنید .بدو دانلود

- آیا می خواهید جلوه های ویژه ای را به تصاویرتان اضافه نموده و یا اینکه عکس ها را به میان گل و بلبل برید تا زیبایی های آنها دو چندان کنید .

- آیا می خواهد متن های دلخواه خود را در ابرهایی بالای سر خود یا دوستانتان بنویسد تا همانند تصاویر کارتونی بیانگر اندیشه هایی باشد که به آنها فکر می کنید ؟

تمامی اینها و بسیاری دیگر از جمله ی کارهایی هستند که با داشتن نرم افزار Kigosoft Frame Photo Editor توانایی انجام آنها را خواهید داشت .

محمدرضا بازدید : 191 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

AthTek NetWalk Free Edition

با گسترش روزافزون سرعت های اینترنتی و همچنین وسیع تر شدن دامنه استفاده از شبکه در انواع مختلفی که دارد نیاز جدیدی را برای کاربران ایجاد کرده که مدیریت و کنترل ترافیک نام دارد . همانگونه که می دانید تقریبا تمامی شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی ( ISP ها ) سرویس های خود را با محدودیت های حجمی به فروش می رسانند و اگر شما بخواهید تا به گونه ای از ترافیک خریداری شده خود استفاده کنید که تا انتهای دوره همچنان متصل بماند ، می بایست میزان دریافت اطلاعات را کنترل کنید . انجام این کار نیازمند دقت بالا و همچنین حافظه ای قوی می باشد تا بتوان تمامی اطلاعات دریافتی را در طی روزهای مختلف ذخیره کرده و مصرف را بهینه نماید . اما نرم افزاری را در این پست به شما معرفی خواهیم کرد که انجام این کار را به ساده ترین روش ممکن برای شما امکان پذیر سازد .

بدو دانلود

AthTek NetWalk Free Edition که نام این برنامه می باشد ابزاری است با لایسنس رایگان که در نوع خود یکی از قدرتمند ترین ها به شمار می آید و نه تنها در مونیتور کردن شبکه و مدیریت آن بلکه در آنالیز رفتاری شبکه نیز شما را یاری خواهد نمود . این نرم افزار با دارا بودن یک رابط گرافیکی بسیار قدرتمند می تواند به سادگی تبادل داده ها را در قالب های نموداری مختلف به تصویر کشانده و شما را از وضعیت استفاده از شبکه اگاه سازد . نکته قابل توجه آنی بودن نمایش گزارشات است که بدین معنی است در صورت دریافت یا ارسال حتی یک بیت اطلاعات ، کنتور برنامه به چرخش درآمده و شما را آگاه می سازد . از این ویژگی می توان برای پی بردن به وجود ویرویس یا تروجان ها نیز پی برد چرا که اکثر آنها به گونه ای برنامه نویسی می شوند که اطلاعات شما را برای شخص نفوذگر ارسال کنند و در صورتی که شما از هیچ برنامه ای استفاده نکنید اما AthTek NetWalk Free Edition دریافت یا ارسال اطلاعات را نشان دهد می توانید به وجود بدافزارها پی ببرید .

این برنامه که از حجم نسبتا پایینی برخوردار است قابلیت نصب و اجرا بر روی ویندوز های ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و سون را دارا می باشد و ظاهر ساده و کاربر پسند آن استفاده را برای هر کاربری اعم از آماتور و حرفه ای آسان ساخته است .


محمدرضا بازدید : 267 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

بدو دانلود Privacy Eraser

همه ی کاربران هنگام کار با کامپیوتر به قسمت های مختلفی رفته ، برنامه های گوناگونی را باز کرده و به سایت های زیادی سر می زنند . هین انجام این کارها ردپاهایی از شما در برنامه های مختلف به جای باقیمانده که می تواند اطلاعات خصوصی و محرمانه ای را در اختیار هر فردی که به کامپیوتر شما دسترسی پیدا کند ، قرار دهد . این اطلاعات را که با نام تاریخچه ( History ) می شناسیم می توان تا حدود زیادی به صورت دستی از بین برد اما آیا شما تمامی بخش های مخفی را می شناسید و یا اینکه آنقدر زمان اضافه دارید که بخواهید این کار را خودتان انجام دهید ؟


Privacy Eraser Pro نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی اش را در دانلود کده داریم و وظیفه ی آن چیزی نیست جز پاک کردن کامل ردپاهای به جا مانده ناشی از فعالیت های شما در قسمت های مختلف کامپیوتر در کمترین زمان ممکن . کافیست نرم افزار را نصب کرده و با یک کلیک نهایت سرعتی را که می توان در پاکسازی تاریخچه ها مشاهده کرد را خودتان تجربه کنید !
Privacy Eraser Pro با پشتیبانی از بیشتر مرورگرهای وب نظیر اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، AOL ، نت اسکیپ ، اپرا و MSN Explorer می تواند یکی از بخش هایی را که برای هر کاربر مهم ترین قسمت ، از نظر ذخیره ی تاریخچه و اطلاعات حساس باشد را پاک کند . علاوه بر اینها آنالیز و بررسی بیش از ۲۵۰ نرم افزار و پلاگین دیگر برای مشاهده اطلاعات ذخیره شده و حذف آنها در این برنامه می تواند از آن دسته گزینه هایی باشد که کاربران سایر نرم افزارهای مشابه را به سادگی به سمت خود بکشاند . از میان نیز می توان به نام هایی نظیر ACDSee ، Acrobat ، Microsoft Office ، KaZaA ، Real Player و Media Player که تنها بخشی از دیتابیس عظیم این برنامه را تشکیل می دهند .

http://
محمدرضا بازدید : 235 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار آنتی تروجان Anti-Trojan Elite v5.4.3 Portable
تروجان ها یکی از انواع بدافزارها هستند که ظاهری مانند نرم افزارهای مفید و کاربردی دارند اما درواقع شامل کدهای مخربی هستند که اغلب با مقاصد جاسوسی و سرقت اطلاعات از آنها استفاده می شود. شناسایی تروجان ها به دلیل شباهت فراوان آنها با نرم افزارهای کاربردی ، کار چندان آسانی نیست و به همین دلیل است که باید از نرم افزارهای مخصوص به شناسایی و پاکسازی تروجان برای محافظت از سیستم خود در مقابل این بدافزارها استفاده نمایید. Anti-Trojan Elite یکی از معروف ترین و محبوب ترین آنتی تروجان ها محسوب می شود. این نرم افزار به پاکسازی کامل تروجان ها از رایانه شما می پردازد و همچنین از سیستم شما در برابر این مخرب ها محافظت می کند و مانع ورود آنها به سیستم می شود. این نرم افزار قابلیت شناسایی بیش از 22000 تروجان ، کرم اینترنتی ، کی لاگر را داراست و همچنین قالبیت بروز رسانی نرم افزار نیز باعث افزایش ضریب امنیت شما در برابر تروجان های جدید می شود. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ب
محمدرضا بازدید : 180 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار طراحی سایت StudioLine Web 3.70.32.0 Portable
StudioLine Web نام نرم افزاری است که امکانات لازم برای طراحی سایت را برای شما گردآوری کرده و در یک محیط گرافیکی و زیبا به شما امکان استفاده از آنها را می دهد. بدین ترتیب می توانید سایت خود را آنگونه که دوست دارید طراحی کنید. نکته مهم در مورد این نرم افزار عدم نیاز به کدنویسی است که بدین ترتیب سرعت شما را در انجام امور افزایش می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید صفحات HTML را به سادگی آماده کنید و هرآنچه نیاز دارید را به آنها اضافه کنید. ویرایش صفحات HTML ، کار با لایه ها و ویرایش آنها ، اعمال افکت های مختلف و ابزار انتقال فایل را می توان از جمله امکانات این نرم افزار دانست. همچنین می توانید برای وب سایت خود گالری عکس طراحی کنید و از آرشیو خود در آن استفاده نمایید. شایان ذکر است که نسخه ای که پیش روی شماست به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب نرم افزار وجود ندارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

محمدرضا بازدید : 271 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)
هنگامی که می خواهید در ویندوز به بخشی از تنظیمات و یا امکانات دسترسی پیدا کنید و یا نرم افزاری را اجرا کنید ، انجام اینکار نیازمند پیمودن مسیر و بازکردن پنجره های متعدد است تا به گزینه مورد نظر برسید. اما یکی از بخش هایی که همواره در دسترس کاربران است و در کمترین زمان می توان از امکانات موجود در آن بهره مند شد StartMenu ویندوز است. برای دسترسی به آن کافی است دکمه مربوط به آن در صفحه کلید را بفشارید و یا گزینه مربوط به آن را در Taskbar انتخاب کنید. Vista Start Menu Pro نام نرم افزاری است که به شما امکان استفاده بهینه از منوی استارت را می دهد. بدین ترتیب که با اعمال تغییرات مختلف در آن ، تقریبأ همه امکاناتی که در طول مدت کار با ویندوز به آنها احتیاج پیدا می کنید را در منوی استارت جای می دهد تا تنها با حرکت دادن موس و یا فشردن چند کلید ساده صفحه کلید به آنچه می خواهید دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار در نسخه های مختلف ویندوز و حتی نسخه های 64 بیتی قابل اجرا و استفاده است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

محمدرضا بازدید : 207 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)
درایور نرم‌افزاری است که اطلاعات خاصی از چگونگی کنترل و کارکرد و مدیریت قطعات سخت‌افزاری رایانه را در اختیار سیستم‌عامل قرار می‌دهد تا بدینگونه سیستم‌عامل مدیریت بهینه‌ای بر این سخت‌افزارها داشته باشد. در واقع برنامه‌ای که به برنامه‌های دیگر اجازهٔ تعامل با سخت‌افزار را می‌دهد. این کار معمولاً به این شکل انجام می‌شود که برنامه‌های دیگر دستوری در برنامهٔ راه‌انداز را فراخوانی می‌کنند و راه‌انداز پس از ارتباط با قطعهٔ سخت‌افزاری از طریق رابط‌های الکترونیکی (نظیر درگاه‌های برد مادر) نتیجه‌ای را به نرم‌افزار اولیه بر می‌گرداند. حال آنکه درایورها نرم افزارهایی هستند که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم می گردد. اما برای بروز رسانی درایور سخت افزارهای خود چه می کنید؟ مطمئنأ جستجو در اینترنت بصورت دستی برای یافتن درایور مورد نظر امری وقت گیر است. نرم افزار Driver Checker قادر است اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزارهای شما را بروز رسانی کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

محمدرضا بازدید : 172 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل و اجرای فایل های دیواکس DivX Plus 8.1.2   Build 1.6.4.2
DivX نام کدکی برای فشرده سازی و پخش فایل‌های ویدئویی بر اساس بخش ۲ استاندارد Mpeg-4 است.DivXNetworks به عنوان مبدع و توزیع کننده این تکنولوژی اغلب از آن به عنوان ام‌ پی ‌تری برای ویدئو یاد می‌کند، که با توجه به حجم بسیار کم آن،کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. DivX Plus یکی ازکامل ترین نرم افزارهای ارائه شده در زمینه دیواکس است که بطور تخصصی همه امور مربوط به این کدک را انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف را تماشا کنید. امکان اجرای فایل های صوتی نیز در نرم افزار گنجانده شده است. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به امکان تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و کم کردن حجم آنها بدون تغییر در کیفیت اشاره کرد که این مسئله را نیز مدیون تکنولوژی دیواکس هستیم. هرچند که می توانید فایل ها را با خود نرم افزار اجرا کنید اما برای راحتی دوست داران دیگر نرم افزارهای پلیر ، امکان استفاده از کدک نرم افزار وجود دارد که با نصب آن می توانید فایل های خود را در پلیرهایی چون مدیاپلیر تماشا کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
برخی ویژگی های نرم افزار :
- اجرای فایل های ویدیویی با فرمت هایی چون: DivX, AVI, MKV, MOV , MP4
- اجرای فایل های صوتی با فرمت های .AAC , MP3
- تبدیل فایل های ویدیویی به یکدیگر.
- امکان تبدیل به فرمت MKV با بالاترین کیفیت.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محمدرضا بازدید : 209 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ویرایش عکس AMS Software Photo Effects 2.95
AMS Software Photo Effects نام یک نرم افزار بسیار کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا عکس های خود را بدون نیاز به نرم افزارهای حجیم و پیچیده چون فتوشاپ ، ویرایش نمایید. امکانات وسیعی که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد باعث می شود تا در حین کار با آن کمبودی را احساس نکنید. می توانید کارت تبریک طراحی کنید و یا در ادیت عکس های خود از بیش از 50 افکت استفاده نمایید. سرعت بالا در پردازش ، سادگی محیط کاربری ، امکان استفاده از بیش از 100 قاب و امکان تنظیم نور همگی از قابلیت های این نرم افزار هستند. در واقع این نرم افزار ابزارهای فتوشاپ را به صورت ساده شده در اختیار شما قرار می دهد تا حتی اگر با اینگونه نرم افزارها آشنایی ندارید و بتوانید به طراحی و ویرایش عکس بپردازید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید...
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
محمدرضا بازدید : 232 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)

Bulletstorm

لینک های یک گیگابایتی
بدون نیاز به کرک

Bulletstorm نام یک بازی اکشن بسیار زیبا که توسط شرکت های People Can Fly و Epic Games طراحی گردیده و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts در سال ۲۰۱۱ منتشر یافته است . این بازی که انجام آن به صورت اول شخص می باشد از گرافیک فوق العاده زیبا و حیرت انگیزی برخوردار است و داستان آن در زمان آینده و در مدینه فاضله ، جایی که نیروهای حافظ صلح به دنبال متوقف کردن جنگ های داخلی هستند ، اتفاق می افتد . شخص اصلی بازی که شما هستید می بایست به دنبال دو خیانتکاری برود که با خیانت خود باعث به وجود آمدن مشکلات شده اند . در مراحل مختلف دوستانتان شما را همراهی می کنند تا در از بین بردن افراد شرور یاری تان نمایند . یکی از ویژگی های رفتاری منحصر به فرد در Bulletstorm امکان لگد زدن توسط شما می باشد و همانگونه که در تصویر جعبه بازی که در ابتدا درج شده است در طول بازی برای کنار زدن اجسام مزاحم از مسیر راه و یا ضربه زدن به دشمنان ، می بایست از این قابلیت استفاده نمایید . وجود چنین امکانی حس حضور واقعی در بازی را بیش از پیش القا می کند . سلاح های متفاوت و مدرن نیز یکی دیگر از ویژگی های این بازی بوده که هر یک در جایی خاص مورد استفاده قرار می گیرند و گاه هم می بایست بر فراز سفینه های فضایی و در جنگ های هوایی اقدام به تیراندازی به دشمنان خود نمایید . پنج سطح دشواری برای بازیکن قرار داده شده است که می توانید با انتخاب سطوح بالاتر بر هیجان بی وصف بازی بیافزایید .

حجم واقعی این بازی در نوع اولیه خود بیش از ۷ گیگابایت می باشد اما نسخه ای که برای کاربرن دانلود کده فراهم نموده ایم تنها با حجم ۳ گیگابایت و بدون هیچ گونه حذف از محتویات نظیر صدا ها یا فیلم ها می باشد و تنها دلیل این کاهش محسوس استفاده از تکنولوژی های پیشرفته است . همچنین همانگونه که در ابتدا گفته شد این ورژن هیچ گونه نیازی به کرک کردن نداشته و کافیست تا پس از نصب روی آیکون بازی کلیک کرده و آن را اجرا نمایید .

بدو دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :
ویندوز اکس پی ، ویستا یا سون
– ۲ گیگابایت رم
– کارت گرافیک ۲۵۶ ، DirectX 10
– فضای خالی ۹ گیگابایت برای نصب

محمدرضا بازدید : 171 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)

Men of War

مردان جنگ یا همان Men of War یک بازی استراتژیک بسیار زیبا ساخت کمپانی ۱C Company می باشد که مربوط به جنگ های تاریخی جماهیر شوروی ، آلمان ، آمریکا می باشد که برای اولین بار در سری بازی های Men of War ژاپن نیز در لیست کشورهایی که وارد جنگ شده اند اضافه گردیده است دقیقا همانگونه که در واقعیت به وقوع پیوست .

در بازی استراتژیک Men of War ، پلیر می تواند هم به صورت گروهی افرادی را که فرماندهی آنها را بر عهده دارد به سوی از بین بردن یک دشمن واحد هدایت کند و هم اینکه به صورت تک به تک هر سرباز را مامور به انجام کاری سازد تا بازدهی عملیات افزایش یافته و تلفات بیشتری بر دشمن وارد آورد . گرافیک این ورژن که بهبودی فراوانی نسبت به نسخه های پیشین خود داشته است برای یک بازی استراتژیک که نیازمند توجه به جزئیات بسیاری می باشد کاملا قابل قبول بوده و به گونه ای است که حتما شما را غرق در جنگ و اسلحه و گلوله خواهد نمود . همچنین از دیگر قابلیت های این نسخه می توان به امکان کنترل نمودن تانک ها اشاره نمود که از جمله ی ویژگی های جدید اضافه شده می باشد و همانگونه که در واقعیت با گذشت زمان سلاح های مدرن تری روی کار آمدند ، این وسیله ی قدرتمند جنگی نیز به جمع سلاح ها پیوسته و می تواند مورد استفاده قرار گیرد .

یکی از نکات قابل توجه در بازی مردان جنگ امکان انجام آن به صورت تحت شبکه می باشد و امکان بازی کردن توسط ۴ کاربر با یکدیگر توسط LAN یا به صورت آنلاین از طریق اینترنت اشاره نمود که قطعا جذابیت های Men of War دو چندان خواهد نمود .

و اما ورژنی که برای شما در دانلود کده فراهم آورده ایم همراه با کرک معروف SKIDROW می باشد و کافیست که پس از نصب فایل داخل پوشه ی کرک را با فایل اصلی بازی جایگزین کرده و از انجام آن لذت ببرید .

بدو دانلود

محمدرضا بازدید : 216 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)

Software4u System Control


Software4u System Control نام نرم افزاری است که آسان ترین راه را برای محافظت و نیز سفارشی سازی آخرین ویندوز های مایکروسافت یعنی اکس پی ، ویستا و سون پیش پای شما می گذارد . بدین ترتیب بهینه کردن مصارف سخت افزاری مانند رم و پردازشگر به سادگی امکان پذیر خواهد بود . اگر نگران انباشته شدن اطلاعات بیهوده ی بسیاری در رجیستری و یا هارددرایو خود هستید استفاده از این نرم افزار می تواند راه حل مناسبی باشد . اگر قرار باشد یکپارچه سازی بخش های نامبرده را خود به صورت دستی انجام دهید نه تنها نیازمند صرف وقت بسیاری است بلکه این امکان هم وجود دارد که بخش هایی را به اشتباه حذف و یا تغییر دهید تا مشکلات بیشتری گریبان شما را بگیرد . حال آنکه Software4u System Control تنها با یک کلیک ساده می تواند تمامی بخش هایی که نیاز به بهینه سازی و یکپارچه سازی دارند را تنها در چند ثانیه انجام دهد . این پروسه که شامل آنالیز و پاکسازی می باشد آنچنان با دقت بالا انجام می پذیرد که هیچ گونه خطایی شما را تهدید نخواهد کرد . افزون بر این در هر بار استفاده خود نرم افزار به صورت کاملا خود یک نقطه ی بازیابی ( Restore Point ) در ویندوز شما می سازد و خیال شما را از هر سو آسوده می سازد .

نکته قابل توجه این است که امکانات نرم افزار یاده شده تنها با نکاتی که گفته شد محدود نگردیده و قابلیت جدیدی به آن افزوده شده است که به وسیله ی آن بهینه سازی اسناد ساخته شده توسط برنامه های مختلف Microsoft Office نظیر Word ، Excel ، Access ، Powerpoint برایتان امکان پذیر خواهد بود .


محمدرضا بازدید : 150 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)

DVD-Ranger

DVD-Ranger نرم افزاری است کامل در زمینه ی تبدیل و کپی کردن دیسک های نوری DVD . این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای استاندارد در کپی و تبدیل ویدیو به همراه توابع جدید و ماژول های بسیاری که در خود گنجانده است می تواند تجربه ای جدید را در کپی کردن فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی برایتان به وجود آورد . مهم ترین ویژگی این نرم افزار که سازندگانش پافشاری زیادی بر عملی شدن آن داشته اند ، انجام پروسه ی کپی و تبدیل با بالاترین سرعت و سطح عملکرد بوده است که خوشبخاته به این مهم نیز دست یافته اند و دلیل این موفقیت نیز چیزی جز استفاده از الگوریتم های نوین و پیشرفته نیست . یکی از این الگوریتم ها استفاده از شتابدهنده ی GPU می باشد . رمزگذار ویدیویی DVD-Ranger با تکیه بر تکنولوژی خاص خود پروسه ی تبدیل را که گونه های مشابه که گاه از ۵۰ دقیقه تا ۶ ساعت طول می کشد به طور قابل توجهی کاهش داده و می تواند صرفه جویی بسیاری در وقت ارزشمند شما داشته باشد . حال اگر استفاده ی بسیار پایین این برنامه از پردازشگر ( CPU ) را نیز ذکر کنیم ، متوجه قدرت بالایش خواهید شد . دیگر نیازی به روشن گذاشتن کامپیوتر در چندین و چند ساعت برای اتمام کار وجود نخواهد داشت چرا که همه چیز در کمترین زمان ممکن به انجام خواهد رسید .

ابزار رایت این نرم افزار که به صورت مجزا و حرفه ای در آن قرار داده شده است نه تنها امکان رایت ویدیو ها را بر روی دیسک های مختلف نظیر DVD و Blue-ray می دهد بلکه قابلیت ساخت ایمیج های استاندارد ( ISO ) و رایت آنها بر روی دیسک نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت .


محمدرضا بازدید : 402 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)

O&O SafeErase 5 Professional Edition

این برای همه ی ما پیش آمده است که گاهی وجود یک فایل در حافظه ی کامپیوتر خود را نه تنها بی استفاده بلکه حتی شاید خطرناک و تهدید آور دانسته و اقدام به حذف آن کرده باشیم . همانگونه که می دانید یکی از قابلیت های هارددیسک ها این است که توانایی بازگردانی فایلهایی را که به صورت معمولی حذف شده اند را داشته و این خود می تواند از یک سو امکانی مفید تلقی گردد و از سوی دیگر تهدیدی برای کاربران . کمپانی O&O یکی از مطرح ترین شرکت ها در زمینه ساخت نرم افزارهای ریکاوری و بازیابی اطلاعات می باشد و تا حد زیادی اعتبار نام خود را مدیون آنهاست . حال چه شرکتی می تواند بهترین نرم افزار را برای حذف کامل فایلها بدون امکان ریکاوری بسازد جز یک کمپانی قدرتمند که سالیان سال بر روی متد های گوناگون بازیابی اطلاعات فعالیت داشته است ؟

این برنامه که O&O SafeErase 5 Professional Edition نام دارد به شما کمک می کند تا به سادگی و تنها با کلیک ماوس هر گونه فایل ، فولدر و یا حتی پوشه ای را که می خواهید بدون هیچ گونه نگرانی و اضطرابی داشته باشید از اینکه بتوان آن را زمانی بازیابی نمود ، از بین ببرید . بسیاری از اطلاعات می توانند شامل این گروه شوند که می توان به ایمیل ها ، تاریخچه های اینترنت ، اطلاعات کمپانی و فایلهای شخصی اشاره نمود . این نرم افزار که از شش متد مختلف برای پاکسازی اطلاعات بهره می برد هیچ گونه ردپایی از اطلاعات مورد نظر شما برای بازیابی های آینده نخواهد گذاشت . علاوه بر اینها گزارش پیشرفته ای که در انتهای هر پروسه به شما تقدیم خواهد شد اطلاعات کاملی را درباره ی فایلها و امنیت حذف آنها در اختیارتان قرار خواهد داد .

بدو دانلود

محمدرضا بازدید : 231 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)

TeamViewer

TeamViewer یک نرم افزار بسیار کاربردی و بی نظیر است که به شما این امکان را می دهد تا از طریق اینترنت با ساده ترین روش ممکن بین دو کامپیوتر ارتباط ریموت برقرار سازید . شاید با طرح یک مثال بتوان به بیان ساده تری نحوه کار این نرم افزار خارق العاده را توضیح داد . تصور کنید از شرکتی که هزاران کیلومتر با شما فاصله دارد نرم افزاری خریده اید اما نمی توانید آن را نصب و یا استفاده کنید . با شرکت سازنده برنامه تماس گرفته و می خواهید که راهنمایی تان کنند اما نه شما صحبت آنها را می فهمید و نه آنها گفته های شما را و در این هنگام است که همه چیز را تمام شده می بینید . کار نرم افزار TeamViewer این است که از طریق اینترنت دسترسی ریموت به یک کامپیوتر را برای دیگری فراهم آورد و برای انجام این کار کافیست تا این برنامه بر روی هر دو کامپیوتر نصب و اجرا شده باشد . در واقع با در اختیار قرار دادن ID و Password به کامپیوتری که قصد دارید به رایانه ی شما ریموت کند فاصله های هزارن کیلومتری را برداشته و گویی که شخص مورد نظر پشت کامیپوتر نشسته و کارش را انجام می دهد . همانگونه که گفته شد همه چیز به سادگی و تنها با تبادل اطلاعات آی دی و پسورد امکان پذیر خواهد بود . علاوه بر دسترسی ریموت امکان انتقال فایل نیز برای شما فراهم خواهد بود و این می تواند گزینه ای مناسب برای تبادل داده ها بین دو کامپیوتر بدون نیاز به یک کامپیوتر سوم ( همان سرور ) باشد .

نکته جالب توجه در TeamViewer این است که می تواند در کنار فایروال ها و NAT proxy ها بدون آنکه خللی در فعالیتش به وجود آید کار کند . این نرم افزار که لایسنس استفاده اش برای کاربرهای خانگی به صورت رایگان می باشد هزاران هزار استفاده کننده در سراسر دنیا دارد و با رمزگذاری کردن اطلاعات تبادل یافته بین یوزر ها بیشترین امنیت ممکن را تضمین می نماید .

بدو دانلود


محمدرضا بازدید : 229 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)

Drums Challenge v1.10

این یک بازی موسیقیایی است که نبردی در موسیقی می باشد . شما در بین برترین درامیرهای دنیا برای کسب بهترین امتیاز و بهترین اجرا مسابقه خواهید داد.تمام سبک های موسیقی از جاز ، پاپ و متال گرفته تا کانتری را در این بازی و البته بر روی گوشی آیفون خود تجربه خواهید کرد .

امکانات :
- ۲۵ مبارزه ی مختبف
- ۸ نوع درام مختلف
-اجرای بداهه با ۱۱ قسمت مختلف
- و …

محمدرضا بازدید : 233 پنجشنبه 05 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی فانتزی Hector: Badge of Carnage Episode 1
نام بازی: Hector: Badge of Carnage Episode 1: We Negotiate With Terrorists
پلتفورم : pc
ژانر:ماجراجویی
سال انتشار: 2011
نوع فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Telltale Games
نوع انتشار : Informal
نوع بازی : Freeware / رایگان
حمایت توسط : Straandlooper
درجه بندی سنی : --
قابلیت آنلاین:ندارد

Hector: Badge of Carnage Episode 1: We Negotiate With Terroristsنام یک بازی فوق العاده زیبا و فانتزی و در عین حال فکری میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد .این بازی در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Telltale Games منتشر و توسط Straandlooper ساخته و حمایت شد . شرح بازی : در پی یک گروگان گیری در جریان یک بحران در سفارت آمریکا در مرکز Clappers Wreake ،تنها یک نفر میباشد که با ذهنیت دیپلماتیک خود می تواند موقعیت کنونی را حفظ کند و از هر گونه قتل عام و خون ریزی جلوگیری کند .این شخص کسی نیست جز کاراگاه Hector !!!در یک کلام این کاراگاه شخصیت لارجی میباشد .اما این ویژگی در کارش تداخلی بوجود نمی آورد .کاراگاه Hector هزاران تصمیم نگرفته دارد .در جریان بازی از این تصمیمات استفاده کنید .ویژگی های این بازی آنقدر زیاد میباشند که از حوصله این پست و توضیحات من خارج میباشد اما این را بدایند که با گرافیک دو بعدی و گیم پلی این می توانید خاطره ای دیگر در ذهن خود ایجاد کنید و این بازی را در لیست ترین های خود قرار دهید ...
دانلود رایگان بازی Hector: Badge of Carnage Episode 1: We Negotiate With Terrorists به همراه تعدادیش پیش نمایش در ادامه مطلب...



محمدرضا بازدید : 218 پنجشنبه 05 خرداد 1390 نظرات (0)

MEFmedia SoundTaste Audio Converter

آیا چندین و چند فایل صوتی در اختیار دارید که برای پخش آنها در نرم افزارهای موزیک پلیر به تبدیل شدن به فرمت های دیگر نیاز است ؟ SoundTaste Audio Converter تمام آن چیزی است شما دنبالش می گردید . این نرم افزار که در عین حرفه ای بودن از محیط کاربری بسیار ساده ای برخوردار است به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای صوتی خودتان را به فرمت های مختلف تبدیل کرده تا بتوانید از آنها در هر گونه پلیری و یا دستگاه پخشی استفاده کنید . یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه سرعت بسیار بالایی است که در تبدیل فیلم ها تجربه خواهید نمود . علاوه بر اینها امکان مهم دیگری نیز در SoundTaste Audio Converter گنجانده شده است که به واسطه ی آن خواهید توانست چندین فایل صوتی را به یکدیگر چسبانیده و درقالب یک فایل بزرگ تر ذخیره کنید . از میان فرمت های محبوبی که امکان تبدیل بین آنها وجود دارد می توان به MP3/WAV/WMA/OGG اشاره نمود . انجام تنظیمات خروجی مختلف به شما کمک می کند تا فایل تبدیل شده تان دقیقا همان چیزی باشد که می خواهید و بدان نیاز دارید .

محمدرضا بازدید : 453 پنجشنبه 05 خرداد 1390 نظرات (0)

MEFmedia Disc Create Express

رایت داده ها بر روی دیسک های نوری از قبیل CD ، DVD و بلوری یکی از ساده ترین راه ها برای انتقال اطلاعات می باشد . از این کاربران بسیاری دستگاه های رایتر را خریداری کرده و بر روی سیستم های خود وصل می کنند و تقریبا تمامی شرکت های سازنده لپ تاپ قرار دادن رایت های DVD و Blue-ray را در دستور کار خود قرار داده اند . وجود این دستگاه تنها نیمی از داستان بوده و نیم دیگر استفاده از نرم افزارهای رایت می باشد . تاکنون برنامه های مختلفی برای رایت داده ها طراحی و ساخته شده اند که از میان آنها Nero و Ashampoo سرشناس تر از بقیه می باشند اما تقریبا برای استفاده از هر گونه مختلف می بایست دانش نرم افزاری نسبتا بالایی داشته باشد . نرم افزاری که امروز می خوایم به شما معرفی کنیم مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند به سادگی هر چه تمام تر اطلاعات مورد نظر خود را بر روی دیسک های مختلف رایت کنند . مهم نیست که دیسک دلخواه شما CD ،‌ DVD ، Blue-ray و یا HD-DVD هاست ؛ مهم اینست که همه ی آنها در یک چیز وجه اشتراک داشته و آن هم چیزی نیست جز ” سادگی ” .

کافیست بدانید که چه چیزی می خواهید بسازید . رایت دیسک های صوتی ، دیتا ، بوتیبل ، فیلم و بک آپ تمامی چیزهایی است که یک کاربر از نرم افزار رایت خود می خواهد و خوشبخاته همه ی آنها در MEFmedia Disc Create Express گنجانده شده است . اگر امکان رایت ایمیج را نیز به توضیحات این برنامه بیافزاییم و همچنین بگوییم که حجمی ۲ مگابایتی دارد دیگر هیچ دلیلی برای استفاده از نرم افزارهای مشابه برایتان وجود نخواهد داشت .

محمدرضا بازدید : 242 پنجشنبه 05 خرداد 1390 نظرات (0)

MEFmedia HotDisc DVD Copy

HotDisc DVD Copy نرم افزاری قدرتمند ، سریع و با کاربری بسیار آسان ساخت شرکت MEFmedia می باشد که تمامی ابزارهای ریپ کردن DVD را برای شما در یک جا گرد آورده است . با در اختیار داشتن این برنامه دیگر نیازی به هیچ گونه جنگ و خونریزی برای یک ریپ کردن ساده نیازی نخواهد بود و همه چیز تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد شد .

- اگر نگران این هستید که دی وی دی فیلم دلخواهتان با مخدوش شدن دیگر قابل اجرا نباشد
– اگر می خواهید از دیسک های DVD خود کپی های مختلف تهیه کنید
– اگر می خواهید دیسک های دی وی دی را به فرمت های دیگر تبدیل کنید
– اگر می خواهید از فیلم های خود که بر روی DVD رایت شده اند بک آپ بگیرید

کافیست تا نرم افزار MEFmedia HotDisc DVD Copy را روی ویندوز خود نصب کرده و اجرا نمایید . آنها شیرینی طعم قدرت در عین سادگی را خواهید چشید و خواهید فهمید که ریپ یک DVD آنقدر ها هم که تصور می شود کار سخت و دشواری نیست . با داشتن این برنامه می توانید تمامی فیلم هایی که بر روی دی وی دی رایت شده اند را بر روی دستگاه های مختلف پخش ویدیو نظیر آی پاد ، آیفون ، آی پد ، PSP و سایز دستگاه های اینچنینی به نظاره بنشینید . از جمله میان قابلیت های فراوان این نرم افزار می توان به استخراج موزیک از ویدیوها و ذخیره در قالب فایلهای صوتی ، تبدیل فیلم های DVD به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پرتابل ، تهیه عکس از فیلم ها برای استفاده در قالب بک گراند و پشتیبانی از زیرنویس اشاره نمود .


محمدرضا بازدید : 475 پنجشنبه 05 خرداد 1390 نظرات (0)

Light Image Resizer

عکس ها در اندازه های متفاوتی تهیه و یا ساخته می شوند و همین ویژگی باعث می شود تا گاهی اوقات بخواهیم سایز کنونی تصویر یا تصاویری که در اختیار داریم به مقدار دلخواه تغییر دهیم . برای انجام این امر می بایست از نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ استفاده نمود اما چون کار ممکن است برای برخی افراد زمانبر و سخت باشد شرکت های نرم افزاری مختلف از قبل Obvious Idea دست به طراحی برنامه های اختصاصی برای تغییر اندازه تصاویر زده اند . برنامه ساخت کمپانی نامبرده که Light Image Resizer می باشد در واقع نسخه جدید همان نرم افزار VSO Image Resizer بوده که به شما کمک می کند به سادگی چند کلیک تصاویر خود را سازماندهی کرده و اندازه ای جدید را برای آنها بسازید . همچنین از این برنامه می توان برای تبدیل فرمت ها ، ساخت کپی های متفاوت و نیز فشرده کردن تصاویر استفاده نمود . اگر می خواهید عکس هایی به دوستانتان ایمیل کنید یا از آنها برای وب سایت یا وبلاگتان استفاده کنید با انتخاب اندازه هایی کوچک تر لود شدن تصاویر را بسیار سریعتر خواهید کرد .

محمدرضا بازدید : 224 پنجشنبه 05 خرداد 1390 نظرات (0)

لیلیوم - گل

برای این پست از دانلود کده مجموعه ۵ تصویر استاک از گل های بسیار زیبای لیلیوم گردآورده ایم که امید است مورد توجه قرار گیرد . این تصاویر که در فرمت JPG می باشد از رزولوشن ۵۶۱۶×۳۷۴۴ و کیفیت ۳۰۰dpi برخوردار بوده و می تواند در طراحی های با اندازه بزرگ مورد استفاده قرار گیرد .

محمدرضا بازدید : 223 پنجشنبه 05 خرداد 1390 نظرات (0)

بدو دانلود kmplayer

KMPlayer نام یک نرم افزار حرفه ای ، قدرتمند و کامل در زمینه پخش فرمت های ویدیویی می باشد . با در اختیار داشتن این نرم افزار دیگر نیازی به نصب چندین و چند برنامه مختلف برای بازی کردن فرمت های خاص نیست چرا که KMPlayer با پشتیبانی از تمامی فرمت های مشور نظیر VCD ، DVD ، AVI ، MKV ، OGG ،‌OGM ، ۳GP ، WMV ، RealMedia ، QuickTime و بسیاری دیگر هیچ گاه شما را تنها نخواهد گذاشت . این نرم افزار که از محیط کاربر پسندی نیز برخوردار است توانایی نمایش دادن زیرنویس فیلم ها را نیز دارا بوده و با در اختیار داشتن امکاناتی نظیر فیلترهای داخلی و خارجی و پلاگین هایی که قابلیت کنترل فایلهای صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار می دهند ، خود را به رقیبی قدرتمند برای گونه های مشابه سرشناس تبدیل کرده است . KMPlayer که از حجم نسبتا پایینی بهره می برد دارای کدک های داخلی می باشد . این بدین معنی است که همانند سایر نرم افزارها نظیر Windows Media Player برای پخش فرمت های مختلف نیازی به نصب جداگانه کدک ها وجود نداشته و تنها با نصب و اجرای این برنامه توانایی پخش هر گونه فرمتی را خواهید داشت . یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب این برنامه امکان استفاده کردن از پلاگین هایی است که برای نرم افزار Winamp طراحی شده اند . شباهت تکنولوژی های به کار رفته در KMPlayer و Winamp باعث به وجود آمدن چنین امکان شگفت انگیزی شده است و در صورتی که شما تنها به خاطر پلاگین های وین آمپ نمی خواهید آن را با هیچ گونه ی دیگری عوض کنید ، حال وقت آن رسیده است که کمی در خصوص تغییر تجدید نظر کنید !

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 657
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,798
  • بازدید ماه : 8,854
  • بازدید سال : 101,188
  • بازدید کلی : 2,568,346
  • کدهای اختصاصی