loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 377 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Avira Antivir Rescue System دیسک نجات Avira Antivir Rescue System  100.110314a3648

Avira یکی از برترین نرم افزار های امنیتی در چند سال اخیر که همیشه در جایگاه بین اول تا پنجم بهترین آنتی ویروس های جهان قرار گرفته و حتی یک بار نیز عنوان بهترین نرم افزار امنیتی جهان را به خود اختصاص داد. درصد شناسایی بالا و استفاده بهینه از منابع سیستم باعث شده این آنتی ویروس همچون ویروسی! همه گیر شود و کاربران را در سطح رضایت بسیار بالایی قرار دهد. Avira Antivir Rescue System دیسک نجات این نرم افزار امنیتی محبوب است که به صورت Bootable بوده و هنگامی که سیستم شما به ویروسی سمج آلوده شد ، این نرم افزار بدون نیاز به ویندوز به اسکن و از بین بردن ویروس میپردازد و شما را از شر ویروس های سمج نجات میدهد!


محمدرضا بازدید : 359 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

pdf broodgun مدیریت PDF با Broadgun pdfMachine Ultimate 14.24

Broadgun pdfMachine Ultimate نرم افزاری کاربردی در زمینه ی کار بر روی اسناد PDF می باشد. توسط این نرم افزار قادر به ساخت و ویرایش کامل PDF می باشید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به تبدیل چندین صفحه PDF به یک صفحه ، قابلیت اضافه کردن Watermark ، تبدیل اسناد متنی برنامه های ماکروسافت آفیس به PDF ، قابلیت اضافه کردن پسورد و سرعت بالا در تبدیل نیز اشاره کرد.


محمدرضا بازدید : 225 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

windows 2008 R2 Windows Server 2008 R2 Enterprise x64 SP1  Integrated June 2011

Windows Server 2008 R2 SP1 Enterprise پس ار ارائه سیستم عامل محبوب سون شرکت ماکروسافت نسخه جدید سیستم عامل ویندوز سرور که بر پایه سون ساخته شده بود را با نام R2 ارائه کرد. این سیستم عامل پیشرفته ترین سیستم عامل سرور ویندوز است به طوری که طراحی شده برای نسل های بعدی شبکه ها و نرم افزار کاربردی و خدمات وب میباشد.
با ویندوز سرور ۲۰۰۸ شما می توانید توسعه ، ارائه ومدیریت تعداد زیادی از کاربران و یا برنامه های کاربردی را انجام نمایید، و تکنولوژی و افزایش بازده را در سازمان خود به حداکثر برسانید. این ویندوز با آخرین آپدیت های ماه June بروی سایت قرار داده شده.

محمدرضا بازدید : 235 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

windows xp SP3 دانلود ویندوز Windows XP Professional SP3  Integrated June 2011

دانلود آخرین نسخه ویندوز XP سرویس پک ۳ که حاوی آخرین آپدیت های ماه June نیز میباشد. شما با Windows XP Professional SP3 در امن ترین حالت در اینترنت گشت و گذار میکنید و از ابزار های امنیتی و اصلاح شده ویندوز استفاده میکنید. این ویندوز بدون نیاز به سریال نامبر نصب میشود و در میان نسخه هایی که همگی دستکاری میشوند جزو بهترین هاست که هم اکنون میتوانید از سایت سیب دانلود دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 293 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

alice sibdownload دانلود بازی دلهره آور و فوق العاده زیبای Alice  Madness Returns PC 2011

برای اولین بار از سایت های ایرانی بدو دانلود تقدیم میکند. دانلود بازی دلهره آور و ترسناک Alice Madness Returns نسخه معتبر SKIDROW برای PC . داستان این بازی در ادامه قسمت قبل که ۱۱ سال پیش بر اثر یک حادثه ی آتش سوزی , خانواده ی آلیس کشته شدند و او هم دچار سوختگی شد و ترسی وحشتناک , ذهن او را تصاحب کرد. بعد از آن حادثه , آلیس در تیمارستان Rutledge بستری شد و در دنیای فانتزی Wonderland با اجنه ها به جنگ پرداخت. حال پس از ۱۰ سال , او توانسته خود را نجات دهد ولی هنوز هم تاثیرات روانی آن حادثه ی وحشتناک , برایش باقی مانده اند.

آلیس در این بازی پس از مرخصی از تیمارستان به یک مرکز مراقبتی روانی در شهر لندن می رود ولی ترس همچنان او را تنها نمی گذارد. پس تصمیم می گیرد با رفتن به سرزمین عجایب , بر مشکلات و ترس خود فائق آید.
آیا او می تواند با ترس و شیاطین موجود در سرزمین عجایب مبارزه کند و بر آنها پیروز شود ؟ شما در این بازی دوباره به دنیای عجایب بازگشته و باید برای پیروزی دوباره تلاش نمایید و در بازی به پیش بروید . . .

محمدرضا بازدید : 185 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

uTorrent دانلود آسان فایل های تورنت با uTorrent 3.0.25345 +  Portable

uTorrent که از کلاینت های معروف بیت تورنت می باشد ، ابزاری ساده و در عین حال دارای قابلیت های فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا فایل های به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که رد پای بسیار کمی از خود بر جای می گذارد. µTorrent بگونه های طراحی شده است تا از سی پی یو ، فضا و حافظه به کمترین میزان استفاده نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که از این دسته کلاینت های پیشرفته انتظار می رود ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و به سرعت اشتراک گذاری فایل و پهنای باند بیفزایید.

محمدرضا بازدید : 225 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

VueScan Pro1 اسکن قدرتمند تصاویر با VueScan Pro 9.0.45

VueScan Pro یکی از معروف ترین و متداول ترین نرم افزارهای اسکن در میان کاربران می باشد که در میان عکاسان و کاربران خانگی دارای محبوبیت خاصی است. این نرم افزار قابلیت کار با اکثر اسکنر ها و پورت های ورودی را دارا بوده و به شما فایل اسکن شده را بدون هیچ گونه تغییر و با کیفیت رنگ واقعی ارائه می دهد. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد و از افراد مبتدی تا عکاسان حرفه ای به راحتی می توانند با آن کار کنند. همچنین VueScan قادر به پشتیبانی از بیش از ۷۰۰ مدل اسکنر و ۲۰۹ مدل دوربین دیجیتال می باشد.


محمدرضا بازدید : 423 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

MPC پلیر قدرتمند Media Player Classic HomeCinema 1.5.2.3177

MPC HomeCinema نرم افزاری بسیار مفید و کم حجم میباشد که باوجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد. حجم این نرمافزار تنها در حدود ۳ مگابایتمیباشد که در مقابل پلیرهای قدرتمند و پر حجم موجود زیاد حجیم به نظر نمیرسد ! این نرم افزارتقریبا ازتمامی فرمتهای ویدیویی و صوتی وتصویری پشتیبانی میکند و شما میتوانید با کمک آنتمام این قبیل فایلها رادر سیستم خود به سادگی مشاهده نمایید. یکی از قابلیت های بسیار جالباین نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمیاز کدکها و فرمتهایویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواندفایلی راتشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظرگذشته وپس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل رابرای شما نمایشدهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یکفایل را به صورت مستقیمتماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامهمیتواند به عنوان پلیر پیش فرض درمرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخشفایلها را در اینترنت به جای Windows MediaPlayer به عهده بگیرد. اینبرنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتیکهشما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی اینبرنامه ازفایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع استکه نمیتوانم همه آنهارا تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یکبار آن را امتحان نمایید تامتوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچکبشوید. هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسطاین نرم افزار شناساییشده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با MediaPlayer Classic مشاهدهنمایید. توجه داشته باشید که این نرمافزار تنها به عنوان پلیر در نظر گرفته میشود و شما بههیچ عنوان نباید آنرا با Player ها و Convertor های قدرتمندی نظیر JetAudio و …مقایسهنمایید. من این نرم افزار را با توجه به کمی حجم و سرعت بالایی که در اجرای انواع فایلها دارد و اینکه به هیچ وجه حافظه سیستم را مانند سایر نرمافزار هایمشابه اشغال نمیکند به عنوان یک جایگزین مناسب برای انواعPlayer را معرفی کردم. شما نیز اگر کاربری هستید که به این موارداهمیت میدهید توصیه میکنم حتما از اینپلیر کوچک ولی قدرتمند استفادهنمایید ، زیرا میتوانید با کمک آن از بسیاری از نرمافزارهای پر حجم پلیرکه ممکن است تنها از تعدادی خاص فرمت پشتیبانی کنند رهایییابید و به اینتریب با اشغال حجم کمتر سیستم میتوانید سلامت ویندوز خود را در درازمدتتامین نمایید.


محمدرضا بازدید : 199 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Notpad++ ویرایش حرفه ای متن با Notepad++ 5.9.2 Final + Portable

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان‌ های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امکانات فوق ، این نرم افزار که به زبان C++ نوشته شده است نظر بسیاری از کاربران را جلب نموده است.

محمدرضا بازدید : 179 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

disk image OO پشتیبان گیری از فایل ها با O&O DiskImage  Professional 5.6 Build 18

O&O DiskImage Professional نام نرم افزاری در زمینه ی پشتیبان گیری از فایل ها و اطلاعات می باشد. با استفاده از این نرم افزار قادر به پشتیبان گیری از اطلاعات به صورت یک فایل ایمیج می باشید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به زمان بندی خودکار جهت تهیه ی فایل های پشتیبان ، حفاظت از فایل های پشتیبان به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی ، روش های مختلف پشتیبان گیری و … اشاره کرد.


محمدرضا بازدید : 205 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

power iso مدیریت فایل های Image با Power ISO 4.8

در میان نرم افزارهای مدیریت ایمیج ها Power ISO یکی از قدرتمندترین و در عین حال ساده ترین ها محسوب می شود. نرم افزار بسیار سبک و کم حجم که قادر است تا از دیسک ها ، فایل ایمیج نیز تهیه کند ، فایل ها را از حالت ایمیجی خارج کند ، مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد و یا این که بر روی لوح فشرده رایت نماید. PowerISO که کاملا سازگار با فرمت معروف ISO است می تواند بر روی این فرمت کاملا مدیریت کند. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به استفاده از درایو مجازی برای اجرای ایمیج ها ، امن کردن ایمیج از طریق قرار دادن پسورد و استفاده بسیار آسان از نرم افزار اشاره نمود. به سادگی و با Drag & Drop هم می توان بسیاری از کارها را در این نرم افزار انجام داد.

محمدرضا بازدید : 201 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

gmail notifier برسی و مدیریت ایمل با Gmail Notifier Pro v2.5

Gmail Notifier Pro برنامه ای بسیار کاربردی و کم حجم که به یا رو یاور کاربران جی میل معروف است. این نرم افزار که اتصال به حسا کابری گوگل شما و میل شما به شما امکان میدهد که به سرعت ایمیل های خود را چک کرده و از امکانات جالب این برنامه این است که به محض رسیدن ایمیل جدید با نمایش پیغامی بروی صفحه دسک تاپ شما را از رسیدن ایمیل جدید و فرستنده و موضوع آن مطلع مینماید تا دیگر نیاز نباشد هر چند دقیقه یکبار به صفحه اکسپلورر مراجعه کرده و برای برسی ایمیل های جدید وقت خود را تلف نمایید.


محمدرضا بازدید : 191 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

rapid php 2011 ویرایش قدرتمند برنامه های PHP با Blumentals Rapid  PHP 2011

Blumentals Rapid PHP یکی از قدرتمند ترین و سریع ترین نرم افزارها برای ویرایش و برنامه نویسی به زبان PHP و حتی HTML میباشد. این برنامه با محیطی ساده و زیبا امکانات و ابزار های زیادی را در اختیار برنامه نویسان قرار میدهد که به راحتی کد های خود را ویرایش و اشکال یابی نمایند. فرقی نمیکند که شما یک برنامه نویس آماتور یا حرفه ای باشید این برنامه دارای ویژگی هایی است که در هر سطحی میتوانید با آن کار نمایید همچنین این برنامه قابلیت کامپایل کد های PHP به صورت لایو را داشته تا نتیجه را بتوانید به صورت زنده تماشا نمایید و در صورت نیار تغییرات لازم را پیاده سازی نمایید.


محمدرضا بازدید : 329 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

3herosoft iPhone to Computer Transfer مدیریت iPhone در کامپیوتر با  3herosoft iPhone to Computer Transfer 3.8.7.0617

نرم افزار ۳herosoft iPhone to Computer Transfer تمام اطلاعات موجود در iPhone را درون کامپیوتر بدون هیچ گونه از بین رفتن اطلاعات کپی خواهد کرد. این نرم افزار با تمام نسل های iPhone سازگاری دارد و کافی است که iPhone خود را به کامپیوتر متصل کنید و با چند کلیک هر فایلی را که میخواهید انتخاب کنید تا به سرعت درون هارد دیسک کامپیوتر منتقل شود. این نرم افزار دارای یک مرورگر داخلی است که تمام اطلاعات موجود در iPhone را برایتان نمایش می دهد تا بتوانید هر کدام را که احتیاج دارید ، انتخاب کنید.

محمدرضا بازدید : 207 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Magic دانلود بازی معمایی Magic: The Gathering Duels of the  Planeswalkers 2012

دانلود بازی فکری و کم حجم Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2012 سری جدید دیگری از بازی بسیار زیبای Magic اینبار مبارزات کارت! بله شاید قبلا هم این سبک بازی رو دیده باشید.بازی که در آن دو حریف کارتهایی رو انتخاب میکنند و به مبارزه با یکدیگر میپردازند.که البته معروفترین آنها را شاید پوکیمون و دیجی مون باشند.اما در این بازی گرافیک حرف اول را میزند و شما در دنیای سحر و جادو با افرادی خشن و مهربان و هرگونه تکنیک های فردی و قدرتهای ماورایی به مبارزه با یکدیگر میپردازید که البته موقع جنگ حتی تصویر به خود بازی کشانده میشود و حتی مبارزان برای هم کورکوری میخونند! یک بار امتحان کتید شاید علاقه مند این گونه بازی ها شدید!


محمدرضا بازدید : 239 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

webcamax مدیریت کامل وب کم با WebcamMax v7.5.0.2

WebcamMax نرم افزاری جهت مدیریت کامل بر روی وب کم بوده که به وسیله آن ، قادر به اضافه کردن افکت های خاص ، عکس و ویدئو به تصاویر وب کم واقعی یا مجازی خود و نمایش آن به دوستانتان در مسنجر و یا سایت هایی مانند Ustream می باشید. این نرم افزار سازگار با اکثر مسنجرهای شناخته شده مانند MSN ، Yahoo ، ICQ ، Skype ، Paltalk و … می باشد. شما با استفاده از تنظیمات موجود در این نرم افزار می توانید از هزاران افکت آنلاین بر روی تصاویر وب کم تان استفاده کرده و یا افکت دلخواه خود را طراحی کنید. همچنین قادر به عکسبرداری و ضبط تصاویر در حال نمایش وب کم و به اشتراک گذاری آن در سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند Youtube می باشید.

محمدرضا بازدید : 189 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Win7 Enterprise SP1 Integrated June 2011 Windows 7 Enterprise SP1  x86/x64 Integrated June 2011

نسخه‌ی نهایی ویندوز ۷ سرویس پک ۱ آپدیت ژوئن ۲۰۱۱ توسط گروه BIE

نسخه Enterprise از نظر امکانات با نسخه Ultimate مثل هم است ولی سیستم لایسنس آن فرق دارد. سیستم لایسنس Enterprise مثل ویندوز XP است یعنی با یک سریال رجیستر می شود و نیازی به سیستم Activation ندارد. یک نسخه Enterprise را می توان با یک سریال بر روی چندین سیستم نصب کرد.

Enterprise برای شرکتها و سازمانهای بزرگ ارائه می شود و شرکت به آسانی می تواند یک نسخه Enterprise را بر روی سیستمهای مختلف نصب کرده و بدون اتصال به اینترنت آن را رجیستر کند. در واقع بجای خرید تعداد زیادی نسخه ویندوز، لایسنس به تعداد زیاد خریداری می شود.

محمدرضا بازدید : 207 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

ashampoo photo commander مدیریت و ویرایش تصاویر با Ashampoo Photo  Commander 9.3.0

Ashampoo Photo Commander یک همراه ایده آل برای شماست که تمام امکانات شامل ویرایش ، بهینه سازی و مدیریت را برای عکس های دیجیتال دارا می باشد. مشاهده مینیاتوری در نسخه جدید به شما این امکان را میدهد که نگاهی سریع به تمامی عکس هایی که در یک پوشه گردآوری شده است را داشته باشید. همچنین شما میتوانید عکس های خود را بر اساس پارامترهای مختلف و متنوع مدیریت و دسته بندی نمایید. در این نسخه به غیر از عکس میتوانید فایل های صوتی یا ویدئویی را نیز مدیریت نمایید. همچنین امکان ویرایش دسته جمعی عکس ها نیز از امکانات دیگری است که در این نسخه همچنان پشتیبانی میگردد و گسترده تر نیز گردیده است. همچنین شما میتوانید نور ، رنگ و سایر پارامترهای مربوط به عکس را تغییر داده و با استفاده از افکت های موجود به عکس های خود جلوه زیباتری ببخشید.

Ashampoo Photo Commander , Ashampoo Photo Commander 9.3.0 , Ashampoo Photo Commander Download , Ashampoo Photo Commander Latest Version , Ashampoo Photo Commander با لینک مستقیم , Ashampoo Photo Commander کرک , آخرین نسخه Ashampoo Photo Commander , آخرین ورژن Ashampoo Photo Commander , برنامه مدیریت عکس , جدیدترین نسخه Ashampoo Photo Commander , جدیدترین ورژن Ashampoo Photo Commander , دانلود Ashampoo Photo Commander , دانلود Ashampoo Photo Commander با لینک مستقیم , دانلود برنامه Ashampoo Photo Commander , دانلود برنامه آشامپو , دانلود نرم افزار Ashampoo Photo Commander , سریال Ashampoo Photo Commander , کرک Ashampoo Photo Commander , کرک Ashampoo Photo Commander 9 , کیجن Ashampoo Photo Commander

محمدرضا بازدید : 203 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Face Off Max تعویض چهره و بدن با Face Off Max 3.3.0.6

آبا تا به حال عکس هایی دیده اید که سر یکی از دوستانتان بر روی بدن یک ورزشکار یا … باشد؟ شما هم با استفاده از نرم افزار قدرتمند Face Off Max میتوانید سر خود با یک عکس دیگر تلفیق داده و آن را مونتاژ نمایید. این نرم افزار دارای تصاویر آماده میباشد و تنها با انجام چند مرحله ی آسان بدون هیچ دانشی از فتوشاپ و گرافیک ، عکس خود را با گرافیک بالا مونتاژ کنید.


محمدرضا بازدید : 271 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

FlashFXP اتصال به سرورهای FTP با FlashFXP 4.1.0 Build 1596 Beta

FlashFXP نرم افزاری است که به کاربران این اختیار را می دهد که بر روی فضای اینترنتی خود یا همان FTP همانند فضای هارد دیسک مدیریت نمایند. از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به سرعت بسیار بالا و کاربرد آسان و حرفه ای آن اشاره کرد که این قابلیت ها این نرم افزار را نسبت به نرم افزار های دیگر در این زمینه ممتاز می سازد.


محمدرضا بازدید : 469 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

pcget افکت های زیبا و رویایی برای تصاویر با Picget Magic Photo  Editor 5.98

Picget Magic Photo Editor یکی از ساده ترین و سریعترین برنامه های ویرایش عکس میباشد که شما را قادر میسازد به سرعت عکس های خود را ویرایش کرده و حتی چندین عکس را با هم ادغام نمایید و یک عکس زیبا به همراه افکت های خاص به وجود آورید. شما همچنین میتوانید فریم ها و قاب های زیبا به همراه سیمبل های کارتونی و حتی گل و گیاه را به عکس های خود اضافه کرده و یک جلوه جدیدی از عکس ارائه دهید این برنامه عکس های شما را جذابتر و زیبا تر از گذشته میسازد


محمدرضا بازدید : 165 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

folder lock قفل گذاری بر روی فایل ها و پوشه ها با Folder Lock  6.6.5

Folder Lock نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید امنیت کامل را برای فایل یا پوشه ی مورد نطر خود فراهم کنید و دسترسی به آن را از هر لحاط غیر ممکن سازید. این نرم افزار میتواند به سرعت بر روی فایل های شما پسورد گذاشته ، آن را قفل کرده و فایل ، پوشه ، درایو ، تصاویر و سند ها را در چند ثانیه پنهان کند. همچنین این نرم افزار قادر است فایل ها را در ویندوز ، داس و حتی Safe Modes نیز قفل کند.

محمدرضا بازدید : 325 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

sothink dhtml menu طراحی منو های حرفه ای با Sothink DHTML Menu  9.70 Build 943

Sothink DHTML Menu نام نرم افزاری است که برای تمام طراحان وب بسیار مفید می باشد و به آنها این امکان را می دهد تا با ساخت سریع و راحت منوهای زیبا ، از آنها در سایت خود بهره ببرند که توسط این منوها فضای کمتری از صفحه هم اشغال خواهد شد و فضای کاری بسیاری در اختیار طراح سایت قرار خواهد گرفت. این نرم افزار از محبوب ترین و معروفترین ابزار در این زمینه می باشد که به ساخت حرفه ای منوهای جاوا اسکریپت مشهور می باشد و در حال حاضر بسیاری از وب سایت ها از این ابزار استفاده می کنند. نرم افزار در این نسخه طرح های نو و جالبی را برای کاربران آماده نموده است و هر کاربری با هر سطحی ، توانایی ایجاد منو های گرافیکی با افکت های جالب و زیبا را دارد چون هیچگونه برنامه نویسی لازم نیست و تمام کارها در محیط ویژوال و آسان قابل انجام است. ساخت انواع منوهای شیک در اندازه ها و رنگ بندی های مختلف در نرم افزار طراحی وب DHTML Menu کمتر از چند دقیقه طول خواهد کشید و همچنین نرم افزار امکان ایجاد Tab Menu ها را نیز برای طراحان فراهم نموده است که قابلیت نمایش عناصر منوی اصلی را به صورت تب خواهد داشت. امکان بسیار جالب دیگر این محصول شرکت Sothink ، توانایی ایندکس شدن منو های ساخته شده توسط آن در موتورهای جستجو مانند گوگل می باشد.

محمدرضا بازدید : 413 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Any Video Converter Professional تبدیل فرمت های ویدیویی با Any  Video Converter Professional 3.2.5

Any Video Converter Professional یک مبدل قدرتمند جهت تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر می باشد. این نرم افزار با ظاهر زیبا و کاربرپسند خود با سرعت بالا و با بهترین کیفیت ممکن ویدیو های شما را به یکدیگر تبدیل می نماید. از فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار می توان به فرمت های mpg, avi, divX, mpg, vob, wmv, 3gp, asf, mov, rmvb, mp4, avi, mpeg و wmv اشاره کرد. اگر شما صاحب یکی از دستگاه های iPod ، iPhone ، PSP ، XBOX 360 و PS3 می باشید ، Any Video Converter Professional می تواند به شما کمک بسیاری نماید. همچنین قادر به دانلود و تبدیل ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در سایت Youtube و Google نیز می باشید.


محمدرضا بازدید : 193 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

orbit downloader دانلود راحت و بی دردسر با Orbit Downloader  4.1.0.2

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت دانلود کردن فایل های شما با سرعت بالا می باشد. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همین طور بسیار سبک طراحی شده است. Orbit Downloader بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریباً قادر به دانلود هر گونه فایلی هستید. از بازی ها و کلیپ های Flash گرفته تا ویدئوهای سایت های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا فایل های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئناً چنین ابزاری برای کامپیوتر شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان می توان هر نوع فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمی تواند آنها را دانلود کند ، این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن می توانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

محمدرضا بازدید : 193 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

ciry buss دانلود بازی کم حجم و مهیج City Bus PC 2011

دانلود بازی کم حجم و مهیج City Bus این بازی بر خلاف تصور بازی شبیه ساز اتوبوس رانی که شما باید با آن یک سری مسافر را به مقصد برسانید و طبق قوانین رانندگی کنید نیست! در این بازی شما با این اتوبوس به خرابکاری و تخریب میپردازید! که در مسیر حرکت شماست شما باید مسافران را به هر طریقی که شده به مقصد برسانید در این مسیر هر چیزیکه بخواهد شما را متوقف کنید دشمن شماست . . .


محمدرضا بازدید : 197 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

yahoo messenger نرم افزار محبوب یاهو مسنجر Yahoo! Messenger  11.0.0.2009 Final

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پر و پا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن ، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل ، به اشتراک گذاری تصاویر ، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران ، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی ، بازی با دوستان در یاهو مسنجر ، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید. امکانات مهم اضافه شده در این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها را با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نمی باشد.


محمدرضا بازدید : 185 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

GetFLV Pro ذخیره سازی فایل های فلش با GetFLV Pro 9.0.2.6

GetFLV Pro مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند جهت دانلود ، پخش ، تبدیل و تعمیر فایل های FLV می باشد. شاید بارها اتفاق افتاده باشد که نتوانید فایل های FLV را در سیستم خود پخش کنید و یا بخواهید آنها را در موبایل و یا دستگاه های دیجیتالی خود پخش نمایید ، این نرم افزار به راحتی می تواند فایل های فلش را از کلیه سایت های به اشتراک گذاری ویدئو دانلود کرده و به فرمت های مختلف ویدیویی مانند MOV , WMV , MP4 , 3GP تبدیل کند. همچنین این نرم افزار دارای تنظیمات مختلف برای تبدیل است و به شما این اجازه را می دهد تا تا فایل های FLV خود را به فرمت های صوتی MP3, WMA, WAV, AAC و … نیز تبدیل نمایید. از ویژگی های مهم این نرم افزار تبدیل با سرعت بسیار بالا می باشد.


تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 8,943
  • بازدید سال : 101,277
  • بازدید کلی : 2,568,435
  • کدهای اختصاصی