loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 230 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار WinMend Disk Cleaner یک نرم افزار قدرتمند برای پاکسازی فایل های زائد و اضافه از هارد کامپیوتر می باشد . شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که با سریع ترین سرعت ممکن به پاکسازی و بهینه سازی درایو هایتان بپردازید . این برنامه توسط موتور جستجوگر حرفه ای که دارد می تواند به سرعت فایل های زائد و اضافه را از فایل های مفید و مهم شناسایی کرده و نسبت به حذف آن اقدام نماید .

از جمله توانایی های این برنامه نمایش گرافیکی از فضای پاکسازی شده و نمودار آن می باشد و همچنین شما قادر خواهید بود تا بصورت دستی و یا اتوماتیک برنامه را تنظیم نمایید و یا می توانید فقط درایو مورد نظرتان را پاکسازی نمایید . هم اکنون می توانید نرم افزار پاکسازیکامل هارد با WinMend Disk Cleaner 1.4.6 را از دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 226 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

مطمئناً این جمله معروف را شنیده اید که رجیستری قلب ویندوز است ! واقعاً که راست گفتن چون ریشه بسیاری از مشکلات کامپیوتر از قبیل مشاهده ارور ها ، کاهش سرعت و … ریشه در رجیستری دارد . پس می توان گفت ویندوز سالم در رجیستری سالم هست و از آنجا که کار با رجیسترهای ویندوز برای عموم کاربران کار ساده ای نیست به ناگزیر باید از نرم افزار های تعمیر و پاکسازی رجیستری استفاده کنیم کهRegistry Repair Wizard 2011 یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین نرم افزار های پاکسازی رجیستری است و می تواند بسیاری از مشکلات موجود در رجیستری ویندوز را شناسایی و نسبت به تعمیر آن اقدام کند .

از قابلیت های دیگر این نرم افزار قابلیت تهیه پشتیبان از بانک رجیستری و استفاده از آن در مواقع اضطراری است ، بطور مثال اگر رجیستری شما به هر دلیلی دچار مشکل شد می توانید از بک آپ موجود استفاده کرده و بانک رجیستری را به حالت قبل برگردانید . هم اکنون می توانید نرم افزارپاکسازی رجیستری Registry Repair Wizard 2011 V6.41 را از سایت دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 238 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

اولین موردی که در کار با یک کامپیوتر ، چه خانگی و چه اداری باید مد نظر قرار داد ، تامین امنیت آن است . این موضوع بخصوص در کامپیوتر های که قرار است شبکه باشند و یا تبادل اطلاعات کنند بیشتر نمود می کند . برای مثال شما وقتی قرار است با سیستم تان در محیط اینترنت کار کنید و یا حتی اگر می خواهید از اطلاعات دوستانتان که در فلش است استفاده کنید این موضوع شما را در معرض آسیب قرار می دهد در این صورت احتمال نفوذ ویروس ، اسپم ، تروجان و… به سیستم شما وجود دارد و این یعنی دردسر بزرگ.

برای خلاصی از دست ویروس ها و حفظ امنیت کامپیوترتان شما راهی به جز استفاده از نرم افزار های امنیتی ندارید ، نرم افزار های امنیتی با توجه به استفاده شما می توانند جلوی بسیاری از این دست حملات را بگیرند و خنثی کنند . با توجه به گستردگی بیش از حد مسایل امنیتی ، نرم افزار های گوناگونی در این رابطه ساخته شده اند ، یکی از جمله این نرم افزار ها که تقریباً سیستم شما را در برابر ویروس ها حفظ می کند نرم افزار آنتی ویروس NOD32 است ، این نرم افزار ساخت شرکت امنیتی ESET می باشد که در این زمینه ید بلندی دارد ، این نرم افزار تا به حال موفق شده ۳ سال برنده بهترین نرم افزار امنیتی دنیا را از آن خود سازد ، این ویروس یاب به همراه آنتی ویروس kaspersky یکه تازان این عرصه اند ولی با این وجود NOD32 بدلیل برخورداری از سیستم آپدیت فوق العاده بروز و کاهش کم سرعت کامپیوتر نسبت به kaspersky برتری دارد .

در صورتی که شما فقط یک بار این آنتی ویروس را استفاده کنید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهید شد ، هم اکنون شما می توانید نرم افزار آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus v4.2.58 را از سرورهای قدرتمند سایت هزار دانلود دریافت نمایید .

برخی از امکانات این نرم افزار :

- قدرت بسیار بالای نرم افزار در شناسایی ویروس ها ، تروجان و بدافزار های موجود در سیستم
- دارای سه سطح امنیتی برای کنترل سیستم در موقعیت های گوناگون به صورت دستی
- عدم کاهش سرعت ویندوز در مقایسه با سایر آنتی ویروس های دیگر
- اعلام پاک بود فایل در صورت بروز اشتباه در شناسایی ویروس
- حجم کم برنامه در مقایسه با عملکرد فوق العاده ی آن
- امکان جستجو فایل ها و پوشه ها به صورت مجزا
- قابلیت شناسایی ویروس به محض ورود به سیستم
- امکان پاک کردن – قرنطینه کردن ویروس
- قابلیت آپدیت به صورت آفلاین و آنلاین
- دیوار آتشین بسیار قوی و غیرقابل نفوذ
- آپدیت روزانه و فوق العاده به روز
- سازگاری با تمام ویندوز ها
- دارای محیط ساده و زیبا
- و…


محمدرضا بازدید : 241 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

این نرم افزار ویروس یاب یکی از مطرح ترین و قدرتمندترین نرم افزار های آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی می باشد . این نرم افزار ساخت شرکت نرم افزاری Grisof می باشد و در این زمینه دارای تجربه زیادی می باشد و می توان گفت یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای آنتی ویروس می باشد .این بسته که جهت دانلود برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده است دارای دو نسخه آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی می باشد .

هر دو نسخه تقریباً دارای قابلیت های یکسان می باشد . شما توسط این ویروس یاب می توانید به طور ۹۹/۹% از امنیت سیستم تان اطمینان داشته باشید . شما توسط این نرم افزار در مقابل انواع تهدید ها چه آنلاین و چه آفلاین ایمن خواهید بود ، عملکرد این نرم در مواجه با ویروس ها بی نظیر است و به محض شناسایی ویروس بلافاصله اقدام به پاکسازی آن می نماید. همچنین در بانک اطلاعاتی این نرم افزار فایل های مربوط به شناسایی انواع فایل های مخرب ، مثل Dll ، تروجان ها ، اسپم ها و حتی حمله هکر ها نیز موجود می باشد و همانطور که گفته شد می تواند همانند یک دیوار فولادی شما را در برابر تهدیدات سایبری محافظت نماید . شما هم اکنون می توانید نرم افزار آخرین و جدیدترین نسخه از آنتی ویروس و آنتی تروجان AVG Anti-Virus Pro/AVG Internet Security 2011 11.88 Build ۳۳۱۱ x86/64 را از دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 217 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

آنتی تروجان Elite که به نام (ATE) هم خوانده می شود یک نرم افزار قدرتمند با کارایی بسیار آسان برای شناسایی و حذف انواع اسپم ، تروجان و… از سیستم می باشد . این آنتی تروجان می تواند توسط بانک اطلاعاتی خود که شامل بیش از ۲۲۰۰۰ فایل مخرب ویندوزی و انواع تروجان ها می شود سیستم شما را بصورت یک دیوار آتشین در مقابل نفوذ و حمله هکران محافظت کند .

از قابلیت های دیگر این نرم افزار که می تواند در شبکه و اینترنت استفاده شود ، قابلیت قطع ارتباطات مشکوک در پورت TCP می باشد تا به این وسیله جلوی حمله احتمالی از سوی هکر را بگیرد . این نرم افزار با دارای بودن سیستم هوش مصنوعی قدرت خاصی در شناسایی و تفکیک فایل های مخرب از غیر آن را دارا می باشد که به این وسیله امکان شناسایی فایل های عادی به عنوان تروجان به حداقل ممکن می رسد و خیلی از قابلیت های دیگر که در زیر به اجمال به آن اشاره شده است .


محمدرضا بازدید : 329 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

یک نرم افزار بسیار عالی و البته ساده است که به بهترین شیوه ممکن از فایل ها و پوشه های شما محافظت می کند . شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا بر روی تمامی فایل ها ، پوشه ها و حتی درایو های خود قفل بگذارید تا از فایل ها و اطلاعات خود در مقابل دیگران از آن محافظت کنید . افزون بر این از این پس اگر ویروسی وارد سیستم شما شد بدلیل رمز گذاری بر روی فایل های اطلاعاتی خود دیگر ویروس نمی تواند از این طریق وارد فایل های اطلاعاتی شما شده و آنها را آلوده نماید .

از دیگر فواید این نرم افزار این است که اگر شما این نرم افزار را بر روی لپ تاپ خود نصب کنید ، اگر احیاناً لپ تاپ شما گم شد دیگر نگران افشا شدن اطلاعات خصوصی و محرمانه خود نیستید زیرا این نرم افزار می تواند امنیت را برای شما به واسطه ابزار ساده ولی قدرتمند خود تضمین نماید .

برخی از ویژگی های نرم افزار Lock Folder XP :
- امکان مخفی سازی فایل ها ، پوشه ها و درایو از تمامی کاربران حتی Admin
- حفاظت از پوشه ها ، فایل ها و درایو به وسیله رمز عبور
- حفاظت از فایل ها بصورت نامحدود
- ایجاد محدودیت در دسترسی به داده در شبکه های ارتباطی
- قابلیت قفل دسکتاپ تا کاربران نتواند ، shortcuts ها و آیکون های دسکتاپ را حذف یا اضافه نمایند .
- فعال سازی حفاظت از فایل ها در یک زمان خاص
- سطح بالای امنیت
- کارایی بسیار زیاد
- حجم فوق العاده کم نسبت به کارایی آن
- رابط کاربری چند زبانه
- پشتیبانی از فرمت های FAT, FAT32 و NTFS
- و…


محمدرضا بازدید : 467 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار آنتی ویروس McAfee محصول کمپانی McAfeeیکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت های امنیت رایانه ای در جهان محسوب می شود . این نرم افزار که جدیدترین ورژن آن می باشد و چندی روزی بیشتر از ارائه نمی گذرد یک آنتی ویروس ، آنتی تروجان ، ضد جاسوس و یک دیوار آتشین است که به طور دائم و مستمر از داده ها حفاظت می نماید .

برخی از ویژگی های نرم افزار McAfee Internet Security 2011 Full :
- سیستمفعالتجزیهو تحلیل اختصاصی مک آفی و حفاظت از بلوک های جدید و تهدیدات در حال ظهور در کسری از ثانیه
- ضد ویروس / ضد جاسوس ، شناسایی ، مسدود کردن و حذف نرم افزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، روت کیت ها و یا برنامه های مشکوک
- دیوار آتش دو طرفه و جلوگیری از هک شدن کامپیوتر
- اینترفیس جدید و زیبا با کاربری ساده تر
- تنظیم تایمر و اسکن در زمانی که از کامپیوتر استفاده نمی شود .
- بهبود سیستم مخصوص والدین که میتوانند بر فعالیت های شبکه فرزندان خود نظرات داشته باشند .
- سیستم جدید شناسایی استفاده توسط افراد غیر مجاز و قفل سیستم .
- بهبود هشدار دهنده سیستم در هنگام شناسایی و کشف ویروس و نفوذ به سیستم
- قابل اجرا در XP ، ویستا ، ویندوز ۷
- و…

محمدرضا بازدید : 397 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار Norton 360 یک سیستم امنیتی قدرتمند است که از کامپیوتر و اطلاعات شما را بصورت امنی نگهداری می کند . این نرم افزار محصول شرکت سیمانتک ، شرکت پیشرو در حوزه امنیت و فناوری کامپیوتر میباشد . این نرم افزار با بک آپ گیری خودکار و جلوگیری از حملات فیشینگ یک دایره فولادی برای عدم نفوذ هکر ها ایجاد می نماید . نورتون سریع ترین و سبک ترین راه حل برای محافظت از سیستم شما و تمام فعالیت های آنلاین شماست .

این نرم افزار شما را در برابر ویروس ها، کرم ها، هکرها، و botnets ایمن و تدابیر امنیتی خاصی را در مقابل سرقت هویت اینترنتی شما اتخاذ می کند . شما می توانید بطور کامل از امنیت سیستم تان مطمئن باشید ، این آنتی ویروس قادر خواهد بود تا از فایل های مهم و اطلاعات رایانه شما بصورت خودکار محافظت کند .
نورتون ۳۶۰ برنده جایزه ، all-in-one protection به مشتریان احساس امنیت و اطمینان خاطر از سیستم شان می دهد . همچنین این نرم افزار موفق به کسب جایزه نرم افزار محافظت همه کاره از مجله PC Magazine, CNET شده است . این نرم افزار به راحتی بر روی سیستم عامل های XP ، ویستا و ویندوز ۷ اجرا و فعال می شود .


محمدرضا بازدید : 252 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

این بسته آپدیت آفلاین جدید NOD32 می باشد که تا دیروز یعنی ۲ ژانویه و برابر ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ آپدیت و بروز می باشد و با نصب این بسته دیگر از آپدیت آنلاین آنهم از طریق یوزرنیم و پسورد بی نیاز می شوید و هر وقت که ویندوزتان را عوض کردید و یا به هر دلیل دیگری NOD32 پاک شد دیگر نیازی نیست که به اینترنت وصل بشید و دوباره آپدیت کنید – بلکه توسط همین بسته می توانید سیستم خود را با جدیدترین بروز رسانی سایت NOD32 همگام نمایید .

روش استفاده از آپدیت آفلاین :

۱- ابتدا فایلی که از سایت هزار دانلود دریافت کرده اید را از حالت فشرده خارج کرده و در داخل درایو C کپی کنید .
۲- با کلیک بر روی آیکون NOD32 موجود در سمت چپ نوارتسک بار پنجره برنامه را باز کنید .
۳- در کادر باز شده به قسمت Setup رفته و بر روی گزینه ی Toggle Advanced Mode کلیک کنید و Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
۴- به قسمت Update رفته و بر روی ادیت کلیک کنید
۵- مسیر فایلهای Update مانند C:ESET Updateرا وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
۶- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.


محمدرضا بازدید : 232 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

امروزه فلش ، رم و کلاً اتصالات از طریق USB روز به روز در حال افزایش است و این می تواند برای یک سیستم حتی با داشتن یک آنتی ویروس نیز مخاطره آمیز باشد . مشکل از علت اتصال فلش و رم شروع می شود ، شما معمولا به چه دلیل فلش تان را به USB سیستمتان وصل می کنید؟ جواب ساده است یا می خواهید فایلی در آن بریزید و یا فایلی از روی آن بردارید و در هر دو صورت سیستم تان را در خطر انتقال ویروس قرار داده اید !


تنها راه این مشکل استفاده از نرم افزار قدرتمند Usb Disk Security می باشد ، به این وسیله تمامی نقل و انتقالات از طریق پورت های USB کنترل و به محض ورود ویروس ، Usb Disk Security ویروس را شناسایی و حذف می نماید ، البته یکی از دیگر از خصایص این نرم افزار این است که می تواند در ۹۹% موارد بدون اینکه به فایل های آلوده آسیبی برسد ، ویروس ها و تروجان ها را از آن جدا و پاکسازی نماید و در آخر این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه و یا ویروس یاب نیازی به بروز رسانی و آپدیت ندارد .


محمدرضا بازدید : 218 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار PC Tools Internet Security یکی از نرم افزارهای بسیار قدرتمند و حرفه در زمینه مدیریت و تامین امنیت کامپیوتر می باشد . این نرم افزار با وجود اینکه مدت زمان زیادی از ساخت اولیه آن نمی گذرد ، بخاطر دقت ، سرعت و قدرت عمل این برنامه توانسته است جایگاه ویژه ای در بین کاربران پیدا کند و نظر بسیار از کارشناسان امنیت را نیز به خود جلب کند .

نرم افزار PC Tools Internet Security قادر است سیستم شما را در برابر ویروس ، تروجان ، نرم افزار های جاسوسی ، هک و نفوذ به سیستم ، عملیات فیشینگ ، پاپ آپ های تبلیغاتی مزاحم و سایر تهدیدات محافظت نماید . این نرم افزار با دارای بودن یک فایروال و دیوار آتشین قدرتمند می تواند جلوی بسیاری از تهدیدات و نفوذ هکر ها را بگیرد . از دیگر قابلیت های برنامه امکان بروزرسانی فوق العاده آسان این نرم افزار می باشد که شما هر وقت که اراده کنید با یک اتصال به اینترنت ( حتی با سرعت کم ) می توانید فایل های آپدیت برنامه که نسبتاً کم حجم می باشد را دریافت نمایید .

نرم افزار دارای یک سیستم هوش مصنوعی برای تشخیص خودکار بدافزار ها و نرم افزار های مخرب و جاسوسی می باشد و به محض رویت بلافاصله اقدام به حذف آن می نماید . ویژگی دیگر این نرم افزار سرعت عمل بسیار بالای آن در مقایسه با سایر نرم افزار های مشابه می باشد که می تواند به سرعت به اسکن و بررسی پوشه ها و درایو ها بپردازد ، نرم افزار PC Tools Internet Security برای کسانی که دنبال یک نرم افزار محافظ همه کاره می گردند ، می تواند گزینه اول باشد . هم اکنون می توانید نرم افزار امنیتی چند منظوره PC Tools Internet Security 2011 8.0.0.624 را از سایت دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 204 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

بیت دیفندر یا BitDefender یک نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند و حرفه ای ساخت شرکت SOFTWIN می باشد . بیت دیفندر می تواند با امکانات امنیتی فراوانی که در اختیار دارد ، سیستم شما را در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها ، حملات فیشینگ کلاهبرداری و سرقت هویت محافظت کند ، بدون اینکه که از سرعت سیستم شما کم کند و یا باعث هنگ سیستم شود . نسخه ۲۰۱۱ BitDefender از نظر سطح عملکرد جستجو بسیار پیشرفته شده است ، همچنین دارای خروجی هوشمند tooltips ، ایجاد کلیدهای میانبر بر روی نوار ابزار ، هشدار در مورد خطرات صفحات اینترنتی در حال نمایش نیز می باشد .

اجزای اصلی تشکیل دهنده آنتی ویروسبیت دیفندر ۲۰۱۱ :

- آنتی ویروس و ضد جاسوسی
- حفاظت فیشینگ
- رمزگذاری چت
- اسکن سریع
- شبکه حمایت از خانواده
- نوار ابزار شخصی


محمدرضا بازدید : 224 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار DAP یا همان Download Accelerator Plus یکی از قدرتمندترین نرم افزار های مدیریت دانلود است که از قابلیت های عمده و چشمگیری نسبت به سایر رقبا برخوردار است این نرم افزار به گفته سازنده آن قادر است سرعت دانلود شما را تا ۳۰۰% افزایش دهد حتی سرعت خطوط Dial up !

امروزه یکی از مشکلات عمده افراد هنگام دانلود قطعی ارتباط یا دیسکانکت شدن است که در این صورت فایل در هنگام دانلود یا بصورت ناقص ذخیره می شود و یا اصلاً ذخیره نمی شود . فکرش را بکنید اگر شخصی با خطوط معمولی اینترنت ۲ ساعت برای یک فایل بگذارد دقیقاً در آخرین لحظات دانلود با قطعی مواجه شود چه فاجعه ای رخ می دهد!؟

راه حل این مشکل در دستان Download Accelerator Plus شما با این نرم افزار دیگر نگران مشکل DC شدن نیستید چرا که این برنامه با قابلیت Resume خود قادر است فایل را بصورت یک تکه ذخیره و مجدداً از همانجا ادامه دانلود را از سر گیرد . از مزیت دیگر آن قابلیت زمان بندی و حتی پشتیبانی از زبان فارسی ! هم اکنون می توانید نرم افزار Download Accelerator Plus 9.4 Full را به همراه کرک آن از سرور های قدرتمند سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 187 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

این روز ها نرم افزار ها و سایت های زیادی برای پیدا کردن آهنگ و موزیک وجود دارند که هر کدام از آنها مزایای خود را دارند نرم افزار Super MP3 Download نیز یکی از همین نرم افزار هاست شما توسط این نرم افزار می توانید به بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه موسیقی دسترسی داشته باشید . در قسمتی از این نرم افزار شما می توانید Top ترین و برترین موزیک های جهان را مشاهده نمایید و دریافت کنید .

علاوه بر امکانات بالا شما در این نرم افزار از این امکان بهره مند می شوید که می توانید به جستجوی موزیک و آهنگ مورد علاقه اتان بر اساس نام آهنگ ، نام آلبوم ، خواننده ، سبک موسیقی و حتی نسخه های آن ها پیدا کنید . در قسمت دیگر شما حتی وسایل نواخته شدن آهنگ را نیز می توانید انتخاب کنید که مثلاً گیتار باشد و یا پیانو ! این نسخه از نرم افزار بدون محدودیت بوده و هیچگونه تبلیغ ها و صفحات مزاحم ایجاد نمی کند . هم اکنون می توانید Super MP3 Download 4.6.3.2 را از سایت دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 442 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه کلیدهای فعال برای همه ورژن های کاسپراسکای یا کسپراسکای که در تاریخ ۲۶ بهمن ۸۹ برابر با ۱۵ ژانویه ۲۰۱۱ آماده جهت دانلود از سایت هزار دانلود می باشد .

این کلیدها به صورت ۱۰۰% و بر روی همه ورژن های محصولات کاسپراسکای اعم ازآنتیویروس و اینترنت سکوریتی Kaspersky Antivirus & Internet Security تست شده و کار می کند .


محمدرضا بازدید : 203 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager یا به اختصار IDM یکی از بهترین و محبوبترین نرم افزار های ساخته شده برای مدیریت دانلود می باشد که از تکنولوژی هوشمند و پویا جهت تقسیم بندی و تکه کردن فایل ها با توجه به پارامترهای گوناگون مثل حجم ، سرعت اینترنت ، سرعت سرور و … برخوردار است و می تواند ایمنی فایل ها را در هنگام دریافت تضمین نماید .

از دیگر خصوصیات این برنامه این است که قابلیت ادامه دانلود پس از قطع و دیس کانکت شدن را دارا می باشد و دیگر نیازی نیست تا مجدد فایل را از ابتدا دانلود کنید بلکه از همانجایی که ارتباط شما قطع شد می توانید به ادامه دانلود بپردازید . IDM دارای قابلیت دیگری نیز هست که می تواند بصورت یک افزونه به مرورگر شما اضافه شده و بصورت مستقیم و بدون اجرای کامل برنامه به دانلود بپردازد ، تعدادی از مروگر ها که قابلیت اضافه شدن افزونه IDM را دارند به شرح زیر است : Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و خیلی از مرورگرهای دیگر را نیز دارا می باشد . همه این قابلیت ها باعث شده است که نرم افزار مدیریت دانلود IDM را به یکی از بهترین و محبوبترین برنامه های مدیریت دانلود تبدیل نماید .

محمدرضا بازدید : 264 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

GetFLV یک برنامه قدرتمند یکپارچه برای دانلود ، مدیریت ، تبدیل ، تعمیر و پخش فایل های ویدئویی FLV (نوعی فلش برای پخش فایل های ویدئویی ) می باشد . GetFLV ابزاری بسیار قدرتمند برای دانلود ویدئو از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مثل یوتیوب و گوگل ویدئو می باشد .

شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا فرمت FLV دانلودی از سایت های اشتراگ گذاری ویدئو را به فرمت های ویدئویی دیگر از جمله :MPEG وMP4 ، ۳GP ، mov، WMV و… و فرمت های صوتی دیگر مثل MP3 ، WMA تبدیل نمایید .


محمدرضا بازدید : 425 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار محبوب Offline Explorer نرم افزاری است که شما را قادر می سازد تا یک سایت را بصورت تمام و کمال و البته به صورت خودکار دانلود و ذخیره کنید!
حتماً برای شما هم پیش آماده که از یک سایت و مطالب خوبی که دارد خوشتان آمده باشد ولی به دلیل تعداد مطالب زیاد و نداشتن زمان کافی برای دیدن و خواندن همه این مطالب علارقم میل باطنی مجبور به ترک سایت شده اید . راه حل این مشکل بسیار آسان است ، شما توسط نرم افزار قدرتمند Offline Explorer می توانید سایت مورد علاقه خود را ذخیره و در فرصت های بعدی مطالعه نمایید .

شما توسط Offline Explorer می توانید مشخص کنید که چه صفحاتی ذخیره شوند ، این کار با استفاده از تعداد لینک ها صورت می گیرد مثلاً شما به برنامه اجازه دانلود تا ۲ تا لینک را می دهید ابتدا برنامه صفحه اصلی را ذخیره و سپس لینک های آن را باز و آنها را دانلود می کند و دوباره در همه صفحاتی که باز کرده است لینک های آن صفحات را هم ذخیره می کند ، البته برنامه بصورت خودکار از ذخیره سازی صفحات تکراری جلوگیری می کند .


محمدرضا بازدید : 204 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

TopStyle نام یکی از محبوب ترین و نام آشناترین برنامه ها در زمینه ساخت و ویرایش فایل های CSS است ، این برنامه بصورت ویژه بر روی CSS تمرکز دارد و در این زمینه از قدرت خاصی برخوردار است و این موضوع باعث شده که علارقم وجود بسیاری از برنامه های خوب در زمینه مانند Dreamweaver هنوز هم بسیاری از طراحان وب از این نرم افزار استفاده کنند .

شما توسط این نرم افزار قادر به خلق افکت های گوناگون بر روی CSS و فونت های سایت خواهید بود و این افکت ها در حالت عادی در اکثر برنامه های طراحی CSS وجود ندارد ، از دیگر مزایای این نرم افزار این است که می توانید در قسمت پنجره پایین برنامه نوع مرورگر خود را انتخاب و بصورت زنده تغییرات CSS را بر روی صفحه HTML مشاهده نمایید . هم اکنونمیتوانید نرم افزار حرفه ای ساخت و ویرایش فایل های CSS با TopStyle v4.0.0.72 از دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 253 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار SWiSH Max قطعاً بعد از نرم افزار Macromedia flash بهترین و قوی ترین و در عین حال ساده ترین نرم افزار برای طراحی و ساخت فایل های فلش محسوب می شود . شما توسط SWiSH Max قادر خواهید بود تا طراحی سایتتان ، لوگو ، بنر و تبلیغات خود را بصورت فلش و با چند کلیک بسازید .


امکانات زیاد و بسیاری از افکت ها بصورت پیش فرض در برنامه موجود می باشد به کمک کاربر آمده اند تا با سادگی هرچه تمام تر به خلق فایل های فلش بپردازید .شما در SWiSH Max می توانید شکل ، خط ، متن ، دکمه ، فیلم و مسیر حرکت ایجاد کنید و همچنین می توانید از ۲۳۰ طرح موجود در خود برنامه استفاده نمایید ، بدون اینکه نیاز داشته باشید کد خاصی بنویسید ، البته در صورتی که به زبان برنامه نویسی تسلط دارید می توانید در قسمت کد های آن برنامه نویسی کنید تا فلش خود را هر چه بیشتر بصورت شخصی و دلخواه در بیاورید . هم اکنون می توانید نرم افزار طراحی و ساخت فلش SWiSH Max v4.0 را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 269 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

حتماً تا به حال نام شرکت ادوب را شنیده و یا با نرم افزار های معروف آن کار کرده اید . از جمله معروف ترین نرم افزار شرکت ادوب نرم افزار فتوشاپ می باشد که واقعاً نیمی از صنعت چاپ و تصویر بر روی دوش این نرم افزار است . مجموعه ای که پیش روی شماست شامل تمامی نرم افزار های شرکت ادوب می باشد که بیشتر بر روی طراحی تمرکز دارد ولی شامل نرم افزار های دیگر نیز می باشد ، برای دانلود و دیدن لیست نرم افزار های موجود در این کلکسیون به ادامه مطلب بروید .


محمدرضا بازدید : 232 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار Microsoft Visual C++ 6.0 یک نرم افزار بسیار قوی در زمینه برنامه نویسی به زبان ++C و همینطور که از نام آن بر می آید ساخته ی غول نرم افزاری دنیا یعنی مایکروسافت است . شما توسط این برنامه قادر خواهید بود که دستور را خود را با زبان قدرتمند ++C که در واقع شاخه ای از زبان C حساب می شود مدیریت و کامپایل کنید و از امکانات بیشتری برخوردار شوید . این نرم افزار بصورت پرتابل است به این معنا که نیازی به نصب برنامه ندارید و تنها کاری که شما باید انجام دهید کلیک بر روی آیکون نرم افزار است تا اجرا شود به همین راحتی !

++C یک زبان شی گراء بسیار قدرتمند است که قابلیت های فراوانی در آن موجود است . شما توسط آن می توانید براحتی برنامه های خود را خلق کنید و به سلیقه خودتان کار کنید . اگر دنبال یادگیری یک زبان قوی برای برنامه نویسی می گردید این زبان را به شما پیشنهاد می کنم . هم اکنون می توانید نرم افزار برنامه نویسی Microsoft Visual C++ 6.0 نسخه پرتابل را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 282 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

Super Text Search ابزاری است که شما را قادر می سازد با سرعت هرچه تمام تر متن مورد نظر خود را بیابید. شما می توانید هر فایلی را ، از فایل متنی به صورت ورد گرفته تا کل متن های موجود در درایو ها را جستجو نمایید .

شما می توانید در کد برنامه ها ، فایل های دسته ای و فایل های HTML ، فایل های آرشیو شده در داخل فایل های زیپ و فشرده ،بین فایل های باینری واژه پرداز و اسنادصفحه گسترده ، فایل های پی دی اف، پایگاه داده، حتی کد برنامه های اجرایی را می توانید جستجو کنید .شما توسط تنظیمات نرم افزار جستجوی خود را خصوصی تر نمایید و پس از انجام جستجو ، فایل های حاوی متن جستجو را می توانید مشاهده ، ویرایش و یا در برنامه های کاربردی مربوط به خود فایل باز نمایید ، همچنین شما قادر خواهید بود تا نتایج جستجو را چاپ و یا ارسال نمایید .


محمدرضا بازدید : 223 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار PixelPlanet PdfEditor یک نرم افزار ساده و آسان برای ویرایش فایل های PDF است .شما با نرم افزار PdfEditor قادر خواهید بود تا متن ها و تصاویر موجود در یک فایل PDF های ویرایش کنید .

برای ویرایش کافی است متن خود را انتخاب و سپس تغییرات لازمه را اعمال نمایید . شما می توانید فونت و سایز فونت را تغییر دهید و یا در صورت لزوم قسمتی از متن را حذف و یا اضافه کنید ، انجام این کار با کشیدن و رها کردن متن در ادیتور امکان پذیر می باشد .از دیگر قابلیت های این نرم افزار ویرایش عکس های داخل فایل پی دی اف ، چرخاندن ، حذف ، تغییر اندازه و … اشاره کرد . شما توسط نرم افزار PdfEditor به راحتی قادر خواهید بود تا هرگونه تغییری را در فایل PDF خود اعمال و فایلی مطابق سلیقه خودتان داشته باشید . هم اکنون میتوانید نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف PixelPlanet PdfEditor v1.0 را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 382 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار PDF to Word DOC Convertor 1.1 یک نرم افزار رایگان برای تبدیل فایل های ورد به پی دی اف می باشد و می تواند متن ها ، عکس ها و برچسب ها را از فایل های PDF جدا نموده و به فایل word تبدیل نماید . از دیگر خصوصیات بارز این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن در تبدیل فایل های پی دی اف به ورد اشاره کرد و همچنین شما توسط تنظیمات خود برنامه دقت برنامه را در تبدیل تغییر دهید تا شاهد یک خروجی بهتر باشید .


محمدرضا بازدید : 200 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

اکثر شما ها با مجموعه آفیس و نرم افزار های زیر مجموعه ی آن از جمله ورد و اکسل آشنا هستید ، امروزه نیمی از صنعت چاپ و انتشار را نرم افزار های این مجموعه انجام می دهد . این مجموعه شامل نرم افزار هایی هست که هر کدام در یک زمینه کاربرد دارد و در عین حال هر کدام از نرم افزار ها در آن زمینه برای خود محبوبیت ویژه ای دارند .

بطور مثال شما جزوه ها و یا تحقیقات خود را می توانید از طریق برنامه ورد تایپ کرده و پس از پرینت به صورت جزوه و یا مقاله در آورید . شما توسط اکسل می توانید بسیاری از مسایل و نمودار های ریاضی خود را طراحی و بنویسید ، حتی نمودار هایی که شامل توابع چند متغیره از جمله زمان هستند ! شما توسط برنامه اکسس می توانید یک بانک اطلاعاتی تمام عیار بسازید و هر گونه داده ها را ویرایش و بررسی کنید ، از بانک اطلاعاتی یک کتاب خانه ساده گرفته تا یک برنامه پیچیده ی حساب داری – مالیاتی.

نکته قابل توجه در مورد این نسخه این است که با هر دو سیستم ۳۲بیتی و ۶۴ بیتی کار می کند و نیاز به کرک و سریال ندارد ، همچنین این مجموعه شامل ۲۹ زبان ، از جمله زبان فارسی می باشد . هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار نسخه آفیس Microsoft Office 2010 ۱۴٫۰٫۴۷۶۳٫۱۰۰۰ Professinal Plus را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 251 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چطور میشود یک کتاب الکترونیکی با فرمت pdf ساخت و یا اصلاً این همه کتاب الکترونیکی موجود در اینترنت چگونه ساخته می شوند ؟ جواب ساده است ، همه برای ساخت این pdf ها از نرم خاص این کار استفاده می کنند و تا به حال نرم افزار های زیادی برای ساخت آن به وجود آمده ، اما نرم افزار Expert PDF Professional با همه نرم افزار هایی که دیده اید متفاوت است ، چون می تواند همه کارهایی که نرم افزار دیگر به صورت جداگانه انجام می دهند به صورت یکجا انجام دهد .

شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که فایل pdf بسازید ، آن را ویرایش کنید و حتی آن را به نسخه ورد تبدیل سازید . هم اکنون می توانید آخرین ورژن نرم افزار Expert PDF Professional v7.0.1190.0 را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 388 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

حتما بازی Crysis 1 را بخاطر می آورید ، بازی که از ابتداع حرفی برای گفتن داشت و توانست محبوبیت فوق العاده ای را نزد گیم باز ها بدست آورد ، حالا امروز با نسخه ۲ این بازی در خدمت شما هستیم و اگر احتمالاً از عرضه زود به هنگام این بازی زیبا متعحب شده اید باید بگم متاسفانه قبل از انتشار رسمی توسط شرکت ، بازی توسط چندین هکر هک و توزیع شده و لینک های آن در تمام وب موجود است و این رویداد احتمالاً این شرکت را تا مرز ورشکستگی سوق می دهد . هم اکنون می توانید بازی اول شخص زیبا و جدید (Crysis 2 (2011/ENG/RUS برای PC را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .

ملزومات:

- Operating System: XP, Vista, 7

- Processor: Intel Core 2 Duo 2 GHz or AMD Athlon 64 X2 2 GHz

- RAM: 2 GB for XP / 3 GB for Vista

- Free hard drive space: 9 GB of free disk space

- Video Card: Nvidia GeForce 8800 GT 512 MB or AMD Radeon HD 3850 512 MB

- File system: NTFS


  • حجم: 4.4 گیگابایت
  • ورژن نرم افزار: 2
  • پسورد فایل: www.hezardownload.com
  • منبع
محمدرضا بازدید : 403 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty Black Ops 2010 + Full Update + راهنمای بازی

حداقل ملزومات :

OS: Windows Vista / XP / 7
Processor:Intel Core2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 or better
Memory: 2GB
HDD:12GB
Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA GeForce 8600GT / ATI Radeon X1950Pro or better
Sound: DirectX 9.0c-compatible
DirectX: 9.0c


محمدرضا بازدید : 311 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

عصر یخبندان: ظهور دایناسور ها (به انگلیسی: Ice Age: Dawn of the Dinosaurs) یا عصر یخبندان ۳ (به انگلیسی: Ice Age 3) نام سومین نسخه از سری انیمیشن‌های عصر یخبندان می‌باشد که بعد از نسخه عصر یخبندان: ذوب شدن یخ ها در ۱ جولای ۲۰۰۹ اکران شد.در وب سایت بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDb) این فیلم نسبت به نسخه‌های دیگرش نمره بالاتری دریافت کرده‌است.


مشخصات فیلم :

- ژانر: انیمیشن – ماجراجویی – اکشن
- کیفیت: DVDRip XviD-REACTOR | AVI | 608×336 | XviD – 949kbps | MP3 – 128kbps
- حجم: ۷۰۰ مگابایت
- مدت زمان فیلم : ۹۴ دقیقه
- امتیازدر Imdb: 7.1
- تاریخ انتشار: ۲۰۰۹
- کارگردان : Carlos Saldanha, Mike Thurmeier
- گویندگان: Ray Romano, John Leguizamo and Denis Leary


تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,562
  • بازدید ماه : 8,618
  • بازدید سال : 100,952
  • بازدید کلی : 2,568,110
  • کدهای اختصاصی