loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 183 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

BitDefender Rescue CD دیسک نجات قدرتمند BitDefender Rescue CD  2011

BitDefender Rescue CD دیسک نجات قدرتمندی است تا در مواقع بحرانی که ویروس ویندوز را تخریب می کند و راهی برای ورود به ویندوز ندارید از راه بوت اقدام به ویروس کشی و احیای ویندوز خود کنید. این دیسک بوت قدرتمند قابلیت اجرا شدن از طریق بوت را دارد و پس از وارد شدن به محیط آنتی ویروس به راحتی می توانید سیستم خود را اسکن کنید و تمامی ویروس ها، تروجان ها و فایل های آلوده را از کامپیوتر حذف کنید.

محمدرضا بازدید : 427 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Avast تامین امنیت کامل سیستم با مجموعه امنیتی Avast! 6.0.1184 Full

|Avast! Internet Security & Pro Antivirus & Free 6.0.1184 Full + Activation Key 2050|

با استفاده از آنتی ویروس این بسته ، می توانید تمام راه های ورود و فعالیت ویروس را به عهده این آنتی ویروس بگذارید . از جمله ی راههایی که ویروس قادر است به رایانه ی شما وارد گردد می توان به USB ها ، دیسک ها ، ایمیل ها و صفحات وب اشاره کرد که آنتی ویروس Avast! به طور کامل تمام این راههای ورودی را تحت کنترل قرار می دهد و با دیدن کوچکترین فعالیت نامعلوم با بررسی سریع و شناسایی ویروس از طریق بانک اطلاعاتی به روز خود بلافاصله ویروس را از بین برده و از انتشار آن و آلوده کردن رایانه ی شما جلوگیری می نماید.

اینترنت سکیوریتی این بسته ، امنیت کامل شما را در اینترنت تامین می کند.این نرم افزار قدرتمند قادر است تمام راههای نفوذی اینترنت شما ، از جمله راههای آپدیتی و دانلودی را مورد ریز بینی قرار دهد و اگر نرم افزار یا فردی قصد هک کردن شما را داشته باشد به راحتی جلوی آن را بگیرد.

محمدرضا بازدید : 286 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

CorelDRAW Graphics Suite ویرایش قدرتمند تصاویر با CorelDRAW  Graphics Suite X5 v15.2.0.686 SP3

نرم افزار CorelDRAW تنها یک وسیله برای ویرایش عکس نیست ؛ بلکه شما می توانید در این نرم افزار با مقدار دهی ها و انجام طراحی ها ، تصاویر زیبا و بدیعی خلق کنید. این نرم افزار بخش های مختلفی همچون گرافیک وب و انیمیشن را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند در زمینه ی طراحی و گرافیک وب نیز فعالیت انجام دهد. در نسخه جدید این نرم افزار بسیاری از امکانات مورد نیاز به نرم افزار گرافیکی اضافه گشته و از نظر سرعت اجرا که اغلب کاربران با آن مشکل داشته اند ، بهبود فراوانی یافته که به محبوب تر شدن هر چه بیشتر این نرم افزار کمک بسزایی خواهد کرد. نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite دارای بخش طرح های آماده نیز می باشد که توسط خود نرم افزار و توسط افراد حرفه ای طراحی گشته اند و برای آشنایی بیشتر با قدرت این نرم افزار مهیا شده اند ؛ لازم به ذکر است شما می توانید از این نمونه طرح ها برای زیبا کردن طراحی خود نیز بهره ببرید. بهبود سرعت این نرم افزار نیز تنها محدود به اجرای نرم افزار نیست ، بلکه این نسخه از این نرم افزار قادر است با سرعت فوق العاده بالا فونت ها ، تصاویر ، طراحی ها ، استایل ها ، براش ها و سایر موارد را مورد بررسی قرار دهد و به بانک اطلاعاتی خود اضافه نماید. با نرم افزار Corel Draw شما قادر خواهید بود به ایجاد وب سایت گرافیکی و انیمیشن اقدام نمایید و در سریع ترین زمان ممکن بهترین طراحی ها را ایجاد و به نشر آنها بپردازید ؛ در مورد این بخش نیز امکانات بسیار زیادی از جمله امکان مشاهده آنلاین طراحی های انجام شده بر روی وب به نرم افزار اضافه گردیده است که کار طراحان وب را بسیار ساده خواهد نمود. این نرم افزار کرل همچنین قادر است تمام خروجی های ایجاد شده با نرم افزار های مختلف هچون فتوشاپ را باز نموده و مورد ویرایش قرار دهد. از جمله فرمت هایی که این نرم افزار قادر است از آنها پشتیبانی کاملی به عمل آورد می توان به PDF, JPG, PNG, EPS, AI, TIFF, PSD, DOCX اشاره نمود که پرکاربرد ترین فرمت ها در زمینه طراحی و گرافیک می باشند. به طور کلی می توان Corel را یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ی طراحی به شمار آورد و اگر با گرافیک سروکار دارید و این نرم افزار را تجربه نکرده اید یا از ورژن های قدیمی تر استفاده می کنید ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم.


محمدرضا بازدید : 244 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Streat Fighter IV دانلود بازی مبارزه ای و اکشن Super Street  Fighter IV Arcade Edition

برای اولین بار از سایت های ایرانی بدو دانلود تقدیم میکند. دانلود بازی اکشن و مبارزه ای Super Street Fighter IV Arcade Edition نسخه معتبر SKIDROW . این نسخه ورژن جدیدی از بازی Street Fighter IV میباشد که با تغییراتی در بازی دوباره ارائه شده است نسخه Arcade Edition با تغییراتی که شامل اضافه شدن چندین کراکتر جدید به بازی و اضافه شدن کمبات های جدید و ریپلی هایی که در طول بازی نسبت به نسخه قبل اضافه شده تا حدودی توانسته رضایت طرفداران این بازی را جلب نماید هر چند که همه منتظر نسخه جدیدی از این بازی هستند ولی ویرایش جدید این بازی با اینکه تغییرات خیلی زیادی را شامل نشده میتواند تا ارائه نسخه جدید طرفداران را آرام نگه دارد. از دیگر تغییرات در بازی اضافه شدن بخش آنلاین جدید و تغییرات در این قسمت است که طرفداران نسخه های آنلاین بی شک از آن استقبال خواهند کرد . . .


محمدرضا بازدید : 362 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

videostudio corel قدرتمندترین ویرایشگر تصاویر ویدیویی با Corel  VideoStudio Pro X4 14.0.0.342

اگر به دنبال یک ادیتور تصویر حرفه ای میگردید ، نرم افزار Corel VideoStudio Pro X3 v13.6.2.42 می تواند تمام خواسته های شما را برآورده سازد. شما به وسیله این نرم افزار و با تکیه بر خلاقیت خود می توانید در کمترین زمان و با بالاترین سرعت ممکن اقدام به ساخت کلیپ و ویدئوهای حرفه ای نمائید. این نرم افزار در حال حاضر دو برابر سریعتر از نسخه های قبلی بوده و همه ی آنچه را که شما برای ساخت ، ویرایش و انتشار نیاز دارید را در بر دارد. همچنین برای شروع کار یک مجموعه شگفت انگیز از الگوها و یک پالت عظیم از کلیپ های بصری ساده و ابزاری قدرتمند برای ویرایش در اختیار شما قرار می گیرد.


محمدرضا بازدید : 358 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

FEAR 3 دانلود بازی ترسناک و استثنایی F.E.A.R 3 XBOX 360

برای اولین بار از سایت های ایرانی سیب دانلود تقدیم میکند. دانلود بازی جذاب و فوق العاده زیبای F.E.A.R 3 برای کنسول XBOX 360 .داستان این بازی درباره Pointman و Panton fettel دو برادر با پیشینه ای تقریباً پیچیده هست. Point man شخصیت اصلی بازی اول بود، یک ابر سرباز که دستور داشت Fettel را بکشد.
Fettel یک نابغه بود که با استفاده از تله پاتی و قدرتی که داشت مردم بیگناه را قتل عام و قصابی می کرد. Pointman بدون توجه به رابطه خویشاوندی در پی کشتن Fettel بود. در این قسمت از بازی Fettel به شکل یک کالبد روح مانند! که همه جا با برادر خود است و علاوه بر کمک به برادر خود از او برای پیدا کردن Alma , شخصیت زن راز آلود کل قصه Fear ,کمک می خواهد. دلیل این کار معلوم نیست ولی به هر حال داستان دو نفره بازی را جذاب تر می کند. شما می توانید کنترل هر یک از دو شخصیت بازی را بدست بگیرید. در صورت انتخاب Pointman , همانند بازی قبل شما با اسلحه های نظامی و قابلیت کند کردن زمان برا ی جنگیدن با موجودات فرازمینی سروکار دارید. در صورت انتخاب Fettel شما نه تنها دید شبح گون و قرمز رنگ ترسناکی دارید, بلکه قابلیت هایی مثل پرتاب کردن دشمنان به اطراف از راه دور به طور موقتی و به دست گرفتن کنترل افراد و دشمنان برای استفاده از حرکات و حملاتشان را دارید.


محمدرضا بازدید : 207 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Bigasoft%20Total%20Video%20Converter مبدل قدرتمند و پرسرعت فایل  های ویدئویی به نام Bigasoft Total Video Converter 3.3.32.4184

Bigasoft Total Video Converter یکی از کاملترین و پرسرعت ترین نرم افزارهای مبدل فایل های ویدئویی به فرمت های مختلف می باشد. شما می توانید پس از تبدیل فایل مورد نظر، از فیلم یا موزیک ویدئوی مورد علاقه خود بر روی دستگاه های قابل حمل، موبایل، MP4 پلیر، کامپیوتر شخصی، تلویزیون، یوتیوب و بسیاری دیگر لذت ببرید. این نرم افزار از اکثر فرمت های کاربردی و معروفی چون AVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV پشتیبانی می کند. این نرم افزار نه تنها تبدیل فایل های ویدئوی، بلکه قابلیت تبدیل اکثر فایل های صوتی بین فرمت هایی چون MP3, AAC, AC3, WAV, WMA را دارا می باشد.


محمدرضا بازدید : 161 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

0e960d1 دانلود بازی کم حجم و جالب Farmscapes: Collectors Edition

دانلود ورژن جدید بازی کم حجم و جذاب FarmScapes . شما در این بزی درر نقش یک کشاورز بازی میکنید که Joeنا دارد در ینبازی شما باید با کاشت و زراعت محصولات خود را بفروشید و ز سود حاصل از آن مزارع خود را ارتقاء دهید علاوه بر کشاورزی شما دارای حیوانات خانگی نظیر مرغ و جوجه نیز هستید که باید از تمام آنها به نحو مطلو مراقبت نمایید و در بازی به پیش بروید.

محمدرضا بازدید : 142 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Nsasoft Product Key Explorer کشف سریال های ثبت شده بر روی سیستم با  Nsasoft Product Key Explorer 2.7.5.0

Nsasoft Product Key Explorer نام یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ی پیدا کردن سریال نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم و همچنین ذخیره آن ها برای استفاده های بعدی می باشد. بنابراین شما به راحتی می توانید سریال های فراموش شده خود را بازیابی نمایید. از مهمترین ویژگی های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی آن از بیش از ۵۰۰ نرم افزار مختلف برای کشف سریال اشاره کرد.


محمدرضا بازدید : 202 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

cFosSpeed مدیریت پهنای باند با cFosSpeed 6.61 Build 1875 Beta

cFosSpeed نرم افزاری کاربردی و مفید جهت بالا بردن کارایی و سرعت مودم ها و روتر های DSL می باشد. cFos Traffic Shaping فاصله زمانی بین انتقال داده ها را کم کرده و با اینکار باعث میشود که با سرعت بیشتری به انتقال اطلاعات بپردازید.

محمدرضا بازدید : 273 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Lucion FileConvert Professional ایجاد فایل های PDF با Lucion  FileConvert Professional 7.1.0.23

Lucion FileConvert Professional نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های PDF می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. این نرم افزار پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی Embed نمودن فونت ها می باشد. همچنین می توان فایل های PDF ساخته شده را به صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد. این نرم افزار قدرتمند که از امکانات متعددی برای ساخت PDF برخوردار می باشد محصولی از شرکت Lucion Technologies می باشد.


محمدرضا بازدید : 436 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

NetSupport School Professional مدیریت کلاس های تحت شبکه با  NetSupport School Professional 10.60.14

NetSupport School Professional یک برنامه پیشتاز در زمینه آموزش و مدیریت شبکه های کامپیوتری در کلاس های درس می باشد ، که توانایی آموزش اساتید را افزایش داده ، نظارت و تعامل دانشجویان را به طور مجزا فراهم کرده ، یا به عنوان یک گروه از پیش تعریف شده یا تمام کلاس در کامپیوتر های تحت شبکه عمل می کند. با ترکیبی از نظارت پیشرفته کامپیوتر های کلاس درس ، ارائه بلادرنگ و ابزار یادداشت برداری ، با مجموعه تست های اختصاصی متداول خلاقانه ، کنترل برنامه ها و اینترنت ، برنامه های درسی خودکار ، پرینت مدیریت آموزشی ، کنترل پیام رسان ها ، مانیتورینگ محتوا و امنیت دسکتاپ در کلاس های مدرن آموزش امروزی پلان مدرسه بسیار مفید و ضروری به شمار می روند. با نرم افزار NetSupport School معلمان و مربیان می توانند بهره وری کلاس را با کنترل کلاس از کامپیوتر خود بالا ببرند ، و دانش آموزان را با مانیتورینگ برنامه ها و صفحات وب در حال کار با آن ها کنترل کنند ، و با پشتیبانی آن ها از طریق آموزش آنلاین و چت کردن و رای گیری و نمایش فوری نتایج باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شوند. معلم و مربی ها همچنین می توانند فعالیت های صفحه نمایش ، کیبورد و ماوس دانش آموز را ضبط کنند و بعد آن را بررسی یا برای کلاس پخش کنند.

محمدرضا بازدید : 139 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Autodesk Softimage 2012 مدل سازی و انیمیشن سه بعدی با Autodesk  Softimage 2012 SP1 x64/x86

نرم افزار Autodesk Softimage 2012 برنامه ای به منظور ساخت و متحرک سازی شخصیت ها و فضاهای موجود در انیمیشن ها ، فیلم ها ، بازی های ویدیویی و … می باشد. بوسیله این نرم افزار می توانید به سادگی و در کمترین زمان به خلق آثار هنری بی نظیری دست بزنید. شاید بتوان با کمی اغماض این نرم افزار را در حد و اندازه ۳ds Max و Maya دانست.


محمدرضا بازدید : 176 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

advance unistaller pro پاکسازی برنامه های نصب شده با Advanced  Uninstaller PRO 10.2

Advanced Uninstaller PRO نام نرم افزاری با کاربرد راحت و آسان در زمینه ی پاکسازی کامل نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم می باشد. سرعت بالای این نرم افزار باعث شده تا این نرم افزار جایگزین بسیار مناسبی به جای Add/Remove موجود در ویندوز باشد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به مدیریت برنامه ها در هنگام بالا آمدن ویندوز ، مدیریت فونت های نصب شده ، پاکسازی تولبار های نصب شده بر روی مرورگر IE ، جستجوی فایل های اضافی و زائد در ویندوز و پاکسازی آن ها ، پاکسازی هیستوری مرورگر ها و … اشاره کرد.


محمدرضا بازدید : 218 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Super Flexible File Synchronizer پشتیبان گیری از فایل ها با Super  Flexible File Synchronizer Pro 5.48b Build 237

Super Flexible File Synchronizer Pro نام نرم افزاری قدرتمند برای همگام سازی فایل ها و پوشه ها با یکدیگر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با توجه به شرایط یاد شده و استفاده از چندین هارد ، تمامی پوشه ها را به صورت یکسان و در یک زمان به روز رسانی نمایند. این برنامه با استفاده از ابزارهای موجود توانایی همگام سازی را در کمترین زمان فراهم می کند ، بدین صورت که کاربر با ایجاد تغییرات در پوشه اصلی کار خود را به اتمام می رساند و سپس نرم افزار به صورت خودکار تغییرات را بر روی دیگر پوشه ها اعمال می نماید. از ویژگی های این نرم افزار نیز می توان به قابلیت کپی اطلاعات میان سیستم های یک شبکه ، پشتیبانی از پرتکل های FTP, SSL, SSH, WebDAV برای همگام سازی پوشه های محلی و پوشه های موجود در یک فضای اینترنتی ، کپی تنظیمات اعمال شده بر روی یک پوشه بر روی پوشه مقصد همانند اجازه دسترسی ها و یا به اشتراک گذاری فایل ها و … اشاره نمود. این برنامه محصولی از شرکت Super Flexible Software Ltd می باشد.


محمدرضا بازدید : 221 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)
IconPackager تغییر آیکونهای ویندوز با Stardock IconPackager 5.0  with Bonus Icons

Stardock IconPackager نرم افزاری شامل مجموعه کاملی از آیکونها در ویندوز می باشد که علاوه بر آرشیو بسیار کامل آن شامل ابزاری ساده برای ساختن آیکون و ذخیره کردن آن نیز هست. نکته بسیار جالب و کاربردی این نرم افزار این است که شما تنها و تنها با راست کلیک کردن بر روی فایل برنامه و یا فولدر مورد نظر می توانید گزینه Add Icon را انتخاب و آیکون مورد نظر را از برنامه فراخوانی کنید و دیگر نیازی نیست که از راه های فرعی و نسبتاً پیچیده این کار را انجام دهید.


محمدرضا بازدید : 222 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Video2Webcam تجربه وبکم مجازی با Video2Webcam 3.2.4.6

Video2Webcam نرم افزاری است که با استفاده از آن قادر به نمایش کلیپ های تصویری مختلف به صورت وب کم مجازی در هنگام چت می باشید. با استفاده از این نرم افزار حتی در صورت نداشتن وب کم واقعی بر روی سیستم نیز می توانید کلیپ های خانگی تان را از طریق مسنجر با دوستان خود به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی را با یکدیگر رقم بزنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از مسنجرهای معروف مانند یاهو مسنجر ، MSN مسنجر ، Skype ، ICQ ، Paltalk و … ، پشتیبانی از فرمت های تصویری avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv و همچنین سوییچ آسان و سریع بین وب کم واقعی و وب کم مجازی اشاره کرد.

بدو دانلود


محمدرضا بازدید : 197 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

The Bat مدیریت ایمیل ها با The Bat! 5.0.14 Professional Edition  Final

The Bat! کلاینتی برای ارسال ایمیل است. این برنامه دارای قابلیت های همچون پشتیبانی از POP3، پشتیبانی از فایلهای چند رسانه ای، قالب ایمیل، دارای هشدار هنگام دریافت ایمیل می باشد. این برنامه کاملا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد.


محمدرضا بازدید : 311 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

TurboFTP مدیریت FTP با TurboFTP 6.30 Build 870

TurboFTP نام نرم افزاری امن و قدرتمند در زمینه ی مدیریت بر روی FTP می باشد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید به هاست خود متصل شده و به صورت کاملا امن به اتقال اطلاعات بپردازید و حتی به صورت همزمان دریافت و ارسال اطلاعات انجام دهید. در این نرم افزار عملیات هایی مانند آپلود ، دانلود ، حذف یا ایجاد دایرکتوری ، انتقال فایل ها از قسمتی از هاست به قسمت دیگر با سرعت بالا امکان پذیر است. همچنین این نرم افزار از پروتکل های مختلفی همچون SSL/TSL ، SFTP و SSH2 نیز به طور کامل پشتیبانی می کند.

محمدرضا بازدید : 244 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی The First Templar
بدو دانلود
نام بازی: The First Templar
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن ( شوتر )
سال انتشار: 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ری پک توسط : Black Box
ناشر: Kalypso Media
حمایت توسط : Haemimont Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

The First Templar یکی از زیباترین بازی های منتشر شده به سیک اکشن میباشد که نسخه ری پک آن توسط Black Box منتشر شد .ناشر اصلی این بازی Kalypso و کمپانی سازنده آن کسی جز Haemimont Games نمیباشد .شرح بازی و ذکر ویژگی های بارز آن : در پایان قرن سیزدهم می باشد که یک شوالیه مورد احترام عضو فرقه ای ازصلیبیون نظامی قرون وسطی وعده های بنیان گذار خود را فراموش می کند و با متحدان قدیمی خود دشمن می شود .پیشنهاد میکنم ادامه داستان را خودتان دنبال نمایید. جالب است بدانید این بازی زیبا توسط Black Box ری پک شده است و دارای یک گرافیک بسیار مناسب میباشد که ویژگی های آن را در زیر قید خواهم کرد :
-نمایش 20 مکان فوق العاده دیدنی قرون وسطی از جمله بیت المقدس ،قبرس و Ibelin
-بازی دارای استراتژی های حمله متفاوتی میباشد ..زیباترین آن حمله با استفاده از حملات کوچک و منظم شده توسط موسیقی جاز که منتظر گرفتن فرمان می باشند هست .
-می توانید هر کدام از دو شخصیت اصلی بازی را انتخاب نمایید .
- شریک شما میتواند در هر زمان به شما ملحق شود و شما را یاری کند
- تمام شخصیت های این نسخه گسترش یافته اند تا هر یک بتوانند به به توانایی های منحصر بفرد خود دست یابند...
-موسیقی متن فوق العاده بازی شما را یازی میکند ...
دانلود رایگان بازی The First Templar به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب.....

محمدرضا بازدید : 531 پنجشنبه 09 تیر 1390 نظرات (0)
دانلود نسخه ریپک بازی Virtua Tennis 4
نام بازی: Virtua Tennis 4 (2011/RePack)
پلتفورم : pc
ژانر : ورزشی
سال انتشار: June 24, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English - Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
حمایت توسط : SEGA
درجه بندی سنی : Pegi = 3
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه چهارم از سری بازی های Virtua Tennis 4 در تاریخ24 ژوئن سال 2011 میلادی توسط کمپانی نام آشنای سگا منتشر و حمایت شد.به جرات میتوان گفت که این بازی یکی از معروفترین بازی های شبیه سازی ورزشی میباشد که توانسته است موفقت های بسیاری را کسب کند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.به محض ورود به بازی شاهد یک گیم پلی جدید خواهید بود.گیم پلی بسیار مناسب و گیمر پسند !!! این گیم پلی همراه با یک قدرت استفاده از تکنولوژی میباشد. این گیم پلی در استفاده کامل از فرصتها و نوآوری ها در مدیریت سیستم های مایکروسافت کینکت میباشد.گیمر در این بازی میتواند یکی از ستاره های خود در لیگ های تنیس جهانی انتخاب کند و تا آخر وی را همراهی کند... مانند راجر فدرر، رافائل نادال، اندی موری ، خوان مارتین دل پورتو، کارولین وزنیاکی، و دیگران....در این بازی فیزیک غوغا میکند!!گیمر میتواند در جریان بازی ویژگی های بسیاری را در این بازی کشف کند.ویژگی های بازی :
-در این بازی گیمر میتواند یکی از 9 ستاره های تنیس جهانی را انتخاب کند
-گیم پلی حرفه ای
-فیزیک متفاوت بازی
-گیم پلی پیشرفته و جدید بازی نسبت به نسخه های قبلی.

دانلود رایگان بازی Virtua Tennis 4 به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب...

محمدرضا بازدید : 178 پنجشنبه 09 تیر 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان نسخه ریپک بازی F E A R  3

دانلود نسخه ریپک در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند بدو دانلود


نام بازی: F.E.A.R. 3 (RePack by RG Games)
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن / شوتر /
سال انتشار: June 29 , 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Warner Bros.
حمایت توسط : Day 1 Studios and Monolith Productions
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه سالم و ریپک بازی زیبای F.E.A.R. 3 را برا دانلود آماده کرده ایم. این بازی در تاریخ 21 الی 29 ژوئن منتشر شد و خواهد شد .انتشار این بازی زیبا بر عهده کمپانی Warner Bros. و ساخت این بازی بر عهده Day 1 Studios and Monolith Productions بوده است.کل تایمی که برای ساخت این بازی صرف شده است حدود یک سال میباشد .انتقاد های بسیاری بر این مدت زمان شده است اما بدون هیچ گونه جهت گیری خاص به نقد این بازی می پردازیم .شرح بازی : آیا شما میتوانید به کابوس های شبانه فکر کنید و همچنان زنده بمانید ؟ از آنجایی که بخش عظیمی از این بازی بر همین محوریت می چرخد لازم دانستیم تا در همین ابتدا این قضیه را شفاف کنیم.تلاش FEAR برای جلوگیری از فرار هیولا ها و super voinov دیدنی میباشد .جهان در ترس و وحشت غرق شده است..... . در این بازی شاهد تغییرات شگرفی هستیم که جنگ های آنلاین از جمله بارز ترین آن میباشد و باقی آن را به مختصر درزیر آورده ایم :
-تجسم جدیدی از ترس : راه خود را به قلب کابوس باز کنید.
-کار گروهی : با هم برای مبارزه با یک هدف مشترک آماده شوید... یا به مرگ تنهایی
-استفاده از توانایی های وهم آور ماوراء الطبیعه
-نابود کردن دشمنان و رقبا به قیمتی

دانلود رایگان بازی F.E.A.R. 3 به همراه تعدایش پیش نمایش در ادامه مطلب ...

محمدرضا بازدید : 317 پنجشنبه 09 تیر 1390 نظرات (0)

Video Capture Factory

کارت های TV با توجه به هزینه ی بسیار پایین تری که نسب به یک تلویزیون معمولی دارند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و با تنها با صرف مبلغی ناچیز می توان از کامپیوتر به عنوان تلویزیون نیز استفاده نمود . اگر شما نیز از کامپیوتر خود چنین بهره ای می برید ، حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید برنامه ی مورد علاقه تان را ذخیره کرده تا در فرصتی که خود می خواهید به پخش و تماشای آن بنشینید اما راهی را برای انجام آن پیدا نکرده اید . امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، تصاویر در حال پخش از کارت تی وی و حتی وب کم را ضبط کنید . این برنامه که Video Capture Factory نام دارد به شما کمک می کند تا فیلم های دلخواهتان را که از دستگاه های ذکر شده در حال پخش هستند در فرمت AVI و با کیفیت بسیار بالا ذخیره نمایید . آیا نمی خواهید که حجم فایل خروجی حاصل از ضبط فیلم بیش تر از حد معینی شود ؟ کافیست تا با تنظیم یک مقدار دلخواه ، اندازه ای را که می بایست فیلم ضبط شده بیشتر از آن نشود ، تعیین کنید . امکانات دیگری نظیر ویرایش کنتراست ، روشنایی و رنگ فیلم ها در این برنامه تعبیه شده است که قطعا برای در اختیار داشتن فیلمی با کیفیت بالاتر موثر خواهد بود .   طراحی این نرم افزار به گونه ای است که هم کاربران آماتور و تازه کار نیازهای خود را به طور کامل برطرف خواهند کرد و هم حرفه ای ها .

 

 

محمدرضا بازدید : 442 پنجشنبه 09 تیر 1390 نظرات (0)

Avanquest PowerDesk Professional

همه ی ما هنگام کار با ویندوز دفعات زیادی از فایل منیجر آن که Windows Explorer نام دارد استفاده می کنیم . این نرم افزار در واقع همان برنامه ای است که با استفاده از آن می توانیم پوشه های مختلف را باز کرده و به اجرای فایلهای مورد نظر بپردازیم و یا اینکه عملیات هایی نظیر کپی کردن ، برش یا حذف آنها را انجام می دهیم . این نرم افزار مدیریت فایل تا حدودی برای رفع نیازهای اولیه ممکن است موثر واقع شود اما اگر بخواهید همانند حرفه ای ها از کامپیوتر خود بهره ببرید و همچنین برای انجام کارهای خود زمان کم تری را هزینه کنید تنها راهکاری که باقی می ماند استفاده از یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه می باشد . به دلیل اینکه این بخش از اهمیت بسیاری در بین کاربران برخوردار است تا کنون نرم افزار های متفاوتی ساخته شده است که به جرات می توان گفت PowerDesk Pro یکی از برترین آنهاست . این برنامه که می تواند جایگزینی مناسب برای ویندوز اکسپلورر باشد این امکان را به شما می دهد که در کنار رفع نیازهایی که تا کنون به وسیله ابزارهای نرم افزار پیش فرض ویندوز انجام می داده اید از بیش از ۲۵ ابزار مختلف دیگر نیز بهره مند شده و کارهای مورد نظرتان را ساده تر و سریع تر از گذشته انجام دهید . ابزار قدرتمند مربوط به آرشیو سازی فایلها ، نمایش دایرکتوری موجود در درایو ها به گونه های متفاوت ، جست و جوی پیشرفته و باز کردن پنجره های مقایسه ای تنها جزئی از قابلیت هایی هستند که در صورت استفاده از PowerDesk Pro در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

 

محمدرضا بازدید : 309 پنجشنبه 09 تیر 1390 نظرات (0)

نام بازی: Pride.of.Nations-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر:استراتژی
سال انتشار: 07-06-2011
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Paradox Interactive
حمایت توسط : AGEod
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

جدیدترین عنوان بازی به سبک استراتژی بازی فوق العاده زیبای Pride.of.Nations میباشد که در تاریخ 7 ژوئن سال 2011 میلادی توسط کمپانی های Paradox Interactive و AGEod منتشر و حمایت شد .شرح بازی : بازی Pride of Nations یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب تاریخی میباشد که به نوبه ی خو مبتنی بر استراتژیک نوین میباشد که وقایع قرن 19 میلادی را به تصویر میکشد.گیمر در این بازی قادر است تا حکومت خود را برگزینید  و در آن به پیشرفت کامل برسید.اما فراموش نکنید که تمام این ها در وهله اول باید صورت گیرد. تمامی مراحل بازی و پیشبرد آن به نحوه مدیریت شما و تاکتیک های شما بستگی دارد.درانتخاب این دو بسیار دقت نمایید.در ابتدای  بازی قدرت خود را افزایش داده تا بتوانید در مراحل بعدی به راحتی پیش برد مراحل را در نظر بگیرید.گرافیک بازی در حد مطلوب میباشد و پیشنهاد میشود تا این بازی را حتما دریافت نمایید...

دانلود رایگان بازی Pride of Nations به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 

محمدرضا بازدید : 269 پنجشنبه 09 تیر 1390 نظرات (0)

Vertus Play With Pictures

این روز ها تا نام طراحی یا ویرایش عکس شنیده می شود ، تمامی ذهن ها بر روی اسم هایی نظیر فتوشاپ و کورل معطوف می شوند و همگان نیز می دانند که کار با چنین نرم افزارهایی نیازمند دانش نرم افزار خاص و تمرین و کار بسیار است و هیچ گاه یک کاربر عادی به خود جسارت استفاده از چنین برنامه هایی را نمی دهد . تا حدودی می توان گفت که این کار طبیعی است اما دلیلی بر آن نمی شود تا استفاده از از ابزارهای دارای کاربری ساده تر نیز کنار گذاشته شود . Vertus Play With Pictures نام یکی از نرم افزارهای ویرایش و ساخت تصاویر می باشد که به آنهایی که کم ترین مهارتی در این زمینه ها دارند کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر ، کارهایی را که می خواهند انجام دهند . کار با این برنامه بسیار آسان بوده و همه چیز تنها در سه مرحله انجام خواهد شد . هیچ محدودیتی در تعداد تصایری که شما می توانید استفاده کنید وجود ندارد . جدا کردن افراد و اشیاء از یک عکس ، اضافه کردن افکت های مختلف ، متون ، در هم آمیختن چندین تصویر و … همه ی کارهایی هستند که با Vertus Play With Pictures می توان به سادگی چند کلیک کردن انجام داد .با این نرم افزار  شما می توانید تصاویر خاطره انگیز خود از جشن ها و روی داد های خاص را زیبا تر از آنچه که هستند نموده و یا کارت و دعوتنامه های جذاب بسازید .

 

محمدرضا بازدید : 526 پنجشنبه 09 تیر 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان  بازی Battle vs Chess v1.0
 
نام بازی: Battle vs Chess v1.0 multi9 incl keygen READ NFO-THETA
پلتفورم : pc
ژانر: Logic
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Zuxxez TopWare
حمایت توسط : Gaijin Entertainment
درجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین:دارد

Battle vs Chess v1.0 عنوان یکی از جذاب ترین و جدیدترین بازی های منتشر شده در سال 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی Zuxxez TopWare منتنشر و توسط کمپانی نام آشنای Entertainment AG ساخته و حمایت سد .شرح بازی Battle vs Chess v1.0 : در این بازی با دنیایی از اکشن های خیره کننده رو به رو هستید.حرکت های بصری مهره های فانتزی شطرنج در دنیایی از گرافیک و انیمیشن باعث تحیر گیمر میشود.به عنوان یک گیمر و در نقش یک هدایت کننده و فرمانده وظیفه تصمیم گیری در نوع حرکت و اجرای مانور های ماهرانه میباشید.در این بازی به صورت مستقیم هدف را میتوانید مورد حمله قرار بدهید .میتوانید انیمیشن بازی را غیر فعال نموده و تنها به یک بازی شطرنج طبیعی و ساده بسنده کنید.اما فراموش نکنید تمام ویژگی بارز این بازی درون انیمیشن ها و اکشن های آن متمرکز شده است.آیا میخواهید در نقش یک پیاده نظام مهره دشمن را مورد اصابت قرار دهید ؟ جالب است بدانید قوانین شطرنج به طور کامل در این بازی جاری شده است و تنها تفاوت آن وجود اکشن های خیره کننده میباشد که سبب تمایز آن نسبت به سایر بازی های مشابه میباشد.ویژگی های بازی :
-جنگ هیجانی در قالب یک گرایک سه بعدی خیره کننده
-طراحی مناسب و جذب کننده  همه ی کاراکتر های بازی
-دوئلی متفاوت در شبکه های محلی و PvP
دانلود رایگان بازی  Battle vs Chess v1.0 به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطب.....

 
محمدرضا بازدید : 769 پنجشنبه 09 تیر 1390 نظرات (0)

 

استودیوی بازیسازی Valve را می توان جزو آن دسته از استودیوهایی قرار داد که همیشه بازی هایش را با حساب و کتاب خاصی می سازد. هر چند سال یکبار از این استودیو، بازی ای می بینیم که همه را شگفت زده می کند. حتی سری بازی های Left 4 Dead هم که به صورت تیمی قابل بازی بودند، به محبوبیت خوبی دست یافتند. اما همه، این استودیوی بازیسازی را با سری بازی های Half-Life می شناسند. سری بازی هایی که طرفداران بی شماری دارند و Valve همه آن ها را به نوعی سرکار گذاشته است. درست زمانی که همه انتظار داشتند نسخه سوم سری بازی های HL رونمایی شود، این استودیو نسخه دوم بازی Portal را معرفی کرد. البته Portal از آن بازی های خاصی بود که همه را شگفت زده کرد. بازی ای بسیار خلاقانه که بیشتر هنر بازیسازی Valve را نشان می داد. در E3 امسال Valve فقط ۲ Portal را معرفی کرد. بازی ای که به طور غیر منتظره ای مورد توجه همه اهالی صنعت بازی های کامپیوتری قرار گرفته است و خیلی ها دوست دارند بیشتر از این بازی بدانند. یکی از قسمت هایی که به Portal 2 اضافه شده، حالت Co-Op است. حتی Valve برای نمایش اضافه شدن Co-Op به بازی نیز سر و صدای زیادی به پا کرد. البته امکان Co-Op چیزی بود که خیلی ها دوست داشتند آن را در این سری از بازی ها ببینند. اما Portal چیزی بود که ایجاد تغییرات در آن باید با دقت بسیاری صورت می گرفت. یک بازی منحصر به فرد با فضای کاملا جدید، ریسک بزرگی بود که Valve آن را قبول کرد و نتیجه بسیار خوبی هم از آن گرفت.

 

 

محمدرضا بازدید : 325 پنجشنبه 09 تیر 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Spiral Knights
نام بازی: Spiral Knights
پلتفورم : pc
ژانر:آرکید / سه بعدی
سال انتشار: 2011 
نوع  فایل کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
حمایت توسط : Three Rings
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آفلاین: ندارد

همان طور که میدانید بازی های به سبک آرکید به دلیل فراگیری محدوده سنی معمولا دارای مخاطبان بسیاری میباشد .برای این لحظه یک بازی به این سبک آماده کرده ایم. نام این بازی زیبا Spiral Knights میباشد که به تازگی منتشرشده است.کمپانی ناشر این بازی کمپانی نام آشنای SEGA میباشد . ساخت این بازی بر عهده Three Rings بوده که به راستی به درستی این وظیفه را انجام داده است.شرح بازی : بازی Spiral Knights ترکیبی از ژانر های اکشن / ماجراجویی / و RPG میباشد که در قالب آرکید روانه بازار شده است.در این بازی سفری به یک دنیای فانتزی عظیم داشته باشید.این کار را توسط Klokuorks انجام دهید . در این بازی بیش از هر چیز دیگر مبارزات تعادلی جلب توجه میکند.این بازی به شدت اعتیاد آور است و کنترل های بصری این بازی هم ماوس و هم کیبرد میباشد . ویژگی های بازی :
-همواره در حال تغییر جهان از سبکهای قدیمی به سبک جدید
-کنترل بصری
-قابلیت ادغام تا 4 بازیکن در عین واخد
-تجهیزات و سلاح های خود را به روز کنید. این کار با خرید انرژی کریستال محیا میشود...
دانلود رایگان بازی Spiral Knights به همراه تعدایش پیش نمایش در ادامه مطلب...

 

محمدرضا بازدید : 482 پنجشنبه 09 تیر 1390 نظرات (2)
دانلود بازی شبیه سازی Trucks Trailers
نام بازی: Trucks & Trailers
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز
سال انتشار: 2011
نوع  فایل :  کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Excalibur Publishing Limited
حمایت توسط : Excalibur Publishing Limited
درجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین:دارد

Trucks & Trailers عنوان جدیدترین بازی به سبک شبیه سازی میباشد که در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Excalibur Publishing ساخته و منتشرشد .نسخه ای که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم نسخه کامل بازی میباشد .همان طور که میدانید بازی های شبیه ساز هر روزه در حال پیشرفت موضوعی و فراگیری مخاطبین میباشد.شرح بازی : آماده شوید برای یک بازی فوق العاده زیبا با ژانر شبیه سازی کامیون ها و تریلی ها !! در بازی Trucks & Trailersشما در نقش یک هدایت کننده باید مهارت های خود را برای آزمون های نهایی افزایش دهید.در روند بازی با چالش های مختلفی رو به رو هستید.این مهارت ها میتواند کمک شایانی به به پایان رساندن این مراحل به گیمر کند. شما میتوانید یکی از 7 کامیون برتر بازی را انتخاب کنید.هر کدام از این کامیون ها طیف گسترده ای ای مهارت ها را برای شما رقم خواهید زد... . گرافیک این بازی با توجه به حجم کم آن قابل قبول میباشد ...

دانلود رایگان بازی Trucks & Trailers به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....

 

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 411
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,552
  • بازدید ماه : 8,608
  • بازدید سال : 100,942
  • بازدید کلی : 2,568,100
  • کدهای اختصاصی