loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 235 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۱۰ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع کباب را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

Grilled meat stock photo مجموعه
 10 تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع کباب

محمدرضا بازدید : 229 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

DuDu Recorder یکی از نرم افزارهای کاربردی برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ است که می تواند مکالمات تلفنی را به صورت نامحدود در فرمت های مختلف و بدون شنیدن بوق هشدار یا بیپ ذخیره کند. این نرم افزار مفید را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

DuDu Recorder ضبط مکالمات تلفنی
 در موبایل با DuDu Recorder 5.30

محمدرضا بازدید : 237 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fantastic Fire را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

Fantastic Fire Screensaver 
اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fantastic Fire

محمدرضا بازدید : 389 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

Battle%20Los%20Angeles دانلود بازی Battle Los Angeles | PC 2011

در یک روز آرام و عادی در لس آنجلس در نزدیکی ساحل ناگهان بارانی از شهاب سنگ شروع به باریدن می کند. بعد از دقایقی بیگانگانی غول پیکر و عجیب و غریب به سمت شهر حمله می کنند و هرچه بر سر راه خود می بینند نابود می کنند. شهرها یکی پس از دیگری در حال سقوط و نابودی هستند. تنها یک مکان باقی مانده که در آن گروهبانی به نام ناتنز به همراه سربازانش در حال مقاومت هستند و برای نجات جان مردم به مبارزه با بیگانگان پرداخته اند. سبک این بازی مانند بازی Call Of Duty است و از ویژگی بسیار مهم آن گرافیک عالی در کنار حجم کم بازی است. فیلم این بازی بسیار زیبا نیز هم اکنون در حال پخش در سینماهای جهان است.

خصوصیات بازی Battle Los Angeles :

- بازی به سبک اول شخص می باشد

- موتور صداگذاری قدرتمند محیط بازی

- گرافیک قوی و بالای بازی

- سبکی متفاوت در بازی های اشکن اول شخص

- و…

Minimum System Requirements

OS: Windows XP / Vista / 7

Processor: Core 2 Duo E4400 2.0GHz / Opteron Dual core 180

Memory: 2 GB

Hard Disk Space: 4 GB

Video Card: GeForce GT 240 / Radeon HD 2900 Pro

Sound: DirectX compatible

DirectX®: ۹٫۰c

محمدرضا بازدید : 181 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

آیا تا به حال شده که بخواهید بدانید الان در کشور مورد علاقه شما ساعت چند است و یا بخواهید با دوستان و یا آشناهای خود که در خارج از ایران زندگی می کنند تماس بگیرید ولی ندانید که الان ساعت آنجا چنده و شاید فکر کنید الان وقت استراحت هست و …

نرم افزار مفید و کاربردی EarthTime به همین منظور ساخته شده است ، شما توسط این نرم افزار به ساعت ۳۰۰۰ کشور،شهر و استان دسترسی دارید و یا حتی می توانید ساعت های محلی ای که در این نرم افزار وجود ندارد را به آن اضافه کنید و همچنین می توانید بصورت گرافیکی ببینید کدام منطقه از کره زمین هم اکنون در شب و یا در روز به سر می برد .


محمدرضا بازدید : 349 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

Sweet Home 3D برنامه ای است که برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل تهیه شده و شما را قادر می سازد تا اجزای داخل ساختمان را بصورت های مختلف طراحی کرده و مرتب نمایید .

در خود برنامه نمونه هایی آماده برای طراحی وجود دارد که می توانید یکی را به دلخواه انتخاب و یا بصورت دلخواه عمل نمایید ، همچنین شما از طریق وب سایت رسمی این برنامه می توانید مدل های جدید طراحی شده را که بصورت رایگان در سایت قرار می گیرد را دریافت و در برنامه استفاده نمایید . از دیگر قابلیت های دیگر این نرم افزار نمایش دکوراسیون و اثاثیه بصورت ۳ بعدی و ۲ بعدی و ارائه نقشه خروجی قابل چاپ می باشد و بطور کلی برای کسانی که در کار طراحی دکوراسیون منازل مشغول هستند می تواند بسیار مفید واقع شود .


محمدرضا بازدید : 201 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

پشتیبان 
گیری، کپی، تبدیل و رایت کردن با DVDFab 8.0.8.5 Final

DVDFab Platinum یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD رایتر کپی کنید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار DVDFab 8.0.8.5 Final:
- سیستم کپی DVD To DVDبیت به بیت بدون هر گونه افت ، ۱۰۰% با دیسک اصلی برابری خواهد کرد
- قابلیت تکثیر ۱ به ۵ در رایانه، با انواع دیسک های بزرگ، مینی dvd و …
- رایت کامل هر نوع dvd، فیلم، تصویر و… با قابلیت همه منو ها و تریلر ها
- کپی دی وی دی شما با یک کلیک
- سینمای نیرومند، کپی درست فیلم ها و … با صدای اصلی و ویژه
- جدا کننده دیسک، کپی یک DVD 9 گیگا بایتی یا همان دیسک دوبل به ۲ تا DVD 4.5 گیگا بایتی یا همان DVD های معمولی با نهایت کیفیت ، بدون افت هر گونه کیفیت فیلم یا صدا. منو ها اروجینال هم که در دیسک اصلی بوده اند ، بدون دستبرد ، کپی می شوند
- سفارشی کردن ، ساخت انواع DVD با سلیقه وعلاقه شخصی شما، تیتر دلخواه ، خصوصیات تجاری محصول، گزینش صدای ویژه و زیر نویس. شما می توایند بدون دستکاری در منوها و … دیسک مورد نظر ، تغییرات و سلیقه خود را اعمال کنید
- سرعت عمل ، خیلی سریع دیسک شما کپی شده ، تحویل داده می شود. برنامه حدود ۱۰ الی ۲۰ دقیقه یک دیسک را کپی کرده تحویل می دهد
- سازگاری با دیسک ها، برنامه قابلیت رایت روی هر نوع دیسک DVD خام را دارد
DVD+R/RW, DVD-R/RW, DVD+R DL, DVD-R DL
- و …

مزایای نرم افزار DVDFab 8.0.8.5 Final:
- حذف انواع قفل و محافظ کپی ، حذف محافظ ضد ریپ like CSS, RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, FluxDVD, CORE X2, etc
- همیشه برنامه برای شکستن قفل ها بروز رسانی می شود تا قفل ها و متود های محافظتی را بتواند بشکند. (بروز رسانی دائمی)
- پشتیبان گیری از دیسک های خراب و خش دار و بازیابی اطلاعات روی dvd
- بروز رسانی برای رایت انواع دیسک خام
- بروز رسانی برای شناختن سیستم های قابل حمل جدید تر
- بروزرسانی برای همیشه ، رایگان می باشد
- پشتیبانی از نرم افزار برای همیشه

-

محمدرضا بازدید : 215 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

مدیریت بر هارد دیسک خود با Ashampoo HDD Control 2.06

Ashampoo HDD Control با پشتیبانی از انواع هارددیسک ها و پل های ارتباطی به صورت کاملا حرفه ای و قدرتمند به مانیتورینگ لحظه به لحظه وضعیت هارددیسک سیستم می پردازد و به کاربر نشان می دهد که در هرلحظه چه میزان از فضای هارددیسک در اشغال است ، کش سایز چه میزان است ، تعداد پارتیشن ها و نوع آن ها را مشخص می کند و به طور کلی اطلاعات بسیار کامل و جامعی را پیرامون هارددیسک سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار جذابی مانند دیگر نرم افزار های شرکت Ashampoo بهره می برد استفاده از قابلیت ها را برای کاربران آسان تر می سازد.

از قابلیت های مهم Ashampoo HDD Control می توان به امکان حذف فایل های اضافی که برروی بخش های مختلف هارددیسک و سیستم عامل ذخیره می شوند اشاره نمود. این قابلیت کمک می کند تا در هارد دیسک علاوه بر افزایش فضای خالی سرعت دسترسی به فایل ها به میزان بالایی افزایش یابد ، فایل هایی نظیر history های حاصل از وبگردی ، کش ها و فایل های خام حاصل از نصب نرم افزار های مختلف و بسیاری از کپی ها که در نتیجه انجام کارهای مختلف در چند محل از هارددیسک ذخیره می شوند ، جز فایل ها و فولدرهایی هستند که به صورت کاملا مشخص پاک خواهند شد.

یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار امکان Defragment کردن هارددیسک است. Defragment یا یکپارچه سازی پارتیشن ها کمک می کند تا هارددیسک همیشه در حالت ایده آل خود باقی بماند . Ashampoo HDD Control این امکان را فراهم می کند تا در محیطی جذاب و با امکانات کامل هارددیسک را یکپارچه نمود .


محمدرضا بازدید : 383 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

مطمئناً این جمله معروف را شنیده اید که رجیستری قلب ویندوز است ! واقعاً که راست گفتن چون ریشه بسیاری از مشکلات کامپیوتر از قبیل مشاهده ارور ها ، کاهش سرعت و … ریشه در رجیستری دارد . پس می توان گفت ویندوز سالم در رجیستری سالم هست و از آنجا که کار با رجیسترهای ویندوز برای عموم کاربران کار ساده ای نیست به ناگزیر باید از نرم افزار های تعمیر و پاکسازی رجیستری استفاده کنیم کهRegistry Repair Wizard 2011 یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین نرم افزار های پاکسازی رجیستری است و می تواند بسیاری از مشکلات موجود در رجیستری ویندوز را شناسایی و نسبت به تعمیر آن اقدام کند .

از قابلیت های دیگر این نرم افزار قابلیت تهیه پشتیبان از بانک رجیستری و استفاده از آن در مواقع اضطراری است ، بطور مثال اگر رجیستری شما به هر دلیلی دچار مشکل شد می توانید از بک آپ موجود استفاده کرده و بانک رجیستری را به حالت قبل برگردانید . هم اکنون می توانید نرم افزارپاکسازی رجیستری Registry Repair Wizard 2011 V6.41 را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 203 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

۴۳ تصویر شگفت انگیز از انواع گل های زیبا و دیدنی که در سایز های مناسب جهت استفاده به عنوان تصویر زمینه می باشد ، همچنین کیفیت بسیار بالای این تصاویر امکان استفاده در طراحی ها را نیز به شما می دهد ، در تصویر زیر می توانید تعدادی از عکس های موجود در این پک را مشاهده نمایید . سایز عکس های موجود در این پک۲۵۶۰×۱۶۰۰ الی ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشد .



محمدرضا بازدید : 181 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزارRaimaRadio یک نرم افزار گیرنده ایستگاه های رادیویی از سراسر جهان است که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد . شما از طریق خط اینترنت می توانید به تمام ایستگاه های رادیویی سراسر جهان گوش دهید و لذت ببرید .


این نرم افزار مفید امکان جستجوی یک ایستگاه خاص بصورت دستی و یا اتوماتیک را به شما می دهد و همچنین شما می توانید هنگامی که به یک شبکه رادیویی خاص گوش می دهد بطور همزمان برنامه رادیویی مورد نظر را نیز ضبط نمایید . هم اکنون می توانیدنرم افزار پخش و ضبط ایستگاه های رادیویی جهان RarmaRadio V2.29 را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 267 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

آیا تا به حال راجع به آی پی IP یا پلاک اینترنتی چیزی شنیده اید؟ IP مخففInternet Protocol می باشد که به معنای پروتکل اینترنت هست و بصورت خلاصه کارش این هست که برای هر فرد یک کد منحصر به فرد با توجه به کشور و ISP ها ایجاد می نماید . بسیاری از هکر ها توسط همین IP هست که شما را ردیابی و سیستم شما را هک می کنند.

همچنین توسط همین آی پی هست که کشور شما شناسایی شده و در نتیجه توسط بعضی از سایت ها مثل گوگل تحریم می شوید ، بطور مثال اگر بخواهید کروم را مستقیم از گوگل بگیرید نمی توانید و با پیغام خطای کشور شما تحریم هست رو برو می شوید .

برای حل مشکل فوق پیشنهاد می شود از نرم افزارPlatinum Hide IP استفاده نمایید که یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای تغییر آی پی است و شما می توانید IP تان را به آی پی کشور های مختلف تغییر داده و در نتیجه از خدمات سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند استفاده نمایید . هم اکنوننرم افزار پنهان سازی آی پی Platinum Hide IP v3.0.6.8 Full را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 277 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

بسته آپدیت آفلاین NOD32 تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۱ – ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ با شماره دیتابیس ۵۹۳۹

آموزش استفاده از آپدیت آفلاین در ادامه مطلب می باشد .

روش استفاده از آپدیت آفلاین :

۱- ابتدا فایلی که از سایت هزار دانلود دریافت کرده اید را از حالت فشرده خارج کرده و در داخل درایو C کپی کنید .
۲- با کلیک بر روی آیکون NOD32 موجود در سمت چپ نوارتسک بار پنجره برنامه را باز کنید .
۳- در کادر باز شده به قسمت Setup رفته و بر روی گزینه ی Toggle Advanced Mode کلیک کنید و Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
۴- به قسمت Update رفته و بر روی ادیت کلیک کنید
۵- مسیر فایلهای Update مانند C:ESET Updateرا وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
۶- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.


محمدرضا بازدید : 185 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

یوزر نیم و پسورد جدید برای آپدیت آنلاین برای افرادی که مایل هستند بصورت مستقیم از سرور های خود NOD32 آنتی ویروس را آپدیت کند . برای دیدن یوزر و پسورد جدید به ادامه مطلب بروید .

محمدرضا بازدید : 171 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

این مجموعه شامل عکس بسیار زیبا و متنوع از حیوانات می باشد . کیفیت تصاویر در حد بسیار عالی و مطلوب می باشد و سایز عکس ها بین۱۶۸۰×۱۰۵۰ و ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل می باشد و همانطور که از سایت عکس پیدا است تصاویر عریض و واید هستند . شما در تصویر زیر می توانید نمونه عکس هایی که در این مجموعه موجود است را مشاهده نمایید .


محمدرضا بازدید : 165 پنجشنبه 26 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر از گل های خیره کننده و جذاب را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۴۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

fower wallpapers مجموعه ٤٥ والپپر از گل هاي خيره كننده و جذاب


محمدرضا بازدید : 453 پنجشنبه 26 اسفند 1389 نظرات (0)

WinAVI All-In-One Converter ابزاری است حرفه ای که امکان تبدیل فایلهای صوتی و تصویری گوناگونی را در اختیار شما قرار می دهد . اگر می خواهید تا فیلم های موجود بر روی DVD هایتان را به فرمت هایی تبدیل کنید که در تمامی دستگاه ها و نه تنها دی وی دی پلیر ها قابل پخش باشد ، این نرم افزار یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست . حتما تا به حال برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید فیلم های مورد نظرتان را در دستگاه های پرتابل ، تلفن همراه یا حتی کامپیوترتان پخش نمایید اما به دلیل پشتیبانی نکردن آنها از فرمت اولیه ، این امکان برایتان فراهم نشده است و از خیر آن گذشته اید . با وجود نرم افزار WinAVI All-In-One Converter دیگر هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می توانید هر فیلمی را که می خواهید در هر مکان و هر دستگاهی که در اختیار دارید به تصویر بکشانید . فرمت های محبوب بسیاری توسط این برنامه پشتیبانی می شود که از میان آنها می توان به AVI ، MPEG1/2 ، MP4 ، WMV ، FLV ، MOV ، VCD/DVD, ، XviD/Divx ، ۳GP اشاره نمود . یکی از قابلیت های دیگر این نرم افزار امکان استراخ فایل صوتی ویدیو ها در قالب های MP3 ، WMA ، WAV می باشد و با انتخاب یکی از این سه گزینه ، می توانید موزیک های متن و یا سایر صداهای موجود در فیلم را به صورت جداگانه ذخیره نمایید.

WinAVI All In One Converter تبديل فايل هاي ويدئويي با WinAVI All In One Converter 1.2.1.4087

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinAVI All-In-One Converter 1.2.1.4087 :
- در بر داشتن موتور فشرده سازی ZJMedia’s AV
– بالاتر بودن سرعت تا ۴ برابر گونه های یکسان
– ذخیره خروجی ها در بالاترین کیفیت ممکن
– محیط کاربرپسند
– استفاده کاربری آسان
– حجم نسبتا پایین
– سفارشی کردن زیرنویس ها
– بریدن و چسابندن فایل ها

محمدرضا بازدید : 187 پنجشنبه 26 اسفند 1389 نظرات (0)

Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

ie9final نسخه نهايي مرورگر محبوب Internet Explorer 9 Build 9.0.8112.16421


محمدرضا بازدید : 345 پنجشنبه 26 اسفند 1389 نظرات (0)

Daum PotPlayer نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

Daum PotPlayer پخش تمامي فرمت ها با Daum PotPlayer 1.5.27283 با نسخه قابل حمل

password پخش تمامي فرمت ها با Daum PotPlayer 1.5.27283 با نسخه قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download پخش تمامي فرمت ها با Daum PotPlayer 1.5.27283 با نسخه قابل حمل لینک دانلود – 28.8 مگابایت | لینک کمکی

محمدرضا بازدید : 307 پنجشنبه 26 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار Advanced SystemCare با یک کلیک کامپیوتر را تعمیر، حفاظت و بهینه سازی می کند. نرم افزار پرستار کامپیوتر جامع و سودمند با یک کلیک در حفاظت، بهینه سازی، پاک سازی و تعمیر رایانه و رجیستری به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزار های سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزار مفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد.
Advanced SystemCare v3 با خصیصه جدید و رابط کاربری عالی کاربردی جدیدتر را نیز ارائه داده که با پیمایشی پیشرفته تر پاک سازی، تعمیر، بهینه سازی، مکانیزم پشتیبان گیری سه گانه یک نرم افزار رایگان پیشرفته و عالی به شمار می آید. با تکنولوژی تازه ای که نرم افزار پرستار رایانه به کار برده این امکان به شما داده می شود تا کامپیوتر خود را سریعتر، استوارتر و کارآمد تر از هر نرم افزار سودمند سیستم آب بندی کنید.

Advanced SystemCare Personal بهينه سازي حرفه اي سيستم با Advanced SystemCare Personal 4.0 Beta 2


محمدرضا بازدید : 243 پنجشنبه 26 اسفند 1389 نظرات (0)

این بار از سایت دانلودها ، بازی جدید Ridge Racer Drift را آماده دریافت نموده ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ , ۳۵۲×۴۱۶ , ۲۴۰×۳۲۰ آماده دریافت می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

Ridge Racer Drift بازي ماشين سواري جذاب Ridge Racer Drift براي گوشي موبايل


محمدرضا بازدید : 185 چهارشنبه 25 اسفند 1389 نظرات (0)

آیا علاقه دارید که مزرعه داری و مسائل مربوط به آن را در دنیای مجازی و بگونه ای کاملا مفرح و سرگرم کننده در محیطی شاد و دوستانه تجربه نمایید ! چنانچه پاسخ شما مثبت است شما را به بازی و تجربه مزرعه داری در بازی زیبای Farm Mania دعوت می نماییم. در این داستان که نقش اصلی برعهده ” آنا ” می باشد و او با ابزگشت دوباره خود این بار حتی مشتاق تر، فعال تر بوده و به همراه خود ایده هایی عالی و جدید برای مزرعه داری انباشته که با به کارگیری آنها می توانید مزرعه ای پربار داشته باشید. چنانچه می خواهید مزرعه داری را فرا بگیرید، میوه ها، و سبزیجات، حیوانات و پرنده ها، نانوایی ها، و کارخانه ای منسوجات همگی در نسخه جدید این بازی تحت عنوان Farm Mania 2 در انتظار شما می باشند. در این بازی شما به آنا و شوهرش “باب کشاورز” کمک می نمایید تا تمامی رویاهای آنها به حقیقت بپیوندد! ثابت کنید که شما بهترین کشاورز در همسایگی آنها می باشید. مهارتهای جدید کسب نمایید، تجهیزات پیشرفته خریداری نمایید و از دارایی های خود برای بهتر و زیباتر نمودن ظاهر مزرعه خود استفاده نمایید.

fram2 تجربه مزرعه داری در بازی زیبای Farm Mania 2 v1.0

ویژگی های کلیدی بازی Farm Mania 2 v1.0 :
- محیطی زیبا و سرگرم کننده برای تجربه مزرعه داری در دنیای مجازی
- یادگیری مهارتها و چگونگی مبادله و فروش محصولات تولیدی خود
- خریداری تجهیزات و لوازم پیشرفته برای توسعه و ارتقای مزرعه خود
- مراقبت از دارایی های خود برای بهتر نمودن ظاهر مزرعه خود
- کمک به همسایه مجاور خود برای به حقیقت پیوستن رویاهای آنها
- استفاده از ایده های ناب و جدید برای بهبود و ارتقای مزرعه خود
- و…

محمدرضا بازدید : 247 چهارشنبه 25 اسفند 1389 نظرات (0)

در بازی Traffic Giant (غول ترافیک) شما باید مدیریت حمل و نقل عمومی و ترافیک بین شهرهای مختلف را به عهده بگیرید. برای اینکار لازم است که شما به نگهداری و ایجاد مسیرهای حمل و نقل بپردازید. در این بازی شما دو سبک مختلف در دو گیم پلی متفاوت را شاهد خواهید بود که اولی یک بازی کارآفرینی موفق با هدف کسب حداکثر سود بوده و دومی هم به مدیریت ترافیک شهری جهت رفع نگرانی شهروندان و رفاه آنان می پردازد که بدیهی است نگرانی و رفاه شهروندان در رای گیری و انتخاب بعدی شما در این سمت مدیریتی که یک مقام دولتی است تاثیر بسزایی دارد و ممکن است شما را از منسبتان عزل کند. این بازی ساخت کمپانی معروف JoWooD می باشد که امیدوارم از انجام آن لذت ببرید.

trafic بازی بسیار مهیج غول ترافیک   Traffic Giant

مشخصات بازی:
- داشتن بیش از ۵۰۰ سازه مختلف در محیط بازی
- گیم پلی وسیع و بسیار شبیه به محیط زندگی شما
- نمایش تمام رویدادهای بازی در صفحه نمایش
- پشتیبانی از مولتی پلیر
- شبیه ساز واقعی از رفتارهای جمعیتی
- دارا بودن سطح دشواری متعدد
- محیطی کاملاً کاربرپسند
- برخورداری از هوش مصنوعی بالا
- پشتیبانی از نظام جامع آماری
- مبارزات و ماموریتهای انفرادی
- پشتیبانی از ایزومتریک جهانی
- مشاهده عبور و مرور ساکنان شهر در هر لحظه
- گرافیک بسیار واقع گرایانه
- برخورداری از ابزارهای مختلف
- و…

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:
Microsoft Windows 95/98
Pentium II 266 (100% IBM compatible)
32 MB RAM
2 MB graphic card (min. 800×600 in HiColor)
4x CD-ROM drive
Mouse
Sound card optional
DirectX 7.0

سیستم توصیه شده:
Microsoft Windows 95/98
Pentium II 266 (100% IBM compatible)
32 MB RAM
4 MB graphic card (for resolution of 1024×768 in HiColor)
24x CD-ROM drive
Mouse
Sound card
DirectX 7.0

تصاویری از محیط بازی:

tn trafficgiant 1 بازی 
بسیار مهیج غول ترافیک   Traffic Giant tn trafficgiant 2 بازی 
بسیار مهیج غول ترافیک   Traffic Giant tn trafficgiant 3 بازی 
بسیار مهیج غول ترافیک   Traffic Giant


محمدرضا بازدید : 299 چهارشنبه 25 اسفند 1389 نظرات (0)

از چند ماه قبل همه سایت های بازی و مجلات معتبر روی این موضوع بحث داشتند که بازی بعدی شرکت معروف Blizzard چه خواهد بود؟ دلیل این بحث زمزمه هایی مبنی بر پرده برداری از یک بازی جدید که توسط این شرکت و در محافل مرتبط و سایت ها به طور سری در حال تولید بود. بحث ها تا آنجا پیش رفت که همه گزینه ها حذف شدند و فقط دو گزینه باقی ماند. Star Craft2 یا Diablo III؟ این کاملاً معلوم بود که این شرکت روی بازی جدیدی سرمایه گذاری نکرده است و فقط این دو بازی می توانستند بازی های جدید این شرکت باشند.
اما بالاخره مدتی قبل در همایشی که در زمینه های بازی های کامپیوتری در کره جنوبی و در شهر سئول برگزار شده بود ، پرده از این راز برداشته شد. بازی جدید بازی نبود جز Star Craft 2. یک بازی افسانه ای که از بهترین بازیهای استراتژی در زمان خود به حساب می آمد.
خبرنگار IGN یکی از معتبر ترین سایت های بازی که در این همایش حضور داشته در این مورد می نویسد:
فیلمی از یک سفینه فضایی پخش می شود. هنوز معلوم نیست که جریان چیست. تصویر روی در فلزی سفینه زوم می شود.در باز می شود و یکی از فرماندهان Terranها در حالیکه سیگاری بر لب دارد ظاهر می شود. تعداد زیادی موجودات شبیه به مارماهی ها در تصویر وجود دارند. این ها از موجوداتی هستند که به نام Zerg رسماً معرفی شد!

|کرک نهایی بازی Razor1911 و روش کرک کردن بازی افزوده شد|

starcraft 2 cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings
 of Liberty


محمدرضا بازدید : 301 چهارشنبه 25 اسفند 1389 نظرات (0)

اشتراک ، نگهداری ، و نجات حیوانات عجیب و غریب آفریقایی در بازی مهیج پروژه نجات آفریقا! دست نگه دارید ! Critters خود را ایمن کنید و با استفاده از زمان و استعداد مدیریت خود حیات وحش این منطقه را حفظ کنید. Poachers مخوف و دور نگه داشتن ساوانا از خطرات و گرسنگی و ایجاد محلی امن برای نسل های آینده در این زیستگاه حیات وحش کاری است که شما باید انجام دهید! با توجه به حجم کم این بازی و محیطی شاد و سه بعدی این بازی می تواند شما را مدتها سرگرم سازد.

africa بازی مهیج پروژه نجات 
آفریقا   Project Rescue Africa Final 2011


محمدرضا بازدید : 189 چهارشنبه 25 اسفند 1389 نظرات (0)

در بازی Civilization V هجده قوم و ملت مختلف وجود دارد , آمریکا, عرب, آزتک, چین, مصر, انگلیس, فرانسه, آلمان, یونان, هند, ایروکویس ها (آمریکایی های قبل از کشف قاره آمریکا که در آن ساکن بودن) ژاپن, عثمانیان, ایران, روم, روسیه, سیام ها (اسم قدیم تایلند), سونگانها (که در غرب آفریقا سکونت داشتند) . هر کدام از این ملت ها دو تکنولوژی جایگزین منحصر بفرد خود را دارند به عنوان مثال , در عصر آهن , ژاپنی ها سامورایی داشتند و جایگزین شمشیر زن معمولی میشود که بیشتر قوم ها شمشیر زن معمولی داشتن اما سامورایی ها گروه های منحصر بفرد ژاپن هستند و در آن عصر از آنها استفاده میکردند و همینطور سایر قوم و نژاد های گوناگون نیز به همین شکل تکنولوژی ها و سازه های منحصر بفرد خود را خواهند داشت که باز هم به عنوان مثال خیلی از اقوام سربازخانه ای که میسازند barracks نام دارد و شکل استانداردی دارد اما برای روسیه آن سربازخانه Krepost نام دارد و با شکلی متفاوت و البته تکنولوژی متفاوت.

civilization cover دانلود بازی 
فوق العاده زیبای  Sid Meiers Civilization V

محمدرضا بازدید : 177 چهارشنبه 25 اسفند 1389 نظرات (0)
از آن جمله بازی های استراتژیک بود که در همان اولین نمایش خود در نمایشگاه e3 همه را مجذوب خود کرد ،یک بازی استراتژیک با حال و هوای جنگ جهانی با یک دنیا امکانات و گیم پلی منحصر به فرد که هر گیمری را بنتواند راضی نگه داشته و نهایت لذت را از آن ببرد.به طور قاطع عرض می کنم که این بازی با تمام بازی های استراتژیکی که انجام دادید زمین تا آسمان فرق دارد علت ان هم ارائه یه دنیا خلاقیت در بازی است که به طور عجیبی زیبا و گیج کننده است به طوری که نمی دانید از کدوم امکاناتی که به شما داده شده است استفاده کنید.ruse جدیدترین بازی شرکت پرآوازه ubisoft است که چند روزی از انتشار ان نمی گذرد ، تا به اکنون که نقد های بازی خوب بوده و امتیازات خوبی را از آن خود کرده است مثل اینکه یوبی سافت به هر چه دست بزند طلا می شود ،این موضوع را بارها و سال هاست که دارد به اثبات می رساند ،بازی استراتژیکی که چند ماهی هم تاخیر خورده نمی تواند یک بازی معمولی به نظر برسد و همانطور که از تریلر ها و عکس های بازی معلوم است با یک محصول ناب آن هم در سبک استرتزیک جنگ جهانی طرف هستیم که آمده است همه را با ویژگی های خاص خود مبهوت کند.

ruse cover دانلود بازی بسیار 
زیبای Ruse

dvd دانلود بازی بسیار زیبای 
Ruse شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی بسیار زیبای 
Ruse بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

داستان:
داستان بازی در سال ۱۹۴۰در زمان جنگ جهانی دوم و بین چند کشور ایالات متحده آمریکا, انگلستان, ایتالیا, فرانسه, آلمان و اتحاد جماهیر شوروی اتفاق میرافتد. شما در این بازی نقش او را بر عهده می گیرید و همراه با جوخه خود با نازی ها مبارزه می کنید. سرگرد جو شرایدن که خود فرمانده جوخه است، برای سیاست های جنگی خود از ژنرالی با تجربه به نام اریک فن ریشتر کمک می گیرد. یکی از نکاتی که باعث شده جو شرایدن در طول جنگ معروف شود و به قولی شکست ناپذیر باشد، استفاده زیاد از هوش خود است. او همانند یک سیاستمدار خبره، انواع و اقسام بلوف ها و حیله های جنگی را می داند و با کمک مشاور خود یعنی ژنرال فن ریشتر توانسته به خوبی در مقابل دشمن بایستد. با ورود به نسل جدید بازی های استراتژی تغییرات شگرفی در زمینه گرافیک داشتند. بازی R.U.S.E هم از این قاعده مستثنی نیست و گرافیک خیره کننده ای دارد. با توجه به این که بازی در لوکیشن های متفاوتی اتفاق می افتد، ما با تنوع محیط مواجه هستیم که به خوبی به تصویر کشیده شده است. محیط های کویری آفریقا با آن آفتاب سوزان، گرمی جنگ را به خوبی منتقل می کنند.

طراحی محیطی بازی یکی بهترین نمونه های حال حاضر بازی سازی محسوب می شود.
مناطق سبز همانند لهستان و فرانسه به زیبایی اروپای بحران زده جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده اند. رنگ بندی بازی در تمام محیط ها مخصوصا محیط های سبک و جنگلی خوب کار شده اند. جزئیات محیط و سربازها خوب و در کنار فریم عالی بازی بسیار پویا هستند. انفجارها در R.U.S.E یکی از بهترین ها در سبک استراتژی است و دود حاصل از آن ها واقعا دیدنی است. در کل R.U.S.E توانسته همانند عنوان هم سبک خود یعنی COH یک بازی خوب در زمینه گرافیک باشد که با توجه به زمان باقی مانده برای سازندگان، پیش بینی می شود از این هم بهتر شود. قطعا جو سازی و حس حقیقی جنگ جهانی مستلزم یک صداگذاری خوب برای درک بهتر محیط است. بازی R.U.S.E در زمینه صداگذاری با توجه به تریلرهای نمایش داده شده یکی از بهترین هاست. صدای انفجار و تیراندازی بسیار طبیعی شده و ES سعی کرده بیشتر از مدل واقعی اسلحه ها برای صداگذاری استفاده کند.

امکانات:
یکی از بخش های مهمی که در هر بازی وجود دارد امکانات آن بازی هستند.در این بازی هم برای گیمر ها امکانات بسیاری فراهم شده تا آن ها بتوانند از این بازی هر چه بیشتر لذت ببرند.اولین امکان بازی این است که میتوان از زوایای و فاصله های مختلف بازی را کنترل کرد!!!!وقتی که شما از دید بسیار دور استفاده میکنید شما فکر میکنید که بر سر یک میز به همراه فرمانده هایتان استاده اید و در حال برنامه ریزی میباشید ولی وقتی بازی را از نزدیک ترین دید ببینید، وقتی جایی بمباران میشود دوربین شما به لرزه می افتد که به نظر من این امکان بسیار جالب است!!!شما میتوانید از انواع ماکت برای گول زدن دشمنانتان استفاده کنید و ناگهان از پشت به آن ها حمله کنید و نابودشان کنید.میتوانید از سرباز های پارچه ای استفاده کنید.مهم ترین امکان بازی برنامه ریزی است.بله درست فهمیدید.شما میتوانید به نیرو هایتان دستور دهید که به جایی حمله نمادین بکنند و وقتی نیرو های دشمن برای کمک حرکت کردند نیرو های اصلی خود را به پایگاه آنان بفرستید.شما میتوانید محل نیرو های خود را به دشمنان اشتباه گزارش کنید.میتوانید به کمک ناوگان ها و موشک انداز ها کیلومتر ها آن طرف تر را بمباران کنید.شما همچنین میتوانید از برخی امکانات مخصوص مثل AUDIO SILENCE استفاده کنید که با استفاده از این میتوانید در کمال سکوت به دشمنان نزدیک شوید و منابع آن ها را نابود کنید!البته امکانات مخصوص بسیاری در نظر گرفته شده که دشمنانتان هم میتوانند از ان ها استفاده کنند!HUD بازی هم پر از جزئیات است و دارای گزینه های بسیار زیادی میباشد!!

جنگی تمام عیار را تجربه کنید!!!!
امکانت بازی انقدر زیاد است که اگر چندین صفحه هم در مورد مطلب بنویسم تمام نمی شود بعد از تجربه بازی بسیار زیبای starcraft II ،RUSE بهترین بازی در این سبک محسوب می شود با این تفاوت که این بازی دیگر داستان تخیلی ندارد و از یک داستان با حال و هوای واقعی بهره می برد که بسیار زیبا و جذاب است.

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2.8 GHz Intel® Pentium® 4 or AMD® Athlon™ 64 3000+ or higher
Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 2) or Windows® 7
RAM: 1 GB for XP / 2 GB for Vista and Win7
DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive
Video Card: 128 MB DirectX® 9.0c-compliant video card (ATI® Radeon X1000/GeForce® 6 Series or better)
Sound Card: DirectX 9.0c-compliant sound card
DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

سیستم پیشنهادی:

CPU: 3.5 GHz Intel® Pentium® D or AMD® Athlon™ 64 3500+ or higher
Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 2) or Windows® 7
RAM: 2 GB (XP / Vista / Win7)
DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive
Video Card: 256 MB DirectX® 9.0c-compliant video card (ATI® Radeon X1900 series / GeForce® 7800 or better)
Sound Card: DirectX® 9.0c-compliant sound card
DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

ruse 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Ruse ruse 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Ruse

ruse 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Ruse ruse 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Ruse

source دانلود بازی بسیار زیبای
 Ruse توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، دقت داشته باشید که بازی را از طریق گزینه steambackup.exe به نصب بازی بپردازید و از نصب بازی بوسیله setup.exe خودداری نمایید. پس از اتمام نصب ، به پوشه Crack رفته و تمامی فایل های موجود در این پوشه را در جایی که بازی را نصب نموده اید کپی نمایید. روش کرک و تمامی پارت های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

caution دانلود بازی بسیار 
زیبای Ruseتوجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود پارت ۱: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۲: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۳: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۴: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۵: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۶: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۷: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۸: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۹: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۱۰: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۱۱: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۱۲: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۱۳: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۱۴: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۱۵: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۱۶: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۱۷: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۱۸: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۱۹: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۲۰: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۲۱: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۲۲: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۲۳: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۲۴: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۲۵: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۲۶: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۲۷: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۲۸: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۲۹: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

دانلود پارت ۳۰: Rapidshare Mediafire Adrive Direct Link

محمدرضا بازدید : 225 چهارشنبه 25 اسفند 1389 نظرات (0)

بالاخره پس از مدتها انتظار و وعده شرکت بازی سازی Headup Games بازی عجیب و استراتژیک زیبای <به دام افتاده مرگ> عرضه شد..بازی اوایل دهه هشتاد میلادی در دهکده Rural نزدیک شهر Kansas City اتفاق می افتد،جایی که زامبی ها تمام دهکده را آلوده کرده اند، کار شما مشخص است: باید برای زنده ماندن بجنگید.
اتفاقات بازی از فیلم های Horror دهه هشتاد الهام گرفته شده است، بازی به صورت سوم شخص ایزومتریک می باشد، شما می توانید از هزاران اسلحه به صورت چهار نفر Co-Op برای از بین بردن زامبی ها استفاده کنید.

Trapped Dead SKIDROW دانلود 
بازی بسیار زیبا Trapped Dead 2011


محمدرضا بازدید : 203 چهارشنبه 25 اسفند 1389 نظرات (0)

بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

flash مجموعه 17 بازی سرگرم 
کننده فلش برای کامپیوتر


محمدرضا بازدید : 295 چهارشنبه 25 اسفند 1389 نظرات (0)

نسخه جدید بازی محبوب سرآشپز پیتزا۲ ! یک بازی سراسر هیجانی و زیبا به سبک متفاوت پازل مخصوص آشپزی پیتزا. شما در شماره دوم بازی پیشرفت کرده اید و هم اینک میخواهید فروشگاه خودتان را گسترش دهید و برای همین منظور اقدام به ساخت فروشگاه های زنجیره ای کرده اید. اما پول کم دارید و برای این هدف باید پول زیاد به دست آورید که برای این کار باید پیتزاهای زیادی بفروشید.بازی به صورت پازل میباشد که وقتی یک مشتری وارد رستوران میشود و درخواست پیتزا میکند شما باید همان پیتزا را سریع از پازل در بیاورید و بسازید!

pizza بازی جدید و زیبای سرآشپز 
پیتزا   Pizza Chef 2


تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 9,034
  • بازدید سال : 101,368
  • بازدید کلی : 2,568,526
  • کدهای اختصاصی