loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 275 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

همه شما کارتون زیبای پلنگ صورتی را بیاد دارید ، این کارتون ساخته دهه ۶۰ میلادی است و در واقع از روی کاراکتر فیلم پلنگ صورتی ساخته شده است . این کارتون جذاب با آن آهنگ زیبای بیادماندنی اش ، ما را به یاد دوران کودکی مان می اندازد ، من که در کودکی واقعاً عاشق این کارتون بودم و البته هستم . شما چطور؟

در ضمن طبق قراری که بین نویسنده های سایت انجام شده ، هر هفته آهنگ یکی از کارتون های قدیمی را به درخواست بازدیدکنندگان سایت ، برای دانلود در سایت قرار خواهیم داد .


محمدرضا بازدید : 253 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

کارتون داستان آلپ: آنت من که در ایران با نام بچه های کوه آلپ شناخته می شود یکی از کارتون های بسیار زیبای دهه ی قبل است که چند وقت پیش نیز از شبکه دو سیما نیز پخش می شد ، چیزی که در این کارتون علاوه بر داستان خود کارتون در زیبایی آن نقش موثر داشت ، آهنگ بسیار زیبای این کارتون هست که با گوش دادن به آن یک حس نوستالژیک به انسان دست می دهد . امیدوارم این آهنگ را دانلود کنید و لذت ببرید .


محمدرضا بازدید : 3849 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

در برابر باد نام سریالی قدیمی است که در اواخر دهه ۶۰ از تلویزیون ایران پخش می شد ، آهنگ این فیلم را بنا به خواسته یکی از دوستان هزار دانلود در سایت قرار دادیم . شما هم اکنون می توانید آهنگ سریال در برابر باد Against the Wind را از سایت دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 246 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

مختارنامه مجموعه سریالی زیبایی است که هر شب جمعه از شبکه ۱ سیما پخش می شود . این فیلم به کارگردانی داوود میرباقری است و کار شروع ساخت آن از سال ۸۳ آغاز و در تیر ماه سال ۸۸ نیز پایان یافته است ، داستان این فیلم به وقایع دوران کربلا و مختار ثقفی ملقب به ابو اسحاق، که پس از حادثه عاشورا به خونخواهی برمی‌خیزد، می‌پردازد.

در سریال مختارنامه ۱۱۰ بازیگر اصلی و ۴۰۰ بازیگر فرعی بازی می‌کنند. این سریال دارای ۷۰۰ سکانس است که ۱۰۰ سکانس آن مربوط به ۵ جنگ بزرگ این فیلم هستند.

آهنگ ابتدایی و پایانی این سریال به دلیل حس و حال آن دوران را به انسان می دهد مورد علاقه بسیاری از علاقه مندان فیلم مختار قرار گرفته است به همین دلیل آهنگ تیتراژ ابتدایی ، پایانی و آهنگ متن آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم . هم اکنون می توانید آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال مختارنامه را از سایت دریافت نمایید .

محمدرضا بازدید : 353 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Soundbooth CS5 که قبلاً با نام Adobe Auditionشناخته می شد یکی دیگر از شاهکار های غول نرم افزاری جهان یعنی Adobe می باشد . این محصول نیز به مانند محصولات دیگر این شرکت در انجام کار های خود بسیار قدرتمند و حرفه ای عمل می کند .

شما توسط نرم افزار Adobe Soundbooth CS5 می توانید به ویرایش و ادیت صدا بپردازید و از انواع ابزار های کار بر روی صدا بر خوردار شوید . شما می توانید افکت های خود را بصورت حرفه ای و با کیفیت بسیار بالا بر روی فایل صوتی ایجاد و ذخیره نمایید . قدرت و تخصص این نرم افزار به قدری است که برای میکس و کار بر روی صدای بسیاری از فیلم های تلویزیونی از آن استفاده می شود . از دیگر توانایی های این برنامه می توان به حذف نویز و افزایش کیفیت صدا اشاره کرد که می تواند در بسیاری از موارد مفید واقع شود و در نهایت شما می توانید از سوند بوث برای خلق جلوه های ویژه صوتی برای پروژه های ویدئویی و یا میکس فیلم استفاده نمایید .


محمدرضا بازدید : 205 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار Total Recorder یک نرم افزار قدرتمند و در عین حال ساده که می تواند به راحتی ویدئو ها و صوت های خود را از هر منبع ضبط نمایید . بطور مثال شما می توانید از طریق پورت جک ورودی میکروفون صدای خود را ضبط کنید و یا صدای یک فیلم را ضبط کنید و … در عین حال شما قادر خواهید بود که صدای ضبط شده را بصورت حرفه ای توسط ابزاری که در اختیار شما قرار می گیرد میکس نمایید .

در ویرایشگر صوتی شما می توانید قسمت هایی از فایل صوتی را برش دهید و یا فایل صوتی از منبع دیگر به آن اضافه نمایید و همچنین توسط اکوالیزر و افکت های صوتی می توانید کنترل بیشتری بر روی تن و کیفیت صدا داشته باشید .

از قابلیت های دیگر این نرم افزار این است که می تواند از طریق شبکه اینترنت فایل های ضبط شده را بصورت همزمان به سایت های شبکه اجتماعی و یا فروشگاه آی تونز ارسال نماید . هم اکنون می توانید نرم افزار ضبط صوت و تصویر Total Recorder Professional Edition 8.2 Build 4200 را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 195 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار Ulead MediaStudio نرم افزاری آشنا برای تمام کسانی که در عرصه ویرایش و مونتاژ فیلم کار کرده اند . این نرم افزار قدرتمند با برخورداری از ابزار ویژه و حرفه ای خود می تواند فیلم های حرفه ای را میکس و ویرایش نماید .

شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا انواع فیلم های کیفیت بالا HD مثل HDV , DV و MPEG را ویرایش نموده و عکس ها و متن ها و حتی فیلم های دیگر را به آن اضافه یا حذف نمایید . نگارشی کهاز این نرم افزار برای شما دوستان آماده کرده ایم نسخه حرفه ۸ نرم افزار می باشد ، شما هم اکنون می توانید نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم Ulead MediaStudio Pro 8 Service Pack 1 را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 294 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

بسته آپدیت آفلاین NOD32 تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۱ – ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ با شماره دیتابیس ۵۹۳۹

آموزش استفاده از آپدیت آفلاین در ادامه مطلب می باشد .

روش استفاده از آپدیت آفلاین :

۱- ابتدا فایلی که از سایت هزار دانلود دریافت کرده اید را از حالت فشرده خارج کرده و در داخل درایو C کپی کنید .
۲- با کلیک بر روی آیکون NOD32 موجود در سمت چپ نوارتسک بار پنجره برنامه را باز کنید .
۳- در کادر باز شده به قسمت Setup رفته و بر روی گزینه ی Toggle Advanced Mode کلیک کنید و Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
۴- به قسمت Update رفته و بر روی ادیت کلیک کنید
۵- مسیر فایلهای Update مانند C:ESET Updateرا وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
۶- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.

قابل توجه : بسته های آفلاین نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ هنگامی که سرور های سایت NOD32 بروز رسانی شوند توسط تیم هزار دانلود ایجاد شده و جهت دریافت شما دوستان در سایت قرار داده می شود و شما می توانید با عضویت در فید سایت و یا مراجعه به سایت در هر زمان به جدیدترین بسته های آپدیت آفلاین این آنتی ویروس قدرتمند دسترسی داشته باشید .

توجه : بسته های آپدیت نود ۳۲ بصورت حداکثر ۱۵ روز یکبار در سایت آپدیت می شود و بدیهی است با قرار گرفتن نسخه آپدیت جدید نسخه های قبلی از سرور سایت پاک شوند ، بنابراین می توانید با رفتن به قسمت موضوعات و انتخاب گزینه آپدیت NoD32 جدیدترین آپدیت را دانلود نمایید .


محمدرضا بازدید : 184 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزارCyberLink PowerDirector یک نرم افزار قوی برای ویرایش و میکس فیلم می باشد . شما توسط این نرم افزار و ابزار های جادویی (Wizard) آن قادر خواهید بود تا به آسانی و با سرعت هرچه بیشتر به خلق و ویرایش فایل های ویدئویی خودبپردازید .

نرم افزارCyberLink PowerDirector با امکانات گسترده و حرفه ای که برای میکس و مونتاژ فیلم در اختیار شما قرار می دهد ، شما را قادر می سازد تا انواع افکت ها را بر روی فیلم ها اجرا و فایل ویدئویی خود را دقیقاً مطابق سلیقه خودتان ایجاد کنید . از جمله مزیت این نرم افزار استفاده بهینه از منابع سخت افزار و افزایش سرعت اعمال و اجرای افکت ها و در نتیجه کاهش کرش سیستم می باشد . همچنین شما می توانید فایل های حجیم ویدئویی خود را به صورت همزمان به فایل های کوچکتر تقسیم نمایید و یا حتی یک قسمت خاص از ویدئوی خود را انتخاب و بقیه را حذف و بصورت مستقیم بر روی سایت های اشتراک ویدئو مثل یوتیوب آپلود نمایید . هم اکنون می توانیدنرم افزار ویرایش و میکس فیلم CyberLink PowerDirector Ultra 64 v9.0 را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 175 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

۴۳ تصویر شگفت انگیز از انواع گل های زیبا و دیدنی که در سایز های مناسب جهت استفاده به عنوان تصویر زمینه می باشد ، همچنین کیفیت بسیار بالای این تصاویر امکان استفاده در طراحی ها را نیز به شما می دهد ، در تصویر زیر می توانید تعدادی از عکس های موجود در این پک را مشاهده نمایید . سایز عکس های موجود در این پک۲۵۶۰×۱۶۰۰ الی ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشد .



محمدرضا بازدید : 208 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

دانلود فیلم مستند ۱۰۰ کشف بزرگ از شبکه دیسکاوری -قسمت اول : Evolution تکامل

مشخصات فیلم :

- ژانر: مستند
- کیفیت: ۱۲۸۰×۷۲۰ | DivX5 – 3973Kbps | 29.970fps | AC3 – 384Kbps
- حجم: ۱٫۳۶ گیگابایت
- مدت زمان فیلم : ۴۴ دقیقه
- تاریخ انتشار: ۲۰۰۴

خلاصه ای از موضوعات پرداخته شده در این مستند :

بیل نای مجری سری برنامه جدید با عنوان بزرگترین اکتشافات علمی در تمام دوران از قدیمی ترین زمان تا به امروز می باشد . این سری برنامه در ۹ قسمت : تکامل ، علوم زمین ، پزشکی ، فیزیک ، زیست شناسی ، شیمی ، ژنتیک و بیولوژی تهیه شده و در آخر به یک نتیجه گیری کلی برای تعیین در ۱۰ اکتشاف برتر در تمام تاریخ و در تمام رشته ها می رسد و …


محمدرضا بازدید : 158 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

مستند سفری به آفریقا با Jonathan Dimbleby از شبکه BBC قسمت دوم

مشخصات فیلم :

- ژانر: مستند
- کیفیت: ۷۰۴×۴۰۰ | XviD – 1622Kbps | 25.000fps | MP3 – 128Kbps
- حجم: ۷۴۵ مگابایت
- مدت زمان فیلم : ۵۹ دقیقه
- تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

خلاصه ای از موضوعات پرداخته شده در این مستند :

در سفر دوم Jonathan Dimbleby حدود ۲۰۰۰مایل را طی می کند و از طریق دره Rift شرق آفریقا را طی می کند و به اتیوپی می رسد ، جایی که برای اولین بار حرفه ی خود را آغاز کرد ، او که روزنامه نگار بود در سال ۱۹۷۳ از قحطی کشور اتیوپی گزارش تهیه کرد و …


محمدرضا بازدید : 334 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

مشخصات فیلم :

- ژانر: انیمیشن – ترسناک – علمی تخیلی
- کیفیت: BRRip XvidHD 720p-NPW| 1280×528 23fps | AC3 448Kbs 48kHz
- حجم: ۱٫۹۵ گیگابایت
- مدت زمان فیلم : ۹۵ دقیقه
- امتیازدر Imdb: 5.1
- تاریخ انتشار: ۲۰۱۱
- کارگردان : Mike Disa
- گویندگان: Ricardo Chavira, Yorgo Constantine and Christopher Judge


محمدرضا بازدید : 227 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

مشخصات فیلم :

- ژانر: انیمیشن – کمدی– ماجراجویی
- کیفیت: ۶۸۸×۳۸۴ | XviD – 1206Kbps | 25.000fps | MP3 – 128Kbps
- حجم: ۷۰۰ مگابایت
- مدت زمان فیلم : ۷۶ دقیقه
- امتیازدر Imdb: 5.6
- تاریخ انتشار: ۲۰۰۵
- کارگردان : Gary Chapman
- گویندگان: Ewan McGregor, Ricky Gervais and Tim Curry


محمدرضا بازدید : 508 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

دانلود فیلم مستند شگفتیهای مدرن : شکستن دیوار صوتی از History Channel

مشخصات فیلم :

- ژانر: مستند
- کیفیت: ۳۲۰×۲۴۰ | XviD – 1179Kbps | 29.970fps | MP3 – 128Kbps
- حجم: ۴۲۰ مگابایت
- مدت زمان فیلم : ۴۴ دقیقه
- تاریخ انتشار: ۲۰۰۳

خلاصه ای از موضوعات پرداخته شده در این مستند :

ده ها سال بود که از ساخت اولین هواپیما و پرواز موفقیت آمیز آن می گذشت و تعداد بسیاری از دانشمندان بر روی پروژه ساخت هواپیماهای سریعتر و با سرعت بیشتر فعالیت می کردند ، اما نتوانستند دیوار صوت را بشکنند ، به نظر خیلی ها این کار نشدنی بود و این پروژه عملی نشد تا زمان پایان جنگ جهانی دوم و توسعه فناوری جت . در ۱۰ اکتبر ۱۹۴۷ خلبان جوانی به نام Chuck Yeager موفق شد با هواپیمای Bell XS-1 دیوار صوتی را بشکند و …


محمدرضا بازدید : 459 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

مشخصات فیلم :

- ژانر: انیمیشن – کمدی– ماجراجویی
- کیفیت: ۶۲۴×۴۱۶ | XviD – 1057Kbps | 25.000fps | MP3 – 102Kbps
- حجم: ۷۰۰ مگابایت
- مدت زمان فیلم : ۸۳ دقیقه
- امتیازدر Imdb: 6.6
- تاریخ انتشار: ۲۰۰۵
- کارگردان : Michael Goguen, Seung Eun Kim, and 2 more credits
- گویندگان: Jeff Bennett, Alastair Duncan and Richard Green


محمدرضا بازدید : 381 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم How To Train Your Dragon یک فیلم انیمیشن آمریکایی است که در ۲۶ مارس ۲۰۱۰ اکران شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده و محصول کمپانی دریم ورک است و در حال حاضر جزء یکی از چند انیمیشن برتر جهان قرار گرفته است .

مشخصات فیلم :

- ژانر: انیمیشن – ماجراجویی – کمدی
- کیفیت: MKV | x264 – 2257 Kbps 1056 x 448 | AC3 6chn 448kbps
- حجم: ۱٫۵۴ گیگابایت
- مدت زمان فیلم : ۹۸ دقیقه
- امتیازدر Imdb: 8.2
- تاریخ انتشار: ۲۰۱۰
- زیرنویس فارسی : ندارد
- کارگردان : Dean DeBlois, Chris Sanders
- گویندگان: Jay Baruchel, Gerard Butler and Christopher Mintz-Plasse

خلاصه ای از داستان فیلم :

داستان این فیلم که بر اساس رمانی از کرسیدا کوول نوشته شده است و دربارهٔ یک وایکینگ جوان بنام هیکاپ است که در سرزمینش اژدها ها حملات زیادی میکنند و مردم این سرزمین شجاعانه به جنگ با وایکینگ ها می پردازند ولی هیکاپ توانایی جنگیدن با آنان را نداردو …


محمدرضا بازدید : 239 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم How To Train Your Dragon یک فیلم انیمیشن آمریکایی است که در ۲۶ مارس ۲۰۱۰ اکران شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده و محصول کمپانی دریم ورک است و در حال حاضر جزء یکی از چند انیمیشن برتر جهان قرار گرفته است .

مشخصات فیلم :

- ژانر: انیمیشن – ماجراجویی – کمدی
- کیفیت: MKV | x264 – 2257 Kbps 1056 x 448 | AC3 6chn 448kbps
- حجم: ۱٫۵۴ گیگابایت
- مدت زمان فیلم : ۹۸ دقیقه
- امتیازدر Imdb: 8.2
- تاریخ انتشار: ۲۰۱۰
- زیرنویس فارسی : ندارد
- کارگردان : Dean DeBlois, Chris Sanders
- گویندگان: Jay Baruchel, Gerard Butler and Christopher Mintz-Plasse

خلاصه ای از داستان فیلم :

داستان این فیلم که بر اساس رمانی از کرسیدا کوول نوشته شده است و دربارهٔ یک وایکینگ جوان بنام هیکاپ است که در سرزمینش اژدها ها حملات زیادی میکنند و مردم این سرزمین شجاعانه به جنگ با وایکینگ ها می پردازند ولی هیکاپ توانایی جنگیدن با آنان را نداردو …


محمدرضا بازدید : 299 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

کارگردان: محمدرضا ورزی

سال تولید: ۱۳۸۹

زمان پخش: هر روز به جز دوشنبه و جمعه

بازیگران: محمد مطیع، جمشید مشایخی، محمد صادقی، محمدرضدا شریفی نیا، حسام نواب صفوی، الهام حمیدی، داریوش کاردان، رزیتا غفاری، سعید امیرسلیمانی، ارژنگ امیرفضلی، سید جواد هاشمی، ژیلا سهرابی، امیر دژاکام، شهرام عبدلی، چنگیز وثوقی، ولی‌الله مومنی، عنایت بخشی، رضا فیضی، امیریل ارجمند، علیرضا اولیا و علی کریمی

خلاصه: این مجموعه تلویزیونی زندگی عباس میرزا و جنگ های ایران و روسیه در مناطق شمالی کشور را روایت می کند…

«تبریز مه‌آلود» در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی علی لدنی برای پخش در بهمن و اسفندماه سال ۸۹ از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

محمدرضا بازدید : 182 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)


دانلود بازی فانتزی Astroslugs
نام بازی: Astroslugs (2011/MULTI11)
پلتفورم : pc
ژانر:فکری
سال انتشار: 2011-01-18
نوع فایل : کامل
زبان: English
ناشر: Bit Barons
ناشر در روسیه: New Disc
حمایت توسط : Bit Barons
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:نامشخص

یکی دیگر از بازی های فانتزی و جذاب سال 2011 بازی فوق العاده Astroslugs میباشد.این بازی در سال 2011 توسط Bit Barons منتشر و ساخته شد.این بازی یکی از بهترین گیم پلی را در بین بازی های به این سبک دارد.در ادامه به نقدی کوتاه و ارائه بازی می پردازم.داستان بازی : تعدادی از حلزون های (راب ) جذاب تصمیم میگیرند تا قلمروی خود را در فضای اطراف گسترش دهند.اما بدون کمک شما این امر میسر نمیشود.کمک به این موجودات جذاب و زیبا با استفاده از روش اجدادی و کهن آن ها میباشد که آن ها را به ستاره ای دور دست هدایت میکند.در این بازی هیجانی باور نکردنی شما را در خلق اشکال هندسی فوق العاده همراهی میکند.تمامی این اکشن ها توسط موس انجام میشود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.بازی دارای یک گرافیک مخصوص به خودش میباشد و شاید همین گرافیک باشد که گیمر را جذب خود میکند.اگر شما هم بازی فوق العاده World Of Goo را بازی کرده باشید حتما به این نکته اعتراف خواهید کرد که این بازی حدود 60 درصد تقلیدی از بازی موفق World Of Goo میباشد به طوری که این امر در همان ابتدای بازی کاملا مشهود میباشد.در بازی Astroslugs شما با بازی رنگ ها روبهرو هستید.چیزی که به وفور دیده میشود رنگ و ترکیب رنگ ها میباشد که صحنه های جذاب و دیدنی را خلق میکند.صدا گذاری بازی نیز عالی میباشد و موسیقی متن بازی نیر بسیار زیبا هست... به طوری که او اس تی های آن به زودی بر روی فضای نت قرار گرفت .

دانلود بازی Astroslugs به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و راهنمای نصب و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....

محمدرضا بازدید : 239 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)




اگر از فایل فلشی را دیدید و دوست داشتید اطلاعات آن را استخراج کرده و برای کار خود بهره ببرید اکنون سایتکمیاب انلاینبرنامه ای را معرفی کرده که یک فایل فلش را با تمام جزئیات برای شما باز کرده و میتوانید از کد و اشیاء موجود در آن بهره ببرید و یا آن را تغییر دهید.
نرم افزار Flash Decompiler Trillix یک برنامه با قابلیت های بسیار است که قادر است فایل های SWF را به FLA تبدیل کند که این امکان را به شما میدهد تا کد های فیلم فلش را با دی کامپایل کردن مشاهده کنید و به عناصر آن دسترسی یابید (مانند متن ها، شیء ها، لینک و ...) بدون آنکه نرم افزار Flash Studio را نصب کنید. علاوه بر این قادر خواهید بود تمام عناصر فایل های SWF را استخراج کرده و به فرمت های مختلف بر روی هارد دیسک خود ذخیره کنید. و در آخر این نرم افزار دی کد فلش قادر به تبدیل و کدگشایی دسته ای فایل ها است. می توانید به راحتی چندین فایل را با آن بدهید و زمانی که Flash Decompiler در حال کار بر روی آن هاست به نوشیدن یک فنجان قهوه بپردازید.

خصیصه های نرم افزار Flash Decompiler Trillix

* پشتیبانی کامل از فلش 5, 6, 7, 8 و 9 شامل ActionScripts 2.0 و 3.0
* خروجی از تمام فایل های فلش به فرمت های مختلف
* خروجی از فایل های ویدئویی فلش به AVI, MPEG و دیگر فرمت های قابل اجرا
* دی کد کردن دسته ای فایل های فلش
* ویرایش آبجکت های فلش بدون تبدیل به FLV: عکس ها، متن، لینک، صدا، رنگ و خطوط
* پیکربندی جزئیات تبدیل SWF به FLV (motion tweens, library, FLA format, AS و دیگر تنظیمات)




محمدرضا بازدید : 246 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

امروزه بحث امنيت سيستم يکي از مبحث هاي اصلي و مهم به شمار رفته به گونه اي که مي توان گفت تقريبا تمامي افراد به شکل و طروق متفاوت و با نصب نرم افزارهاي امنيتي مختلف بر روي سيستم هاي خود سعي مي کنند تا امنيت پايدار و کاملي را براي سيستم خود و اطلاعات و اسنادشان فراهم آورند. به همين دليل نيز شرکت هاي امنيتي و نرم افزارهاي امنيتي نيز روز به روز افزايش يافته و سعي مي کنند تا با افزايش قدرت نرم افزارها و آنتي ويروس هاي خود در عرصه ي رقابت باقي مانده و کاربران خود را راضي نگه دارند ولي در اين ميان کمتر نرم افزارهاي را مي توان يافت که واقعا از قدرت عالي و ابزار مفيدي برخودار باشند. اما اکنون باز هم گروه پرتوانکمیاب انلاینبه ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد امنيت فوق العاده و عالي را براي سيستم خود فراهم نماييد. Maftoox AntiVirus آنتي ويروس رايگان و قدرتمندي است که توسط برنامه نويسان ايراني پس از مدت ها تلاش و با استفاده از تجربيات بالاي طراحان و توسعه دهندگان آن ساخته شده و در اختيار کاربران قرار گرفته است. اين آنتي ويروس قدرتمند با داشتن امکانات و ابزارهاي مفيدي براي پاکسازي سيستم از هرگونه ويروس، تروجان و ... و همچنين بهينه سازي سيستم با استفاده از الگو ها و متدد هاي جديد و به روز قادر است تا امنيت پايدار و کاملي را براي شما و سيستمتان فراهم نمايد. علاوه بر اين Maftoox AntiVirus با داشتن موتور جستجوي قدرتمند براي يافتن انواع ويروس ها و فايل هاي مخرب قادر است تا با ارائه ي آپديت هاي به روز و اتوماتيک از سيستم شما محافظت نموده و به شما اين امکان را دهد تا فايل هاي موجود در هارد ديسک خود و حتي انواع حافظه هاي جانبي را به دو روش اتوماتيک و دستي اسکن نموده و تنظيمات مورد نياز خود را براي استفاده ي بهتر در آن اعمال نماييد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Maftoox AntiVirus v2.2.1 :
- امکان اسکن سيستم به دو حالت دستي و اتوماتيک
- امکان آپديت از سرور سايت با سرعت و دقت بالا
- استفاده ي بسيار ناچيز از CPU ي سيستم
- پشتيباني از 10 زبان زنده ي دنيا از جمله زبان شيرين فارسي
- توانايي جلوگيري از نصب Maleware ها بر روي سيستم
- داراي موتور جست و جوي قوي و دقيق براي يافتن فايل هاي مخرب
- داراي ابزار مفيد و قدرتمندي همچون Memory Optimizer، Uninstaller، Application Shutdown، Registry Cleaner، Fast Cleaner، Turbo Cleaner، Process Manager و ...
- داراي تاييد نامه و گواهي نامه هاي معتبر از سايت هاي معتبري همچون سافت پديا و ...
- داراي محيطي کاملا ساده اما زيبا، جذاب و کاربرپسند
- کاملا رايگان و بدون محدوديت
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز ازجمله ويندوز محبوب 7
- و ...



محمدرضا بازدید : 332 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)
دانلود
 نرم افزار افزایش سرعت فایرفاکس SpeedyFox 1.6 Build 52
به طور حتم همه شما مرورگر فایرفاکس را می شناسید که این روزها از آن به عنوان یکی از بهترین مرورگرهای اینترنتی و رقیب جدی اینترنت اکسپلورر کمپانی مایکروسافت یاد می شود. این نرم افزار محصول شرکت موزیلا است و از ابتدای عرضه آن تاکنون با استقبال کاربران موجه شده و همواره رشدی سعودی را داشته است. اما این مرورگر دوست داشتنی پس از مدتی استفاده ، بدلیل تکه تکه شدن پایگاه داده های عمومی ، سرعت اولیه خود را از دست می دهد و به اصطلاح کند می شود. SpeedyFox راه حل این مشکل است. این رم افزار کوچک و کم حجم با دمیدن جان تازه ای در مرورگر شما ، آن را بهینه سازی می کند و سرعت اجرا و پردازش دستورات را تا 3 برابر افزایش می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


محمدرضا بازدید : 358 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ارسال ایمیل بصورت
 انبوه SEG MR V2 NEW
در دنیای مجازی یکی گزینه هایی که برای تبلیغ کمپانی ها و محصولاتشان وجود دارد و طی سالیان اخیر استفاده از آن بسیار رایج شده ، ارسال ایمیل تبلیغاتی برای کاربران است که حتمأ همه ما با اینگونه ایمیل ها در اینباکس خود برخورد کرده ایم. اگر شما نیز به این روش علاقه مندید و می خواهی محصول خود را از این طریق به دیگران معرفی کنید استفاده از نرم افزار SEG MR یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. این نرم افزار که به زبان فارسی عرضه می شود امکانت بسیار جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید براحتی ایمیل دلخواه خود را به صورت انبوه و برای طیف وسیعی از کاربران ارسال کنید. از جمله قالبیت های بسیار کاربردی این نرم افزار می توان به امکان ارسال ایمیل برای اعضای خبرنامه سایت و یا وبلاگ اشاره کرد که کار شما را در انتخاب مخاطبین آسان خواهد نمود. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
محمدرضا بازدید : 248 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

RaimaRadio نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا مطالبی که از ایستگاه رادیویی مورد علاقه شان پخش می شود را گوش کنند. همچنین کاربران در صورت تمایل قادر خواهند بود تا با استفاده از لیست ایستگاههای رادیویی موجود در این نرم افزار از آن ها استفاده کرده و به آن ها گوش کنند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ضبط صدا اشاره نمود ، به کمک این ویژگی شما قادر خواهید بود تا برنامه مورد نظر خود را که ار رادیو در حال پخش می باشد را گوش کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت RaimaSoft می باشد.

RarmaRadio پخش راديوهاي 
اينترنتي با RarmaRadio 2.59 قابل حمل

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- گوش دادن و ضبط برنامه های ایستگاه های رادیویی مختلف

- توانایی تنظیم نرم افزار برای ضبط خودکار یک برنامه با زمان بندی قبلی

- نمایش جزئییات مربوط به ایستگاه و برنامه های در حال پخش

- قابلیت اضافه نمودن اطلاعات ایستگاه دلخواه در نرم افزار

و … .

محمدرضا بازدید : 206 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

Google Chrome از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

google chorme مرورگر سریع و 
قدرتمند Google Chrome 10.0.648.127 (نسخه قابل حمل)


محمدرضا بازدید : 454 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

بازی جدید و جذاب Major League Baseball 2K11 از ویژگی جدیدی به نام "کنترل کامل پرتاب" استفاده می کند که این سیستم به پرتاب کننده ها اجازه می دهد تا پرتاب های خود را با دقت بسیار زیاد به تمامی نقاط زمین بازی ، حتی گوشه ترین نقاط آن پرتاب کنند . شما می توانید این کار را به وسیله رتبه بندی های ناخودآگاه بازیکنان انجام دهید ، که عملکرد واقعی یک بازیکن در زمین بازی بیس بال را برای شما ایجاد می کند. مدل های جدیدی که در این بازی انتخاب شده اند بازی را از سایر نسخه های پیشین آن بسیار متفاوت کرده و تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان می آورد. این بازی بی نظیر ساخت کمپانی ۲K Sports می باشد و کار جالبی که این شرکت کرده این می باشد که اولین نفری که این بازی را به صورت کامل و تایید شده به اتمام برساند ، از طرف کمپانی مذکور برنده ی جایزه۱میلیون دلاری این شرکت خواهد شد. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

mlb2K11 cover دانلود بازی بسیار
 زیبای بیسبال 2011   Major League Baseball 2K11

نام بازی : Major League Baseball 2K11
ناشر : ۲K Sports
پلاتفرم : Xbox 360 , PS3 , PC
کد منطقه : FREE
تاریخ انتشار : March 9, 2011
سبک بازی : ورزشی
حالت های بازی : تک نفره , چند نفره
درجه سنی : تمام رده های سنی

محمدرضا بازدید : 207 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

AVS Image Converter v1.3.3 یکی از جدیدترین محصولاتی است که در زمینه تبدیل فرمت های تصاویر ارائه شده است. نرم افزار کامل که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکانات جانبی دیگر تقریبا تمامی خواسته ها را جوابگو خواهد بود. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و همچنین عدم بهم ریختن کیفیت و یا انیمیشن های GIF در تبدیل به فرمت های دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار جدید به چشم می خورند. امکان قرار دادن Watermark برای تصاویر، تبدیل به سند PDF ، اضافه کردن افکت های زیبا به نرم افزار و قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین اندازه فریم ها جز قابلیت های کلیدی AVS Image Converter محسوب می شوند.

AVS Image Converter تبديل فرمت عكس ها با AVS Image Converter v1.3.3

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Image Converter v1.3.3 :
پشتیبانی از فرمت های رایج تصویری
امکان تبدیل همزمان چندین فایل به یکدیگر
سرعت بسیار بالا در تبدیل فرمتهای تصاویر به یکدیگر
پشتیبانی از تصاویر متحرک برای تبدیل
عدم افت کیفیت در هنگام تبدیل
قابلیت تغییر دادن اندازه تصاویر بدون افت کیفیت
اضافه کردن افکت های زیبا و متنوع به تصاویر
قابلیت امکان اضافه کردن واترمارک به تصاویر
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

محمدرضا بازدید : 207 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

Ocster Backup Pro ابزار مناسبی جهت گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت کاملا آسان و خودکار می باشد. این برنامه با تهیه نسخه پشتیبان از فایل های مهم و حیاتی و مورد نظر شما، این امکان را برای شما فراهم میکند تا هیچ وقت این فایل ها را از دست ندهید و همیشه یک نسخه پشتیبان از این فایل ها داشته باشید تا به آن دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار به هیچ عنوان در عملکرد طبیعی ویندوز اختلال ایجاد نمیکند، بلکه هنگامی که سیستم عامل در حالت آماده به کار است شروع به کار میکند تا اختلالی در کار شما ایجاد نکند. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه، هماهنگی با دیگر برنامه های سیستم عامل می باشد، برای مثال این نرم افزار با هماهنگی کامل با برنامه Outlook 2003 و بالاتر، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از ایمیل ها و رایانامه های شما را نیز دارد. این نرم افزار میتواند عمل پشتیبان گیری را بر روی هارددیسک فعلی و یا بر روی دیسک خارجی انجام دهد تا همیشه برای شما در دسترس باشد.

Ocster Backup Pro پشتیبان گیری 
قدرتمند از فایل ها با نرم افزار Ocster Backup Pro 6.05

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ocster Backup Pro:

-کاملا خودکار -استفاده آسان برای کاربران حرفه ای و مبتدی -پشتیبانی از Outlook
-شروع به کار در زمان آماده به کار بودن سیستم و عدم اختلال در عملکرد طبیعی ویندوز
-قابلیت توقف و ادامه چندباره پشتیبان گیری
-ارسال گزارش پشتیبان گیری به آدرس ایمیل شما
-قابلیت رمز گذاری فایل های پشتیبان گیری شده
-قابلیت زمان بندی و برنامه ریزی زمان بندی شده برای نرم افزار
-استفاده از الگوریتم های مختلف فشرده سازی -قابل نصب بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز از جمله ویندوز ۷
-و …

محمدرضا بازدید : 195 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

Second Copy نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند تا در صورت از دست دادن اطلاعات با بازیابی آن ها اطلاعات خود را مجددا به دست آورند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای کمک به کاربران در این زمینه استفاده می کنند و بدین شکل کاربران مختلف قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را مجددا بعد از نابودی در اختیار داشته باشند. این برنامه یکی از محصولات کمپانی Centered می باشد.

Second Copy تهیه نسخه پشتیبان 
فایل ها با Second Copy 8.0.3.0 (قابل حمل)


از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- سازگاری کامل با ویندوز ویستا و ۷

- دارای رابط گرافیکی کاربری بالا

- قابلیت تهیه فایل های پشتیبان و انتقال آن ها به سرور ها

- توانایی ارسال فایل های پشتیبان به نامه های الکترونیکی

- قابلیت به روز رسانی فایل های پشتیبان

- دارای ابزار بازیابی اطلاعات

و … .


تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 629
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,770
  • بازدید ماه : 8,826
  • بازدید سال : 101,160
  • بازدید کلی : 2,568,318
  • کدهای اختصاصی