loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 219 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتری دوچرخه سواری - Dave Mirra Freestyle BMX: 
Maximum Remix PC Game
در این بازی دوچرخه سواری شما Dave Mirra هستید که یک دوچرخه سوار ماهر می باشد و باید بتوانید با دوچرخه خود حرکات نمایشی جالبی را انجام دهید البته شاید در ابتدا کمی سخت باشد که بتوانید مهارت خود را نشان دهید ولی پس از مدتی مهارت شما نمایان شده و جالب ترین و خطرناک ترین حرکات را هم می توانید در این بازی کامپیوتری با دوچرخه خود انجام دهید. کارها و مهارت های زیادی است که شما می توانید در این بازی دوچرخه سواری انجام دهید از جمله پریدن از ارتفاع و یا بیرون پریدن از پنجره یک ساختمان که همگی این ها بر جذابیت این بازی زیبا افزوده است.
با دانلود بازی Dave Mirra Freestyle خواهید دید که بعد از گذراندن چندین مرحله دوچرخه های بهتر و همچنین دوچرخه سواران بهتر از قفل در آمده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این بازی دوچرخه سواران معروف دیگری هم وجود دارند که رایان نایکوئیست، کنان هارکین، چاد کگی، لی رامسدل، تروی مک موری، مایک لیرد، جوی گارسیا، شان باتلر و تیم میرا از جمله این دوچرخه سواران می باشند. این بازی دوچرخه سواری جزو بازی هایی می باشد که شاید بعضی افراد قبلا آن را در Play Station تجربه کرده باشند که این بار می توانند نسخه PC Game آن که مراحل و دوچرخه سواران بیشتری دارد را نیز تجربه کنند. امیدواریم که با دانلود بازی دوچرخه سواری بتوانید نهایت لذت را از دوچرخه سواری خود در کامپیوترتان ببرید.
ویژگی های اصلی این بازی:
- اضافه شدن حرکات جدید در این نسخه
- اضافه شدن 8 مرحله جدید در این نسخه
- موسیقی های جدید در حین بازی
- مخصوص علاقه مندان به دوچرخه سواری
- قابلیت انجام بازی دو نفره

محمدرضا بازدید : 289 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود بازی جنگی اول شخص کامپیوتر با Code of Honor :The French 
Foreign Legion
بازی فوق العاده زیبا و اکشن Code of Honor: The French Foreign Legion که توسط کمپانی مشهور City Interactive برای PC منتشر شده است ، این بازی یکی از زیباترین بازی های سبک اکشن اول شخص می باشد که شما را به اعماق جنگلها برده و در نقش سرباز فرانسوی 26 ساله با تمامی مشکلاتی که در مسیر جنگ و نبرد برایش اتفاق می افتد قرار می دهد.ماموریت خطرناک او ممانعت از انفجار بمب اتمی است که تمامی کشورهای اروپایی را در جریان جنگ پیش آمده به شدت تهدید می کند ، بازی در سبک تمامی بازی های اکشن جنگ جهانی و جنگیست که در عین تعداد نه چندان بالای مراحل آن بازیکن را در محیط و داستان خود بسیار سرگرم می کند. همچنین بازی با توجه به حجم کم آن از گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد که یکی از نقاط قوت بازی محسوب می شود.

محمدرضا بازدید : 184 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود بازی جنگی اول شخص کامپیوتر با Code of Honor :The French 
Foreign Legion
بازی فوق العاده زیبا و اکشن Code of Honor: The French Foreign Legion که توسط کمپانی مشهور City Interactive برای PC منتشر شده است ، این بازی یکی از زیباترین بازی های سبک اکشن اول شخص می باشد که شما را به اعماق جنگلها برده و در نقش سرباز فرانسوی 26 ساله با تمامی مشکلاتی که در مسیر جنگ و نبرد برایش اتفاق می افتد قرار می دهد.ماموریت خطرناک او ممانعت از انفجار بمب اتمی است که تمامی کشورهای اروپایی را در جریان جنگ پیش آمده به شدت تهدید می کند ، بازی در سبک تمامی بازی های اکشن جنگ جهانی و جنگیست که در عین تعداد نه چندان بالای مراحل آن بازیکن را در محیط و داستان خود بسیار سرگرم می کند. همچنین بازی با توجه به حجم کم آن از گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد که یکی از نقاط قوت بازی محسوب می شود.

محمدرضا بازدید : 278 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)
نسخه 
جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 4.0 Final
برای این ساعت در سایت پاتوق یو نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 4.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.


محمدرضا بازدید : 274 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

بی شک یکی از بهترین کتاب هایی که خوانده ام کتاب سینوهه پزشک مخصوص فرعون بوده است که نویسنده آن با مهارت تمام این کتاب را به رشته تحریر درآورده ، من خودم به شخصه علاقه خاصی به خواندم کتاب از نوع داستانی و رمان گونه ی آن ندارم ولی از آنجا که تاریخ را بسیار دوست دارم به این کتاب جذب شدم و نظرم کاملاً برگشت ، این کتاب واقعاً با کتاب هایی که قبلاً خوانده اید فرق می کند به احتمال زیاد هم قبل از این شاید تعریف این کتاب را شنیده باشید ، اما خواندن آن چیز دیگری است .

این کتاب توسط میکا تویمی والتاری (به فنلاندی: Mika Toimi Waltari) نویسندهٔ نامور فنلاندی در سال ۱۹۴۵ نوشته شده است و ذبیح‌الله منصوری آن را به فارسی برگردانده است ، این کتاب شما را به حال و هوای مذهبی ، سیاسی ، فرهنگی و تاریخی آسیا و بخصوص مصر در ۱۸۰۰ سال قبل از میلاد آشنا می کند به طوری که فکر می کنید واقعاً در آن فضا بسر می برید . به هر حال امروز این کتاب را که در سه قسمت است برای شما آماده کردم . پیشنهاد می کنم این کتاب را از دست ندهید .


محمدرضا بازدید : 349 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

یکی از ساده ترین و قوی ترین برنامه های ادیت و ویرایش صداست که شما به راحتی می توانید در فایل های صوتی تان تغییرات ایجاد کنید ، یکی از مانور های این نرم افزار فوق العاده کم حجم و مفید این است که شما می توانید حتی فرمت های تصویری را نیز با این برنامه باز کرده و صدای فیلم های خود را از آن استخراج کنید و یا حتی می توانید با ابزار آن فقط تکه خاصی از صدای یک فیلم را ذخیره کنید ، کاری که از دست قوی ترین برنامه ویرایش صدا یعنی Adobe Audition هم بر نمی آید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار ویرایش صدای GoldWave 5.05 را از سرور های قدرتمند سایت هزار دانلود دریافت نمایید .

برخی از امکانات این نرم افزار :

- قدرت بسیار بالای نرم افزار ویرایش و ادیت انواع فایل های صوتی
- تبدیل فایل های صوتی به فرمت های دیگر
- دارای افکت های زیاد برای تغییر در صدا
- حجم پایین نرم افزار با توجه امکانات آن
- مصرف بسیار پایین منابع سخت افزاری

..

محمدرضا بازدید : 197 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

یکی از قابلیت های گوشی های نوکیا تم های فوق العاده زیبا و بی بدیل آن است که نسبت به سایر رقبا یک سر و گردن جلوتر است ، امروز نیز با توجه به نظر یکی از دوستان مبنی بر قرارگیری تم سری ۶۰ ورژن ۵ در سایت ، یک پک شامل ۳ تم زیبا و بسیار شیک را برای شما عزیزان تهیه دیدیم ، قابل ذکر است که سری ۶۰ نوکیا ورژن ۵ شامل گوشی های : N97 ، N97 mini ، ۵۸۰۰ ، X6 ، N8 ، ۵۲۳۰ ، ۵۵۳۰ ، ۵۲۳۵ و شما می توانید آن را در گوشی های یاد شده بدون مشکل استفاده نمایید.


محمدرضا بازدید : 282 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

امروز فونت ها کاربرد بسیار وسیعی چه در دنیای رایانه ها و چه خارج از آن را دارا می باشند و بدلیل کاربرد زیادشان هر روز شاهد ساخت فونت های جدید برای استفاده می باشیم که هر کدام دارای نوعی خصوصیات یا بهتر بگم یک شکل خاصی می باشند که با توجه به سلیقه کاربر می تواند مورد استفاده قرار گیرد، امروز برای شما دوستان یک پک فونت تهیه دیده ام که شامل ۵۲ فونت فارسی برای کار در برنامه های چون ورد آفیس است ، شما هم اکنون می توانید این فونت های فارسی را از سرور قدرتمند سایت هزار دانلود دریافت نمایید .



محمدرضا بازدید : 222 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

نرم افزار DAP یا همان Download Accelerator Plus یکی از قدرتمندترین نرم افزار های مدیریت دانلود است که از قابلیت های عمده و چشمگیری نسبت به سایر رقبا برخوردار است این نرم افزار به گفته سازنده آن قادر است سرعت دانلود شما را تا ۳۰۰% افزایش دهد حتی سرعت خطوط Dial up !

امروزه یکی از مشکلات عمده افراد هنگام دانلود قطعی ارتباط یا دیسکانکت شدن است که در این صورت فایل در هنگام دانلود یا بصورت ناقص ذخیره می شود و یا اصلاً ذخیره نمی شود . فکرش را بکنید اگر شخصی با خطوط معمولی اینترنت ۲ ساعت برای یک فایل بگذارد دقیقاً در آخرین لحظات دانلود با قطعی مواجه شود چه فاجعه ای رخ می دهد!؟

راه حل این مشکل در دستان Download Accelerator Plus شما با این نرم افزار دیگر نگران مشکل DC شدن نیستید چرا که این برنامه با قابلیت Resume خود قادر است فایل را بصورت یک تکه ذخیره و مجدداً از همانجا ادامه دانلود را از سر گیرد . از مزیت دیگر آن قابلیت زمان بندی و حتی پشتیبانی از زبان فارسی ! هم اکنون می توانید نرم افزار Download Accelerator Plus 9.4 Full را به همراه کرک آن از سرور های قدرتمند سایت هزار دانلود دریافت نمایید .

برخی از امکانات این نرم افزار :

- قدرت بسیار بالای نرم افزار در دانلود فایل و قابلیت تقسیم بندی فایل ها برای افزایش سرعت بیشتر
- قابلیت اضافه شدن بر روی مروگرهای اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس و اپرا
- قابلیت خاموش کردن سیستم بصورت خودکار پس از دانلود زمان بندی شده
- افزایش ۳۰۰% سرعت دانلود حتی برای ارتباط های معمولی خانگی
- قابلیت مشخص کردن محدوده پهنای باند مصرفی برای دانلود
- امکان زمان بندی و برنامه ریزی برای دانلود اتوماتیک
- چک کردن فایل ها قبل از دانلود برای عدم وجود ویروس
- قابلیت مشاهده محتوای فایل های ZIP در هنگام دانلود
- پشتیبانی از پروتوکل های http و FTP
- قبلیت پخش فایل های صوتی و تصویری
- دارای محیط کاربری بسیار ساده و زیبا
- قابلیت دانلود مجدد پس از دیسکانکت
- پشتیبانی از زبان فارسی
- و…


محمدرضا بازدید : 280 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

کارتون فوتبالیست ها یکی از آن معدود کارتونی هایی بود که واقعاً برای دیدنش سر و دست می شکستیم ، فضای کارتون ، شخصیت ها و حتی آهنگ این کارتون در نوع خودش فوق العاده بود اوج تاثیر این کارتون را می توان بر شخصیت های بزرگ فوتبال چون زین الدین زیدان مشاهده کرد ، فوتبالیستی که فقط بخاطر کارتون فوتبالیست ها به سمت فوتبال کشیده شد .
آهنگ تیتراژ کارتون زیبا و بیاد ماندنی فوتبالیست ها تقدیم به همه شما دوستان هزار دانلود .


محمدرضا بازدید : 295 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (1)

نمی دانم شما تا چه اندازه به تاریخ و تاریخ شناسی علاقه دارید و اهمیت می دهید .ایران ما در زمینه آثار تاریخی جزء کشور های با تاریخ کهن محسوب میشه کشوری که آثار بجای مانده از دوره های گوناگون آن نشان از صحت همین مطلب دارد . حال در بین آثار بجای مانده ، آثار مربوط به دوره هخامنشیان از یک حال و هوای دیگری برخوردار است علتش را نمی دانم ولی هرچی که هست باعث افتخار کردن به ایرانی بودن انسان می باشد . حکومتی که از نظر قدرت نیمی از این کره خاکی را در بر می گرفت و از لحاظ حقوق بشری تا آنجا پیش می رود که برای اولین بار در جهان منشور حقوق بشر را می نویسد.

حالا چرا این ها را گفتم چون کتابی که امروز برای شما معرفی کنم آموزش خط میخی است ، که این خط در زمان هخامنشیان خط مرسوم آنها بوده است و حتی منشور حقوق بشر نیز به همین خط نوشته شده است .

شما نیز اگر علاقه داشته باشید می توانید این خط را فراگرفته و خط میخی را بخوانید . هم اکنون می توانید کتاب آموزش خط میخی را از سرورهای قدرتمند سایت هزار دانلود دریافت نمایید .

محمدرضا بازدید : 281 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

خوب یا بد دیگه وقتش رسیده که با اینترنت اکسپلورر خداحافظی کنیم ! چون این مرورگر با توجه به باگ ها و حفره های امنیتی فراوان ، سرعت و عملکرد پایین در بین مرورگر ها از طرفداران کمی بر خورداره و حرفی برای گفتن نداره! حالا بگذریم از اینکه در ایران خود ما سهم استفاده اینترنت اکسپلورر از همه مرورگر ها بیشتر ولی این موضوع هم فقط به خاطر نصب خودکار اینترنت اکسپلورر همراه ویندوز هست و عموم کاربران علاقه ای برای تعویض آن نمی بینند چون اطلاعی هم در مورد دیگر مرورگر های وب ندارند.

اگر بخواهم مختصری در رابطه را موزیلا فایرفاکس توضیح بدهم می تونم بگم این مرورگر یک مرورگر فوق العاده محبوب ، پر سرعت و البته پر امکانات است ، تصورش را بکنید شما برای اینکه گوشی به روزی داشته باشید می توانید ، با سرچ کوچکی در اینترنت کلی برنامه برای آن پیدا کنید ، حالا فکر کنید مرورگر شما همچین قابلیت را در اختیار شما قرار دهد که شما به آسانی بتوانید برنامه های مورد نیاز ( افزونه ) خود را بیابید و با چند کلیک بر روی مروگر خودتان نصب کنید ، از آنجا که این مرورگر کد باز است شما خودتان نیز می توانید برای آن افزونه بنویسید و حتی با دیگران به اشتراک بگذارید . این یعنی دنیای فایرفاکس دنیایی که هرکاری در وب بخواهید انجام دهید می توانید با آن انجام دهید .

و در آخر مهمترین نکته و شاید گفت آزار دهنده ترین قسمت استفاده از اینترنت اکسپلورر اشتباهاتش در نمایش CSS طراحی شده سایت ها است و این موضوع چه طراحان سایت و چه کاربران را به دردسر می اندازد ، اگرچه مایکروسافت سعی کرد در نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مشکلات را برطرف کند و البته تا اندازه ای موفق شد ولی همچنان نقص اصلی وجود دارد و آن عدم پشتیبانی از افزونه هاست ، سلاحی که فایرفاکس از آن بهره می برد و هرکاری در اینترنت را با این مرورگر ممکن می کند .

و اما اصل مطلب ، فایرفاکسی که برای دانلود شما عزیزان گذاشته ام در حال حاضر آخرین نسخه از این مرورگر محبوب می باشد ، اگر شما تا به حال از این مرورگر استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنم برای امتحان هم که شده این مرورگر را نصب کنید . هم اکنون شما می توانید مرورگر محبوب Mozilla Firefox 3.6.9 Final از سرور های قدرتمند سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 257 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

نرم افزار یاهو مسنجر نرم افزاری است که فکر می کنم کمتر کسی باشد که حتی خارج از دنیای اینترنت نیز نام آن را نشنیده باشد ، چراکه از همان اوایل که اینترنت پا به عرصه نهاد یکی از نیاز های ابتدایی آن ایجاد ارتباط بین اعضای این شبکه جهانی بود که به لطف برنامه یاهو مسنجر که در این زمینه یکی از اولین هاست این نیاز برآورده شد و یکی از اولین های اینترنتی برای کسانی که تازه با این دنیای مجازی آشنا می شوند است ، چون علاوه بر چت کردن خیلی از نیاز های کاربران از جمله ایمیل را نیز فراهم می کند .

در نسخه جدید شاهد رشد زیبایی و قدرت و سرعت عمل بسیار بالای این نرم افزار هستیم ، شما می توانید به راحتی در اتاق های چت با دیگران دوست شده و ارتباط برقراری کنید . شما در فضای گفتگو قادر خواهید بود که آواتار خود را به نمایش بگذارید ، فیلم و عکس رد و بدل کنید و از طریق یکی از راه های تایپ ، هدفون (voice) ، وب کم و حتی تلفن با طرف مقابل ارتباط بر قرار کنید ، همچنین در نسخه جدید یاهو مسنجر قابلیت یکسان سازی و هماهنگی با دیگر مسنجر های معروف از جمله گوگل تالک (google Talk) و مسنجر مایکروسافت (MSN Messenger) فراهم شده ، به این معنا که در صورت لزوم شما می توانید به سرویس های گفته شده نیز چت نمایید .

همانطور که اطلاع دارید خود سایت یاهو این نرم افزار را بصورت مستقیم در اختیار کاربرانش قرار می دهد ، ولی از آنجا که سایت یاهو نیز مثل گوگل و خیلی از سایت های مطرح دیگر ایران را تحریم کرده اند ، امکان دانلود از طریف آی پی ایران امکان پذیر نیست ، به همین دلیل نیز تصمیم گرفتم آخرین نسخه این نرم افزار محبوب را جهت دانلود در سایت قرار بدهم .


محمدرضا بازدید : 455 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

بی شک اگر با برنامه های فشرده سازی فایل ها و پوشه ها کارنکرده باشید لااقل اسم برنامه های زیپ را شنیده اید ، برنامه هایی که با ترفندی خاص توانایی فشرده سازی چند فایل در یک فایل را دارند! برنامه WinRar نیز یکی از همین برنامه هاست که کار آن فشرده سازی فایل های شما بخصوص فایل های متنی است ، این برنامه با توانایی هایی که دارد اگر بهترین و ساده ترین برنامه فشرده سازی نباشد ، یکی از بهترین هاست .

آموزش کار با برنامه WinRar : اگر شما سابقه دانلود فایلی از سایت های دانلود از جمله سایت خود ما (هزاردانلود ) را داشته باشید ، متوجه شدید که فایل ها با فرمت Zip و یا Rar می باشد و برای استفاده شما نیاز به برنامه هایی برای کار با فایل زیپ دارید ، بعد از نصب این برنامه برای باز کردن اینگونه فایل ها کافی است بر روی آن راست کلیک کرده و بسته به نیاز یکی از گزینه های Extract File و یا Extract Here را انتخاب کنید تا فایل از حالت فشرده خارج شود .

توجه داشته باشید که برخی از فایل های زیپ ممکن است پسورد داشته باشند که در این صورت برای باز کردن فایل فشرده باید رمز عبور آن را در کادری که به هنگام خارج کردن فایل فشرده باز می شود وارد نمایید .


محمدرضا بازدید : 258 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

با سلام خدمت شما دوستان عزیز از امروز مورخ ۸۹/۸/۱۷ به امید خدا سایت هزار دانلود را راه اندازی نموده ایم تا با کمک شما عزیز این سایت را به یکی از برترین سایت های دانلود ایران تبدیل کنیم .

اولین برنامه ای که برای شما عزیزان در نظر گرفته ام فکر می کنم برای خیلی از شما کاربرد داشته باشه ، برنامه ای کم حجم و رایگان که می تواند فایل ها و یا پوشه هایی که قابل حذف نیستند را به راحتی هرچه تمام تر و بدون دردسر برای شما پاک کند .

آموزش و طریقه استفاده از برنامه : حتماً برای شما هم پیش اومده که یک فایل و یا یک پوشه را بخواهید حذف کنید و نتوانسته اید ، کار این برنامه دقیقاً همین است ، برای پاک کردن فایل خود ، ابتدا برنامه را نصب کنید و حالا هر وقت به مشکل خوردید فقط کافیه روی فایل مورد نظر راست کلیک کنید و از گزینه های آن بر روی Unlocker کلیک نمایید ، سپس کادری باز می شود که اگر شما بخواهید فقط قفل فایل را باز کنید ( مثلاً اگر نخواهید فایل را پاک کنید ، فقط بخواهید از یکجا به جای دیگر منتقل کنید) بر روی Unlock All کلیک کنید و اگر می خواهید فایل پاک شود ، باید ابتدا تیک Delet سمت چپ را زده و سپس بر روی Unlock All کلیک کنید . این نرم افزار پرکاربرد و کم حجم را هم اکنون می توانید سایت هزار دانلود دریافت نمایید .

اگر مشکلی داشتید می توانید در نظرات همین پست بیان کنید


محمدرضا بازدید : 216 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

نرم افزارRaimaRadio یک نرم افزار گیرنده ایستگاه های رادیویی از سراسر جهان است که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد . شما از طریق خط اینترنت می توانید به تمام ایستگاه های رادیویی سراسر جهان گوش دهید و لذت ببرید .


این نرم افزار مفید امکان جستجوی یک ایستگاه خاص بصورت دستی و یا اتوماتیک را به شما می دهد و همچنین شما می توانید هنگامی که به یک شبکه رادیویی خاص گوش می دهد بطور همزمان برنامه رادیویی مورد نظر را نیز ضبط نمایید . هم اکنون می توانیدنرم افزار پخش و ضبط ایستگاه های رادیویی جهان RarmaRadio V2.29 را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 328 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

آیا تا به حال راجع به آی پی IP یا پلاک اینترنتی چیزی شنیده اید؟ IP مخففInternet Protocol می باشد که به معنای پروتکل اینترنت هست و بصورت خلاصه کارش این هست که برای هر فرد یک کد منحصر به فرد با توجه به کشور و ISP ها ایجاد می نماید . بسیاری از هکر ها توسط همین IP هست که شما را ردیابی و سیستم شما را هک می کنند.

همچنین توسط همین آی پی هست که کشور شما شناسایی شده و در نتیجه توسط بعضی از سایت ها مثل گوگل تحریم می شوید ، بطور مثال اگر بخواهید کروم را مستقیم از گوگل بگیرید نمی توانید و با پیغام خطای کشور شما تحریم هست رو برو می شوید .

...

محمدرضا بازدید : 241 جمعه 05 فروردین 1390 نظرات (0)

نرم افزار WinMend Disk Cleaner یک نرم افزار قدرتمند برای پاکسازی فایل های زائد و اضافه از هارد کامپیوتر می باشد . شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که با سریع ترین سرعت ممکن به پاکسازی و بهینه سازی درایو هایتان بپردازید . این برنامه توسط موتور جستجوگر حرفه ای که دارد می تواند به سرعت فایل های زائد و اضافه را از فایل های مفید و مهم شناسایی کرده و نسبت به حذف آن اقدام نماید .

از جمله توانایی های این برنامه نمایش گرافیکی از فضای پاکسازی شده و نمودار آن می باشد و همچنین شما قادر خواهید بود تا بصورت دستی و یا اتوماتیک برنامه را تنظیم نمایید و یا می توانید فقط درایو مورد نظرتان را پاکسازی نمایید . هم اکنون می توانید نرم افزار پاکسازیکامل هارد با WinMend Disk Cleaner 1.4.6 را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .


محمدرضا بازدید : 200 چهارشنبه 03 فروردین 1390 نظرات (0)
سلام خدمت دوستان هر كس ميخواد بياد تبادل لينك تا آخر عيد فرست داريد ما را با نام بهترين دانلود هاي خاور ميانه لينك كنيد آن وقت به ما خبر بدهيد تا لينكتان كنيم

محمدرضا بازدید : 165 دوشنبه 01 فروردین 1390 نظرات (0)

السلام علیک یا موسی بن جعفر

فرارسیدن سالگرد شهادت امام موسی کاظم (ع) را بر تمام مسلمانان جهان علی الخصوص شیعیان این کره خاکی تسلیت عرض می نمائیم .

به مناسبت فرارسیدن این شب عزیز ما بر آن شدیم که فایل های مداحی طی سال های ۸۶ تا سال ۱۳۸۹ را با صدای مداحان عزیز و گرامی از جمله حاج محمود کریمی و حاج منصور ارضی و دیگر مداحان گرامی در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

جهت دانلود فایل مداحی از هر مداح مورد نظر فقط کافی است بر روی فایل های زیر کلیک فرمائید .

محمدرضا بازدید : 397 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار HTMLPad محصول شرکت Blumentals بوده که یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب می باشد و با پشتیبانی کامل از زبان های برنامه نویسی وب نظیر HTML ، CSS و … به شما این امکان را می دهد که صفحات وب مورد نظرتان را به دلخواه طراحی کنید و یا آنها را ویرایش نموده و تغییراتی را به دلخواه در آنها ایجاد نمایید. این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای طراحی صفحات وب که دارای محیط پیچیده و حجم بالایی هستند، از محیطی بسیار ساده و حجم مناسبی برخودار است به طوری که در هنگام اجرا و کار با آن از کمترین فضای پردازنده سیستم استفاده می کند. شما در هنگام استفاده از این نرم افزار با مشکلی رو به رو نخواهید بود زیرا در آن تمامی ابزارهای ساخت و ویرایش صفحات وب نظیر ابزار فونت ، ابزار لایه ها ، ابزار قرار دادن تصویر و … قرار داده شده تا کاربران را به سایر نرم افزارهای مشابه بی نیاز سازد. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به داشتن قسمت Preview اشاره نمود که شما پس از کد نویسی می توانید در این قسمت صفحه ی طراحی شده را مشاهده کنید همچنین می توانید اینکار را توسط مرورگرهای نصب شده بر روی سیستم خود هم انجام دهید.

HTMLPad 2010 Pro 10.2.0.121 
طراحي و ويرايش صفحات وب با HTMLPad 2010 Pro 10.2.0.121

برخی از امکانات این نرم افزار:
- امکان طراحی و ساخت صفحات وب.
- سازگاری کامل با زبانهای برنامه نویسی تحت وب.
- امکان ویرایش صفحات وب از قبل طراحی شده.
- داشتن تمام ابزاهای طراحی و ویرایش صفحات وب.
- امکان مشاهده ی صفحه ی طراحی شده پس کد نویسی.
- استفاده ی بسیار کم از پردازنده ی سیستم در هنگام اجرا و کار.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و …

محمدرضا بازدید : 456 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار Golden Software Surfer 10.1.561 توسط شرکت Golden Software تهیه شده است و یک نرم افزار عمومی در زمینه توپوگرافی و نقشه برداری می باشد.برنامه Surfer یکی از برنامه های معروف و پرکاربرد در علوم نقشه برداری به حساب می آید. یکی از کاربردهای بسیار با ارزش این برنامه رسم نقشه های ۳ بعدی و به خصوص توپوگرافی هست.این نرم افزار مخصوص دانشجویان رشته مهندسی معدن - مهندسی عمران – زمین شناسی – جغرافیا و نقشه برداری می باشد.این نرم افزار که تحت سیستم عامل ویندوز کار می کند ، قابلیت ویژه ای در رسم توپوگرافی منطقه ای و عوارض سطحی دارد.

Golden Software Surfer ترسيم 
نقشه هاي مهندسي با كمك Golden Software Surfer 10.1.561

از جمله امکانات این برنامه :
۱) ترسیم نقشه های توپوگرافی
۲) ترسیم نقشه های هم عیار
۳) ترسیم نقشه های آنامالی و هاله های ژئو شیمی
۴) ترسیم نقشه های هیدرو گراف
۵) ترسیم نقشه های هیدرولوژی
۶) محاسبه حجم و شکل ذخایر معدنی
۷) محاسبه حجم خاکبرداری و خاکریزی
icon cool ترسيم نقشه هاي مهندسي با كمك Golden Software Surfer 
10.1.561 ترسیم نیم رخ های توپوگرافی

محمدرضا بازدید : 302 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر میشوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل هایی اجرایی مخلوط میکنند و برای قربانی ارسال میکنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته میشوند برای دزدیدن پسورد استفاده میکنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید.این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما میباشد، محافظت به صورت بلادرنگ در مقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاکسازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و … همه از ویژگی های این نرم افزار میباشد.

Anti Trojan Elite از بين بردن 
تروجان ها با Anti Trojan Elite 5.3.6 قابل حمل


محمدرضا بازدید : 227 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۵۰ والپپر زیبا و با کیفیت در موضوعات مختلف را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۰ والپپر زیبا در سایز ۱۶۸۰×۱۰۵۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

wallpaper goonagoon مجموعه 50 
والپپر بسيار زيبا با كيفيت عالي


محمدرضا بازدید : 269 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۱۵۷ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١٢۵ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

Best new icon مجموعه ١٥٧ آيكون 
زيبا و با كيفيت براي ويندوز


محمدرضا بازدید : 314 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

UP BDRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|انیمیشن به صورت دوبه فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

up دانلود دوبله فارسی انیمیشن 
بالا   Up 2009

نام انیمیشن: Up – بالا

ژانر: انیمیشن ، کمدی ،خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

حجم: ۵۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: انیمیشن درمورد پیرمردی است که در شهری بزرگ زندگی میکند و از کل جامعه فاصله گرفته است و در تنهایی به سر می برد. خانه ی کوچک او در میان آسمان خراش هایی است که هر روز بلندتر می شوند و اکنون شهرداری میخواهد خانه ی او را تخریب کند و تخلیه کند. اما پیرمرد حاضر نیست خانه اش را به هیچ وجه ترک کند به همین علت با هزاران بادکنک که به خانه اش وصل کرده است به پرواز در می آید تا سفر پر ماجرایی را آغاز کند. اما بر حسب اتفاق پسر شش ساله ی همسایه نیز با او همراه می شود و آنها در سفری به جنگل ها و طبیعت دور افتاده ماجراهای جالبی را تجربه میکنند …

محمدرضا بازدید : 180 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Rock Band 2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰ × 240 می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

Rock Band 2 بازی جدید و بسیار 
زیبای Rock Band 2 برای موبایل

محمدرضا بازدید : 237 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

TweakIE9 نرم افزاری رایگان و بسیار کم حجم برای ایجاد تغییرات مخفی و بهینه سازی تنظیمات مرورگر جدید شرکت مایکروسایت یعنی Internet Explorer 9 می باشد. امیدواریم از این برنامه مفید استفاده لازم را ببرید.

TweakIE9 پیکربندی و بهینه سازی 
مرورگر Internet Explorer 9 با TweakIE9 1.0

محمدرضا بازدید : 231 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

این بار در سایت بزرگ دانلودها ، مجموعه ۲۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر زمینه ها با کیفیت بالا بوده و شما می توانید بر روی موبایل خود استفاده و لذت ببرید.

20 240 320 مجموعه 20 والپپر 
باکیفیت و زیبا در سایز 320x240 موبایل

محمدرضا بازدید : 223 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

Windows 7 Start Orb Changer نرم افزاری کاربردی و کم حجم برای تغییر آیکون منوی استارت در ویندوز ۷ می باشد. توسط این برنامه می توانید آیکون منوی شروع ویندوز ۷ را تغییر داده و آیکون دلخواه خود را قرار دهید. همچنین شما می توانید متن دلخواه خود را برای منوی شروع جایگزین متن پیش فرض که Start می باشد نمایید.

Windows 7 Start Orb Changer 
تغییر آیکون منوی استارت ویندوز 7 با Windows 7 Start Orb Changer

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 650
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,791
  • بازدید ماه : 8,847
  • بازدید سال : 101,181
  • بازدید کلی : 2,568,339
  • کدهای اختصاصی