loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 326 شنبه 02 دی 1391 نظرات (1)

بازگردانی 
منو ستارت ویندوز 8 با نرم افزار StartIsBack v1.2.1

با نرم افزار StartIsBack قادر خواهید بود تا منوی ویندوز 8 را دوباره بازگردانی کنید. چرا که در ویندوز 8 منوی استارت وجود ندارد و از آنجایی که تقریبا تمامی کاربران و استفاده کنندگان از نسخه های مختلف ویندوز با منوی استارت آشنا هستند و جز قابلیت های اصلی ویندوز می دانند لازم است تا دوباره به این قابلیت دسترسی داشته باشند. پس با نصب این نرم افزار از منوی استارت زیبا و مورد علاقه خودتان بهره مند شوید. شما با نصب این نرم افزار براحتی می توانید از منوی استارت بهره مند شوید و تمامی مشکلاتی که در زمان نداشتن این منو داشتید را پشت سر بگذارید. این نرم افزار قادر است تا تمامی امکاناتی را که در  استارت ویندوز 7 وجود دارد را در ویندوز 8 داشته باشید و می توانید آن را بر روی تمامی نسخه های مختلف ویندوز 8 نصب کنید.

 
محمدرضا بازدید : 281 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)
نرم 
افزار مشاهده کیفیت بالای فیلم های بی کیفیت با Splash PRO 1.12.2
| نسخه جدید  Splash PRO 1.13.1 جایگزین نسخه قبلی شد|
نرم افزار Splash PRO دیگر از شر شطرنجی شدن فیلم ها ی اچ دی در هنگام پخش خلاص شوید و به راحتی تمامی فایل های صوتی و تصویری را بدون هیچ مشکلی پخش کنید. و از کیفیت بسیار بالای فیلم های خود لذت ببرید این نرم افزار فیلم های اچ دی  شما را به صورت کاملا اچ دی برای شما پخش می کند و شما می توانید فیلم هایی که در دوربین فیلم برداری خود دارید به راحتی با این نرم افزار پخش کنید و با کیفیت بسیار بالا و این نرم افزار لذت بالای تماشای فیلم های اچ دی را به شما هدیه می کند.

 

محمدرضا بازدید : 217 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه پس زمینه های گرافیکی با کیفیت Abstract Wallpapers

پس زمینه های موسوم به Abstract بیشتر به پس زمینه هایی گفته می شود که مخلوطی از طرح های گرافیکی با چاشنی از هنر است که دارای جلوه های ویژه و تصویری زیبایی هستند و به صورت ساده میتوان آنها را والپیپرهای گرافیکی نامید. در این مجموعه ۱۱۰ والپیپر گرافیکی با کیفیت بالا و رزولوشن 1600×1200 یا ۱۹۲۰×۱۲۰۰ قرار گرفته است. 

 
 
محمدرضا بازدید : 256 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
نسخه 
جدید قدرتمندترین آنتی ویروس رایگان – Avira AntiVir Premium 10.0.0.639
| نسخه جدید Avira AntiVir Premium 2013 v13.0.0.2832 جایگزین نسخه قبلی شد|

Avira Antivirus Premium 2013 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Premium 2012 دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند. لازم به ذکر است که این نرم افزار دارای حالتی به نام Game mode می باشد تا در زمان های بیخظر نظیر تماشای فیلم و بازی های کامپیوتری این حالت را فعال نموده و حافظه سیستم را آزاد نمایید. اگر میخواهید با قابلیت های جزئی تر این نرم افزار آشنا شوید ، ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

محمدرضا بازدید : 275 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
Internet Download Manager
| نسخه جدید  Internet Download Manager 6.12 Build 26 Final جایگزین نسخه قبلی شد|

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.
محمدرضا بازدید : 244 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید اینترنت سکوریتی اویرا - Avira Internet Security 
2012 12.0.0.1167 Final

| نسخه جدید Avira Internet Security 2013 v13.0.0.2832 Final جایگزین نسخه قبلی شد|

Avira Internet Security 2013 نرم افزاری بسیار کامل است که امنیت کامل کاربر در دنیای اینترنت را با ابزارهایی نظیر فایروال حفظ می نماید. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت می باشد. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ ، آنتی اسپم ، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس نیز می باشد که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد.

تفاوت دیگر این نسخه مجهز بودن نرم افزار به قابلیت Anti Bot می باشد. این قابلیت از دسترسی و کنترل هکرها روی کامپیوتر شما جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار می باشد که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند امر ضروری است. فایروال یا دیوار آتش یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری میکند و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود ، فایروال میتواند آن را کنترل نماید. قابلیت دیگر این نسخه بک آپ گرفتن از اطلاعات می باشد که میتواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه نماید.  برای اطلاعات جزئی تر میتوانید بخش قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

 

محمدرضا بازدید : 272 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود آسان و
 راحت فایلهای تورنت با نسخه جدید uTorrent 3.2.3 Final
| نسخه جدید uTorrent 3.2.3 Final جایگزین نسخه قبلی شد|

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

 
محمدرضا بازدید : 239 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

طراحی 
جواهرات با نرم افزار JewelCAD Pro v2.2.2

| نسخه جدید JewelCAD Pro v2.2.2 جایگزین نسخه قبلی شد|

یکی از صنایعی که در آن طراحی یکی از مهمترین قسمت های انجام یک پروژه می باشد صنعت جواهرات سازی می باشد. طراحی جواهرات یکی از موضوعاتی می باشد که در آن علاوه بر رعایت اصول طراحی می بایست خلاقیت بسیاری به خرج داد تا نتیجه کار برای مشتریان رضایت بخش باشد.در این پست از سایت پاتوق یو نرم افزار  قدرتمند JewelCAD Pro  که در زمینه طراحی جواهرات با ویژگی ها و امکانات متعدد برای جواهرسازان می باشد تا به کمک این نرم افزار و ابزارهای موجود در آن اقدام به طراحی و ساخت جواهرات زیبا و سفارشی مشتریان خود و شبیه سازی طرح نهایی به صورت کاملا سه بعدی نمایند. این نرم افزار قدرتمند کاربر را قادر می سازد تا جواهر مورد نظر خود را همانند محیط و واقعی طراحی و ساخته و نتیجه کار را نمایش دهد ، جواهر ساز در صورت تمایل نسبت به نتیجه کار خود می تواند طراحی خود را در محیط واقعی نیز پیاده کند.

 

محمدرضا بازدید : 128 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

حل 
مسائل ریاضی پیشرفته با نرم افزار Math Resource Studio 5.0.10.1

امروزه بسیاری از نرم افزارهای کمک آموزشی تولید شده توسط شرکت های نرم افزاری را می توان به تعداد زیادی مشاهده نمود که در امر یادگیری دروس به دانش آموزان و دانشجویان یاری می رسانند و در حل مشکلات آن ها اقدام می کنند. استفاده از نرم افزارهای مختلف در زمینه های علمی و آموزشی جایگاه خاصی را برای خود ایجاد نموده اند. به کمک نرم افزارهای مختلف موجود در این زمینه می توان بسیاری از سوالات و معادلات مختلف در زمینه های مختلفی همانند ریاضیات ، فیزیک ، حل فرمول های شیمی و ... به راحتی حل نمود. استفاده از نرم افزارهایی که به صورت استاندارد در این زمینه طراحی و تهیه شده اند توسط بسیاری از استادان به دانشجویان در رشته های تحصیلی مختلف توصیه می شود. به کمک این نرم افزارها می توان بر سرعت حل معادلات سخت که به صورت ذهنی و دستی زمان زیادی را برای رسید به جواب می گیرند افزود. Math Resource Studio نرم افزاری قدرتمند از سری نرم افزارهای کمک آموزشی در زمینه حل مسائل و معادلات ریاضی محصول شرکت Schoolhouse Technologies می باشد. توسط این نرم افزار می توان سوالات مختلف را حل نموده و به جواب آن ها دسترسی پیدا نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حل معادلات مختلف، مسائل هندسی و جبر و انجام عملیات های پیشرفته محاسباتی اشاره نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از دیگر ابزارها همانند ابزارهای سرگرمی ریاضی استفاده نمود. به کمک این نرم افزار می توان بر سرعت حل معادلات سخت که به صورت ذهنی و دستی زمان زیادی را برای رسید به جواب می گیرند افزود.

 

محمدرضا بازدید : 235 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)
در کشور یمن ناگهان در چشم کودکی نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم حک و رؤیت شد. این حادثه نیز تعجب همگان را برانگیخت و موجب شگفتی چشم پزشکان شده است و تا به این لحظه علت به وجود آمدن این وضعیت را نفهمیده اند.
 

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 633
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,774
  • بازدید ماه : 8,830
  • بازدید سال : 101,164
  • بازدید کلی : 2,568,322
  • کدهای اختصاصی