loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 429 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)

FTP Voyager

FTP Voyager یکی از کامل ترین نرم افزارهایی است که برای استفاده از پروتکل اف تی پی طراحی گردیده است . این برنامه که از تکنولوژی Drag & Drop پشتیبانی می کند به شما کمک می کند تا به سادگی یک کلیک فایلهای خود را از هارد درایو کامپیوترتان به سرور FTP انتقال دهید . یکی از ویژگی های بسیار مهم این نرم افزار توانایی انتقال مستقیم فایلهای بین دو سرور اف تی پی مجزا می باشد . با ذکر یک مثال می توان این موضوع را به بیانی ساده تر گفت . فرض نمایید که شما دو سرور اف تی پی دارید و می خواهید که یک فایل را از یک سرور به سرور دیگر انتقال دهید . به روش معمولی و با استفاده از نرم افزار های رایج می بایست در ابتدا فایل را از سرور مبدا بر روی کامپیوتر خود دانلود نموده و سپس آن را بر روی سرور مقصد آپلود کنید . انجام این کار نه تنها هزینه بر است بلکه زمان زیادی را نیز از شما خواهد گرفت .

FTP Voyager با وجود حجم بسیار پایین خود از قابلیت های بسیاری برخودار است که می تواند گزینه ی مناسب برای هر وب مستری باشد . پشتیبانی از پروتکل های SSL و SSH قابلیت انتقال فایلها در یک درگاه ایمن را برای شما به ارمغان می آورد . دیگر قابلیت این نرم افزار پشتیبانی از ایست در دانلود و آپلود فایلها می باشد . ممکن است شما قصد انتقال یک فایل حجیم را داشته باشید و زمان بر بودن این فرایند برایتان دردسر ساز باشد . تنها راه برای رهایی از این مشکل استفاده از قابلیت ریزوم می باشد که حتما تا کنون با کارکرد آن در نرم افزارهای مدیریت دانلود آشنایی پیدا کرده اید .


محمدرضا بازدید : 219 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)


http://mihandownload.com/mypic/Saeed/Baba%20leng%20deraz_Mihandownload.com.jpg

با توجه به درخواست زیاد دوستان این مجموعه قرار داده شد.


امروز یک کارتون زیبا و فوق العاده پر طرفدار برای دوستداران کارتون آماده کرده ایم.نام این کارتون بابا لنگ دراز میباشد که به تقاضای بسیاری از دوستان در سایت قرار داده شده است که دارای 35 قسمت و 1 فصل نیز بوده و هم اکنون تمامی این قسمت از میهن دانلود برای اولین بار قابل دریافت میباشد.
واتاشی نو آشیناگا اوجیسان (به ژاپنی: 私のあしながおじさん، Watashi No Ashinaga Ojisan) (به معنای «بابا لنگ‌دراز من» که با نام «بابا لنگ‌دراز» نیز شناخته می‌شود) یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۹۹۰ بر مبنای رمان بابا لنگ‌دراز جین وبستر ساخته شده است. انیمیشن بابا لنگ دراز بخشی از مجموعه تئاتر شاهکار جهان است. بابا لنگ‌دراز در سال ۱۹۹۰ جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را از آژانس فعالیت‌های فرهنگی کودکان ژاپن دریافت کرده‌است. اين انيميشن در ايران به سال ۱۳۷۲ با حذف سكانس‌های فراوانی (از تيتراژ گرفته تا متن اصلی) از شبكه‌ی دوم سيما پخش گرديد. تماشای نسخه‌ی اصلی اين انيمه برای بسياری از ايرانيان جذابيت دارد.

محمدرضا بازدید : 469 یکشنبه 15 خرداد 1390 نظرات (0)

winzip15

WinZip اولین نرم افزاری است که به منظور فشرده کردن اطلاعات پا به عرصه وجود نهاده و هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین ها در رده ی خود به شمار می آید . این برنامه به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای دلخواهتان را فشرده کرده و با کم شدن فضای اشغالی در هزینه هایی که به منظور نگهداری اطلاعات می بایست بپردازید صرفه جویی به عمل آورید . در مواقعی نیز که استفاده از اطلاعات خود نیاز داشتید می توانید تنها با چند کلیک آنها را از حالت فشردگی خارج نمایید . WinZip درکنار پشتیبانی از محبوب ترین فرمت فشرده سازی در دنیای کامپیوتر – ZIP – با قالب های دیگری نظیر CAB, TAR, gzip, UUencode, XXencode, BinHex و MIME نیز سازگار است .

محمدرضا بازدید : 179 شنبه 14 خرداد 1390 نظرات (0)

swish4max

با در اختیار داشتنSWiSH Max v4 می توانید به سادگی و با بالاترین سرعت کلیپ های فلش مورد نظر خود را بسازید . SWiSH Max v4 که مجموعه ای از قابلیت ها و ابزارهایی که یک کاربر ممکن است برای ساخت فیلم های فلش بدان ها نیاز داشته باشد در خود گنجانده است . این ابزار ها که هدف اصلی شان جذاب تر کردن انیمیشن های فلش است وظیفه دارند تا تنها با چند کلیک ساده فیلم های شما را درگون ساخته و زیبایی منحصر به فردی را به آنها بدهند .


محمدرضا بازدید : 247 شنبه 14 خرداد 1390 نظرات (0)

TurboFTP

FTP نام یکی از پروتکل های اینترنتی است که در آن کاربر با اتصال به یک سرور می تواند دانلود یا آپلود فایل را انجام دهد .لازمه ی بهره گیری از این امکان ، در اختیار داشتن ابزار مورد نیاز آن می باشد . TurboFTP نام یکی از برنامه های بسیار مفید و قدرتمند در این زمینه است و همانطور که از نامش بر می آید وظیفه ی خود را با سرعتی بسیار بالا به انجام می رساند . این کلاینت پا پشتیبانی از FTP بر روی بستر های SSL/TLS و همچنین SFTP بر روی SSH2 امکان برقراری ارتباطی ایمن میان شما و سرور را فراهم می آورد . TurboFTP که از ویندوز های ۲۰۰۰/XP/2003/2008/Vista/7 به طور کامل پشتیبانی می کند از محیطی کاربرپسند برخوردار بوده طعم شیرین قدرت در عین سادگی را بر زبانتان می نشاند .

قابلیت های کلیدی TurboFTP 6.30 Build 862 :
- اجرای فرایند های زمانبندی شده با پشتیبانی از کانکشن های مختلف
- آپلود کردن خودکار فایلها و/یا فولدر های اضافه شده در لوکال بر روی اف تی پی
- رمزگذاری نمودن ارتباط بین یوزر و سرور برای افزایش امنیت
- استفاده از تکنولوژی پیشرفته فشرده سازی اطلاعات بر پایه ی on-the-fly به منظور افزایش سرعت
- پشتیبانی از فایروال و پروکسی
- پشتیابی از فایلهایی به بزرگی ۲ گیگابایت بر روی FTAT32 و فایلهایی با بزرگی بیش از ۴ گیگابایت بر روی NTFS
- و …

محمدرضا بازدید : 221 جمعه 13 خرداد 1390 نظرات (0)

Arclab Watermark Studio

واترمارک به هر گونه نوشته یا لوگویی گفته می شود که تولیدکنندگان محتوا بر روی اثر خود اضافه می کنند تا نشان دهنده نام سازنده بوده و از کپی کردن آن و یا سواستفاده های احتمالی جلوگیری شود . یکی از مواردی که کپی رایت در آن نقض می شود عکس ها و تصاویر هستند . ممکن است شما برای خلق یک تصویر و یا تهیه یک عکس زحمات زیادی کشیده باشید و پس از تحمل تمامی این رنج ها پس از انتشار آن در وبلاگ یا سایت خود ، با سایت های زردی مواجه شوید که به سادگی آنها را کپی می کنند و با نسبت دادن خالق اثر به نام خود در واقع شما را زجر می دهند .

Arclab Watermark Studio نام نرم افزاری است کوچک اما بسیار کاربردی که به شما کمک می کند تنها با یک کلیک ساده نوشته یا متن دلخواهتان را به تصاویر به صورت شفاف بیافزایید . با این کار هم می توانید حق اثر را برای خودتان محفوظ نموده و هم از مخدوش شدن آن به وسیله ی استفاده از ابزارهای نوشتن متن بر روی تصویر که مانع از به نمایش در آمدن خود عکس به صورت کامل می شوند جلوگیری نمایید .

محمدرضا بازدید : 223 جمعه 13 خرداد 1390 نظرات (0)

AnyToISO Converter Professional

AnyToISO ابزاری است کوچک اما کامل که به کاربران خود امکان ساخت ایمیج های ISO از فایلهایشان را می دهد . ISO که به عنوان فرمت استاندارد در تهیه ایمیج شناخته شده است توسط بسیاری از نرم افزارهای رایت ایمیج و مونت کننده ها پشتیبانی می شود . این نرم افزار علاوه بر امکان ساخت مستقیم ایمیج از فایلها توانایی تهیه ایمیج از روی دیسک های DVD و CD و ذخیره ی آنها در قالب های NRG, MDF, UIF, DMG, ISZ, BIN, DAA, PDI, CDI, IMG را در اختیارتان قرار می دهد که طیف وسیعی است از گونه های مختلف ایمیج .

AnyToISO Converter Professional افزون بر قابلیت های یاده شده توانایی انجام کارهای دیگری را نیز داراست که از میان مهم ترین آنها می توان به باز کردن ایمیج های ساخته شده در فرمت های مختلف اشاره نمود که شما را از رایت آنها بر روی CD/DVD یا نصب نرم افزارهای جداگانه به منظور مونت کردن بی نیاز می سازد .

محمدرضا بازدید : 267 جمعه 13 خرداد 1390 نظرات (0)

Free Opener v1.0 Portable

Free Opener نرم افزاری است بسیار کاربردی و همانطور که از نامش بر می آید کار آن باز کردن فایلهای مختلف است . با در اختیار داشتن این برنامه جالب می توانید بسیاری از فرمت های مختلف که روزانه با آنها سروکار دارید بدون نیاز به نصب یا استفاده از نرم افزارهای مختلف باز کرده و از محتوا و اطلاعات آنها استفاده کنید . از فایلهای آفیس نظیر DOC/DOCX, XLS/XLSX, CSV گرفته تا فرمت های ویدیویی نظیر AVI, WMV, FLV, MPG, MOV و فرمت های صوتی MP3, WMV, MID, WAV و حتی تصاویر PNG, JPEG, BMP, GIF, TIFF, ICO همگی از جمله ی فرمت هایی هستند که با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی یک کلیک همه ی آنها را باز کنید . این برنامه که به صورت پرتابل ارایه شده است می تواند به کپی شدن بر روی حافظه های قابل حمل شما نظیر فلش مموری ، در مواقعی که با کامپیوتری به جز رایانه خود کار می کنید بتوانید از فایلهای مختلفی که بر روی آنها ذخیره شده است استفاده کنید . علاوه بر فرمت های یاده شده بیش از ۷۰ فرمت مختلف دیگر نیز توسط Free Opener قابل باز گشایی هستند که از میان آنها می توان به نمونه های دیگری نظیر فایلهای کد ( java و PHP ) ، فتوشاپ ( PSD ) ، پاورپوینت ، آرشیو های فشرده ، آیکون و … اشاره نمود .


محمدرضا بازدید : 237 جمعه 13 خرداد 1390 نظرات (0)

summer

چند روزی بیشتر تا رسیدن فصل گرما ، تابستان نمانده است و اگر شما از دسته ی گرافیست ها و طراحان کامپیوتری باشید حتما به طرح های مربوط به این فصل نیاز پیدا خواهید کردید . مجموعه وکتوری که امروز در دانلود کده فراهم آورده ایم شامل ۵ تصویر وکتور استوک با فرمت EPS است که می تواند به شما در ساخت تصاویری زیبا با مضمون فصل گرما و تابستان کمک کند .


محمدرضا بازدید : 241 پنجشنبه 12 خرداد 1390 نظرات (0)

آخرین ورژن آنتی ویروس قدرتمند نود 32 به تازگی با نام ESET NOD32 Antivirus 5.0.65.0 Beta به بازار عرضه شده است. این نسخه از آنتی ویروس نود 32 در واقع نسخه ی آزمایشی می باشد ولی کاربرد های نسخه ی اصلی را دارد.

دانلود آخرین ورژن نود 32 - ESET NOD32 Antivirus 5.0.65.0 Beta

قابلیت های کلیدی آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus 5.0.65.0 Beta:

بدو دانلود

محمدرضا بازدید : 401 چهارشنبه 11 خرداد 1390 نظرات (19)

نسخه 2.0

mvUSBSecure نرم افزاری قوی در یافتن تهدیدهای موجود در حافظه های فلش و... و غیرفعال کردن سریع آنها قبل از هر گونه اقدامی.
این ابزار این امکان را برای کاربرش فراهم می آورد تا بتواند از چند روش برای غیرفعال کردن تهدیدهای موجود در ویندوز و حافظه های قابل حمل استفاده کند، 

[افزونه ها]
- ابزار ظاهر سازي زنده ي  فايل هاي مخفي افزوده شده است
- ابزار مديريت منوهاي راست کليک افزوده شده است
- ابزار حذف تهديدهاي زمانبندي شده افزوده شده است
- ابزار در انتظار حذف افزوده شده است
- ابزار دريافت پيام هاي امنيتي مولف افزوده شده است
- ابزار گزارش گيري برنامه بهينه سازي شده است
- دکمه "بعدا حذف شود" به فرم هاي پوشه هاي يافت شده ، فايل هاي مشکوک و تهديدهاي آشکار شده و ... افزوده شده است
- منوي کليک وسط فرعي دسترسي و کنترل سريع پردازش ها اضافه شده است که با فشار دادن کليک وسط موس بر روي نوار قرمز رنگ برنامه يا آيکون برنامه (موجود در کنار
ساعت) ظاهر ميشود
- آشکارسازي تهديد هاي موجود در حافظه هاي متصل شده بهينه تر شده است
- امکان انجام عمليات سريع بر روي فايلها با کشيدن آنها بر روي نوار قرمز رنگ برنامه
- گزينه "فايل هاي مخفي" به فيلتر هاي بخش اتوران موجود در ابزار بهينه سازي ويندوز افزوده شده است
و...


[تعميرات]
مشکلاتي در فيلتر کردن بخش پردازش هاي موجود در ابزار بهينه سازي ويندوز وجود داشت که برطرف شد

چند عدد از نکات کلیدی:
- امکان انتخاب چند روش برای غیرفعال کردن ویروس و سایر تهدیدها (حذف تهدید، یا غیرفعال کردن تهدید بدون حذف آن) (قابل تنظیم به چندین روش از جمله خودکار و دستی)
- ابزار تعمیر مشکلات اساسی ریجستری (به دوصورت خودکار و دستی)
- اسکن سیستم (اسکن نقاط بحرانی سیستم، به دوصورت خودکار و دستی)
- بهینه سازی ویندوز
- ظاهر سازی فایل های مخفی شده (به دوصورت هوشمند خودکار و دستی)
- امکان تنظیم برنامه برای دو دسته کاربران مبتدی و حرفه ای
-
ابزار تعمیر فایروال ویندوز (به دوصورت خودکار و دستی)

- ابزار گزارشگیری از رخدادها
- ...

محمدرضا بازدید : 261 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

CloneDVD mobile

با پیشرفت تکنولوژی گوشی های کارامدی به بازار عرضه شده اند که دارای ویژگی هایی نظیر رزولوشن بالای تصاویر و حافظه های زیاد می باشند که هر فردی را وسوسه می کند تا به جای تماشای فیلم های مورد علاقه اش در کامپیوتر و یا سایر دستگاههای پخش در موبایل خود به نظار نشسته و لذت ببرند اما این راه با یک ناهمواری رو به روست و آن چیزی نیست جز عدم پشتیبانی فرمت ها . خوشبختانه برای رفع این مشکل نرم افزارهای تبدیل فرمت زیادی طراحی و ساخته شده اند که امروز قصد معرفی یکی از محبوب ترین های آنها را داریم .

این نرم افزار که CloneDVD mobile نام دارد یکی از محصولات شرکت نام آشنای Clone می باشد که همانند سایر نرم افزارهای این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند تمامی نیازهایی که در زمینه تبدیل فرمت ها دارید برطرف نماید . با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست هر گونه فیلمی را که می خواهد در هر فرمتی ، در گوشی موبایل و یا دستگاه های پخش پرتابل نظیر PSP ، iPod ، iAudio و … ببینید . با در اختیار داشتن این نرم افزار دیگر هیچ گاه حسرت همخوانی نکردن فرمت فیلم مورد نظرتان با فرمت های پشتیبانی شده توسط دستگاه پخش خود را نخواهید خورد چرا که CloneDVD mobile با دستانی پر به خدمت شما در آمده و توانایی تبدیل هر فرمتی به فرمت های مخصوص پلیر های پرتابل را داراست . این نرم افزار که از محیطی کاربرپسند بهره مند است با به کارگیری تکنولوژی های استفاده شده از ساخت نرم افزار دیگر این شرکت با عنوان Elby’s CloneDVD و نیز پروژه ی اپن سورس FFmpeg ، موتور تبدیلی قدرتمند را به ارمغان آورده است که دارای سرعتی باورنکردنی می باشد .

بدو دانلود


محمدرضا بازدید : 289 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

Bibble Professional

آیا به عکاسی علاقه مند هستید و یا این هنر ، حرفه ی شماست ؟ آیا از تصاویر زیادی در کامپیوتر خود نگهداری می کنید و قصد دارید تا سروسامانی به آنها ببخشید اما حجم بسیار بالای آنها و به طبع زمان زیادی که می طلبد شما را از انجام این کار منصرف می سازد ؟
امروز قصد معرفی نرم افزاری را در دانلود کده به شما داریم که این امکان را می دهد تا به سادگی و در کم ترین زمان ممکن عکس های دیجیتال تان بهینه سازی کرده و آنها را سازماندهی نمایید . با این برنامه شما خواهید توانست به صورت گروهی کارهایی نظیر تنظیم رنگ تصاویر و یا تبدیل را انجام داده تا آنها را برای پروسه هایی نظیر پرینت ، ارسال با ایمیل و انتشار در وب آماده سازید .

این نرم افزار که Bibble Professional نام دارد از ۳ بخش مجزا تشکیل شده است :‌ مدیریت دارایی ها ( تصاویر ) ، ویرایش و خروجی ها .به طور مثال Asset Management یا همان مدیریت تصاویر وسیله ای است برای ساخت کاتالوگ از عکس های دیجیتال شما که فایلهای مستر نیز نامیده می شوند و امکاناتی نظیر نمایش یا اضافه کردن متا-دیتا به هریک به منظور سازماندهی برای دسترسی سریع تر به فایلها و تصاویر در آینده . بهره گیری از فناوری Meta-data روشی کارآمد در دستیابی به نتایج مورد نظر از میان صدها و یا هزاران تصاویر ذخیره شده بر روی هارددیسک می باشد که می تواند سرعت عمل شما را تا حد بسیاری افزایش دهد . بنابراین Bibble Professional 5 می توان تمامی نیازهایی که برای سازماندهی و ساخت کاتالوگ از تصاویر دارید را یک تنه برطرف نماید . در ادامه می توان به بخش دیگر این برنامه که Output Generation یا همان ایجاد خروجی اشاره نمود که وظیفه ی آن ساخت فایهای جدیدی است که خواهید توانست از آنها پرینت گرفته و یا در پهنه ی وب انتشار دهید .

 

محمدرضا بازدید : 317 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

Lingobit Localizer Enterprise

Localizer Enterprise نام نرم افزاری است که توسط کمپانی Linkgobit طراحی گشته و کاربرد آن محلی سازی اپلیکیشن های ساخته شده تحت زبان های برنامه نویسی MFC ، .net ، Delphi و جاوا می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن ریسورس برنامه هایتان را ترجمه نمایید . بدین ترتیب خواهید توانست به سادگی پیش نمایش برنامه نوشته شده ی خود را ببینید و در صورت نیاز تغییراتی در آن انجام دهید . هنگامی که ترجمه تکمیل شد این نرم افزار یک نسخه محلی از برنامه شما ساخته و برایتان ذخیره می کند بی آنکه هیچ گونه نیازی به تغییر کد ها داشته باشید .

طراحی و محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای است که هم افرادی که به صورت فردی برنامه نویسی می کنند تونایی استفاده از آن را خواهند داشت و هم آنهایی که گروهی و در قالب شرکت ها به این کار مشغول هستند . یکی از نکات جالب توجه در Localizer Enterprise قابلیت ذخیره به عنوان فایل پروژه می باشد و این بدین معنی است که شما خواهید توانست در هر مقطع زمانی قبل یا بعد از اتمام کار امکان ادامه ویرایش ها را از آنجایی که ذخیره کرده اید ، داشته باشید .

 

 

محمدرضا بازدید : 313 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)
  • 8 خرداد 1390

Ecodsoft Keylogger

آیا تا کنون به فکر این افتاده اید که فعالیت کاربران یک رایانه را تحت نظر خود گرفته تا از کارهایی که در نبود شما صورت می گیرد آگاهی پیدا کنید ؟ اگر چنین بوده باشد اکنون با وجود نرم افزار Ecodsoft Keylogger هیچ فاصله ای با رویایتان نخواهید داشت چرا که به وسیله ی این برنامه می توانید تمامی کارهایی را که انجام شدهمشاهده کنید . کافیست تا نرم افزار را نصب کرده و در اولین اجرا مستر پسورد را وارد کنید تا تمامی تنظیمات پایان پذیرفته و جاسوسی شروع شده باشد !

Ecodsoft Keylogger می تواند اطلاعاتی نظیر استفاده های انجام شده از پورت USB ، پیغام های رد و بدل شده توسط مسنجر هایی نظیر یاهو مسنجر و MSN مسنجر ، سایت های بازدید شده به خصوص فیس بوک ، پرینترها و در ابعادی بزرگتر تهیه اسکرین شات از کارهای انجام شده و حتی کلیک های ماوس نیز باشد .
امنیت این برنامه در رنج بسیار بالایی قرار دارد به طوری که پس از نصب هیچ گونه رد پایی در برنامه های نصب شده All Program یا دسکتاپ باقی نگذاشته و اجرای آن نیز به صورت مخفی است و کاربر هنگامی که این نرم افزار در حال جاسوسی کردن از اوست به هیچ عنوان نه پنجره ای را می بیند و نه آیکونی کنار ساعت و تنها راه فعال سازی آن استفاده از کلیدهای ترکیبی Alt+Ctrl+Shift+Z می باشد . پس اگر نگران بودید که کسی از جاسوسی کردن توسط شما آگاه شود قطعا آسوده خاطر شده اید !

 پارس بلاگ

 

 


محمدرضا بازدید : 373 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (3)

نام کارتون به دنبال رئيس

است

اين کارتون کوتاه 3 دقيقه است
سازنده ي اين کارتون محمد رضا واژدي (نویسنده ی وبلاگ) است
:موضوع
شخصي به نام فرانک که پليس است به دنبال سر دسته ي خلافکاران در جسته جو است
او مجبور مي شود سرباز ها يي که سر راه خود است از بين ببرد تا به رئيس دست پيدا کند
نقش کوتلاس اصلي يعني فرانک به عهده مي گيرد

Download

محمدرضا بازدید : 315 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

ESET SysRescue CD

شرکت امنیتی ESET یکی از به نام ترین کمپانی های نرم افزاری می باشد که سالهاست وظیفه ی تامین امنیت کاربران بسیاری را به عهده گرفته است . در این زمینه محصولات متفاوتی را عرضه کرده که هریک اختصاص به بخشی خاص داشته و البته بیشتر محبوبیت این شرکت به دلیل قدرت بالای آنتی ویروس هایش می باشد . اما گاهی اوقات برخی ویروس ها آنقدر مهندسی شده و پرقدرت طراحی که آنتی ویروس ها را غیرفعال کرده و عملا وجود آنها را بی اثر می سازند . با به روی کار آمدن چنین بد افزارهایی کمپانی های امنیتی به خصوص ESET درصدد ساخت نرم افزاری برآمدند که بتواند با ساخت شرایطی ایمن اقدام به حذف ویروس ها ، تروجان ها و سایر بد افزارها نماید .

 

ESET SysRescue CD نام ابزاری است که در بین کاربران با عنوان دیسک نجات ESET شناخته شده و وظیفه ی آن اینست که با اجرا شدن به صورت بوت ، از شر ویروس هایی که به دلیل قدرت بالا در محیط ویندوز باعث بروز اختلال در عملکرد نرم افزارهای امنیتی نظیر NOD32 می شوند ، خلاص شده و بتواند وظیفه ی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد . نکته ی قابل توجهی که در دیسک نجات ای-ست وجود دارد سرعت بسیار بالایی است که در اسکن نمودن فایلها به ارمغان می آورد و شما می توانید تنها در چند دقیقه ، کامپیوترتان را از بدافزارها پاکسازی نمایید . کافیست تا فایل ایمیج این دیسک را پس از دانلود بر روی یک CD یا DVD رایت کرده و در مواقع ضرور آن را بوت کنید . به همین سادگی می تواند پشت هر ویروسی را به خاک زده و امنیت کامل را تجربه نمایید .

لازم به ذکر است برای بوت کردن دیسک کافیست تا پس از روشن نمودن کامپیوتر یا ری-استارت کردن آن دکمه هایی نظیر F9 ،  F12 و یا … که در هر مادر بورد متفاوت است را فشرده تا لیست دستگاه های بوت بالا آمده و گزینه ی مربوط به درایور دیسک نوری را انتخاب کنید تا دیسک نجات اجرا شود .

ESET SysRescue CD که در مبنای ساخت آن از نرم افزار ESET Smart Security Business Edition استفاده شده است امکان استفاده در ویندوز های XP/2000/Vista/7 را برایتان فراهم می سازد و نسخه ی پیش رو که دارای آخرین آپدیت ها تا تاریخ ۲۰ دی ۱۳۸۹ می باشد می تواند با قدرت به جنگ با بدافزارها برود .

 

 

محمدرضا بازدید : 301 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

Xilisoft PowerPoint to Video Converter

پاورپوینت یکی از نرم افزارهای محبوب گنجانده شده در بسته آفیس مایکروسافت می باشد که به کاربران خود این امکان را می دهد تا فایلهای مدیای مورد نظرشان را به سادگی و نیز به صورت پویا طراحی کنند . به دلیل همین محبوبیت بالا تا کنون پاورپوینت های بسیاری طراحی و منتشر شده اند که می تواند از دریای اینترنت آنها را بگیرد و استفاده نمایید . تا اینجای کار همه چیز خوب است اما هنگامی که قصد به نمایش در آوردن آنها را در جایی که نرم افزار اصلی نصب نشده داشته باشید متوجه خواهید شد که تنها با فایلهای بی مصرفی مواجه هستید که هیچ راهی برای استفاده شان وجود ندارد .

 

Xilisoft PowerPoint to Video Converter Business نام یک برنامه بسیار جالب و کاربردی است و از سوی کمپانی Xilisoft که دستی در ساخت برنامه های تبدیل دارد طراحی و منتشر شده است که با استفاده از آن می توانید به سادگی چند کلیک ، فایلهای پاورپوینت خود را در قالب های تصویری که امکان پخش در دستگاه های مختلف را دارا هستند تبدیل نمایید . با این نرم افزار خواهید توانست فایلهای PPT را در قالب های HD یا SD به فرمت هایی نظیر AVI ، AVC ، WMV و FLV تبدیل نمایید . بدین ترتیب زمینه بهره برداری از این فایلهای مدیا را در دستگاه های مختلف دارا خواهید بود و می توانید از محتوای آنها بهره بجویید .

 

محمدرضا بازدید : 365 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

Net Monitor for Employees Professional

Net Monitor for Employees Professional نام ابزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به تماشای صفحه نمایش کامپیوترهایی که به شبکه ی شما متصل هستند ، بنشینید . بدین ترتیب اگر خواهان این هستید که فعالیت کارمندان یا کاربران شبکه خود را زیر نظر گرفته تا از این راه سدی بر موج اتلاف وقت و سرمایه ی خود بسازید ، کار دشواری در پیش رو نخواهید داشت . نکته ی قابل توجه در این نرم افزار که باعث نمایش تفاوت آن با نسخه های مشابه می شود امکان کنترلی است که برای ادمین فراهم خواهد آمد و این بدین معنی است که مدیر شبکه توانایی کنترل هر یوزر را از طریق ریموت در اختیار داشته و می تواند از ماوس و کیبورد خود به عنوان ماوس و کیبورد یوزرش استفاده کند .

اگر فکر می کنید که کنترل یوزر ها توسط Net Monitor for Employees Professional به همینجا ختم شده و تنها هنگامی که در شبکه حضور دارید امکان پذیر خواهد بود ، سخت در اشتباه هستید چرا که با قابلیت ضبط اسکرین ها حتی زمانی هم که به سرکشی از فعالیت کارمندان خود مشغول نیستید ، روح شما آنجا خواهد بود و نخواهد گذاشت به همین سادگی کنترل اوضاع از دستانتان خارج گردد . ویژگی دیگری که در این نرم افزار گنجانده شده است ، امکان ارسال پیغام برای یوزری خاص و یا نیز قفل / باز کردن سیستم او می باشد که از این طریق دیگر هیچ گونه کنترلی نیست که شما در اختیارش نداشته باشید .

این برنامه از شبکه هایی که تحت بستر های اینترنت ، LAN ، WLAN یا حتی VPN طراحی شده اند به طور کامل پشتبانی کرده و می تواند به سادگی نصب و اجرا گردد .

 

محمدرضا بازدید : 333 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

محافظ صفحه طبیعت

اسکرین سیور ها اکنون نه تنها به عنوان یک محافظ صفحه بلکه به عنوان یک برنامه برای رفع خستگی حاصل از کار با کامپیوتر نیز می بایست وظیفه ی خود را انجام دهند . حال برای رسیدن به آرامش و روحیه ی شاداب چه چیزی بهتر از تماشای طبیعت و گوش دادن به صدای آب و پرندگان وجود خواهد داشت ؟

مجموعه ای که امروز برایتان فراهم آورده ایم ۱۹ اسکرین سیور بسیار جذاب هستند از طبیعت که هر یک با محیطی که برایتان فراهم می آورد می تواند ماشینی باشد برای سفر به نقاط بکر و زمینه ساز آرامش .

 

 

محمدرضا بازدید : 279 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

Xilisoft Photo to Flash

اگر شما نیز عکس هایی که با دوربین دیجیتال خود گرفته اید را بر روی کامپیوتر ذخیره می کنید حتما تا به حال این فکر به ذهنتان رسیده است که یک آلبوم بسیار زیبا از آنها ساخته تا هنگامی که قصد دیدن آنها و یا نمایش به سایرین را داشته باشید ، این کار در محیطی جذاب و خیره کننده انجام پذیرد . یکی از بهترین راهها استفاده از تکنولوژی فلش می باشد چرا که با دارا بودن قابلیت های فراوان این فرمت ، امکان مانور بسیاری برای نحوه نمایش و افکت گذاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت ؛ اما معمولا چیزی که افراد را از این آرزو دور می سازد عدم آشنایی با فناوری فلش می باشد .

 

امروز قصد معرفی نرم افزاری را به شما داریم که به وسیله ی آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر آلبوم های دیجیتالی منحصر به فرد و جذاب بسازید . این برنامه که Xilisoft Photo to Flash محصولی است جدید از کمپانی قدرتمند Xilisoft که ید طولایی در ساخت نرم افزارهای مولتی مدیا و تبدیل کننده دارد . با وجود این برنامه دیگر آرزوی ساخت آلبوم های فلش همانند گذشته در دور دست ها به نظر نرسیده و این امکان را به شما می دهد که تنها با چند کلیک ماوس ، انتخاب تصاویر مورد نظر و همچنین گزیدن افکت و قالب های مورد علاقه ، خروجی فلش از آلبوم عکس خود را تنها در چند ثانیه ذخیره کنید . فرمت هایی که می توانید در ساخت اسلاید شو خود از آنها استفاده کنید عبارت اند از jpg ، jpeg ، png ، gif ، bmp ، tiff ، xbm و xpm که علاوه بر خروجی SWF در قالب های XML و HTML نیز می توان ذخیره نمود . امکان سفارشی سازی موزیک بکگراند ، سکانس های نمایش هر تصویر و تمپلیت های فلش بسیاری که در Xilisoft Photo to Flash گنجانده شده است می تواند شما را به آنچه در سر می پرورانید ، نزدیک تر کند .

 

 

محمدرضا بازدید : 353 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

Windows-7

پس از مدت ها انتظار نسخه نهایی RTM مربوط به سرویس پک ۱ ویندوز سون و ویندوز سرور ۲۰۰۸ در اینترنت انتشار پیدا کرد . این ویرایش که بنا به خبر بسیاری از سایت های نرم افزاری معتبر به طور رسمی از تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۱ مطابق با ۲۸ دیماه ۱۳۸۹ در وب سایت مایکروسافت قرار خواهد گرفت را می توانید هم اکنون از سایت دانلود کده ، دانلود کنید .

اگر شما نیز از دسته ی کاربرانی هستید که از سیستم عامل های یاد شده استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنیم با دانلود این سرویس پک و نصب آن بر روی ویندوز خود ، امنیت ویندوزتان را در مقابل مشکلات و حفره های امنیتی که پیش از ارایه این ویرایش وجود داشت ایمن سازید .
برای آن دسته از کاربرانی که تا کنون از سرویس پک ها به طور جداگانه استفاده ننموده اند لازم به ذکر است که نحوه استفاده بسیار ساده بوده و تنها کافیست تا فایل را پس از دانلود همانند نرم افزار های عادی نصب نمایید .

سرویس پک ۱ ویندوز سون همانند خود ویندوز در دو ویرایش ۳۲ بیتی ( X86 ) و ۶۴ بیتی ( X64 ) ارایه شده است که می توانید متناسب با نوع ویندوز نصب شده بر روی سیستم تان آن را دانلود کنید . در ادامه اطلاعات کاملی نسبت این ویرایش ها قرار داده ایم که می توانید مطالعه فرمایید .

 

محمدرضا بازدید : 291 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

Realtek Ethernet Drivers

Realtek نام یک شرکت سخت افزاری قدرتمند می باشد که سازنده ی قطعاتی نظیر کارت صدا و کارت شبکه می باشد که به لطف کیفیت بالای محصولاتش مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است . این کمپانی که برای بالابردن سطح عملکرد محصولاتش و سازگاری آنها با سیستم عامل ها و برنامه های جدید آپدیت های آنها را به طور منظم منتشر می کند به تازگی نسخه ی جدیدی از درایور های کارت شبکه یا همان Ethernet Drivers را برای سیستم عامل های ME ، ۹۸ ، ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و سون منتشر ساخته که می توانید به صورت رایگان و متناسب با سیستم عامل خود از دانلود کده ، دانلود نمایید .

 

محمدرضا بازدید : 301 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

Ecodsoft Keylogger

آیا تا کنون به فکر این افتاده اید که فعالیت کاربران یک رایانه را تحت نظر خود گرفته تا از کارهایی که در نبود شما صورت می گیرد آگاهی پیدا کنید ؟ اگر چنین بوده باشد اکنون با وجود نرم افزار Ecodsoft Keylogger هیچ فاصله ای با رویایتان نخواهید داشت چرا که به وسیله ی این برنامه می توانید تمامی کارهایی را که انجام شدهمشاهده کنید . کافیست تا نرم افزار را نصب کرده و در اولین اجرا مستر پسورد را وارد کنید تا تمامی تنظیمات پایان پذیرفته و جاسوسی شروع شده باشد !

Ecodsoft Keylogger می تواند اطلاعاتی نظیر استفاده های انجام شده از پورت USB ، پیغام های رد و بدل شده توسط مسنجر هایی نظیر یاهو مسنجر و MSN مسنجر ، سایت های بازدید شده به خصوص فیس بوک ، پرینترها و در ابعادی بزرگتر تهیه اسکرین شات از کارهای انجام شده و حتی کلیک های ماوس نیز باشد .
امنیت این برنامه در رنج بسیار بالایی قرار دارد به طوری که پس از نصب هیچ گونه رد پایی در برنامه های نصب شده All Program یا دسکتاپ باقی نگذاشته و اجرای آن نیز به صورت مخفی است و کاربر هنگامی که این نرم افزار در حال جاسوسی کردن از اوست به هیچ عنوان نه پنجره ای را می بیند و نه آیکونی کنار ساعت و تنها راه فعال سازی آن استفاده از کلیدهای ترکیبی Alt+Ctrl+Shift+Z می باشد . پس اگر نگران بودید که کسی از جاسوسی کردن توسط شما آگاه شود قطعا آسوده خاطر شده اید !

بدو دانلود

محمدرضا بازدید : 251 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

Lingobit Localizer Enterprise

Localizer Enterprise نام نرم افزاری است که توسط کمپانی Linkgobit طراحی گشته و کاربرد آن محلی سازی اپلیکیشن های ساخته شده تحت زبان های برنامه نویسی MFC ، .net ، Delphi و جاوا می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن ریسورس برنامه هایتان را ترجمه نمایید . بدین ترتیب خواهید توانست به سادگی پیش نمایش برنامه نوشته شده ی خود را ببینید و در صورت نیاز تغییراتی در آن انجام دهید . هنگامی که ترجمه تکمیل شد این نرم افزار یک نسخه محلی از برنامه شما ساخته و برایتان ذخیره می کند بی آنکه هیچ گونه نیازی به تغییر کد ها داشته باشید .

طراحی و محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای است که هم افرادی که به صورت فردی برنامه نویسی می کنند تونایی استفاده از آن را خواهند داشت و هم آنهایی که گروهی و در قالب شرکت ها به این کار مشغول هستند . یکی از نکات جالب توجه در Localizer Enterprise قابلیت ذخیره به عنوان فایل پروژه می باشد و این بدین معنی است که شما خواهید توانست در هر مقطع زمانی قبل یا بعد از اتمام کار امکان ادامه ویرایش ها را از آنجایی که ذخیره کرده اید ، داشته باشید .

بدو دانلود

hajm

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 8,901
  • بازدید سال : 101,235
  • بازدید کلی : 2,568,393
  • کدهای اختصاصی