loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 153 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

افزایش بی نظیر سرعت کامپیوتر توسط نرم افزار PC Cleaner Pro 2013 
11.13.3.17

توسط نرم افزار PC Cleaner Pro می توانید از داشتن آنتی ویروس ها و فایر وال های پر قدرت و و البته سنگین لذت ببرید. توسط این نرم افزار می توانید ورودی های غیر مفید و بلا استفاده را از رجیستری ویندوز حذف نمایید. با نصب این نرم افزار ، فایل های قدیمی دیگر در رایانه ی شما جا خوش نمی کنند .سریعترین راه برای تنظیم تنظیمات سیستم و بهینه سازی آن می تواند گزینه ای مانند این نرم افزار باشد.حداکثر عملکرد و سرعت رایانه ی خود را مشاهده خواهید کرد.

 

محمدرضا بازدید : 227 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوتبال 2013 جاوا - Real Football 2013

بازی Real Football از جمله بازی های معروف و پرطرفداری میباشد که چندین سال است به طور مداوم توسط شرکت Gameloft عرضهن می گردد . نسخه جاوای این بازی در بین دیگر رقبای، یکی ای بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود. این بازی برای صفحات با رزولوشن ۱۲۸*۱۲۸ مناسب است.


محمدرضا بازدید : 191 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب و فکری مهندسی پل برای آندروید - Bridge 
Architect 1.2.7

در این پست از پاتوق یو با بازی فوق العاده جذاب و فکری Bridge Architect همراه شما عزیزان هستیم. هدف شما ساخت پلی است که دارای مقاومت کافی برای عبور تعدادی اتومبیل باشد. به شما تعدادی ابزار داده می‌شود و شما باید پل خود را با ابزار موجود بسازید و سپس آن را تست نمایید و نهایتاً آن را برای عبور چندین ماشین آماده کنید. این بازی از موتور فیزیکی قدرتمندی بهره می‌برد، همچنین بازی دارای قابلیت‌ رسم پل با قلم است. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.


محمدرضا بازدید : 203 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

مدیریت 
کامپیوتر از راه دور و توسط گوشی آندرویدی شما با نرم افزار Remote Desktop
 Client v4.0

هنگامی که اتصال با نرم افزار Remote Desktop Client برقرار شود، به شما موس و صفحه کلید نشان داده می شود و همچنین تمامی اتفاقات برای شما به صورت آنلاین نشان داده خواهد شد. شما می توانید به راحتی کامپیوتر خود را بدون اینکه از دسترسی به فایل های خود محروم شوید ترک نمایید و ایمیل ها و نرم افزارهای مورد علاقه ی خود را از طریق موبایل خود اجرا نمایید. این نرم افزار از Remote Dekstop Protocol (RDP) برای برقرار ارتباط استفاده می نماید.


محمدرضا بازدید : 129 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

تبدیل آسان فرمت های صوتی و تصویری با نرم افزار 4Media Video 
Converter Ultimate 7.7.1.20130115

باید گفت نرم افزار 4Media Video Converter Ultimate امکان تبدیل فرمت های HD را دارد و در کنار آن از فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, WMV, VOB, DAT, MKV, H.264/AVC, DivX, XviD, RM, MOV, 3GP, FLV, SWF, MP3, AAC, AC3, M4A, WAV, WMA پشتیبانی کامل دارد و میتواند بین انها تبدیل فرمت را انجام دهد. از طرفی اقدام چندین عکس یا ویدیو و تبدیل آنها به یک ویدیو به همراه افکت های مختلف میتواند ابزار بسیار مفیدی باشد. اضافه کردن زیرنویس به فیلم ها در حین تبدیل فرمت و همچنین بریدن قسمتی از فیلم و استخراج صدا و عکس از ویدیوها و تبدیل فایل ویدیوی به چندین فایل دیگر ، اضافه نمودن متن و افکت های ویدیوی به فیلم از دیگر امکانات ریز و درشت این نرم افزار کامل است.


محمدرضا بازدید : 181 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

قفل 
گذاری روی برنامه های آندروید با نرم افزار Smart App Lock

نرم افزار Smart AppLock را بی شک به عنوان یکی از بهترین نرم افزار امنیتی اندروید میتوان نام برد که قابلیت محرمانه ماندن اطلاعات شخصی شما رو به خوبی فراهم می کند. این برنامه‌ به‌طور جداگانه برای ورود به هر برنامه رمزی از کاربر درخواست می‌کند و از ورودهای ناخواسته به برنامه‌هایی نظیر Mail،‌ Contcts، Messages و… جلوگیری می‌کند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 9 مگابایت
پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

محمدرضا بازدید : 253 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود تم متفاوت و حرفه ای آندروید - Vire Launcher Premium 
v1.6.4.1.6

تم جلوه های ویژه ۳بعدی را به تمامی گوشی های موبایل تحت اندروید عرضه می نماید. از ویژگی های این تم می توان به شخصی سازی تم، فولدرهای متناسب با نیاز شما، تغییر سایز اجزای تم به طور حرفه ای و … اشاره نمود. شما برای اجرای این تم نایز به اندروید ۲٫۲ به بالا دارید.Vire Launcher Premium به شما اجازه می دهد تا از یک تم کاملا بر اساس نیازهای شخصی شما لذت ببرید! این تم سریع، دوستانه و روان باعث می شود تا گوشی اندروید شما هرچند که قدیمی باشد، بسیار به روز و حرفه ای به نظر برسد.


محمدرضا بازدید : 175 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود 
نرم افزار مدیریت و بهینه ساز در ویندوز 7 - Windows 7 Manager 4.1 Final
| نسخه جدید Windows 7 Manager 4.2.4 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
مطمئنا ویندوز 7 با ارائه رسمی خود توانست نام خود را به عنوان یکی از موفق ترین ها از نسل های مختلف سیستم عامل ویندوز تبدیل شود. این سیستم عامل نسل جدید توانست تا شکست های ویندوز ویستا  را به دست فراموشی بسپارد و امروز اکثر کاربران از این سیستم عامل  استفاده می کنند چون سرعت بسیار مناسبی دارد و با اکثر سخت افزارها هم به راحتی هماهنگ می شود ؛ این در حالی است که به مراتب بسیار پایدار هم عمل می کند اما بازهم ایراداتی به آن وارد است که می توان این ایرادات کوچک را هم با نرم افزارهای مختلف جبران کرد. Yamicsoft Windows 7 Manager نام نرم افزاری قدرتمند که برای سیستم عامل ویندوز 7  طراحی شده تا بتواند کم و کسری های این ویندوز را تا حدود زیادی جبران کند. بهینه سازی  و حذف فایل های اضافی می تواند نقش مهمی را در افزایش کارآیی این ویندوز ایفا کند. این system utility قدرتمند با ترفند های مختلف که مجموع آن ها به 30 تابع می رسد نهایت کارآیی را به کاربران هدیه دهد. بخش های مختلف Yamicsoft Windows 7 Manager به 7 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که به شرح ذیل هستند.

 

Information : در این بخش کاربر می تواند اطلاعات دقیق و صحیح سیستم خود را اعم از سیستم عامل و اطلاعات مربوط به آن و همچنین انواع اطلاعات مربوط به سخت افزارها را به نمایش درآورد. نمایش اطلاعاتی از کارآیی سیستم و فعالیت هایی که پردازنده و حافظه رم از خود نشان می دهند از خصوصیات این مرحله از نرم افزار است.
Optimizer : این بخش از نرم افزار یکی از قابلیت های مهم و کلیدی است که با استفاده از آن کاربر می تواند با یک بهینه سازی کلی سیستم از حافظه رم گرفته تا پردازنده اصلی سیستم و همچنین موتور گرافیکی نهایت کارآیی را به دست بیاورد.
Cleaner : این امکان هم تا حدود زیادی به همان افزایش کارآیی شبیه است اما عملکرد آن اندکی متفاوت خواهد بود و به جای این که به صورت مستقیم عمل کند با پاکسازی سیستم و فایل های اضافی در بخش های مختلف به کارآیی بهتر سیستم و دسترسی سریعتر به فایل ها کمک زیادی می کند. حذف فایل های اضافی در رجیستری یا فایل هایی که از وبگردی ایجاد می شوند نقش مهم را در افزایش کارآیی ویندوز 7 ایفا خواهند کرد.
Customization : قابلیتی که بیشتر سلیقه ای بوده و کاربر برای مثال می تواند فایل هایی که در هنگام اجرای ویندوز بارگزاری می شوند را از حالت اتوماتیک اجرا خارج کند یا ویرایش گزینه های راست کلیک در ویندوز و بسیاری گزینه های دیگر که کاملا سلیقه ای هستند.
Security : مرحله امنیت هم هرچند زیاد به کارآیی و افزایش آن ربطی ندارد اما در تکمیل قابلیت های ویندوز 7 و مدیریت هرچه بهتر آن می تواند بسیار مفید واقع شود. امنیت در بخش های مختلف ویندوز و خصوصی سازی بسیاری از فایل ها از مهم ترین نکته هائیست است که اکثر کاربران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
Network : بهینه سازی کانکشن ها هم با قابلیت پشتیبانی از انواع آن ها یکی دیگر از بخش های اصلی Yamicsoft
Windows 7 Manager را تشکیل می دهد.
Misc. Utilities : این مورد هم آخرین گزینه است که کلکسیونی از امکانات مختلف را در خود جای داده تا کاربر بتواند با استفاده از آن ها بیشترین کارآیی را از ویندوز 7 به دست آورد.

قابلیت های کلیدی این نرم افزار :
- نمایش اطلاعات کامل سیستم اعم از سخت افزاری و نرم افزاری
- بهینه سازی بخش های مختلف سیستم عامل
- پاکسازی هارد دیسک ، رجیستری و بخش های مختلف سیستم عامل
- امکان مدیریت تنظیمات در ویندوز به صورت کاملا حرفه ای
- ایمن کردن بخش های مختلف در سیستم عامل
- انجام تنظیمات و بهینه سازی کامل شبکه ها در ویندوز 7
- حجم پائین و نصب سریع و آسان
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... .

محمدرضا بازدید : 191 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

فیلم برداری و عکس برداری از محیط دسکتاپ و ساخت فیلم های اموزشی با 
نرم افزار Techsmith Snagit v11.2.0.102

نرم افزار Techsmith Snagit به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Techsmith Snagit :
- امکان ذخیره ی تصاویر با فرمت های GIF JPG BMP PNG TIF
- امکان ذخیره سازی فیلم ها با فرمت های PPT AVI MPG MPEG SWF WMV
- امکان قرار دادن افکت بر روی تصاویر و فیلم ها
- امکان اضافه کردن متن به عکس یا فیلم مورد نظر
- امکان کشیدن اشکال هندسی
- امکان قرار دادن تصاویر مختلف بر روی عکس یا فیلمی که ضبط کرده اید
- امکان استفاده از فایل های برنامه ی Camtasia Studio
- امکان استفاده از چندین افکت مختلف روی متن
- امکان ذخیره ی عکس ها با فرمت PDF
- افکت های متنی و تصویری
- امکان ذخیره کردن فیلم با فرمت SWF
- امکان ویرایش تصاویر با فرمت SGI
- امکان دانلود افکت های بسیار
- امکان ضبط فیلم به صورت مخفی
- بالا رفتن سرعت برنامه
- ساخت فیلم های آموزشی
- امکان روشن شدن خودکار دوربین برای ضبط اتفاقات دسکتاپ و محیطی که کاربر در آن کار می کند
- کاملا سازگار با Microsoft Office , IE7
- سازگاری کامل با ویندوز های ۶۴ بیتی
- و …


محمدرضا بازدید : 431 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم 
افزار فارسی حل جدول کلمات متقاطع فارسی در کامپیوتر با Raya Jadval 5.0

نرم‌افزار Raya Jadval شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

ویژگی‌ های کلیدی:

 

- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی

 

- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا

 

- امکان ساختن جدول های جدید

 

- قابلیت چاپ تمامی جدول‌ها

 

- قابلیت راهنمای حل جدول

 

- و …

 

 

 

ویژگی هایی که در این نسخه به جدول افزوده شده است :

 

- افزوده شدن جدول‌های جدید

 

- رفع خطای Error 50002

 

- سازگاری با ویندوز ۸

 

- چند تغییر دیگر در برنامه


محمدرضا بازدید : 177 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود 
بازی مسابقه ای ماشین سواری - Pressure

پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Core Duo Intel/AMD 2.0 GHz, 2 GB RAM,
Windows Vista / 7 / 8,
Per-Pixel-Shader 3.0 with 512 MB RAM,
Sound card, 2 GB HD Space,
DVD-ROM, Mouse, Keyboard, Internet

 

سیستم پیشنهادی:

Core Duo Intel/AMD 2.0 GHz,
4 GB RAM, Windows Vista / 7 / 8,
GeForce 8600, 2 GB HD Space,
Sound card, DVD-ROM, Mouse, Keyboard, Internet

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.


محمدرضا بازدید : 179 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود فصل اول انیمیشن پرندگان خشمگین Angry Birds Toons 2013

|قسمت سوم به پست اضافه شد|

نام انیمیشن: Angry Birds Toons

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

محمدرضا بازدید : 167 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (1)

دانلود فصل اول انیمیشن هیولاها علیه بیگانگان - Monsters vs Aliens 
2013

|قسمت اول به پست اضافه شد|

نام انیمیشن: Monsters vs Aliens

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p



محمدرضا بازدید : 253 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

آلبوم موسیقی بی کلام ترکیه ای فوق العاده زیبا و شنیدنی از احمد کوچ 
با نام Yediveren Anadolu

در این پست از پاتوق یو آلبوم فوق العاده زیبا و آرامش بخش Yediveren Anadolu از Ahmet Koç را برای دانلود اماده کرده ایم . سبک آلبوم Yediveren Anadolu پاپ است و برای نواختن آن Ahmet Koç از ساز فوق العاده خوش صدای باغلاما استفاده کرده است . Ahmet Koç اهل کشور ترکیه است که در نواختن ساز زهی باغلاما توانایی خاصی دارد.

 

تراک های این آلبوم

محمدرضا بازدید : 273 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

HttpWatch Professional 8.5 نرم افزار بهینه سازی ساختار صفحات 
وب سایت | HttpWatch Professional 8.5.27

HttpWatch Professional 8.5.27  نرم افزاری حرفه ای و دقیق می باشد که با اتصال به مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس به شما نشان می دهد که دقیقا چه ترافیک HTTP هنگامی که به یک صفحه وب دسترسی پیدا می کنید ، جابجا می شود.اگر به یک وبسایت که از اتصال ایمن HTTPS استفاده می نماید، نرم افزار بصورت خودکار شکل بازشده ترافیک شبکه را نمایش می دهد.در حقیقت این نرم افزار به شما کمک می نماید تا مطمئن شوید که کارایی وبسایت شما تا چه حدی از استانداردهای موجود پیروی می نماید یا آز آنها تجاوز می نماید. سازمان هایی مانند گوگل، مایکروسافت و eBay ، IBM وبسیاری ازدیگر شرکتهای معروف از این نرم افزار برای مطابقت وبسایتهای خود با استانداردهای موجود استفاده می نمایند.نسخه جدید این نرم افزار را میتوانید از سایت سیب دانلود دریافت نمایید.

 

 

محمدرضا بازدید : 221 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

Raise Data Recovery for FATNTFS 5.6 نرم افزار بازیابی اطلاعات
 | Raise Data Recovery for FAT / NTFS 5.6.0

Raise Data Recovery for FAT / NTFS 5.6.0 نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند.این نرم افزار قادر به بازگردانی تمامی اطلاعات از دست در اثر فرمت و یا حذف از حافظه های داخلی و خارجی می باشد.این نرم افزار جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

 

محمدرضا بازدید : 493 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

MSN Recorder Max نرم افزار ضبط تمامی مکالمات ویدیویی MSN 
مسنجر | MSN Recorder Max 4.4.7.2

MSN Recorder Max 4.4.7.2 نرم افزار ساده و کم حجمی برای ضبط مکالمات ویدئویی شما در مسنجر MSN می باشد. ین نرم افزار این کار را با حداکثر سرعت و کیفیت در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد . از قابلیت های خوب MSN Recorder Max  این توانایی است که می تواند تصاویر وبکم را به صورت Full Screen ذخیره نماید. همچنین شما می توانید به آسانی ویدیوهایی را که ضبط کردید در سایت یوتیوب به اشتراک بگذارید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از تمامی نسخه های MSN messenger, Windows Live Messenger را دارد.

 

محمدرضا بازدید : 329 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

Acute Systems TransMac v10 نرم افزار شبیه ساز برای خواندن 
فرمت دیسک مکینتاش در ویندوز | Acute Systems TransMac v10.4

Acute Systems TransMac v10.4 نرم افزار کاربردی و بسیار کم حجم برای خواندن فایل ها و درایو های تحت مکینتاش در ویندوز می باشد.فرمت ها و درایو هایی که تحت پشتیبانی این نرم افزار است شامل disk drives, flash drives, CD/DVD/Blu-ray media, high density diskettes, dmg و sparseimage files می باشند که می توانید در ویندوز های Windows 7, Vista, XP, 2000, Server 2008 and 2003 اجرا کنید. نسخه نهایی این نرم افزار را میتوانید از سایت سیب دانلود دریافت نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 193 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

Mediachance Dynamic Auto Painter 2.6  نرم افزار تبدیل عکس به 
نقاشی | Mediachance Dynamic Auto Painter 2.6.0 + Rus

Mediachance Dynamic Auto-Painter 2.6.0 + Rus یکی از این نرم‌افزارهای کمیاب است که شما را قادر می‌سازد تا نسخه نقاشی شده از تصاویر موردنظرتان را در اختیار داشته باشید. این نرم افزار به جای تغییر در پیکسل های تصویر، از تصویر ورودی به عنوان راهنمایی برای نقاشی کردن صحنه ها استفاده می کند و این کار را با کمک برس های مختلف و بهره گیری از تکنیک های الهام گرفته از هنرمندان مشهور دنیا انجام می دهد. یکی از امکاناتی که در نسخه ی جدید این نرم افزار وجود دارد این است که تصاویر خروجی حاصل از طراحی با این محصول حتی اگر سایز کوچکی داشته باشند و یا از فاصله ی دور به نظر برسند باز هم شبیه به یک نقاشی می باشند.به این ترتیب حتی اگر یک تصویر ثابت را با روش‌های مختلف و چندین بار توسط نرم‌افزار نقاشی کنید، شاید به ظاهر چندان تغییری در نقاشی‌های ایجاد شده نبینید اما با کمی دقت متوجه می‌شوید که هیچ یک از دو نقاشی شبیه به هم نیست که این قابلیت مثل آن است که چندین فرد مختلف از روی یک نقاشی کپی ‌کنند که قطعا نقاشی‌هایشان شبیه به هم نخواهد بود.

 

محمدرضا بازدید : 195 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

نسخه جدید درایور کارت گرافیک Nvidia GeForce 301.10 WHQL

| نسخه جدید درایور های کارت گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70 جایگزین نسخه قبلی شد|

Nvidia GeForce با عرضه کارتهای قدرتمند و جدید شرکت ابر قدرت nvidia شخص است که باید نسخه های جدید کارت گرافیک نیز عرضه شود. با عرضه کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX 680 شرکت انویدیا ناچارا نسخه جدید درایور گرافیک خود را منتشر کرد..هم اکنون درایور های این کمپانی با آخرین آپدیت در قابلی یک پکیج در اختیار شما قرار گرفته است.

 

محمدرضا بازدید : 187 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل
 pdf به سایر فرمت ها با PDFMate PDF Converter 1.60

با نرم افزار PDFMate PDF Converter Free شما قادر به تبدیل فایل pdf به دیگر فایل های سندی مانند فایل های متنی ، عکس و EPUB و حتی تبدیل pdf به pdf با تغییراتی درون فایل اصلی می باشد. این نرم افزار رایگان ضمن قابلیت تبدیل فرمت ، در هنگام خروجی گرفتن تنظیمات ویژه ای را قائل شده است. برای مثال میتوانید سایز و اندازه فایل پی دی اف را از نظر حجمی و از نظر ابعاد مشخص کنید. همچنین میتوانید فایل pdf را به فرمت EPUB که فرمتی محبوب برای مطالعه فایل های پی دی اف درون گوشی های موبایل و تبلت می باشد ، تبدیل کنید. قابلیت تبدیل فایل پی دی اف به متن نیز میسر است که البته از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید.در هنگام تبدیل فرمت کیفیت عکس ها و دیگر اشیاء به کار رفته درون فایل اصلی حفظ خواهند شد. قابلیت قرار دادن پسورد بررروی فایل pdf نیز از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به فرمت های مختلف نیز امکان پذیر خواهد بود.

 
محمدرضا بازدید : 281 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

دانلود درایور کارتهای صوتی High Definition برای ویندوز - Realtek 
High Definition Audio Driver R2.70

در این پست از پاتوق یو درایور کارت های صوتی Realtek High Definition را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم . این درایور مختص تمامی نسخه های ویندوز میباشد و در ادامه مطلب به صورت تفکیک شده می توانید به صورت رایگان از پاتوق یو دانلود نمایید.

 
محمدرضا بازدید : 223 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار دفراگ و یکپارچه سازی هارد دیسک توسط SuperEasy Live Defrag
 1.0.5.23.0014

با نرم افزار SuperEasy Live Defrag قادر خواهید بود تا به آسانی تمامی درایوها و کل هارد دیسک را مورد آنالیز قرار داده و سپس با فشردن کلید Defragment اقدام به دفراگ کردن کنید و سرعت پردازش هارد دیسک را افزایش دهید. در واقع شما با هر بار دفراگ هارد دیسک می توانید فضای خالی که در هارد ایجاد شده است را از بین ببرید و همین امر سبب می شود تا سرعت پردازش هارد افزایش پیدا کند و بسیاری از عملیات نظیر کپی کردن , اجرا کردن تصاویر و فایلها با سرعت بیشتری انجام شود. شما می توانید عملیات بهینه سازی و دفراگ را بصورت دستی و یا خودکار انجام دهید.

 
محمدرضا بازدید : 303 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه 100 تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا - Incredible Mixed 
Wallpapers

در این پست از پاتوق یو مجموعه 100 تصویر با کیفیت بالا از موضوعات گوناگون را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم . این تصاویر با کیفیت HD و رزولیشن 1600x1200 - 2560x1600 در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 8,981
  • بازدید سال : 101,315
  • بازدید کلی : 2,568,473
  • کدهای اختصاصی