loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 253 جمعه 03 تیر 1390 نظرات (0)

روبان

مجموعه وکتوری که در این پست برای علاقه مندان به گرافیک تهیه کرده ایم کالکشنی است از ۴ روبان قرمز- طلایی که در فرمت AI ذخیره شده و می توانید آن را با استفاده نرم افزار Adobe Illustrator باز کرده و ویرایش های لازم را انجام دهید .

 

 

محمدرضا بازدید : 216 چهارشنبه 01 تیر 1390 نظرات (0)

اینگونه گنج میسر می‌شود
«نابرده رنج»
اولین سریال نویسنده‌ای جوان است كه چند سالی از زمان حضورش در كارهای تلویزیونی می‌گذرد اما این سریال چهارمین اثر علیرضا بذرافشان به عنوان كارگردان محسوب می‌شود. او قبلا تله‌فیلم‌های «تنگنا» و «انتقال» را برای شبكه سه و «لرزش‌های زندگی» را برای شبكه اول سیما كارگردانی كرده بود. این سه تله‌فیلم اگرچه از اولین تجربه‌های بذرافشان به‌عنوان كارگردان محسوب می‌شدند اما با این وجود در معرض دید قرار گرفتند و حتی دو، سه مرتبه‌ای مكررا از تلویزیون پخش شدند.
برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید
محمدرضا بازدید : 199 چهارشنبه 01 تیر 1390 نظرات (0)

ACDSee Photo Manager را می توان کامل ترین نرم افزار برای مدیریت و تماشای عکس دانست .تماشای سریع ،جست و جو بین تصاویر ،رفع ایرادات موجود در عکس ها و انتشار آنها از طریق ایمیل و همچنین گرفتن پرینت و ساخت آلبوم های آنلاین از جمله قابلیت های این نرم افزار محسوب می شوند .با استفاده از ACDSee نیازی به صبر کردن برای باز کردن مجدد تصاویر مورد علاقه تان ندارید زیرا ACDSee سریع ترین نرم افزار پخش تصاویر در دنیای کامپیوتر است . همچنین شما می توانید با استفاده از عکس های خود کلکسیونی درست کرده و آنها را بر اساس میزان محبوبیتشان رتبه بندی کنید و برای آنها کلمات کلیدی انتخاب کرده تا در جست و جو ها راحت تر پیدا شوند .از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به انجام برخی از تغییرات مانند تغییر نام ، تغییر اندازه و چرخاندن تعداد زیادی از عکسها تنها با یک کلیک اشاره کرد .انجام برخی دیگر از کارها مانند تنظیم روشنایی ، جدا کردن (Crop) قسمت خاصی از تصاویر ، برطرف ساختن قرمزی موجود در رنگ چشم ها و پاک کردن قسمت های دلخواه توسط این برنامه شما را از نرم افزار های مشابه بی نیاز می سازد .

محمدرضا بازدید : 259 چهارشنبه 01 تیر 1390 نظرات (1)

  DiRT-3

لینک های یک گیگابایتی بدون نیاز به کرک

DiRT 3 نام یک بازی اتومبیل رانی در ژانر رالی می باشد که در پی کسب موفقیت های بسیار چشمگیر در دو شماره ی قبلی خود که همان DiRT 1 و DiRT 2 بودند پا به عرصه وجود نهاد . اگر تا کنون مسابقات هیجان انگیز رالی را تنها از پشت تلویزیون به نظار نشسته اید ، اکنون وقت آن رسیده است تا کمربند خود را بسته و سوار بر اتومبیل خود به انجام این مسابقات مشغول شوید . DiRT 3 را که با جرات می توان زیباترین بازی ساخته شده در ژانر رالی دانست گرافیک آن چنان بالایی را به نمایش در می آورد که احساس واقعی بودن بازی را در تک تک لحظات به شما می دهد . خود را درون جاده ای فرض کنید پر پیچ و خم که می بایست نه تنها با حفظ سرعت از رقبیبان پیش بگیرید بلکه با به نمایش در آوردن عکس العمل مناسب هنگام رسیدن به موانعی نظیر پیچ های خطرناک از پیش افتادن خود و تیمتان جلوگیری کنید .

نسخه ی پیش رو که در دانلود کده فراهم نموده ایم به صورت کاملا فشرده و کم شدن حجم آن به اندازه ی بیش از نیمی از حجم واقعی ، این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا بتوانند از زیبایی های این بازی و هیجان آن لذت ببرند .

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرا :
سی پی یو : ۲٫۸ گیگاهرتز
رم : ۲ گیگابایت
کارت گرافیک : ۲۵۶ مگابایت حافظه از سری های ۸۰۰۰ گرافیک های Nvidia GeForce یا ۲۰۰۰ ATI Radeon HD
فضای خالی برای نصب : ۱۵ گیگابایت

 

 

 

محمدرضا بازدید : 378 سه شنبه 31 خرداد 1390 نظرات (0)

دانلود   فیلم مستند شیرهای بد رفتار Lions Behaving Badly BluRay  720p
استفاده کنید
امروز با یک مستند از حیات وحش در خدمت شما عزیزان هستیم.همه شما سلطان حیوانات ، شیر را می شناسید.این مستند در مورد زندگی این حیوانات قوی و درنده می باشد.
این شکارچیان بزرگ ، می توانند به دقت سرعت خود را برای گرفتن شکار خود محاسبه کنند و شکار خود را با خفه کردن از پا دراورند.آیا این تصور که شیر ها سلطان جانوران هستند و در داستان ها همیشه به پادشاه جنگل از آنها یاد می شود  واقیعت دارد>
شیرها گاهی اوقات بسته به میزان درنده بودنشان دندان های تیز خود را در درون گوشت قربانی خود که در حال جان دادن است فرو می برند
در این مستند با بچه شیر ها نیز روبه رو خواهیم شد.آیا این بچه ها نیز همانند پدر و مادر خود درنده بودن و سلطان حیوانات بودن را به ارث خواهند برد؟
حال به توضیحاتی از شیر توجه نمایید:
شیر جانوری نیرومند با سری بزرگ، پاهای بزرگ و قوی و دمی بلند از جنس پلنگ‌شکلان (Panthera) است. اندازهٔ بدن او ۱۴۰ تا ۲۰۰ سانتیمتر و اندازهٔ دم او ۶۷ تا ۱۰۰ سانتیمتر است. نوع نر بزرگ‌تر از ماده‌است و نرها بر روی گردن و شانهٔ خود دارای یال نیز می‌باشند. رنگ بدن شیرها بین قهوه‌ای مایل به زرد و قهوه‌ای مایل به سرخ متغیّر است. رنگ یال شیرهای نر نیز از زرد روشن تا سیاه متغیّر است. همچون دیگر گربه‌سانان بزرگ شیرها نیز می‌توانند به سرعت‌های بالا دست یابند و آن را برای مدّت کوتاهی حفظ کنند. در گذشته در آفریقا، خاورمیانه و جنوب آسیا به فراوانی یافت می‌شدند ولی اکنون فقط در جنوب صحرای بزرگ در آفریقا و در منطقهٔ حفاظت‌شده‌ای در شمال غربی هند زندگی می‌کنند. شیر برخلاف مشهور بودن به سلطان جنگل در بیشه‌ها زندگی می‌کند. این جانور ۲۰ ساعت در روز به استراحت می‌پردازند. شیرها معمولاً در طول روز به شکار می‌پردازند ولی در مناطقی که آنها را شکار می‌کنند تنها در شب فعّال هستند. آنها گروهی زندگی می‌کنند و هر گروه متشکّل از سه شیر نر، پانزده ماده و توله‌هایشان در یک قلمرو مشخّص است. گروه‌های دیگری نیز هستند که تنها از شیرهای نر مجّرد تشکیل شده‌اند. شیرها جانورانی مانند گورخر و غزال را برای تغذیه شکار می‌کنند. آنها جانوران بزرگ‌تر مانند بوفالوها و زرّافه‌ها را نیز به صورت دست جمعی و به کمک یکدیگر شکار می‌کنند. حتّی پرندگان و گاهی کروکدیلها نیز به دست آنها گرفتار می‌شوند. شکارکردن بیشتر به عهدهٔ شیرهای ماده‌است.
محمدرضا بازدید : 376 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)



Bitdefender_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.03.29 - 19.06.2011
مخصوص نرم افزارهای: BitDefender Antivirus / Internet Security / Total Security 2011
and 2010
یکی از قدرتمند ترین و معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی BitDefender است که قطعآ اکثر شما Antivirus ، Internet Security و Total Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزارهای امنیتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت بیت دیفندر در حدود 90 تا 100 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت BitDefender این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

برای استفاده از آپدیت آفلاین کافیست که فایل استخراج شده از درون فایل فشرده را اجرا و نصب کنید پس از آن نرم افزار امنیتی شما آپدیت خواهد شد.
هر دو نسخه ی 32 بیتی x86 و 64 بیتی x64 را به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم که شما می توانید نسخه ی مرتبط با سیستم عامل خود را دانلود نمایید.

توجه!
هر 7 روز یکبار پست آپدیت می شود و فایل های آپدیت آفلاین جدید تر جایگزین میگردد توجه داشته باشید که پس از قرار گرفتن آپدیت جدید، فایل آپدیت قبلی از روی سرور حذف خواهد شد شما کاربران محترم از زمان قرار گرفتن آپدیت جدید بر روی سایت 15 روز فرصت دارید تا آنرا دانلود کنید.

محمدرضا بازدید : 277 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

McAfee_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.03.28- 18.06.2011
شماره آپدیت: 6381

مخصوص نرم افزارهای: McAfee VirusScan 8

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی McAfee است که قطعآ اکثر شما AntiVirus و سایر نرم افزارهای امنیتی این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آن نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت مکافی در حدود 70 تا 80 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت McAfee این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

محمدرضا بازدید : 395 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

Kaspersky_Keys_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ انتشار: 1390.03.29 - 19.06.2011
مخصوص نرم افزارهای: Kaspersky Anti-Virus / Internet Security 2011, 2010, 2009 and 2008

همانطور که مي دانيد براي داشتن یک نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آن را روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. همه ي کساني که از نرم افزار هاي امنيتي شرکت معروف Kaspersky استفاده مي کنند مي دانند که براي آپديت Anti-Virus و Internet Security این شرکت بايد قبل از آپديت جدید ترین Key آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپديت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار اين کلید ها بين 3 تا 5 روز مي باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و ديگر کار نمي کنند در نتيجه باید از Key های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز وب سایت میهن دانلود مجموعه ای از کلید های جدید و قانونی نرم افزارهای امینتی شرکت کاسپراسکای را برایتان آماده کرده ایم. این Key ها با نسخه های مختلف آنتی ویروس و اینترنت سكيوریتي كاسپراسكای کاملآ سازگار بوده و شما میتوانید از آنها به عنوان مجوز برای آپدیت نرم افزار امنیتی سیستم خود استفاده کنید.
جهت دانلود و آموزش استفاده از کلید ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

محمدرضا بازدید : 199 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

Win_7_Enterprise_SP1_www.MihanDownload.com.jpgویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا ژوئن 2011 | Bootable | کاملآ اورجینال
در پست امروز وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون را که تا ماه ژوئن 2011 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این نسخه جدید ترین نسخه ویندوز سون است چرا که سرویس پک 1 همراه و به صورت یکپارچه با ویندوز است و به صورت خودکار با ویندوز نصب می شود. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی را به صورت جداگانه دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 12 اشاره نمود. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید.. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز سون را که در اوایل June 2011 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

محمدرضا بازدید : 236 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

دانلود ويندوز جديد Microsoft Windows 8 Build 7955
| دانلود رايگان جديد ترين ويندوز مايکروسافت Windows 8 نسخه آزمايشي 2 و 3 از لينک مستقيم |
پس از انتشار نسخه 32 بیتی ویندوز هشت Windows 8 Build 7955 Milestone 2 اينبار نسخه 64 بیتی این ویندوز Windows 8 Build 7989 Milestone 3 را براي دانلود شما کاربران محترم آماده کرده ایم. همچنین فعال ساز این ویندوز نیز منتشر شده است
در حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني Windows 8 به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز اين ويندوز هاي دستکاري شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وب سايت ميهن دانلود متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک براي استفاده عموم در اينترنت به اشتراک قرار داده شده است. اين نسخه که با مشخصات Milestone 2 (M2) Build 7955 32-bit منتشر شده دومين نسخه آزمايشي ويندوز 8 مي باشد که نسخه اول آنرا در حدود چند هفته پيش معرفي نموديم. همچنین نسخه جدید تر این ویندوز با مشخصات Milestone 3 (M3) Build 7989 64-bit نیز برای دانلود شما کاربران محترم فراهم شده است. اين ويندوز بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست و خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به اضافه شدن امکانات جديد همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)i اشاره نمود. علاوه بر اين ظاهر ويندوز نيز دستخوش تغييرات بسيار زيادي بوده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...

محمدرضا بازدید : 188 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

Win_XP_Pro_SP3_October_2010_[www.MihanDownload.com].jpg100% تست شده | Bootable | آپدیت کامل تا ژوئن 2011 | بدون هیچ گونه دستکاری
در پست امروز وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا ماه ژوئن 2011 آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز توسط تیم BIE منتشر شده که بهترین و بدون اشکال ترین ویندوزها در اینترنت را منتشر می سازند. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتیشن نصب ویندوز ، فرمت پارتیشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ویندوز انجام دهید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نیازی به وارد کردن سریال در هنگام نصب ویندوز و فعال ساز نخواهد داشت. همچنین این ویندوز آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11 را نیز داراست و علاوه بر این شما میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اوایل June 2011 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
برای دانلود و نیز توضیحات جامع تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
محمدرضا بازدید : 266 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

ESET_NOD32_Username_and_Password_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ انتشار: 1390.03.29 - 19.06.2011
مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4

همانطور که مي دانيد براي داشتن یک نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آن را روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. همه ي کساني که از نرم افزار هاي امنيتي شرکت معروف ESET استفاده مي کنند مي دانند که براي آپديت Antivirus و Smart Security این شرکت بايد قبل از آپديت جدید ترین یوزرنیم و پسورد آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپديت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار اين یوزرنیم و پسورد ها بين 3 تا 5 روز مي باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و ديگر کار نمي کنند در نتيجه باید از Username و Password های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز وب سایت میهن دانلود مجموعه ای از یوزرنیم و پسورد های جدید و قانونی نرم افزارهای امینتی شرکتESET را برایتان آماده کرده ایم. این Username و Password ها با نسخه های مختلف آنتی ویروس و اسمارت سكيوریتي ESET کاملآ سازگار بوده و شما میتوانید از آنها به عنوان مجوز برای آپدیت نرم افزار امنیتی سیستم خود استفاده کنید.
جهت دانلود یوزرنیم و پسورد ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
محمدرضا بازدید : 411 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

Kaspersky_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.03.24 - 14.06.2011
مخصوص نرم افزارهای: Kaspersky Anti-Virus / Internet Security 2011 and 2010

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کاسپراسکای در حدود 90 تا 100 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...
محمدرضا بازدید : 446 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

EnhanceMySe7en

بی شک ویندوز سون بهترین سیستم عاملی است که تاکنون از سوی مایکروسافت طراحی شده است و توانسته به خوبی جایگزین برادران بزرگتر خود یعنی همان اکس پی و ویستا شود . با این تفاسیر دلیلی وجود ندارد که شما نخواهید سرعتی بیش از آن چیزی که هم اکنون تجربه می کنید در اختیار داشته باشید . EnhanceMySe7en نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا به بالاترین سطح از عملکرد ویندوز سون دستیابی پیدا کرده و سرعتی بیش از آنچه اکنون در اختیار دارید را احساس نمایید . با داشتن این نرم افزار دیگر نیازی به هیچ ابزار یا ترفند دیگری برای بهینه سازی ویندوز سون خود نخواهید داشت چرا که طراحان EnhanceMySe7en با درک صحیح از موانع موجود در ویندوز هفت در رسیدن به بالاترین سرعت ، توانسته اند آنها را برطرف ساخته و شما را به سرعتی باورنکردنی برسانند . محیط کاربرپسند این نرم افزار شما را در دسترسی سریع تر به ابزارهای مختلف گنجانده شده راهنمایی خواهد نمود .

محمدرضا بازدید : 331 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

Deus Ex: Human Revolution یک بازی اکشن اول شخص بوده که به صورت داستانی و با گرافیکی فوق العاده طراحی شده است که در آن می بایست نقش آدام جنسن ، شخصیت اصلی بازی را بر عهده بگیرید . در این بازی که تلفیقی است از راز ، جنایت و تیراندازی بدون این که بدانید در قدم بعدی قرار است چه انجام بدهید ، پیشروی غیر ممکن خواهد بود . این بازی همچنان ارزش های Deus Ex اول را مد نظر دارد و به آن پایپند است . در مرحله نخست  آدام جنسن (Adam Jensen) شخصیت اول بازی را می بینیم که در ایستگاه پلیس شهر دیترویت روی مغز اجساد کار می کند . جنسن یک کاراگاه خصوصی می باشد که در کار خود خیلی خبره است. در ابتدای بازی ، همان هنگام که شما در مرکز پژوهشی و صنعتی در حال بازدید و گفت و گو با رییس خود هستید ، تروریست ها به کارخانه  حمله می کنند و رئیس شما بر این عقیده است که یکی از اجساد داخل سردخانه یک جاسوس بوده و وظیفه ی شما کمک به او برای یافتن فرد نفوذی است . به ایستگاه پلیس وارد می شویم و …  .

نسخه ی پیش رو که به صورت فشرده می باشد بدون حذف بخش یا بخش هایی از بازی صورت گرفته که می توانید با خیال آسوده آن را از دانلود کده ، دانلود نموده و لذت ببرید .

  

محمدرضا بازدید : 1102 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (1)
دانلود رایگان بازی Back to the Future The Game
نام بازی: Back to the Future: The Game - Episode 4: Double Visions
پلتفورم : pc
ژانر:ماجراجویی
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: MULTi3 (ENG | GER | FR)
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: : Telltale Games
نوع انتشار : license
حمایت توسط : : Telltale Games
درجه بندی سنی : 7
قابلیت آنلاین:نا مشخص

استودیوی California در پی یک اقدام غافل گیر کننده تصمیم بر انتشار بازی Quest Back to the Future: The Game میکند.این بازی در تاریخ 2011 میلادی توسط کمپانی Telltale Games ساخته و منتشر شد .شرح بازی Back to the Future: The Game : از این موقعیت آغاز کنیم که این بازی قبلا برای پلتفورم های مکینتاش - پی اس 3 - آیپد منتشر شد . بعد از استقبال خوب از این بازی سازندگان تصمیم گرفتند تا نسخه ای برای پلتفورم پی سی منتشر کنند. این پروژه در 5 قسمت هیجان انگیز بود که در طی یک ماه منتشر شد .داستان این بازی بی تاثیر از فیلم Back to the Future III نمی باشد .این بدان معنا نیست که داستان بازی تقلیدی میباشد بلکه میخواهیم اشاره ای بر این نکته داشته باشیم که ممکن است داستان یک بازی همیشه جدید نباشد .گیم پلی مناسب بازی از جمله بارز ترین ویژگی این باز میباشد .کاراکتر های بازی در حد مناسب طراحی شده اند . البته با توجه به حجم بازی واقعا عالی میباشند. ترتیب مراحل بسیار عالی میباشد .برای پیشبرد مراحل بازی،  تسلط بر زبان انگلیسی میتواند گیمر  را در این بازی یاری کند. ...
دانلود رایگان بازی  Back to the Future: The Game به همراه تعدایش پیش نمایش در ادامه مطلب....

 

محمدرضا بازدید : 249 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Cargo The Quest For Gravity
نام بازی: Cargo! The Quest For Gravity
پلتفورم : pc
ژانر:آرکید
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: bitComposer Games
نوع انتشار : License
حمایت توسط : Ice-Pick Lodge
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:ندارد

Cargo! The Quest For Gravity عنوان یکی دیگر از بازی های تازه منتشر شده در تاریخ 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی های bitComposer Games و کمپانی Ice-Pick Lodge به ترتیب منتشر و حمایت شد .شرح و نقد بازی Cargo! The Quest For Gravity : چنان چه به دنبال یک بازی بسیار سرگرم کننده به سبک آرکید و بازی های فانتزی با گرافیک بالا و گیم پلی مناسب و موسیقی متن دلربا با حجم کم هستید پیشنهاد ما دریافت بازی Cargo! The Quest For Gravity می باشد .داستان زیبا و جذاب این بازی تا آخر گیمر را همراهی می کند .داستان بازی : در the story Cargo تلاش برای جذب بسیار زیاد می باشد .خدایان در نهایت صبر خود را از دست داده و تصمیم بر آموزش مردم می گیرند. اما این را هم میدانند که محروم کردن آنها مهمترین چیز میباشد .در طی این جریان اتفاق هایی برای مردم می افتد که در جریان بازی با آنها آشنا می شوید.دختری با نام Phlox را مقابله با این وضعیت را میداند و در تنها کسی که میتواند مردم را نجات دهد Phlox می باشد ...
دانلود رایگان بازی Cargo! The Quest For Gravity به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 

محمدرضا بازدید : 319 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود ورژن جدید بازی Steel Storm Burning Retribution v2.00.02626
نام بازی: Steel Storm: Burning Retribution v2.00.02626 -THETA
پلتفورم : pc
ژانر:آرکید / اکشن / شوتر
سال انتشار:2011
نوع  فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Kot-in-Action
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Steel Storm: Burning Retribution نام یکی از جدیدترین بازی های ریلیز شده در تاریخ 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی های الکترونیک آرتز و Kot-in-Action به ترتیب منتشر و ساخته شد . شرح بازی :  ورژن چدیدی از بازی معروف Steel Storm: Burning Retribution را تحت عنوان Steel Storm: Burning Retribution v2.00.02626  برای دانلود از سرور های میهن دانلود آماده دریافت میباشند. Steel Storm: Burning Retribution یک از بهترین بازی های اکشن شوتر با ترکیبی از آرکید میباشد که در روح و روان آن یک مکتب قدیمی جریان دارد.این نشانه بازگشت به اکشن مورد علاقه گیمر ها میباشد .بازی دارای یک گیم پلی نمره گرا میباشد .جالب اینجاست این نمره کاملا قابل رقابت میباشد .در برخی از مراحل با انبوهی از دشمنان مواجه میشوید که با هوش مصنوعی خود شما را غافل گیر می کنند.ویژگی ها :
-لذت ببرید از گیم پلی فوق العاده زیبا و در عین حال ساده
-قابلیت بازی با 16 نفر آنلاین به طور همزمان
-دارای 25 ماموریت فوق العاده و زیبا + ماموریت های اضافه شده در این ورژن
-هوش مصنوعی چالش بر انگیز
-ایجاد ماموریت های جدید و یا تغییر مراحل با امکانی  منحصر بفرد با استفاده از ابزار ها
دانلود رایگان بازی Steel Storm: Burning Retribution v2.00.02626 به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب...

 

محمدرضا بازدید : 556 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

iSpring Presenter

iSpring Presenter برنامه ای است قدرتمند برای تبدیل فایلهای PowerPoint به فرمت فلش . با در اختیار داشتن این نرم افزار می توانید بدون نیاز به داشتن مهارت در ساخت فایلهای فلش ، ابتدا سخنرانی خود را با استفاده از ابزار نرم افزار Microsoft PowerPoint که از محیطی ساده و کاربرپسند برخوردار است بسازید و پس از آن با یک کلیک ساده همان تصاویر و متون را در قالب فلش که دامنه استفاده ی بسیار گسترده تری دارد ، دریافت کنید . اگر به دنبال راهی بوده اید تا از پاورپوینت هایتان در سایت های اینترنتی به صورت آنلاین استفاده کنید و چیزی نمی یافته اید ، اکنون این مشکل را حل شده بدانید چرا که فرمت فلش از محبوب ترین فرمت هایی است که در اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا تمامی کاربران می توانند با مرورگرهای خود به سادگی از محتویات آنها بهره ببرند . نسخه پیش رو از نرم افزار iSpring Presenter با ورژن های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ نرم افزار PowerPoint سازگاری داشته و امکان بهره مندی از آن را در ویندوز های جدید مایکروسافت نظیر ویستا و سون می دهد . این برنامه با ۱۸۰ افکت انیمیشنی که در ساخت پاورپوینت مورد استفاده قرار می گیرد سازگاری دارد . پشتیبانی از زبان های راستچین و وکتور های با کیفیت بالا از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد .

 

 

محمدرضا بازدید : 453 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

Classic-&-Modern-Phones-Vector

محتوای مجموعه وکتور پیش رو همانطور که در تصویر مشاهده می شود شامل چند دستگاه تلفن کلاسیک و مدرن می باشد که در قالب AI ذخیره شده و می توانید با استفاده از نرم افزار ادوبی ایلوستریتو آنها را بازگشایی کرده و ویرایش های لازم را انجام دهید و در طراحی های خود استفاده کنید .

 

محمدرضا بازدید : 243 یکشنبه 29 خرداد 1390 نظرات (0)

Classic-&-Modern-Phones-Vector

محتوای مجموعه وکتور پیش رو همانطور که در تصویر مشاهده می شود شامل چند دستگاه تلفن کلاسیک و مدرن می باشد که در قالب AI ذخیره شده و می توانید با استفاده از نرم افزار ادوبی ایلوستریتو آنها را بازگشایی کرده و ویرایش های لازم را انجام دهید و در طراحی های خود استفاده کنید .


محمدرضا بازدید : 250 شنبه 28 خرداد 1390 نظرات (0)

iSpring Presenter

iSpring Presenter برنامه ای است قدرتمند برای تبدیل فایلهای PowerPoint به فرمت فلش . با در اختیار داشتن این نرم افزار می توانید بدون نیاز به داشتن مهارت در ساخت فایلهای فلش ، ابتدا سخنرانی خود را با استفاده از ابزار نرم افزار Microsoft PowerPoint که از محیطی ساده و کاربرپسند برخوردار است بسازید و پس از آن با یک کلیک ساده همان تصاویر و متون را در قالب فلش که دامنه استفاده ی بسیار گسترده تری دارد ، دریافت کنید . اگر به دنبال راهی بوده اید تا از پاورپوینت هایتان در سایت های اینترنتی به صورت آنلاین استفاده کنید و چیزی نمی یافته اید ، اکنون این مشکل را حل شده بدانید چرا که فرمت فلش از محبوب ترین فرمت هایی است که در اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا تمامی کاربران می توانند با مرورگرهای خود به سادگی از محتویات آنها بهره ببرند . نسخه پیش رو از نرم افزار iSpring Presenter با ورژن های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ نرم افزار PowerPoint سازگاری داشته و امکان بهره مندی از آن را در ویندوز های جدید مایکروسافت نظیر ویستا و سون می دهد . این برنامه با ۱۸۰ افکت انیمیشنی که در ساخت پاورپوینت مورد استفاده قرار می گیرد سازگاری دارد . پشتیبانی از زبان های راستچین و وکتور های با کیفیت بالا از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد .


محمدرضا بازدید : 228 شنبه 28 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود ورژن جدید بازی Steel Storm Burning Retribution v2.00.02626
نام بازی: Steel Storm: Burning Retribution v2.00.02626 -THETA
پلتفورم : pc
ژانر:آرکید / اکشن / شوتر
سال انتشار:2011
نوع فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Kot-in-Action
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Steel Storm: Burning Retribution نام یکی از جدیدترین بازی های ریلیز شده در تاریخ 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی های الکترونیک آرتز و Kot-in-Action به ترتیب منتشر و ساخته شد . شرح بازی : ورژن چدیدی از بازی معروف Steel Storm: Burning Retribution را تحت عنوان Steel Storm: Burning Retribution v2.00.02626 برای دانلود از سرور های میهن دانلود آماده دریافت میباشند. Steel Storm: Burning Retribution یک از بهترین بازی های اکشن شوتر با ترکیبی از آرکید میباشد که در روح و روان آن یک مکتب قدیمی جریان دارد.این نشانه بازگشت به اکشن مورد علاقه گیمر ها میباشد .بازی دارای یک گیم پلی نمره گرا میباشد .جالب اینجاست این نمره کاملا قابل رقابت میباشد .در برخی از مراحل با انبوهی از دشمنان مواجه میشوید که با هوش مصنوعی خود شما را غافل گیر می کنند.ویژگی ها :
-لذت ببرید از گیم پلی فوق العاده زیبا و در عین حال ساده
-قابلیت بازی با 16 نفر آنلاین به طور همزمان
-دارای 25 ماموریت فوق العاده و زیبا + ماموریت های اضافه شده در این ورژن
-هوش مصنوعی چالش بر انگیز
-ایجاد ماموریت های جدید و یا تغییر مراحل با امکانی منحصر بفرد با استفاده از ابزار ها
دانلود رایگان بازی Steel Storm: Burning Retribution v2.00.02626 به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب...

محمدرضا بازدید : 310 شنبه 28 خرداد 1390 نظرات (0)
نام بازی: Cargo! The Quest For Gravity
پلتفورم : pc
ژانر:آرکید
سال انتشار: 2011
نوع فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: bitComposer Games
نوع انتشار : License
حمایت توسط : Ice-Pick Lodge
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:ندارد

Cargo! The Quest For Gravity عنوان یکی دیگر از بازی های تازه منتشر شده در تاریخ 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی های bitComposer Games و کمپانی Ice-Pick Lodge به ترتیب منتشر و حمایت شد .شرح و نقد بازی Cargo! The Quest For Gravity : چنان چه به دنبال یک بازی بسیار سرگرم کننده به سبک آرکید و بازی های فانتزی با گرافیک بالا و گیم پلی مناسب و موسیقی متن دلربا با حجم کم هستید پیشنهاد ما دریافت بازی Cargo! The Quest For Gravity می باشد .داستان زیبا و جذاب این بازی تا آخر گیمر را همراهی می کند .داستان بازی : در the story Cargo تلاش برای جذب بسیار زیاد می باشد .خدایان در نهایت صبر خود را از دست داده و تصمیم بر آموزش مردم می گیرند. اما این را هم میدانند که محروم کردن آنها مهمترین چیز میباشد .در طی این جریان اتفاق هایی برای مردم می افتد که در جریان بازی با آنها آشنا می شوید.دختری با نام Phlox را مقابله با این وضعیت را میداند و در تنها کسی که میتواند مردم را نجات دهد Phlox می باشد ...
دانلود رایگان بازی Cargo! The Quest For Gravity به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

محمدرضا بازدید : 210 شنبه 28 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Back to the Future The Game
نام بازی: Back to the Future: The Game - Episode 4: Double Visions
پلتفورم : pc
ژانر:ماجراجویی
سال انتشار: 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: MULTi3 (ENG | GER | FR)
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: : Telltale Games
نوع انتشار : license
حمایت توسط : : Telltale Games
درجه بندی سنی : 7
قابلیت آنلاین:نا مشخص

استودیوی California در پی یک اقدام غافل گیر کننده تصمیم بر انتشار بازی Quest Back to the Future: The Game میکند.این بازی در تاریخ 2011 میلادی توسط کمپانی Telltale Games ساخته و منتشر شد .شرح بازی Back to the Future: The Game : از این موقعیت آغاز کنیم که این بازی قبلا برای پلتفورم های مکینتاش - پی اس 3 - آیپد منتشر شد . بعد از استقبال خوب از این بازی سازندگان تصمیم گرفتند تا نسخه ای برای پلتفورم پی سی منتشر کنند. این پروژه در 5 قسمت هیجان انگیز بود که در طی یک ماه منتشر شد .داستان این بازی بی تاثیر از فیلم Back to the Future III نمی باشد .این بدان معنا نیست که داستان بازی تقلیدی میباشد بلکه میخواهیم اشاره ای بر این نکته داشته باشیم که ممکن است داستان یک بازی همیشه جدید نباشد .گیم پلی مناسب بازی از جمله بارز ترین ویژگی این باز میباشد .کاراکتر های بازی در حد مناسب طراحی شده اند . البته با توجه به حجم بازی واقعا عالی میباشند. ترتیب مراحل بسیار عالی میباشد .برای پیشبرد مراحل بازی، تسلط بر زبان انگلیسی میتواند گیمر را در این بازی یاری کند. ...
دانلود رایگان بازی Back to the Future: The Game به همراه تعدایش پیش نمایش در ادامه مطلب....

محمدرضا بازدید : 227 جمعه 27 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود ورژن جدید بازی Worms Reloaded v1.0.0.465
نام بازی: Worms Reloaded v1.0.0.465 (2010/MULTI2/RePack by Punisher)
پلتفورم : pc
ژانر:استراتژی
سال انتشار نسخه ریپک : 2011
نوع فایل : کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Team17 Software Ltd
حمایت توسط : Team17 Software Ltd
درجه بندی سنی : +7
قابلیت آنلاین: دارد

کمتر کسی است که با سری بازی های Worms آشنا نباشد.از اولین سری آن که کاملا دو بعدی بود تا آخرین نسخه آن که کاملا موتور سه بعدی آن را پشتیبانی می کرد. نسخه ریپک از بازی Worms Reloaded را برای دانلود آماده کرده ایم.این بازی فوق العاده زیبا و به یاد ماندنی و پر طرفدار در 26 آگوست 2010 میلادی توسط کمپانی Team17 Software Ltd ساخته و منتشر شد . شرح بازی : Worms Reloaded یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که به طور همزمان میتوانید با 4 گروه مخالف به جنگ بپردازید. این عمل هم بصورت آفلاین و هم به صورت آنلاین پیش بینی شده است. اسلحه های موجود در این بازی نقطه عطفی برای مبارزات شما میباشد .نقشه های جدید در این بازی و محیط فوق العاده آن از جمله ویژگی های بارز و قابل توجه آن میباشد .این محیط ها قابل ویرایش میباشند.صدا گذاری قوی بازی راهی برای انتقاد ما باقی نمی گذارد.از جمله ویژگی های دیگر بازی :
-35 ماموریت تک نفره در بازی _ 30 ماموریت انتخابی
-آموزش کامل بازی کردن و کسب امتیاز و بدست آوردن سلاح های جدید
-گرافیک اچ دی بازی در نوع خود بی نظیر میباشد
-تمام چشم انداز بر اساس علاقه قدیمی بازی توسعه یافته است
-پشتیبانی از صفحه عریض، اثرات اضافی به تیرگی پس زمینه ها
-47 نوع سلاح فوق العاده ،به همراه سلاح های کلاسیک جدید
دانلود رایگان بازی Worms Reloaded به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

.
محمدرضا بازدید : 222 جمعه 27 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود بازی جدید Storm Frontline Nation
نام بازی: Storm Frontline Nation-RELOADED
پلتفورم : Microsoft Windows
ژانر:استراتژی
سال انتشار: 10 June 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SimBin Studios
حمایت توسط : Colossai Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Storm Frontline Nation عنوان جدیدترین بازی منتشر شده به سبک استراتژی میباشد که در تاریخ 10 ژوئن سال 2011 میلادی توسط کمپانی های SimBin Studios و Colossai Studios منتشر و ساخته شد . شرح بازی : Storm Frontline Nation دارای دو مد مولتی و سینگل پلیر میباشد .این بازی مبتنی بر سبک استراتژی در عمق استراتژیک و یا یک سناریوی سینماتیک میباشد . منابع محدود و بحران طولانی اقتصادی جهان باعث شده است تا نیمی از جهان به نزاع و درگیری مشغول باشند.اما این مشکل فقط و فقط توسط نیروهای ملی قابل حل میباشد.تحقق و پیشرفت در در فن آوری های سلاح های جنگی باعث سردرگمی یک عده شده است.در این بازی گیمر وظیفه مدیریت نیرو ها را دارد .فعالیت های آزاد در زمینه مبارزه ،پژوهش ها و دیپلماسی ها به گیمر این اجازه را می دهد تا تسلط کامل را بر بازی داشته باشد. در یک کلام این بازی را میتوان ترکیبی مناسب بز استراتژی و کامبت دانست که بسیار موفق عمل کرده است.
دانلود رایگان بازی Storm Frontline Nationبه همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 493
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,634
  • بازدید ماه : 8,690
  • بازدید سال : 101,024
  • بازدید کلی : 2,568,182
  • کدهای اختصاصی