loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 650 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

bath rename تغییر نام گروهی فایل ها با Foryoursoft BatchRename Pro  v3.67

BatchRename Pro نام نرم افزاری کمکی برای تغییر نام دسته ای فایل ها و پوشه ها می باشد که با استفاده از این نرم افزار می توانید نام فایل ها یا پوشه های خود را به صورت تکی یا گروهی و با اعمال فیلتر های خاص تغییر دهید. همچنین قادر به تغییر نام فایل های MP3 با برچسب ID3 و حتی عکس ها با استفاده از اطلاعات EXIF نیز می باشید. تغییر اندازه ی تصاویر از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.


محمدرضا بازدید : 410 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

ashampoo video styler ویرایش آسان و حرفه ای فایل های تصویری با  Ashampoo Video Styler v1.0.0

Ashampoo Video Styler یکی دیگر از محصولات جدیدی است که اخیرا شرکت Ashampoo وبه کاربران خود معرفی نموده این برنامه برای ساخت و ویرایش فایل های ویدئویی طراحی شده است که به سی آن و ابزار هایی که در اختیار شما میگذارد به شما امکان ویرایش همه جور فایل ویدئویی و به هر شکل را میدهد به وسیله این برنامه شما میتوانید بخش هایی از یک فیلم را حذف کرده یا حتی اضافه نمایید و بروی آن افکت هایی را اعمال نمایید چیزی که این برنامه را با نسخه های مشابه متفاوت میسازد حجم کم این برنامه است که میتواند همیشه همراه شما باشد.


محمدرضا بازدید : 246 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Streat Fighter IV دانلود بازی مبارزه ای و اکشن Super Street  Fighter IV Arcade Edition

برای اولین بار از سایت های ایرانی سیب دانلود تقدیم میکند. دانلود بازی اکشن و مبارزه ای Super Street Fighter IV Arcade Edition نسخه معتبر SKIDROW . این نسخه ورژن جدیدی از بازی Street Fighter IV میباشد که با تغییراتی در بازی دوباره ارائه شده است نسخه Arcade Edition با تغییراتی که شامل اضافه شدن چندین کراکتر جدید به بازی و اضافه شدن کمبات های جدید و ریپلی هایی که در طول بازی نسبت به نسخه قبل اضافه شده تا حدودی توانسته رضایت طرفداران این بازی را جلب نماید هر چند که همه منتظر نسخه جدیدی از این بازی هستند ولی ویرایش جدید این بازی با اینکه تغییرات خیلی زیادی را شامل نشده میتواند تا ارائه نسخه جدید طرفداران را آرام نگه دارد. از دیگر تغییرات در بازی اضافه شدن بخش آنلاین جدید و تغییرات در این قسمت است که طرفداران نسخه های آنلاین بی شک از آن استقبال خواهند کرد . . .

محمدرضا بازدید : 287 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

ESET%20NOD32%20On Demand%20Scanner امنیت سیستم با آنتی ویروس  پرتابل ESET NOD32 On Demand Scanner v6194

مطمئنا همه شما با آنتی ویروس معروف NOD32 آشنایی دارید. ESET NOD32 On-Demand Scanner در واقع همان آنتی ویروس NOD32 اما پرتابل است و نیازی به نصب ندارد و فقط با اجرای آن می‌توانید سیستم خود را Scan کرده و بدافزارها را از بین ببرید. در واقع این نرم افزار یک آنتی ویروس کامل نیست و از آن در موقعی استفاده می شود که یک ویندوز ویروسی شده باشد و این نرم افزار با داشتن موتور جستجوی قوی تمامی ویروس ها, کرم ها, تروجان ها و بدافزارهای دیگر را شناسایی کرده و پاکسازی می کند. این آنتی ویروس در تاریخ ۱۳۹۰٫۳٫۲۰ آپدیت شده است.


محمدرضا بازدید : 166 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

ABBYY%20FineReader OCR و واژه شناس حرفه ای ABBYY FineReader  10.0.102.185 Full RePack Combo

ABBYY FineReader نرم افزاری فوق العاده کاربردی می باشد که کاربردهایی چون ایجاد تغییرات در اسناد بدون تایپ مجدد و فرمت کردن آنها، ساخت اسناد الکترونیکی از کاغذ، تبدیل اسناد تصویری کیفیت پایین به فرمتی قابل ویرایش; مانند عکس هایی که به وسیله موبایل گرفته می شوند یا از طریق فکس دریافت شده باشند برای شناسایی و به کار بردن از فرمت های مختلط و بسیاری دیگر. مهمترین قابلیت این نرم افزار که بسیاری به آن نیازمندند تشخیص پیشرفته متن از روی عکس ها و ذخیره آن بر روی سیستم می باشد. در واقع به کمک این قابلیت دیگر نیاز نیست متن ها را از نو تایپ کنید بلکه این نرم افزار با استفاده از فناوری هوشمند خود می تواند آن متن را برای شما خارج سازد.


محمدرضا بازدید : 214 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

dungeon دانلود بازی داستانی و زیبای Dungeon Siege III PC 2011

دانلود بازی زیبا و پرطرفدار Dungeon Siege IIIبرای اولین بار از سایتهای ایرانی از سیب دانلود ( نسخه معتبر RELOADED ) در سال های دور، شوالیه های ۱۰th Legion از سرزمین های Ehb مواظبت می کردند و درگیری خونباری در نبردی به نام War of Legions داشتند. پس از پایان جنگ، Legion یک گروه مجزا برای حفاظت و نگهبانی تأسیس کرد. این دو گروه در کنار هم سال های سال رشد کردند تا اینکه روزی پادشاه Ehb به قتل رسید. با وجود تمام کارهای خوبی که این پادشاه انجام داده بود، مقصر ۱۰th Legion شناخته شد و بسیاری از آن ها کشته شدند و جمعیتی از مردم به رهبری یک فرمانده فاسد به نام جین کاسیندر (Jayne Kassynder) به دنبال آن ها می گشتند. امروزه قلمرو Ehb بسیار تنزل یافته و آرام آرام تحت فرمان کاسیندر درمی آید. در این روزهای بد، آخرین بازماندگان ۱۰th Legion دور هم جمع شده اند تا دوباره سرزمین خود را از نو بنا کنند، اما برای این کار نبردهای بسیاری در راه خواهند بود این یک بازی عالی است، و شکی در آن نیست، و همه اینها به خاطر نوع دیدی است که از صورت کاراکترها به نظر میرسد. عمق محیطی به صورتی طراحی شده که بیشتر به بازیکن القای از نزدیک کردن بازی را میدهد، همچنین حسی را برای نمایان ساختن محدودههای بازی. تمام این حرفها حاکی از این است، که دید بازی یک حالت عمودی ات خوب به بازی میدهد وقتی در حال پیگیری بر حرکت تیم خود هستید درختان بلند در دوربین ناپدید میشوند تا دید بهتری به شما بدهند، بعضی وقتها که شکافهای پرتگاهها پدیدار میشوند یک مقیاس محیطی خوبی را فراهم آوری میکند. البته این سبک دید نمیتواند برگ برنده ای برای بازیکنان این سری از بازیها باشد . . .

محمدرضا بازدید : 261 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

duke nukem for ever pc دانلود بازی استثنایی و خاطره انگیز Duke  Nukem Forever PC 2011

برای اولین بار از سایت های ایرانی سیب دانلود تقدیم میکند نسخه معتبر Razor1911 دانلود نسخه جدید بازی استثنایی و سراسر خاطره Duke Nukem Forever برای PC . در سال ۲۰۱۱ پس از مدت ها، بازی به مطبوعات نشان داده شده که ۹۰ دقیقه از ابتدای بازی را نشان می دهد. پس از انتخاب درجه سختی بین Piece of Cake (آسان)، Let’s Rock (متوسط) و Come Get Some (سخت) بازی آغاز می شود. بازی از جایی آغاز می شود که دوک (Duke) در دستشویی در حال ادرار کردن است! شما با فشار دادن دکمه RT در نسخه ۳۶۰ می توانید این کار را انجام دهید. پس از آن متوجه می شوید که زمین توسط موجودات فضایی مورد حمله قرار گرفته است. یک Multi-Rocket Launcher انتخاب می کنید و به داخل زمین فوتبالی می روید که یک Boss در آنجا منتظر شما است که در حقیقت از Duke Nukem 3D به بازی منتقل شده است. پس از شکست دادن او، بازی به یک صحنه دیگر، جایی که دوک یک کنترلر بازی در دست دارد، می رویم و متوجه می شویم که در حقیقت دوک مشغول بازی خود (همان نسخه ۳D) بوده که ۱۲ سال در دست ساخت بوده است!

پس از پایان بازی، دوک کانال تلویزیون را عوض می کند و به سراغ برنامه مورد علاقه خود به نام Damn It’s Late می رود که جانی اولنومن (Johnny O’Lenoman) مجری آن است. پس از نجات دنیا در نسخه قبل، دوک ثروتمند و خیلی هم معروف شده و حتی جوایز زیادی برای فیلم ها و موسیقی هایش برده است. او یک کازینو در لاس وگاس (Las Vegas) به نام Lady Killer دارد که در آنجا مقیم است. در پنت هاوس او همه چیز محیا است، ولی آدم فضایی ها چنین فرصتی را به دوک نمی دهند. آن ها به زمین بازگشته اند و اینبار قصد صلح دارند، دوک متوجه آن ها نمی شود، ولی در ادامه می فهمد که آن ها دروغ می گویند و دوباره به زمین آمده اند تا دخترهای زمین را بدزدند. در بازی نوار سلامتی شما Ego نام دارد، این نوار خیلی شبیه به سیستم سلامتی بازی های تیراندازی مدرن مثل Halo و Call of Duty کار می کند. اگر صدمه ببینید و مدتی از مبارزه دوری کنید، می توانید سلامتی خود را دوباره بازگردانید. می توانید این نوار سلامتی را با شکست دادن Boss Monsterهای بازی افزایش دهید. می توانید با کارهای عجیب هم این نوار را افزایش دهید، مثل امضا دادن به بچه ها و یا خود ستایی روبروی آینه و یا رسیدن حساب مجری های تلویزیون! در قسمتی از بازی که Art Museum هست، می توانید عکس های Duke Nukem های قبلی را ببینید و یادی دوباره از آن ها بکنید. پس از خوش و بش کردن با طرفدارها، باید به اتاق سری برویم که Duke Cave نام دارد و . . . .


محمدرضا بازدید : 415 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

AMS%20Photo%20Effects اضافه کردن افکت های زیبا به عکس با AMS Photo  Effects 2.95 Retail (اکتیو شده)

AMS Photo Effects نرم افزاری جدید و جالب می باشد که با داشتن بیش از ۵۰ افکت جذاب جلوه خاصی به عکس های شما می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید عکس خود را در باران یا برف و حتی مه و بالای آسمان های قرار دهید، می توانید نور خورشید را به سمت آن بتابانید و یا آنرا در مقابل طوفان شدیدی قرار دهید. در نهایت می توانید عکس خود را به یک آثار هنری تبدیل کنید. همچنین با استفاده از بیش از ۱۰۰ فریم و روپوش موجود در این برنامه می توانید کارتهای تبریک بسیار جذاب بسازید.


محمدرضا بازدید : 300 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Ashampoo%20Undeleter بازگردانی مطمئن و سریع اطلاعات از دست رفته با  Ashampoo Undeleter 1.00 (اکتیو شده)

Ashampoo Undeleter نرم افزاری هست که به شما کمک می کند فایل های از دست رفته و پاک شده خود را با شانس بازیابی بالا، بر روی سیستم خود بطور مجدد ذخیره کنید. اگر در Recycle Bin ویندوزتان از فایل هایی که دوباره به آنها نیاز دارید اما یا به صورت اشتباهی و یا به دلیل عدم نیاز آنها را پاک کرده اید خالی است، این نرم افزار می تواند آن فایل ها را به صورت حرفه ای و با استفاده از فناوری پیشرفته خود برای شما بازگردانی کرده و آن ها را بر روی سیستم شما ذخیره کند. همچنین این برنامه به شما این امکان را می دهد تا درایو یا دستگاه قابل حمل خاصی را که خودتان تعیین می کنید اسکن شود.


محمدرضا بازدید : 260 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Active@%20Boot%20Disk%20Suite حل مشکلات سیستم مشکلات سیستم با  Active@ Boot Disk Suite 5.3.3

Active@ Boot Disk Suite یک CD/DVD/USB disk بوتیبل است که به شما این امکان را می دهد تا ویندوز خود را از طریق بوت اجرا کرده و بسیاری از مشکلات مدیریتی سیستم و مشکلات ویندوز و Startup را حل کنید. از نکات منحصر به فرد مربوط به این نرم افزار می توان به قابلیت استفاده از آن هم در محیط ویندوز و هم در محیط DOS اشاره کرد. مهمترین قابلیت این برنامه این است که می تواند سیستم را دیفراگ کرده و سیستم از آن نسخه پشتیبان تهیه نماید.


محمدرضا بازدید : 393 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

solsuite بازی فوق العاده زیبا و محبوب Solsuite Solitaire 2011  v11.6

دانلود بازی کم حجم و جذاب Solsuite Solitaire که ورژن جدید این بازی میباشد. بازی با کارت همواره یکی از محبوبترین بازی های دنیا محسوب می شود و در هر رده سنی طرفداران خاص خودش را دارد . بازی SolsuiteSolitaire یکی از بهترین بازی های شبیه سازی شده برای کارت است که محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران کامپیوترهای شخصی دارد . این بازی از گرافیک بالایی بر خوردار بوده و گیم پلی بسیار جذاب و روانی دارد .این بازی دارای معروف ترین بازی های کارت از جمله بازی محبوب Spider و چندین نوع مختلف از بازی های تک نفره با کارت و متنوع میباشد. شما می توانید نسخه جدید و کرک شده این بازی محبوب را از سایت سیب دانلود دریافت نمایید .

برای کرک کردن بازی از keygen قرار داده شده در فایل استفاده کنید .


محمدرضا بازدید : 401 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Active@%20ZDelete.NET حذف غیر قابل بازگشت اطلاعات با Active@  ZDelete.NET 7.1.3

Active@ ZDelete.NET نرم افزار پاکسازی اطلاعت و فایلهای شخصی ای می باشد که قصد دارید آنها پس از پاک شدن، امکان استفاده مجدد را نداشته باشند، حتی با استفاده از بهترین و قدرتمندترین برنامه های بازیابی اطلاعات! مکانیزم این نرم افزار به این صورت است که فایلی را که توسط این برنامه حذف می کنید، به قسمت های مختلف تقسیم می شود و هر قسمت به یک تکه جدید تبدیل شده و با این روال برنامه های بازیابی در بازگردانی این فایل ها باز می مانند.


محمدرضا بازدید : 245 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

R Studio مجموعه ابزارهای حرفه ای بازیابی اطلاعات به نام R Studio  5.4.134120

R-Studio این نرم افزار را به دلیل داشتن حرفه ای ترین ابزارها و جدیدترین تکنولوژی های بازیابی اطلاعات، می توان به عنوان بهترین راه حل برای بازیابی فایل ها و اطلاعات از درایو های ویندوز (FAT12/16/32/exFAT, NTFS, NTFS5) و مکینتاش (HFS/HFS+) و حتی لینوکس (Ext2/Ext3/Ext4 FS) دانست. این نرم افزار نه تنها فایل های پاک شده، بلکه فایل های آسیب دیده و گمشده را نیز پیدا کرده و آن ها را به صورت مستقیم بر روی سیستم شما ذخیره می کند. پارامتر انعطاف پذیر تنظیمات این برنامه کنترل کامل را در بازیابی در اختیار شما قرار میدهد.


محمدرضا بازدید : 421 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

NETGATE Registry Cleaner بهینه سازی رجیستری با NETGATE Registry  Cleaner 2.0.805.0ز

NETGATE Registry Cleaner نام نرم افزاری است که رجیستری شما را پاک و بهینه سازی می کند ، سرعت کامپیوتر شما را افزایش می دهد ، فایل هایی که مورد نیاز شما نیستند و آثار فعالیت های شما را از روی کامپیوتر پاک می کند. این برنامه دارای بخشی برای مدیریت Startup است که می توان به وسیله آن برنامه هایی که به هنگام بالا آمدن ویندوز شروع به کار می کنند را مدیریت کرد. همچنین این برنامه دارای قسمتی است که می توان به وسیله آن برنامه ها را به صورت دستی Uninstall کرد. این نرم افزار برای امنیت بیشتر از اسکن ها ، بکاپ های زمانبندی شده نیز تهیه می کند.


محمدرضا بازدید : 382 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Spy Emergency تامین امنیت کامل سیستم با Spy Emergency v9.0.405.0

Spy Emergency در واقع یک نرم افزار ضد جاسوسی ، ضد Malware و ضد اسپم حرفه ای می باشد. این نرم افزار ویندوز شما را در برابر هزاران بد افزار و برنامه های بلا استفاده مانند اسپای وار ها ، Adware ها ، اسپم ، ویروس ، تروجان ، کرم های اینترنتی کی لاگر ها و بسیاری دیگر امن نگاه می دارد. این نرم افزار به هیچ وجه از سرعت سیستم شما نمیکاهد و با تشخیص بیش از ۹۸۵,۰۰۰ ویروس ، امنیت بی نظیری را به سیستم شما هدیه می دهد.


محمدرضا بازدید : 240 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

TBS%20Cover%20Editor طراحی و ساخت کاور و جلد های سه بعدی با TBS  Cover Editor 2.2.2

TBS Cover Editor نرم افزاری است که به شما امکان طراحی جعبه های گرافیکی، جلدهای DVD و کاور های Blu-Ray, iPod, iPad, CD, کتاب و … را به صورت سه بعدی میدهد. شما می توانید در طراحی کاور هر محصولی مانند نرم افزار، موزیک، کتابهای الکترونیکی، فیلم ها و … از آن استفاده نمایید. کار با این نرم افزار بسیار آسان و لذت بخش می باشد چرا که تنها با چند کلیک و انتخاب عکس های از قبل طراحی شده می توانید کاور مورد نظر را طراحی کرده و آنرا در فرمت دلخواه ذخیره نمایید. بسیاری از کاورهای نرم افزارهای موجود در سیب دانلود نیز، توسط این برنامه طراحی شده اند!

محمدرضا بازدید : 196 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

NETGATE Data Backup بکاب گیری سریع و آسان با NETGATE Data Backup  1.0.705

NETGATE Data Backup نرم افزاری موثر برای تهیه بکاپ از فایل ها ، عکس ها ، موزیک ها و هر چیز مهمی که در کامپیوتر شما وجود دارد می باشد. این برنامه حتی می تواند از دیتابیس های MySQL/PHP وبلاگ یا سایت شما بکاپ تهیه کند. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با یک کلیک ساده هم از رجیستری خود بکاپ تهیه کنید هم آن را برای کارایی بهتر کامپیوتر خود بهینه سازید. برنامه ریزی برای تهیه بکاپ خودکار در زمان مشخص شده توسط شما از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. این نرم افزار برای امنیت بیشتر کاربران یک قسمت برای گذاشتن پسورد یا فشرده سازی بکاپ در خود قرار داده است.


محمدرضا بازدید : 301 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

White%20Office%20Stuff%20Vector وکتور آیکونهای بسیار زیبا با موضوع  ابزار اداری

در این وکتور مجموعه ای از آیکون ها قرار دارد که این آیکون ها را در دنیای واقعی می توانید در محیط بسیاری از دفاتر اداری مشاهده نمایید. این وکتور که با فرمت AI بوده را می توانید هم اکنون به همراه یک پیش نمایش با فرمت +TIFF از سیب دانلود دریافت نمایید.


محمدرضا بازدید : 358 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Breaking the ruls دانلود بازی مبارزه ای و مهیج Breaking The Rules:  The Roman Tournament

دانلود بازی کم حجم و مبارزه ای Breaking The Rules که قسمت جدید این بازی میباشد و با اسم The Roman Tournament منتشر گردیده. این بازی یک بازی مبارزه ای به صورت تک نفره و به صورت شبکه است که در آن میتوانید به صورت چند نفره با دیگر دوستان خود به مبارزه پرداخته و یا در حالت تک نفره بازی کنید داستان این بازی از آنجا که یک بازی MultiPlayer است در سطح ابتدایی و بسیار ساده ساخته شده به این شکل که در شهر قدیمی و باستانی رم یک تورنمنت زیرزمینی تشکیل و سازماندهی میشود که مبارزان از سرتاسر جهان برای برنده شدن به این تورنمنت می آیند و شما در نقش یک کراکتر که خود انتخاب میکنید به این تورنمنت ملحق شده و برای برنده شدن به مبارزه می پردازید . . .


محمدرضا بازدید : 199 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Ancients of Ooga دانلود بازی ماجرایی و جذاب Ancients of Ooga  v1.0r2

دانلود ورژن جدید بازی کم حجم و سرگرم کننده Ancients of Ooga. این بازی یک بازی ماجرایی بوده که در آن میتوانید بخورید ، آواز بخوانید و حتی در راه خود به سمت سرزمین افسانه ای و کمیک اوگا بالا بیاورید! در این بازی لحظه کسل کننده ای وجود ندارد با همه دوست باشید و در بازی به پیش بروید تا ۷ لوح قبایل افسانه ای اوگا را تصاحب کنید و قدرت باستانی آنها را کشف کنید و از آنها در برابر شورش یک ستمگر که . . .

محمدرضا بازدید : 233 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Tanida%20Demo%20Builder تصویربرداری از محیط ویندوز و تهیه فیلم های  آموزشی با Tanida Demo Builder 8.1.0.4 Portable

Tanida Demo Builder نرم افزاری قدرتمند بر پایه فلش می باشد که به شما بدون داشتن هیچ گونه دانش نرم افزاری قبلی ، این امکان را می دهد تا به ساخت فیلم های آموزشی محاوره ای بپردازید. این برنامه میانجی و محیط بسیار ساده ای دارد که می توانید پس از چند دقیقه به آن عادت کنید. این نرم افزار تمامی ابزار را در اختیار شما قرار میدهد تا از برنامه در حال اجرای خود تصویربرداری کرده و آنرا با توجه به مصالح و کارایی مورد نیاز خود ویرایش کنید. از نکات برجسته این نرم افزار می توان به قابلیت صداگذاری بر روی فیلم ضبط شده اشاره کرد که این کار فرایند یادگیری را بیش از بیش افزایش میدهد.


محمدرضا بازدید : 420 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Folder%20Marker ویرایش و تغییر رنگ فولدرها با Folder Marker Pro  3.2.0 Portable

Folder Marker نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید با استفاده از رنگ ها و عکس ها کد شده فولدرهای خود را تنها با یک کلیک دگرگون کنید که این باعث بازیابی زودتر آن ها و یافتن سریع آن ها می شود. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد، به این صورت که تنها کافی است فولدر مورد نظر را انتخاب کرده، بر روی آن راست کلیک کرده و افکت مورد نظر را از قسمت Colors انتخاب کرده تا بر روی آن اعمال شود. همچنین می توانید به وسیله این نرم افزار اتاقی از اسناد مهم و غیر مهم درست کرده و با تغییر شکل فولدر آنها از سالم باقی ماند آنها اطمینان خاطر حاصل کنید.


محمدرضا بازدید : 214 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

BSR%20Screen%20Recorder تهیه فیلم و عکس از صفحه نمایش با BSR  Screen Recorder 5.2.2

BSR Screen Recorder نرم افزاری است که به شما این امکان را میدهد تا از هرچه که بر روی صفحه نمایش خود مشاهده می کنید فیلم، عکس و حتی صدا نیز تهیه نمایید. در این برنامه تمامی قسمت های صفحه نمایش و تمامی پنجره های باز شده و کل دسکتاپ را می توانید ضبط کنید. همچنین می توانید از تصاویر دریافتی وب کم، محیط های مختلف بازی های گرافیکی، نرم افزارهای موجود در دسکتاپ، فیلم های در حال اجرا، فیلم یا عکس تهیه کرده و یا از صداهایی که از اسپیکر خارج می شود، صدابرداری کنید.

محمدرضا بازدید : 178 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Anime%20Studio طراحی و ساخت انیمیشن با Anime Studio Pro 8.0.2019

Anime Studio نرم افزاری پرکابرد برای افراد حرفه ای می باشد که قصد خلق انمیشن های تصویر در تصویر به روش کارآمدی تری را دارند. این نرم افزار با داشتن محیط کاری شهودی، کتابخانه ای با محتوای مجازی و امکانات قدرتمندی چون داشتن دستگاه کامل یک اسکلت، ترسیم خودکار عکس، سه بعدی کردن کناره های عکس، شیار محرک، ویرایشگر حرفه ای حروف و … توانسته در بین بهترین نرم افزارهای انیمیشن سازی به صورت دو بعدی قرار گیرد. همچنین می توانید پس از ساخت انیمیشمن دو بعدی خود آنرا با یک انیمیشن سه بعدی تلفیق کنید.

محمدرضا بازدید : 223 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Colored%20Waves%20Banners%20Vector وکتور بسیار زیبا از بنر های موج  دار در رنگ های مختلف

در این وکتور مجموعه ای از بنرهای رنگارنگ وجود دارند که می توانید از آن ها در زمینه های مختلف مانند بنر تبلیغاتی استفاده نمایید. این بنر که دارای فرمت AI بوده را می توانید هم اکنون به همراه یک پیش نمایش با فرمت TIFF از سیب دانلود دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 595 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

iTunes مدیریت  دستگاه های اپل با نرم افزار iTunes 10.3.1

iTunes جدیدترین ورژن این نرم افزار برای کاربرانی که هر روزه از آن برای گوش دادن به موزیک ، خرید موزیک به صورت آنلاین ، مدیریت دستگاهای اپل و … استفاده میکنند ، می باشد. این نرم افزار جهت پخش موزیک و همچنین خرید آنلاین موزیک ، انتقال بازی ، عکس ، فیلم و موزیک به دستگاهای iPhone , iPad , iPod مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید هم اکنون این برنامه را در ۲ ورژن ۳۲ بیتی ، ۶۴ بیتی از سایت سیب دانلود ، دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 168 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

Tracks Eraser Pro پاکسازی ردپاها در ویندوز با Tracks Eraser Pro  8.51 Build 1001

Tracks Eraser Pro نرم افزاری جهت پاکسازی ردپاهای باقی مانده از فعالیت کاربر در قسمت های مختلف ویندوز و بخصوص فعالیت های اینترنتی است. در بعضی مواقع ممکن است کوکی های ویندوز که از مهمترین بخش ها می باشد مورد سوء استفاده افراد دیگر یا هکرها قرار گیرد و مشکلات بزرگی برایتان بوجود آورد که این نرم افزار قدرتمند قادر به پاکسازی کامل کوکی می باشد، از دیگر قابلیت های برنامه پاکسازی History فایلهای دانلود شده، پاکسازی Cach موجود در مرورگرها، پاکسازی اطلاعاتی که در فرم های ثبت نام یا ورود وارد می کنید، پاکسازی History نرم افزارهایی مانند Office، Media Player و…، پاکسازی Temporary Internet File که محل نگهداری برخی از فایلها هنگام اتصال به اینترنت می باشد.


محمدرضا بازدید : 382 جمعه 10 تیر 1390 نظرات (0)

KoolMoves ساخت بنرهای فلش متحرک با KoolMoves 8.1.1

KoolMoves نرم افزاری حرفه ای در زمینه طراحی ساخت آسان بنر و لوگوهای فلش متحرک و استفاده از آنها در صفحات وب می باشد. این نرم افزار با داشتن ۳۴۳ Clip Art و ۶۷ اکشن اسکریپت و ۱۰۰ افکت ویژه متن و … کار طراحی را بیش از قبل آسان تر و البته حرفه ای تر می سازد. این نرم افزار را می توان جایگزین مناسبی برای برنامه معروف Macromedia Flash دانست.


تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 431
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,572
  • بازدید ماه : 8,628
  • بازدید سال : 100,962
  • بازدید کلی : 2,568,120
  • کدهای اختصاصی