loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 195 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Quick Heal Total Security کوییک هیل، با ظاهری کاربر پسند، محافظت کاملی را در برابر تهدیدات اینترنتی فراهم می کند. این برنامه برای شما یک تجربه امن و مطمئن است هنگامی که شما در حال دیدن سایت، بانکداری الکترونیکی، خرید آنلاین، چت و بازیهای آنلاین هستید. پس از نصب، آن به عنوان سپر در برابر ویروس ها، کرمها، تروجان ها ، spywares و سایر تهدیدات مخرب قرار می گیرد. این سرویس همچنین حفاظت در برابر ویروس های جدید و ناشناخته با استفاده از تکنولوژی انحصاری DNAScan کوییک هیل، وب سایت های مخرب را مسدود و مانع از رسیدن هرزنامه به ایمیلهای شما می شود. اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۱ کوییک هیل، از منابع بسار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر، افزایش می دهد. با ارزان شدن قیمت حافظه های فلش استفاده از این حافظه ها در بین کاربران افزایش یافته است، امروزه دیگر در کیف هر کودک مدرسه ایی نیز میتوان یکی از این حافظه های فلش را پیدا کرد! این حافظه ها به صورت های مختلفی مثل کارت های حافظه، کول دیسک، حافظه های داخلی Mp3 Player ها و … مورد استفاده قرار میگیرد

Quick Heal Total Security بسته امنیتی و ضد ویروس قدرتمند Quick Heal Total Security 2011 12.00


محمدرضا بازدید : 169 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مجموعه ۶۵٠ فونت زیبا و جدید مخصوص طراحی را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

font650 مجموعه ٦٥٠ فونت زيبا و جديد مخصوص طراحي


محمدرضا بازدید : 261 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

ماجرا از جدایی سازی مجدد روسیه آغاز می شود که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است. شاید فکر کنید که باز هم با یک عنوان تیراندازی نظامی روبرو هستیم که در کتاب های تام کلنسی (Tom Clancy) زیاد به چشم خورده اند. داستانی که منتهی به اسلحه به دست گرفتن یک وطن پرست برای نجات سرزمین مادری می شود. در یکی از نمایش ها، پس از اینکه تیراندازی به پایان رسید، مردی مرموز که تا به امروز او را با نام تائه (Tae) می شناختیم پا به میدان می گذارد. THQ به تازگی نام کامل او را تائه کیم (Tae Kim) اعلام کرده است. وی کسی است که سابقه زیادی در ارتش داشته و یکی از ماموران اجرایی در CIA بوده که قرار است در طول ساخت بازی به داستان و پیش زمینه های آن کمک کند. او قرار است به ما توضیح دهد که چرا کره شمالی در این بازی به آمریکا حمله کرده است.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|نسخه نهایی و کاملا سالم و آپدیت شده ی SKIDROW بازی|

homefront cover small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront


THQ اعتقاد دارد که Homefront به یک Bluckbuster و یا Call of Duty تبدیل شود که به نظر می رسد حداقل در ظاهر آن ها موفق به این کار شده اند که چیزی شبیه به Call of Duty خلق کنند. ولی آیا در باطن هم این چنین است؟ چیزی که تا بحال نشان داده شده، دقیقا بیانگر چگونگی انجام بازی نیست، ولی قرار است گیم پلی خیلی گسترده ای را در پیش رو داشته باشیم. می توانید سوار تانک و هلیکوپتر شوید و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید، ولی به طور کلی گیم پلی Homefront یک Run ‘n’ Gun معمولی با زرق و برق بالاتر خواهد بود. اگر بازی های دیگری برای مقایسه می خواهید Metro 2033 از همین شرکت (THQ) را با Half-Life 2 در نظر بگیرید. Homefront سعی دارد یک دنیای نابود شده و پر از جنگ را به تصویر بکشد. طوری که محیط، داستان را روایت کند. باغ های ویران شده و ساختمان های از هم پاشیده، بیانگر تباهی و دنیای جنگ زده آن است. آمریکا سقوط کرده و هیچ ارتش و قدرت نظامی وجود ندارد و جماعت زیادی برای مقابله با ارتش کره شمالی نیست. فقط تعداد کمی از مردم هستند که حداقل برای نجات جان خودشان هم که شده می جنگند. آن ها می گویند: “این آینده ای نبود که ما انتظارش را داشتیم، ولی حداقل آزاد هستیم و می توانیم سرپناه خود را بسازیم”.

منبع توضیحات: PersianWeek

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5600+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7900 / ATI Radeon X1900
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.0 GHz / AMD Phenom II X4 @ 2.2 GHz
Memory: 3 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 10


محمدرضا بازدید : 429 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان ۲ – Total War Shogun 2

Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی بازی|

shogun2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 @ 2.6 GHz / AMD Athlon XP 2800+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 20 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6800 / ATI Radeon X1600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7
Processor: Intel Core i5 @ 3.6 GHz / AMD Athlon II X3 @ 3.2 GHz
Memory: 4 Gb
Hard Drive: 20 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce GT 240 / ATI Radeon HD 5570
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 11


محمدرضا بازدید : 451 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Singularity

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

نام بازی: Singularity-2011-PCDvd-Game-Proper
پلتفورم : pc
ژانر:آکشن
سال انتشار: April 07, 2011
نوع فایل : کامل
زبان: English & Russian
زبان صدا : English & Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 1C-Soft Club
نوع انتشار : Repack
حمایت توسط : Activision
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین:دارد

Singularity یکی دیگر از شاهکار های سال 2011 میباشد که در تاریخ 7 آپریل سال 2011 میلادی توسط کمپانی اکتیویژن ساخته و توسط کمپانی 1C-Soft Club منتشر شد.شرح بازی : Singularity در مورد وقایع اتفاق افتاده در جزایر مخوف و اسرار آمیز حرف هایی برای گفتن دارد !! و در نهایت گیمر تجربه ای سقوط در شبکه ای از زمان و سفر های مداوم بین سال های 1950 و 2010 دارد !! خود را در دنیای عجیب بازی پیدا کنید. در این دنیا به طور مداوم در حال دگرگونی موقعیت برای افزایش ادراک انسان ها در طول زمان میباشید.در این قسمت گیمر به طور جدی مورد آزمایش قرار میگیرد.با استفاده از سلاح های مخرب و تجهیزات منحصر به فرد دشمنان خود را در زمان های مختلف نابود کنید.اما چالش اصلی و سرسختانه این بازی پیدا کردن یک راه حل برای فاجعه غیر قابل پذیرش در سال 1950 میباشد.این در حالی است که در سال 2010 همه چی به حالت عادی بر میگردد.در نهایت پیشنهاد میشود این بازی زیبا را جز لیست بهترین های خود قرار دهید....

دانلود رایگان بازی Singularity در ادامه مطلب....
محمدرضا بازدید : 191 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مگا پک نهایی بازی و برنامه های آندرویدی که شامل هزاران برنامه و بازی بر پایه سیستم عامل آندروید می باشد . آندروید سیستم عاملی است که توسط شرکت گوگل ساخته شده و به تازگی نسخه هایی از این سیستم عامل بر روی تبلت ها نیز به بازار آمده است .

ویژگی بارز سیستم عامل آندروید open source (متن باز ) بودن آن است که دست بسیاری از برنامه نویسان را در جهت ارتقا سیستم و افزایش امنیت آن باز می گذارد .

محمدرضا بازدید : 479 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Red dead redemption: Undead Nightmare (Region Free)

حجوم زامبی ها

در این DLC سلاح های منحصر به فردی اضافه شده اند که از همه آن ها می توانید برای نابودی زامبی ها استفاده کنید ، قابلیتی اضافه شده است به این صورت که شما با استفاده از اجساد انسان و پرتاب کردن آن ها به سوی زامبی ها همه را در یک سو جمع کنید و با استفاده از تفنگ Blunderbuss آن ها را نابود سازید . Blunderbuss تفنگی قدیمی می باشد که به وسیله آب مقدس تغزیه می شود این آب را می توان از جست و جوی بدن اجساد زامبی ها پیدا کنید ، آب مقدس تنها راهی است که به وسیله آن می توان زامبی ها را نابود ساخت و از بین برد. مرحله ای در این DLC قرار گرفته است که به شما این امکان را می دهد که به کمک روستایی رفته و آن ها را از دست زامبی ها نجات دهید حال دو انتخاب در پیش روی دارید ، اول اینکه با اهالی روستا تیمی را تشکیل دهید و تمامی زامبی ها را نابود سازید و دوم اینکه خود به تنهایی به میان زامبی ها رفته و دست به کشتار آن ها بزنید و با استفاده از TNT هرچه سریعتر روستا را نابود سازید ، همچنین DLC دارای مرحله ای دیگر می باشد شما وارد خانه ای می شوید که توسط زامبی ها احاطه شده است و باید برای نجات بازماندگان این خانه زامبی ها را از پیش رو بردارید.

جان در حال فرار از دست زامبی ها

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

Undead Nightmare مسیری عجیب و غریب برای بازی Red Dead Redemption می باشد که در آن تجربه ای متفاوت را کسب خواهید کرد ، چیز های عجیب و غریبی را مشاهده می کنید که باعث شگفتی شما می شوند برای مثال کابوی را می بینید که سوار بر اسبی است که بر اثز حملات زامبی ها آسیب دیده است و همچنان زنده می باشد. این DLC در تاریخ 26 اکتبر (هفته آینده )با قیمت 10 دلار برای PS3 یا 800 Microsoft Point برای Xbox 360 عرضه می گردد.

محمدرضا بازدید : 203 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

حال به بررسی بخش گیم پلی خواهیم پرداخت؛ قسمتی که مسلما نقطه قوت مجموعه به شمار می آید. در عین حال که محوریت بازی مبارزات Rick و خشونت آن است ولی باز هم با این وجود طراحان بازی را تک بعدی خلق نکرده اند و از وجود انعطاف در این بخش غافل نشده اند. اغلب اوقات پس از پشت سر گذاشتن مبارزاتی نفسگیر با پازل های گوناگون رو به رو خواهید شد و بعد از حل آنها مجددا پا به بخش اکشن بازی می گذارید و این روند تا انتهای بازی همینطور ادامه خواهد داشت. حتی در برخی از قسمت ها شاهد قسمت پلتفورمینگ خواهید بود. Rick خشمگین است؛ خشمگین تر از آنچکه فکرش را بکنید پس سازندگان سعی کردند با طراحی حرکت ها و تمام کننده های خشن تا حدی از خشم او بکاهند . ضربات عادی شما به دشمنان حداقل باعث پخش شدن چندین لیتر خون بر روی سطوح خواهد شد. در این قسمت انواع و اقسام ضربات طراحی شده است ، از حرکت های سریع ولی ضعیف گرفته تا حرکت های کند ولی قدرتمند البته ، " تمام کننده ها " که لذت بخش ترین قسمت مبارزات می باشد را هم باید اضافه کنیم. بعد از زدن چندین ضربه به دشمنان و تضعیف آنها می توانید از " تمام کننده ها " استفاده کنید. خوشبختانه در این قسمت شاهد تنوع بالایی هستیم. این حرکات به صورت سینمایی طراحی شده اند و باید با فشردن دکمه هایی که بر روی تصویر ظاهر می شوند کار دشمن را یکسره کنید و آنچه در نهایت باقی می ماند تنها خون ، خون و باز هم خون خواهد بود.

با کشتن دشمنانی بیشتر و به راه انداختن جویی از خون بازی کمبوها ، " تمام کننده ها " و ضربات بیشتری را در اختیارتان خواهد گذاشت . Rick توانایی استفاده از جادوهایی که ماسک در اختیارش قرار می دهد را دارا می باشد که تا به اکنون تعدادی از آنها به معرض نمایش در آمده اند مثلا در موردی میخ های غول پیکری از زیر سطح زمین پدیدار می شوند و تمامی دشمنان پیرامون Rick را به جهنم می فرستد یا اینکه دست Rick تبدیل به داسی ترسناک می شود که به راحتی می تواند با استفاده از آن دشمنانش را سلاخی کند. سیستم سلامتی بازی کاملا ابداعی و متناسب با جو بازی می باشد. بعد از متحمل شدن ضربات کم اثر و معمولی شاهد آثار جرح و کبودی در بدن Rick خواهید بود؛ با متحمل شدن ضربات بیشتر کم کم شاهد جدا شدن تکه های گوشت از بدن او و نمایان شدن استخوان هایش و در نهایت با افزایش میزان صدمات حتی خواهید دید که اعضای بدنش نیز از او جدا می شود و ناچارید تا پایان مبارزه او را به همین صورت کنترل کنید . مثلا فرض کنید در بهبهه مبارزات مجبورید Rick را تنها با یک دست و پا کنترل کنید که به نظر جالب است . بعد از اتمام مبارزات اعضای بدن Rick خود به خود شروع به ترمیم و بازگشت به حالت اولیه خواهند کرد و از طرفی تمامی این موارد برای دشمنانتان نیز صادق است . سلاح های متنوعی برای پیشبرد بازی وجود دارد جدای از اعضای بدن دشمنان ؛ شاتگان ، میله ، چماغ ، ساطور و اره برقی دیگر اسلحه های موجود خواهند بود .

همان طور که قبلا اشاره کردم سازندگان تا همان اندازه که به بخش اکشن پرداخته اند به بخش معما ها و پاتفورمینگ هم توجه داشته است. در طول مسیر بارها راه Rick سد می شود که مجبورید برای ادامه دادن مسیر به رفع مشکلات و حل معما ها بپردازید. گویا در حل معما های بازی هم شاهد خشونت خواهیم بود. مثلا در بخشی Rick برای باز کردن دری مجبور بود تا تعدادی از دشمنان را به آن چهارمیخ و پس از تضعیف در آن را خرد و خاکشیر کند. قسمت جالب بازی حالت پلتفورمینگ آن می باشد که سازندگان برای نشان دادن میزان وفاداریشان به مجموعه آن را به حالت عناوین کلاسیک سری 2 بعدی طراحی کرده اند. تبر ها ، میخ ها و هر آنچکه به یاد دارید مانع آن می شوند تا Rick سالم مسیر را طی کند. حتی شاهد بازگشت قسمت آسانسور مجموعه خواهید بود که باید دشمنان را قبل از اینکه موتور آسانسور را از کار بیاندازند از بین ببرید. در مجموع بازی در این قسمت قابل قبول به نظر می رسد.

منبع توضیحات:سایت بازی سنتر

اسکرین شات های بازی:

files_images__splatter_screen1_large[w500h400mresizeByMaxSize]_resize.jpg

files_images__splatter_screen3_large[w500h400mresizeByMaxSize]_resize.jpg


محمدرضا بازدید : 311 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

کل بازی بر اساس روایت و از زبان راوی داستان بیان میشود و شما در زمان گذشته به بازی میپردازید ولی این شما هستید که با کارهای خود به ی افسانه شکل میدهید . Varric — راوی داستان — داستان بازی رو بیان می کند : فشار وارد بر Hawke و خانواده ی او از سوی Darkspawn ها باعث میشود که آن ها به خانه ی قبلی خود پناهنده شوند . این اتفاقات در مدت کمی بعد از وفات یافتن پادشاه Cailan در جنگ Ostagar رقم میخورد . Blightland یکی از روستاهایی است که بعد از حمله ی Darkspawn ها نابود شد . در این افسانه هیچ نیروی تخیلی و یا توانایی خارق العاده ای وجود ندارد و تنها Hawke وجود دارد که شخصیت اصلی بازی است که از برادر خود یعنی Carver نیز باید محافظت کند و یک جنگجو و برادر Hawke یعنی Bethany که یک mage می باشد و مادر این دو .این تمام افسانه ای که شما باید آن را بازی کنید .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

DragonAgeII cover دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2

اگر به عکس های کاراکتر های بازی نگاهی بیندازید باید حالت های کلی شخصیت های بازی را بیابید و اخلاق های آن ها را میتوان از روی این عکس ها حدس زد . البته بدیهی است که شما میتوانید شخصیت های بای را تغییر دهید ولی مانند Origins ماهیت آن ها را که همان خوب بودن و مبارزه با ستم است را نمیتوانید تغییر دهید . همانند دیگر بازی های نقش آفرینی انتخاب دیالوگ های بازی بر عهدی شما میباشد . مثلا شما میتوانید از Hawke یک شخصیت شوخ طبع بسازید و یا آن را تبدیل به فردی بکنید که اصلا لبخند تا به حال نزده است . بعد از اون شما باید Darkspawn ایی که در مسیر بین شما و Kirkwall قرار دارند رو سلاخی کنید . جایی که خانواده ی Hawke در آن جا ساکن بودند . سیستم combat بازی نیز تغییراتی داشته است . این سیستم جدید شامل وجود خون بیشتر و به سمت ترسناک تر شدن پیش رفته است . این تغییرات در راستای روان کردن و سریع کردن سیستم combat بازی بوده است . شما زمانی که دو یا سه دکمه را پشت سر هم میزنید کاراکتر بازی بی وقفه آن حرکات را انجام میدهد و یا از جادو استفاده میکند و دیگر خبر از تاخیر در اجرای combat نیست . دشمنان در بازی به طور تصادفی و اتفاقی به شما حمله نمیکنند . بلکه آن ها با توجه به هوش مصنوعی طراحی شده برای آن ها از بغل یا پشت به شما هجوم می آورند .البته همراهان شما نیز در این برهه بی کار نیستند و آن ها نیز با توجه به هوش مصنوعی خودشان جلوی حملات دشمنان را میگیرند . در Origins اعضای گروه نیاز به تنظیمات دستی برای استفاده از دارو در هنگامی که سلامتی ان ها کم می شود داشتند ولی گروه شما حالا انقدر باهوش شده است که در زمان معین خود دارو مصرف کند . شما در بازی میتوانید برنامه های خصوصی و دلخواه خود را اجرا کنید ولی شما نمیتوانید بفهمید که هوش مصنوعی دیگر افراد گروه چکار میخواهد بکند . شما زمانی که میدوید افراد دیگر گروه نیز این کار را انجام می دهند . این طور که معلوم است شما با یک افراد باهوش در گروه خود سر و کار دارید و البته این بسیار خوب است که افرادی در نبرد ها در کنار شما باشند . پر اهمیت ترین قسمت بازی level up بازی میباشد . سازندگان پس از موفقیت این بخش در نسخه ی اول Level Up این نسخه را نیز شبیه نسخه ی اول طراحی کرده اند . شما در بازی میتوانید امتیاز های خود را صرف به دست آوردن توانایی هایی مانند نیرو –Strength– و مهارت و زبردستی –Dexterity– و جادو –Magic– و حیله گری –Cunning– و اراده ! –Willpower– و در آخر وضعیت جسمانی –Constitution– خود بکنید . بعد از به دست آوردن هر یک از این توانایی ها درخت توانایی های شما بزرگ تر شده و مرحله ی بعد از این توانایی نیز برای دفعه ی دیگر برای شما آزاد میشود . توانایی های مختلف در بازی همگی در یک درخت قرار گرفته اند البته در مسیر های معین برای خود .

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

محمدرضا بازدید : 149 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Steam Slug
نام بازی: Steam Slug
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار:2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Openoko Entertainment
نوع انتشار : License
حمایت توسط : Openoko Entertainment
تبلت:نیازی نیست
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Steam Slug یکی دیگر از بازی های تازه منتشر شده در سال 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی Openoko Entertainment ساخته و منتشر شد.شرح بازی :شما در یک منطقه طرد شده در یک جهان دیگر حضور دارید.دنیایی که در آن تاریخ مسیری دیگر در پیش گرفته است.دنیایی که در آن ماشین ها علیه انسان ها شورش کرده اند.در خیابان های این جا خونریزی مغز انسان ها دیده شده است.در آسمان ها پاشش روغن مذاب و ... .اما ره حل چیست ؟ در ابتدا سعی کنید فقط بتوانید جان خود را از این معرکه نجات دهید ...این پرسش را از خود بکنید که این منطقه را دوست دارید یا خیر ؟ اما این پرسش یکی جواب بیشتر ندارد و آن "بله " میباشد !!! مجبور خواهید بود برای رسیدن به سردسته دشمنان خود با این ماشین ها جنگ تمام عیار داشته باشید.در این دنیا زنده ماندن سخت هست و خیلی از شکست ها و درگیری ها غیر ممکن میباشد.ویژگی ها :

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
محمدرضا بازدید : 315 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Dark Sector
بدو دانلود
نام بازی: Dark Sector
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن تیر اندازی
سال انتشار: 2009
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: D3 Publisher of America
نوع انتشار : RIP
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

شاید یکی از خاطره انگیز ترین عنوان های بازی سال 2009 بازی زیبای Dark Sector باشد.این بازی در سال 2009 توانست امتیاز های خوبی بدست آورد.اما نتوانست موفقیت خود را به طور تمام و کامل در کنسول ایکس باکس 360 مجد تکرار کند.درست یک سال بعد از انتشار نسخه ایکس باکس این بازی بود که سازندگان بازی اعلام کردند نسخه موجود برای پلتفورم Pc آماده انتشار میباشد.... . داستان بازی : بازی زیبای Dark Sector یک بازی اکشن میباشد که در یکی از شرقی ترین کشور ها اروپا رخ میدهد.سلاح های بیولوژیکی - باقی مانده جنگ سرد کنترل را مختل کرده است.ساکنان شهر دچار یک ویروس مسری شده اند.این منظقه عفونی به ظاهر از جهان جدا شده است.این منطقه مرموز Dark Sector نام دارد شما به عنوان گیمر نقش هدایت کاراکتر اصلی بازی یعنی .... .ویژگی های این بازی :
- فضای فراموش نشدنی از جنگ درتاریکی - خیابان های خون آلود
- اسلحه های مختلف - روش های گونانگون در دفاع و درگیری
- مهارت ها و توانایی های جدید
محمدرضا بازدید : 227 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود نسخه سالم بازی IL 2 Sturmovik Cliffs of Dover


System Requirements

* Operating system: Windows 7 / Vista SP2 / Windows XP SP3
* Processor: Pentium Dual-Core 2.0GHz or Athlon X2 3800+
* Memory: 2GB (4GB recommended)
* Hard disk space: 10 GB
* Video: ATI or NVidia card w/ 256 MB RAM*
* Sound: DirectX 9.0c compatible
* Multiplay: Broadband connection with 128 kbps upstream or faster
محمدرضا بازدید : 183 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی ArmA 2 Reinforcements




نام بازی: ArmA 2 - Reinforcements (2011/PC/RePack by Fenixx)
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار: April 5, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English & Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: E-Frontier
مدت زمان نصب بازی :23 الی 25 دقیقه
کرک: اتوماتیک
زبان صوتی بازی :انگلیسی
حمایت توسط : Bohemia Int.
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
محمدرضا بازدید : 343 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

نام بازی: Operation Flashpoint Red River - RELOADED
پلتفورم : pc
ژانر: Shooter
سال انتشار: April 20, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters
حمایت توسط : Codemasters
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Operation Flashpoint Red River عنوان جدیدترین بازی شوتر منتشر شده در 20 آپریل سال 2011 میلادی میباشد.خرسندیم به عنوان اولین سایت ایرانی این بازی را با لینک مستقیم و رایگان ارائه میکنیم.کمپانی سازنده این بازی Codemasters میباشد که انتشار آن را نیز خود بر عهده گرفت.شرح بازی :بین افغانستان و چین و در دره هایی از تاجیکستان یک جبهه خونین علیه مردم توسط ارتش آزادی بخش - جنگجویان چریکی و سپاهیان تفنگدار آمریکا به راه افتاده است.شما و تیم خود میتوانید متفاوت باشید.این سربازان سربازانی نیستند که با گرانترین اسلحه ها و شجاعت تمام در میدان جنگ حضور یابند !!!این ویژگی به هیچ عنوان هوشمندانه نیست.گرافیک خیره کننده این بازی حرفی برای نقد ما باقی نمیگذارد چرا که شاهد یکی از برترین گرافیکی ترین بازی های سال 2011 هستیم.قطعا ژانر این بازی یکی از پر طرفدار ترین سبک هاست که آمار این گفته را ثابت میکند.ویژگی ها :
-پیش به سوی تجربه ای نزدیک از تفنگداران آمریکایی در مبارزات تاکتیکی پیاده نظام
-قابلیت آنلاین بازی کردن همراه با 4 نفر به طور همزمان
-قابلیت انتخاب سه نوع مبارزه
-سلاح های بسیار پیشرفته بازی و طراحی منحصر به فرد و رعایت تمام جزئیات
-گرافیک خیره کننده بازی و گیم پلی فضایی و محبوب آن

دانلود رایگان بازی Operation Flashpoint Red River به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

Minimum System Requirements:
CPU: AMD Athlon 64 X2 Core 2 duo 2.4 Ghz
RAM: 1GB RAM (2GB Vista/Windows 7)
VGA: ATI Radeon X1800, NVIDIA GeForce 7800
OS: XP 32bit/Vista/Windows 7
HDD: 6GB hard drive space

راهنمای بازی :
-اکسترکت کردن
--باز کردن ایمیج
-بازی را نصب کنید...اگر کد خواست این کد را وارد کنید : XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
-کرک را کپی کنید
-بازی را از طریق آیکون RedRiverLauncherc.exe اجرا کنید
-لذت ببرید از بازی رایگان !!
محمدرضا بازدید : 287 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان نسخه سالم بازی Shadow Harvest Phantom Ops


نام بازی: Shadow Harvest Phantom Ops
پلتفورم : pc
ژانر:تیر اندازی مدرن
سال انتشار: April 05, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Viva Media LLC
حمایت توسط : Maddox Games 1C Company
درجه بندی سنی : +18
کرک: SKIDROW
قابلیت آنلاین:دارد

بازی Shadow Harvest Phantom Ops در تاریخ 5 آپریل 2011 میلادی توسط کمپانی Maddox Games 1C Company ساخته و توسط Viva Media LLC منتشر شد.شرح بازی Shadow Harvest Phantom Ops :سال 2025 میلادی است و جهان در هیاهوی کنترل و جنگ بر سر منابع طبیعی میباشد. دیکتاتور ها و جانیان جهان از کشور ها فقیر برای تست تجهیزات نظامی خود استفاده میکنند.در حقیقت این کشور ها را برای چنین کارهایی مناسب میبینند.به نظر می رسد سیری ناپذیری و سود حاصل از این صنعت ضد حقوق بشر به سطح جدید رسیده است.همان طور که سیستم ها و سلاح های بسیار پیشرفته کشور استعمار گر آمریکا بر کشور های جهان سوم چنبره زده است.دولت استعمار گر آمریکا تصمیم میگیرد برای این کار کاپتان Cpt. Myra Lee را برای پی بردن به سیاست های دشمنان کشور خود اعزام میکند در این عملیات است که ... . در کل میتوان بازی Shadow Harvest Phantom Ops را یک بازی فوق العاده زیبا و جدید دانست که از داستان پردازی فوق العاده بالا و به روز برخوردار میباشد.همان طور که مستحضر هستید داشتن یک داستان خوب در یک بازی یک امتیاز فوق العاده مثبت برای یک بازی میباشد.چیزی که بازی های امروزی اکثرا از داستن آن محروم هستند!!

دانلود بازی Shadow Harvest Phantom Ops در ادامه مطلب.....

براي خريد بازی Shadow Harvest Phantom Ops در 1 دي وي دي اورجینال و بسته بندی شکیل به قیمت 3200 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif

Minimum System Requirements:
- OS: Windows 7/Vista/XP
- Processor: 3.2 GHz or better
- Memory: 2.0 GB of RAM
- Graphics: 256 MB RAM
- DirectX®: DirectX® 10
- Hard Drive: 8 GB Space Free
- Sound: DirectX 10.0 compatible

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit یا isobuster استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.
4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
6-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in "...". The file is corrupt رو به رو شدید :
1-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید
2-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken ... را بزنید
7-فایل های با پسوند bin نوعی ایمیج میباشند که برای بازی کردن این فایل ها میتوانید از نرم افزار Virtual CloneDrive استفاده کنید.
8-چنان چه در هنگام اجرای بازی با ارور orginal disk not found. please
sure the orginal disk is inserted into a drive مواجه شدید از کرک موجو در فایل دانلودی استفاده کنید.کرک را در محل نصب بازی کپی کنید.

محمدرضا بازدید : 225 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

بازی زیبا و پر سروصدای اکشن علمی تخیلی مهیج و ماجراجویانه کمپانی بزرگ Capcom که بازیکن را به عمق یک داستان جنگی فضایی سراسر اکشن می کشاند. شما در نقش یک خلبان فضایی که در سیاره ای اسرار با نام "The Void" رها شده است ایفای نقش می کنید. محیطی سه بعدی و بسیار زیبا و گرافیکی و سینمایی مانند در کنار اکشن پرهیجان بازی و سیستم مبارزاتی فوق پیشرفته کارکتر اصلی بازی و داستان مهیجش که در پایان مراحل با غول های قدرتمند روبرو می شوید همه و همه بازی Dark Void را به یکی از بهترین های سال ۲۰۱۰ تبدیل کرده است . شما می توانید این بازی را برای اولین در میان سایت های ایرانی از سایت دانلودها با لینک مستقیم به صورت کامل دریافت نمایید .

dark void دانلود بازي بسيار زيباي فضاي تاريك   Dark Void

مشخصات بازی:
سازنده : کمپانی Airtight Games
ناشر : کمپانی: Capcom
تاریخ انتشار : January, 19, 2009
رده بندی ژانر : اکشن علمی تخیلی سوم شخص
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Teen – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۳ سال و بالاتر.


محمدرضا بازدید : 265 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (1)

بازی اکشن مهیج و متفاوتی که داستانش در دنیایی خیالی و قدیم و در شهر ونیز ایتالیا در حال وقوع است جایی که اسکارلت، دختر جوانش نقش اصلی بازی، قربانی یک داستان مرموز قتل می شود. او به قدرت های بی نظیر و فوق بشری خود پی می برد و برای مبارزه با شر و بدی ماجرا ها و مبارزات مهیجش را آغاز می کند. بازی ترکیبی از ژانر بازی های نینجا، اکشن و نقش آفرینی است . شما می توانید این بازی را برای اولین در میان سایت های ایرانی از سایت دانلودها با لینک مستقیم به صورت کامل دریافت نمایید و یا از فروشگاه دانلودها نسخه کامل این بازی را سفارش دهید.

venetica دانلود بازي زيباي ونتيكا   Venetica


محمدرضا بازدید : 211 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Just Cause یکی از بازی های منتشر شده در سبک بازی GTA می باشد که رقیب سر سختی برای این بازی پرطرفدار و محبوب به شمار می رود. حال پس از گذشت چند سال از انتشار نسخه ی اول بازی سازندگان بازی نسخه ی دوم این بازی جذاب را منتشر کرده اند . همچنین سازندگان بازی قول این را داده اند که گرافیک بازی به طور چشمگیری افزایش یافته است و دیگر نشانی از باگ در بازی نخواهد بود و نوآوری های نسخه ی قبل در بازی گنجانده شده و بر تعداد آنها هم افزوده شده است . شخصیت اصلی این نسخه همان شخصیت نسخه ی قبل یعنی ریکو نام دارد . ریکو که پس از انجام دادن ماموریت قبلی قصد داشت در آرامش کامل زندگی خود را ادامه دهد به جزیره ای به نام Panau میرود و زندگی آرامی را شروع می کند اما دوباره دوستان او با او تماس میگیرند و ماموریتی به او می دهند با پول بسیار هنگفتی که این مساله باعث میشود ریکو زندگی آرام خود را رها کند و به جنگ با گروههای مافیایی بپردازد . ماموریت ریکو پیدا کردن و کشتن شخصی به نام Tom Sheldon که یکی از دوستان قدیمی ریکو و از اعضای سابق گروه مافیایی آنها بوده است می باشد.

just2 بازی جدید و بسیار زیبای Just Cause 2

ویژگی های منحصر به فرد بازی Just Cause 2 :

- گرافیک بسیار عالی

- بسیار سرگرم کننده و مهیج

- داشتن محیط زیبا و جذاب.

- مواجهه با اتفاقات جالب در جریان بازی

- نصب سریع و آسان

- امکان استفاده ی کاملآ رایگان از بازی.

- داشتن چندین مرحله مختلف.

- بازی اکشن ، هیجان انگیز و سرگرم کننده.

- دارای سبک اکشن ، مبارزه با دشمنان

- انجام بازی با ویژگی های گرافیکی طبیعی

- امکان استفاده از سلاح های متفوت برای مبارزه با دشمنان

- قابلیت اجرای بازی به صورت شبکه و Mulitiplayer

حداقل سیستم مورد نیاز :

سیستم‌عامل:

• ویندوز ویستا

• ویندوز ۷

پردازنده:

• Dual-core CPU + SSE3 – Athlon 64 X2 4200 / Pentium D 3GHz

حافظه:

• ۲ گیگابایت

کارت گرافیک:

• Nvidia Geforce سری ۸۸۰۰

• ATI Radeon HD 2600

256 مگابایت حافظه‌ی ویدئویی یا سازگار با دایرکت‌ایکس۱۰ با ۲۵۶ مگابایت حافظه‌ی ویدئویی

کارت صدا:

• کارت صدا کاملا سازگار با دایرکت‌ایکس۱۰

DirectX:

• مایکروسافت DirectX(R) 10

دیسک سخت:

• ۱۰ گیگابایت فضای خالی برروی دیسک سخت


محمدرضا بازدید : 245 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

نسخه دوم بازی بسیار پر طرفدار استراتژیک Warhammer Dawn of War که در آینده ای دور در حال وقوع است ! بلی در این نسخه شما باید در هزاره ۴۱ میلادی بازی کنید ! چیزی در حدود ۳۷۰۰ سال دیگر که دنیا و کهکشان و مرزها معنی خود را از دست می دهند ! جنگی عظیم در میان سیارات ابر قدرت کهکشان حال وقوع است و هر یک از حتی ممکن است به نابودی نسل و هستی تمامی سرنشینان یک سیاره مانند زمین پایان دهد . شما در جریان این بازی استراتژیک مهیج و حماسی باید آینده کهکشان راه شیری را در دست گیرید و طی جنگ هایی عظیم و سخت پیروزی را برای نسل خود به ارمغان آورید .

dawn of 2 دانلود بازی بسیار زیبای Warhammer 40000: Dawn of War 2

مشخصات بازی:
سازنده : کمپانی Relic
ناشر : کمپانی: THQ
تاریخ انتشار : Feb 19, 2009
وب سایت اختصاصی : Warhammer 40,000: Dawn of War II
رده بندی ژانر : استراتژیک RTS
میزان دشوار بودن : متوسط ..
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Teen – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۳ سال و بالاتر .

ویژگی های منحصر به فرد بازی Warhammer 40,000: Dawn of War II :
- میدان های نبرد سراسر هیجان و کشت و کشتار حماسی ۳۷۰۰ سال آینده !
- مبارزاتی سراسر تاکتی و اکشن که شما حس بازی در محیط واقعی را احساس می کنید .
- بازی انفرادی نامتناهی که خودتان سرنوشت را می توانید تغییر دهید و رقم بزنید .
- بازی چند نفره استراتژیک گروهی بسیار مهیج .
- موتور جدید و منحصر نسل آینده بازی های استراتژیک RTS !

و …….

حداقل سیستم مورد نیاز :
Windows XP SP2 or Windows Vista SP1
P4 3.2 GHz (single core) or any Dual Core processor
1 GB RAM (XP), 1.5 GB RAM (Vista)
A 128MB Video Card (Shader Model 3) – Nvidia GeForce 6600 GT / ATI X1600, or equivalent
5.5 GB of Hard Drive space


محمدرضا بازدید : 169 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

در ماه جون سال ۲۰۰۸ بود که Battlefield : Bad Company عرضه شد و نظر همگان را به خود معطوف کرد . گیم پلی سریع و جذاب بازی در کنار تخریبی که تقریبا در بازی های مشابه بی سابقه بود و هم چنین داستان ، موسیقی ، صدا و گرافیک خوب ، از ویژگی های مثبت بازی بود . بازی با کیفیت۷۲۰p اجرا می شد و و افت فریم هم در بازی وجود نداشت . این عنوان توسط استودیوی DICE یا Digital Illusions CE ساخته شد و ناشر بازی نیز EA بود .BF:BC موفقیت های زیادی کسب کرد و استاندارد های جدیدی به سبک FPS وارد کرد . EA از قبل از عرضه ی Bad Company اعلام کرد که این بازی یک سه گانه است و با توجه به توجهی که از سوی مخاطبین به نسخه ی اول شده بود EA DICE تصمیم گرفت دو سال بعد از نسخه ی اول ، نسخه ی دوم را با نام Battlefield : Bad Company 2 عرضه کند .

Battlefield cover دانلود بازي بسيار زيباي Battlefield : Bad Company 2

مشخصات بازی:
سازنده : کمپانی EA Digital Illusions CE
ناشر : Electronic Arts
تاریخ انتشار : February, 24, 2010
رده بندی ژانر : اول شخص , تیراندازی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدودیک ساعت.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900
Graphics memory: 256MB
OS: Windows XP
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2); 10GB for Digital Version, 4GB for Disc Version (BF1943)


محمدرضا بازدید : 237 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Aliens vs. Predator عنوان کلاسیک و آشنایی برای گیمرهاست. Rebellion، سازنده اولین بازی این سری، ساخت AVP را به عهده دارد. نسخه جدید این بازی تخیلی دارای سه بخش داستانی برای هر جناح(بیگانگان، شکارچیان و تفنگداران دریایی) است که هرکدام گیم پلی خاص خود را دارد. از جمله تیراندازی، جستجو، مخفی کاری و مکانیزم‌های دیگری که همگی در یک بازی جای گرفته‌اند.

aliens دانلود بازي بسيار زيباي Aliens VS Predator

مشخصات بازی:
سازنده : کمپانی Sega
ناشر : کمپانی:Rebellion
تاریخ انتشار : February, 16, 2010
رده بندی ژانر : اکشن ، اول شخص ، تیراندازی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدو دو ساعت.

حداقل سیستم مورد نیاز :

• Windows 7/ XP/Vista

• 1 GB System RAM (XP)/ 2 GB System RAM (Vista)

• 3.2 GHz Intel Pentium 4/Athlon 64 3000+ or equivalent processor

• DirectX 9.0c compliant video card with 128 MB RAM (NVIDIA 6600 or better, ATI X1600 or better)

سیستم توصیه شده :

• Windows 7/ XP/Vista
• 2 GB System RAM
• Intel Core 2 Duo E6400 or equivalent processor
• DirectX 9.0c compliant video card with 512 MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI HD2900 PRO or better)

source دانلود بازي بسيار زيباي Aliens VS Predator توضیحات: پس از دانلود تمامی فایل ها و از حالت فشرده خرج کردن آن ها ، دقت داشته باشید که به اینترنت وصل نباشید. سپس به نصب بازی پرداخته و بعد از نصب بازی به داخل فولدر Directx رفته و به نصب آن بپردازید. سپس فایل های داخل پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی نمایید و بازی را اجرا نمایید. تمامی فایل های فشرده و روش نصب بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.


محمدرضا بازدید : 215 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

سومین نسخه از سری بازی های هیجان انگیز استالکر به نام S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat توسط شرکت GSC Game World ساخته شده است. قبلا دو نسخه از آن به نام های Shadow of Chernobyl و Clear Sky به ترتیب در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ روانه بازار شده بود که با سبک شوتر و داستان جذابش رضایت کابران را جلب کرده بود. نکته جالب توجه این بود که نسخه آسمان صاف یت همان Clear Sky نسبت به نسخه قبلی دارای گستردگی کمتری نسبت به نسخه قبل از خود بود که موجب دلسردی بعضی از کاربران شد. ولی شرکت GSC Game World در این نسخه ناکامی قبل را تماما جبران کرده و Call of Pripyat در حد بسیار بالایی چه از لحاظ گرافیک و چه از لحاظ Game Play برخوردار است.

stalker دانلود بازي فوق العاده زيباي S.T.A.L.K.E.R. : Call of Pripyat

از این بابت چیز های زیادی برای کشف کردن در Zone یا منطقه عملیلت بازی وجود دارد و گروه ها ناپایدار یا فرعی در بازی در نقشه وسیع بازی پخش شده اند و تمام گروه های بازی در این تلاشند تا CNPP را تحت کنترل خود داشته باشند. بازی در منطقه Pripyat رخ میدهد و داستان بازی از این قرار است که طبق نقشه از قبل طراحی شده ی عملیات، اولین گروه نظامی، مامور جمع آوری و کسب اطلاعات هوایی از خاک منطقه دشمن هستند تا نقطه به نقطه موقعیت های مشکوک تعیین شوند. پس از تعیین محل موشکها و رسم نقشه های جاسوسی، نیروهای نظامی اصلی اعزام میشوند. ولی به علت دقیق نبودن اطلاعات جاسوسی، عملیات با شکست مواجه گردید چرا که خیلی از هلیکوپتر های صف شکن سقوط کرده اند و دشمن آنها را با موشک زده است. در رابطه با علل دلایل شکست عملیات، سرویس امنیتی کشور اکراین مامورشان را به مرکز منطقه راهی میکند. از حالا به بعد همه چیز بستگی به این بازیگر یعنی دارد. سومین نسخه از سری بازی های هیجان انگیز استالکر به نام S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat توسط شرکت GSC Game World ساخته شده است. قبلا دو نسخه از آن به نام های Shadow of Chernobyl و Clear Sky به ترتیب در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ روانه بازار شده بود که با سبک شوتر و داستان جذابش رضایت کابران را جلب کرده بود. نکته جالب توجه این بود که نسخه آسمان صاف یت همان Clear Sky نسبت به نسخه قبلی دارای گستردگی کمتری نسبت به نسخه قبل از خود بود که موجب دلسردی بعضی از کاربران شد. ولی شرکت GSC Game World در این نسخه ناکامی قبل را تماما جبران کرده و Call of Pripyat در حد بسیار بالایی چه از لحاظ گرافیک و چه از لحاظ Game Play برخوردار است. از این بابت چیز های زیادی برای کشف کردن در Zone یا منطقه عملیلت بازی وجود دارد و گروه ها ناپایدار یا فرعی در بازی در نقشه وسیع بازی پخش شده اند و تمام گروه های بازی در این تلاشند تا CNPP را تحت کنترل خود داشته باشند. بازی در منطقه Pripyat رخ میدهد و داستان بازی از این قرار است که طبق نقشه از قبل طراحی شده ی عملیات، اولین گروه نظامی، مامور جمع آوری و کسب اطلاعات هوایی از خاک منطقه دشمن هستند تا نقطه به نقطه موقعیت های مشکوک تعیین شوند. پس از تعیین محل موشکها و رسم نقشه های جاسوسی، نیروهای نظامی اصلی اعزام میشوند. ولی به علت دقیق نبودن اطلاعات جاسوسی، عملیات با شکست مواجه گردید چرا که خیلی از هلیکوپتر های صف شکن سقوط کرده اند و دشمن آنها را با موشک زده است. در رابطه با علل دلایل شکست عملیات، سرویس امنیتی کشور اکراین مامورشان را به مرکز منطقه راهی میکند. از حالا به بعد همه چیز بستگی به این بازیگر یعنی دارد.

مشخصات بازی:
سازنده : کمپانی GSC Game World
ناشر : کمپانی:Viva Media
تاریخ انتشار : February, 02, 2010
رده بندی ژانر : اکشن ، اول شخص ، تیراندازی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدودنیم ساعت.


محمدرضا بازدید : 369 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

داستان BioShock بر پایه رمان معروف Atlas Shrugged نوشته Ayn Rand است.این رمان بیشترین تاثیر را در ایجاد دنیای Rapture و انتخاب خالق آن، Andrew Ryan داشته است.این رمان بیان کننده یک جنگ جهانی است که توسط رهبران صنعتی ایجاد شده است.این رهبران کسانی هستند که دولت و مردم را در شرایط بد اقتصادی قرار داده اند.در طول جنگ تاجران ثروتمند جامعه خود را در کلورادو تحت نظارت John Galt (کسی که از اعتقادات روشنفکری Ayn Rand نشات گرفته است ) تشکیل می دهند،آنها اعتقاد دارند که فقط افرادی خاص حق پیشرفت دارند.در آخر کتاب، جامعه روشنفکر به پیروزی میرسد واین در حالی است که جامعه عوام گرا به علت نداشتن رهبران قدرتمند سقوط میکند.بر خلاف Bioshok که بر پایه فلسفه نبوغ فردی هست ، Bioshok 2 دقیقا خلاف این موضوع و بر پایه فلسفه عوام گرایی می باشد.

bioshock 2 دانلود بازي بسيار زيباي بايوشاك 2   Bioshock 2

محمدرضا بازدید : 217 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود کارتون و انمیشن Find BOSS 2





کارتون به تقیب رئیس 2 عرضه شد
نسخه رایگان تقیب رئیس 2 عرضه شد
( خلاصه داستان: در سال 1998 ساختمان آتالانتیس اروگوئه دچار نا امنی میشه که پلس اروگوئه از این وضع پیش اومده ناراضی بوده و تصمیم می گیره که یکی از تکاور ها ارتش که فرمانده تکاوراست می فرسته به اون ساختمان تا اوضاع را سر و ثامان دهد ....
خصوصیات:
- کوتلاسی
- اولین کارتون منتخب ایران که تکی ساخته شده است
- کارتون کوتلاس 3:07 ثانیه می شود


حجم:4.7 مگابایت


محمدرضا بازدید : 289 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

splinter cover دانلود بازي جديد و بسيار زيباي Splinter Cell : Conviction

بابهره گیری ترکیبی از جدیدترین بهبودهای گیم پلی انقلابی با خط داستانی پرهیجان و بدون محدودیت، Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction شما رابا جدیدترین سلاح های فناوری Hi-tech و مهارتهای مرگبار یک مامور زبده تا دندان مسلح می نماید و شما را برای ورود به دنیایی سراسر خطر، جایی که عدالت به معنی ایجاد قانونهای خود می باشد دعوت می نماید.

گیم پلی این نسخه از بازی چندین قابلیت جدید را به شما معرفی می نماید، یکی از آنها قابلیت “Mark and Execute” می باشد که به شما اجازه می دهد تا اهداف مشخصی مانند دشمنان یا اشیاء را نشانه گرفته و به آنها شلیک کنید و آنها را از میان در یا پنجره به بیرون پرتاب نمایید. شخص بازی کننده می تواند این عمل را با الویت بندی انجام دهد، بگونه ای که به عنوان مثال می تواند یکی از نگهبانان را با انداختن نوری گمراه نموده و دیگری را از پای در آورد. ویژگی جدید دیگر “Last Known Position” نام دارد که هنگامی که شما وارد خط دید یک نگهبان به حالت آماده می شوید اتفاق می افتد، این قابلیت یک سایه شبه مانند ویژوال در مکانی که نگهبان خیال می کند سم درآنجا حضور دارد ایجاد می نماید که به بازی کننده اجازه می دهد تا بصورت استرانژیک دشمنان خود را دور بزند. قابلیت جدید دیگر امکان بازجویی کاراکترها بصورت Real Time و استفاده از اشیا محیط اطراف برای حرف کشیدن از آنها می باشد ونیز ویژگی دیگر به سام اجازه می دهد تا درصوتی که تحت تعقیب قرار گیرد در شلوغی جمعیت ناپدید گردد.همچنین حالت Co-op جدیدی نیز برای بازی درنظر گرفته شده که اتمام آن ۶ ساعت بطول می انجامد، در این قسمت بایستی نقش یک مامور امریکایی Third Echelon یا یک مامور روسی Voron که همان شریک روسی Third Echelon می باشد را ایفا می نمایید.


محمدرضا بازدید : 249 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

وقتش رسیده که بار دیگر هیجان و ترس را در دل سرعت و رانندگی احساس کنید ، بازی جدیدی به نام Split Second دقیقا همین حس را به شما خواهد داد! ؛ بازی زیبا و هیجان انگیز که قرار است توسط استودیوی مشهور Black Rock Studio ساخته شود ، به گفته ی یکی از مسئولان این شرکت هزینه ی هنگفتی را هم صرف این بازی شده است تا ما شاهد یک شاهکار باشیم! البته در اصل همه چیز به دست خود سازندگان بازی خواهد بود که چطور بتوانند از این هزینه استفاده کنند! شاید Split Second بازی باشد که بتواند رقیبان خود را شکست دهد چرا که به گفته ی یکی از سازندگان بازی که در تریلر جدید بخش شده بود قرار است در Split Second نو آوری های جدید به کار رود که در بازیهایی به سبک رسینگ بسیار کم هستند ؛ این استودیوی بازی سازی با امیدهای فراوان پا در میدان گذاشته تا سبک رسینگ دیگری را وارد دنیای بازیهای کامپیوتری کند، این بازی قرار است فقط برای دو پلتفورم Xbox360,pc منتشر شود ، ممکن است تا آن موقع برای ps3 هم تایید شود!

split 2nd cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Split Second

dvd دانلود بازي فوق العاده زيباي Split Second شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

اطلاعاتی در مورد بازی Split Second :
شرکت سازنده بازی : کمپانی Black Rock Studio
شرکت ناشر بازی : کمپانی Disney Interactive Studios
تاریخ انتشار رسمی بازی :۱۸ می ۲۰۱۰
ژانر بازی : ریسینگ / ماشین سواری / ورزشی
سطح دشواری بازی : متوسط
مدت زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۷ سال و بالاتر

که دارای بیشترین انفجارات در منظومه شمسی هستش

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 @ 3.0 GHz / AMD Athlon 64 4000+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 6.5 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1800
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

سیستم توصیه شده :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 DUO @ 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4800+
Memory: 4 Gb
Hard Drive: 6.5 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 9600 / ATI Radeon HD 3870
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive


محمدرضا بازدید : 237 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

FILM SYNOPSIS نام سازنده فیلم دوست داشتنی Toy Story می باشد و دوباره با آوردن نسخه جدید این بازی با نام Toy Story 3 می خواهد تا آن خاطره های شیرین و دوست داشتنی را دوباره زنده سازد. وقتی که Andy برای تحصیلات دانشگاهی می خواهد که برود ، Buzz ، Woody و تمامی اسباب بازی های وفادارش نگران آینده غیر قطعی خود هستند. این بازی توسط Lee Unkrich کارگردانی شده است. Toy Story 3 روایتی کمدی و ماجراجویی از کمپانی Disney Digital می باشد که به صورت ۳بعدی به بازار عرضه می شود که اسباب بازی ها را در اتاقی کاملا غیر قابل کنترل قرار می دهد که انقدر شلوغ می باشد که حتی جای سوزن انداختن هم نیست ! مثل یک جهنم هستش وقتی که میخوان باهم باشن و معنای واقعی "پشت هم دیگه را داشتن" رو نشون بدهند. این بازی تخیلات و تصورات شما را بر می انگیزد و شما می توانید تجربه ای جدید از بازی های ماجراجویی را داشته باشید و ساعت ها با این بازی بسیار زیبا سرگرم شوید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

Toy%20Story%203 دانلود بازي بسيار زيباي Toy Story 3

اطلاعاتی در مورد بازی Toy Story 3 :
شرکت سازنده بازی : کمپانی Avalanche Software
شرکت ناشر بازی : کمپانی Disney Interactive Studios
تاریخ انتشار رسمی بازی :۱۵ ژوئن ۲۰۱۰
ژانر بازی : اکشن
سطح دشواری بازی : متوسط
مدت زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود یک ساعت

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: 2.4 GHz Intel Pentium 4, or 3000+AMD or equivalent processor, or 1.8 GHz Core 2
RAM: 1 GB or more of system RAM
VGA: 128 MB DirectX 9.0c compatible card supporting Shaders 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5600 or better, ATI Radeon 9600 or better)
DX: DirectX 9.0c
OS: Microsoft Windows XP SP3/ Vista, Win7
HDD: 6GB uncompressed hard drive space
Sound: 16-bit DirectX 9.0c compatible sound card

محمدرضا بازدید : 231 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Transformers: War for Cybertron نام خواهد گرفت و ظاهرا از امتیازات کم نسخه های قبلی دور خواهد بود…سازنده بازی High Moon Studios میگوید که با یک ترانسفورمرز متحول و جدید روبرو هستیم. به گفته سازنده بازی بازهم ترانسفورمرز سوم شخص خواهد بود و از موتور Unreal Engine بهره خواهد برد.و از همه مهمتر اینکه سازنده بازی کمپانی بسیار مشهور Epic خواهد بود…سازندگان بازی مشهور GEOW که توانست در مدت بسیار کوتاهی طرفداران بسیاری جمع کند.به گفته ناشر کاورگیری(پناه گیری)در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد…همچنین گیم پلی با یک سیستم جدید و سرعتی بیشتر با امکاناتی بسیار متحول خواهد شد.
طراحی کارکترها دقیقا از روی کمیکهای دهه ۸۰ صورت نگرفته و کمی تغییر کرده است و تغریبا چیزی بین عنوان اصلی و فیلم Michael Bay است.کارکترهای مهم بازی با همان شکل قدیمی و معروف خود به بازی بازگشته اند مانند مگاترون و آپتیموس پرایم…به هر حال طراحی شخصیتها چیزی از قبل آماده شده و با اندکی تحول است.
داستان هیچ ربطی به نسخه های قبل.کمیک ها و یا فیلمهای ترانسفورمرز نخواهد داشت…داستان کاملا بیگانه و جدید خواهد بود.داستان به قبل از زمانی باز میگردد که روباتها تصمیم به ترک سایبرتون و پیوستن به زمین گرفته اند.با توجه به داستان پردازی قوی و جدایی از داستان همیشگی احتمال این میرود که بازی با ورود به یک دنیای جدید وارد خط موفقیت جدید شود!
مثل همیشه سینگل پلیر بازی دارای ۲ مسیر متفاوت و ۲ کلاس جنگی متفاوت خواهد بود…دسپشنز و آتوبات ها!هر کدام از این ۲ گروه استوری لاین و خط داستانی مربوط به خود را داشته و متمایز میباشند و یکی از عوامل جذابیت این سری بازی نیز همین امر بوده است.همچنین سازندگان قول مد co-op و مدهای جدید دیگر را داده اند که تا زمان انتشار نمیتوان درباره آنها هیچ گونه قضاوتی کرد.

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

transformers cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Transformers: War for Cybertron


محمدرضا بازدید : 225 جمعه 09 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Singularity بازی هست که توسط Raven سازنده بازی هایی مثل SOF 1&2 داره ساخته میشه و توسط Activison منتشر شده است. بازی در E3 2008 معرفی شد. از موتور UE 3 استفاده میکنه. بازی درباره یک سری ازمایشات خطرناک و هسته ای که توی روسیه اتفاق می افته. شخصیت اصلی بازی هم یک سری قدرت های خاص داره. قرار بود بازی سال ۲۰۰۹ بیاد اما با توجه به اینکه Raven در حال ساخت Wolfenstein , X-Men Origins: Wolverine بوده بازی امسال عرضه شد. این بازی قرار است برای تمامی کنسول های PS3 , XBOX360 و PC عرضه شود. این بازی قابلیت کنترل و به دست گیری زمان را به بازیکن می دهد . برخلاف بیشتر FPS هایی که از زمان جهت آهسته کردن گلوله استفاده میکنند , در این بازی قادر خواهید بود که در اشیا موجود در بازی ایجاد تغییر کنید .
قابلیت کهنه کردن و بازسازی اشیا این فرصت را به بازی داده تا از آنها در جهت طراحی معماهای زیبا استفاده کند . درست کردن پله های فروریخته , تبدیل دیوارها به خاک و گرد غبار به منظور یافتن مسیر جدید و باعث فروریختن ساختمان ها شویم تا به راحتی به راه خود ادامه دهیم . این یک بازی Open World نیست که این کار ها در روند بازی تاثیر بگذارد . این بازی به نظر روندی خطی را دنبال میکند و اغلب پازل ها یک راه حل دارد . وجود قسمت معما بین قسمت مبارزات با دشمنان و موجودات عجیب و غریب روندی جالب را برای بازی به وجود می آورد.

sing cover دانلود بازي بسيار زيباي Singularity


تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 9,020
  • بازدید سال : 101,354
  • بازدید کلی : 2,568,512
  • کدهای اختصاصی