loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 255 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

DzSoft PHP Editor بر نامه ای است مفید و قدرت مند برای نوشتن و تست کردن زبان ها برنامه نویسی مانند php و html است. با این برنامه می توانید صفحات طراحی شده خود را قبل از ارسال بر روی سرور مشاهده کنید.اکثر برنامه هایی که برنامه نویسان مورد استفاده قرار می دهند بدلیل نصب سرور مجازی روی کامپیوتر بسیار حجیم بوده و از سرعت کامپیوتر می کاهد ونیز نصب آن نسبتاً دشوار است . اما این برنامه ۵ مگابایتی به راحتی این کار را برای شما انجام می دهد . قابل توجه عزیزان این که این برنامه تنها از زبان های php ,html تبعیت می کنند.

DzSoft PHP Editor برنامه نويسي 
به زبان PHP با DzSoft PHP Editor v4.2.6.0


محمدرضا بازدید : 155 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار Code Lobster PHP Edition ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش کد PHP ،HTML ،CSS ،Javascript به صورت دستی همراه با خطایابی PHP می باشد. Code Lobster PHP Edition نرم افزاری قدرتمند با استفاده بسیار آسان جهت ساخت و ویرایش فایل های PHP ،HTML ،CSS ،Javascript با پشتیبانی از Drupal CMS ،Joomla CMS ،Smarty template engine ،JQuery library می باشد. با نرم افزار Codelobster PHP Edition دیگر نیاز نیست تمامی دستورات زبان پی اچ پی را حفظ باشید. این نرم افزار شبیه به نرم افزار های ویژوال در نوشتن کد های پی اچ پی به شما کمک خواهد کرد و بسیاری از قسمت ها را به صورت هوشمندانه و خودکار تکمیل می نماید و همچنین کد های نوشته شده را تست می کند

CodeLobster PHPEdition ویرایش 
آسان و راحت کدهای وب با CodeLobster PHPEdition 3.6.4

پلاگین های پیشفرض نصب شده بر روی این نرم افزار:
- پلاگین CakePHP
- پلاگین CodeIgniter
- پلاگین Drupal
- پلاگین Facebook
- پلاگین JQuery
- پلاگین Joomla
- پلاگین Smarty
- پلاگین WordPress
قابلیت های کلیدی نرم افزار Code Lobster PHP Edition 3.6:
- قابلیت نشان دار کردن کد PHP ،HTML ،JavaScript ،CSS
- توانایی خطایابی PHP
- کامل کردن اتوماتیک HTML
- نظارت بر کد HTML
- دارای نوار ابزار HTML
- تکمیل اتوماتیک CSS
- قرار دادن توضحیاتی که با نگه داشتن ماوس بر روی اشیا مختلف ظاهر می شوند
- توانایی مدیریت پروژه
- امکان مشاهده پیش نمایش در مرورگر
- توانایی جستجوی طرح با استفاده از کلیدهای میانبر فایل ها
- دارای مرورگر فایل با پشتیبانی FTP
- قابلیت انتخاب محتوا درون بلوک جاری


محمدرضا بازدید : 202 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

SmartSVN Enterprise یک نرم افزار Version Control می باشد. این نرم افزار این امکان را فراهم میکند که شما یا سایر برنامه نویسان دخیل در یک پروژه به سورس کدهای پروژه دسترسی داشته باشید، و تغییرات مورد نظرتان را بر روی کدها اعمال کنید. این نرم افزار تغییرات اعمال شده را برای هر یک از فایل ها ثبت میکند، به این ترتیب میشود هر زمان که لازم بود، تغییراتی را برگرداند، یا برنامه نویسی که یک تغییر بخصوص را در یک فایل اعمال کرده بود، مشخص کرد، یا در صورتی که چند برنامه نویس بر روی یک فایل مشترک کار می کنند، از تداخل در کار آنها جلوگیری کرد.

SmartSVN Enterprise مدیریت 
پروژه های برنامه نویسی چندنفره با SmartSVN Enterprise 6.6.4


محمدرضا بازدید : 217 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

اینبار از سایت بزرگ دانلودها ، مجموعه ٣٠٠ فونت جدید و بسیار زیبا را برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم.فونت های این مجموعه با فرمت TTF می باشند.امید است توانسته باشیم رضایت شما بینندگان عزیز را جلب کنیم.

font graphist مجموعه ٣٠٠ فونت 
جديد و زيبا براي طراحان

password مجموعه ٣٠٠ فونت جديد و
 زيبا براي طراحانپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ٣٠٠ 
فونت جديد و زيبا براي طراحان لینک دانلود – 7.6 مگابایت | لینک کمکی

محمدرضا بازدید : 216 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

Font Folio نام یک مجموعه کامل از فونت ها می باشد که توسط کمپانی ADOBE تهیه شده است. در واقع کمپانی Adobe در این نرم افزار اقدام به جمع آوری و ارائه فونت های موجود در نرم افزارهای مختلف خود نموده است. در این مجموعه کاربران توانایی استفاده ی بیش از ۲۳۰۰ نوع مختلف از فونت ها را دارا می باشند. پشتیبانی پیشرفته از نوشته ها و تنظیم خودکار فونت ها به منظور بهینه سازی در عملیات چاپ یکی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. با نصب این نرم افزار کاربران توانایی استفاده از فونت ها در دیگر نرم افزارهای طراحی و نوشتاری را نیز دارا می باشند.

ADOBE FONT FOLIO مجموعه فوق 
العاده فونت با Adobe Font Folio 11

از ویژگی های این نرم افزار در نسخه جدید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- اضافه شدن بیش از ۱۷۰ فونت مختلف و جدید
- به روز رسانی کتابخانه نرم افزار و تغییر در نوع تعدادی از فونت ها
- پشتیبانی از فونت های Unicode
- توانای استفاده از طرح های جدید حروف
- توانایی استفاده اختیاری از مجموعه های طراحی خودکار و بهینه ساز نوشته ها
- قابلیت ویرایش فونت ها و ایجاد و طراحی فونت های جدید
و … .


محمدرضا بازدید : 268 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ١٧٣ فونت زیبا و جالب برای طراحی را در اختیار شما بازدیدکنندگان محترم قرار داده ایم،فونت های این مجموعه با فرمت TTF می باشد.هم اکنون شما می توانید این مجموعه را از دانلودها ، دریافت کرده و لذت ببرید.

best fontss مجموعه ١٧٣ فونت 
زيبا و جالب براي طراحي


محمدرضا بازدید : 194 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)
امنیت بیشتر سیستم های کامپیوتری خود تلاش می کنند. این نرم افزارها که به کمک شرکت های امنیتی نرم افزاری تولید می شوند با انجام بسیاری از اقدامات خودکار بر روی سیستم عامل اقدام به ایجاد یک امنیت مناسب کرده و ضعف های سیستم را پوشش می دهند. این نرم افزارها به گونه ای طراحی شده اند که کاربر نیاز به مدیریت سختی توسط آن ها نداشته باشد و تنها چگونگی استفاده از ابزارها بر عهده کاربر می باشد. بسیاری از شرکت هایی که در زمینه امنیت سیستم های کامپیوتری فعالیت می کنند در بخش نرم افزاری خود اقدام به ساخت این برنامه ها می کنند. Comodo Internet Security نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Comodo Security Solutions می باشد.

comodo بسته حرفه ای و قدرتمند 
امنیتی Comodo Internet Security 5.0.163652

بخش های اصلی:

- Firewall که مسئولیت نظارت بر سیستم و اطلاعات در حال رد و بدل شدن می باشد تا مانع از نفوذ هکره شود.
- Antivirus که بخش ضد ویروس نرم افزار می باشد و برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم به ویروس ها فعالیت می کند
- Live Security Expert که بخش نظارتی ۲۴ ساعته در طول ۷ روز هفته برای شما کاربرانی می باشد که به صورت مداوم سیستم خود را فعال و روشن نگهداری می کنید
- Wi-Fi Security که برای برقراری امنیت ارتباطات بی سیم شما می باشد و اطلاعاتی که به صورت بی سیم در حال نقل و انتقال می باشند را به صورت رمزنگاری شده بر روی شبکه ارسال می کند.

محمدرضا بازدید : 244 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

امروزه با وجود هکرها و نفوذ کنندگان به کامپیوتر، حفاظت از سیستم های کامپیوتری در اینترنت به امری ضروری تبدیل شده است. برای جلوگیری هکر ها از دستیابی به اطلاعات شخصی و کامپیوتری کاربران باید از نرم افزارهای حفاظت کننده که از مهمترین آن ها می توان دیواره های آنش را نام برد، استفاده کرد. این نرم افزار ها با کنترل اطلاعات و داده های در حال نقل و انتقال و پرت های سیستم و نظارت بر داده هایی که از طریق پرت ها در حال جابه جایی هستند از سیستم ها حفاظت می کنند. این نرم افزارها با مشاهده اطلاعاتی که در آنها مشخص باشد که چگونه یک هکر قصد نفوذ را دارد، مانع انتقال اطلاعات می شود. Firewall plus نام یک دیوار آتش قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تا مقدار زیادی از حملات هکرها به سیستم خود جلوگیری نموده و مانع از اجرای برنامه های جاسوسی شوند.

pc tools حفاظت اسان و مطمئن از 
سیستم شما با PC Tools Firewall Plus 7.0.0.111

محمدرضا بازدید : 185 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۸۷ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد.شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

87fonts مجموعه 87 فونت بسیار 
زیبا و جذاب انگلیسی

محمدرضا بازدید : 220 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

Firewall ها و دیوارهای آتش امروزه بین اکثر کاربران اینترنت فراگیر شده است و کمتر شخصی وجود دارد که بدون مجهز بودن به یکی از دیوارهای آتش وارد دنیای پر از خطر و حمله ی وب شود و اطلاعات ارزشمند خود را در معرض خطر قرار دهد. شرکت Privacy Ware که در زمینه ی امنیت فعالیت می نماید نسخه ی جدید دیوار آتش خود را با نام Privatefirewall عرضه نموده است. این Firewall قدرتمند تمامی فعالیت های سیستم را زیر نظر میگیرد و از هرگونه حمله به سیستم شما و پخش کرم در سیستم و ورود نرم افزارهای مخرب جلوگیری می نماید. علاوه بر این به هیچ نرم افزاری اجازه ی دسترسی به اینترنت و فعالیت در آن را بدون اطلاع شما نمی دهد بنابر این خیالتان از جانب امنیت سیستم تا حد بالایی راحت خواهد بود. سایر توانایی های این دیوار آتش شامل Block کردن آدرسهای ناخواسته و شناسایی میل های ناشناس و مزاحم و دادن گزارش آنی کار مخفی نمودن شما در اینترنت میباشد.

PrivateFirewall دیوار آتش سبک و
 قدرتمند به نام PrivateFirewall 7.0.22.8


محمدرضا بازدید : 194 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

اینبار از سایت دانلودها ، مجموعه فونت هایی از آرم شرکت های معروف را در اختیار شما بازدیدکنندگان محترم قرار داده ایم،امید است توانسته باشیم رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کنیم.

marc font مجموعه فونت هايي از 
آرم شركت هاي معروف


محمدرضا بازدید : 161 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)
اینترنتی محافظت می کند. این نرم افزار به صورت اتوماتیک و خودکار نرم افزار های ویروسی را بسته و حتی مانع باز کردن آن ها توسط خود کاربر می شود . در صورتی که نرم افزار موجود در سیستم شما دارای کرم اینترنتی یا سایر بد افزارهای مخرب باشد AVG Internet Security 2011 به راحتی شناسایی کرده و آن را از بین می برد و در واقع در یک جمله می توان گفت هنگام استفاده از AVG Internet Security 2011 هیچ نگرانی در مورد ویروس های کامپیوتری نخواهید داشت .

avg antivirus firewall امنيت 
كامل و قوي با  AVG Antivirus Plus Firewall 2011 10.0.1202 Build 3370

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVG Antivirus Plus Firewall 2011 10.0.1202 Build 3370 :
- سرعت بالا در اسکن سیستم و عدم کاهش کارآیی
- اسکن کامل پست الکترونیک و پاکسازی کامل آن
- پاکسازی کامل سیستم از نرم افزارهای جاسوسی و ابزاهای تبلیغاتی مزاحم
- دارای آنتی ویروس و فایروال بسیار قوی و امنیت کامل در وب
- سرعت بالا در به روزرسانی
- وجود حالت Game Mode
- استفاده آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جذاب
- امنیت بالا در اینترنت
- مبارزه قدرتمند با جاسوس افزارها
- شناسایی و نابودی آخرین ویروس ها
- سازگار کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

محمدرضا بازدید : 687 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

در این پست از سایت دانلودها برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان مجموعه ۱۷۰ فونت شگفت انگیز و جدید را قرار داده ایم.این فونت ها در دو فرمت TTF و OTF می باشند.امید است توانسته باشیم رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کنیم.

Best Font esfand مجموعه 170 
فونت شگفت انگيز و جديد


محمدرضا بازدید : 234 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار فایروال شخصی NETGATE FortKnox Personal Firewall یک فایروال کاربردی فوق العاده آسانی است که به شما امکان محافظت از کامپیوترتان در برابر حملات هکر ها ،تروجان ها ،جاسوس افزارها و تهدیدهای اینترنت را می دهد. به کاربر امکان مرور کامل از تمام شبکه ارتباطات ورودی و خروجی را می دهد. علاوه بر این ،فایروال شخصی همراه با سیستم جلوگیری از نفوذ منسجم با استفاده از فن آوری SPI را تضمین می کند. افزایش حفاظت از کاربر با سیستم rules به کاربر این امکان را میدهد که کنترل وسیعی نسبت به ارتباط نرم افزار هایش با اینترنت را داشته باشد. کاربران پس از نصب می توانند به آپشن نرم افزار مراجعه کنند و گزینه هایی را انتخاب کنند که با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد.

NETGATE FortKnox Personal 
Firewall دیوار آتش قدرتمند NETGATE FortKnox Personal Firewall 6.0.505.0

ویژگی های کلیدی NETGATE FortKnox Personal Firewall:
رابط بصری مناسب و آسان برای کاربران مبتدی و با تجربه
محافظت از سیستم در برابر حملات داخلی و خارجی
ایجاد ترافیک و بستن راه ورود به سیستم
سیستم پیشگیری از نفوذ دسته جمعی
مرور کلی از تمامی کانکشن های موجود در سیستم
امکانات پیشرفته برای کاربران با تجربه
استفاده از تکولوژی Anti-spoofing
مجهز به تنظیمات به اشتراک گذار پیرینتر و فایلها
مجهز به رابط گرافیکی کاربر پسند
مجهز به آپدیت اتوماتیک
مجهز به سیستم کنترل وب سایت و حتی مسدود کردن آن


محمدرضا بازدید : 182 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۲۳۰ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

230fonts مجموعه 230 فونت بسیار 
زیبا، دیدنی و جذاب انگلیسی


محمدرضا بازدید : 223 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

در این پست از سایت دانلودها برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان مجموعه ۱۵۰۰ فونت شگفت انگیز و جدید را قرار داده ایم.این فونت ها در دو فرمت TTF و OTF می باشند.امید است توانسته باشیم رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کنیم.

1500 Mega Fonts مجموعه 1500 
فونت جديد و بسيار زيبا


محمدرضا بازدید : 204 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی Water Glass را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

5 Water Glass HQ Stock Photo 
مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی Water Glass

محمدرضا بازدید : 196 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی عاشقانه را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

5love stock مجموعه ۵ تصویر 
استوک بسیار زیبا و دیدنی عاشقانه


محمدرضا بازدید : 220 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Computer را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

5 Computer Stock Photo مجموعه ۵
 تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Computer


محمدرضا بازدید : 197 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۶ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع گل نیلوفر را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

6 Lilies StockPhoto مجموعه 6 
تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع گل نیلوفر


محمدرضا بازدید : 184 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ١١٢ والپپر زیبا از کشتی ها و قایق های بادبانی را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ١١٢ والپپر زیبا در سایز های ۱۲۸۰×۱۰۲۴ و ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

Ship wallpapers مجموعه ١١٢ 
والپپر زيبا از كشتي ها و قايق هاي بادباني

محمدرضا بازدید : 269 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۵۵ والپپر زیبا با موضوعات مختلف را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز های ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

wallpaper tabiaat مجموعه 50 
والپپر گوناگون و فوق العاده

password مجموعه 50 والپپر 
گوناگون و فوق العادهپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 50 
والپپر گوناگون و فوق العاده لینک دانلود – 45.7 مگابایت | لینک کمکی

محمدرضا بازدید : 197 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۵۰ والپپر زیبا از گل های تازه و با کیفیت را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ١١٢ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

flower wallpapers مجموعه ٥٠ 
والپپر جديد و با كيفيت از گل هاي رنگارنگ


محمدرضا بازدید : 238 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۷۵ والپپر زیبا از کهکشان درخشان را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۷۵ والپپر زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید

Brilliant Galaxy مجموعه ٧٥ 
والپپر زيبا از كهكشان


محمدرضا بازدید : 260 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۴۶۸ آیکون با کیفیت و زیبا برای ویندوز را در اختیار شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده ایم ، این آیکون ها با فرمت PNG و در سایزهای گوناگون می باشند. امید است با دریافت و استفاده از این آیکون ها لذت ببرید.

468icons مجموعه 468 آیکون بسیار
 زیبا و کاربردی برای گرافیست ها


محمدرضا بازدید : 155 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

مجموعه ۲۰۰ آیکون با کیفیت و زیبا برای ویندوز را در اختیار شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده ایم ، این آیکون ها با فرمت PNG و در سایزهای گوناگون می باشند. امید است با دریافت و استفاده از این آیکون ها لذت ببرید.

200 icons مجموعه ٢٠٠ آيكون جديد
 و كاربردي براي ويندوز


محمدرضا بازدید : 167 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

WinZip 15 Pro نسخه جدید این نرم افزار می باشد که یکی از قدیمی ترین ابزارها در زمینه فشرده سازی فایل و ساخت فایل های آرشیو می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های مختلف به منظور ساخت و اجرای فایل های فشرده و آرشیوی پشتیبانی می کند. در این نرم افزار کاربران قادرند تا فایل ها و پوشه های خود را به منظور کاهش حجم فشرده سازی نمایند و یا از اطلاعات خود آرشیوی تهیه نمایند.

WinZip Pro v15 قویترین نرم 
افزار مدیریت بر فایل های فشرده WinZip Pro v15.0.9302

محمدرضا بازدید : 176 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

امروزه با افزایش حجم داده ها فشرده سازی یکی از بهترین راه کارها برای کم کردن حجم فایل ها و سهولت بیشتر در انتقال آنها به شمار می رود. نرم افزارهای بسیاری نیز با هدف فشرده سازی فایل ها به بهترین شکل ممکن و به حداقل رساندن حجم فایل رائه شده اند که هرکدام دارای فرمت مخصوص به خود هستند. ۷-Zip نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای فشرده سازی فایل ها است. عملکرد فوق العاده این نرم افزار باعث توجه کاربران به آن شده است. این نرم افزار علاوه بر فرمت مخصوص به خودش از طیف وسیعی از فرمت های فشرده سازی مربوط به نرم افزارهای مختلف پشتیبانی می کند که شما را از استفاده از چندین نرم افزار بی نیاز خواهد کرد. ۷-Zip در مقایسه با فرمت zip بین ۳۰ تا ۵۰ درصد بیشتر فایل ها را فشرده می کند. همچنین این نرم افزار در فشرده سازی فایل ها با فرمت ۷-Zip ، بین ۳۰ الی ۷۰ درصد بهتر از فشرده سازی با فرمت zip عمل می کند. و در یک برآورد این نرم افزار فشرده سازی به فرمت zip را بین ۲ الی ۱۰ درصد بهتر از دیگر نرم افزارهای مشابه با قابلیت پشتیبانی فرمت زیپ انجام می دهد.

7zip قوی ترین نرم افزار فشرده 
سازی فایل ها 7Zip 9.20 Final

محمدرضا بازدید : 480 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)
تنها روشی که وجود دارد و به واسطه آن می توان فرمت های مختلف را به اسناد PDF تبدیل کرد ساخت و استفاده از پرینتر های مجازی که طوری طراحی شده اند که وقتی کاربر دستور پرینت می دهد فایل مورد نظر را به فرمت PDF تبدیل می کنند. از این جهت است که کاربران معمولا برای جا به جایی اسناد خود و همچنین برای امنیت بیشتر آن ها را به اسناد PDF تبدیل کرده و به سادگی در هرجایی مورد استفاده قرار می دهند.
ابزارهای متعددی هستند که قابلیت چنین کاری را دارند اما تعداد معدودی هم هستند که قادرند به صورت حرفه ای کار ویرایش ، ساخت و مدیریت این نوع فرمت را بر عهده گیرند. یکی از آن ها که با توجه به قابلیت ها از حجم مناسبی هم بهره مند است eXPert PDF نام دارد. نرم افزاری که مانند بقیه ابزارهای مشابه به همان ترفند پرینتر مجازی قادر است تا فایل ها را به اسناد PDF تبدیل نماید و به همین دلیل است که تمامی نرم افزارهایی که قابلیت چاپ داشته باشند می توانند خروجی خود را به صورت PDF هم مشاهده کنند. جالب است که امکان تبدیل فرمت ها به اسناد PDF طوری تعریف شده که کاربر بتواند به صورت همزمان کار تبدیل چندین فایل را انجام دهد.
ویرایش اسناد با نرم افزار eXPert PDF بسیار ساده و آسان و به صورت کاملا مستقیم انجام می شود و همین امر نقش مهمی در سرعت کار کاربران خواهد داشت ضمن آن که دیگر لازم هم نیست که اصل سند به فرمت اصلی بازگردد تا قابلیت ویرایش وجود داشته باشد. ارسال سند از طریق نرم افزار و پست الکترونیکی یکی دیگر از قابلیت های مهمی است که در این نرم افزار قدرتمند تعریف شده است. قابلیت قرار دادن WaterMark برای جلوگیری از کپی غیرمجاز سند کمک شایانی برای آن دسته از کاربرانی است که هیچگاه از دست کپی های غیر مجاز در امان نبوده اند. نسخه ۷ این نرم افزار به تازگی ارائه شده است. کاربرانی که با اسناد PDF زیاد سروکار دارند eXPert PDF Professional Edition می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.
محمدرضا بازدید : 189 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار Winmount قادر است فایل های فشرده با پسوند ZIP ،?z ،Rar را در یک درایو مجازی باز کند و شما می توانید بدون این که فضایی از هارد دیسک رایانه اشغال شود، به محتویات آن ها که ممکن است یک فیلم، بازی و یا نرم افزار باشد دسترسی پیدا کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است. شما می توانید همانند یک درایو هارد دیسک وارد آن شده، به محتویات آن چیزی اضافه کرده، چیزی را حذف کنید و یا فایل های موجود در آن را اجرا کنید. کاربرد دیگر این برنامه در باز کردن تصاویر ساخته شده از CD ها و DVD ها می باشد. توسط این برنامه تصاویر CUE, BIN, CCD, BWT, MDS, CDI, PDI B5T را در درایو مجازی باز کرده و به محتویات آنها دسترسی پیدا کنید. به جای اینکه فایل های فشرده را برای استفاده از حالت فشردگی خارج کنید می توانید با استفاده از این برنامه آنها را به صورت یک درایو USB یا یک CD-ROM مجازی مورد استفاده قرار دهید. با این برنامه حتی می توانید Image پشتیبان برنامه Norton Ghost را هم بخوانید تا بتوانید فایل خاصی را بدون برگرداندن کل اطلاعات بدست آورید.

Total Commander Ultima Prime 
مرور و مدیریت فایل های فشرده با WinMount 3.5.0302 ( نسخه قابل حمل )

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 632
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,773
  • بازدید ماه : 8,829
  • بازدید سال : 101,163
  • بازدید کلی : 2,568,321
  • کدهای اختصاصی