loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 126 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
تقويم روميزي زيبا در رایانه با امکان نمايش وضع آب و هوا و ياد آوری 
کارها با Desktop iCalendar 1.9.7.1
| نسخه جدید Desktop iCalendar 2.0.0.249 جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |
اگر شما هم يکي از کاربران فراموشکار هستيد و کارهاي روزانه، قرارهاي ملاقات و ... خود را فراموش مي کنيد، پيشنهاد مي کنيم که از نرم افزار Desktop iCalendar استفاده کنيد. اين نرم افزار يک تقويم روميزي قدرتمند براي دسکتاپ شماست که به وسيله آن مي توانيد وقايع و کارهاي روزانه را بسرعت بيابيد. امکانات اين نرم افزار به اينجا خلاصه نميشود، بلکه دريافت اطلاعات آب و هوايي از ديگر قابليت هاي آن است. همچنين مي توانيد تقويم خود را با تقويم گوگل همزمان سازي کنيد. افزودن کارهاي روزانه به تقويم گوگل نيز از ديگر امکانات اين برنامه به شمار مي رود. اين نرم افزار داراي رابط کاربري مناسبي بوده و به شما کمک مي کند تا از آخرين اتفاقات، اطلاعات آب و هوا و کارهاي روزانه خود مطلع باشيد. اين برنامه داراي پوسته هاي سفارشي و زيبايي است و امکان دريافت تقويم هاي گوگل و نمايش آن بر روي ميز کار ويندوز را دارد.

 

قابليت هاي کليدي نرم افزار Desktop iCalendar:
- تقويم روميزي قدرتمند براي دسکتاپ
- اطلاع از وقايع و کارهاي روزانه
- امکان دريافت اطلاعات آب و هوايي
- با قابليت همزمان سازي تقويم خود با تقويم گوگل
- افزودن کارهاي روزانه به تقويم گوگل
- حجم کم و محيط کاربري زيباي نرم افزار
- پشتيباني از نسخه هاي مختلف ويندوز
- و ...



محمدرضا بازدید : 205 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود 
بازی بیلیارد برای کامپیوتر - Billiard Masters

بازی Billiard Masters با حجم بسیار پائین به راحتی نصب و برروی قدیمی ترین ویندوزها و منابع سخت افزاری نصب و اجرا خواهد شد. این بازی که از گرافیک نسبتا مناسبی بهره می برد از تمامی قوانین موجود در بازی بیلیارد پیروی کرده و به صورت کاملا سه بعدی هم قابل دسترس خواهد بود.بازی بسیار جذاب بوده و از نکات مهم در اجرای این بازی هم این است که کاربران می توانند هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره این بیلیارد مجازی را تجربه کنند. Billiard Masters برای سنین مختلف مناسب بوده و به سبب سادگی تمامی افراد می توانند با کمی دقت توپ ها را به محل های مورد نظر در میز بیلیارد هدایت کنند.





محمدرضا بازدید : 233 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پاکسازی تروجان ، ویروس ، مالوارها و ایمیل های 
تبلیغاتی - Ashampoo Anti-Malware v1.2.0

شرکت معروف Ashampoo اقدام به ایجاد نرم افزار Ashampoo Anti-Malware که ترکیبی از دو محصول Ashampoo AntiSpyWare و Ashampoo AntiVirus می باشد نموده است. این نرم افزار می تواند بدون ایجاد هرگونه فشار زیادی بر روي سیستم شما از آن و داده های شما در مقابل انواع تهدیدات خارجی همچون کرم ها، تروجان ها، بدافزارها، Rootkit ها، Spyware ها، Adware ها و هزاران فایل مخرب دیگر به محافظتی موثر پرداخته و امنیتی بی مانند را برای شما فراهم کند. علاوه بر این Ashampoo Anti-Malware با داشتن دو اسکنر قدرتمند AntiSpyWare و AntiVirus و همچنین انواع ابزار های امنیتی همچون File Wiper، Internet Cleaner، Startup Tuner و هزاران ابزار دیگر قادر مي باشد تا از سیستم شما در برابر انواع خطرات آفلاین و آنلاین و بیش از 3000000 تهدیدی که اکنون در اینترنت پراکنده شده است محافظت کرده و از ایجاد هرگونه آسیبی به سیستم شما جلوگیری کند. همچنین این نرم افزار به سبب داشتن رابط گرافیکی و طراحی خلاقانه و دو موتور اسکنر یکپارچه سازی شده ی آن که زمان اسکن را به شدت کاهش داده و تجزیه و تحلیلی که قبل از باز شدن یک برنامه و سیستم انجام داده و انواع فایل های مخرب را با توجه به رفتار آن ها شناسایی می کند به یکی از محبوب ترین برنامه های امنیتی تبدیل شده است.

 

راهنمای فعال سازی نرم افزار :

- از پوشه ی Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید. سپس نرم افزار را اجرا کرده و با استفاده از سریال دریافتی از Keygen و یک نام و ایمیل دلخواه نرم افزار را رجیستر کنید.
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید.



محمدرضا بازدید : 337 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خواندن 
کتابهای الکترونیکی در آندروید با نرم افزار FBReader 1.7.7

با نرم افزار FBReader می توانید در گوشی و تبلت خود کتابهای الکترونیکی مطالعه کنید.از امکانات این برنامه می توان به محیط ساده ، سرعت بسیار بالا در بارگذاری فایل ها ، تغییر فونت ، سایز و رنگ نوشته ها اشاره کرد.همچنین میتوانید به صورت انلاین در وب سایت های موجود کتابهای جدید دانلود و یا خریداری کنید.



محمدرضا بازدید : 198 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود
 کتاب هر آنچه در مورد انگلستان باید بدانید

انگلستان ‏ نام نیمه جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. این کتاب شامل اطلاعات جامعی مانند زندگی در انگلستان،تحصیل در انگلستان،همه چیز در مورد لندن،فرهنگ،آداب و روسم،اجازه کار،پول و اقتصاد،جاذبه های گردشگری و اطلاعات بسیار مفید دیگری میباشد.کتاب همه چیز در مورد کشور انگلستان،کتابی جامع و کامل برای توریست ها و گردشگرانی است که قصد سفر به بریتانیا را داردند.



محمدرضا بازدید : 233 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
نرم افزار فشرده سازی و کاهش حجم عکس Advanced JPEG Compressor 
2012.9.3.101

بسیاری از کاربرانی که در زمینه طراحی عکس و فایل های تصویری فعالیت می کنند از نرم افزارهای کمک بهینه سازی تصاویر برای رفع مشکلات و همچنین انجام عملیات های مختلف بهینه سازی همانند کاهش حجم تصاویر نیز استفاده می کنند تا در هنگام نتیجه گیری نهایی ، تصاویر را با کیفیت مناسب و حجم خوب بدست آورند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری این توانایی را به وسیله نرم افزارهای تولید شده خود به کاربران می دهند. برنامه های بسیاری را می توان در این زمینه یافت که هر یک از ویژگی های مختلفی بر خوردار می باشند.

Advanced JPEG Compressor نام نرم افزاری قدرتمند برای فشرده سازی فایل های عکس با فرمت های مختلف می باشد. به کمک این برنامه می توان علاوه بر ویژگی فرشده سازی عکس از ابزارها و امکانات دیگری نظیر ابزارهای مدیریت بر فایل های عکس ، ابزارهای ویرایشی و نمایش عکس ، افکت گذاری بر روی تصاویر و ... نیز اشاره نمود. در این نرم افزار کاربران قادرند تا به مجموعه ای از ابزارهای مدیریتی و مورد نیاز در زمینه کار با تصاویر دست یابند. این نرم افزار با توجه به ظاهر مناسب گرافیکی در رابط کاربری توانایی انجام امور را به آسانی به کاربران خود می دهد. این نرم افزار از تولیدات شرکت نرم افزاری WinSoftMagic می باشد.

 




محمدرضا بازدید : 148 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود دمو بازی Call Of Duty Ghosts

بازی Call Of Duty Ghosts دنیایی کاملا جدید و متفاوت از آنچه تاکنون از این سری بازی ها دیدیم را نشان خواهد داد و نمایش کامل این بازی قرار است در تاریخ ۲۱ May و در کنفرانس رونمایی کنسول نسل بعد Microsoft برگزار شود.  سایت Tesco Direct در مورد این بازی میگوید :” فرانچایز زیبای Cod: Ghosts کاملا مطابق با نسل آینده کنسول ها ست . با داستانی جدید ، گیم پلی جدید و شخصیت های بیشتر و تازه ، این بازی برای نسل بعد مهیا میشود . بازی Call Of Duty Ghosts قرار است در چهاردهم آبان ۹۲ برای تمامی کنسولهای نسل حاضر و PC و عرضه شود. همچنین این بازی برای PS4 و کنسول جدید مایکروسافت یعنی XBOX نسل بعد نیز عرضه خواهد شد.



محمدرضا بازدید : 157 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
محافظت 
از ایمیل و سیستم در برابر Spam ها MailWasher Pro 1.5.0
| نسخه جدید MailWasher Pro 1.5.0 قرار گرفت |
Spam ها امروزه به یکی از بزرگترین خطرات و عاملین اصلی انتقال ویروس در اینترنت مبدل شده اند و دیگر کمتر ایمیلی وجود دارد که به یکی از انواع این تبلیغات و یا نامه های مزاحم اینترنتی مبدل نشود. نرم افزار MailWasher Pro آین نوآوری درمقابل نامه های الکترونیکی ناشناس می باشد. این نرم افزار ابزاری موثر مدیریت ایمیل برای رهایی از Spam و ایمیل های ناخواسته می باشد.
نرم افزار MailWasher Pro کلیه ایمیل های دریافتی را بررسی کرده و اگر ایمیلی با عنوان هرزنامه و یا ویروس مشکوک باشد، پیغام می دهد تا از فیلترینگ استفاده کنید. آدرس ایمیل دوستانتان را به لیست MailWasher Pro's friends اضافه کنید تا ایمیل های آن ها تشخیص داده شوند. آدرس ایمیل های مزاحم را به لیست سیاه اضافه کنید تا هرگز از آنها ایمیل دریافت نکنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا مبدا ایمیل های دریافتی را بررسی کرده و ایمیل هایی که DNS آن ها بر خلاف سرور لیست سیاه هرزنامه ها باشد، دریافت شود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار MailWasher Pro:
    - حذف نامه های ناخواسته قبل از دانلود آن ها
    - ساخت Friend List برای دریافت ایمیل از سرورهای دلخواه
    - قابلیت ایجاد Adress book های مجزا
    - قابلیت ساخت Blacklist جهت عدم دریافت ایمیل از سرورهای دلخواه
    - قابلیت شناسایی ۵ میلیون از انواع مختلف اسپم ها و ویروس ها
    - پیش نمایش نامه ها قبل از ورود به سیستم و بر روی سرور و حذف آن ها در سرور
    - بازگشت دادن نامه به سرور های فرستنده جهت عدم ارسال دوباره آن ها
    - قابلیت فیلترینگ برای Spam کردن نامه هایی که تاپیک و یا فرستنده و ... آن ها باب میل شما نباشد
    - سرعت بالا در دانلود ایمیل ها و آپدیت خودکار لیست شما
    - پشتیبانی از POP3 ،AOL ،Hotmail ،MSN و IMAP
    - امکان بازگردانی ایمیل های پاک شده
    - قابلیت طبقه بندی ایمیل ها به سادگی
    - توانایی ذخیره نامحدود ایمیل
    - سازگاری با دیتابیس بزرگ شناسایی اسپم FirstAlert
    - توانایی تامین امنیت سیستم
    - قابلیت نمایش ایمیل های خوب به طور واضح با رنگ سبز و هرزنامه ها و ویروس ها با رنگ قرمز
    - راهنمای جامع و دارا بودن اکثر سوالات مطرح شده و خودآموز انیمیشنی برای یادگیری بهتر
    - سازگاری با ویندوزهای مختلف
و ...


محمدرضا بازدید : 150 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
نسخه جدید مرورگر پر 
قدرت و بسيار زيبا با Maxthon 3.3.2.2000
شايد بسياري از شما با مرورگر MYIE2 آشنا باشيد. Maxthon نام جديد و تغيير يافته MYIE2 ميباشد در واقع Maxthon نسل جديدي از مرورگر هاي MyIe بوده که پس از گذشت يک سال از فعاليتش با نام ديگري ارائه شده است.ماکستون مرورگرقدرتمند و و انعطاف پذيري است که از قدرت و هسته مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ويندوز)استفاده کرده و بر خلاف آن داراي قابليت ها و امکانات بسيار زيادي ميباشد. نکته قابل توجه اين است که اين مرورگر تقريبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ويندوز اشغال ميکند از اين رو مانع کاهش سرعت در سيستم ميشود.


برخی ویژگی های این برنامه :
- محیطی کاملا گرافیکی با رنگ بندی و آیکون های بسیار جذاب
- حجم کم سرعت فوق العاده بالا در باز کردن صفحات اینترنتی
- امکان آپدیت خودکار پس از هر بار اجرا
- سازگار با دانلود منیجرها و مخفی گرها
- امکان عکس برداری از صفحات دلخواه
- امکان سیو صفحات به طور کامل و بدون نقص
و...




محمدرضا بازدید : 127 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود مرورگر 
قدرتمند و پرسرعت Avant Browser 2012 Build 16
| نسخه جدید Avant Browser 2013 Build 107 جایگزین نسخه قبلی شد|
Avant Browser یک مرورگر سریع ، امن ، پایدار ، کاربرپسند و همه کاره است که وبگردی را برای شما لذت بخش تر می کند . این مرورگر ویژگی هایی مشابه ای با اینترنت اکسپلور دارد و بر اساس هسته ی آن کار می کند . دارای RSS/ATOM Reader برای دسترسی سریع به مطالب وب سایت های مختلف است که با توجه به سرعت کم اینترنت در کشور ما این قابلیت می تواند در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی کند . قابلیت های متعدد دیگری همچون جستجوی مستقیم در موتورهای جستجوگر ، مسدود سازی صفحات پاپ آپ مزاحم و تبلیغاتی ، در دسترس بودن در 41 زبان مختلف ، ذخیره سازی مطمئن یوزر و پسوردهای کاربر در وبسایت های مختلف ، مدیریت صفخات با موس ، قابلیت تمام صفحه شدن (Full Screen) ، سازگاری کامل با IE ، بازیابی امن صفحات در صورت خاموش شدن ناگهانی رایانه ، شخصی سازی پوسته های را نیز دارد .



محمدرضا بازدید : 236 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود 
مرورگر سریع و قدرتمند Torch Browser 25.0.0.3175 بر پایه گوگل کروم

Torch Browser مرورگری قدرتمند بر پایه مرورگر سریع گوگل کروم میباشد و با امکانات پیشرفته شما را از داشتن هر نوع مرورگر دیگیر بی نیاز میکند.پنجره اصلی برنامه با رابط کاربری آشنای آن به شما برای دسترسی سریع به ویژگی‌ های پیشرفته موجود در برنامه از طریق دکمه‌ های نوار آدرس کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های این بخش مانند دانلود کننده محتویات رسانه‌ای تنها در صفحاتی که مرتبط با آن ویژگی هستند فعال می‌باشد. با استفاده از دکمه اشتراک‌گذاری قادر به دسترسی سریع به اکانت فیـس بـوک یا تـوئـیتر و ارسال پیغامی در مورد صفحه جاری می‌باشید. این ابزار به شما در اشتراک‌گذاری صفحات و فایل های رسانه‌ای مورد علاقه خود بدون ترک کردن آن صفحه کمک می‌کند. ابزار دریافت فایل های رسانه‌ای به شما در دریافت فایل های ویدئویی و صوتی از تعداد زیادی وب سایت تنها با یک کلیک کمک می‌کند که باعث صرفه‌جویی در وقت و بی‌نیاز کردن شما از نصب ابزارهای دیگر می‌شود. یکی از دیگر ویژگی‌های متمایز این برنامه قابلیت باز کردن فایل های تورنت و بارگذاری اطلاعات ترکر و ذخیره آن در رایانه می‌باشد رابط کاربری این بخش ممکن است برای برخی از کاربران آشنا باشد و اطلاعات مفیدی در مورد فایل های درون تورنت، دانلودرها و به اشتراک گذارنده ها و سرعت دانلود در اختیار آن‌ها بگذارد.





محمدرضا بازدید : 164 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود 
نسخه جدید و نهایی اینترنت سکوریتی آ وی جی - AVG Internet Security v12.0 
Build 1890a4669

| نسخه جدید AVG Internet Security 2013 v13.0.2677 Build 5774 جایگزین نسخه قبلی شد|

AVG Internet Security محافظ اینترنتى قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه است که با 13 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید.

  قسمت های مختلف نرم افزار:
- Firewall: محافظت در برابر هکرها
- System Tools: برای مدیریت آسان سیستم
- Anti-Spam: محافظت در برابر حملات فیشینگ
- Anti-Rootkit: محافظت در برابر تهدیدات مخفی
- Anti-Virus: محافظت در برابر ویروس ها، کرم ها و تروجان ها
- Web Shield & LinkScanner: محافظت در برابر وب سایت های مخرب
- Anti-Spyware: محافظت در برابر جاسوس افزارها، صفحات خود بازشوی تبلیغاتی و سارقان هویت

قابلیت هاى كلیدى نرم افزار AVG Internet Security
:
- قدرت بالا در شناسایى انواع ویروس ها: این نرم افزار در طول سالیان اخیر جوایز مختلفى را از سوى منتقدان براى قدرت بالا خود در زمینه شناسایى و نابودى ویروس ها از آن خود كرده است
- قدرت بسیار بالا در شناسایى انواع جاسوس ها: این نرم افزار با بهره گیرى از آخرین فناورى روز و دارا بودن آخرین لیست جاسوس افزار ها و نرم افزارهاى مضر توانسته بانك اطلاعاتى قدرتمند علیه انواع Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها تهیه كند
- محافظت در برابر تمامى فعالیت هاى اجرایى: نرم افزار تمامى فایل ها را زیر نظر مى گیرد تا از اجراى فایل با كوچكترین آلودگى جلوگیرى كرده و مانع انتشار آن شود
- دیوار آتش قدرتمند: علاوه بر ممانعت از حملات اینترنتى و تامین امنیت خارجى سیستم، مانع دسترسى هر نرم افزارى بدون اجازه شما به اینترنت مى شود
- مبارزه با Spam ها و كلاهبردارى هاى اینترنتى كه از طریق ایمیل شایع شده
- تامین امنیت پیام رسان هاى اینترنتى مانند ICQ, MSN, Yahoo و ...
- حذف جاسوس هاى اینترنتى و جلوگیرى از اجراى فایل های مخرب اینترنتى
- اسکن حافظه هاى در حال اجرا، و جلوگیرى از اجراى فایل هاى مشکوک
- اسکن كامل کلید هاى رجیسترى ویندوز جهت كشف و حذف جاسوس ها
- اسکن پوشه هاى اصلى سیستم و مراقبت زنده و Real-Time از سیستم كاربر
- قابلیت تنظیم و زمان بندى برنامه جهت اجراى اسکنر برنامه در ساعات معینی از روز
- قابلیت آپدیت و به روز رسانى خودكار بسیار سریع
- پشتیبانی كامل از كلیه مرورگر های پرطرفدار وب مانند Internet Explorer, Mozilla Firefox و Opera Browser و ...
- پشتیبانى از تمامى نسخه هاى ویندوز NT 5.1 به بالا و ویندوز 7
- و ...

محمدرضا بازدید : 175 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
نهایت سرعت و 
لذت دانلود با Download Accelerator Plus 9.4.0.4 Final
| نسخه جدید Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.3 Final  جایگزین نسخه قبلی شد|

یکی از مسائلی که برای اکثر کاربران اینترنت به خصوص در کشورهایی که پهنای باند در آنها کم می باشد، استفاده از نرم افزار مدیریت دانلودی قدرتمند و کرآمدمی باشد که بتواند با توجه به محدودیت های موجود بهترین امکان استفاده از پهنای باند کاربر را برای او فراهم نماید. نرم افزار مدیریت دانلود Download Accelerator Plus که یاهمان DAP به صورت اختصاری ، محبوبترین ابزار برای افزایش سرعت دانلود می باشد که بهترین افزایش سرعت ممکن در دانلود را به همراه حفظ حریم شخصی و امنیت و نیز با قابلیت استفاده بسیار آسان برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا  سرعت دانلود خود را تا %۳۰۰ به صورت تضمین شده افزایش داده وبعلاوه امکان از سرگیری مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط به هردلیلی و نیز پشتیبانی از امکان بازیابی پس از بروز خطا را برای شما فراهم می آورد. این برنامه برای انجام عملیات دانلود ، به دنبال سرورها (Mirror)یی می گردد که بیشترین کارآمدی را برای دانلودهای شما از طریق اتصالات به چندین سرور ارائه می نمایند، که این عمل را به منظور بهره گیری بهینه از کانکشن های dial-up و یا با پهنای باند بیشتر انجام می دهد. DAP این قابلیت را دارد که بصورت خودکار پس از خاموش شدن ناگهانی سیستم ، قطع ارتباط یا سایر خطاهای دیگر خود را بازگردانی نماید. همچنین این نرم افزار بطور کامل با مرورگرهای معروفی همچون نت اسکیپ، مرورگر معروف مایکروسافت یعنی اینترنت اکسپلورر، اپرا و مرورگر محبوب فایرفاکس سازگار بوده و ار آنها پشتیبانی کامل به عمل می آورد، به علاوه یک تولبار برای اینترنت اکسپلورربه همراه گیرنده و درشت نماکننده لینک ارائه می نماید که بهترین عملکرد ممکن برای هر نوع اتصال به اینترنت مانند  dial-up, cable, DSL / ADSL, T1 را ارائه می دهد و به شما امکان تجربه دانلود سریعتر و مورد اطمینان تر را ارائه می نماید. همچنین قابلیت قطع ارتباط پس از اتمام دانلود، تنظیمات پراکسی، زمان بند پیشرفته وسرویس منحصر بفرد AlwaysResume نیز از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشند.

شروع به کار با DAP بسیار ساده می باشد، تنها کافی است نرم افزار را برروی رایانه خود نصب نمایید، با همان روشی که همیشه برای دانلود استفاده می نمایید، دانلود های خود را  انجام دهید و خود تفاوت و بهبودی را که در سرعت دانلود شما رخ میدهد را تماشا نمایید. این نسخه از نرم افزار ازنسل جدید سیستم عامل های مایکروسافت یعنی ویندوز۷ نیز پشتیبانی می نماید. به علاوه دانلود نمودن با نرم افزار مدیریت دانلود DAP  که از فناوری امنیتی جدید ابتکاری دانلود مبتنی بر SpeedBit’s Multi Antivirus (MAV) Analysis استفاده می نماید، به شما این امکان را می دهد تا فایلهای خود را با استفاده از پیشرفته ترین آنتی ویروس های جهان بررسی نمایید، بسیار ایمنتر از هر گون نرم افزار مدیریت دانلود موجود می باشد. همچنین می توانید الگوی دانلود خود را با استفاده از الگوی دانلود اینترنت اکسپلورر که به شما اجازه گرفتن فایل با پنجره های دانلود را می دهد یا الگوی دانلود فایر فاکس که تمامی دانلود ها را دریک لیست دانلود فهرست می نماید، انتخاب نمایید.


قابلیتهای کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Final :
    - ارائه بهترین و مدرن ترین ابزارهای مدیریت دانلود
    - افزایش واقعی سرعت دانلود شما تا %۳۰۰
    - ارائه پنجره بازبینی برای مرور فایلهای دانلودی مختلف مانند موزیک و ویدئویی
    - پشتیبانی ازفهرست دانلود برای مدیریت پیشرفته صف های دانلود، اولویت بندی واطلاع ازوضعیت دانلود
    - صفحه اطلاعات فایل، حاوی اطلاعات پیشرفته در مورد فایلهای دانلود شده و منابع آنها
    - لیست برای فایلهای دانلود شده کامل و جدا نمودن این لیست از سایر لیستها
    - درایو DAP  یکپارچه بری ذخیره دانلود ها و آپلود فایلها برروی درایو ذخیره مخصوص وب DAP
    - سربرگ مدیا سنتر برای مدیریت آسان و کار آمد فایلهای چند رسانه ای شما
    - کاربری عالی با استفاده از واسط کاربری جدید وبهمراه گزینه های طراحی انعطاف پذیر
    - سازگاری با تمامی مرورگرها مانند Internet Explorer, Netscape, Opera, Mozilla/Firefox و غیره
    - دانلود و Extract نمودن فایلهای مشخص از یک آرشیو زیپ
    - برداشته شدن بنر تبلیغاتی درون نرم افزار با رجیستر شدن
    - قابلیت انتخاب پوسته  نرم افزار
    - ارائه تولباری مخصوص برای اینترنت اکسپلورر به منظور تسریع وساده تر شدن دانلودها
    - مدیریت رمزهای عبور سایتها و اطلاعات مربوط دیگر بصورت نامحدود
    - قابلیت کوچک شدن بصورت آیکون Tray درحین دانلود
    - پشتیبانی فنی اولویت بندی شده
    - افزایش عالی سرعت دانلود
    - عملکرد تکه تکه کننده فایل برای فایلهایی که به آنها نیازی ندارید
    - قابلیت دلخواه سازی کامل ابزارهای دانلود نرم افزار
    - پاک کننده ردپا برای حفاظت از حریم شخصی شما
    - قابلیت مشاهده و Extract نمودن آرشیوهای زیپ درحین دانلود
    - پشتیبانی از بیش از ۳۲ زبان مختلف
    - بهره گیری از واسط گرافیکی جدید و کاربرپسند
    - پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
و…





محمدرضا بازدید : 177 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ریپ و تبدیل DVD به فرمت های ویدیویی با OpenCloner DVD Ripper 
3.30.0.507

Rip به فرایند کپی کردن کامل فیلم ها با حفظ تمامی موارد جانبی آنها در قالب فرمتی دیگر گفته میشود.مواردی همچون ذخیره سازی زیرنویس ها و منوی های دی وی دی .به کمک این نرم افزار شما قادر به کنترل کیفیت فایل های خروجی خواهید بود.نرم افزار OpenCloner DVD Ripper از تمامی فرمت های رایج ویدئویی پشتیبانی مینماید.فرمت هایی مانند : AVI,MKV,WMV,MPG,3GP,MP4,FLV,SWF,MOV,TS,RM,ASF .

همچنین فرمت های صوتی AVI ، MKV ، WMV ، MPG ، ۳GP ، MP4 ، FLV ، SWF ، MOV ، TS ، RM ، ASF نیز در این نرم افزار پشتیبانی می شوند.از دیگر امکانات این نرم افزار قابلیت بریدن بخش دلخواه از فیلم و یا برش کادر ویدیو ها میباشد.

محمدرضا بازدید : 276 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود نرم 
افزار ساخت درایو مجازی - Virtual CD 10.1.0.0

Virtual CD نرم افزاری بسیار قدرتمند برای شبیه سازی لوح های فشرده به شمار می رود. نرم افزاری کارآمد که با پشتیبانی از انواع فرمت ها توانایی بارگزاری انواع لوح های فشرده از انواع سی دی ها گرفته تا مدل های مختلف دی وی دی ها و حتی Blu-ray را دارا می باشد. ساخت درایورهای مجازی متعدد به صورت همزمان که تعداد آن ها تا 23 عدد هم می رسد نکته ی بسیار جالبی است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند یعنی به سادگی قادر خواهند بود با استفاده از Virtual CD همزمان 23 لوح فشرده را در سیستم به صورت مجازی اجرا و بارگزاری کنند.
استفاده آسان از نرم افزار و سرعت بالا در اجرای ایمیج ها که گاهی سرعت آن تا 200 برابر حالت معمولی هم خواهد بود به همراه امکان بهره گیری در شبکه های رایانه ای به منظور به اشتراک گذاری هم درایو مجازی از مهم ترین خصوصیات این ابزار محسوب خواهند شد. نسخه 10 نرم افزار Virtual CD که مدتی است ارائه شده حالا در مقابل شما کاربران عزیز قرار گرفته تا بتوانید کامل ترین نرم افزار در زمینه شبیه سازها را دریافت کرده و به این وسیله عمر لوح های فشرده و دیسک خوان های خود را افزایش دهید.

 

آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار Virtual CD :

- قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع كنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- برای كرك كردن نرم افزار از شماره سریال نامبر در فایل Serial.txt استفاده نمایید.
- حالا میتوانید بدون محدودیت از نرم افزار استفاده نمایید.

محمدرضا بازدید : 201 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی و یکپارچه سازی ویندوز - PerfectSpeed PC
 Optimizer v2.0.0.116

Raxco PerfectSpeed PC Optimizer نرم افزاري بسيار مفيد و براي همين كار است. پيكر بندي كامل سيستم ، بهينه سازي قسمت هاي مختلف و همچنين يكپارچه سازي هارد ديسك سه قبليت عمده اين نرم افزار را تشكيل مي دهند. پاكسازي فايل هاي اضافي كه به مرور استفاده از اينترنت و كار با سيستم عامل ايجاد مي شوند ، حذف فايل هاي اضافي رجيستري ، آناليز لحظه به لحظه قسمت هاي مختلف سيستم ،‌ بهينه سازي حافظه رم ، بهينه سازي پردازنده اصلي سيستم و نهايت امر يكپارچه سازي كامل هارد ديسك فعاليت هاي مهمي هستند كه Raxco PerfectSpeed PC Optimizer در اختيار كاربران قرار مي دهد. اين نرم افزار بسيار مفيد در سريعترين زمان ممكن نصب و قابل دسترس بوده و نكته مهم اينجاست كه به هيچ وجه اين نرم افزار فضاي قابل توجهي را اشغال نخواهد كرد. از ديگر قابليت هاي اين نرم افزار مي توان به بهينه سازي كانكشن هاي اينترنتي ، حذف فايل هايي كه در اثر وبگردي از انواع مرورگرها به وجود مي آيند دو قابليتي هستند كه براي كاربراني كه زياد با اينترنت و اين دنياي مجازي سروكار دارند مي تواند بسيار مفيد باشد. اين ابزار همچنين سازگاري كاملي هم با انواع مرورگرهاي رايج دارد .

 

آموزش فعال سازی نرم افزار :- قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع كنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- از پوشه ی Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید. سپس نرم افزار را اجرا کرده و با استفاده از سریال دریافتی از Keygen و یک نام و ایمیل دلخواه نرم افزار را رجیستر کنید.
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید.





محمدرضا بازدید : 238 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود نسخه جدید کسپراسکای اینترنت سکیوریتی - Kaspersky Internet 
Security 2013 13.0.0.3370 Final

| نسخه جدید Kaspersky Internet Security 2013 v13.0.1.4190 final جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |

| نسخه فارسی اضافه شد|

Kaspersky Internet Security 2013 یک بسته امنیتی فوق العاده قدرتمند است که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب و بطورکلی بدافزارها می باشد. Kaspersky با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف ویروس ها و فایل های مخرب را به کاربران می دهد و نسبت به انواع مشابه دارای امکانات بیشتری نظیر Privacy Cleaner ، Rescue Disk ، Vulnerability Scan می باشد که همین امکانات باعث رشد و محبوبیت بالای این نرم افزار شده است.این بسته امنیتی با اسکن کردن سایت های اینترنتی ، فیلتر نمودن اسپم ها ، فایروال قدرتمند ، ایمیل آنتی ویروس ، آنتی فیشینگ و … امنیت شمارا در اینترنت بطور کامل تامین می کند . نسخه جدید کاسپراسکای اینترنت سکیوریتی که با نام تجاری Kaspersky Internet Security 2012 وارد بازار شده است ،‌ نسبت به نسخه قبلی دارای رابط کاربری بهتر و گرافیکی تر ، محیط بسیار زیبا و کاربر پسند ، بهینه سازی نرم افزار برای افزایش سرعت و هوش مصنوعی و … می باشد .




 
محمدرضا بازدید : 296 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یافتن آسان
 کرک و سریال نرم افزارها توسط Craagle 4.0 Final

نرم افزار Craagle یک موتور جستجوی مستقل به منظور یافتن فعالساز نرم افزارهای مختلف می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فعالساز های یک نرم افزار از قبیل crack, serial, key, keygen و سایر فایل های فعالسازی یک برنامه را بیابید. نکته حائز اهمیت در مورد این نرم افزار این است که شما به صورت مستقیم به فعالساز مورد نظر دسترسی خواهید داشت و نیازی نیست که به سایت منتشر کننده آن مراجعه کنید. همچنین این برنامه کاربردی حجمی کمتر از یک مگابایت دارد و به صورت پرتابل می باشد. این نرم افزار از بیشتر سایت های منتشر کننده فعالساز نرم افزارها پشتیبانی میکند و شما با یک جستجو می توانید به تمام آنها دسترسی داشته باشید.

 



محمدرضا بازدید : 179 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند کاسپراسکای Kaspersky Anti-Virus 2013 
13.0.0.3370 Final

| نسخه جدید Kaspersky Anti-Virus 2013 v13.0.1.4190 جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |

| نسخه فارسی اضافه شد|

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2013 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

 

ویژگیهای نسخه Kaspersky Anti-Virus 2013 Final :
 برقراری امنیتی کامل در مقابل ویروس ها و فایل های مخرب
کنترل بر تمامی فعالیت های اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی های سیستم در اینترنت به صورت دقیق
کنترل فایل های در حال اجرا در حافظه سیستم
برقراری امنیت برای اطلاعات هارد دیسک
نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک
محافظت از نامه های الکترونیکی
سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
امنیت مثال زدنی در مقابل ویروس ها ، تروجان ها و کرم های اینترنتی
Block کردن تمامی Spyware ها و همچنین نرم افزارهای تبلیغاتی و جاسوسی
اسکن مداوم سیستم برای یافتن فایل های مخرب
چک کردن ایمیل های ورودی به سیستم
اسکن مداوم ترافیک اینترنت با توجه به پهنای باند
اسکن پیام رسان های ICQ و MSN
اسکن کدهای JAVA و Visual Basic
دو دیوار آتش قدرتمند و شخصی
اسکن و چک نمودن کانکشن های Wi-Fi و VPN
جلوگیری از خرابی فایل های سیستمی
مدیریت هوشمند نرم افزارها با قابلیت کنترل آن ها
پیکربندی اتوماتیک نرم افزارها
قابلیت دسترسی کاربر به سورس ها برای فعال کردن و یا غیر فعال کردن نرم افزار یا فایل اجرایی خاصی
سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ و8

 


محمدرضا بازدید : 181 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بروزرسانی درایور بلوتوث لپ تاپ - Broadcom 
Bluetooth Software 12.0.0.4300

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از نصب ویندوز قادر به نصب درایور بلوتوث لپ تاپ خود نباشید و یا درایور شما در ویندوز کار نکند !؟و یا usb بلوتوث دارید ولی درایوری برای آن پیدا نمیکنید.به تازگی شرکت Broadcom نرم افزاری را معرفی کرده که به راحت ترین شکل ممکن آخرین نسخه از درایور بلوتوث لپ تاپ و یا بلوتوث های USB شما را به آخرین ورژن موجود آپدیت می کند .


محمدرضا بازدید : 219 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزش طراحی بنر در فتوشاپ - Banner Design in Photoshop

فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است.با Gary Simon همراه شوید تا تمام جزئیات و دلایل موفقیت در طراحی یک بنر حرفه ای و کارآمد را یاد بگیرید . این فیلم های آموزشی به شما نحوه ی طراحی یک بنر متحرک و زیبا را در برنامه محبوب فتوشاپ نشان می دهند .





محمدرضا بازدید : 168 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
تجربه تماشای 
رادیو و تلویزیون های فارسی از اینترنت با myTV 1.3.1
| نسخه جدید myTV 4.6 جایگزین نسخه قبلی شد|
تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است. این نرم افزار فارسی و کم حجم را هم اکنون از پاتوق یو دریافت کنید.

 

ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من:
- محیط جذاب و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
- کاملا رایگان و بدون محدودیت
اگر در مشاهده شبکه‌ها با مشکل مواجه هستید:
– از اتصال به شبکه اینترنت اطمینان حاصل نمایید.
- از فعال بودن نرم افزار Media Player ویندوز مطمئن شوید.
- بررسی کنید فایروال به myTV اجازه اتصال به اینترنت را داده باشد.
- نرم افزار Adobe Flash Player و کدک‌هایی مثل K-Lite Mega Codec Pack را نصب نمایید.
- در صورتی که مشکل‌تان هنوز پابرجاست، نرم افزار Real Player را نصب نمایید.

محمدرضا بازدید : 176 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

رخت آویز جادویی واندر هنگر (Wonder Hanger)

با رخت اویز واندر هنگر لباسهای شما دیگر چروک نخواهد شد

با این محصول حجم کمد لباستان را 3 برابر کنید


 شما میتوانید به وسیله این رخت آویز لباس های خود را به

 صورت طبقه بندی شده آویز نمایید تا از پراکندگی آنها جلوگیری شود


پکیچ شامل 8 عدد رخت آویز جادویی واندر هنگر



قیمت : 9000 تومان


محمدرضا بازدید : 124 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl

دیگر نگران ریختن غذا توسط کودکانتان نباشید

ظرف غذای کودک با چرخش 360 درجه مانع از ریختن غذا می شود


با رنگ بندی متنوع و شاد برای تشویق کودکان به خوردن غذا

با جعبه و بسته بندی اورجینال


همراه با درب محافظ


قیمت : 13000 تومان

با ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl
محمدرضا بازدید : 174 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)
ساعت دیواری طرح پانا

دارای 200 عدد نگین اتریشی
 
زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...


ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر ...

طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را

حیرت زده خواهد کرد


در این ساعت زیبا بیش از 200 عدد نگین اتریشی استفاده شده است که در نوع خود بی سابقه می باشد



قیمت : 58000 تومان

محمدرضا بازدید : 141 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

 مجموعه کامل سریال طنز کلاه قرمزی 92

در قالب دو DVD

قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های خانگی که امکان پخش Divx را دارند

با کیفیت استثنایی برای اولین بار در ایران



قیمت : 9000 تومان


محمدرضا بازدید : 218 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

افزایش
 رتبه سایت و وبلاگ در گوگل ، بینگ و یاهو با نرم افزار Rank Tracker 
Enterprise 6.7.4

در واقع رتبه بندی موتور های جستجو به طور مستقیم با رتبه ی شما گره خورده است.در اینجا ما پارامتر هایی را بیان می کنیم که نرم افزار Rank Tracker Enterprise می تواند آن را عملی نماید. اولین گزینه ای که برای شما تدارک دیده شده است ، شما می توانید  رتبه بندی موتور جستجو خود را به طور خودکار چک نمایید. بررسی موقعیت سایت شما در موتورهای جستجو می تواند بسیار ضروری باشد .کافیست به نرم افزار ما اجازه دهید این ردیابی را انجام دهد.هر بار که شما رتبه بندی خود را بررسی کنید ،ردیاب رتبه به راحتی به شما نشان می دهد که تفاوت رتبه چه میزان بوده است ! بنابراین آنالیز رتبه ی شما بسیار آسان شده است. کلمات کلیدی سودآور بزرگترین نقش را در داشتن رتبه ی خوب دارد.”پیشنهاد کلمات کلیدی” ویژگی دیگر این نرم افزار است. می توانید از کلمات کلیدی ای که نرم افزار در اختیاز شما قرار می دهد استفاده نمایید.



محمدرضا بازدید : 628 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی خاطره انگیز فیفا 99 پلی استیشن برای کامپیوتر

بازی Winning Eleven 3 یا همان بازی فیفا ۹۹ معروف دوران کودکی ما . بازی Winning Eleven 3 یکی از پرافتخار ترین بازی های کنسول محبوب سونی ( پلی استیشن ۱ ) بود است . در کشور ما نیز ، بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن ، یکی از تفریحات همیشگی و لذت بخش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به حساب می آمد .شرکت کونامی با ساخت این نسخه از سری بازی های Winning Eleven ، موفق شد خود را به یک تولید کننده ی حرفه ای ، در صنعت بازی های رایانه ای تبدیل کند . فروش میلیونی این بازی باعث شد تا همین امروز نیز نسخه های سری Winning Eleven جزء پرفروش ترین بازی های رایانه ای و کنسول ها باشند . بازی Winning Eleven 3 فیفا ۹۹ گرافیک فوق العاده ای ندارد ، اما آن قدر گیم پلی قدرتمندی دارد که تبدیل به بازی اعتیاد آوری شده ، ویژگی های بازیکن ها شاخص سال های نه چندان دور فوتبال جهان ، در این بازی به زیبای به نمایش در آمده است ، ویژگی های همچون سرعت بالای روبرتو کارلوس ، ضربات سر زیبای باتیستوتا و دریبل های جانانه ی اورتگا ، از جمله ی ویژگی های بازی فیفا ۹۹ هستند .


تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 563
  • باردید دیروز : 442
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,704
  • بازدید ماه : 8,760
  • بازدید سال : 101,094
  • بازدید کلی : 2,568,252
  • کدهای اختصاصی