loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 221 جمعه 27 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Alice Madness Returns


بدو دانلود
نام بازی: Alice: Madness Returns
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade (Platform) / 3D / 3rd Person
سال انتشار: June 16 , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English, Deutsch, French, Japanese, Spanish, Italian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Spicy Horse
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:ندارد

Alice: Madness Returns عنوان جدیدترین بازی منتشر شده در تاریخ 16 ژوئن سال 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی الکترونیک آرتز منتشر و توسط کماپنی Spicy Horse ساخته و حمایت شد.موتور گرافیکی این بازی فوق العاده زیبا Unreal Engine 3 بر پایه PhysX میباشد . این بازی تنها از مد سینگل پلیر پشتیبانی میکند.شرح بازی : Alice:Madness Returns روی میدهد درست 10 سال بعد از اتمام بازی theoriginal در یک روند کاملا عادی ... !آلیس هنوز در ضربه عاطفی ای میباشد که عامل آن از دست دادن تمام اعضای خانواده اش در یک آتش سوزی مهلک میباشد.بعد از گذشت ایامی تحت مراقبت یک روان پزشک قرار می گیرد تا شاید توهمات آن تسکین و یا بهبود یابد.اما آلیس در پی علت این ماجرای مرموز میباشد .وی را در این تصمیم یاری کنید ... . ویژگی های بازی Alice:Madness Returns :
 
-استفاده از سلاح های فوق العاده من جمله explosiveTeapot
♦طراحی فوق العاده کاراکتر های بازی به بهترین شیوه ممکن
♦محیط گرافیکی پویا و در عین حال فوق العاده
♦PhysX !!!
♦موسیقی متن فوق العاده زیبای بازی
♦تاثیر مثبت تصمیمات گیمر بر روند بازی و پیشبرد آن

دانلود رایگان بازی Alice: Madness Returns به همراه تعدایش پیش نمایش در ادامه مطلب...
 
محمدرضا بازدید : 265 جمعه 27 خرداد 1390 نظرات (0)

روبان

مجموعه وکتوری که در این پست برای علاقه مندان به گرافیک تهیه کرده ایم کالکشنی است از ۴ روبان قرمز- طلایی که در فرمت AI ذخیره شده و می توانید آن را با استفاده نرم افزار Adobe Illustrator باز کرده و ویرایش های لازم را انجام دهید .

 

 

 

محمدرضا بازدید : 171 پنجشنبه 26 خرداد 1390 نظرات (0)

Nero Multimedia Suite 10 Platinum HD

Nero نامی است که سالیان متمادی بر تخت پادشاهی نرم افزار های رایت تکیه کرده و سلطنت می کند . این مهم را می توان به سادگی از برابر شدن فرایند رایت با نام نرو در بین کاربران فهمید . Nero که در ابتدا فعالیت خود را در زمینه رایت سی دی و دی وی دی آغاز نمود اکنون پس از کسب چندین سال تجربه گستره ی فعالیت های خود را افزایش داده و در کنار رایت اطلاعات بر روی دیسک های خام کارهایی نظیر ادیت ویدیو و تهیه بک آپ از فایلها را نیز انجام می دهد . اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که تنها نرم افزار Nero را به عنوان تنها گزینه برای رایت اطلاعات خود می بینید استفاده از آخرین نسخه ی این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم .

در ویرایش پیش رو که Nero Multimedia Suite 10 Platinum HD نام دارد از سه ابزار مختلف که در کنار یکدیگر قرار داده گرفته اند و در بالا نیز به آنها اشاره شد بهره خواهید برد . ویرایش فیلم ، رایت و بک آپ که در واقع هر یک از آنها در قالب نرم افزار های جداگانه با نام های Nero Vision Xtra ، Nero Burning ROM و Nero BackItUp & Burn از سوی کمپانی نرو نیز وجود دارند در این پکیج گرد هم آمده اند تا با کمک و همیاری یکدیگر بتوانند نیازهایی که در این زمینه دارید را برطرف سازند .

محمدرضا بازدید : 325 چهارشنبه 25 خرداد 1390 نظرات (0)

Webcam Surveyor

آیا می خواهید هنگامی که پای کامپیوتر خود حضور ندارید ، از اتفاق هایی که می افتد با خبر شوید ؟ آیا می خواهید کامپیوتر محل کار خود را به یک دوربین مدار بسته پیشرفته تبدیل نموده و از هزینه های جداگانه ای که می بایست برای خرید و نصب دوربین انجام دهید ، جلوگیری نمایید ؟

Webcam Surveyor نام یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است که با نصب آن بر روی ویندوز خود می توانید به وسیله ی ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد اقدام به ضبط فیلم های در حال پخش نمایید . با استفاده از سیستم اخطار پیشرفته ی این نرم افزار هنگامی که حرکت یا تکانی در محیط تحت پوشش دوربین انجام گیرد ، برای شما ایمیلی با مضمون اینکه در محیط ممنوعه تان کسی یا چیزی وارد شده است ، ارسال می گردد . علاوه بر این با در اختیار داشتن یک سرور اف تی پی می توانید Webcam Surveyor را به گونه ای تنظیم کنید که عکس های تهیه شده از محیط به صورت خودکار آپلوده شده تا توانایی مشاهده آنها را از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید‌ ، داشته باشید . تمامی ویدیو هایی که توسط این برنامه ضبط می گردند در فرمت AVI ذخیره شده و این امکان را به شما می دهد تا ضمن حفظ کیفیت ، قادر به ضبط حجم زمانی بیشتری نسبت به سایر فرمت های تصویری باشید . بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته Motion Capture که به شما کمک می کند تا از کل لحظات ضبط شده به سادگی بخش هایی را که با ورود اشخاص و یا تکان خود اشیا همراه بوده است پیدا نموده و در وقت خود به منظور بازنگری کل ویدیو صرفه جویی به عمل آورد یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد .

محمدرضا بازدید : 245 سه شنبه 24 خرداد 1390 نظرات (0)

Drums Challenge v1.10

این یک بازی موسیقیایی است که نبردی در موسیقی می باشد . شما در بین برترین درامیرهای دنیا برای کسب بهترین امتیاز و بهترین اجرا مسابقه خواهید داد.تمام سبک های موسیقی از جاز ، پاپ و متال گرفته تا کانتری را در این بازی و البته بر روی گوشی آیفون خود تجربه خواهید کرد .

امکانات :
- ۲۵ مبارزه ی مختبف
- ۸ نوع درام مختلف
-اجرای بداهه با ۱۱ قسمت مختلف
- و …


محمدرضا بازدید : 173 دوشنبه 23 خرداد 1390 نظرات (0)

AVG Free Edition 10

بی شک می توان AVG Free Edition را قدرتمندترین آنتی ویروسی دانست که تا کنون با لایسنس رایگان عرضه شده است و به این مهم می توان از انتخاب شدن این آنتی ویروس توسط میلیون ها کاربر در سراسر جهان پی برد . با نصب و در اختیار داشتن AVG Free Edition می توانید با خیالی آسوده در محیط اینترنت وبگردی کرده و هیچ گونه استرسی مبنی بر این که شاید مورد حمله اهداف خرابکارانه قرار بگیرید بر شما وارد نشود . این نرم افزار امنیتی با محافظت لحظه ای ( real-time ) توسط تکنولوژی پیشرفته AVG LinkScanner’s نه تنها شما را در برابر ویروس های رایانه ای ، بلکه در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک نیز ایمن می گرداند . یکی مهم ترین ویژگی هایی که در این آنتی ویروس به آن توجه ویژه ای شده است ، استفاده حداقلی از منابع سیستم می باشد . یکی از مشکلاتی که کاربران همیشه با آن مواجه بوده اند ، کند شدن محسوس سرعت کامپیوتر آنها پس از نصب نرم افزار های آنتی ویروس بوده است و برخی کاربران برای رهایی از آن حتی مواجهه با خطرهای سایبری را به جان می خرند و خوشبخاته با نصب AVG با کم ترین افت سرعت رو به رو خواهید شد . یکی دیگر از قابلیت های این برنامه ، توانایی به روز رسانی آن به وسیله ی اینترنت می باشد . با این ویژگی به محض شناخته شدن بدافزارهای جدید توسط آزمایشگاه AVG ، کامپیوتر شما در برابر تهدید های آنها ایمن می گردد . ورژن پیش رو که توانایی نصب و اجرا بر روی ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون را داراست از قابلیت های بسیاری بهره مند بوده که هر یک به گونه ای وظیفه ی تامین امنیت شما را بر عهده می گیرند .

محمدرضا بازدید : 189 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

mvUSBSecure نرم افزاری قوی در یافتن تهدیدهای موجود در حافظه های فلش و... و غیرفعال کردن سریع آنها قبل از هر گونه اقدامی.
این ابزار این امکان را برای کاربرش فراهم می آورد تا بتواند از چند روش برای غیرفعال کردن تهدیدهای موجود در ویندوز و حافظه های قابل حمل استفاده کند،

بدو دانلود

نسخه 2.1

[تعميرات]
- مشکلي در ابزار پيام هاي امنيتي وجود داشت برطرف شد

- مشکلي در ابزار بررسي نسخه بروز رساني شده وجود داشت تعمير شد
- مشکل عدم پشتيباني از کپي پيام هاي فارسي موجود در پنجره پيام هاي تشخيصي برطرف شد
- مشکل عدم حذف آيتم موجود در ابزار ويرايشگر منوي راست کليک برطرف شد

نسخه 2.0

[افزونه ها]
- ابزار ظاهر سازي زنده ي فايل هاي مخفي افزوده شده است
- ابزار مديريت منوهاي راست کليک افزوده شده است
- ابزار حذف تهديدهاي زمانبندي شده افزوده شده است
- ابزار در انتظار حذف افزوده شده است
- ابزار دريافت پيام هاي امنيتي مولف افزوده شده است
- ابزار گزارش گيري برنامه بهينه سازي شده است
- دکمه "بعدا حذف شود" به فرم هاي پوشه هاي يافت شده ، فايل هاي مشکوک و تهديدهاي آشکار شده و ... افزوده شده است
- منوي کليک وسط فرعي دسترسي و کنترل سريع پردازش ها اضافه شده است که با فشار دادن کليک وسط موس بر روي نوار قرمز رنگ برنامه يا آيکون برنامه (موجود در کنار
ساعت) ظاهر ميشود
- آشکارسازي تهديد هاي موجود در حافظه هاي متصل شده بهينه تر شده است
- امکان انجام عمليات سريع بر روي فايلها با کشيدن آنها بر روي نوار قرمز رنگ برنامه
- گزينه "فايل هاي مخفي" به فيلتر هاي بخش اتوران موجود در ابزار بهينه سازي ويندوز افزوده شده است
و...


[تعميرات]
مشکلاتي در فيلتر کردن بخش پردازش هاي موجود در ابزار بهينه سازي ويندوز وجود داشت که برطرف شد

نسخه 1.2 (اولین نسخه)

[افزونه ها]
- امکان انتخاب چند روش برای غیرفعال کردن ویروس و سایر تهدیدها (حذف تهدید، یا غیرفعال کردن تهدید بدون حذف آن) (قابل تنظیم به چندین روش از جمله خودکار و دستی)
- ابزار تعمیر مشکلات اساسی ریجستری (به دوصورت خودکار و دستی)
- اسکن سیستم (اسکن نقاط بحرانی سیستم، به دوصورت خودکار و دستی)
- بهینه سازی ویندوز
- ظاهر سازی فایل های مخفی شده (به دوصورت هوشمند خودکار و دستی)
- امکان تنظیم برنامه برای دو دسته کاربران مبتدی و حرفه ای
-
ابزار تعمیر فایروال ویندوز (به دوصورت خودکار و دستی)

- ابزار گزارشگیری از رخدادها
- ...

محمدرضا بازدید : 195 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

Deus Ex: Human Revolution یک بازی اکشن اول شخص بوده که به صورت داستانی و با گرافیکی فوق العاده طراحی شده است که در آن می بایست نقش آدام جنسن ، شخصیت اصلی بازی را بر عهده بگیرید . در این بازی که تلفیقی است از راز ، جنایت و تیراندازی بدون این که بدانید در قدم بعدی قرار است چه انجام بدهید ، پیشروی غیر ممکن خواهد بود . این بازی همچنان ارزش های Deus Ex اول را مد نظر دارد و به آن پایپند است . در مرحله نخست آدام جنسن (Adam Jensen) شخصیت اول بازی را می بینیم که در ایستگاه پلیس شهر دیترویت روی مغز اجساد کار می کند . جنسن یک کاراگاه خصوصی می باشد که در کار خود خیلی خبره است. در ابتدای بازی ، همان هنگام که شما در مرکز پژوهشی و صنعتی در حال بازدید و گفت و گو با رییس خود هستید ، تروریست ها به کارخانه حمله می کنند و رئیس شما بر این عقیده است که یکی از اجساد داخل سردخانه یک جاسوس بوده و وظیفه ی شما کمک به او برای یافتن فرد نفوذی است . به ایستگاه پلیس وارد می شویم و … .

نسخه ی پیش رو که به صورت فشرده می باشد بدون حذف بخش یا بخش هایی از بازی صورت گرفته که می توانید با خیال آسوده آن را از دانلود کده ، دانلود نموده و لذت ببرید .

حداقل سیستم مورد نیاز :
ویندوز اکس پی ( سرویس پک ۳ ) / ویستا ( سرویس پک ۱ ) / سون
پردازشگر AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad
حافظه رم : ۲ گیگابایت
دایرکت ایکس ۹


محمدرضا بازدید : 365 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

DiRT-3بدو دانلود

لینک های یک گیگابایتی بدون نیاز به کرک

DiRT 3 نام یک بازی اتومبیل رانی در ژانر رالی می باشد که در پی کسب موفقیت های بسیار چشمگیر در دو شماره ی قبلی خود که همان DiRT 1 و DiRT 2 بودند پا به عرصه وجود نهاد . اگر تا کنون مسابقات هیجان انگیز رالی را تنها از پشت تلویزیون به نظار نشسته اید ، اکنون وقت آن رسیده است تا کمربند خود را بسته و سوار بر اتومبیل خود به انجام این مسابقات مشغول شوید . DiRT 3 را که با جرات می توان زیباترین بازی ساخته شده در ژانر رالی دانست گرافیک آن چنان بالایی را به نمایش در می آورد که احساس واقعی بودن بازی را در تک تک لحظات به شما می دهد . خود را درون جاده ای فرض کنید پر پیچ و خم که می بایست نه تنها با حفظ سرعت از رقبیبان پیش بگیرید بلکه با به نمایش در آوردن عکس العمل مناسب هنگام رسیدن به موانعی نظیر پیچ های خطرناک از پیش افتادن خود و تیمتان جلوگیری کنید .

نسخه ی پیش رو که در دانلود کده فراهم نموده ایم به صورت کاملا فشرده و کم شدن حجم آن به اندازه ی بیش از نیمی از حجم واقعی ، این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا بتوانند از زیبایی های این بازی و هیجان آن لذت ببرند .

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرا :
سی پی یو : ۲٫۸ گیگاهرتز
رم : ۲ گیگابایت
کارت گرافیک : ۲۵۶ مگابایت حافظه از سری های ۸۰۰۰ گرافیک های Nvidia GeForce یا ۲۰۰۰ ATI Radeon HD
فضای خالی برای نصب : ۱۵ گیگابایت

محمدرضا بازدید : 237 شنبه 21 خرداد 1390 نظرات (0)

http://www.up.iranblog.com/images/zqzzbnqmzsobjutq4k4i.png

Persian Mobile Dictionary یک نرم افزار مترجم لغات (انگلیسی به فارسی) بسیار عالی و سریع به زبان جاوا برای گوشیهای موبایل .
این ورژن بهتر از ورژنهای قبلی است و لغات بیشتری رو ترجمه میکنه ، روی تمام گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی میکنند نصب میشه .

دانلود در ادامه مطلب

سازنده : میلاد واژدی

محمدرضا بازدید : 207 شنبه 21 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود کارتون به یادماندی سندباد و علی بابا Sindbad Full Episode
کارتون سندباد یکی از زیباترین کارتون های دوبله شده در ایران است.این کارتون از جمله کارتون هایی بود که هر کسی با هر سنی را مجذوب خود می کرد.

سنباد که به گونه سَندباد هم نوشته می‌شود در فارسی پهلوی به معنای نیروی اندیشه همچنین به معنی بادی است که از سوی رود سند بوزد ولی جدا از این معنا سندباد بیشتر یک چهره داستانی کهن ایرانی است که از او به همراه لقب سندباد دریایی، سندباد دریانورد یا سندباد بحری نام برده شده‌است. داستان سندباد را از دوره ساسانی می‌دانند. این داستان در قصه‌های هزارو یک شب هم گنجانده شده و به میان عرب هاهم راه یافته‌است و اروپاییان آن را از ایشان گرفته‌اند. داستان سندباد امروزه سوژه چندین فیلم سینمایی و پویانمایی گوناگون در جهان شده‌است.

احتمالاً در نیمهٴ اول سدهٴ نهم میلادی سلیمان تاجر، دریانورد ایرانی به خاور دور سفری کرد و شرح سفر وی در ۸۵۱ میلادی به وسیلهٴ مؤلف ناشناسی نوشته شد. این قدیم‌ترین گزارش به زبان عربی از چین و بسیاری از نقاط ساحل اقیانوس هند است‌. بعدها مسلمان دیگری به نام ابن وهب در ۸۷۰ به چین سفر کرد و ابوزید (نیمهٴ اول سدهٴ دهم‌ میلادی) شرح سفر او را نوشت‌. از این سفرها که به‌طور غریبی مؤید روایات کهن بودند، تدوین‌ مجموعه‌ای از قصه‌ها پیرامون نام سندباد بحری شکل گرفت.

سندباد به کارگردانی فومیئو کوروکاوا که برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ اکران گردید.

قسمت ها به صورت wmv می باشند

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

دانلود کارتون به یادماندی سندباد و علی بابا Sindbad Full Episode
بار دیگر میهن دانلود افتخار دارد تمام 26 قسمت کارتون قدیمی و به یادماندی سندباد را به شما عزیزان تقدیم نماید

میهن دانلود به دلیل احترام به درخواست فراوان شما عزیزان این کارتون زیبا را به صورت دوبله فارسی آماده دانلود نموده است

تمام 26 قسمت اضافه شد.آپدیت پست به اتمام رسید


کارتون سندباد یکی از زیباترین کارتون های دوبله شده در ایران است.این کارتون از جمله کارتون هایی بود که هر کسی با هر سنی را مجذوب خود می کرد.

سنباد که به گونه سَندباد هم نوشته می‌شود در فارسی پهلوی به معنای نیروی اندیشه همچنین به معنی بادی است که از سوی رود سند بوزد ولی جدا از این معنا سندباد بیشتر یک چهره داستانی کهن ایرانی است که از او به همراه لقب سندباد دریایی، سندباد دریانورد یا سندباد بحری نام برده شده‌است. داستان سندباد را از دوره ساسانی می‌دانند. این داستان در قصه‌های هزارو یک شب هم گنجانده شده و به میان عرب هاهم راه یافته‌است و اروپاییان آن را از ایشان گرفته‌اند. داستان سندباد امروزه سوژه چندین فیلم سینمایی و پویانمایی گوناگون در جهان شده‌است.

احتمالاً در نیمهٴ اول سدهٴ نهم میلادی سلیمان تاجر، دریانورد ایرانی به خاور دور سفری کرد و شرح سفر وی در ۸۵۱ میلادی به وسیلهٴ مؤلف ناشناسی نوشته شد. این قدیم‌ترین گزارش به زبان عربی از چین و بسیاری از نقاط ساحل اقیانوس هند است‌. بعدها مسلمان دیگری به نام ابن وهب در ۸۷۰ به چین سفر کرد و ابوزید (نیمهٴ اول سدهٴ دهم‌ میلادی) شرح سفر او را نوشت‌. از این سفرها که به‌طور غریبی مؤید روایات کهن بودند، تدوین‌ مجموعه‌ای از قصه‌ها پیرامون نام سندباد بحری شکل گرفت.

سندباد به کارگردانی فومیئو کوروکاوا که برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ اکران گردید.

قسمت ها به صورت wmv می باشند

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
دانلود کارتون به یادماندی سندباد و علی بابا Sindbad Full Episode
بار دیگر میهن دانلود افتخار دارد تمام 26 قسمت کارتون قدیمی و به یادماندی سندباد را به شما عزیزان تقدیم نماید

میهن دانلود به دلیل احترام به درخواست فراوان شما عزیزان این کارتون زیبا را به صورت دوبله فارسی آماده دانلود نموده است

تمام 26 قسمت اضافه شد.آپدیت پست به اتمام رسید


کارتون سندباد یکی از زیباترین کارتون های دوبله شده در ایران است.این کارتون از جمله کارتون هایی بود که هر کسی با هر سنی را مجذوب خود می کرد.

سنباد که به گونه سَندباد هم نوشته می‌شود در فارسی پهلوی به معنای نیروی اندیشه همچنین به معنی بادی است که از سوی رود سند بوزد ولی جدا از این معنا سندباد بیشتر یک چهره داستانی کهن ایرانی است که از او به همراه لقب سندباد دریایی، سندباد دریانورد یا سندباد بحری نام برده شده‌است. داستان سندباد را از دوره ساسانی می‌دانند. این داستان در قصه‌های هزارو یک شب هم گنجانده شده و به میان عرب هاهم راه یافته‌است و اروپاییان آن را از ایشان گرفته‌اند. داستان سندباد امروزه سوژه چندین فیلم سینمایی و پویانمایی گوناگون در جهان شده‌است.

احتمالاً در نیمهٴ اول سدهٴ نهم میلادی سلیمان تاجر، دریانورد ایرانی به خاور دور سفری کرد و شرح سفر وی در ۸۵۱ میلادی به وسیلهٴ مؤلف ناشناسی نوشته شد. این قدیم‌ترین گزارش به زبان عربی از چین و بسیاری از نقاط ساحل اقیانوس هند است‌. بعدها مسلمان دیگری به نام ابن وهب در ۸۷۰ به چین سفر کرد و ابوزید (نیمهٴ اول سدهٴ دهم‌ میلادی) شرح سفر او را نوشت‌. از این سفرها که به‌طور غریبی مؤید روایات کهن بودند، تدوین‌ مجموعه‌ای از قصه‌ها پیرامون نام سندباد بحری شکل گرفت.

سندباد به کارگردانی فومیئو کوروکاوا که برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ اکران گردید.

قسمت ها به صورت wmv می باشند

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

براي خرید کارتون به یادماندنی سندباد و علی بابا Sinbad Full Episode در 1 دي وي دي اورجینال و بسته بندی شکیل به قیمت 3500 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif


برگرفته شده از آریان ورد

نکاتی برای رفع ارور های اکسترکت :
1- پسورد را به صورت دستی وارد نمایید
2-در صورت برخورد با ارور طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید
3- برای این کار کافیه نرم افزار Winrar رو روی سیستم نصب کنید؛ فقط باید روی پارت اول راست کلیک کرده و گزینه ی "....Extract files" رو انتخاب کنید، و از صفحه ی باز شده گزینه ی "Keep Broken Files" رو انتخاب کنید و یه مسیر بهش بدید کار تمامه حالا اگه فایل ناقص هم باشه بعد از کلیک کردن روی ارور پاک نمیشه...این روش را دوست عزیز alialfa مطرح کرده است
4-به طور کلی زمانی که فایلی توسط winrar یا دیگر نرم فزارهای فشرده ساز یا نرم افزارهای spliter در چند پارت ایجاد میشود اگر مشکلی در اکسترکت پیش بیاید.مثلا اگر فایلی 10 پارت باشد و پارت دهم دچار مشکل باشد دو حالت وجود دارد.یا کل فایل یکپارچه است(مثل فیلم یا iso)یا چندین فایل جداگانه است.حالت دوم موزد بحث نیست.ولی در حالت اول اگر مشکلی پیش بیاید خود نرم افزار به دلیل کامل نشدن زنجیره فایل(chain)فایل حذف میکند.برای جلوگیری از این کار زمانی که ارور توسط نرم افزار صادر شد بدون کلیک کردن بر روی آن فایل ایجاد شده را کپی میکنیم و در جای دیگر پیست می کنیم.به محض کلیک بر روی ارور فایل اصلی حذف میشود ولی فایل کپی شده به راحتی قابل استفاده است.این روش از روش kmplayer بهتر است..این روش را دوست عزیزمان ، حامد مطرح نموده اند
5- ابتدا همه پارت ها را انتخاب کرده و کلیک راست نموده و اکسترکت را بزنید،در حین این کار KMplayer رو اجرا کرده ، به درون فولدر در حال اکسترکت شدن رفته و سریع فیلم را به درون KMplayer بیندازید .و تا پایان اکسترکت شدن KMplayer را باز بگذارید.اصلا فیلم را عقب یا جلو نبرید.با وجود ارور دادن باز هم فیلم باز خواهد شد..( این روش رو دوست عزیز jajan برای ما پیشنهاد کرده است ).در صورت موفق بودن این روش ، در قسمت نظرات اعلام نمایید
6-در صورت برخورد با ارور CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5% ریکاوری دارند
7- درصورت جواب نگرفتن از روش بالا، فایل ها را در یک ریشه درایو مثلا D:/ گذاشته و اقدام به اکسترکت کردن نمایید
8- در آخر اگر روش های بالا جواب نداد ، پارت خراب را دوباره دانلود نمایید
محمدرضا بازدید : 217 شنبه 21 خرداد 1390 نظرات (0)

حتما شما هم با بازی Counter Strike آشنایی دارید و تا به حال از آن لذت برده اید . این بازی به خاطر برخی از ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند . ویژگی هایی نظیر گرافیک خوب ، سرعت بالا و قابلیت بازی کردن به طور گروهی از خصوصیات Counter Strike به شمار می آورد .

Counter Strike کانتر

نسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

حجم نسخه پرتابل در حد محسوسی کاهش یافته است و می توانید به سادگی آن را بر روی هر گونه Flash Memory کپی نمایید .

محمدرضا بازدید : 383 شنبه 21 خرداد 1390 نظرات (0)

Gta Vice City

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه IV این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت دانلود کده با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

محمدرضا بازدید : 267 جمعه 20 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود کارتون به یادماندنی حنا دختری در مزرعه Katri Girl of the  Meadows

این کارتون به درخواست بازدیدکننده عزیز ( لیلا خانم ) برای شما آماده شده است

تمام 29 قسمت آماده دانلود شده اند.آپدیت پست به اتمام رسید


همه شما عزیزان حتما این کارتون زیبا را به خاطر دارید.به دلیل استقبال زیاد شما از کارتون های دوبله قدیمی ، این کارتون را که 29 قسمت به صورت دوبله از صدا و سیما پخش شده است برای شما آماده دانلود کرده ایم
توجه کنید که کیفیت این کارتون پایین می باشد و کیفیت بالا را پیدا نکردیم.
کاتری دختر چمنزار (به ژاپنی: 牧場の少女カトリ، به انگلیسی: Katri, Girl of the Meadows در ایران معروف به: حنا دختری در مزرعه) یک مجموعه انیمه ۵۰ قسمتی است که توسط استودیو Nippon Animation ساخته شده‌است. پخش آن از ۸ ژانویه ۱۹۸۴ در شبکه فوجی تلویژن آغاز شده و تا ۲۳ دسامبر ۱۹۸۴ ادامه داشته‌است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

برگرفته شده از آریان ورد

نکاتی برای رفع ارور های اکسترکت :
1- پسورد را به صورت دستی وارد نمایید
2-در صورت برخورد با ارور طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید
3- برای این کار کافیه نرم افزار Winrar رو روی سیستم نصب کنید؛ فقط باید روی پارت اول راست کلیک کرده و گزینه ی "....Extract files" رو انتخاب کنید، و از صفحه ی باز شده گزینه ی "Keep Broken Files" رو انتخاب کنید و یه مسیر بهش بدید کار تمامه حالا اگه فایل ناقص هم باشه بعد از کلیک کردن روی ارور پاک نمیشه...این روش را دوست عزیز alialfa مطرح کرده است
4-به طور کلی زمانی که فایلی توسط winrar یا دیگر نرم فزارهای فشرده ساز یا نرم افزارهای spliter در چند پارت ایجاد میشود اگر مشکلی در اکسترکت پیش بیاید.مثلا اگر فایلی 10 پارت باشد و پارت دهم دچار مشکل باشد دو حالت وجود دارد.یا کل فایل یکپارچه است(مثل فیلم یا iso)یا چندین فایل جداگانه است.حالت دوم موزد بحث نیست.ولی در حالت اول اگر مشکلی پیش بیاید خود نرم افزار به دلیل کامل نشدن زنجیره فایل(chain)فایل حذف میکند.برای جلوگیری از این کار زمانی که ارور توسط نرم افزار صادر شد بدون کلیک کردن بر روی آن فایل ایجاد شده را کپی میکنیم و در جای دیگر پیست می کنیم.به محض کلیک بر روی ارور فایل اصلی حذف میشود ولی فایل کپی شده به راحتی قابل استفاده است.این روش از روش kmplayer بهتر است..این روش را دوست عزیزمان ، حامد مطرح نموده اند
5- ابتدا همه پارت ها را انتخاب کرده و کلیک راست نموده و اکسترکت را بزنید،در حین این کار KMplayer رو اجرا کرده ، به درون فولدر در حال اکسترکت شدن رفته و سریع فیلم را به درون KMplayer بیندازید .و تا پایان اکسترکت شدن KMplayer را باز بگذارید.اصلا فیلم را عقب یا جلو نبرید.با وجود ارور دادن باز هم فیلم باز خواهد شد..( این روش رو دوست عزیز jajan برای ما پیشنهاد کرده است ).در صورت موفق بودن این روش ، در قسمت نظرات اعلام نمایید
6-در صورت برخورد با ارور CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5% ریکاوری دارند
7- درصورت جواب نگرفتن از روش بالا، فایل ها را در یک ریشه درایو مثلا D:/ گذاشته و اقدام به اکسترکت کردن نمایید
8- در آخر اگر روش های بالا جواب نداد ، پارت خراب را دوباره دانلود نمایید

محمدرضا بازدید : 195 پنجشنبه 19 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی زیبای Dungeons And Dragons Daggerdale
نام بازی: Dungeons & Dragons - Daggerdale
پلتفورم : pc
ژانر: اکشن
سال انتشار: 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ری پک توسط : R.G Catalyst
ناشر: Atari
حمایت توسط : Bedlam Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Dungeons & Dragons - Daggerdale عنوان یکی دیگر از بازیهای تازه منتشر شده در سال 2011 میلادی می باشد که توسط کمپانی نام آشنای آتاری منتشر و توسط کمپانی Bedlam Games ساخته و حمایت شد . شرح بازی : یکی از محبوبترین و زیباترین بازی به سبک نقش آفرینی و اکشن بازی فوق العاده زیبای Dungeons & Dragons - Daggerdale میباشد که اوج هیجان را در متن بازی به گیمر وارد می کند .در جریان این بازی با یک داستان فوق العاده زیبا و پر چین رو به رو خواهید بود که شخصیت های جدید بازی نیز زیبایی بازی را دو چندان می کند .هدف نهایی شما در این بازی رویارویی با Rezlus میباشد که کار بسیار سختی میباشد .خود را برای این ملاقات آماده کنید . تکنولوژی های موجو در این بازی به گیمر اجازه می دهد تا بتواند به طور همزمان 4 بازیکن را هدایت کند .این گیمر می باشد که با استفاده از حجمه بسیار سنگینی از انواع سلاح های جذاب و شاهکار هایی که قدرت خاصی به گیمر می دهد استفاده کند تا بتواند طیف گسترده ای از دشمنان را نابود کند .این ورژن از بازی دارای سطوح مختلفی می باشد که جزئیات کامل بازی زیبایی این بازی را دو صد چندان می کند .از جمله ویژگی های این بازی :
-توسعه شخصیت ها و کاراکتر های بازی نسبت به بازی Dungeons & Dragons
-بازی دارای دو حالت می باشد : 1- بازی به همراه مبارزه 2- بازی آزاد
- دارای مد مولتی و مد سینگل پلیر
-دارای مد مولتی پلیر با قابلیت تقسیم صفحه نمایش به چند بخش مجزا
دانلود رایگان بازی Dungeons & Dragons - Daggerdale به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....



محمدرضا بازدید : 249 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)
دانلود کارتون به یادماندنی سفرهای میتی کومان Mitikomon Full Eposide
بدو دانلود افتخار دارد 11 قسمت از کارتون قدیمی و به یادماندنی سفرهای میتی کومان را به شما عزیزان تقدیم نماید
 

خیلی از دوستان از کیفیت پایین این کارتون ها ناراضی هستند.باید توجه داشته باشید که دوبله فارسی این کارتون ها دارای کیفیت پایین می باشد و فقط برای زنده شدن خاطرات کودکی برای شما آماده شده است.کیفیت بالای این کارتون ها پیدا نخواهد شد

رزولیشن 320 * 240

سفرهای میتی کومون (به ژاپنی: まんが水戸黄門 Manga Mitokōmon) یک پویانمایی ژاپنی بود که توسط شرکت کناک (سازنده پسر شجاع و مسافر کوچولو) ساخته‌شد. این پویانمایی سال‌ها با دوبله فارسی از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد.
این پویانمایی بر اساس زندگی توکوکاوا میتسوکونی (۱۶۲۸-۱۷۰۱) ملقب به «میتوکومون» (به ژاپنی: 水戸黄門، تلفظ: Mito Kōmon) ساخته شده‌است. (نام میتوکومون در دوبله فارسی به «میتی کومون» دگرگون شد.) وی یکی از شخصیت‌های محبوب تاریخ ژاپن است و از او به عنوان فردی شوخ‌طبع و خوش‌مشرب، و یک پزشک و غذاشناس خبره یاد شده‌است. میتوکومون در دوره ادو، ۳۰ سال حاکم شهر میتو بود و به داشتن دلیل صداقت و عدالت، و همچنین مورد اعتماد بودن از طرف حاکم بزرگ یکی از افرادی بود که برای نظارت بر کار حاکمان نواحی فرستاده می‌شد. میتو کومون به دلیل نداشتن دانش و توان رزم، در سفرهایش دو محافظ به نام‌های «ساساکی سوکه سابورو» و «آشوسی کاکانوشین کاکوسان» را همراه خود می‌برد. بنابراین شخصیت‌های «تسوکه» (ساساکی سوکه سابورو) و «کایکو» (آشوسی کاکانوشین کاکوسان) در این فیلم وجود خارجی داشته‌اند، اما «سگارو» و «زمبه» خیالی هستند.
شخصیت ها :
میتی کومون: «مامور مخصوص حاکم بزرگ» که برای سرکشی به حاکمان سرزمین‌های مختلف می‌رود.
داداش کایکو: محافظ میتی کومون که قدرت زیادی دارد و با بستن «دستمال قدرت» نیروی ویژه‌ای می‌یابد.
تسوکه: محافظ میتی کومو که فردی باهوش و شمشیرزنی ماهر است.در پایان هر قسمت او «علامت مامور مخصوص حاکم بزرگ» را نشان می‌دهد.
سگارو: پسری شیطان که میتی کومون را همراهی می‌کند.
 زمبه: سگ تنبل سگارو
در آخر جا دارد یادی از دوبلور های زحمتکش کشورمان کنیم که صدای خود را در این کارتون به یادگار گذاشته اند مخصوصا
  • جواد پزشكيان بجاي ميتي كومون
  • محمد عبادي بجاي تسوكه
  • مرحوم حسين باغي ( ناصر نظامي در برخي از قسمتها )بجاي كايكو
  • شوكت حجت بجاي سگارو
  • غلامعلي افشاريه ( سرپرست گويندگان )
و برای  شادی روح مرحوم حسین باغی نیزصلواتی بفرستیم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

دانلود کارتون به یادماندنی سفرهای میتی کومان Mitikomon Full Eposide

محمدرضا بازدید : 393 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)

دانلود اسکرین سیور شومینه Spirit of Fire 3D Screensaver 2.4.0.6

Spirit_of_Fire_2.4.0.6_[www.MihanDownload.com].jpg
اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. Spirit of Fire نام اسکرین سیوری است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این اسکرین سیور یک شومینه زیبا را در یک فضای آرامش بخش به تصویر میکشد. گاهی نگاه کردن به آتش می تواند آرامش را به ارمغان بیاورد. این اسکرین سیور به صورت سه بعدی طراحی شده و به راحتی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید. زمانی که از کار با رایانه خسته شده اید و آن را رها کردید می توانید از دیدن این اسکرین سیور لذت ببرید. این اسکرین سیور زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
محمدرضا بازدید : 293 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)

summer

چند روزی بیشتر تا رسیدن فصل گرما ، تابستان نمانده است و اگر شما از دسته ی گرافیست ها و طراحان کامپیوتری باشید حتما به طرح های مربوط به این فصل نیاز پیدا خواهید کردید . مجموعه وکتوری که امروز در دانلود کده فراهم آورده ایم شامل ۵ تصویر وکتور استوک با فرمت EPS است که می تواند به شما در ساخت تصاویری زیبا با مضمون فصل گرما و تابستان کمک کند .

 

 

 

محمدرضا بازدید : 293 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (1)

Arclab Watermark Studio

واترمارک به هر گونه نوشته یا لوگویی گفته می شود که تولیدکنندگان محتوا بر روی اثر خود اضافه می کنند تا نشان دهنده نام سازنده بوده و از کپی کردن آن و یا سواستفاده های احتمالی جلوگیری شود . یکی از مواردی که کپی رایت در آن نقض می شود عکس ها و تصاویر هستند . ممکن است شما برای خلق یک تصویر و یا تهیه یک عکس زحمات زیادی کشیده باشید و پس از تحمل تمامی این رنج ها پس از انتشار آن در وبلاگ یا سایت خود ، با سایت های زردی مواجه شوید که به سادگی آنها را کپی می کنند و با نسبت دادن خالق اثر به نام خود در واقع شما را زجر می دهند .

Arclab Watermark Studio نام نرم افزاری است کوچک اما بسیار کاربردی که به شما کمک می کند تنها با یک کلیک ساده نوشته یا متن دلخواهتان را به تصاویر به صورت شفاف بیافزایید . با این کار هم می توانید حق اثر را برای خودتان محفوظ نموده و هم از مخدوش شدن آن به وسیله ی استفاده از ابزارهای نوشتن متن بر روی تصویر که مانع از به نمایش در آمدن خود عکس به صورت کامل می شوند جلوگیری نمایید .

 

ویژگی های کلیدی Arclab Watermark Studio 2.2 :
- محافظت از تصاویر شما با اضافه کردن لوگو یا نوشته ی شفاف
- پشتیبانی از فرمت های تصویری jpeg,png,gif,tiff, bmp و psd
- تبدیل فرمت تصاویر به فرمت های رایج و محبوب
- تغییر اندازه تصاویر و ساخت تصاویر بند انگشتی
- امکان اضافه کردن متن یا نظر دلخواه بر روی عکس ها
- قابلیت پردازش گروهی تصاویر برای صرفه جویی در وقت

 

 


محمدرضا بازدید : 293 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)

TurboFTP

FTP نام یکی از پروتکل های اینترنتی است که در آن کاربر با اتصال به یک سرور می تواند دانلود یا آپلود فایل را انجام دهد .لازمه ی بهره گیری از این امکان ، در اختیار داشتن ابزار مورد نیاز آن می باشد . TurboFTP نام یکی از برنامه های بسیار مفید و قدرتمند در این زمینه است و همانطور که از نامش بر می آید وظیفه ی خود را با سرعتی بسیار بالا به انجام می رساند . این کلاینت  پا پشتیبانی از FTP بر روی بستر های SSL/TLS  و همچنین SFTP بر روی SSH2 امکان برقراری ارتباطی ایمن میان شما و سرور را فراهم می آورد . TurboFTP که از ویندوز های ۲۰۰۰/XP/2003/2008/Vista/7 به طور کامل پشتیبانی می کند از محیطی کاربرپسند برخوردار بوده طعم شیرین قدرت در عین سادگی را بر زبانتان می نشاند .

 

قابلیت های کلیدی TurboFTP 6.30 Build 862 :
- اجرای فرایند های زمانبندی شده با پشتیبانی از کانکشن های مختلف
- آپلود کردن خودکار فایلها و/یا فولدر های اضافه شده در لوکال بر روی اف تی پی
- رمزگذاری نمودن ارتباط بین یوزر و سرور برای افزایش امنیت
- استفاده از تکنولوژی پیشرفته فشرده سازی اطلاعات بر پایه ی on-the-fly به منظور افزایش سرعت
- پشتیبانی از فایروال و پروکسی
- پشتیابی از فایلهایی به بزرگی ۲ گیگابایت بر روی FTAT32 و فایلهایی با بزرگی بیش از ۴ گیگابایت بر روی NTFS
- و …

 


TurboFTP 6.30 Build 862 ابزار حرفه ای استفاده از اف تی پی
محمدرضا بازدید : 281 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)

winzip15

WinZip اولین نرم افزاری است که به منظور فشرده کردن اطلاعات پا به عرصه وجود نهاده و هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین ها در رده ی خود به شمار می آید . این برنامه به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای دلخواهتان را فشرده کرده و با کم شدن فضای اشغالی در هزینه هایی که به منظور نگهداری اطلاعات می بایست بپردازید صرفه جویی به عمل آورید . در مواقعی نیز که استفاده از اطلاعات خود نیاز داشتید می توانید تنها با چند کلیک آنها را از حالت فشردگی خارج نمایید . WinZip درکنار پشتیبانی از محبوب ترین فرمت فشرده سازی در دنیای کامپیوتر – ZIP – با قالب های دیگری نظیر CAB, TAR, gzip, UUencode, XXencode, BinHex و MIME نیز سازگار است .

 

فشرده سازی ، مدیریت و انتشار تصاویر :
- فشرده کردن فرمت تصویری JPEG تا ۲۰ الی ۲۵ درصد
- ارسال فایلهای زیپ شده به وسیله ی ایمیل به یک فایل زیپ شده ی دیگر
- تغییر اندازه دادن تصاویر
- نمایش تصاویر بندانگشتی از عکس های موجود در یک آرشیو زیپ

 

عملکرد فشرده سازی و سازگاری آرشیو
- استفاده از فناوری فشرده سازی LZMA برای نتیجه بهتر در بیشتر فایلها
- قابلیت انتخاب متد مورد نیاز شما برای فشرده کردن داده ها
- فشرده سازی تصاویر JPEG بدون کاهش حتی یک درصد از کیفیت فایل
- باز کردن و خارج کردن فرمت های ۷Z, IMG و ISO از حالت فشرده
- باز کردن و خارج کردن فرمت های RAR, BZ2, CAB, LHA و سایر آرشیو ها از حالت فشرده
- ساخت و باز کردن فایلهای ZIP دارای حجمی به بزرگی بیش از ۴ گیگابایت

 

رمزگذاری
- استفاده از استاندارد رمزگذاری AES 128 و ۲۵۶ بیتی
- استفاده از متد کنترل رمزگذاری به منظور فعال یا غیرفایل سازی

 

 

محمدرضا بازدید : 261 سه شنبه 17 خرداد 1390 نظرات (0)

FTP Voyager

FTP Voyager یکی از کامل ترین نرم افزارهایی است که برای استفاده از پروتکل اف تی پی طراحی گردیده است . این برنامه که از تکنولوژی Drag & Drop پشتیبانی می کند به شما کمک می کند تا به سادگی یک کلیک فایلهای خود را از هارد درایو کامپیوترتان به سرور FTP انتقال دهید . یکی از ویژگی های بسیار مهم این نرم افزار توانایی انتقال مستقیم فایلهای بین دو سرور اف تی پی مجزا می باشد . با ذکر یک مثال می توان این موضوع را به بیانی ساده تر گفت . فرض نمایید که شما دو سرور اف تی پی دارید و می خواهید که یک فایل را از یک سرور به سرور دیگر انتقال دهید . به روش معمولی و با استفاده از نرم افزار های رایج می بایست در ابتدا فایل را از سرور مبدا بر روی کامپیوتر خود دانلود نموده و سپس آن را بر روی سرور مقصد آپلود کنید . انجام این کار نه تنها هزینه بر است بلکه زمان زیادی را نیز از شما خواهد گرفت .

FTP Voyager با وجود حجم بسیار پایین خود از قابلیت های بسیاری برخودار است که می تواند گزینه ی مناسب برای هر وب مستری باشد . پشتیبانی از پروتکل های SSL و SSH قابلیت انتقال فایلها در یک درگاه ایمن را برای شما به ارمغان می آورد . دیگر قابلیت این نرم افزار پشتیبانی از ایست در دانلود و آپلود فایلها می باشد . ممکن است شما قصد انتقال یک فایل حجیم را داشته باشید و زمان بر بودن این فرایند برایتان دردسر ساز باشد . تنها راه برای رهایی از این مشکل استفاده از قابلیت ریزوم می باشد که حتما تا کنون با کارکرد آن در نرم افزارهای مدیریت دانلود آشنایی پیدا کرده اید .

 

 

 


تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 9,021
  • بازدید سال : 101,355
  • بازدید کلی : 2,568,513
  • کدهای اختصاصی