loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 282 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.5.0426 نام نرم افزاری قدرتمند است که با کمک آن می توانید به راحتی روی اکثر فرمت های صوتی و تصویری احاطه کامل داشته باشید و اکثر این فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کنید . سرعت بالا در تبدیل فرمت ها یکی از قابلیت های اصلی در این نرم افزار است . در ضمن سرعت بالا در تبدیل در کنار کیفیت بالا باعث شده این نرم افزار یکی از بهترین های عرصه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر باشد . وسعت پشتیبانی فرمت های این نرم افزار بسیار زیاد است و برای بخش ورودی و خروجی آن باید توضیحات جداگانه ای داده شود . همچین این نرم افزار در عین حرفه ای بودن رابط کاربری ساده ای دارد .

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

Xilisoft Video Converter Ultimate v6.5.2.125 تبدیل انواع فرمت های ویدویی به یکدیگر با Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.5.0426 (قابل حمل)


محمدرضا بازدید : 398 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دیکشنری انگلیسی به فارسی SaraDic یک دیکشنری قدرتمند و کامل برای گوشی های آندروید می باشد. این دیکشنری از کلمات بسیار زیادی پشتیبانی می کند. دارای محیط زیبا و ساده بوده و کار با آن بسیار راحت می باشد. امیدواریم این دیکشنری مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

SaraDic دیکشنری قدرتمند انگلیسی به فارسی SaraDic 1.6 برای آندروید


محمدرضا بازدید : 177 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Fire Flames Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

Fire Flames Vector مجموعه وکتور بسیار زیبا و کاربردی با نام Fire Flames Vector


محمدرضا بازدید : 248 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

این بار در سایت بزرگ دانلودها ، مجموعه ۲۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر زمینه ها با کیفیت بالا بوده و شما می توانید بر روی موبایل خود استفاده و لذت ببرید.

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

20+mob مجموعه 20 والپیپر باکیفیت و زیبا در سایز 320x240 موبایل


محمدرضا بازدید : 181 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی جدید Need for Speed: Shift 2 Unleashed

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
دانلود رایگان بازی جدید Need for Speed: Shift 2 Unleashed

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود
نسخه Limited.Edition به همراه کرک تست شده

نام بازی: Need for Speed: Shift 2 Unleashed
پلتفورم : pc
سال انتشار: March 29 ,2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts -Marcus Nilsson
حمایت توسط : Slightly Mad Studios
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

خرسندیم به عنوان اولین سایت ایرانی اعلام کنیم نسخه ای جدید از بازی Shift از نسل Need for Speed با عنوان Need for Speed: Shift 2 Unleashed در تاریخ 28 مارس سال 2011 میلادی یعنی یک روز زودتر از موعد انتشار آن برای دانلود در سایت میهن دانلود آماده شده است.این بازی توسط کمپانی محبوب الکترونیک آرتز و کماپنی Marcus Nilsson منتشر و توسط کمپانی Slightly Mad Studios ساخته و حمایت شد.در ادامه نقد منصفانه ای از بازی داریم و در ادامه مطلب به ارائه رایگان بازی می پردازم .نقد بازی : Need for Speed: Shift 2 Unleashedبرنده جایزه انتقادی نسل Need for Speed میباشد.طرفداران این سبک از مسابقات می تواند بار دیگر تجربه یک فضای نشاط آور را در این بازی داشته باشند.این بازی ویژگی های فوق العاده ای دارد:
- سطح جدیدی از دنیای بصری را در این بازی شاهد خواهید بود.گیمر در این بازی در دیدگاه اول شخص تجربه ای بی نظیر را همراه خواهد داشت.
- دوربین جدید و فوق العاده بازی
- رئالیسم حقیقی !! Shift 2 Unleashed فراتر از یک بازی شبیه سازی شده میباشد.
- برگذاری مسابقات قهرمانی FIA GT1 و GT3 - مسابقات قهرمانی اروپا
- طراحی منحصر به فرد اتومبیل ها همراه با جزئیات بالا
یک از ویژگی های بارز و مهم این بازی از دیدگاه منتقدان فیزیک و گیم پلی فضایی آن میباشد به طوری که مرز مشخصی بین این بازی و سایر بازی ها ایجاد میکند و شاید یکی از دلایل موفقیت این بازی همین باشد.بیشتر سایت های جهانی گیم به این بازی امتیاز تخیلی 9 از 10 را داده اند که البته شایسته داشتن چنین امتیازی میباشد!!!...

دانلود رایگان بازی Need for Speed: Shift 2 Unleashed در ادامه مطلب...

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
یا isobusterبرای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.

4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.




دانلود رایگان بازی جدید Need for Speed: Shift 2 Unleashed دانلود رایگان بازی جدید Need for Speed: Shift 2 Unleashed دانلود رایگان بازی جدید Need for Speed: Shift 2 Unleashed دانلود رایگان بازی جدید Need for Speed: Shift 2 Unleashed



محمدرضا بازدید : 217 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Major League Baseball 2K11

نام بازی: Major League Baseball 2K11-PROPER
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز بیس بال
سال انتشار: March 13, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Sports
حمایت توسط : Visual Concepts
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

یکی از برترین بازی های ورزشی سال 2011بازی فوق العاده بیس بال Major League Baseball 2K11 میباشد که در تاریخ 13 مارس سال 2011 میلادی توسط کماپنی 2K Sports منتشر و توسط Visual Concepts ساخته و حمایت شد.این نسخه از بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد که جز به جز آن ها را ذکر خواهم کرد.در این بازی با بهبود سیستم fielding کنترل بهتر دونده و توپ را سبب میشود.هر بازیکن با جزئیات فراوان طراحی شده است.در حقیقت بهتر است بگوییم تمامی کاراکتر های بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند به طوری که واقعیت ها رعایت شده است.یکی از ویژگی های این بازی این میباشد که با دقیق شدن بر قسمت My Player گیمر میتواند تمرکزی فراتر از یک لیگ حرفه ای بر بازی داشته باشد.توجه کنید توسط همین بخش میباشد که گیمر تبدیل به یک ستاره بیس بال میشود.این بازی تا کنون از گیم اسپات امتیازی دریافت نکرده است.اما با توجه به امتیاز هایی که به نسخه کنسول های xbox 360 , ps3 داده شده است انتظار می رود به این بازی و این کنسول امتیازی بین 7.5 تا 8 داده شود.توجه کنید بازی بسیار به سمت واقعیت و یا بهتر بگوییم شبیه سازی دقیق میل میکند به طوری که پیش برد مراحل این بازی کار هر کسی نمیباشد.ویژگی ها :
-در این بازی مد My Player یک راهنمای کامل لیگ برای گیمر میباشد .
-روش های کنترل توپ و ضربه زدن تقریبا جدید و ناحدود میباشد
-گیم پلی این بازی فوق العاده و جدید میباشد
-توجه شگفت انگیز به جزئیات و ریزه کاری های بازی
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
در کل میتوانید بازی Major League Baseball 2K11 را یک بازی فوق العاده زیبا با جزئیات بالا معرفی نمود که نمونه آن را به هیچ عنوان قبلا ندیده اید.
دانلود رایگان بازی Major League Baseball 2K11د ر ادامه مطلب...


محمدرضا بازدید : 219 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی SBK: Superbike World Championship
نام بازی: SBK: Superbike World Championship-reloaded
پلتفورم : pc
ژانر:مسابقه ای
سال انتشار:2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Black Bean Games
حمایت توسط : Milestone S.r.l
درجه بندی سنی : 3
قابلیت آنلاین:-
SBK: Superbike World Championship عنوان یکی از موفقترین بازی های به سبک مستبقه ای موتور سواری میباشد که در تاریخ 2011 میلادی توسط کماپنی Black Bean Games منتشر و توسط Milestone S.r.l ساخته و حمایت شد.اگر گیمر حرفه ای باشید قطعا عنوان های قبلی بازی SBKرا دیده اید و شاهد فراز و نشیب های آن شده اید. SBK آمده است با یک دنیا هیجان تا گیمر را جذب خود کند.شرح بازی : SBK 2011 در این ویرایش خود توسط کارگردان هنری جدید با یک برند تجاری جدید روانه بازار شد. در بازی SBK: Superbike World Championship نو کاراکتر بندی و رعایت جزئیات بسیار عالی رعایت شده است.در این نسخه از بازی شاهد بهبود تاثیرات بصری شامل منوها - محیط ها -کاراکتر ها -سه بعدی -کنتراست و ... شده ایم.در بازی SBK: Superbike World Championship شاهد حضور پر رنگ لیگ های معروف دنیا هستیم که از نشانه های مثبت این بازی میباشد.

دانلود رایگان بازی SBK: Superbike World Championship در ادامه مطلب....

محمدرضا بازدید : 434 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود بازی هیجانی و کم حجم برای کامپیوتر Portable Ghostbusters Sanctum of Slime
نسخه جدید بازی زیبا Portable Ghostbusters Sanctum of Slime v1.13229.9919 Multi5 را برای شما عزیزان اماده کرده ایم . در این باز زیبا به دنبال روح های خرابکار هستید تا بتوانید آنها را از شهر بیرون کنید. این بازی کم حجم را می توانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید.

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
محمدرضا بازدید : 214 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود بازی یورش تاکسی Taxi 3 Extreme Rush ( نسخه قابل حمل )
Taxi 3 Extreme Rush یکی از متفاوت ترین مسابقات ماشین سواری است که اوج هیجان را در آن تجربه خواهید کرد. در این بازی شما در واقع با رقبای سرسخت خود در درون خیابان های شهر مسابقه می دهید. اما این مسابقه با مسابقات معمول تفاوت دارد. چون هیچ گونه مجوزی برای این کار ندارید به همین جهت در حین مسابقه خواهید دید که یک مرتبه ماشین و یا حتی هلیکوپتر پلیس مجهز به انواع بمب افکن به دنبال شما افتاده و در صدد دستگیری شما می باشد. این جاست که بایستی توان خود را مضاعف کرده و از چنگال قانون بگریزید. انواع ماشین های موجود در این بازی انعطاف پذیری آن را دو چندان کرده. از ماشین های خیابانی امریکایی گرفته تا ماشین های مسابقه ای ژاپنی و حتی ماشین های کلاسیک آوانگارد ایتالیایی را می توانید انتخاب کرده و به رقابت با رقبای سرسخت خود بپردازید. این بازی به صورت پرتابل می باشد.
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
ویژگی های بازی Taxi 3 Extreme Rush:
ـ گرافیک بالا
ـ موسیقی متن بسیار جذاب
ـ وجود انواع مختلف ماشین های مسابقه ای و خیابانی
ـ پرتابل
ـ تعقیب و گریز پلیسی در حین مسابقه
محمدرضا بازدید : 302 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود بازی کراش پیاده 3 سونی 1 برای کامپیوتر - Crash Bandicoot 3
این بار قصد معرفی یک بازی جدید و بسیار زیبا را داریم که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. اگر شما هم از کسانی باشید که با بازی های کامپیوتری آشنایی دارید، حتما بازی بسیار زیبای Crash Bandicoot را می شناسید. حتما تمامی علاقمندان به بازی های کامپیوتری و به خصوص علاقمندان به پلی استیشن با بازی Crash Bandicoot آشنایی کامل دارند و با این شخصیت دوست داشتنی و سمبل بازی های Playstation خاطرات بسیاری دارند. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم همان نسخه ی مخصوص کنسول های پلی استیشن ۱ بازی بسیار معروف کراش می باشد که دارای محیطی با گرافیک خوب و سرگرم کننده می باشد که در این بازی شما باید با شخصیت کراش مسافتی را پیاده طی کنید و مراحل بازی را پشت سر بگذارید.
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
سازنده : کمپانی Naughty Dog
ناشر : کمپانی SCEA
تاریخ انتشار: ۲۰۰۱
رده بندی ژانر : کارتونی اکشن و اتومبیل رانی
میزان دشوار بودن : متوسط
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی :E - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .
دانلود بازی کراش پیاده 3 سونی 1 برای کامپیوتر - Crash Bandicoot 3


محمدرضا بازدید : 217 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
بازی Dive The Medes Islands Secret یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده و محصول شرکت Cosmonautgames است . در این بازی شما با شخصیتی به نام John Saunders به دنبال کشف جزیره ای می روید و در طی این ماجرا باید از موانع و خطر های زیادی عبور کنید . این بازی ار گرافیک قابل قبولی برخوردار است .

ویژگی های بازی :

- گرافیک مناسب

- حجم کم بازی

- صداگذاری متفاوت محیط بازی

- روند متفاوت و جذاب بازی

و..


محمدرضا بازدید : 252 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود بازی ماشین جنگی کامپیوتر سال 2011 با Apocalyptic Mayhem RELOADEd 2011

حتما به بازی های جنگی علاقه زیادی دارید . امروز یکی از پر طرفدارترین بازی های جنگی را که در بین بازی خورها در سرتاسر جهان صورت می گیرد را با نام Post Apocalyptic Mayhem-RELOADEd 2011 برای شما عزیزان با حجم مناسب در سایت پاتوق یو آماده دریافت کرده ایم.

نکته بسیار مهم : این فایل با استفاده از ایمیج ISO فشرده سازی شده است .
برای باز و استفاده کردن از این فایل لازم است که ابتدا آن را با نرم افزار نرو یا magic iso روی CD و یا DVD رایت نمایید.

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :
o OS: Windows® XP/Vista™/7
o Processor: Intel P4 3.0GHz or similar AMD
o Memory: 1GB RAM
o Hard Disk Space: 1GB available space
o Video Card: nVidia GeForce 6800 Ultra, ATi Radeon X1800 XT or better
o DirectX®: 9.0c, June 2010 update

محمدرضا بازدید : 279 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

کد تقلب بازی جی تی آی برای کامپیوتر - GTA PC GAME

مجموعه ی Grand Theft Auto Sanandreas که لقب GTA را دارد (مخفف شده ی آن کلمه) یکی از بهترین بازی های جهان محسوب میشود وهمچنین سخت ترین ، بنابر این شما برای اتمام این بازی نیاز به یک سری کد تقلب دارید.

محمدرضا بازدید : 352 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم ایرانی روح بیدار برای کامپیوتر - pc game Roohe Bidar

بازی Roohe Bidar به فارسی " روح بیدار " یک بازی ایرانی اکشن و ترسناک است. این بازی نیز مانند سایر بازیهای ایرانی که تابحال منتشر شده دارای ضعف هایی است ولی در کل بد نیست برای آشنا شدن با توانایی های مهندسین ایرانی این بازی را تجربه نمایید.

خلاصه داستان بازی: سالها قبل دریکی از شهرهای کشورمون زوجی درکنار یکدیگرهمراه با دو فرزند خود با آرامش زندگی میکردند. دختر و پسر تقریبا همسن بودند و دوران نوجوانی رو سپری میکردند .برخلاف پسر خانواده، دختر اعتقاد عجیبی به خرافات و ارواح داشـت و روزی نبود که کتـابی در این مــورد مطالعه نکنه. به همین خاطر همیشه از جانب خانواده مورد تمسخر و نصیحت قرار میگرفت. یک روز دختر برای گرفتن تعدادی کتاب جدید به کـتابخــونه نزدیک خونـشون رفت و طبق عادت همیشگی به طرف قفسه کتابهای تخیلی و خرافاتی کشیده شد و دنبال کـتابی گشت که تا به حال اون رو مطالعه نکرده باشه اما همه کتابها تکراری بودند و او همه اونها رو قبلا خونده بود، کـم کـم حوصـله دختر سـر رفت و ازگشتن به دنبال کتاب جدید ناامید شد نزدیک ظهر بود و دخـتر بـاید بـه خونه برمیگشت ، به همین خاطر تلاش کرد تمام کتابهایی که برداشته بود رو در جای قبلی در قفسه ها قرار بده در همــیـن حین به طور اتفاقی در بالاترین قفسه کتابها چشمش به کتاب سبز رنگ و قدیمی خورد که روی اون نوشته شده بود
روح بیدار: دختر با خوشحالی زیاد کتاب رو برداشت و خاک اونو با دستش تمـــیز کرد ، و با تعجب کتاب کهنه و قدیمی رو برانداز کرد . او خیلی کنجکاو بود پس تصمیم گرفت که کتابو در خونه مطالعه کنه و ...


محمدرضا بازدید : 174 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
بازی جذاب Tower Builder
بازی جذاب Tower Builder ، این بازی یکی از سرگرم کننده ترین بازی های کوچک و محصولات کمپانی bigfishgame است. در این بازی شما توسط خلاقیت و تمرکز بنا هایی را می سازید که سر آخر به نقطه پایانی می رسید. این بازی ار روند متفاوتی برخوردار است که کاربر را وادار به ادامه دادن آن می سازد و به قول معروف یک بازی Addictive یا اعتیادآور است.دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

ویژگی های بازی :

- روند متفاوت بازی

- گرافیک و فیزیک مناسب

- حجم کم

- مناسب برای تمامی سنین

- بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور بودن بازی

و..


محمدرضا بازدید : 189 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

بازی obscure2 گرچه کمی از انتشار ان می گذرد ولی ار جمله بازی های فوق العاده ی پلی استیشن می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و گروه البرز دانلود از جمله معدود سایت هایی است که افتخار دارد این بازی را لینک مستقیم قرار دهد.شما دراین بازی همانند قهرمان های بازی های rockstar نهایت هیجان و ازادی را تجربه خواهید کرد در این بازی به مکان هایی می رود که هر لحظه برای شما تازگی دارد و بازی بگو نه ای طراحی شده که صحنه ها اصلا تکراری نیست و موقعیت های غیر منتظره خلق شده است ویژگی منحصر بفرد این بازی ازاد بودن گیمر هست و هیجان در حین بازی باقی را به عهده شما می گذارم با در یافت این بازی از ان لذت ببرید

برای مشاهده عکس ها و دانلود به ادامه مطالب بروید


محمدرضا بازدید : 240 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Cities in Motion (2011-ENG

اطلاعات بازی

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

سال: ۲۰۱۰

ژانر: Strategy (Manage / Busin. / Real-time) / 3D

توسعه دهنده : Colossal Order

منتشر کننده: Paradox Interactive

زبان : English

پلتفرم : PC

هر شهر مدرنی به سرعت در حال پیشرفت و تغییر در سیستم حمل نقل خود می باشد که به ارامی و با دقت باید این کار را انجام دهد. شما در نقش مدیر حمل نقل یکی از پایتخت های اروپایی جهان مثل وین، هلسینکی، برلین و آمستردام می باشید. تغییرات مورد نیاز جمعیت در حمل و نقل را از ۱۹۲۰ تا ۲۰۲۰ پیگیری کنید . سیستم حمل و نقل از اتوبوس و تراموا گرفته تا مترو و قطار ، تحت کنترل شماست. چگونه مدیری هستید؟ شما باید بیشترین سود از حمل و نقل را برای شهر بیاورید و مسافران بیشینه ای را تا حد امکان جابجا نمائید.

برای دانلود و مشاهده تصاویر از محیط بازی به ادامه مطالب بروید


محمدرضا بازدید : 189 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود بازی رایگان The History Channel: Battle for the Pacific
1the-history-channel-battle-for-the-pacific.jpg
نام بازی: The History Channel: Battle for the Pacific
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن ماجراجویی
سال انتشار: December 3, 2007
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Activision
توسعه یافته : Cauldron
درجه بندی سنی : T

اکثر بازی های شرکت Activision به سبک اکشن ماجراجویی میباشد.نمونه بارز آن بازی زیبای ندای وظیفه ..در واقع بهتر است بگوییم :نسخه های مختلف بازی ندای وظیفه...!!! .این باز مجدد ی بازی با همان سبک و سیاق برای شما عزیزان داریم.نام این بازی The History Channel: Battle for the Pacific میباشد و توسط شرکت Activision در سال 2007 منتشر و حمایت شد.این بازی به شدت شبیه بازی ندای وظیف 2 میباشد.حتی اسلحه های موجود در این دو بازی کاملا یکسان میباشد.بازی The History Channel: Battle for the Pacific به سبک اکشن ماجراجویی میباشد که از آن در سال 2007 به عنوان معجزه ای در تاریخچه بازی های رایانه ای عنوان شد.البته درست نیست که این بازی را با بازی های سال 2010 و 2011 مقایسه کرد و حقیقتا در مقایسه این بازی با بازی های منتشر شده در سال 2007 میتوان رتبه خوبی را به آن داد.گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد و به گرافیک بازی ندای وظیفه 2 نزدیک میباشد.اما دقت کنید تنوع مراحل و موضوعیت بازی به هیچ عنوان قابل مقایسه نمیباشد.گیم پلی بازی عالی بوده و همچنین صداگذاری بازی با توجه به سوابق این شرکت میتوان رتبه خوبی به آن داد.در کل کم و بیش سطح این بازی متوسط رو به بالا میباشد و علت آن نیز آمدن بازی هایی فوق العاده در سال های 2010 و 2011 میباشد.بازی به صورت گروهی انجام میشود و تعداد سلاح های موجود در این بازی از تعدد زیادی برخوردار میباشد و طراحی مناسب و واقع گرایانه ای دارد.
بازی The History Channel: Battle for the Pacific در فیلیپین - ایوجیما و مکان های دیگر رخ میدهد و نسبتا محیط بازی مناسب طراحی شده است.این بازیجالب است بدانید حتی نسخه کپی شده این بازی در سایت های خارجی به قیمت 57 دلار امریکا به فروش میرسد اما ما این بازی را به صورت اورجینال و کاملا رایگان و به صورت لینک های مستقیم دانلود در اختیار شما قرار داده ایم...
دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....

محمدرضا بازدید : 204 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی کامپیوتر Dead Space 2
11dead-space-2-clonedvd-repack-pc2011multi.jpg
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
نام بازی: Dead Space 2
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن - تیراندازی - ماجراجویی
سال انتشار: January 22,2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts

حمایت توسط : Visceral Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

مدتی قبل بود که مسئولان کمپانی الکترونیک‌آرتز بطور رسمی وعده انتشار بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 را دادند. آقای John Riccitiello، مدیرعامل الکترونیک‌آرتز در جریان همایشی زمان انتشار بازی جذاب و پر طرفدار Dead Space 2 را سال جدید میلادی (2011) را داد.کم کم برویم سراغ جریان بازی: داستان Dead Space 2 از حدود 3 سال از اتفاقات نسخه قبلی میگذرد.شخصیت آیزاک در حال نابودی میباشد و کابوس های همیشگی او را رها نمیکنند. همان طور که میدانید او از Ishimura فرار کرد و .... !!! البته همه کسانی که نسخه قبلی این بازی را انجام داده اند به این نکته اذعان داشته اند که در ژانر ارائه شده توسط الکترونیک آرتز باید عنوان "بازی ترسناک " را نیز اضافه میکرد.که در کمال ناباوری میبینیم که در این نسخه نیز این کمپانی دست به چنین اقدامی نکرده است.در کل باید خدمتتان عرض کنم که این بازی فرا تر از یک بازی ترسناک میباشد ...!!! این دومین بازی به سبک ترسناک میباشد که الکترونیک آرتز ان را منتشر کرده است.جالب است بدانید طبق گفته ناشران و سازندگان - این بازی دارای صحنه های به مراتب خشن تر و ترسناک تر از نسخه قبلی میباشد.پس طرفداران بازی های ترسناک بدون اینکه ادامه مطلب را بخوانند شروع به دریافت بازی نمایند!!! البته شخصا معتقدم تقریبا نصفی از این بازی تقلیدی از بازی های ترسناک قدیمی مانند دووم و فی یر میباشد.پس طرفداران بازی های قدیمی نیز برای زنده شدن خاطرات گذشته شان بدون مکث این بازی را دریافت نمایند!!! البته داستان این بازی در این نسخه خیلی گسترده تر از آن میباشد که شما در ابتدای امر آت را متوجه بشوید.از ویژگی های مهم این نسخه آن میباشد که هیرو های بازی همان هیرو های نسخه قبل میباشد.البته تغیرات زیادی در این بازی اعمال شده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.به گفته منتقدان حرفه ای بازی -بازی Dead Space 2 یک شاهکار قرن میباشد.بازی ای که میتواند بعد ها به افسانه ها بپیوندد!!! امیدوارم این بازی به سرنوشت بازی هایی مثل دووم دچار نشود.در بازی Dead Space 2 وحشت و ترس واقعی به شما چشانده خواهد شد.البته شخصا سعی کردم تا قسمت های ترسناک این مطلب را برای شما ترجمه نکنم اما در همین حد بدانید که : ناگهان خود را در میان هجومی از وحشت خواهید دید... ایزاک کلارک در حال بریدن-سوراخ کردن اندام کسی میباشد... .شما باید با استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته ای که دارید وظیفه خود را به خوبی انجام دهید.چند ویژگی مهم از بازی را در زیر بیان خواهم کرد:
1-بازی دارای قابلیت آنلاین چند نفره میباشد
2-گیم پلی بازی بی نظیر میباد
3-گرافیک این بازی حقیقتا عالی به تمام معنا میباشد و شایسته گرافیک سال 2011 میباشد.
4-اگر بازی چنین صداگذاری عالی ای نداشت شاید این همه طرفدار در جهان گیم نداشت

شما با شاهکار سال 2011 روبه رو هستید. Dead Space 2...
دانلود رایگان این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی به همراه مشخصات سیستمی در ادامه مطلب


محمدرضا بازدید : 270 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Operation Flashpoint 2

Operation Flashpoint 2 (4).jpg دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
نام بازی: Operation Flashpoint 2 (REPACK)
پلتفورم : pc
ژانر: اول شخص تیر اندازی
سال انتشار: 2009
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG / FR
ناشر: Codemasters
حمایت توسط : Codemasters
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی فوق العاده زیبای Operation Flashpoint 2 توسط کمپانی بزرگ Codemasters در سال 2009 منتشر شد و حیرت بسیاری را سبب شد.گیم پلی این بازی بیشتر به گیم پلی بازی های جنگی (اول شخص تیر اندازی ) نزدیک است. با دیدن عکس های از محیط بازی اندکی متوجه میشوید که بازی شبیه سیر بازی های ندای وطیفه میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشند.داستان این بازی به خاطر منابع تجدید ناپذیر سوخت و غنایم میباشد.داستان این بازی شاید بیشتر از بازی های دیگر به جریان جنگ های سال های اخیز جهان شبیه باشد...جدال بر سر سوخت فسیلی...نفت... !!! اکثر درگیری های موجود در این بازی در منطقه ای به نام SKIRA اتفاق می افتد که دارای ذخایر سوختی فراوانی میباشد. این منطقه در بین دو کشور چین و روسیه شرقی میباشد.به همین علت جنگ بین این دو کشور بر سر مالکیت این منطقه میباشد.از داستان بازی که بگذریم باید خدمتتون عرض کنم که گرافیک این بازی به شدت خیره کننده میباشد .اگر به تاریخ انتشار این بازی توجه کرده باشید متوجه میشوید که داشتن چنین گرافیکی بسیار عجیب میباشد.حتی به جرات میتوانم بگویم گرافیک این بازی پا به پای بازی Call of Duty Black OPS میباشد.کافیست به عکس های موجود در ادامه مطلب نگاهی بیاندازید تا متوجه این مهم شوید.همان طور که گفتیم این بازی به صورت تیمی میباشد و انواع و اقسام وسایل نظامی و جنگی مدرن در این بازی دیده میشود به طوری که شما احساس تکرار و در جا زدن را نخواهید دید. در این بازی بیش از 60 نوع سلاح - تجهیزات و ... وجود دارد که نیاز چنین بازی ای میباشد.صدا گذاری موفق بازی جایی برای نقد و انتقاد ما باقی نمیگذارد ...

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصلات سیستمی در ادامه مطلب....

محمدرضا بازدید : 353 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر Just Cause 2
1just-cause-2-pc.jpgنام بازی: Just Cause 2
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن ماجراجویی
سال انتشار: 2010
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Square Enix
توسعه یافته : Avalanche Studios
درجه بندی سنی : M
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
قصد معرفی و ارئه یکی از بهترین بازی های سال 2010 را داریم.نام این بازی Just Cause 2 میباشد و به همراه کرک RELOADED در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.این بازی یکی از موفق ترین بازی های به سبک اکشن ماجراجویی میباشد.ناشر این بازی یک کمپانی انگلیسی میباشد که تا حدودی توانست هدف هایش را محقق کند.البته بهتر است ژانر این بازیرا اکشن ماجراجویی مدرن بدانیم.با توجه به عکس های موجود در ادامه مطلب این قضیه کاملا مشهود میباشد. جالب است بدانید نسخه اول این بازی در سال 2006 یعنی حدود 5 سال پیش منتشر شد و در آن زمان استقبال زیادی از این بازی شد.هر چند که نسخه اول بازی باگ های زیادی داشت اما در نسخه دوم همه آن هار را جبران کرده است...!!! داستان بازی در یک جزیره پرت افتاده به نام Panau رخ میدهد .این جزیره در جنوب آسیا قرار گرفته است.یک جزیره گرمسیری در جنوب آسیا....اگر نسخه اول بازی را بازی کرده باشید حتما از حرکت هایی که با شخصیت اصلی بازی میتوانید انجام دهید شگفت زده شدهاید.در این نسخه نیز مانند نسخه قبل شاهد چنین حرکت هایی هستیم.این بازی یکی از زیباترین بازی های سال 2010 میباشد که به عنوان یکی از برترین بازی های دارای صداگذاری عالی و همچنین گیم پلی معرفی شده است.این موارد با اندکی بازی کردن در بازی کاملا مشهود میباشد.موسیقی متن بازی نسبتا رضایت بخش میباشد که میتوانست بهتر از این هم باشد.اسلح های به کار برده شده دراین بازی بسیار اعجاب انگیز میباشند.انفجار های بازی نسبتا مطلوب میباشد اما تا واقعیت فاصله زیادی دارد.شاید چنین چزی در یک بازی اکشن ماجراجویی یک ضعف بزرگ باشد.این بازی از سایت گیم اسپات نمره کلی 8.8 از 10 را کسب کرده است که امتیاز معقولانه ای میباشد.شخصیت اصلی بازی یعنی ما با مانور امکاناتی که در اختیارتان میباشد شگفت زده میشوید...البته این حرکات نیز به نوعی تقلید از چند بازی دیگر میباشد...

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....

محمدرضا بازدید : 218 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
Zombie Driver (1).jpgدانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
نام بازی: Zombie Driver
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: Dec 4, 2009
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: EXOR Studios
حمایت توسط : EXOR Studios
درجه بندی سنی : T
قابلیت آنلاین:دارد

بازی اکشن و فوق العاده زیبای Zombie Driver در 4 دسامبر سال 2009 میلادی در حالی توسط EXOR Studios منتشر و حمایت شد که کمتر کسی فکر میکرد که این بازی یکی از زیباترین بازی های سال 2009 شود.ژانر این بازی اکشن میباشد که طرفداران بسیاری را دارد.در این بازی شما باید مبارزات خود را در خیابان های یکی از شهر های ترسناک پی بگیرید. در این شهر افراد باقی مانده بر اثر حمله شیمیایی تغیر ژنتیک داده و به این صورت که مشاهده میفرمایید در آمده اند. این بمب شیمیایی از افراد شهر هیولاهای ترسناک و بی مغز شاخته است که به هیچ چیز رحم نمیکنند. شما و ماشین شما مجهز به بهترین سلاح های ممکن برای از بین بردن این دشمنان میباشد....!!بازی Zombie Driver از گیمر های سایت گیم اسپات امتیاز 7.1 از 10 نمره را گرفته است.شاید به جرات بتوان گفت که اگر این بازی اندکی بیشتر در زمینه گرافیک بازی کار میکرد میتوانستیم آن را در سطح بازی های جدید دانست.صداگذاری این بازی در حد متوسط و مطلوب میباشد.جالب است بدانید این بازی یکی از زیباترین موسیقی های متن را دارا میباشد.به طوری که او اس تی های آن در فضای نت وجود دارد.بازی نامحدود میباشد.بدین معنی که بازی برای شما هیچ گونه محدودیتی ایجاد نکرده است.به عنوان مثال نقشه نامحدود دارد و ... !!! در این بازی کلید های میانبر فراوانی در نظر گرفته شده است و این امر شما را در کنترل و عکس العمل ها یاری میکند. با پیشرفت بازی و بدست آوردن امتیازات میتوانید امکانات و تسلیحات مخفی را بدست آورده و از آن ها استفاده نمایید.به عنوان مثال در مرحله 3 به بعد شما میتوانید ماشین خود را تعویض کرده و تجهیزات جدید را دریافت نمایید.در خیابان های شهر بیش از هر چیزی باید مراقب زامبی ها و حرکت های آن ها باشید.یکی از خطرناک ترین دشمنان شما در این بازی همین زامبی ها میباشند...

دانلود این بازی به همراه تعدای عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....

محمدرضا بازدید : 256 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان نسخه کامل بازی Crysis 2
دانلود رایگان بازی Crysis 2
نام بازی: Crysis 2
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
موعد انتشار: March25,2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: CryEngine 3
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نمیدونم شما هم مثل من با دیدن عنوان مطلب شوکه شدید یا نه اما متاسفانه باید خدمت تمامی متعصبین کرایسیس عرض کنم که دیروز نسخه غیر قانونی این بازی توسط هکر ها در سایت های مختلف برای دانلود قرار داده شده است. کرایتک سازنده بازی در کمال ناباوری و اندوه چیزی برای گفتن نداشت جز اینکه الکترونیک آرتز اعلام کرد که این نسخه دزدی کامل نمیباشد.اینجا بود که چند منبع معتبر بازی اعلام کردند نه تنها بازی سالم میباشد بلکه مد مولتی آن نیز فعال میباشد.این بازی قرار بود حدود 30 روز دیگر منتشر شود که با این حرکت قطعا کرایتک ضرر بسیاری خواهد کرد.بله...شما با شاهکار اول شخص سال 2011 و به رو هستید که در ادامه به نقد و بررسی کوتاهی از بازی میردازم .داستان بازی Crysis 2 :اتفاقاتی که در بازی می افتد ادامه جریان های نسخه اول بازی میباشد که حدود سه سال بعد از نسخه اول میباشد. بیشتر مکان های معروف جهان توسط عوامل خارجی فضایی تخریب شده است.مکان هایی مثل :لندن - توکیو - پاریس و ... .!!!! فضای خفقان و مرگ همه جا را فراگرفته است.شرایط سختی میباشد. از هر سو شهر ها در محاصره هستند.حملات از رمین و آسمان رخ میدهد....!!! جالب است بدانید این بازی یعنی Crysis 2 نسبت به نسخه اول حرف های زیادتری برای گفتن دارد.حرف هایی از جنس مفهوم و معنا ..!!! بازی در قالب اکشن اول شخص میباشد . این را هم بدانید که نسخه اول بازی به هیچ عنوان با این نسخه در ارتباط نمیباشد.و این یعنی اینکه اگر نسخه اول آن را بازی نکرده اید دلیلی ندارد که این نسخه را بازی نکنید.!!! بازی ترسناک نمیباشد اما طرف های مقابل شما گاهی به صورت های خیلی ظالم در مقابل شما ظاهر میشوند و قد علم میکنند!!! بازی کرایسیس 2 از موتور گرافیکی CryEngine 3 استفاده میکند.این یعنی این که نمیتوان هیچ گونه انتقادی را از گرافیک حرفه ای آن گرفت.انصافا یکی از بهترین گرافیک های حرفه ای را در بین بازی های رایانه ای دارد و خواهد داشت.پیدا شدن رقیب برای این گرافیک خیلی سخت میباشد. Crysis 2 نیز مانند خیلی از بازی های جدید گیمر را محدود نمیکند.این بدین معنا میباشد مه شما در بازی آزادانه میتوانید تصمیم بگیرید. کارگردان این بازی در مصاحبه ای اعلام کردند که هوش مصنوعی این بازی شما را به حیرت وا میدارد. الحق و انصاف که درست گفته است و بی اغراق !!!! این کرایسیس 2 میباشد که گامی بلند در صنعت بازیهای رایانه ای برداشته است.برای اجرای این بازی شما باید یک رایانه ی نسبتا قوث ای داشته باشید.به طوری که بعضی از منتقدان به شوخی گفته اند برای نمایش گرافیک حقیقی این بازی باید یک ابر رایانه داشته باشید.در کل شما با یک شاهکار دیگر از بازی های سال 2011 هستید....

دانلود بازی Crysis 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....


محمدرضا بازدید : 293 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Battle Los Angeles
دانلود رایگان بازی Battle Los Angeles

نام بازی: Battle Los Angeles-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: Mar 11, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
حمایت توسط : Saber Interactive
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
Battle Los Angeles عنوان یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که در تاریخ 11 مارچ 2011 توسط کمپانی کونامی منتشر و توسط Saber Interactive ساخته و حمایت شد.زمانی که تصاویری از محیط این بازی بر روی سایت رسمی این بازی قرار داده شد شاید خیلی از گیمر ها نمیتوانستند باور کنند که با یک بازی زیبا با حجم کم روبه رو هستند !! داستان بازی Battle Los Angeles : شهر لس آنجلس در بازی Battle Los Angeles این فرصت را به گیمر میدهد تا احساس هیجان به تمام معنا در کنار شخصیت پردازی و کاراکتر های اصلی فیلمی که بازی از روی آن ساخته شده است داشته باشد.وظیفه شما در این بازی محافظ از خود و شهر در مقابل نیروهای ناشناخته میباشد. در حقیقت گیمر در نقش سرجوخه Lee Imlayدر نقش های مختلف ایفای وظیفه میکند.مبارزه دریایی در برابر تهاجم بیگانگان در سرتاسر جهان آغاز شده است.البته فراموش نکنید شهر لس آنجلس به عنوان میدان نبرد اصلی و نقطه عطف بازی میباشد....!!! نکته بسیار مهم و بسیار شگفت انگیز این بازی حجم کم آن در مقابل گرافیک خیره کننده آن میباشد. در این بازی دشمنان شما بسیار سر سخت میباشند.به عنوان مثال این دشمنان شما همان بیگانگان فضایی میباشند که از زرادخانه های غول پیکر استفاده میکنند.از جمله سلاح هایی که در این بازی میبینید : راکت اندازها - نارنجک های frag - جان پناه های مدرن - سلاح های فوق مدرن جهت مقابله با بیگانگان و .. .البته سلاح دیگری نیز در اختیار بیگانگان میباشد که شخصا معتقدم گیمر زیاد از دیدن آن خوشحال نمیشود و آن چیزی نیست جز استفاده از ماژول Havok یرای تخریب هز آن چه که فکرش را بکنید.بازی به علت جدید بودن فعلا امتیازی را از سایت گیم اسپات دریافت نکرده است.اما پیش بینی میشود امتیازی بین 7.5 تا 8.5 دریافت کند.
دانلود بازی Battle Los Angeles در ادامه مطلب....

محمدرضا بازدید : 208 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Fallout 3



نام بازی: Fallout.3-RELOADED
پلتفورم : pc
ژانر: اکشن /Action RPG.
نوع انتشار: عادی(مجاز)
سال انتشار: 28,Oct 2008
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: Bethesda Softworks
نوع فایل: فشرده
توسعه یافته : Bethesda Game Studios
درجه بندی سنی : M
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
شاید کمتر کسی باشد که نام بازی فوق العاده زیبا و ترسناک Fallout 3 را نشنیده باشد.این بازی در 28 اکتبر 2008 منتشر شد و تحیر بسیاری را سبب شد.بازی Fallout 3 توسط کمپانی Bethesda Softworks منشتر و توسط Bethesda Game Studios حمایت شد.ژانر بازی زیبای Fallout 3 اکشن میباشد که اندکی چاشنی تخیلی و ترس نیز به آن اضافه نمایید!!! جالب است بدانید این بازی را کمپانی Bethesda Game Studios در سکوت مطلق ساخت ...اما چرا معلوم نیست!!! داستان این نسخه نیز مانند نسخه های قبلی بر سر تسلیحات هسته ای و پیامد های آن میباشد که در ادامه به داستان بازی و نقدی کوتاه میپردازم .داستان بازی :باز هم بمب هسته ای و ویرانی و پیامدهای مخربتر از آن حادثه بوجود آورده است. در شهر Washington بر اثر انفجار بمب هسته ای تغییراتی در ژنتیک افراد بوجود می آید. این تغییر ژن به صورتی میباشد که افراد شبیه به افراد بدترکیب و ترسناک میشوند.در مکانی به نام Vault شما توسط شخصی بزرگ میشوید اما دشمنان شما این شخص را می ربایند و داستان اصلی از اینجا اغاز میشود.بشتابید برای نجات وی ...!!! گیم پلی این بازی در صورتی که چند ویژگی را درنظر نگیریم عالی میباشد.اکثر گیمر های حرفه ای و یا حتی گیمر های عادی به این نکته اذعان کامل داشته اند.صدا گذاری و موسیقی متن بازی Fallout 3 در حد متوسط میباشد هر چند که میتوانست بهتر از این هم باشد.گیم پلی این بازی امتیار 9.6 از ده را گرفته است که یکی از مزیت های بازی میباشد.البته بیشترین امتیازی که این بازی دریافت کرده است دربخش هوش مصنوعی میباشد.امتیاز هوش مصنوعی بازی Fallout 3 9.6 از 10 میباشد.بله این امتیاز نشان میدهد که شما به راحتی نمیتوانید این بازی را تمام کنید.این بازی ازسایت گیم اسپات امتیاز 9 از ده نمره را گرفته است.همچنین از سایت آی جی ان امتیاز کلی 9.6 از 10 زا گرفته است.هدف من از گفتن این امتیازات این میباشد که شما به عمق زیبایی بازی پی ببرید که قطعا همین طور میباشد...

دانلود بازی زیبای Fallout 3 به همراهی تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب...


محمدرضا بازدید : 279 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی A.V.A : Alliance of Valiant Arms

ava-alliance-of-valiant-arms (1).jpg
نام بازی: A.V.A - Alliance of Valiant Arms
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن اول شخص / سه بعدی
سال انتشار: نامشخص
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Redduck Publisher: NHN USA
حمایت توسط : Redduck Publisher: NHN USA
درجه بندی سنی : T
قابلیت آنلاین:دارد

همان طور که از عکس این بازی مشخص میباشد قصد معرفی و ارائه یک بازی فوق العاده به سبک اکشن اول شخص را داریم.این بازی به صورت سه بعدی میباشدو توسط کمپانی Redduck Publisher: NHN USA منتشر و حمایت شده است.نام این بازی A.V.A Alliance of Valiant Arms میباشد که در ادامه به نقد آن می پردازیم : بازی A.V.A Alliance of Valiant Arms یک بازی با قابلیت آنلاین و به سبک و سیاق بازی های محبوب در ایران و جهان میباشد.شما در نقش یک پلیس ضد شورش روسیه ای میباشید.فکر میکنم از دیدن لباس های شخصیت های بازی و برف و سرمای به تصویر کشیده شده به روسی بودن آن ها اذعان داشته باشید.این بازی یکی از بی نظیر ترین بازی های موجود در امر جنگ های شهری میباشد.گرافیک این بازی متعادل میباشد.یعنی نسبتا راضی کننده میباشد.هر چند که بهترین نمی باشد.در این بازی با پیشرفت مراحل شما میتوانید از فروشگاه بازی اسلح هایی را که در روسیه استفاده میشود خریرداری نموده و گروه خود را مجهز تر کنید. یکی دیگر از ماموریت های شما در این بازیاسکورت شخصیت های مهم میباشد که فکر نمیکنم نمونه آن را در بازی دیگری دیده باشید!!! حتی جنگ های مدرن نیز در این بازی منظور شده است.مبارزه با هکر ها و دزدان اینترنتی از جمله وظیف دیگر شما در این زمینه میباشد.شاید باور این نکته که این بازی بیش از 40 نوع سلاح دارد اندکی مشکل باشد.از جمله مهمترین سلاح ها و تجهیزات که شما در این بازی نیاز دارید میتوان به : AKS-74u, Bizon PP-19, AK 74M, AN-94, AK 47m, Dragunov SVD, SV-98, VSS "Vintorez" اشاره کرد.صداگذاری این بازی عالی میباشد و امتیاز خوبی را در این زمینه کسب کرده است
توجه کنید با در اختیار داشتن کدی که ما به شما میدهیم این بازی برای شما رایگان خواهد شد.برای درافت سریال نامبر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید....
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
دانلود این بازی به همراه توضیحات تکمیلی و مشخصات سیستمی به زبان اصلی در ادامه مطلب....

محمدرضا بازدید : 256 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Thief: Deadly Shadows
Thief Deadly Shadows (1).jpg
نام بازی: Thief: Dea
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
پلتفورم : pc
ژانراکشن ماجراجویی
سال انتشار: 2004
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Eidos Interactive
توسعه یافته : Ion Storm
درجه بندی سنی : M

بازی زیبا و هیجان انگیز Thief: Deadly Shadows در سال 2004 میلادی توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر و توسط Ion Storm حمایت شد.ژانر این بازی اکشن ماجراجویی میباشد.البته میتوان ژانر فانتزی را نیز برای این بازی مد نظر قرار گرفت.در ابتدای امر توجه شما را به سال انتشار این بازی جذب میکنم...این بازی در سال 2004 منتشر شده است...اما توجه کنید سال انتشار بازی نباید این فکر را در شما بوجو بیارد که این بازی گرافیک مناسبی ندارد.حقیقتا گرافیک این بازی قابل قیاس با بازی های امروزی میباشد.داستان بازی Thief: Deadly Shadows زیاد روشن نمیباشد.اما این را بدانید دزد شب با یک داستان جدید و پوشش جدید وارد صحنه شده است...!!! دقت کنید این بازی بسیار بسیار به بازی آساسینز کرید 1 شبیه میباشد.حتی اسلحه ای که در دست چپ کاراکتر اصلی بازی موجود است گواهی بر این مدعاست. حتی پوشش آن هم اندکی شباهت دارد.اما این کجا و ان کجا!!! در کل میتوان امتیاز و رتبه مناسبی را به بازی داد.یکی از مواردی که حتما باید به ان اشاره کرد این است که در این بازی دوربین بسیار عالی عما کرده است.شاید باور این نکته سخت باشد که دوربین این بازییکی از بهترین دوربین های موجود در سال 2004 و یا بعد از آن میباشد.پس پیشنهاد میکنم طرفداران آساسینز و تا حدودی هم پرنس با نادیده گرفتن داستان بازی این بازی را دریافت نمایند و از آن لذت کافی را ببرند.این بازی از سایت گیم اسپات امتیاز 8.3 از ده را گرفته که امتیاز معقولانه ای میباشد.

دانلود بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....

محمدرضا بازدید : 221 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود نسخه سالم بازی IL 2 Sturmovik Cliffs of Dover
دانلود نسخه سالم بازی IL 2 Sturmovik Cliffs of Dover


نام بازی: IL-2 Sturmovik Cliffs of Dover-TRiViUM
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن / شبیه ساز پرواز
سال انتشار: April 01, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Maddox Games 1C Company
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد


IL-2 Sturmovik Cliffs of Dover عنوان یکی از جدیدترین بازی های شبیه ساز پرواز میباشد که در اول آپریل 2011 میلادی توسط کمپانی عظیم یوبی سافت منتشر یافت.سازنده این بازی مهیج و زیبا کمپانی Maddox Games 1C Company میباشد که به جد میتوان گفت یکی از بهترین کارهای این کمپانی میباشد.داستان بازی : بازی IL-2 Sturmovik Cliffs of Dover در سال 1940 در طول یک سری نبرد هوایی در آسمان انگلیس رخ میدهد.این درگیری بین نیرو های هوایی کشورهای بریتانیا - آلمان و ایتالیا میباشد.این مبارزات انتخابی بازی میباشد که گیمر را در میانه میدان چنگ قرار می دهد.گیمر باید به نیروی هوایی بریتانیا جهت مبارزه با نیروی هوایی آلمان و خلبانان خائن ملحق شود.... .از جمله ویژگی های این بازی :

- جنگ در سیر تاریخی انگلیس - سال 1940 - آلمان در پی راه انداختن یک کمپین هوایی برای برتری هوایی میباشد.عضویت شما در این بازی صرفا جهت نجات بریتانیا میباشد.
- بیش از 25 نوع هواپیما
- محیط های وسیع بازی
- تخریب خیره کننده
- مد مولتی شگفت انگیز
- موتور سه بعدی فوق العاده
دانلود بازی IL-2 Sturmovik Cliffs of Dover به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

محمدرضا بازدید : 197 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
محمدرضا بازدید : 226 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Sanctum
نام بازی: Sanctum
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن / استراتژی/سه بعدی / اول شخص
سال انتشار: 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Integrated (THETA)
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Sanctum
حمایت توسط : Sanctum
تبلت : Integrated (THETA)
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین: نامشخص
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
یکی دیگر از بازی های تازه منتشرشده و زیبا بازی Sanctum میباشد.این بازی ترکیبی از تمام ژانر ها میباشد !!! ناشر و سازنده این بازی Coffee Stain Studios میباشد .شرح بازی : حرف زدن در مورد بازی Sanctum به عنوان یکی از برترین بازی های سال 2011 و یکی از بازی های پیشرو کار سختی میباشد.گیمر (شما) به عنوان یک هدایت کننده بازی باید از قلعه خود در مقابل تجاوز بیگانگانی که منشا بیرونی دارند محافظ کنید.در این بازی ساخت برج های دفاعی کمک شایانی به روند رو به جلوی بازی میکند.این بازی دارای سه سطح منحصر به فرد میباشد.از جمله ویژگی های بارز این بازی میتوان به موسقی متن فوق العاده آن و همچنین موتور گرافیکی غیر واقعی 3 اشاره نمود.( Unreal Engine 3).
دانلود رایگان بازی جدید Sanctum به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 587
  • باردید دیروز : 446
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,530
  • بازدید ماه : 15,899
  • بازدید سال : 108,233
  • بازدید کلی : 2,575,391
  • کدهای اختصاصی