loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 197 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

R-Drive Image ابزاریست برای گرفتن پشتیبان از کامپیوتر.با استفاده از این نرم افزار میتوانید نصب و را اندازی یک سیستم راحت تر و سریعتر انجام دهید.بخصوص در شبکه ها و کافی نت و هر جایی که چند سیستم با مشخصات همسان وجود داشته باشد میتوان با نصب ویندوز و برنامه های جانبی و تنظیمات شبکه و… بر روی یکی از سیستم ها و image گرفتن از آن مراحل نصب را در بقیه سیستم ها از طریق image انجام دهیم تا در وقت خود صرفه جویی نماییم. در ضمن میتوان به راحتی از فایهای خود ایمیج بگیرید و یا انها را در به راحتی رایت نمایید ومیتوان از هارد دیسک و از پارتیشن های مختلف ایمیج تهیه نمود برای ایمیج گرفتن از ویندو و برگرداندن ویندوز در کوتاه ترین زمان ممکن میتواند مفید واقع شود و برای گرفتن ایمیج هیچ نیازی به توقف در کارهای دیگر نمی باشد و مستقیما بدون ذخیره کردن ان (on the fly) میتوانید در هر گونه از وسایل مجود مانند D-R(W)/DVD, Iomega Zip or Jazz disks ذخیره نمایید .

R Drive Image پشتیبان گرفتن 
کامل از اطلاعات با R Drive Image 4.7 Build 4720

محمدرضا بازدید : 423 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)
نام نرم افزاری است که به شما امکان می دهد تا از اطلاعات خود فایل های پشتیبان تهیه کنید . این نرم افزار به شما امکان تهیه ی BackUp از اطلاعات درون کامپیوتر ؛ فایل های درون شبکه داخلی ، سرورهای ftp و CD/DVD را می دهد . بهترین راه حل برای آزاد کردن فضای دیسک سخت ، گرفتن فایل های پشتیبان از اطلاعات و پاک کردن آن ها از هارد دیسک است. KLS Backup از اطلاعات شخصی شما فایل های پشتیبان تهیه کرده و فضای دیسک سخت را آزاد می کند .

KLS Backup پشتیبان گرفتن کامل و
 آسان از اطلاعات با KLS Backup 5.2.1.1

محمدرضا بازدید : 191 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

هر فردی که سیستم عامل خود را از XP یا Vista به ۷ ارتفاء می دهد، باید از که امکان انتقال اطلاعات از یک سیستم به سیستم دیگر را فراهم می سازد، استفاده کند. (Easy Transfer در ویندوز ۷ وجود دارد) در نسخه جدید Easy Transfer قابلیت مدیریت فایل نیز وجود داشته که با استفاده از آن می توان فایل های مورد نیاز جهت کپی را انتخاب کرد. Easy Transfer یک ابزار انتقال اطلاعات رایگان بوده و گزارشی از تمامی مواردی که نمی تواند کپی کند را در اختیار تان قرار می دهد. یک مورد ناراحت کننده وجود دارد و آن هم این است که Easy Transfer نمی تواند برنامه های نصب شده را انقال دهد. برای برقراری یک ارتباط PC-to-PC به یک کابل Easy Transfer نیاز خواهید داشت. از دیگر روش های انتقال می توان به فلش درایو USB، هارد دیسک اکسترنال یا ارتباط شبکه اشاره کرد.

Windows Easy Transfer to 
Windows 7 انتقال اطلاعات از ویندوز های قدیمی به ویندوز 7 با Windows Easy
 Transfer to Windows 7


محمدرضا بازدید : 383 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

NETGATE Data Backup v1.0.305 میتواند از تمامی اطلاعات مهم شما اعم از عکس ، فیلم ، موزیک ، اسناد و هر فایل دیگری نسخه پشتیبانی تهیه کند. یکی از قابلیت های فوق العاده و منحصربفرد این نرم افزار گرفتن نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی سایت یا وبلاگ شما در اینترنت است به گونه ای که این نرم افزار میتواند از بانک های اطلاعاتی MySQL/PHP نسخه پشتیبان تهیه کند. البته توانایی های NETGATE Data Backup به همینجا ختم نمی شوند امکان بک آپ گیری از اطلاعات سیستمی نظیر رجیستری ویندوز . بازگردانی آن در مواقع ضروری نیز در خط کاری این نرم افزار گنجانده شده است. تنظیم زمان و روز معین برای گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات مختلف که باعث می شود در صورتی فراموشی شما نرم افزار به طور اتوماتیک فرایند بک آپ گیری را انجام دهد نیز یک توانایی بسیار مهم است که این نرم افزار از آن غافل نشده است. نکته جالب در مورد NETGATE Data Backup این است که حوزه کاری وسیعی را دربرگرفته به طوری قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی رجیستری ویندوز ، مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین حذف کامل و استاندارد نرم افزارهای نصب شده در ویندوز نیز از آن نرم افزاری کامل ساخته است.

NETGATE Data Backup v1.0.305 
تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات با NETGATE Data Backup v1.0.305

قابلیت های کلیدی نرم افزار NETGATE Data Backup 1.0.305 :

- امکان بک آپ گرفتن از بانک اطلاعاتی mysql و php سایت ها
- توانایی بک آپ گرفتن از تمامی اطلاعات مختلف هارد
- مجهز به بخشی برای بک آپ گیری از رجیستری ویندوز
- توانایی فشرده نمودن فایل های بک آپ با روش bzip2
- قابلیت قرار دادن رمز برای فایل های بک آپ
- توانایی تنظیم تاریخ و زمان برای انجام اتوماتیک فرایند بک آپ گیری
- متن ترجمه شده توسط پی سی ول نرم افزاری
- توانایی یکپارچه سازی رجیستری ویندوز
- دارای قابلیت حذف کامل و استاندارد نرم افزاری نصب شده
- امکان مدیریت نرم افزارهای استارت آپ
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
- و..

محمدرضا بازدید : 235 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

Ocster Backup Pro ابزار مناسبی جهت گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت کاملا آسان و خودکار می باشد. این برنامه با تهیه نسخه پشتیبان از فایل های مهم و حیاتی و مورد نظر شما، این امکان را برای شما فراهم میکند تا هیچ وقت این فایل ها را از دست ندهید و همیشه یک نسخه پشتیبان از این فایل ها داشته باشید تا به آن دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار به هیچ عنوان در عملکرد طبیعی ویندوز اختلال ایجاد نمیکند، بلکه هنگامی که سیستم عامل در حالت آماده به کار است شروع به کار میکند تا اختلالی در کار شما ایجاد نکند. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه، هماهنگی با دیگر برنامه های سیستم عامل می باشد، برای مثال این نرم افزار با هماهنگی کامل با برنامه Outlook 2003 و بالاتر، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از ایمیل ها و رایانامه های شما را نیز دارد. این نرم افزار میتواند عمل پشتیبان گیری را بر روی هارددیسک فعلی و یا بر روی دیسک خارجی انجام دهد تا همیشه برای شما در دسترس باشد.

Ocster Backup Pro 5.05 پشتيبان 
گيري فايل ها در رايانه با Ocster Backup Pro 5.05

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ocster Backup Pro 5.05 :

-کاملا خودکار -استفاده آسان برای کاربران حرفه ای و مبتدی -پشتیبانی از Outlook
-شروع به کار در زمان آماده به کار بودن سیستم و عدم اختلال در عملکرد طبیعی ویندوز
-قابلیت توقف و ادامه چندباره پشتیبان گیری
-ارسال گزارش پشتیبان گیری به آدرس ایمیل شما
-قابلیت رمز گذاری فایل های پشتیبان گیری شده
-قابلیت زمان بندی و برنامه ریزی زمان بندی شده برای نرم افزار
-استفاده از الگوریتم های مختلف فشرده سازی -قابل نصب بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز از جمله ویندوز ۷
-و …

محمدرضا بازدید : 225 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

GameSave Manager نرم افزاری رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی از سیو های بازی های PC خود بک آپ گرفته ، آن ها را انتقال داده و یا با سایر دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. این نرم افزار عاری از هرگونه Spyware بوده و به صورت خودکار آپدیت می شود. همچنین در صورت پشتیبانی نکردن از بازی دلخواهتان ، قادر به اضافه کردن آن با استفاده از تنظیمان موجود در نرم افزار می باشید.

GameSave Manager پشتیبان گرفتن 
از فایل Save بازی ها با GameSave Manager 2.3 Final

محمدرضا بازدید : 413 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

دیسک های blue-ray دیسک های نوری با چگالی بالا می باشند که دارای ظرفیت حجمی بسیار زیاد ( ۲۵ گیگابایت برای یک لایه و ۵۰ گیگابایت برای دو لایه ) می باشند. این دیسک ها از لحاظ ظاهری همانند دیسک های DVD و VCD می باشند. مدتیست که این دیسک ها دارای رواج بیشتری شده اند و می توان استفاده این نوع از دیسک ها را در میان کاربران مشاهده نمود. همان گونه که به ورود و جایگزینی DVD ها به جای CD ها نرم افزارهای مختلف وابسته به DVD نیز وارد عرصه نرم افزاری شد ، برای دیسک های Blue-Ray نیز این چنین است. استفاده از این دیسک ها و اعمال عملیات های مختلف نیازمند استفاده از نرم افزارهای مختص به این دیسک ها می باشد.
Blue Cloner نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند از دیسک های BlueRay عملیات کپی اطلاعات را انجام دهند. به وسیله این نرم افزار می توان اطلاعات موجود و یا فیلم هاب موجود بر روی BlueRay را بر روی هارد کپی نمود و از آن حالت به حالت معمولی تبدیل کند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از OpenCloner Inc می باشد.

OpenCloner Blue Cloner کپی 
برداری قدرتمند با OpenCloner Blue Cloner v2.60.0.517

ویژگی های نرم افزار:

- دارای ۴ حالت کپی قدرتمند :
- تبدیل BlueRay به یک دیسک
- تنها کپی فیلم های Blyray
- کپی کامل فیلم های موجود بر روی دیسک BlueRay
- تکه تکه نمودن یک فیلم به چند قطعه برای کپی بر روی چند دیسک
- قابلیت حذف Encryption موجود بر روی دیسک
- قابلیت تنظیم سایز به صورت دستی برای ذخیره
- سازگاری کامل با انواع دیسک های BlueRay
- قابلیت انتخاب فرمت Encoding ( پشتیبانی از mpeg2, h264 )
- قابلیت اجرای فیلم های ذخیره شده بر روی هارد به وسیله نرم افزار PowerDVD
و … .


محمدرضا بازدید : 221 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

CDRWIN یکی از قویترین برنامه های رایت CD/DVD، به کمک این نرم افزار میتوانید به خیلی سریع و آسان و تنها با چند کلیک ساده اطلاعات خود را بر روی CD/DVD ضبط کنید، پشتیبانی از انواع فورمت ها و حالت های ذخیره سازی اطلاعات بر روی CD/DVD این نرم افزار را به یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه رایت CD/DVD تبدیل نموده است، با کمک این نرم افزار میتوانید اطلاعات را با انواع حالت های CD-Text, CD+G, CD-I, Mixed Mode, CD-Extra, Bootable-CDs, Audio CD, Video CD رایت کنید، این برنامه همچنین توانایی رایت بر روی انواع DVD-R و DVD+R را دارا میباشد. علاوه بر امکانات فوق این برنامه ابزارهایی جهت تغییر و ویرایش Cue Sheet سی دی دارد که بیشتر در هنگام قفل گذاری بر روی سی دی ها از آن استفاده میشود.

CDRWIN رایت CD و DVD با نرم 
افزار بسیار قدرتمند CDRWIN 8.0.11.0121

محمدرضا بازدید : 369 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

امروزه اکثر کاربران با خرید سیستم های کامپیوتری دستگاه های جانبی نظیر Cd-Dvd Writer را نیز به همراه آن خریداری می کنند تا از آن برای رفع نیاز های خود استفاده کنند. برای استفاده از این دستگاه ها و کپی Cd و یا DVD نرم افزارهای متعددی وجود دارد که به کمک آن ها کاربران به راحتی می توانند اقدام به کپی نمایند و یا دیگر نیاز های خود را در این زمینه برطرف سازند. در میان این نرم افزارها که برای کپی و استفاده از دستگاه های Writer مورد استفاده قرار می گیرند چندین برنامه هستند که در میان کاربران دارای شهرتی بسیار می باشند که از این دسته می توان به نرم افزار Nero اشاره نمود که برای تمامی کاربران کامپیوتر نام شناخته شده ای دارد. دیگر نرم افزارها نیز در این میان وجود دارند که آن ها نیز دارای محبوبیت در بین طرفداران خود می باشند.
BurnAware Professional نام نرم افزاری کاملا پیشرفته و حرفه ای از شرکت بزرگ نرم افزاری Burnaware Technologies می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای ویندوز به صورت حرفه ای فعالیت می کند. این نرم افزار به صورت کاملا حرفه ای به همراه تعداد زیادی از ابزارهای جانبی و امکانات متعدد به کاربران این توانایی را می دهد تا تمامی نیاز های خود را در محدوده این موضوع برطرف نمایند.

BurnAware Professional مجموعه 
كامل ابزار هاي رايت در BurnAware Professional 3.1.3 قابل حمل

از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت ساخت دیسک های CD/DVD/Blu-ray به صورت Data ، bootable و multisession

- قابلیت ساخت دیسک های CD/DVD/Blu-ray صوتی به صورت Audio CDs و MP3

- توانایی ساخت دیسک های سازگار با پخش کننده های DVD

- قابلیت کپی و تهیه پشتیبان از دیسک های مختلف

- توانای تهیه Image از دیسک های مختلف

- پشتیبانی از تمامی رابط های سخت افزاری موجود (IDE/SCSI/USB/1394/SATA)

- قابل اجرا بر روی تمامی نسخه های ویندوز NT/2000/XP/Vista/7
و … .

محمدرضا بازدید : 451 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

برنامه Magic DVD Copier یک برنامه همه کاره برای رایت DVD است . این DVD ممکن است دارای هر مشخصاتی باشد اما این برنامه آن را بسیار ساده و قدرتمند بدون از دست دادن کیفیت کپی خواهد کرد شما نیاز دارید تا یک DVD خالی را وارد درایو کنید و سپس همه چیز به طور خودکار اتفاق می افتد و تمام آن در ۲۰-۶۰ دقیقه رایت خواهد شد . بعد از آن شما می توانید DVD جدید را بر روی کامپیوتر یا هر پلیر خانگی ببینید و لذت ببرید . Magic DVD Copier با استفاده از ابزارRip می تواند دی وی دی را به VCD ، SVCD ، avi (DviX) ، WMV و یا فرمتهای قابل پخش در آی پاد PSP تبدیل کند . اگر از برنامه Magic DVD Copier استفاده میکنید میتوانید DVD ها را کپی کنید و اکر از ابزار Magic DVD Ripper استفاده میکنید میتوانید فیلمها را بر روی هارد کپی کنید .

Magic DVD Copier کپی آسان 
ویدئوهای DVD با نرم افزار Magic DVD Copier 5.0.1


محمدرضا بازدید : 427 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD رایگان است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد.این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی میکند و بصورت چند زبانه است و هرکاربری در هرکجا میتواند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کند. به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید .

cdburnerxp رایت آسان CD و DVDها
 با CDBurnerXP Pro 4.3.8.2513 (قابل حمل)

ویژگی های نرم افزار CDBurnerXP :
· رایت کردن تمامی دیسک ها
· رایت سی دی های صوتی یکپارچه
· ایجاد و رایت فایلهای ISO
· بازبینی فرایند رایت را پیش از انجام
· ایجاد دیسک ای Bootable
· پشتیبانی از چند زبان مختلف
· تبدیل فایلهای bin/nrg به ISO
· ساخت کاور و چاپ آن برای سی دی ها
· ساپورت سیستم عاملهای Windows 2000/XP/2003 Server/Vista/Windows 7 .


محمدرضا بازدید : 199 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD رایگان است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد.این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی میکند و بصورت چند زبانه است و هرکاربری در هرکجا میتواند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کند. به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید .

cdburnerxp رایت آسان CD و DVDها
 با CDBurnerXP Pro 4.3.8.2513 (قابل حمل)

ویژگی های نرم افزار CDBurnerXP :
· رایت کردن تمامی دیسک ها
· رایت سی دی های صوتی یکپارچه
· ایجاد و رایت فایلهای ISO
· بازبینی فرایند رایت را پیش از انجام
· ایجاد دیسک ای Bootable
· پشتیبانی از چند زبان مختلف
· تبدیل فایلهای bin/nrg به ISO
· ساخت کاور و چاپ آن برای سی دی ها
· ساپورت سیستم عاملهای Windows 2000/XP/2003 Server/Vista/Windows 7 .


محمدرضا بازدید : 205 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

BurnAware Free نرم افزاری رایگان و در عین حال قدرتمند برای ساخت دیسک های CD، DVD و Blu-ray است. این برنامه از مطرح ترین نمونه های موجود در میان برنامه های رایگان هم دسته خود است و شما به کمک آن می توانید هر نوع دیسک صوتی، MP3، ISO، DATA و DVD-Video را ایجاد کنید. همچنین BurnAware این امکان را به شما می دهد تا دیسک های rewritable خود را پاک نمایید و یا آن ها را فرمت کنید و یا اینکه از سی دی و دی وی دی های خود کپی ISO بگیرید.
این نرم افزار از محیط کاربر پسندی برخوردار است و برخلاف نمونه های پولی، از حجم بسیار کمی برخوردار است و شما می توانید آن را بر روی کلیه نسخه های ویندوز نصب کنید. استفاده رایگان از این نرم افزار برای کاربردهای غیر تجاری مجاز است.

BurnAware Free Edition رایت سی 
دی و دی وی دی با نرم افزار کم حجم BurnAware Free Edition 3.1.4 (نسخه 
قابل حمل)


محمدرضا بازدید : 373 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

Undelete 360 یکی از بهترین نرم افزار های بازگردانی فایل های پاک شده شما از رایانه است به کمک این نرم افزار شما به راحتی میتوانید فایل های از دست رفته را مرور کنید و بین آنها جستجو کنید و فایل های از دست رفته را بازگردانی نمائید.

Undelete 360 بازیابی فایل های 
حذف شده با نرم افزار Undelete 360 2.1.12 Final


محمدرضا بازدید : 207 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

NETGATE Data Backup v1.0.305 میتواند از تمامی اطلاعات مهم شما اعم از عکس ، فیلم ، موزیک ، اسناد و هر فایل دیگری نسخه پشتیبانی تهیه کند. یکی از قابلیت های فوق العاده و منحصربفرد این نرم افزار گرفتن نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی سایت یا وبلاگ شما در اینترنت است به گونه ای که این نرم افزار میتواند از بانک های اطلاعاتی MySQL/PHP نسخه پشتیبان تهیه کند. البته توانایی های NETGATE Data Backup به همینجا ختم نمی شوند امکان بک آپ گیری از اطلاعات سیستمی نظیر رجیستری ویندوز . بازگردانی آن در مواقع ضروری نیز در خط کاری این نرم افزار گنجانده شده است. تنظیم زمان و روز معین برای گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات مختلف که باعث می شود در صورتی فراموشی شما نرم افزار به طور اتوماتیک فرایند بک آپ گیری را انجام دهد نیز یک توانایی بسیار مهم است که این نرم افزار از آن غافل نشده است. نکته جالب در مورد NETGATE Data Backup این است که حوزه کاری وسیعی را دربرگرفته به طوری قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی رجیستری ویندوز ، مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین حذف کامل و استاندارد نرم افزارهای نصب شده در ویندوز نیز از آن نرم افزاری کامل ساخته است.

NETGATE Data Backup v1.0.305 
تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات با NETGATE Data Backup v1.0.305

محمدرضا بازدید : 401 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

Professional Recover-Center نرم افزار ساده و سبک که قادر است تا فایل های پاک شده به صورت معمول از روی هارددیسک و دیگر حافظه ها را بازیابی کند ، البته نه فقط فایل های حذف شده به صورت معمول بلکه درایوهایی که به صورت کامل فرمت هم شده باشند امکان بازیابی اطلاعاتشان به واسطه استفاده از این ابزار وجود دارد. فرقی ندارد فایل هایی که پاک شده اند چه فرمتی داشته باشند چرا که این ابزار با سرعتی بسیار مناسب بخش های مختلف پارتیشن ها را اسکن و هر فایلی که پاک شده باشد را بازیابی می کند. سازگاری با انواع سیستم فایل ها از FAT12 گرفته تا NTFS خیال کاربران را از این بابت هم راحت خواهد کرد. سرعت بسیار مناسب در اسکن حافظه های مختلف ، واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار ، بازیابی با همان نام پاک شده و پشتیبانی از استاندارد Unicode و قابلیت های متعدد دیگر که در نسخه ی جدید نرم افزار Professional Recover-Center قابل استفاده خواهد بود.

Professional Recover Center 
بازیابی اطلاعات از دست رفته با نرم افزار Professional Recover Center 
1.4

محمدرضا بازدید : 233 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

iCare Data Recovery نرم افزاری قدرتمند بازگردانی اطلاعات می باشد که قادر است هر نوع اطلاعات را با هر پسوندی برگرداند. دیگر نگران فایل های حذف شده تان نباشید و همه چیز را به این نرم افزار بسپارید. اسکن دقیق و پر سرعت اطلاعات حذف شده از خصوصیات بارز این برنامه می باشد که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است . با این نرم افزار خیلی راحت با چند کلیک ساده و در کوتاهترین زمان ممکن قادر خواهید بود اطلاعات حذف شده را برگردانید. شما می توانید با استفاده از این برنامه علاوه بر بازیابی اطلاعات از روی هارد کامپیوتر، اطلاعات پاک شده از روی حافظه های قابل حمل مانند: فلش مموری ، دوربین های دیجیتالی ، فلاپی دیسک و … را نیز بازیابی کنید. این اطلاعات می توانند فایل های متنی ، موسیقی ، فیلم ، تصاویر و … باشد .

iCare Data Recovery بازیابی 
کامل اطلاعات از دست رفته با iCare Data Recovery Software 4.1.0

ویژگی های کلیدی نرم افزار iCare Data Recovery:
- برگرداندن آسان فایلهایی که به صورت اشتباه حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر پاک کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر نصب مجدد ویندوز حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر ویروسی شدن توسط آنتی ویروس حذف شده اند
- امکان بازگردانی اطلاعات پاک شده از کارت های حافظه و فلش کارت ها
- امکان ارائه لیست و پیش نمایشی از اطلاعات قابل بازگشت
- سرعت بالا در بازگردانی اطلاعات از دست رفته
- امکان جستجو در میان فایل های حذف شده
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- سازگار با ویندوز های مختلف
- داشتن حجم کم
- کاربرد آسان
- و …



محمدرضا بازدید : 169 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

حتما برای شما هم پیش آمده که یکی از مهمترین فایل های خود مانند موسیقی، عکس های یادگاری، نرم افزارها و … در اثر اشتباهی از بین رفته و پاک شده اند. ویندوز با ارسال آن به Recycle Bin یا همان سطل آشغال، امکان بازگردانی و ذخیره مجدد فایل یا پوشه پاک شده را همچنان حفظ می‌کند. اما زمانی که فایل‌های انتقال یافته به سطل آشغال را حذف می‌کنیم یا زمانی که با استفاده از کلید میانبر Shift+ Delete فایل‌ها را به طور مستقیم و بدون انتقال به سطل آشغال پاک می‌کنیم، ویندوز دیگر قادر به بازیابی و بازگردانی فایل‌های پاک شده نیست. بازیابی اطلاعات پاک شده ازسیستم ها امروزه به کمک نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به راحتی امکان پذیر می باشد.نرم‌افزارهای متنوع و گوناگونی وجود دارند که کاربران سطوح مختلف، حتی کاربران مبتدی را قادر می‌سازد تا بسیاری از اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند. استفاده از این نرم افزارهای بازیابی و ویژگی های موجود در آن ها در چنین مواردی به کاربران یاری می رساند.UNDELETE Enterprise نرم افزار بسیار قدرتمندی در زمینه بازگردانی اطلاعات پاک شده از روی هارد، فلاپی، فلش، USB و … می باشد که به سهولت و سرعت هر چه تمام تر عمل کرده و به شما در بازیابی اطلاعاتتان کمک خواهد کرد. در این نرم افزار کاربران می توانند لیست فایل های قابل بازیابی را به صورت تفکیک شده مشاهده نموده و در صورت امکان و نوع فرمت فایل می توان پیش نمایی از فایل را مشاهده نمود.

Active Undelete 7 Enterprise 
بازگرداني اطلاعات از دست رفته با Active Undelete Enterprise 7.3.003


محمدرضا بازدید : 193 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

iCare Data Recovery نرم افزاری قدرتمند بازگردانی اطلاعات می باشد که قادر است هر نوع اطلاعات را با هر پسوندی برگرداند. دیگر نگران فایل های حذف شده تان نباشید و همه چیز را به این نرم افزار بسپارید. اسکن دقیق و پر سرعت اطلاعات حذف شده از خصوصیات بارز این برنامه می باشد که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است . با این نرم افزار خیلی راحت با چند کلیک ساده و در کوتاهترین زمان ممکن قادر خواهید بود اطلاعات حذف شده را برگردانید. شما می توانید با استفاده از این برنامه علاوه بر بازیابی اطلاعات از روی هارد کامپیوتر، اطلاعات پاک شده از روی حافظه های قابل حمل مانند: فلش مموری ، دوربین های دیجیتالی ، فلاپی دیسک و … را نیز بازیابی کنید. این اطلاعات می توانند فایل های متنی ، موسیقی ، فیلم ، تصاویر و … باشد .

iCare Data Recovery بازیابی 
کامل اطلاعات از دست رفته با iCare Data Recovery Software 4.1.0

ویژگی های کلیدی نرم افزار iCare Data Recovery:
- برگرداندن آسان فایلهایی که به صورت اشتباه حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر پاک کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر نصب مجدد ویندوز حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر ویروسی شدن توسط آنتی ویروس حذف شده اند
- امکان بازگردانی اطلاعات پاک شده از کارت های حافظه و فلش کارت ها
- امکان ارائه لیست و پیش نمایشی از اطلاعات قابل بازگشت
- سرعت بالا در بازگردانی اطلاعات از دست رفته
- امکان جستجو در میان فایل های حذف شده
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- سازگار با ویندوز های مختلف
- داشتن حجم کم
- کاربرد آسان
- و …



محمدرضا بازدید : 173 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

توسط Efofex FX Graph میتوان به سرعت بسیار به شکل تغییرات دامنه اکثر توابع ریاضی دست یافت. توابعی که به صورت پیش فرض در این نرم افزار قابل استفاده به صورت انفرادی و یا ترکیبی میباشند عبارتند از : توابع مثلثاتی نظیر سینوس و تانژانت و ….. توابع لگاریتمی ، توابع کسری و رادیکالی و …..
در این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه به دو نکته کلیدی مهم توجه فراوان گردیده است . نخست آنکه نحوه فرمول نویسی در آن بسیار ساده طراحی گردیده است و اکثر فرمولهای جبری حتی پیچیده را به سادگی میتوان به آن وارد نمود . و سپس آنکه مشکل مقیاس یا Scale در آن تقریبا به طور اتوماتیک بر طرف گردیده است که یکی مشکلات بزرگ کار با نرم افزارهای رسم توابع ریاضی میباشد . امکان اضافه نمودن متن به توابع رسم شده در این نرم افزار تنها منحصر به عبارات لاتین میباشد و متاسفانه امکان کار با زبان فارسی در آن میسر نمیباشد

Efofex FX Graph 4.000.1 طراحي 
نمودارهاي رياضي با Efofex FX Graph 4.000.1

محمدرضا بازدید : 389 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

کمپانی SpaceClaim Corporation که تحت مدیریت Michael Payne که یکی از سرمایه گذاران اصلی نرم افزار معروف و محبوب SolidWorks می باشد ، نرم افزاری را طراحی کرده که بوسیله آن بتوان بر روی مدل های ۳بعدی عملیات ویرایش و تنظیمات لازم را انجام داد. این نرم افزار تحولی جدید در عرصه نرم افزارهای طراحی ۳بعدی بوجود آورده و به شما اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن به طراحی اجرام ۳بعدی با بیشترین امکانات ممکن بپردازید.

SpaceClaim Engineer 2010 v6.0.0
 حرفه ای ترین نرم افزار طراحی 3بعدی با نام SpaceClaim Engineer 2010 
v6.0.0

caution حرفه ای ترین نرم افزار
 طراحی 3بعدی با نام SpaceClaim Engineer 2010 v6.0.0توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


محمدرضا بازدید : 323 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

ProgeCAD 2010 Professional نام نرم افزاری است که به کاربر اجازه خواندن فایل های برنامه AutoCad وحتی ساخت فایل های DWG که مربوط به این برنامه می باشد را به کاربر می دهد. این برنامه از تمامی فایل های این برنامه مربوط به تمامی نسخه ها ( ۲٫۵ تا نسخه ۲۰۱۰ ) را پشتیبانی می کند.این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل فرمت DWG به فرمت های دیگر را نیز دارا می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده از آن به نصب برنامه AutoCad نیازی نمی باشد. این برنامه محصولی از شرکت progeSOFT می باشد.

ProgeCAD 2010 Professional 
10.0.10.8 نرم افزار حرفه اي مهندسي نقشه كشي به نام ProgeCAD 2010 
Professional 10.0.10.8

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- قابلیت خواندن و ساخت فایل های DWG مربوط به برنامه autocad از نسخه ۲٫۵ تا ۲۰۱۰

- دارای دستورات استاندارد برنامه autocad

- سازگاری فایل های ساخته شده در منوها ، فونت ها و اسکریپت های بکار برده شده

- توانایی تبدیل فرمت PDF به فرمت DWG

- قدرت بالا در render کردن فایل ها و دارای تنظیمات پیشرفته در این قسمت

- قابلیت ذخیره سازی در فرمت های JPG و PDF

و بسیاری از امکانات دیگر

محمدرضا بازدید : 233 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

Home Plan Pro یکی از این برنامه ها می باشد که در زمینه طراحی و نقشه کشی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این ابزار کاربردی مهندسان می توانند اقدام به کشیدن نقشه های ساختمانی و یا طراحی قسمت های مختلف یک ساختمان به صورت سه بعدی نمایند. Home Plan Pro یک سری کامل از ابزارهای گرافیکی منظم را آماده می کند تا شما بتوانید به آسانی ابزار مورد نظرتان را انتخاب کنید. با استفاده از این نرم افزار طراحان می توانند بعد از کشیدن نقشه آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی ببینند و یا حتی آن را در هر زاویه ای که بخواهند آن را مشاهد کنند. این نرم افزار به شما می گوید که چگونه از آن استفاده کنید، امکان دارد شما از موس یا کیبورد و یا هردو برای ساختن طرح خودتون استفاده کنید. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان انتخابهای بسیاری را برای چاپ کردن طرح در اختیارتان قرار می دهد.

HomePlanSoft Home Plan Pro 
طراحي نقشه هاي ساختمان با HomePlanSoft Home Plan Pro 5.2.23.20

ویژگی های این برنامه:
طراحی ساده قوس یا کمان، مستطیل، دایره، خط و همچنین خطوط صاف.
استفاده از موس و کیبورد، یا ترکیبی از هر دو.
اضافه کردن اندازهای هاشور (مدرج) به وسیله دو کلیک موس.
بزرگنمایی و کوچک نمایی با کلیک بر روی توضیحات فسمتی از طراحی یا دیدن تمام تصویر آن.
ساختن لایه های مختلف که شما بتوانید توسط یک کلیک آنها را پنهان یا نمایان کنید.
طراحی موقعیت ساختمان با استفاده از حد و مرز و هم جواری آن، محاسبه مساحت و وسعت ساختمان.

محمدرضا بازدید : 271 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

SQLite Expert Professional نام نرم افزاری می باشد که همان طور که اشاره شد برای مدیریت بر پایگاه داده ای SQLite طراحی شده است. SQLite یک پایگاه داده کوچک (حجمی در حدود ۵۰۰ KB) که به زبان C در قالب یک کتابخانه (Library) نوشته شده است و از پایگاه داده‌های RDBMS به حساب می‌آید. این پایگاه داده بدون لیسانس (Public Domain) ، آزاد و open source منتشر می‌شود. مزیت این پایگاه داده‌ای تک فایلی با حجم کم و عدم وابستگی به سیستم‌عامل می باشد. دارای محیط مدیریتی خوب که تمامی امکانات آن را پوشش می‌دهند. تنها مشکل این پایگاه داده عدم پشتیبانی از تمامی امکانات استاندارد SQL می‌باشد که ضعفی بزرگ برای آن محسوب می‌شود. به وسیله این نرم افزار شما می توانید اقدامات مدیریتی لازم و ویرایش قسمت های مختلف پایگاه داده ای خود را به راحتی انجام دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت Bogdan Ureche می باشد.

Bogdan Ureche SQLite Expert 
Professional  مدیریت بر پایگاه های داده و دیتابیس با Bogdan Ureche 
SQLite Expert Professional v3.1.21


محمدرضا بازدید : 395 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

پس از سال ها و سپری شدن دوران هرج و مرج در عرصه نرم افزارهای طراحی، این فقط AutoCad بود که توانست سیطره بی چون و چرای خود بر عرصه ابزارهای رسم و طراحی مهندسی، برای سالیان طولانی را حفظ نماید. گرچه در زمینه های تخصصی نرم افزار های طراحی بسیاری توسعه یافته اند ولی تا همین یکی دو سال گذشته هیچ رقیب مطرحی به عنوان یک نرم افزار طراحی مهندسی عام موقعیت AutoCad را تهدید نکرده بود. اما نرم افزار BricsCad از بسیاری جهات قابل مقایسه با AutoCad می باشد.
BricsCad Pro انتخاب هوشمندانه برای معماران، مهندسین و طراحان می باشد. این نرم افزار با AutoCAD سازگاری کامل دارد و دارای خط فرمان های بسیاری است که این خط فرمان ها به ساخت CAD کمک می کند. سرعت بسیار بالا در روی سیستم های قدیمی خصوصیتی است که مرهون نگارش بخش های عمده ای از نرم افزار توسط زبان Lisp می باشد که در کنار هسته اصلی ++C آن به خوبی از عهده مدیریت سریع عملیات جابجایی و پردازشی لازم بر آمده است.

BricsCad Pro طراحی حرفه ای داخل
 ساختمان ها توسط BricsCad Pro 11.2.7 (نسخه قابل حمل )


محمدرضا بازدید : 231 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

DeskCalc یک نرم افزار جالب که کار یک ماشین حساب را انجام میدهد و تمام عملیات ریاضی که از یک ماشین حساب حرفه ای را انتظار داریم این برنامه برای شما انجام میدهد. این نرم افزار کاملا متناسب با محیط ویندوز و برای ویندوز ساخته شده این نرم افزار را با قبلیت های بسار جالب و امکانات عالی یک ماشین حساب همه کاره را برای شما فراهم میکند.

DeskCalc 5.2.13 انجام محاسبات 
خود با DeskCalc 5.2.13

محمدرضا بازدید : 325 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزار Multilizer 2010 Enterprise 7.5.8 از خانواده نرم افزارهای تغییر در سورس نرم افزارها و بومی سازی آن ها می باشد و شما می توانید زبان یک نرم افزار را از انگلیسی به زبان دیگری مثل فارسی تغییر دهید. این نرم افزار دارای امکانات ویژه جهت اسکن، ساخت، انتقال ورودی و خروجی، انتشار و نمایش آماری پروژه می باشد. از انواع زبان های برنامه نویسی هم پشتیبانی می کند. با استفاده از این برنامه حتی می توانید فایل های ocx و dll را هم به سورسشان تبدیل نمایید و در آنها تغییر ایجاد کنید.

Multilizer 2010 Enterprise 
تغيير در سورس برنامه ها با Multilizer 2010 Enterprise 7.5.8


محمدرضا بازدید : 209 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067 نام بهترین نرم افزار در زمینه ایجاد نرم افزارهای چندمنظوره است. این نرم افزار بهترین ابزار را برای تجزیه و تحلیل کارهایتان ارائه می دهد و دارای بخش پشتیبانی در خود نرم افزار برای راهنمایی شما می باشد. دارای ابزاری برای ایجاد برنامه های چند منظوره به صورت هایپر نیز در این نرم افزار موجود است.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به داشتن Template برای ایجاد نرم افزار ، استفاده از قوانین ریاضی برای ایجاد آن و داشتن کتابخانه راهنما استفاده کرد. شما می توانید این نرم افزار را هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

ntel برنامه نویسی حرفه ای با 
Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067

source برنامه نویسی حرفه ای با
 Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067 توضیحات: در هنگام نصب در قسمت Activation Options ، بر روی گزینه Choose Alternative Activation کلیک کرده و سپس Next را بزنید. در قسمت بعدی گزینه Use a licence file را انتخاب کنید و فایلی که در پوشه Crack نرم افزار موجود هست را انتخاب نمایید.


caution برنامه نویسی حرفه ای با Intel C Plus Plus Compiler 
v11.1.067توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

محمدرضا بازدید : 406 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

Wondershare DemoCreator v3.1.0.35 نام محصولی قدرتمند از شرکت Wondershare است که توانایی ضبط تصاویر و فیلم ها را از صفحه نمایش دارد. نرم افزار جالب و مفید که با حجم مناسب و امکانات فراوانی که در اختیار کاربران قرار می دهد همه کاربران را در رسیدن به اهداف خود یاری می دهد. توانایی ضبط فیلم از نرم افزار ها ، صفحات وب ، صفحه نمایش کامل سیستم و حتی ویدئوهای در حال اجرا بخش هایی از قابلیت های مهم و کلیدی هستند که در این ابزار به وضوح دیده می شوند. نرم افزار طوری طراحی شده که حتی می توان صدای کلیک ماوس یا دکمه هایی که از صفحه کلیدهم فشرده می شوند را در فیلم گرفته شده به نمایش کشید ؛ امکان استفاده از نهایت کیفیت در هنگام گرفتن فیلم ها قابلیت بسیار مهمی است که همه کاربران حرفه ای به آن توجه ویژه ای دارند چرا که امروزه با توجه به گسترش آموزش های دیجیتالی و حجم بالای حافظه ها کیفیت همیشه حرف اول را زده است.ویرایش ویدئوهایی که در ضبط شده اند ، قابلیت ضبط و ویرایش صداها ، امکان استفاده از Object های مختلف برای آموزشی نمودن فیلم های گرفته شده از سیستم نظیر قابلیت زوم یا اضافه کردن Comment بخش های دیگری هستند که می توان به آن ها اشاره کرد. اما دو قابلیت مهم دیگر یعنی واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار و همچنین سهولت در استفاده از نرم افزارهم می تواند نقش های کلیدی را در استفاده از Wondershare DemoCreator ایفا کند و نکته پایانی هم سرعت بالا در پردازش است که برای گرفتن فیلم های بلند فوق العاده مناسب است.

Wondershare DemoCreator ساخت 
نرم افزار هاي آموزشي توسط Wondershare DemoCreator v3.1.0.35

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare DemoCreator :
- استفاده آسان از نرم افزار
- امکان گرفتن فیلم از تمام صفحه نمایش
- قابلیت ساخت فیلم از صفحات وب
- قابلیت ویرایش فیلم های تهیه شده توسط نرم افزار
- قابلیت ذخیره سازی با فرمت های مختلف
- امکان استفاده از نهایت کیفیت در گرفتن فیلم
- قابلیت ضبط و ویرایش صداها
- امکان استفاده از انواع Object ها برای آموزشی کردن فیلم ها
- سرعت بالا در پردازش ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …


محمدرضا بازدید : 203 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

DevForce Universal نام نرم افزاری است که برای افزایش ساخت نرم افزارهای مطابق با Microsoft طراحی شده است. برای تطابق با نرم افزارهایی از Microsfot همانند Net Framework که شامل WinForms, ASP.NET, WPF و همچنین Silverlight. DevForce نام نرم افزاری پیش نیاز برای ساخت نرم افزارهای مناسب در زمینه های یاد شده می باشد. بوسیله ابزارهایی که در این نرم افزار گنجانده شده ، نرم افزار های سرور ، ابزار های طراحی و سرویس های هوشمند پشتیبانی ، شما میتوانید بدون خرج هیچگونه هزینه ای به ایجاد نرم افزارهای مرکبی در زمینه .Net و Silverlight بپردازید.

DevForce Universal 2010 v6.0.5 
ساخت نرم افزار برای بسته های Microsoft با DevForce Universal 2010 
v6.0.5


تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 8,988
  • بازدید سال : 101,322
  • بازدید کلی : 2,568,480
  • کدهای اختصاصی