loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 191 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)

مجموعه ۴۰ والپپر زیبا و با کیفیت از گل های رنگارنگ را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۴۰ والپپر زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

40 Unbelievable Colorful 
Flowers مجموعه ٤٠ والپپر شگفت انگيز و زيبا از گل هاي رنگارنگ


محمدرضا بازدید : 199 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)

مجموعه براش و Frame های بسیار زیبا و کاربردی با موضوع بهار برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودها قرار داده ایم. از این براش و Frame ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

Spring frame and corners 
Brushes براش و frame های بسیار زیبا و کاربردی با موضوع بهار برای فتوشاپ


محمدرضا بازدید : 237 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)

DA-Software GifMaker v2.0 یک نرم افزار قدرتمند و در عین حال ساده برای ساخت فایل های gif متحرک می باشد. شما با کمک این نرم افزار تنها با چند کلیک و با استفاده از افکت های فوق العاده موجود در DA-Software GifMaker به راحتی می توانید فایل ها و بنرهای gif زیبایی خلق کنید و از آنها در سایت و وبلاگ خودتان استفاده نمایید.در این نرم افزار یک سری افکت های آماده قرار داده شده است که شما به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید از انها استفاده کنید .

DA Software GifMaker ساخت 
فایلهای gif متحرک با DA Software GifMaker v2.0


محمدرضا بازدید : 171 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
ر این قسمت قصد معرفی مجله معروف و فوق العاده کاربردی آشپزی را داریم . با استفاده از این مجله آشپزی بسیار ساده تر و لذیذ تر خواهد بود . در این نسخه ۱۰۰ دستور غذای جدید معرفی شده است که می توانید با بهره گیری از آن ها غذاهای بسیار لذیذی تهیه کنید .

One Dish Meals 100 Delicious 
Recipes مجله آشپزی One Dish Meals: 100 Delicious Recipes


محمدرضا بازدید : 207 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)

Top Gear Season 16 HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هفتم افزوده شد|

top gear دانلود فصل 
شانزدهم مستند تخت گاز   Top Gear Season 16 2011

نام مستند: Top Gear Season 16 Episodes 01-07 – فصل شانزدهم مستند تخت گاز ، قسمت های ۱ الی ۷

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۶۰ × 7 دقیقه
حجم: ۴۰۰ × 7 مگابایت
کیفیت: HDTVRip

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل شانزدهم این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …

محمدرضا بازدید : 213 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)

مجموعه بسیار زیبا و دیدنی ۴۸ والپیپر با کیفیت بالا و با موضوع Tropical Garden را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بک گراند استفاده کنید.

Ttropical Garden Wallpapers 
مجموعه بسیار زیبا و دیدنی 48 والپیپر با کیفیت بالا با نام Tropical 
Garden

محمدرضا بازدید : 245 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)

Tom & Jerry TV Shows DVDRip (1975) Divx

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|این مجموعه شامل ۱۶۰ قسمت می باشد که هر هفته ۴۰ قسمت آن قرار خواهد گرفت|

tom jerry cover دانلود انیمیشن 
موش و گربه – Tom & Jerry Episodes 81 120

نام انیمیشن: Tom & Jerry TV Shows E81-120 – تام و جری (موش و گربه) قسمت های ۸۱ الی ۱۲۰

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۱۹۷۵

مدت زمان: ۴۰×7 دقیقه

حجم: ۶۴×40 مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن بسیار زیبا و دوست داشتنی موش و گربه که همواره در تمامی سنین طرفدارهای خود را دارد ، روایتی از ماجراهای بین یک موش و گربه می باشد که همواره به بازیگوشی پرداخته و مشکلاتی را برای یکدیگر ایجاد می کنند. هر قسمت از این مجموعه ، جذابیت خاص خود را دارد و موضوع جدیدی را در بر می گیرد و …

محمدرضا بازدید : 235 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)

این بار از سایت دانلودها ، بازی جدید Force Recon را آماده دریافت نموده ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ , ۳۶۰×۶۴۰ , ۲۴۰×۳۲۰ آماده دریافت می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

Force Recon بازي جديد و زيباي 
Force Recon براي گوشي موبايل


محمدرضا بازدید : 195 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
نام یکی از این برنامه ها می باشد که به وسیله ی آن خواهید توانست به سادگی هرچه تمام تر از اطلاعات مهم خود بک آپ هایی منظم تهیه کرده و امنیت حفاظت از اطلاعات تان را تامین کنید . این نرم افزار با تهیه خودکار بک آپ از داده ها و ذخیره سازی آنها بر روی حافظه های مختلف نظیر هارددیسک ، فلش مموری ، شبکه و سایر حافظه های قابل حمل خیال شما را بابت پایداری اطلاعات مهم تان آسوده می سازد . محیط کاربرپسند Bamboo File Sync and Backup و استفاده کاربری بسیار آسان آن به هر کاربری این امکان را می دهد تا از داده های خود بک آپ گرفته و آنها را ذخیره سازد . این نرم افزار که از حجم نسبتا پایینی برخوردار است قابلیت نصب بر روی ویندوز های XP ، ویستا و سون را داراست .

Bamboo File Sync and Backup 
تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات با Bamboo File Sync and Backup 3.0.9 همراه 
با نسخه قابل حمل


محمدرضا بازدید : 145 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)

Password Recovery Bundle نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن قادر خواهید بود تا رمزهای عبور مربوط به نرم افزارهای مختلف را بازیابی نمایید. به وسیله ابزار موجود در این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا در محیط های مختلف و نرم افزارهای گوناگون اقدام به بازیابی رمزهای عبور کنید. بازیابی رمزهای عبور مربوط به سندهای متنی نرم افزار Office ، قابلیت بازیابی رمزهای عبور موجود در محیط های وب و وب سایت ها ، قابلیت بازیابی CD Key ها ، توانایی بازیابی رمزهای عبور موجود در کانکشن های ارتباطی و … تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

Password Recovery Bundle کشف و 
بازیابی رمزهای عبور توسط Password Recovery Bundle 2011 1.70

محمدرضا بازدید : 249 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)

وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Multicolor Backgrounds را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

Multicolor Backgrounds Vector 
مجموعه وکتور بسیار زیبا و کاربردی با نام Multicolor Backgrounds

محمدرضا بازدید : 321 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
کپی 
راحت و آسان DVD ها با Acala DVD Copy 3.3.6
نرم افزار Acala DVD Copy 3.3.6 ابزاری قدرتمند و سریع برای کپی و رایت انواع دی وی دی DVD بخصوص فیلم ها و صدا میباشد که فیلم های رایت شده با این نرم افزار کاملا برابر اصل بوده و هیچ گونه کیفیتی از آن کاسته نشده است و شما میتوانید در این برنامه با چند کلیک دی وی دی های مورد نظر خود را به راحتی بر روی هادر دیسک کپی شود و یا بر روی دی وی دی دیگری رایت گردد و کار کردن با این برنامه مهارت خاصی نیاز ندارد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از پاتوق یو دریافت نموده و استفاده کنید.

امکانات این نرم افزار :

- سرعت این برنامه در بک اپ گیری از انواع دی وی دی حدود ۴ برابر نصبت به برنامه های مشابه میباشد
- به صورت کامل و با کیفیت دی وی دی شما را کپی میکند
- پشتیبانی از رایت فیلم های دی وی دی های DVD-5/DVD-9
- پشتیبانی از دی وی دی های فشرده
- سریع و سبک .


محمدرضا بازدید : 247 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود نرم 
افزار قدرتمند رایت سی دی و دی وی دی با Ashampoo Burning Studio v10.0.7
نرم افزاری را با عنوان Ashampoo Burning Studio برایتان آماده کرده ایم که برای رایت انواع دیسک مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزار محصولی از شرکت معروف Ashampoo بوده که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید اطلاعات مختلف خود را در کامپیوتر بر روی انواع دیسک CD, DVD or Blu-ra رایت کنید. همچنین از این نرم افزار میتوان برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کامپیوتر بر روی انواع دیسک استفاده نمود. قابلیت ریپ سی دی های صوتی ، کپی دیسک به دیسک ، رایت فایل های ایمیج ، ساخت کاور برای دیسک ، ساخت منو برای دیسک با قابلیت auto-starting و بسیاری از قابلیت های دیگر در این نرم افزار گنجانده شده است. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه قابلیت ساخت اسلاید شو بسیار زیبا از عکس های خانوادگی با امکان قرار دادن موزیک و نیز امکان رایت فیلم های سینمایی بر روی DVD و Blu-ray با قابلیت پخش در دستگاه های پخش خانگی می باشد.
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت رایت اطلاعات موجود در کامپیوتر بر روی انواع دیسک.
- امکان ساخت اسلاید شو بسیار زیبا از عکس ها و رایت بر روی DVD و Blu-ray.
- امکان رایت فیلم های سینمایی با کیفیت بالا بر روی DVD و Blu-ray.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...
محمدرضا بازدید : 329 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
مبارزه با هکر ها و بلوک کردن آی پی هکرها با BeeThink IP Blocker 
1.2
حتما می دانید که یکی از خطرناک ترین راه های هک شدن ، آی پی می باشد . هکران با استفاده از به دست آوردن آی پی شما اقدام به ورود به رایانه شما با استفاده از پورت های مختلف می شوند . وظیفه نرم افزارهای فایروال جلوگیری از این حملات است . سایت پاتوق یو در این مطلب قصد دارد نرم افزاری را معرفی کند که با مانیتورینگ لحظه ای آی پی کسانی که قصد نفوذ به سیستم شما دارند را یافته و با قرار دادن انها در لیست سیاه از ورود مجدد انها جلوگیری می کند.
IP Blocker محصول شرکت BeeThink می باشد که در زمینه جلوگیری از هک وارد بازار شده است . این نرم افزار با مانیتورینگ لحظه ای و زنده Ip هایی که قصد ورود غیرمجاز به سیستم شما را دارند پیدا می کند و آنها را در لیست سیاه قرار می دهد .

محمدرضا بازدید : 239 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
قویترین نرم افزار بهینه سازی و محافظ قدرتمند System Mechanic 
9.5.7.13 Standard
یک نرم افزار بسیار کامل است به گفته شرکت سازنده این نرم افزار مخلوطی از پنج نرم افزار مختلف است که شاید بتوان آن را این صورت تقسیم کرد : آنتی ویروس ، فایروال ، بهینه ساز ، بازگردانی اطلاعات و تعمیر سیستم تقسیم کرد . این نرم افزار برای کسانی که سرعت بالا ، امنیت بالا و حافظت از فایل هایشان اهمیت دارد بسیار مناسب و ایده آل است . آنتی ویروس و آنتی اسپم قدرتمند برای جلوگیری از آلوده شدن به فایل های مخرب و ویروس ها و کرم های اینترنتی . تنضمین امنیت شخصی شما و بهینه سازی سرعت دانلود ، رفع خظاها ویندوز و هزاران کاربرد دیگر که به گفته شرکت سازنده 98درصد از مشکلات کاربران را حل می کند . برای توضیح نوشتن این نرم افزار واقعا دست ما بسته است . این نرم افزار بسیار گسترده است که اگر بخواهیم کل قابلیت های آن را ذکر کنیم ساعت ها وقت لازم است .

بهینه سازی ویندوز Fix and Speed Up your PC :
- رفع خطا و مشکلات
- تمیز کردن رجیستری و دیفرگ کردن درایوها
- تنظیم و بالا بردن سرعت سیستم و اینترنت
- تنظیم Ram و جلوگیری از تلف شدن سرعت Ram
- و...
حفاظت از سیستم و امنیتی Virus Protection :

- بلوک کردن ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و اسپم ها
- تمیز کردن پیوست های ایمیل های خطرناک
- اسکن زنده سیستم برای یافتن ویروس ها
- و...
حافظت از جاسوس افزارها Spyware Protection :
- جلوگیری از باز شدن صفحات ناخواسته و بلوک کردن سایت های اینترنتی مشکوک
- جلوگیری از دسترسی هکرها به اطلاعات سیستم
- بالا بردن سرعت اینترنتان به وسیله حذف تبلیغات اسپم
- و...
حفاظت از اطلاعات Secure Data Deletion :
- حفاظت از اطلاعات شما در برابر پاک شدن اشتباهی آنها
- قابلیت پاک کردن عمیق اطلاعات در صورتی قصد فروش سیستم را دارید
- سازگاری با دستگاه های قابل حمل مثل دوربین و...
- و...
بازیابی اطلاعات پاک شدهDeleted File Recovery :
- بازیابی اطلاعات پاک شده از روی هر دستگاه و حافظه ای
- ساگازی با فلش دیسک ها ، دوربین های دیجیتال و دیگر حافظه ها
- و...
محمدرضا بازدید : 393 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود
 کسپراسکای 2011 اینترنت سکیوریتی - Kaspersky Internet Security 2011
بالاخره بعد از ارائه چندین نسخه آزمایشی، نسخه نهایی اینترنت سکیوریتی قدرتمند کاسپراسکی ارائه شد. این نرم افزار به دلیل آمریکایی نبودن و ساخت کشور روسیه از جهاتی قابل اعتماد تر از آنتی ویروسهایی مانند Symantec و McAfee و حتی آنتی ویروسهای اروپایی مانند NOD۳۲ و Avira می باشد.
مثلا این نرم افزار حرکات مشکوک Google Desktop را به خوبی زیر نظر دارد و آنتی ویروس آن یا تشخیص و اعلان تروجان هایی مانند Magic lantern (تروجان متعلق به FBI) و جلوگیری از فعالیتهای آنها را به خوبی انجام می دهد.

ویژگیهای نسخه جدید:
  • - بهبود استفاده از تکنولوژی Sandbox به صورت ایجاد یک محیط مجاری برای اجرا و تست کردن یک فایل بدون آسیب به سیستم عامل
  • - قابلیت استفاده از Sandbox برای مرورگرهای وب
  • - امکان تشخیص سایت بانکها و مراقبت از اطلاعات کاربر در هنگام کار با این سایتها
  • - استفاده از Kaspersky URL Advisor برای مسدود کردن سایتهایی که به سیستم شما آسیب می رسانند
  • - سوئیچ کردن به حالت امن در هنگام مرور سایتهای مشکوک
  • - امکان Geo Filter جهت مسدود کردن دسترسی به دامین های غیر امن منطقه ای با توجه به سطح امنیت
  • - بهره گیری از اطلاعات نرم افزارهای ثبت شده در شبکه کاسپراسکی جهت برخورد با انواع نرم افزار در ویندوز
  • - امکان استفاده کاربران ویندوز ویستا از Gadget مخصوص این برنامه برای کنترل امنیت سیستم
  • - استفاده از System Watcher جهت زیر نظر داشتن قسمتهای مختلف سیستم و برگرداندن تغییراتی که ویروس روی ویندوز می گذارد
  • - امکانی جهت تشخیص ساعات بیکاری سیستم و انجام وظایف لازم در آن زمان
  • - امکان کنترل درخواستهای مشکوک از DNS
  • - اسکن انتقال اطلاعات از طریق FTP علاوه بر HTTP
  • - بهبود امکان ساخت دیسک نجات با قابلیت رایت روی CD و USB
  • - استفاده از تکنولوژی پیشرفته حذف آلودگی از فایلها
  • - بهره گیری از امکان Anti-Phishing جهت تشخیص اجزای آلوده یک صفحه اینترنتی
  • - بهبود رابط کاربری از چندین جهت
  • - اضافه شدن امکانات برای استفاده از Rule‌ها برای نرم افزارها و دسترسی ها
  • - بهبود یافتن امکان Parental Control برای زیر نظر گرفتن پیامهای رد و بدل شده از طریق مسنجرها
  • - بهبود تکنولوژی ضد اسپم برای نرم افزارهای مدیریت ایمیل
  • و ...

محمدرضا بازدید : 199 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
Outpost 
Firewall Pro

نرم افزارهای دیوار آتش یا فایروال، همان گونه که ازنام آنها بر می آید همانند یک دیوار و دژ مستحکم از اطلاعات و فایلهای شخصی و بظور کلی حریم خصوصی شما محافظت می نمایند، در واقع ازآنجایی که نرم افزار فایروال پیش فرض برروی سیستم عامل هایی چون ویندوز دارای قابلیتهای پیکربندی و دلخواه سازی زیادی را بسادگی در اختیار کاربر قرار نمی دهند و نیز از سوی دیگر به دلیل آسیب پذیر بودن ساده تر آنها، خیلی قابل اطمینان نمی باشند و بایستی از نرم افزارهای مخصوص فایروال که توسط شرکتهای امنیتی مختلف ارائه می شوند، استفاده نمود. Outpost Firewall Pro نرم افزار دیوار آتش قدرتمند و شناخته شده ای است که سطح محافظتی عالی از رایانه شما در برابر نفوذ توسط ندادن اجازه دسترسی های غیرمجاز توسط هکرهای راه دور ونیز محافظت از سیستم شما در برابر سرقت اطلاعات، حملات موسوم به انکار سرویس، تخلف در حریم خصوصی، اسب های تروجان، نرم افزارهای جاسوسی و بسیاری موارد دیگر را فراهم می نماید. چهار معیار و ضابطه ای که در این نرم افزار به آن توجه خاصی شده است عبارتند از : امنیت، کنترل، حریم خصوصی و سادگی استفاده. Outpost Firewall Pro نرم افزاری است که یک دیوار آتش قدرتمند را به همراه عملکردهای محافظتی پیشگیرانه بدون نیاز به افزونه های جانبی و اضافی را برای سیستم شما به ارمغان می آورد. همچنین این نرم افزار پرکاربردترین نرم افزار دیوار آتش در دنیا می باشد، و نیز تمامی تکنیکهای مدرن امنیتی بعلاوه قابلیتهای در این زمینه را مانند Full Stealth Mode, Anti-Leak, MD5 Authentication پشتیبانی می نماید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Outpost Pro Firewall 7.0.1 Final:

  • فایروال پیشرفته برای ایمن نمودن اتصالات
  • Antispyware برای پاکیزه نگه داشتن سیستم شما از نرم افزارهای جاسوسی
  • محافظت میزبان برای بلاک نمودن تهدیدهای موسوم به zero-day
  • کنترل وب برای محافظت از سیستم شما دربرابر تهدیدهای تحمیلی اینترنت
  • وبگردی ایمن با استفاده از فایروال دوطرفه به منظور بلاک نمودن دسترسی های غیرمجاز از منابع داخلی(LAN) و خارجی
  • ماژول محافظ میزبان نرم افزار که تعامل برنامه ها رابرای محافظت سیستم شما دربرابر نفوذهای سطح امنیتی بالا کنترل میکند
  • محافظ ویژه خود نرم افزار برای محافظت دربرابر غیر فعال شدن دراثر حملات هکری
  • قابلیت پیکربندی نرم افزارمطابق نیازها برای کاربران مبتدی و حرفه ای
  • محافظت دربرابر تهدیدهای نفوذی
  • ایمنی اتصال به اینترنت
  • کنترل دسترسی برای برنامه های کاربردی
  • پوشش کارآمد و مفید
  • ممنوعیت برای دسترسی به وبسایتهای غیر ایمن
  • لیست بلاک برای آی پی ها به منظور وبگردی ایمن
  • محافظت از اطلاعات شخصی
  • وبگردی بصورت ناشناس و بدور از نرم افزارهای تبلیغاتی
  • مشاهده و کنترل فعالیت شبکه
  • محافظت از طریق پسور وپیکربندی پروفایلهای چندگانه
  • پشتیبانی از IPv6
  • تصدیق درایور و سازگاری با جدید ترین پلتفرمهای ویندوز
  • قوانین تطبیق پذیر فایروال
  • حالت سرگرمی برای بازی غیر منقطع و مشاهده ویدئو
  • مشاور هوشمند و راهنمای فوری حساس به محتوا
  • بروزرسانی های رایگان
  • · بررسی و آنالیز امضاهای دیجیتال
محمدرضا بازدید : 207 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
وبگردی ایمن و سالم و محافظت از رایانه خود با نسخه جدید avast! 
Internet Security 5.0.545 Final

avast! Internet Security بسته ای از برنامه های کاربردی مفید امنیتی را با هدف محافظت از رایانه شما در برابر آلودگ احتمالی ویروس ها، روت کیت ها، ترجانها، نرم افزارهای جاسوسی، اسپم ها، بدافزارها و سایر نرم افزارهای مخرب که امروزه در فضای وب به وفور یافت می شوند ارائه می نماید. چنانچه از این نرم افزار بدرستی استفاده نمایید و یا ازآن در کنار نرم افزارهای کاربردی دیگر مانند ابزارهای تهیه نسخه پشتیبان استفاده کنید، این برنامه به میزان موثری خطر مورد حمله قرارگرفتن و یا آلودگی توسط هر ویروس، ونیز امکان ازدست دادن اطلاعات مهم و خصوصی را از رایانه شما کاهش می دهد. این نرم افزار به همراه یک فیلترضد اسپم و فایروال داخلی ارائه می شود که پس از این که برروی سیستم کاربر نصب گردد، بصورت آرام و در پس زمینه به اجرا در می آید تا از رایانه شما در برابر تمامی انواع شناخته شده نرم افزارهای مخرب محافظ به عمل آورد. با نصب این نرم افزار دیگر به هیچ چیز دیگری نیازی نخواهید داشت، فقط برنامه را نصب نموده و باقی کارها را به عهده آن بگذارید! کاربران اینترنت فعال بدیهی است که به محافظت بیشتری از فعالیتهای مختلف خود مانند خرید اینترنتی یا انجام اموربانکی بصورت آنلاین دارند، برای ایمنی در برابر وبسایتهای آلوده و خطر روزافزودن سرقت هویت، avast! Internet Security به شما سطح محافظتی پیوسته توسط لایه های آنتی ویروس، ضد نرم افزار جاوسوسی، محافظت ضد روت کیت، فایروال و ضد اسپم را ارائه می نماید تا دیگر کلاهبردان و هکرها نتوانند به اطلاعات شخصی و محرمان شما دسترسی داشته و از آنها سوء استفاده نمایند.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار avast! Internet Security 5.0.677 Final :

  • محافظت دربرابر انواع ویروس ها،‌ کرمها، تروجانها و روت کیت ها
  • استفاده از محیط کاربری بسیار ساده برای کاربران مبتدی
  • محیط کاربری پیشرفته برای کاربران حرفه ای
  • آنتی ویروس داخلی
  • محافظ وب
  • قابلیت avast! iTrack
  • آنتی روت کیت داخلی
  • بروزرسانی های رایگان
  • محافظت از نرم افزار دربرابر غیر فعال شدن توسط برخی ویروسها
  • سازگاری کامل با سیستم
  • پشتیبانی از ویندوزهای ۶۴ بیتی و ویندوز محبوب ۷
  • پشتیبانی اززبان های مختلف
  • محافظ شبکه قدرتمند
  • محافظ P2P و IM
  • اجرای اسکنر بصورت خط فرمان
  • ارائه ابزار ضد نرم افزار جاسوسی، ضد اسپم، آنتی ویروس، ضد روت کیت
  • بهبود موتور آنتی ویروس و ضد نرم افزار جاسوسی
  • اسکنر هوشمند و جدید avast!
  • حالت آرام و بازی
  • سپر رفتاری نرم افزارها
  • محافظت ضد روت کیت بصورت Real time
  • برخورداری از جامعه هوشمند avast!


و…

محمدرضا بازدید : 225 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (1)
امنیت 
کامل سیستم با Trend Micro Titanium Maximum Security 2011 v3.0.0.1400
Trend Micro Titanium Maximum Security این نسخه از نرم افزار کامل ترین نسخه از محصولات Trend Micro محسوب می شود تمامی قابلیت های لازم برای ایمن نگه داشتن سیستم را دارا بوده و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و به روز رسانی های سریع و مداوم خیال کاربران را از لحاظ امنیت تا حدود زیادی راحت خواهد کرد. واسط کاربری بسیار جذاب و البته کاربر پسند و همچنین منوهای ساده ای که همگی به راحتی قابل استفاده هستند از نکات بسیار مهم و کلیدی این نرم افزار محسوب می شوند. شناسایی و نابود سازی انواع فایل های مخرب از انواع ویروس ها گرفته تا جدیدترین کرم های اینترنتی ، اسپم ها ، تروجان ها و نمونه های مختلف مخرب دیگر بخش اصلی نسخه ی جدید Titanium Maximum Security را تشکیل می دهد. اما از قابلیت های مفید دیگر می توان به Parental Control که می توان با فعالسازی آن از دسترسی فرزندان به بخش های مختلف سیستم و سایت های مختلف اینترنتی ، قابلیت بسیار مهمی به نام Securely Erase Documents که با استفاده از آن می توان اطلاعات را به صورت کاملا ایمن شده حذف کرده تا به هیچ وجه امکان بازیابی آن ها وجود نداشته باشد ، Trend Micro Vault که قابلیتی است برای ایمن کردن بخش های مختلف از هارددیسک نظیر فولدرهای خاص با پسورد گذاری برروی آن ها و در نهایت یک System Tuner داخلی که نهایت کارآیی و Performance سیستم را به کاربران هدیه می دهد ، اشاره کرد.

محمدرضا بازدید : 227 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
نرم 
افزار ساخت تصاویر متحرک و انیمیشن GIF با EximiousSoft Banner Maker 3.00
EximiousSoft Banner Maker یک نرم افزار قدرتمند برای ساخت و طراحی بنر های تبلیغاتی ، دگمه های وب ، هیدر و گرافیک های مخصوص وب می باشد . این برنامه با پشتیبانی از ساختن چندین لایه مختلف ، به شما این امکان را می دهد تا از چندین تصویر و لایه مختلف برای زیبا تر ساختن بنر خود استفاده نمایید . همچنین EximiousSoft Banner Maker قادر است تا از طرح های از پیش ساخته ای نظیر وکتور ، گرادینت ، پترن و بک گراند برای پر کردن کادر مورد نظرتان و یا متونی که قصد نوشتن آن را دارید استفاده کنید . از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به توانایی آن در ساخت سایه برای تصاویر و همچنین افزودن افکت های ۳ بعدی به تصاویر اشاره نمود .
ویژگی های کلیدی EximiousSoft Banner Maker 3.00 :
- پشتیبانی از لایه های مختلف
- پشتیبانی از وکتور و نوشتن متون
- ویرایش اجزای اضافه شده به بنر
- قابلیت ساخت تصاویر متحرک GIF
- ذخیره تصاویر در خروجی های JPG ، GIF و PGN و نشان دادن پیش نمایش آنه به طور مستقیم در مرورگر
- قابلیت افزودن و یا حذف فریم ها در انیمیشن
- توانایی بازگشت به مرحله قبل و یا بعد پس از انجام هر گونه تغییر در بنر
- پشتیبانی از ویندوز های ۲۰۰۰/ xp
و ...

محمدرضا بازدید : 295 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
طراحی سه 
بعدی، انیمیشن و مدل سازی با نرم افزار کوچک ولی حرفه ای Swift 3D 
v6.0.922
طراحی تصاوی سه بعدی امروزه با استفاده از نرم افزارهای مختلفی امکان پذیر می باشد. ایجاد تصاویر انیمیشن برای کودکان ، ساخت تیزرهای تبلیغاتب سه بعدی ، ایجاد تصاویر مربوط به فیلم ها ، ساخت نماهای ثابت سه بعدی و ... همگی به راحتی و توسط نرم افزارهای مختلف ایجاد تصاویر سه بعدی امکان پذیر می باشد. کاربرانی که نرم افزارهای مختلفی در ارتباط می باشند پس از شنیدن اصطلاح سه بعدی و نرم افزار مربوط به آن در بیشتر موارد به یاد نرم افزار معروف و حرفه ای 3D Max می باشند. این نرم افزار یک برنامه کامل و به صورت کاملا حرفه ای می باشد و علاوه بر اینکه در هنگام کار با آن می بایست آشنایی کامل با ابزارها داشت ، نیاز به سیستم های قدرتمند از نظر سخت افزاری و به خصوص کارت گرافیک و حافظه بود. بسیاری از نرم افزارهای دیگر را نیز امروزه می توان یافت که به کمک آن ها می توان تصاویر سه بعدی حرفه ای را ایجاد نمود و استفاده از آن ها برای کاربران در مقابل نرم افزارهایی همچون 3D max بسیار آسان تر می باشد.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

Swift3D نام نرم افزاری برای ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی می باشد که به کمک آن ها کاربران می توانند اقدام به ساخت تصاویر سه بعدی حرفه ای نمایند. در این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای ساخت این تصاویر قرار داده شده اند که دسترسی به آن ها با توجه به نحوه طراحی و قرارگیری ابزارها در دسترس کاربر بسیار سریع می باشد. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت هایی همچون ساخت تصاویر سه بعدی بدون پشت زمینه ، قابلیت وارد نمودن ( Import ) تصاویر مختلف به منظور استفاده در تصویر سه بعدی ، قدرت بالا در Render نمودن تصاویر ، ارائه پیش نمایش های Real Time در هنگام طراحی ، قابلیت استفاده از ابزارهای Mesh Morphing ، ابزارهای بهینه سازی تصویر و حجم آن ، ابزار بازگشتی به آخرین مرحله انجام شده ، قابلیت ذخیره سازی تصاویر خروجی در فرمت های 3ds , html , Swf و ... اشاره داشت.


محمدرضا بازدید : 313 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
نرم 
افزار ساخت تصاویر متحرک EximiousSoft GIF Creator 5.76
برنامه EximiousSoft GIF Creator علارغم سادگی یک نرم افزار قدرتمند در امر انیمیشن است. این نرم افزار به سادگی امکان ساخت عکس متحرک برای وب سایت را فراهم می کند. با این نرم افزار میتوانید بنر، عکسهایی با کیفیت بالا و حجم کم ایجاد کرده و فایل های avi را به gif تبدیل کنید. علاوه بر این EximiousSoft GIF Creator نرم افزاری برای طراحی نیز است که دارای خصوصیت های ویرایشی حرفه ای می باشد. با این نرم افزار میتوانید افکت های بسیار زیبایی را به عکس داده و آن را با کیفیتی بالا و حجم کم ذخیره کنید که ایده ال برای وب سایت است. چه یک کاربر حرفه ای و یا یک کاربر مبتدی باشید می توانید از این نرم افزار بهره ببرید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار EximiousSoft GIF Creator 5.76 :

  • - بیش از ۴۰ افکت بسیاز زیبا و ویژه که با آنها می توانید فایل های AVI و عکس های متحرک زیبایی ایجاد کنید.
  • - به سادگی و حرفه ای عکس های GIF ایجاد کنید به صورتی که حجم کمتری داشته باشند و زودتر بارگذاری شود.
  • - با استفاده از ویرایش گر لایه ها می توانید هر عکس را جداگانه ویرایش کرده و مقدار آلفا و کانال هر عکس را جداگانه تنظیم کنید.
  • -فایل های با فرمت GIF, AVI, BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR, ANI و غیره را وارد کنید.
  • - فایل ها را با فرمت GIF, AVI, SWF BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR, ANI و غیره ذخیره کنید.
  • - به سادگی اندازه عکس های وارد شده را کوچکتر و بزرگتر کنید.
  • - اگر عملی را اشتباه انجام دادید نگران نباشید و با Undo آن را برگردانید.
- و
محمدرضا بازدید : 207 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
نرم 
افزار ساخت تصاویر متحرک EximiousSoft GIF Creator 5.76
برنامه EximiousSoft GIF Creator علارغم سادگی یک نرم افزار قدرتمند در امر انیمیشن است. این نرم افزار به سادگی امکان ساخت عکس متحرک برای وب سایت را فراهم می کند. با این نرم افزار میتوانید بنر، عکسهایی با کیفیت بالا و حجم کم ایجاد کرده و فایل های avi را به gif تبدیل کنید. علاوه بر این EximiousSoft GIF Creator نرم افزاری برای طراحی نیز است که دارای خصوصیت های ویرایشی حرفه ای می باشد. با این نرم افزار میتوانید افکت های بسیار زیبایی را به عکس داده و آن را با کیفیتی بالا و حجم کم ذخیره کنید که ایده ال برای وب سایت است. چه یک کاربر حرفه ای و یا یک کاربر مبتدی باشید می توانید از این نرم افزار بهره ببرید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار EximiousSoft GIF Creator 5.76 :

  • - بیش از ۴۰ افکت بسیاز زیبا و ویژه که با آنها می توانید فایل های AVI و عکس های متحرک زیبایی ایجاد کنید.
  • - به سادگی و حرفه ای عکس های GIF ایجاد کنید به صورتی که حجم کمتری داشته باشند و زودتر بارگذاری شود.
  • - با استفاده از ویرایش گر لایه ها می توانید هر عکس را جداگانه ویرایش کرده و مقدار آلفا و کانال هر عکس را جداگانه تنظیم کنید.
  • -فایل های با فرمت GIF, AVI, BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR, ANI و غیره را وارد کنید.
  • - فایل ها را با فرمت GIF, AVI, SWF BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR, ANI و غیره ذخیره کنید.
  • - به سادگی اندازه عکس های وارد شده را کوچکتر و بزرگتر کنید.
  • - اگر عملی را اشتباه انجام دادید نگران نباشید و با Undo آن را برگردانید.
- و
محمدرضا بازدید : 181 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود 
انیمیشن ۲۰۱۰ Despicable Me

ژانر : انیمیشن , کمدی , خانوادگی

کیفیت: DVDRip – بسیار عالی

فرمت: mkv

حجم:۳۵۰MB

امتیاز : ۷٫۶/۱۰

زیرنویس فارسی : دارد

کارگردان : Pierre Coffin, Chris Renaud

اطلاعات دیگر :

خلاصه داستان : در مجاورت خانه ای واقع در یک منطقه شاد بیرون شهر که با چوب های پرچین سفید و بوته های پر از گل رز احاطه شده خانه ای سیاه با حیاطی بدون چمن قرار گرفته که هویت آن برای اهالی محل و همسایگان مجهول و نا معلوم است. این خانه یک پناهگاه بزرگ مخفی در قسمت زیر زمین خود دارد. در خلال فیلم ما متوجه می شویم که گرو در حال برنامه ریزی برای بزرگ ترین سرقت مسلحانه تاریخ زمین است. او می خواهد ماه را به سرقت ببرد. بله درست متوجه شدید ماه را !

محمدرضا بازدید : 245 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود 
انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda Holiday Special 2010

نام انیمیشن: Kung Fu Panda Holiday Special – پاندای کونگ فو کار ، برنامه ویژه تعطیلات زمستانی

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۲۲ دقیقه

حجم: ۸۰ مگابایت

کیفیت: HDRip – RMVB


محمدرضا بازدید : 253 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
انیمیشن 
بسیار زیبا، دیدنی و کمدی فصل شکار 3 - Open Season 3
انیمیشن بسیار زیبا، دیدنی و کمدی Open Season 3 - فصل شکار 3

نام فيلم : Open Season 3 - فصل شکار 3
ژانر : انیمیشن | کمدی | ماجرائی
کارگردان : Cody Cameron
نويسنده : David I. Stern
بازيگران : Jane Krakowski, Charlie Bright ،Ciara Bravo ...
تاريخ انتشار : 2010
December 25
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : 75 دقیقه
امتياز : 8.6/10
زيرنويس فارسي : ندارد
کيفيت : عالی
فرمت : mkv

لينک دانلود : مستقيم - Direct

خلاصه داستان : موضوع انیمیشن درباره یک خرس خانگی است که پس از مدتی زندگی در کنار یک خانواده روستائی تصمیم میگیرد به صورت مستقل با سایر حیوانات جنگل به تعامل بپردازد. پس از ورود خرس با مزه به جنگل با حیوانات زیادی آشنا میشود من جمله یک گوزن با حال که به همراه خرس ما داستان فصل شکار را تشکیل می دهند...

محمدرضا بازدید : 391 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود 
انیمیشن Wile E. Coyote and Road Runner Part 03

Wile E. Coyote and Road Runner DVDRip (1955-2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|سری پایانی مجموعه|

نام انیمیشن: Wile E. Coyote and Road Runner Part 03 – انیمیشن میگ میگ سری سوم

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۱۹۴۹-۲۰۱۰

مدت زمان: ۲۰×7 دقیقه

حجم: ۲۰×25 مگابایت

کیفیت:DVDRip

محمدرضا بازدید : 205 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان انیمیشن up 2009
اطلاعات:
حجم 600 مگابایت
کیفیت:Bluray 720p
فرمت:MKV
خلاصه داستان:
انیمیشن درمورد پیرمردی است که در شهری بزرگ زندگی میکند و از کل جامعه فاصله گرفته است و در تنهایی به سر می برد. خانه ی کوچک او در میان آسمان خراش هایی است که هر روز بلندتر می شوند و اکنون شهرداری میخواهد خانه ی او را تخریب کند و تخلیه کند. اما پیرمرد حاضر نیست خانه اش را به هیچ وجه ترک کند به همین علت با هزاران بادکنک که به خانه اش وصل کرده است به پرواز در می آید تا سفر پر ماجرایی را آغاز کند. اما بر حسب اتفاق پسر شش ساله ی همسایه نیز با او همراه می شود و آنها در سفری به جنگل ها و طبیعت دور افتاده ماجراهای جالبی را تجربه میکنند ...
محمدرضا بازدید : 161 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود انیمیشن شرک در جشن هالووین Scared Shrekless 2010

نام انیمیشن: Scared Shrekless

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۲۱ دقیقه

حجم: ۱۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

IMDB

خلاصه داستان: شرک به جشن هالووین دعوت می شود و در این مهمانی ، مسابقه از این قرار است که افراد باید داستان های ترسناک را تعریف کنند تا یکدیگر را بترسانند. ولی پس از مدت کوتاهی ، شرک و دوستانش متوجه می شوند که باید شب را در Lord Farquaad بگذرانند که قصری مسحور می باشد و …


محمدرضا بازدید : 229 شنبه 06 فروردین 1390 نظرات (0)
دانلود 
انیمیشن Sintel 2010
نام فیلم: Sintel
ژانر: انیمیشن | کوتاه | فانتزی
نام کارگردان: Colin Levy
نویسنده: Esther Wouda
محصول: هلند
زبان: انگلیسی
زمان: 15 دقیقه
امتیاز: 8.1/10
زیرنویس فارسی: دارد
کیفیت: 720p
فرمت : MKV
لینک دانلود انیمیشن در ادامه مطلب موجود است ...

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 8,970
  • بازدید سال : 101,304
  • بازدید کلی : 2,568,462
  • کدهای اختصاصی