loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 244 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

وکتور زمان

وکتور های ایلوستریتور یا همان تصاویر برداری EPS یکی از فرمت های نوین محصول کمپانی ادوبی می باشد که امکان تغییر اندازه تصاویر را در هر ابعادی بدون افت کیفیت پس از ذخیره سازی می دهد که همین ویژگی باعث استقبال بسیاری از طراحان و گرافیست ها شده است . امروز نیز یک مجموعه دیگر از وکتور های EPS با مضمون زمان و شمارنده را برای کاربران دانلود کده فراهم نموده ایم که یک نمونه از آنها را در اسکرین شات مشاهده می کنید . امید است مورد توجه تان واقع گردد .

بدو دانلود

محمدرضا بازدید : 156 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

بدو دانلود Bibble Professional

آیا به عکاسی علاقه مند هستید و یا این هنر ، حرفه ی شماست ؟ آیا از تصاویر زیادی در کامپیوتر خود نگهداری می کنید و قصد دارید تا سروسامانی به آنها ببخشید اما حجم بسیار بالای آنها و به طبع زمان زیادی که می طلبد شما را از انجام این کار منصرف می سازد ؟
امروز قصد معرفی نرم افزاری را در دانلود کده به شما داریم که این امکان را می دهد تا به سادگی و در کم ترین زمان ممکن عکس های دیجیتال تان بهینه سازی کرده و آنها را سازماندهی نمایید . با این برنامه شما خواهید توانست به صورت گروهی کارهایی نظیر تنظیم رنگ تصاویر و یا تبدیل را انجام داده تا آنها را برای پروسه هایی نظیر پرینت ، ارسال با ایمیل و انتشار در وب آماده سازید .

این نرم افزار که Bibble Professional نام دارد از ۳ بخش مجزا تشکیل شده است :‌ مدیریت دارایی ها ( تصاویر ) ، ویرایش و خروجی ها .به طور مثال Asset Management یا همان مدیریت تصاویر وسیله ای است برای ساخت کاتالوگ از عکس های دیجیتال شما که فایلهای مستر نیز نامیده می شوند و امکاناتی نظیر نمایش یا اضافه کردن متا-دیتا به هریک به منظور سازماندهی برای دسترسی سریع تر به فایلها و تصاویر در آینده . بهره گیری از فناوری Meta-data روشی کارآمد در دستیابی به نتایج مورد نظر از میان صدها و یا هزاران تصاویر ذخیره شده بر روی هارددیسک می باشد که می تواند سرعت عمل شما را تا حد بسیاری افزایش دهد . بنابراین Bibble Professional 5 می توان تمامی نیازهایی که برای سازماندهی و ساخت کاتالوگ از تصاویر دارید را یک تنه برطرف نماید . در ادامه می توان به بخش دیگر این برنامه که Output Generation یا همان ایجاد خروجی اشاره نمود که وظیفه ی آن ساخت فایهای جدیدی است که خواهید توانست از آنها پرینت گرفته و یا در پهنه ی وب انتشار دهید .

محمدرضا بازدید : 307 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)
این فیلم آموزشی به درخواست بازدیدکننده عزیز ( سروش جان ) برای شما عزیزان تهیه شده است
بار دیگر با یکی از آموزش های سایت پرطرفدار لیندا در خدمت شما عزیزان هستم.آموزشی که امروز برای شما آماده کرده ام مربوط به نرم افزارFinal Cut Studio Round-Tripping می باشد.در این فیلم آموزشی آقایJason Osder به شما نکات و مهم و ضروری این نرم افزار را آموزش می دهد.نرم افزار Final Cut Studio در ارتباط با ویرایش فیلم ها کار برد دارد.به طور کلی این آموزش به شما ارتباط این نرم افزار با نرم افزار های ویرایش صوتی و تصویری اپل را نشان می دهد.همچنین طراحی گرافیکی حرکت در Motion 4 انجام اصلاحات رنگ در Color 1.5، میکس کردن صدا در Final Cut Pro 7 and Soundtrack Pro 3 را می توانید فرا بگیرید
مباحث عبارتند از :
استفاده صدا از Final Cut Pro در Motion or Soundtrack Pro
افزایش افکت های حرکتی در Final Cut Pro
تطبیق سطوح اکولایزر با Soundtrack Pro
و ....

این آموزش به همراه فایل های تمرینی ( Exercise ) می باشد که جهت رفاه حال شما عزیزان به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده شده است.

جهت مشاهده سرفصل ها و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
محمدرضا بازدید : 228 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)
بدو دانلود
Nokia-S60v2-Theme-Pack-17J_www.MihanDownload.com.jpg
ميهن دانلود مجموعه اي از تم هاي فوق العاده زيبا را براي گوشي هاي نوكيا تهيه كرده است كه اين مجموعه شامل 3 تم فوق العاده زيبا مي باشد.اين 3 تم داراي ظاهري فوق العاده زيبا و همچنين كيفيتي فوق العاده بالا مي باشند و با موضوع طراحي انتخاب شده اند.فرمت اين تم ها sis بوده و قابل نصب بر روي گوشي هاي زير مي باشند :
3230, 3305, 3600, 3620, 3650, 3660, 5500, 6260, 6600, 6620, 6630, 6670, 6680, 6681, 6682, 7610, 7650, N70, N72
هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين 3 تم فوق العاده زيبا را به صورت يكحا در قالب يك فايل
    محمدرضا بازدید : 228 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

    Windows7-Stickers2.jpgاین تم فوق العاده برای گوشی های سیمبین ورژن 3 ویرایش پنجم و سیمبین 3 می باشد که با واترمارک لوگو ویندوز و ویندوز 7 و منوهای برچسب مانند که علاوه بر این حالت آیکون منو ها نیز به کلی تعویض شده و همچنین ادغام رنگهای شاد فضایی تازه به گوشی شما می بخشد..دانلود در ادامه مطلب...
    محمدرضا بازدید : 261 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

    Facebook1.jpgفیس بوک یک شبکه اجتماعی مجازی است که به واسطه آن می توان عکس و فیلم و ... را با دیگر دوستان خود به اشتراک گذاشت فیس بوک بیش از 500 میلیون کاربر دارد و به 40 زبان ازجمله فارسی ترجمه شده است.این تم برای طرفداران فیس بوکی آماده شده که بر روی گوشی های سیمبین سری 60 ورژن سوم
    محمدرضا بازدید : 366 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

    3-Symbian-s60-v3-Theme_www.MihanDownload.Com.jpg

    مجموعه ای جدید از 3 تم جدید و گرافیکی برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم که این تم ها با موضوعات متفاوتی برای شما قرار داده ایم که با نصب این تم های زیبا و گرافیکی می توانید جلوه ای جدید و زیبا به گوشی خود بدهید و گوشی خود را از یکنواختی رها کنید . این تم ها مخصوص گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 3 می باشد که می توانید از میهن دانلود دریافت کنید و لذت ببرید .
    

    محمدرضا بازدید : 251 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

    5_theme_s60_v3.jpg
    مجموعه حاضر شامل 5 تم زیبا و جدید برای گوشیهای سری 6 ویرایش 3 میباشد.نمونه هر 5 تم در عکس موجود میباشد.شما میتوانید هم اکنون اقدام به دانلود این مجموعه از سایت بزرگ میهن دانلود نمایید.
    محمدرضا بازدید : 262 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

    Greenium_3.jpg
    Greenium نام یک تم فوق العاده زیبا و شیک برای گوشی های دارای سیستم عامل سمیبین سری 60 ویرایش سوم پنجم و همچنین برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سه میباشد.همان طور که در عکس فوق مشاهده میکنید تم Greenium دارای پس زمینه گل و بوته بوده که جلوه ویژه ای به تم میدهد.آیکون ها نیز بسیار با کیفیت هستند.
      محمدرضا بازدید : 258 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)


      Astro_Blue_2.0_www.mihandownload.com.jpg
      Astro Blue نام یکی دیگر از تم های زیبا و خوش ساختی است که امروز در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم. این تم که توسط یک تم ساز خوش ذوق به نام AJ23 ساخته شده دارای آیکون های بسیار زیبایی است و از محیط و ترکیب رنگی زیبا بهره می گیرد. این تم برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین ویرایش 3 و 5 طراحی شده است و می توانید آن را هم اکنون دریافت نمایید.


      محمدرضا بازدید : 186 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

      True.Launch.Bar.5.2_[www.MihanDownload.com].jpg
      معمولأ افرادی که در زندگی روزمره از نظم پیروی می کنند در رایانه خود نیز این نظم و ترتیب را که موجب زیبایی خاصی نیز می گردد رعایت می کنند. اگر شما نیز از این گروه هستید نرم افزار True Launch Bar را به هیچ عنوان از دست ندهید. این نرم افزار به شما امکان استفاده بهینه از فضای Taskbar را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بجای قرار دادن گجت های ویندوز بر روی دسکتاپ ، آنها را در Taskbar و در قالب همین نرم افزار داشته باشید. گجت هایی چون وضیعت آب و هوا ، نمایش میزان فضای فضای درایوهای مختلف ، نمایش سرعت شبکه ، اطلاعات پردازنده ، پلیر موسیقی و غیره. همچنین این نرم افزار یک منو در اختیار شما قرار می دهد تا نرم افزارها و فایل های مورد استفاده خود را در آن دسته بندی کنید و از بهم ریختگی در دسکتاپ خود پرهیز کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
      برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

      بدو دانلود
      محمدرضا بازدید : 253 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)


      ava-alliance-of-valiant-arms (1).jpg
      نام بازی: A.V.A - Alliance of Valiant Arms
      پلتفورم : pc
      ژانر:اکشن اول شخص / سه بعدی
      سال انتشار: نامشخص
      نوع فایل : دی وی دی کامل
      زبان: Eng
      ناشر: Redduck Publisher: NHN USA
      حمایت توسط : Redduck Publisher: NHN USA
      درجه بندی سنی : T
      قابلیت آنلاین:دارد

      همان طور که از عکس این بازی مشخص میباشد قصد معرفی و ارائه یک بازی فوق العاده به سبک اکشن اول شخص را داریم.این بازی به صورت سه بعدی میباشدو توسط کمپانی Redduck Publisher: NHN USA منتشر و حمایت شده است.نام این بازی A.V.A Alliance of Valiant Arms میباشد که در ادامه به نقد آن می پردازیم : بازی A.V.A Alliance of Valiant Arms یک بازی با قابلیت آنلاین و به سبک و سیاق بازی های محبوب در ایران و جهان میباشد.شما در نقش یک پلیس ضد شورش روسیه ای میباشید.فکر میکنم از دیدن لباس های شخصیت های بازی و برف و سرمای به تصویر کشیده شده به روسی بودن آن ها اذعان داشته باشید.این بازی یکی از بی نظیر ترین بازی های موجود در امر جنگ های شهری میباشد.گرافیک این بازی متعادل میباشد.یعنی نسبتا راضی کننده میباشد.هر چند که بهترین نمی باشد.در این بازی با پیشرفت مراحل شما میتوانید از فروشگاه بازی اسلح هایی را که در روسیه استفاده میشود خریرداری نموده و گروه خود را مجهز تر کنید. یکی دیگر از ماموریت های شما در این بازیاسکورت شخصیت های مهم میباشد که فکر نمیکنم نمونه آن را در بازی دیگری دیده باشید!!! حتی جنگ های مدرن نیز در این بازی منظور شده است.مبارزه با هکر ها و دزدان اینترنتی از جمله وظیف دیگر شما در این زمینه میباشد.شاید باور این نکته که این بازی بیش از 40 نوع سلاح دارد اندکی مشکل باشد.از جمله مهمترین سلاح ها و تجهیزات که شما در این بازی نیاز دارید میتوان به : AKS-74u, Bizon PP-19, AK 74M, AN-94, AK 47m, Dragunov SVD, SV-98, VSS "Vintorez" اشاره کرد.صداگذاری این بازی عالی میباشد و امتیاز خوبی را در این زمینه کسب کرده است

      بدو دانلود

      محمدرضا بازدید : 283 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

      دانلود بازیDont Get Angry 2


      dont-get-angry-2 (1).jpg
      نام بازی: Dont Get Angry 2
      پلتفورم : pc
      ژانر:تخته /Board
      سال انتشار: نامشخص
      نوع فایل : نامشخص
      زبان: Eng
      ناشر: نامشخص

      حمایت توسط : نامشخص
      درجه بندی سنی : E
      قابلیت آنلاین:ندارد
      سرانجام آن ها بازگشتند!!! در این لحظه قصد معرفی و ارائه بازی زیبای Dont Get Angry 2 را داریم.این بازی به عنوان برترین و موفق ترین بازی تخته میباشد که نسخه سه بعدی آن یا همان Dont Get Angry 2 هم اکنون از ساین بزرگ میهن دانلود قابل دریافت میباشد.این بازی یه بازی منچ ساده نمیباشد.برای اثبات این مدعا کافیست به عکس هایی که در ادامه مطلب قرار داده ایم توجه کنید.در این بازی شما بر خلاف عادت باید همراه با مهمات و تجهیزات گرم و سرد این بازی را به سرانجام برسانید.همیشه بر هم زدن عادت ها شیوه ای مناسب برای سازندگان بازی برای جذب مخاطبان و گیمر ها بوده است. بازی زیبا و سه بعدی Dont Get Angry 2 دارای یک گرافیک مطلوب میباشد.در حقیقت بازی از یک گرافیک فانتزی عالی برخوردار میباشد.حرکت دوربیت و محل قرار گیری آن در این بازی جریان بازی را به بهترین شیوه ممکن به نمایش میگذارد.از این لحاظ میگوییم این بازی با یک بازی منچ معمولی کاملا متفاوت میباشد که به عناون مثال شما با آوردن عدد 6 در پرتاب تاس این امتیاز به مشا داده میشود که با هواپیمای جنگی بر سر طرف مقابل خود خراب شوید!!!! این بازی دارای ویژگی های خاصی میباشد که در زیر به آن اشاره شده است:

      1

      محمدرضا بازدید : 276 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

      http://www.img.vatandownload.com/img/Tipard_MKV_Video_Converter-154499.jpg

      بدو دانلود

      Tipard MKV Video Converter 6.1.12 نام نرم افزاری است بسیار ساده اما در عین حال قدرتمند که قادر است با پشتیبانی از انواع فرمت های رایج کار تبدیل به MKV را به دو شکل تبدیل به MKV و تبدیل از MKV برعهده بگیرد. کیفیت خروجی را هم می توان تعیین کرد و هم این که نهایت کیفیت را می توان اعمال نمود که فوق العاده جذاب و طبیعی جلوه خواهد کرد. سرعت فوق العاده بالا در تبدیل که امکان افزایش 400 درصدی آن هم وجود دارد از مهم ترین قابلیت های این ابزار کوچک به شمار می رود. یک پلیر ساده هم در این مبدل گنجانده شده است. امکان زمان بندی هم در Tipard MKV Video Converter وجود دارد تا پس از پایان کار تبدیل سیستم به صورت اتوماتیک خاموش گردد.

      محمدرضا بازدید : 253 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

      IE_v8.0_Final_www.MihanDownload.com.jpg
      همانطور که می دانید برای گشت و گذار سریع و آسان در اینترنت باید از مرورگر مناسبی استفاده کرد. در پست امروز وب سایت میهن دانلود ورژن جدید یکی از معروف ترین مرورگر های جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Internet Explorer یکی از پر طرفدارترین مرورگرهای حال حاضر جهان به شمار میرود و اکثر شما از آن برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنید. نسخه 8 فینال این مرورگر بلاخره پس از انتشار نسخه های آزمایشی روانه بازار شد که دستخوش تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه های قدیمی خود می باشد. اول از همه نسخه 8 اینترنت اکسپلورر بلاخره توانست جایگاه خود را از مرورگر فایرفکس پس بگیرد و در رتبه نخست از لحاظ امتیاز دهی کاربران قرار بگیرد. همچنین قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی به این نسخه اضافه شده که برخی از آنها شامل افزایش سرعت در بارگزاری صفحات سایت ها ، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب ، داشتن دانلود منیجر مجزا و قوی ، قابلیت خصوصی سازی در هنگام گشت و گذار در اینترنت ، هماهنگی کامل با سایت ها و زبان های برنامه نویسی مختلف و ... می باشد.
      جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
      محمدرضا بازدید : 217 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

      NETGATE.Spy.Emergency.v8.0.305_[www.MihanDownload.com].jpg
      با توجه به اهمیت امنیت اطلاعات ، مقابله با نرم افزارهای جاسوسی و مخرب هایی که از راه اینترنت به رایانه ما راه پیدا می کنند یکی از مهم ترین مسائلی است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد. در این راستا نرم افزارهای بسیاری عرضه شده اند تا امنیت رایانه را در این زمینه تأمین نمایند و در میان آنها Spy Emergency یکی از قدرتمندترین و بهترین ها محسوب می شود. که قادر است تا در کنار آنتی ویروس ، امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد. این نرم افزار از رایانه شما در برابر برنامه های جاسوسی و انواع مخرب های اینترنتی مراقبت نماید. نرم افزار معرفی شده ، قادر است تا در میان فایل های شما به جستجو بپردازد و پس از یک پاکسازی اولیه ، کار محافظت از رایانه را بعهده بگیرد و احتمال آلودگی را به حداقل برساند. مقاومت در مقابل هکرها و نرم افزارهای هک نیز از جمله قابلیت های این نرم افزار است که جلوی سرقت اطلاعات شما را خواهد گرفت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت بدو دانلود دریافت نمایید.

      محمدرضا بازدید : 203 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)


      Kaspersky_Internet_Security_v11.0.1.400_www.MihanDownload.com.jpgدر پست امروز وب سایت میهن دانلود ورژن جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Kaspersky Internet Security قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف به خصوص اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این برنامه ساخت شرکت روسی کاسپراسکای می باشد و شما با داشتن آن دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی کاسپراسکای تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادراند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به طور مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بسته ی امنیتی Kaspersky را میتوان به مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای امنیتی تشبیه کرد که همگی در یک جا و باهم جمع آوری شده اند. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این بسته ی امنیتی شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است. همچنین شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.

        محمدرضا بازدید : 298 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

        Outpost.Firewall.Pro.7.1_[www.MihanDownload.com].jpg
        حفظ امنیت رایانه در دنیای مجازی از جمله مسائلی است که همواره مورد توجه بوده است. کاربران همواره در تلاش هستند تا ضریب امنیت اطلاعات خود را افزایش بدهند تا اطلاعات آنها به هیچ نحوی به سرقت و یا از بین نرود. در مسیر انجام این کار داشتن یک نرم افزار دیوار آتش می تواند ضریب امنیت رایانه شما را تا حد بسیار زیادی افزایش بدهد. نرم افزار Outpost Firewall Pro یکی از بهترین نرم افزارهای دیوارآتش است که به عنوان خط اول دفاع از رایانه در برابر بدافزارها و هکرها عمل می کند. این نرم افزار با زیر نظر گرفتن جریان رفت آمد اطلاعات ، هرگونه مورد مشکوک را بررسی و در صورت تأیید مضر بودن ، از ورود به رایانه جلوگیری می کند. همچنین این نرم افزار ورود و نصب نرم افزارهای جاسوسی جلوگیری می کند. شایان ذکر است که این فایروال ، سازگاری کامل با سیستم های 32 و 64 بیتی را دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید دریافت نمایید.
        برخی ویژگی های نرم افزار :Outpost Firewall Pro
        - جلوگیری از نفوذ هکرها و عوامل مخرب به داخل سیستم.
        - برسی و زیر نظر گرفتن تمام رفت و آمد های اینترنتی.
        - مقابله با نرم افزارهای جاسوسی.
        - جلوگیری از بازشدن سایت های مخرب.
        - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
        محمدرضا بازدید : 484 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)


        Norton 
Antivirus_2011_v.18.1.0.37_www.mihandownload.com.jpg


        جمله ی معروفی در علم پزشکی مطرح است که پیشگیری از بیماری به مراتب آسانتر از درمان است. این سخن تا حدود زیادی در مورد ویروسهای رایانه ای نیز صدق می کند، به این معنی که در بسیاری از مواقع جلوگیری از ورود ویروس به رایانه ساده تر از دفع آن است. هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. امروزه نرم افزارهای متعددی برای مبارزه با ویروسها وجود دارد و در کنار نرم افزارها، روشهای ترکیبی سخت افزاری - نرم افزاری نیز برای مبارزه با ویروسها در دست بررسی می باشد و تاکنون نتایج مثبتی را به همراه داشته است. اما آنچه بیشتر در دسترس همگان قرار دارد نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها هستند که دارای انواع مختلفی می باشند و هریک کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم که چندی روزی از انتشار نسخه ی جدید آن میگذرد.
        حتمآ اکثر شما آنتی ویروس قدرتمند Norton را می شناسید. این آنتی ویروس ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروسهایی همچون نود32 و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا می توانید با کمک آن تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این آنتی ویروس شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است. همچنین شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. علاوه بر این به همراه اين بسته ی امنیتی برنامه ي کوچکی قرار داده شده است که وظیفه ی آن Trial نگه داشتن نرم افزار به صورت دائمی است زیرا برای داشتن نسخه ی کامل و اصلی این نرم افزار می بایست آن را از شرکت سازنده آن با قیمتی بسیار بالا خریداری نمایید که این امکان برای همه وجود ندارد در نتیجه بهتر است از نسخه محدود آن استفاده شود البته Trial بودن آن بدین معنی نیست که نرم افزار وظایف خود را به طور کامل انجام نمی دهد بلکه محدودیت آن تنها به غیر فعال شدن نرم افزار بعد از زمان مشخص مربوط است که شما با استفاده از این برنامه ی کوچک می توانید آن را برای همیشه درحالت Trial نگه دارید تا هرگز غیر فعال نشود در واقع در حالت عادی و در هر 24 ساعت 1 روز از زمان غیر فعال شدن نرم افزار کم شود اما با کمک این برنامه هر بار که سیستم را خاموش و روشن میکنید زمان Trial نرم افزار به صفر بر میگرداند که در اینصورت نرم افزار برای همیشه در همین حالت باقی خواهد ماند و تمام کارهای خود را به طور دقیق و کامل انجام می دهد.

        بدو دانلود
        محمدرضا بازدید : 257 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

        Anti.Trojan.Elite.5.3.1_www.mihandownload.com.jpgکی از معروف ترین نوع بد افزارها فایل مخربی با نام تروجان است که معمولآ از اینترنت وارد کامپیوتر کاربران می شود و سریعآ شروع به انتشار اطلاعات شخصی او می نمایید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است مانع ورود فایلهای مخربی همچون تروجان به داخل سیستم شود. نرم افزارAnti-Trojan Elite یکی از معروف ترین نرم افزارهای مقابله با انواع تروجان و این قبیل بد افزارها می باشد که قادر است از ورود فایل های مخربی که قصد اخلال در سیستم را دارند جلوگیری به عمل آورد. این نرم افزار می تواند تروجان هایی را که در فایلهای کمپرس شده نظیر RAR و ZIP پنهان شده اند را شناسایی کند و مانع نفوذ آنها به داخل سیستم گردد. همچنین قادر است تا بیش از 55000 نوع تروجان ، کی لوگر و کرم اینترنتی را شناسایی کند و مانع نفوذ آنها به داخل سیستم گردد. علاوه بر این شما میتوانید با بروز رسانی برنامه آنرا در بالاترین حد امنیتی خود قرار دهید.


        Anti-Trojan_Elite_v5.1.9_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگی های این نرم افزار:
        - شناسایی و حذف 55000 تروجان ، کی لوگر ، و کرم اینرتنتی.
        - امکان اسکن و برسی فایل های مشکوک توسط کاربر.
        - اسکن دائم پروسه های فعال سیستم.
        - امکان تعیمیر قسمتهای مختلف ویندوز.
        - سازگار با ويندوز هاي مختلف.
        - و ...

        آموزش رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch:
        اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.


          بدو دانلود


          محمدرضا بازدید : 302 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

          DownloadStudio.6.0.7.0_www.mihandownload.com.jpg
          نرم افزارهای مدیریت دانلود را می توان از جمله نرم افزارهایی دانست که هرکاربر حرفه ای اینترنت به طور حتم از یکی از آنها استفاده می کند. در این میان DownloadStudio یکی از بهترین ها در این زمینه است که توانسته جوایزی را نیز دریافت کند. استفاده از این نرم افزار به شما امکان دانلود با حداکثر سرعت و با امکان ادامه دانلود فایل ها ، دانلود انواع ویدیوهای آنلاین و پادکست ها ، دانلود کامل یک سایت و حتی فایل های فلش را می دهد. همچنین می توانید لیست فایل هایی که قصد دانلود آنها را دارید مرتب کنید و با انجام تنظیمات لازم نرم افزار به صورت اتوماتیک آنها را به ترتیبی که شما خواسته اید دانلود می کند. این قابلیت برای دانلود شبانه و هنگامی که در منزل نیستید کاربرد دارد چراکه نرم افزار می تواند براساس درخواست شما پس از اتمام دانلود فایل ها رایانه را خاموش نماید و یا عمل دیگری را انجام دهد. پشتیبانی کامل این نرم افزار از RSS feed را می توان از جمله دیگر نکات مهم در مورد این نرم افزار دانست که می توانید هم اکنون آخرین ورژن آن را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
          برخی ویژگی های نرم افزار :Conceiva DownloadStudio 6.0.7.0
          - دانلود انواع فایل ها با حداکثر سرعت.
          - امکان زمان بندی برای دانلود.
          - قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین سایت های مختلف.
          - دارای مرورگر داخلی.
          - کاربرد آسان.
          - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
          - و...
            محمدرضا بازدید : 171 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)


            Internet_Download_Manager_v6.05.2_www.MihanDownload.com.jpgنسخه ی فینال همراه با فعال ساز جدید و تست شده!
            داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.


            Internet_Download_Manager_v6.03.10_Beta_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگیهای این نرم افزار:
            - داشتن مديرت کامل بر روي تمام فايلهاي در حال دانلود.
            - امکان توقف در هنگام دانلود فايل قابلیت Resume.
            - قابليت قطع اينترنت و يا خاموش کردن سيستم پس از پايان دانلود.
            - قابليت دانلود اتوماتيک در تاريخ و زمان از پيش تعيين شده.
            - پشتيباني از زبانهاي مختلف از جمله زبان فارسي.
            - سازگار با ويندوز هاي مختلف.
            - و ...

            قابلیت های اضافه شده در نسخه جدید نرم افزار:
            - سازگاری کامل با نرم افزارهای امنیتی Kaspersky, ZoneAlarm, AVG, Avast, Avira, NOD32 و ...
            - هماهنگی و بر طرف سازی برخی از مشکلات نرم افزار در هنگام دانلود فایل تصویری از سایت یوتوب.
            - هماهنگی و بر طرف سازی مشکلات دانلود از برخی از سایت های اشتراک گذاری مانند رپیدشیر.
            - سازگاری کامل با مروگر گوگل کروم.
            - و ...


            طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch:
            اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

            طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
            اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
            (برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
            (برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
            (برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).

            بدو دانلود

              محمدرضا بازدید : 245 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)
              latin-sms-hamidhira.jpg
              امروزه پیامک ها نقش مهمی را در ارتباطات ایفا میکنند . یکی از استفاده هایی که از این سرویس محبوب می شود فرستادن جک و اس ام اس های طنز است . مطمئنا شما نیز تا کنون چند باری به جستجوی جدیدترین پیامک ها پرداخته اید و حتی چندین نرم افزار بانک اس ام اس برای موبایل ساخته شده است . امروز شما را با نرم افزار بسیار جالبی آشنا خواهیم کرد که علاوه بر در برداشتن جدیدترین اس ام اس ها چندین ویژگی بسیار قابل توجه نیز دارد . یکی از این ویژگی ها لاتین بودن متن اس ام اس هاست . مطمئنا پیامک های لاتین (فینگلیش) هم برای خود طرفداران پروپاقرصی دارد . ویژگی دوم و مهم این نرم افزار امکان ارسال اس ام اس های داخل برنامه بدون نیاز به تایپ آن ها می باشد و سازگاری بربدو دانلود نامه با گوشی های لمسی نیز از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار جاوا می باشد.

                محمدرضا بازدید : 208 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

                APCS5.12.0.2R_[www.MihanDownload.com].jpg
                فتوشاپ قدرتمندترین و محبوب ترین پردازشگر گرافیکی است که توسط کمپانی ادوبی تولید و پشتیبانی می شود. این نرم افزار یکی از موفق ترین پروژه های ادوبی از ابتدا تاکنون بوده و از سوی کاربران سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش با استقبال وسیعی مواجه شده است. فتوشاپ سال‌هاست كه پرفروش‌ترين نرم‌افزار ويرايشگر تصاوير در سراسر دنيا محسوب مي‌شود و آن‌چنان معروف و محبوب شده كه به استانداردي براي برنامه‌هاي ويرايشگر عكس تبديل شده است. و البته دلیل این مسئله ، امکانات جامع و کاملی است که در این نرم افزار گنجانده شده و در نسخه های جدید تکامل می یابد. کاربران با سلایق و سطح دانش مختلف می توانند با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنند. اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود. پس از ارائه نسخه 7 از سری فتوشاپ ، نسخه های جدید فتوشاپ با پسوند CS عرضه می شوند که این حروف سرنام عبارت Creative Suite بوده و به معنای برنامهٔ خلاق هستند. امروزه با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و امکانات وسیع آن ، عکس های فوق العاده زیبایی طراحی می شود و طراحان و هنرمندان به واقع این موضوع را مدیون امکانات بی حد و مرزی هستند که فتوشاپ در اختیار آنها قرار داده تا در نهایت آنها با استفاده از خلاقیت خود و میزان مهارت در طراحی عکس های مختلف ، یک تصویر زیبا را خلق نمایند. همچنین نقش فتوشاپ با ورود دوربينهاي ديجيتال در عرصه كامپيوتر پررنگ و پرنگ تر گرديد و استفاده از آن را توسط عكاسان غير قابل اجتناب نموده است. امروز برای شما آخرین نسخه از این نرم افزار را که به تازگی عرضه شده ، آماده کرده ایم که نسخه ای تکامل یافته از CS5 محصوب می شود و بسیاری از ابزارها در آن بروز رسانی شده و تکامل یافته اند. نسخه جدید نرم افزار فتوشاپ را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.


                محمدرضا بازدید : 237 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

                3GP_Video_Converter_[www.MihanDownload.com].jpg
                3GP رایج ترین فرمت ویدیویی مورد استفاده در تلفن های همراه است که اکثر موبایل های موجود در بازار از آن پشتیبانی می کنند. نرم افزار 3GP Video Converter نرم افزاری است که به شما امکان تبدیل فرمت های ویدیویی مختلف را به 3GP می دهد. بدین ترتیب می توانید فیلم ها ، ویدیوها و به طور کلی انواع فایل های تصویری خود را به فرمتی تبدیل کنید که در اکثر گوشی های موبایل قابل اجراست و نگرانی از بابت اجرا نشدن آن نداشته باشید. می توانید کیفیت فایل خروجی را تنظیم کنید تا با توجه به نیاز خود فایل خروجی را تنظیم کنید. همچنین امکان تبدیل فایل های 3GP به فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار نیز وجود دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت بدو دانلود دریافت نمایید.

                محمدرضا بازدید : 231 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)


                PC_Build_and_Repair_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام PC Build and Repair برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، ساخت و تعمیر رایانه می باشد، طریقه ساخت و تعمیر رایانه را به افراد علاقه مند آموزش می دهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید با تهیه تک تک قطعات سخت افزاری رایانه و با اتصال و کنار هم قرار دادن آنها یک رایانه بسازید. همچنین در این فیلم به شما طریقه تعمیر رایانه به صورت کامل آموزش داده می شود که از این پس در صورت خراب شدن رایانه به راحتی می توانید اقدام به تعمییر آن نمایید. جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی چه برای دانلود و چه برای خرید نکرده اند و سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.


                اPC_Build_and_Repair_[www.MihanDownload.com]_2.jpg

                بدو دانلود
                محمدرضا بازدید : 447 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

                حتمأ همه شما تاکنون با بخش Task Manager ویندوز کار کرده اید. در این بخش می توان بر برنامه های در حال اجرا مدیریت کرد ، آنها را مشاهده ، حذف و یا تغییرات خاصی بر روی آنها اعمال کرد. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن به شما را داریم Process Hacker نام دارد. این نرم افزار را می توان مدل توسعه یافته Task Manager دانست. این نرم افزار برای کاربران حرفه ای طراحی شده که نیاز به ایجاد تغییرات خاص در پردازش برنامه ها دارند. این نرم افزار امکانات بسیار پیشرفته و کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مدیریت جامعی بر عمل پردازش داشته باشید. می توانید برنامه های در حال اجرا را به حات توقف ببرید ، به ادامه پردازش بپردازید ، آن را حذف نمایید و بسیاری تغییرات دیگر ا بر روی آن اعمال کنید. همچنین می توانید به لیست پردازش های مخفی دسترسی پیدا کنید و در آن تغییرات ایجاد کنید ، حافظه مجازی را کنترل کنید و از دیگر امکانات نرم افزار بهره مند شوید. نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
                محمدرضا بازدید : 442 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)
                Calendar_1390_Nature_www.MihanDownload.com.jpg

                چند هفته اي تا آغاز سال جديد باقي مانده از همين رو در پست امروز وب سايت ميهن دانلود تقويم سال 1390 را در قالب عکس هايي با موضوع طبيعت برايتان آماده کرده ايم. تعداد اين عکس ها 12 عدد بوده که هر کدام مربوط به يکي از ماه هاي سال 1390 مي باشد و روز شمار آن ماه به صورت کم رنگ بر روي عکس حک شده است. شما مي توانيد با قرار دادن اين تصاوير به عنوان پس زمينه دسکتاپ علاوه بر داشتن يک پس زمينه بسيار زيبا از تقويم آن نيز استفاده کنيد.

                محمدرضا بازدید : 385 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)
                speedfanv4-41.jpgبدو دانلود
                در هر کیس کامپیوتر به صورت معمول دو یا سه یا تعداد بیشتری Fan یا پنکه برای خنک کردن آن وجود دارد. وظیفه Fan ها در یک کیس بسیار مهم است. مهم ترین فن یک کیس، فن مربوط به CPU که بالای آن نصب شده می باشد؛ زیرا در صورت قطع شدن آن CPU به مدت زیادی نمی تواند کار کند و دچار مشکل می شود.
                نرم افزار SpeedFan یک نرم افزار رایگان و کاربردی است که ولتاژ، سرعت و دمای فن های کامپیوتر مربوط به سخت افزارهای مختلف برای شما نمایش می دهد تا به آن ها دسترسی داشته باشید. از دیگر امکانات این نرم افزار نمایش دمای هارد دیسک شما می باشد که به شکل هوشمند اندازه گیری می شود. از دیگر قابلیت های این نرم افزار این است که می تواند به سنسورهای دمای دیجیتال دسترسی پیدا کند و میتواند بدونه هیگونه نویزی سرعت Fan را تغییر دهد. همچنین این نرم افزار از دیسک های SCSI نیز پشتیبانی می کند. شما کاربران میهن دانلود می توانید از این نرم افزار بر روی ویندوزهای Windows 9x, ME, NT, 2000, 2003, XP, Vista و ویندوزهای 64 بیتی نیز استفاده کنید.
                  محمدرضا بازدید : 212 یکشنبه 08 خرداد 1390 نظرات (0)

                  AVS_Video_ReMaker_4.0.1.125_www.mihandownload.com.jpg
                  نرم افزار AVS Video ReMaker یکی از نرم افزارهای کارآمد در زمینه ادیت فایل های ویدیویی است. هرچند نرم افزارهای پیشرفته بسیاری در این زمینه عرضه شده اند اما وجود نرم افزارهای این چنینی که حجمی بسیار کم تر از برنامه های مشابه دارند و کارایی و سرعت عمل بالایی دارند می تواند مفید باشد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی و بدون نیاز به تبدیل مجدد ، فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید ، قسمت های مختلف آن ها را جدا یا حذف کنید و از دیگر امکانات نرم افزار بهره مند شوید. از جمله نکات قابل توجه در مورد این نرم افزار می توان به امکان تبدیل فایل های حجیم به قطعات کوچک تر ویدیویی و یا متصل کردن چند قطعه فیلم به یکدیگر اشاره کرد. استفاده بهینه نرم افزار از منابع سیستم و سازگاری آن با طیف وسیعی از فرمت های ویدویی و پشتیبانی از ویدیوهای با کیفیت HD را می توان از جمله نکاتی دانست که می توان به آنها اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
                  برخی ویژگی های نرم افزار :AVS Video ReMaker 4.0.1.125
                  - امکان تکه تکه کردن فایل های حجیم ویدیویی.
                  - امکان متصل کردن فایل های ویدیویی.
                  - استفاده بهینه از منابع سخت افزاری.
                  - امکان حذف بخش های زائد فیلم.
                  - پشتیبانی از فرمت های ویدویی نظیر: MPEG, DVD, AVI, WMV .AVCHD, MOD, MTS/M2TS, TOD,
                  - امکان رایت خروجی برروی دیسک.
                  - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
                  - و...

                  تعداد صفحات : 75

                  اطلاعات کاربری
                • فراموشی رمز عبور؟
                • آمار سایت
                • کل مطالب : 2244
                • کل نظرات : 102
                • افراد آنلاین : 5
                • تعداد اعضا : 995
                • آی پی امروز : 153
                • آی پی دیروز : 113
                • بازدید امروز : 465
                • باردید دیروز : 442
                • گوگل امروز : 2
                • گوگل دیروز : 6
                • بازدید هفته : 2,606
                • بازدید ماه : 8,662
                • بازدید سال : 100,996
                • بازدید کلی : 2,568,154
                • کدهای اختصاصی