loading...
پارس بـلاگـ|دانلود رایگان نرم افزار|دانلود بازی
محمدرضا بازدید : 211 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
X-Men-OriginsWolverine.jpg
X men یک عنوان اکشن ماجراجویی جذاب است که که می تواند برای طرفداران سری خدای جنگ و نینجا یکی تجربه متفاوت باشد.مهمترین رکن شخصیت اول بازی چنگال بسیار قدرتمند او هست که قادر به تکه تکه کردن دشمنان در سریع ترین زمان ممکن است.در بازی شما از فنون بسیار جالبی و مهیجی برای نابودی دشمنان خود استفاده می کنید که همه در قسمت مبارزاتی بازی خلاصه می شود و هیچ وقت شما سلاح بدست نخواهد گرفت ولی انقدر فن و حرکات اکروباتیک در بازی وجود دارند که کامل شما را محو خود خواهد کرد.بازی Origins رویداد های کذشته Wolverine ( شما در بازی در نقش این شخص هستید) را دنبال می کند, که زود التیام پیدا میکند و عمری طولانی دارد و جهش یافته ی تابع آزمایش های یک ارگان نظامی نا شانس می باشد. بعد از بقای برنامه Weapon X - که به او هر دوی استخوانهای فناناپذیر و سر پنجه های تیز رو به او داده - قهرمان داستان به جنگل های آفریقا فرار می کند, مکان هایی از دنیای واقعی که Activision آن ها را دوباره خلق کرده است!بازی بر اساس فیلمی به همین نام با بازیگری Hugh Jackman - کسی که اولین تصویر بازی شبیه اون هستش- است ساخته شده که شما رو در گیر ماجرا ها ی خود میکند نبرد های بازی سه گزینه دارد , نبرد های سبک و سنگین و چنگک ها که هر کدام بر روی یک دکمه مجزا قرار گرفته اند و بازی تحت تاثیر عناوینی چون God of War و Devil May Cry می باشد در Wolverine ارجینال که شما در بازی در نقش او هستید موضوعی را دنبال می کند که شخصیت اصلی التیام پیداکرده و عمری طولانی پیدا کرده است و تبدیل به موجود جهش یافته ای که تابع آزمایش های یک ارگان نظامی نا شانس می باشد شده است.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.
محمدرضا بازدید : 175 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
Prince_of_persia_two_thrones_PC_CG_resize.jpg
نسخه سوم بازی یکی از زیباترین بازی های رایانه ای به شمار می رود.انصافا شاهزاده ایرانی 3 صحنه هایی را با خود به هماره دارد که من به شخصه در بازی نظیر آن ندیده ام.این بازی محصول سال 2005 است و در آن زمان یکی از بهترین و زیبارتین بازی های همان سال شناخته شود و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند.بازی از هر لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته نظیر گرافیک بسیار عالی کار شده و واقعا صحنه های بکری را برای شما به وجود خواهد آورد.محیط بازی را شاید بتوان گفت بهترین رکن بازی محسوب می شود به این دلیل که شهر بابل مکانی است که بازی در آن اتفاق می افتد و شما به طور کامل با جزییات شهر و عظمت ایران باستان آشنا خواهید شد.همیشه آخرین نسخه یک بازی سه گانه سازندگان از هر تلاشی فرو نمی گذارند تا یک اثر ناب را خلق کنند که باید گفت در این امر بسیار موفق بوده اند.شما در بازی یک همراهم خواهد داشت که در ادامه بازی به شما اضافه می شود و کمک های موثری را ایفا می کند.امکانات بازی بسیار زیاد است نظیر فنون جنگی که هرچه جلوتر میروید بیشتر فنون را فرا خواهید گرفت که تعداد آن ها از انگشتان دست هم فراتر می رود. داستان قسمت سوم از اين قرار است که وقتي شاهزاده به شهر مي رسد متوجه مي شود که شهر غرق در آتش است. در نزديکي شهر کشتي شاهزاده مورد حمله قرار مي گيرد و کشتي غرق مي شود و سربازاني که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود مي برند. شاهزاده به کمک او مي شتابد اما Vizier (عامل تمامي اين مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را مي کشد و به موجودي جاودانه تبديل مي شود و شن هاي زمان مجددا آزاد مي شوند. در اين گير و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده مي افتد و به صورت ناگهاني خود شاهزاده هم تبديل به يک نيمه Sand Creature مي شود که فقط شکل و شمايل او عوض شده ولي عقل او سر جايش است. شاهزاده تصميم مي گيرد تا همه چيز را درست کند و شهر را به حالت اوليه ي خود در بياورد ولي ...
بابل شهر خاطره ها در حال سوختن است و تنها کسی که می تواند شهر را نجات دهد شاهزاده است.کاملا مشخص است که سازندگان بازی چقدر به داستان و شهرهای مهم ایران اهمیت می دهند و با ظرافت خاص خود به طراحی آن می پردازند.به جرات بگم بزرگترین شرکت سازنده بازی های تاریخی ubisoft است که به تازگی فرقه اسسین را روانه بازار کرد که از لحاظ طراحی محیط سرامد تمام بازی های هم نسل خود به شمار می رود.البته باید عرض کنم جدیدترین نسخه بازی شاهزاده ایرانی که چند روزی از عرضه آن می گذرد هم جدیدترین محصول این شرکت نام آشنای بازیسازی است که تا چند روز آینده در میهن دانلود آن را ملاقات خواهخید کرد پس منتظر باشید.........
برای دیدن ویژگی ها،عکس ها و دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.

ویژگی های بازی:

محمدرضا بازدید : 179 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
the-vampire-diaries-cast-picture.jpg
سری بازی های شاهزاده ایرانی یکی از محبوب ترین بازی ها در نزد طرفداران بازی به خصوص در ایران است .اکثر کسانی که به بازی علاقه دارند حتما این بازی را تجربه کرده و لحظات بسیار خوشی را با آن سپری کرده اند.برای اولین بار تصمیم گرفتیم تمام نسخه های این سری را که 5 نسخه محسوب می شود را برای شما بگذاریم تا بیشتر با ایران باستان و ویژگی های خارق العاده آن آشنا شئید و بدانید که چه پیشینه ای دارید مثل اینکه شرکت مطرح سازنده بازی ubisoft علاقه جالبی به تاریخ و تمدن ایران دارد و تصمیم گرفته است که آن را از طریق یک فرد به نام شاهزاده ایرانی معروف هست بیان کند. همان طور که از نام بازی مشخص است شن های زمان، یعنی شما در بازی قادر به دستکاری زمان هستید به طور روشن تر قادر هستید که زمان را به عقب ببرید. امیدوارم که از نسخه اول این بازی که بسیاری از ویژگی های بازی سوم شخص حال حاضر از آن گرفته شده است لذت ببرید..
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به دامه مطلب بروید.

عکس های بازی:

محمدرضا بازدید : 251 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
4uc32d_resize.jpgبدو دانلود
همه شما بتمن را می شناسید .اسطوره فیلم های هالیوودی دوباره بازگشته تا یاد و خاطره بازی های بتمن را برای ما زنده کند.شاید بتوان گفت کمیک های بتمن جز برترین کمیک ها در بین بازی ها محسوب می شود که تا به اکنون نمونه های متعددی از آن منتشر شده است.تا به اکنون بازی های زیادی از سری بازی های بتمن روانه بازار شده است که در کل نتوانسته به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند و دلیل آن هم این است که بازی های این سری از فیلم های بتمن الهام گرفته شده است.تجربه نشان داده که بازی هایی که از روی فیلم ساخته می شوند نمی توانند زیاد موفق ظاهر شوند اما آخرین نسخه از سری بازی های بتمن که تیمارستان ارخام نام دارد این حریم تقلید از روی فیلم را شکسته و توانسته با الهام از کتالب بتمن دست به ساخت اثری بزند که هنوز هم به عنوان برترین بازی های دنیا از آن یاد می شود ،فردی نیست که این بازیی را کرده باشد و از بازی کردن آن لذت نبرده باشد.ژوکر یار همیشگی بتمن هم در این نسخه همرا ه او هست تا باز هم به خراب کاری خاص خود ادامه دهد و بتمن هم هست برای مهار این مجنون دیوانه که به تازگی به تیمارستانی به نام ارخام آورده شده اما طی یک اشتباه ژوکر فرار کرده و تمام دیوانه گان تیمارستان را آزاد می کند و کنترل آن را به دست می گیرد.حالا نوبت شماست که کنترل بتمن را به دست بگیرید و حال همه را جا بیاورید.
برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی به ادامه مطلب بروید.


محمدرضا بازدید : 193 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
resurgence-pack-promo_resize.jpgبدو دانلود
بالاخره آپدیت های بازی بسیار پرطرف Modernwarfare2 هم رسید.دیگر کسی نیست که با بازی جنگاوری مدرن 2 آشنا نباشد و از بازی کردن با آن به اوج هیجان نرسیده باشد.از آن صحنه های سینمایی گرفته تا جنگ های بسیار نفس گیری که صدای ضربان قلب خود را به راحتی خواهید شنید.صحنه ای که برای اولین بار بازی در نمایشگاه e3 سال گذشته به نمایش در آمد دهان همه از تعجب باز مانده بود وقتی سازنده بازی در حال بازی کردن قسمتی از بازی بود .گرافیک فوق تصور بازی و شخصیت پردازی بسیار عالی و در کنار صد ها فاکتور دیگر باعث شد تا جنگاوری مدرن 2 هنوز هم که هنوزه بعد از چندین ماه در صدر فروش پرفروش ترین بازی های دنیا قرار داشته باشد.بله بازی جنگاوری مدرن 2 پرفروش ترین بازی دنیا است و هوزم دارد به پیشتازی خود ادامه می دهد.یکی از نکات برجسته بازی روان بودن آن است که بیشتر از هر فاکتور دیگر رخ نمایی می کند به طوری حتی کسانی که تا به اکنون بازی نکرده بودند آن ها به روی صندلی چسبانده و ساعت های بسیاری به خود مشغول کرده است.آپدیت جدید که برای استفاده از آن حتما باید بازی اصلی را نصب کرده باشید شامل نقشه های جدید و اسلحه های مدرن تر و بسیاری ویژگی های دیگر است که کامل یاد و خاطره این بازی زیبا و دوست داشتنی را برای شما زنده می کند.
محمدرضا بازدید : 247 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
singularityt_resize.jpgبدو دانلود
باز هم یک بازی اول شخص دیگر اما با متفاوت و ترکیبی از قویترین عناوین این سبک که یک بازی سطح بالا را روانه بازار کرده است.علاوه بر اینکه این بازی یک شوتر تمام عیار است شما قابلیتی دارید که در روی دست چپ شما سوار می شود و امکاناتی را به شما می دهد که در هیچ بازی تجربه نکرده اید.اامکاناتی که در بازی وجود دارد بسیار زیاد و حیرت انگیز است از آن جمله می توان به یک چراغ قوه اشاره کرد که اگر آن را بر روی تخته ای بیاندازید تا 60 سال پیش هر چه که بر روی تخته نوشته شده است را به شما نشان خواهد داد.این وسیله ای که بر روی دست چپ شما سوار می شود قابلیت ها جالبی دارد ،می توانید با استفاده از آن زمان را کنترل کنید.کنترل زمان در بازی های اول شخص اغدامی نادر است که سازندگان می خواهند تجربه ای متفاوت را به گیمرها و طرفداران این سبک هدیه دهند.سینگولاریتی قرار بود در زمان عرضه جنگاوری نوین 2 عرضه شود اما چون سازندگان می دانستند که همه به سمت جنگاورینوین 2 خواهند رفت و محصولشان مودرتوجه چندانی قرار نخواهد گرفت از این رو با اعمال سیاست درست توانستند تمرکز بیشتری بر روی ساخت بازی داشته باشند و انصافا توانستند بازی بسیار خوبی را روانه بازار کنند.یکی از زیباترین بازی های اول شخص در انتظار شما عزیزان است.
برای دیدن ویژگی ها و عکس ها ی بازی به ادامه مطلب بروید.


محمدرضا بازدید : 251 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Overspeed Street Racing از جمله بازی های سبک مسابقه ای است که در آن هیجان زاید الوصفی را تجربه خواهید کرد. مراحل بازی تماما در خیابان های شهر لس آنجلس اتفاق می افتد. جایی که پلیس در کمین افرادی است که با سرعت های وحشتناک با هم رقابت کرده و رعب و وحشت را به جان شهروندان می اندازند. از میان 10 ماشین پر سرعت می توانید هر کدام را انتخاب کرده و با دوستان خود به رقابت بپردازید. به جزییات بازی در حد بسیار جالبی پرداخته شده، به طوری که با هر بار برخورد ماشین با کناره های خیابان یا ساختمان های اطراف آن صدمه دیده و برای تعمیر آن بایستی از پول هایی که با کسب مقام در مسابقات بدست می آورید استفاده کنید. هم چنین خواهید توانست ماشین خود را از نظر زیبایی و هم چنین از نظر قدرت و افزایش توانایی ارتقا دهید. خیابان ها و مکان هایی که مسابقات در آنجا برگزار می شوند عینا از روی مدل واقعی همان مکان ها در شهر لس آنجلس طراحی شده اند. بازی به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) می باشد.
توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.
محمدرضا بازدید : 451 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
4ef1764c20588618fd1f284d971d3ba1_resize.jpg
بهترین بازی ایرانی در انتظار شما ایرانیان است.
بلاخره نسخه 5 سری شاهزاده ایرانی هم روانه بازار شد و طبق قولی که به شما دوستان دادیم سعی کردیم در اسرع وقت این بازی را برای شما آماده کنیم.آخرین نسخه سری بازی شاهزاده ایرانی را باید بهترین بازی این سری به شمار آوریم که به جرات یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود ،بازی ای که حرف های زیادی برای گفتن دارد.از آن جا که تمدن ایران هرکسی را مجذوب خود می کند بازی هایی که مربوط به تاریخ ایران هم می شوند هم در نوبه خود بسیار زیبا و بحث برانگیز هستند از آدم های آن زمان گرفته تا معماری و حتی گویش آنها ! لازم می دانم در مودر گویش فارسی در بازی برای شما کمی توضیح دهم.سه سری اول کامل به زبان انگلیسی بود ولی از نسخه چهارم سازندگان سعی کردند در عین حال که به تمام موارد در خصوص ایران که نوجه می کنند به زبان اصیل ایرانی هم توجه کنند و آن راوارد بازی کنند از این رو این تصمیم را در نسخه 4 پیاده کردند به طوری که همراه شاهزاده که یک دختر اصیل ایرانی بود در حد چند کلمه به فارسی صحبت کرد ،شاید چند کلمه زیاد مهم نباشد ولی ubisoft این پروژه را در نسخه 5 کامل کرد به طوری که کارکتر ها در بازی به زبان فارسی صحبت می کنند و حتی اسم برادر شاهزاده هم فارسی انتخاب شده است.این شاید برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته باشد که یک کشور بیگانه تا چه حد به فرهنگ و تمدن و زبان فارسی اهمیت می دهد .داستان بازی بین نسخه یک و دو اتفاق می افتد یعنی بین شن های زمین و جنگجوی درون .قرار است که اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه روایت شود .جالب کار در اینجا است که داستان بازی در هریک از پلتفرم ها متفاوت است یعنی سیر داستانی که شما در کنسول سونی طی می کنید با روند داستانی نسخه رایانه های شخصی و همینطور با کنسول 360 متفاوت است و این موضوع می تواند برای گیمرها بسیار جالب باشد.

برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی به ادامه مطلب بروید.
محمدرضا بازدید : 233 شنبه 17 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
oqdr43.jpg

,,,,,,,,,,,,,
یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی های هیتمن است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه هیتمن در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است.هیتمن توسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها هیتمن منتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری هیتمن بسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید
محمدرضا بازدید : 279 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
boxshot_uk_large_resize.jpg

بازی:Fracry 2
سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
سبک: اکشن اول شخص
سال عرضه:2008
بازی مشابه:Farcry 1بدو دانلود

امتیاز از سایت های معتبر:8.5/10
Far Cry 2 نسخه ی بعدی سری بازی فارکرای میباشد و در ژانر شوتر اکشن اول شخص شناخته میشود . این بازی را Ubisoft پشتیبانی و طراحی میکند در حالی که نسخه ی اصلی و اول را Crytek ساخته بود . انتظارات از این بازی خیلی بالابود و پیش بینی می شد رقیب جدی ای برای Crysis باشد ٬ این نکته وقتی پررنگ تر میشود که میدانیم نسخه ی جدید هر دو بازی تقریبا در تاریخ نزدیکی از هم به بازار خواهند آمد .
بازی کاملا بی انتها و آزادانه است و هیچگونه داستان و گیم پلی خطی در آن دیده نمیشود ٬ محیط بازی نیز بسیار بزرگ و پهن است و در آن نقشه هایی که فقط بعضی از قسمت های آن قابل دسترسی میباشند دیده نمیشود . این محیط پهن و بسیار بزرگ در منطقه ای وصف ناپذیر واقع در آفریقا قرار دارد و از مناطق بی درخت یا ساوان شروع میشود و تا مناطق جنگلی ادامه میابد ٬ Far Cry 2 و داستان خوبش نیز در این منطقه اتفاق خواهد افتاد ٬ محیطی که قبلا در بازیهایی مثل Mercenaries: Playground of Destruction ٬ Just Cause و یا S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl دیده بودیم ٬ همچنین محیط بازی بیش از ۵۰ کیلومتر مربع خواهد بود . نکته ی جالب این است که Ubisoft Montreal برخی از اعضای تیمش را حدود ۲ هفته به مناطقی از آفریقا فرستاد تا از زندگی مردم بومی و حیوانات وحشی تصویر برداری و فیلم برداری کنند ٬ Ubisoft Montreal با این کارش ثابت کرد که فقط در پی ساخت یک بازی ساده نیست بلکه میخواهد با Far Cry 2 قدرت شرکت خود و موتور پایه اش را به رخ همگان و مخصوصا Crytek بکشاند . تیم فرستاده شده به آفریقا ماموریت دارند تا در مورد نحوه ی برخورد مردم با حیوانات و بلعکس و همچنین محیط بازی و ... اطلاعات و تصاویر به دست آورند و بازی نیز بر اساس واقعیت و اطلاعاتی که آنها از آفریقا جمع آوری کرده اند ساخته شود.
برای دانلود و دیدن عکس های زیبای بازی به ادامه مطلب بروید.


محمدرضا بازدید : 255 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
8x0vw9.jpg
شما باز هم با یک شوتر اول شخص زیبا طرف هستید که که در زمان خودش یکی از بهترین های این سبک بوده و توانسته به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.نسخه سوم بازی خالی از اشکال نبود ولی سازندگان با الهام گرفتن از تجربیات گذشته توانسته بسیاری از نقص ها را بر طرف کرده و بازی را به بازار عرضه کنند که هنوزم هم به عنوان یک محور در سبک اول شخص از آن یاد می شود.کسانی که با این سبک آشنایی کامل دارند حتما این بازی را تجربه کرده اند و بازی می کنند.شما در نقش نیروهای ویژه ظاهر خواهید شد و با تبهکاران مبارزه خواهید کرد که انصافا کار ساده ای نیست .اگر حواستان نباشد و با این سبک آشنایی کامل نداشته باشید فرصتی برای زنده ماندن پیدا نمی کنید.بافت ها در بازی بسیار طبیعی بوده و از داستان خوبی هم بهره می برد.اسوات 4 یک بازیی گروهی است پس حواستان را خوب جمع کنید که به صورت انفرادی و سر خود عمل نکنید و با گروه پیش بروید تا بتوانید مراحل زیبای بازی را به اتمام برسانید.اگر خود را در این سبک حرفه ای می دانید این بازی محک خوبی برای شما خواهد بود.
برای دانلود و مشاهده کردن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

محمدرضا بازدید : 221 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
nnp6o8.jpgبدو دانلود
بازی: True Crime: Streets of LA
سازنده: Luxoflux
ناشر: Activision
سبک: اکشن ماجراجویی
تاریخ عرضه: 11 می 2004
بازی مشابه: سری GTA
تا به اکنون بازی به آن صورت به بازار نیامده که هم open world که با بازی های نظیر GTAشناخته می شوند و هم از تاکتیک های مبارزه مثل کنگفو در ان استفاده شود.در سال 2004 یکی از بهترین بازی های جهان باز که می توانید در تمام محیط بازی به چرخ زدن و خوش گذراندن بپردازید به بازار آمد که توانست نظر گیمرها را در آن زمان به خود جلب کند. بازی در Hong Kong هست و شما نقش کاراگاه Wei Shen را در اختیار میگیرید. یکی از هدف های United Front Games این هست که هانگ کانگ را بسیار زنده و زیبا درست کند. مردم تو خیابون با یک دیگر حرف میزنند، تو مارکت ها مردم سعی میکنند به شما ماهی بفروشند بازی قرار است بیشتر از 70 تا ماشین و موتور و قایق داشته باشد، این بازی یک Fighting Mechanic خیلی سریع و جذابی داره، که در مواقع میتوانید از محیط درو برتون استفاده کنید. بازی از Cover system استفاده میکند و به شما اجازه میده که به دست حریف های خود شوت کنید و زمانی که تیر ندارید به جای تیر اندازی، حریف خود را با Kung Fu از صد راه ور دارید.! توریست ها از مناتق زیبا شهر عکس میگیرند و بسیاری نکات جالب دیگر که خود شما باد به تنهایی ان را تجربه کنید.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

محمدرضا بازدید : 179 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
2j5b2gj.jpgبدو دانلود
Quake III: Arena یک بازی شبیه به بازی Doom است که سبکی اکشن و پر از خون و خونریزی در خود دارد که توانسته در سال 1999 عنوان بهترین بازی اکشن سال را از آن خود کند.ترس و وحشت در بازی موج می زند با ظاهری خون آلود و گرافیک مناسب آن دوره حال و هوای خاصی را در دل بازیباز به وجود می آورد که خالی از لطف نیست.
برای دالنود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید

محمدرضا بازدید : 241 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
x44x6r.jpgبدو دانلود
مرتال کمبات یکی از زیبارتین و محبوبترین بازی های سبک مبارزاتی در تمام دنیا محسوب می شود که طرفداران بی شماری را در سرتاسر دنیا به دارد.مرتال کمبات 5 یکی از بهترین بازی های این سری محبوب می شود که توانسته نظر همه را به خود جلب کند.گرافیک عالی و عجیب بازی یکی از نقاط مثبت بازی محسوب می شود در کنار مبارزات ستنگین و نفس گیر لحظات زیبایی را برای شما رغم می زند. شما بایستی در نبردی سخت برای نجات زمین شرکت نمایید. یکی از ۱۵ کاراکتر بازی مانند لیوکنگ افسانه ای و اسکوریبون قدرتمند را که هریک از آنها تواناییها و مهارت های مخصوص به خود را دارند را نتخاب نمایید. با انتخاب هر کاراکتر در بازی یک نفره شرکت نمایید و در نبردی طاقت فرسا با مشکلات متفاوت و پایان های منحصر بفرد برای هر کاراکتر دست و پنجه نرم کنید. می توانید یک دوست در بازی چند نفره انتخاب نموده یا اینکه ببینید چه مدتی می توانید در حالت پایداری تاب بیاورید.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.


محمدرضا بازدید : 159 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

موجودات عجیب و غریب حبابی شکل در تلاش هستند تا دنیای ما را تصرف کنند . تا الان به خیابان شهرها ، بزرگراهها و ساحلها حمله کردند ، اما هنوز برای جلوگیری از فاجعه امیدی هست . یه تفنگ رنگی بگیرید و به قسمت حبابی انها شلیک کنید .از سه حالت بازی و تجربه ساعتها ترکوندن حباب (دشمنان) لذت ببرید !. همین حالا این بازی کم حجم را دانلود و در خیابان های متروکه شهر به مبارزه با دشمنان بپردازید.

دانلود بازی زیبا و بسیار جذاب Bubble Bonanza 2011

Release: 15/4/2011- Genrبدو دانلود

e: Match 3 – Developer : Big Fish Games

سیستم مورد نیاز :
Operating system Microsoft Windows 2000/XP/Vista/7.
The Pentium 4 processor.
Video card with 252 MB compatible with DirectX 9
RAM 512 MB

محمدرضا بازدید : 259 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Crasher 2011 : بار دیگر هیجانی دیگر در بازی اکشن و مهیج خردکننده.. کهکشانی دیگر و سیاره ای دیگر در انتظار شماست.سیاره ای آماده مسابقات هیجان انگیز شماست که در آن جز نابودی چیزی نیست..مسابقه ای مرگبار که فقط به نابودی می اندیشید..شما راننده یکی از ماشین های مسابقه هستید که با هم به رقابت میپردازید اما برای از میان برداشتن حریفان ازا نواع سلاح ها و موشک ها و ترفندها استفاده میکنید تا رقیبان را نابود کنید و پیروز میدان شوید.. استفاده از انواع تاکتیک ها لازمه پیروزی شما در مسابقه است و این هوش شماست که پیروز میدان را مشخص میکند..ماشین هایی قدرتی و تمام مسلح با انواع قدرتهای عجیب که مختص هر یک میباشد و شما باید با آن پیروز میدان شوید..گرافیک بازی عالیست و هیجان منتظر شماست.

دانلود بازی با فرمت iso کم حجم / بدون نیاز به کرک

بازی اکشن و مهیج Crasher 2011 برای کامپیوتر

بدو دانلود

سیستم مورد نیاز :
System: Windows XP/Vista/7
Processor: Pentium IV / AMD 2 GHz
Memory: 2 Gb
Video Card: 256 MB
Sound card: compatible with DirectX ® 9.0
Hard disk: 1 GB


محمدرضا بازدید : 229 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Creed Arena 2011 : تشویق.تشویق.تشویق! این صدای مردم است که نام شما را صدا میزنند..یک گلادیاتور از نوع آیندگان! بله بازی اکشن creed یک بازی مسابقه ای اکشن تفنگی از نوع گلادیاتوری میباشد که در آن شما باید با تمامی حریفان در میدان نبرد در میان دید هزاران هزار تماشاگر مبارزه کنید و حریفان را شکست دهید. با هر شکست دادن حریف بر محبوبیت خود می افزایید و معروف میشوید و پولدار… گرافیک بازی عالیست و در بازی از انواع سلاح ها میتوانید برای نابودی حریفان استفاده کنید.

بازی اکشن و بسیار زیبای Creed Arena 2011 برای کامپیوتر


بدو دانلود

سیستم مورد نیاز :
Windows XP/Vista/7
DirectX 9c
2 GHz
512 MB RAM

محمدرضا بازدید : 307 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Luxus Hotel Imperium 2011 : امپراطوری هتل لوکس” یک بازی استراتژی مدرن است که در آن لازم است به تجزیه و تحلیل برای حفظ بودجه و گسترش بیشتر و بیشتر سرمایه شما است. کشور جدید، کارکنان بیشتر ، تبلیغات و بازرگانی به رشد این هتل کمک می کند تا بازیکن به هتل های کوچک خود را به هتل های زنجیره ای بزرگ گسترش دهد .

دانلود با حجم فشرده و فرمت bin

بازی هتل داری نوین Luxus Hotel Imperium 2011 برای کامپیوتر

بدو دانلود

ویژگی های بازی Luxus Hotel Imperium 2011 :

شبیه سازی ۳D کسب و کار هیجان انگیز
۹ هتل مختلف در ۳ موضوع
مدیریت گزینه ها از قبیل تبلیغات، خدمات، و قیمت مواد غذایی
مدیریت کامل خدمات، منابع و پرسنل
چهار حالت مختلف از بازی

سیستم مورد نیاز بازی:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 @ 2.0 GHz / AMD Athlon XP 2200+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 1 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6800 / ATI Radeon X1600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse

محمدرضا بازدید : 291 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

بازی زیبای Moto Racer 2 که به جرات می توان بیان نمود یکی از بازی های زیبا و جذاب موتور سواری در نوع خود می باشد که لذت و احساس واقعی قرار گرفتن در جریان مسابقات موتور سواری و تلاش برای پیروزی در این مسابقات را در وجود کاربران زنده نموده و نسبت به حجم این بازی که دارای حجم بسیار کمی می باشد دارای قابلیت های زیادی بوده که به اختصار در ادامه به حضورتان می رسانیم.

بازی موتور سواری جی تی و کراس - Moto Racer 2 برای کامپیوتر

بدو دانلود

ویژگی های بازی Moto Racer 2 :
- جذابیت و هیجان بالای این بازی زیبا
- قابلیت تغییر فضای ظاهری بازی بسته به سلیقه کاربران
- توانایی انجام بازی به صورت تک نفره و یا چند نفره
- قابلیت انام بازی در محیط بکه
- امکان انتخاب میزان دشواری بازی و نیز اتخاب حالات مختلف انجام بازی
- قابلیت انتخاب موتور دلخواه و نیز انتخاب نوع مسابقه
- و …

محمدرضا بازدید : 705 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

WWE Impact 2011: نسخه جدید و زیبای کشتی کج 2011 برای کامپیوتر عرضه شد. این نسخه بازی که گرافیکی میباشد برای پلی استیشن و ایکس باکس ساخته شده بود که هم اینک نسخه کامپیوتر آن در اختیار شماست.یک بازی خشن و مهیج با گرافیکی عالی و زیبا دارای زمین های مسابقه زیبا و طبیعی همراه با قهرمانان محبوب شما که میتوانید قهرمان محبوب خود در کشتی کج را در اختیار بگیرید و حریفتان را زمین گیر کنید.از انواع فن ها و تکنیک ها استفاده کنید و همینطور تکنیک های جدید یاد بگیرید و حریفتان را با هر چیزی حتی میز و صندلی و.. به زمین بزنید!

دانلود با حجم کم و فرمت iso همراه با لینک مستقیم

بازی جدید کشتی کج WWE Impact 2011 برای کامپیوتر

بدو دانلود

سیستم مورد نیاز :
Operating system: Windows XP/Vista/7
Processor: Pentium 4 2.0 GHz / Athlon XP 2400 +
Memory: 512 MB (1 GB for Vista)
Video: 256 MB, GeForce FX 5600 / Radeon 9500, DirectX 9.0
Sound card: compatible with DirectX 9.0
Free space on HDD: 1 GB

محمدرضا بازدید : 251 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Real Heroes – Firefighter 2011 : بازی جذاب و زیبای قهرمانان واقعی آتش نشانان! شاید پیش از آن که یک بازی باشد میخواهد به شما سختی واقعی یک کار پرخطر را به شما نشان دهد.بازی آتش نشانان شما ا به عمق فاجعه و آتش میبرد تا سختی های کار یک آتش نشان را تجربه کنید.شما در نقش یک آتش نشان هستید که با تیم خود باید در مواقع خطر به کمک مردم بشتابید و آنها را از بلایا و آتش نجات دهید.استفاده ازا نواع ابزارها مانند واقعیت شما را در موقعیت یک آتش نشان واقعی قرار خواهد داد.

| دانلود به صورت تک لینک از سرور سایت |

بدو دانلود

دانلود بازی زیبای آتش نشانان Real Heroes - Firefighter 2011

بدو دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: Windows XP / Vista / 7
Processor: 1 GHz
Memory: 1 GB
Video: 128 MB
Sound: DirectX compatible
Hard disk: 1 GB

محمدرضا بازدید : 231 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Mount and Blade With Fire and Sword 2011 : سری جدید و گرافیک بالای بازی بسیار محبوب mount and blade عرضه شد.شما در این بازی نقش یک رهبر جنگجو را برای بازگردانی سرزمین تکه تکه شده خود ایفا میکنید.سرزمین مادری شما توسط دشمنان و شورشیان تکه تکه شده و شما باید با جنگها و دلاوریهای خودتان این سرزمینها را پس بگیرید و کشوری واحد بسازید.شما در طول بازی به نیروهای خودتان اضافه میکنید و به سرزمینهای دیگر حمله میکنید تا بتوانید انها را فتح کنید.استفاده از انواع سلاح های سرد شمیر و نیزه و… و همینطوری سواری با اسب و ایجاد سپاه یک بازی جنگی قرون وسطایی را برای شما خلق میکند.بازی از گرافیک عالی و بالایی برخوردار است و در کل شما با یک بازی مانند dynasty warrior روبرو هستید.

بدو دانلود

| همراه با کرک معروف skidrow / دانلود به صورت تک لینک از سرور سایت |

دانلود بازی Mount and Blade With Fire and Sword 2011 برای کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: Microsoft ® Windows ® XP SP2 / Vista
Processor: Pentium ® 4 1.5 GHz
Memory: 512 MB RAM (1 GB for Windows ® Vista)
Video Card: 128 MB compatible with DirectX ® 9.0 supports 32-bit color and pixel shaders
Sound Card: compatible with Direct X 9.0c
Hard disk: 1.2 Gb

محمدرضا بازدید : 197 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
Mafia_II_[www.MihanDownload.com].jpgاين بازي به دليل درخواست هاي بي شمار بازديد كنندگان محترم بر روي سايت قرار گرفته است.
Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمايش بازديدکنندگان و متخصصين گذاشت. دمویی که سازندگان برای اين رويداد در نظر گرفته بودند، بيشتر به ماموريت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانيد انجام اين نوع ماموريت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموريت‌های جانبی Mafia II با ديگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلي است. نسخه نمايشی با يک تماس تلفنی آغاز شد. شخصيت اول بازی يعنی ويتو(Vito) از شريکی با نام جوزپه(Giuseppe) پيامی دريافت کرد که از او خواست تا برايش مقداری کاغذ فراهم کند. ويتو پذيرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشين از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با يک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشين به يکديگر برخورد کرده و دعوا ميان آن دو بالا گرفته بود. در اينجا شما می‌توانيد به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنيد. در اين صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شويد که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگين و جاخالی و گريز از دست دشمن است.
اين تنها نمونه‌ای از ماموريت‌های جانبی بازيست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شويد. اينکه مردم شهر با يکديگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گيمر، جريان يک زندگی طبيعی را در حين بازی مشاهده کند. يک مثال ديگر از اين موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استيو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنيد. استيو از مشکلات يکی از دوستانش در فروش خودرو تعريف می‌کند که علتش ورود يک رقيب سرسخت به کسب و کار اوست. در اينجا استيو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخريب کنيد. در اين دمو هدف، نمايش اينگونه ماموريت‌های جانبی بود، پس ويتو اين درخواست را قبول کرد و از ساختمان خارج شد. اما در اين ميان به پليسی سخت‌گير برخورد که از او جواز اسلحه‌اش را مطالبه می‌کرد. باز هم در اينجا بازی‌کننده چند انتخاب دارد: نشان دادن مجوز در صورت داشتن آن، رشوه دادن به پليس يا فرار از دست او. مسئول نمايش گزينه سوم را انتخاب کرد که در نتيجه پليس به تعقيب ويتو پرداخت. در اين حالت با مخفی شدنتان، مشکل حل نمی‌شود. بنابراين بايد به فروشگاه‌های لباس رفته و ظاهر خود را تغيير دهيد.

برای توضیحات کاملتر و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

محمدرضا بازدید : 315 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
aeldr.jpg
نام بازی: Kane & Lynch 2: Dog Days
سازنده: IO Interactive
ناشر: Eidos Interactive
سبک:اکشن ماجراجویی
پلتفرم: PS3 - XBOX 360 - PC
امتیاز از سایت IGN:7/10
Kane & Lynch 2: Dog Days ادامه دهنده بازی پر سر و صدای Kane & Lynch است که در سال 2007 منتشر شد وبه دلیل مشکلاتی گرافیکی و موارد دیگری چون ضعف در گیم پلی نتوانست نظر منتقدین را به خود جلب کند و امتیازات در خوری را از ان خود کند.آنقدر گیم پلی بازی آزار دهنده بود که حتی بازیبازان ترقیب نشدند بازی را تهیه و تا مدتی کوتاه هم آن را امتحان کنند چون کسانی که بازی را امتحان کرده اند انقدر پشیمان شدند که دیگران را از خریدن این محصول بازداشتند.این بار شما در نقش لینچ (Lynch) بازی خواهید كرد. او آدمی دیوانه، بی رحم و تقریبا كچل است! بازی در شانگهای اتفاق می افتد و لاند می گوید سیستم هدف گیری و تیراندازی بازی واقعا انقلابی است كه بیشتر سعی شده واقعی جلوه كند. گرافیك این بازی یكی از عجیب ترین چیزهایی هست كه تا به حال دیده اید. سازندگان برای واقعی تر شدن كار سعی كردند بازی را همانند یك برنامه زنده تلوزیونی و یا ویدئویی از سایت Youtube بسازند. حركت ها سریع و سرشانه ای دوربین و رنگ بندی های این سبك همه در این مورد رعایت شده اند. جالب اینجاست که بازی هیچ موسیقی ندارد و لاند می گوید این بازی مثل فیلم های اكشنی نیست كه صدای ویولون در آن نقشی داشته باشد. دموی مورد نظر بازی در یك رستوران شروع می شود كه كین و لینچ (Kane & Lynch) در حال خوردن اسنك هستند!
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود داستان:
داستان بازي پس از ماه هاي بسياري از پايان قسمت اول بازي اتفاق مي افتد . اين داستان به ياد شما مي آورد زندگي را ميتواند در آن يك زندگي مطمئن را انتخاب كنيد يا مرگ ار و Dog Days هم همين مسئله را دنبال ميكند. زندگي را كه يا بايد پايه هاي آن را استوار كني يا بايد بميري!شخصيت اصلي بازي يك بيمار رواني است كه ليننچ نام دارد و بيمار schizophrenic است . و اگر بياد آوريد در اواخر سري قبل بازي به خوبي از Kane پشتيباني مي كرد . او راه خود را در شانگهاي يافت . جايي كه او كين را براي آخرين و بزرگترين امتياز فرا ميخواند.او كين را برا البته كه لبنچ ديوانه است . او يك نقشه را پيريزي ميكند كه طبق آن به سمت جنوب حركت ميكند و به سرعت duo embroiled را ميگيرد.
برای توضیحات جامع تر و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.


محمدرضا بازدید : 225 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
نام بازیGears Of Warboxshot_us_large_resize.jpg
سازنده: Microsfot Game Studios
ناشر: Microsfot Game Studios
سبک:سوم شخص اکشن
پلتفرم:PC ,xbox360
سال عرضه:2008
امتیاز از سایت های معتبر: 9.3/10
چرا وقتی در بین صحبت های گیمرها در مورد قدرت بدنی و عضله می نشینیم همه در یک چیز با هم مشترک هستن ،آن هم این هست که وقتی به عضله بدنی در بازی ها فکر می کنیم اولین فردی که در ذهن ما تداعی می شود مارکوس فینیکس است.این شخصیت بسیار محبوب و دوست داشتنی بازی های رایانه ای یکی از قویترین افرادی است که تا به حال دیده اید یا خواهید دید.Gears of war در سال 2007 وارد بازار شد و توانست به عنوان یکی از بهترین شوتر های سوم شخص اکشن سال خود را مطرح کند.البته نسخه رایانه های شخصی بازی در سال 2008 منتشر شد و دوباره توانست موفقیت های خود را تکرار کند.داستان بازی به آخر دنیا بر می گردد زمانی که نیروهای شیطانی کنترل زمین را به دست گرفته و زمین به ویرانی از خربه ها تبدیل شده است در این حال گروه ای برای نجات زمین اقدام می کنند و می خواهند زمین را از دست این نیروهای قدرتمند رها کنند.دشمنان در بازی بسیار قدرتمند هستند و بازی حالت آسان را دارا نیست یا باید با درجه معمولی یا دشوار بازی را شروع کنید این کامل مشخص است که بازی اصلا آسان نیست و شما باید در درگیری های موفق ظاهر شوید در غیر اینصورت تکه های بدن شما بر روی آسفالت خواهد ریخت.این بازی هرچه که یک شوتر سوم شخص بخواهد داراست از سلاح ها گرفته تا پیرفته ترین جنگ افزار ها،شما در بازی کنترل مارکوس فینیکس را بر عهده دارید و سه نفر دیگر هم شما را در رسیدن به هدفتان کمک می کنند.هوش مصنوعی نیروهای خودی و به خصوص دشمنان در حد بسیار بالایی قرار داید و به جرات می گم اگر در بازی کاور نگیرید در یک چشم به هم زدن خواهید مرد.کاور مهمترین نقش را در بازی ایفا می کند .تنوع و تعداد دشمنان در هر قسمت بسیار زیاد است ،در بعضی قسمت ها انقدر زیاد هستند به طوری که جلورفتن در بازی کمی کار را سخت می کند .صداگذاری یکی بهترین نمونه هایی است که تا به حال ساخته شده صدای خشن و وحشتناک مارکوس واقعا مو را بر تن آدم سیخ می کند.سلاح های اسلحه ها ،دوستان ،نیروهای دشمن همه و همه در بالاترین حد ممکن کار شده است.گیم پلی بازی بسیار سنگین و قدرتمند است و با توجه به اینکه زمین ویران شده تاریکی همجا را فراگرفته و نورپردازی مهترین رکن بازی به شما ر می رود که بسیار ظریف و زیبا کار شده است.در کل با یکی از بهترین شوتر های سوم شخص اکشن تاریخ رو به رو هستید که شماره سوم بازی بر روی کنسول xbox360 ماه نوامبر منتشر می شود و تمام دنیا منتظر این این اثر به یادماندنی هستد.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب
محمدرضا بازدید : 275 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
140_boxshot_uk_large_resize.jpg
نام بازی: Just Cause 2
سازنده: Avalanche Studios (SE)
ناشر: Square Enix / Eidos Interactive
سبک: اکشن سوم شخص فضای باز
پلتفرم: PC-PS3-360
امتیاز از سایت IGN: 8.8/10
Just Cause يك جزيره ي بساير بزرگ در دنياي بازي ساخته است و آن را پر از اكشنهاي جذاب و نفس گير كرده است . توانايي جا به جا شدن با چتر نجات ( parachute ) نوعي تقليد از سري بازي هاي GTA محسوب ميشود ولی بخوبي توانسته است يك رقيب با سبك اكشن سوم شخص براي جي تي اي باشد .بنا بر اعلام Eidos ، سازنده ي بازي، Just Cause 2 به علاقه مندان اين سبك قول داده است كه فقط ضرب و شتم و كشت و كشتار بازي ( mayhem ) مانند نسخه ي اول بازي است و عوامل ديگر بازي مانند گيم پلي و قابليت بالا بردن آيتم ها پيشرفت خوبي كرده است. Rico Rodriguez ، نقش اول بازي Just Cause ، دوباره باز گشته است . او ماجراهاي خطرناكي در حوالي كاراييب سپري كرده است . در افسانه ها زندگي كرده و حالا به جزيره ي ديگري آمده است . اما ديگر جزيره همان San Esperito نيست و به گفته ي Eidos ‌جزيره ي جديد كوچك تر ولي پر جمعيت تر است . جزيره ي ساختگي بازي در Panau ، بهمراه جزاير كوچك تر آن در اقيانوس آرام ، Thai و كشورهاي ديگر مجاور ،‌ لذت و جذابيتي وصف نشدني براي كساني كه مي خواهند در اين جزاير اكتشاف كنند ، تقديم مي كند . پیتر جانسون سازنده بازی می گوید: " در این بازی شما شاهد آزاد بودن قلاب برای اتصال به ماشینها,ساختمانها , انسانها, وهر شئی دیگر خواهید بود و این روشی برای آزادی شما در تاکتیک مبارزه است.قلاب به بازوی سمت چپ ریکو متصل است و با یک ماشه قابل کنترل است. گیم پلی بازی همانند سایر بازیهای OpenWorld به بازیکن اجازه سیر و گردش در اکثر نقاط نقشه را حتی وقتی در حال انجام ماموریت نیستید را میدهد -. به احتمال زیاد باز هم شاهد دار و دسته های اوباش خواهیم بود که علاوه بر پلیس باید با آنها نیز با عطوفت برخورد کرد . می توانید برای یکی از گروه ها کار کنید و پیش آنها در جایگاه خاصی قرار گیرید . اما طبعا این کار شما را مورد خشم گروه های دیگر قرار خواهد داد. به نظر میرشد گیم پلی بازی بسیار زیبا دیده شود ،در کل بازی این بازی به تمام علاقه مندان سری جی تی ای پیشنهاد می شود .محیط های طبیعی بازی انقدر دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود زیبا و چشم نواز است که کاملا شما مبهوت خود می کند.
برای دانلود و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بر
محمدرضا بازدید : 375 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
residentevil5_resize.jpg
این بازی برنده جایزه بهترین هوش مصنوعی یا به عبارتی باهوش ترین همیار تاریخ بازی های رایانه ای را از آن خود کرده است.
نام بازی:Resident evil 5
سازنده:Capcom
ناشر:capcom
سبک:سوم شخص اکشن-ترسناک
پلتفرم:ps3.360.pc
امتیاز از سایت های معتبر:9.3/10
وقتی در سال 2005 resident evil 4 عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کرد و توانست نظر تمام منتقدین را به خود جلب کند. 4 سال طول کشید که نسخه 5 این سری بسیار محبوب ژانر ترسناک یا بهتر است که بگوییم خلق ژانر ترسناک به بازار عرضه شود.بازی بر روی سه پلتفرم ps3,xbox360 ,pc عرضه شد و به جرات می توان گفت یکی از زیباترین بازی های سال 2009 محسوب می شود.سبک تصویر در بازی چیزی بین اول شخص و سوم شخص است اما ساندگان بازی را در سبک سوم شخص فرار داده اند.سبک تصویر در بازی یکی از جالب ترین نکات بازی است که از شماره قبل خود به ارث برده است.در شماره قبل شخصیت اول داشتان leon تنها بود و به تناهیی مجبور بود یک نفر دیگر رو هم حمایت کند. اما در این نسخه یک یار کمکی هم به شما اضافه شده که کمک شایانی را به شما خواهد کرد.داستان بازی ادامه داستان شماره 2 بازی است جایی که Cris شخصیت اول داستان به همراه همکار خود jill شخصیت اول بازی شماره سوم به قلعه شخصیت منفی شماره 2 وسکر می روند ولی به علت قدرت ماورای طبیعی ویکر جیل محبور می شود برای نجات جان کریس خود را به همراه وسکر از پنجره به بیرون پرت کند اما این پایان ماجرا نیست و وقتی گزارش می شود که ویروسی عجیب در آفریقا پخش شده کریس به انجا فرستاده می شود و با هماری به نام شوا آشنا می شود و هرچه جلوتر می روند مشخص می شود که جیل زنده است و یکی از دستیاران وسکر شده است.حالا کرسی مانده و شوا با یک عالمه معما و مراحل سخت اکشن و پر از هیجان .حرکات تکمیلی در بازی خیلی مهم است هم شما باید به شوا کمک کنید و هم او به نحود احسنت این کارو انجام می دهد.مراحال بسیار متنوع و زیبا هستند با محیط های طبیعی گوناگون از مرداب گرفته تا قبیله های خطرناک افریقایی که همه بیمنار هستند به موجوداتی خطرناک تبدیل شده اند تا روستا های پرکنده و بیابان های بزرگ.اسلحه بسیار متنوع از هر مدلی که بخواهید با پیشرفته ترین تجهیزات در بازی حاضر هستند و قابلیت آپگرید شدن را هم دارند.بازی از 16 پارت تشکیل شده که شما می توانید برای اینکه پول زیادی بدست بیاورید یک پارت را چند بار انجام دهید تا پول زیادی بدست بیاورید.انقدر امکانات سازندگان برای شما مهیا کرده اند که اگر همه را بگویم یک روز کامل وقت می برد انقدر که جزییات بازی باالاست.
برای توضیحات کامل تر و همچنین مشاهده عکس های زیبای بازی به ادامه ممطلب بروید.
.

دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود

محمدرضا بازدید : 249 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
boxshot_us_large_resize.jpg
یکی از عجیب ترین بازی های این دهه را تجربه کنید.
نام بازی:Prototype
سازنده: Radical Ent
ناشر: Sierra Entertainement
سبک:سوم شخص اکشن ماجراجویی-فضای باز
امتیاز از سایت های معتبر:8.5/10
بازی مشابه:infamous
تا حالا فکر کرده اید که انسانی وجود داشته باشد که تمامی کار های فرابشری از او بر بیاید.از برج چند صد طبقه به پایین بپرد به طوری که در فاصله چند متری تمامی ماشین ها به هوا پرتاب شوند ،در آسمان به طور موقت به پرواز در بیاید.به سرعت یک ماشین بدود و به اندازه تانک قدرتمند باشد،هیچ تیری به بدنش کار ساز نباشد ،و یک دنیا قابلیت دیگر اعم از سلاح های بسسیار قوی برای مثال یک تیغه بزرگ همانطور که از باکس شات اول بازی دیده اید که قادر است به راحتی هر چیزی را به دوقسمت تقسیم کند.شاید کمتر کسی باشد که گیمر باشد با شخصیت تازه وارد و محبوب بازی سازی که حدود یکسال است که پا به دنیا بازیسازی گذاشته است آشنا نباشد.Alex mercer نام شخصیت اول داستان است .در ادامه بیشتر با این کارکتر آشنا خواهید شد.
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود داستان:
این بازی در نیویورک اتفاق میافتد . کاراکتر اصلی این بازی Alex mercer نام دارد که نمی تواند گذشته اش را به خاطر اورد. در حین ماجراها و حوادثی که برای او اتفاق میافتد در می یابد آمریکا ویروس هایی ساخته که سبب جهش ژنتیکی در موجودات بشر می شوند وباعث به وجود امدن موجوداتی خطرناک در جامعه شده که شهر را تبدیل به میدان مبارزه ای خونین کرده اند. این ویروس خطرناک با سرعت بسیار زیادی در تمام شهر های امریکا در حال پخش شدن است و اول از همه به سراغ ساکنین نیویورک رفته و کم کم همه انها تبدیل به موجودات خونخوار جهش یافته میشوند. دولت هم که برای مقابله با این وضع باید کاری بکند تصمیم میگرد افرادی را تعلیم داده و انها را وارد میدان مبارزه با این موجودات بکند . این افراد Black Watch نام دارند. انها برای نابودی این موجودات عجیب و غریب کاملا تعلیم دیده و مهارت های مبارزه با ان موجودات را یاد گرفته اند. حال الکس هم که یک شورشی است نمیتواند بی تفاوت باشد و وارد این میدان خونین میشود ..........
برای توضیحات کامل تر و همچنین مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

محمدرضا بازدید : 195 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
boxshot_us_large_resize_resize_resize.jpg
نام بازی: Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
سازنده: Starbreeze
ناشر: Atari / Infogrames
سبک: اول شخص مخفی کاری
امتیاز از سایت IGN :8.8/10
تاریخ انتشار:7 April 2009
همه شما ون دیزل بازیگر مطرح هالییود که آن را بابازی در فیلم های اکشن و پر زد و خورد دیدیم اینبار در یک بازی که بر اساس فیلم آن ساخته شده با نسخه دوم برگشته تا بتواند کم و کاستی های نسخه اول بازی را جبران کند که تا حدودی هم در این امر موفق بوده است.طرفداران سبک اول شخص انقدر زیاد است که نمی توان تعداد دقیق آن ها بر آورد کرد و می توان گفت که پرطرفدارترین سبک در بازی سازی محسوب می شود. طرفدارن سبک مخفی کاری هم کم نیستن و جز افراد خاصی محسوب می شوند حالا تصور کنید که بازی ترکیبی از این دوسبک پرطرفدار در بازی سازی است.ترکیبی از این دو سبک یک بازی خارق العاده خواهد ساخت که می توانید در این بازی آن را تجربه کنید.حال و هوا و فضا سازی بازی تاکید بسیار زیادی بر روی مخفی کاری دارد و این تاکید زیاد اثری را ساخته تا مدت ها وقتی صحبت از اول شخص مخفی کاری می شود اولین بازی که به ذهن می رید ریدیک خواهد بود.
بازی The Chronicles Of Riddick: Assault On Dark Athena دومین نسخه از بازی Riddick است. نسخه اول آن Escape From Butcher Bay نام داشت که داستان بازی بر اساس فیلم سینمایی آن ساخته شده بود. این بازی بهترین بازی ه ساخته شده از روی یک فیلم سینمایی است. اگر فیلم آن را تا به اکنون ندیده اید خیلی ضرر کرده اید! مخصوصا شماره یک این فیلم که در سبک خودش یعنی اکشن تخیلی یکی از بهترین ها ست.
در این بازی ون دیزل بازیگر مطرح هالیوودی فیلم های اکشن در نقش شخصیت اصلی بازی که شما باشید ایفای نقش می کند! شما دارای ویژگی های فرا بشری هستید و کارهایی انجام می دهید که انسان عادی از انجام آن عاجز است. مراحل جدید بازی از ورود Riddick به سفينه‌ای با نام Dark Athena آغاز می‌شوند. باز هم بايد در نقش Riddick و با قدرت‌های ويژه او که می‌تواند فراتر از حد معمول ديگران بشنود و ببيند، از زندان فرار کرده و با دشمنان متفاوتی در جريان داستان روبرو شويد. بخش مالتی پلیر نیز در این نگارش به آن افزوده شده است. بازی در سبک اکشن اول شخص شلیک کننده و داستانی بسیار مهیج و اعتیاد آور دارد که ول کن آن نخواهید بود . گرافیک آن مانند نسخه قبلی بسیار بالاست.
دانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.
محمدرضا بازدید : 463 پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
Dead_Space_front_resize.jpgدانلود از سرور ها ی قدرتمند بدو دانلود
نام بازی: Dead Space
سازنده: EA Redwood Shores
ناشر: EA Games
سبک:اکشن سوم شخص ماجراجویی-ترسناک
پلتفرم: PC ، PS3 و X360
امتیاز از سایت های معتبر:9/10
بازی بعدی: Dead Space 2
شاید به این فکر کرده باشید که ترسناک ترین و وحشتناک ترین بازی موجود یا حداقل یکی از بازی های موجود چه بازی می تواند باشد.این بار در میهن دانلود تصمیم گرفتیم که یکی از وحشتناک ترین بازی موجود در عرصه بازی سازی را برای شما آماده کنیم.به جرات می گویم اگر طاقت صحنه های وحشتناک که تا به حال تجربه کرده اید را ندارید به هیچ وجه این بازی را انجام ندهید.باید بازی کنید یا تریلر های بازی را دیده باشید تا به گفته من برسید که فضای مرده از آن جمله بازی های خاص در ژانر ترسناک است که همانندی مانند خود ندارد.این بازی در سال 2008 منتشر شد و توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های این ژانر به همگان به اثبات برساند.این بازی به هیچ عنوان برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.ترس واقعی را تجربه کنید ،ترسی که به عمرتان احساس نکرده اید .......
داستان:
Dead Space يك بازي بسيار مهيج و زيبا در سبك ترسناك ميباشد كه طرفداران بازي هايي مثل رزيدنت اويل را حسابي خوشحال مي كند. داستان بازي مربوط ميشود به يك شركت استخراج معدن كه ارتباطش با يكي از بزرگترين سفينه هايش قطع شده و براي تعمير سيستم ارتباطي ، گروهي را به ماموريت ميفرستد. ولي پس از فرود گروه در سفينه متوجه مي شوند كه ديگر خدمه اي در كار نيست و همه آنها به موجوداتي عجيب و غريب تبديل شده اند . حال شما از ديگر دوستانتان جدا و وارد اين سفينه غول آسا مي شويد و بايد راه گريز را پيدا كنيد. تمام داستان بازي به همين ماجرا ختم ميشود يعني شما در تمام مدت بازي بايد دور سفينه بچرخيد كه چندان هم كوچك نيست ، و شما را به بهانه هاي مختلف از اين طرف به آنطرف ميكشانند و به مرور زمان روند خسته كننده اي را پيش ميگيرد. عوامل زيادي وجود دارند تا بازيكن با بازي هم مسير شده و همراه بازي زندگي كند و يكي از اين عوامل صدا گذاري و موزيك مي باشد كه درِ Dead Space به بهترين شكل وجود دارد البته در اين بازي خبري از موزيك نيست ولي به راحتي ميتوان گفت كه اگر اين بازي به اين زيبايي صداگذاري نميشد ، جذابيتي كه اكنون دارد را نخواهد داشت.
برای مشاهده توضیحات کاملتر و همچنین عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

ب

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2244
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 8,929
  • بازدید سال : 101,263
  • بازدید کلی : 2,568,421
  • کدهای اختصاصی